26. Latvijas riteņbraucēju vienības velobrauciens 2016 - šoseja

Avatar

By DZ 04.09.2016 23:32:21

Member · 3,501 comments

Kāpēc visiem ir jābūt vienādiem? Kāpēc mūsu bijušajam profam, kurš pašlaik dara ļoti vērtīgu darbu riteņbraukšanas attīstībā jātup 15. koridorī kopā ar biroja žurkām? Kāpēc tas pats jādara mazajiem sportaskolu audzēkņiem? Ok, tiem neiedod pirmo, iedod otro vai trešo. Kur ir problēma?


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Arturs2811 04.09.2016 23:43:03

Member · 21 comments

Ja iet runa par Adele-Ilga Spigovska, kura palika 4 vieta sodien, tad šogad viņa parliecinoši ir aiz Līnas Svarinskas, ka palika treša. Un kapec tad vakar viņa nestarteja Cerību Kuasa Izcīņa Ragana, kur Lina uzvareja, taupijas?

Avatar

By Aģents 04.09.2016 23:46:00

Member+ · 845 comments
Maksims wrote
Aģents wrote

Kas notika tautas šosejas 1-2(?) grupā posmā Ragana-Turaida? Bija kupls skaits kritušo uz ceļa.

Kritiens pirmajā grupā ap ~40 pozīciju gruppā...

Imesls - grūti izskaidrojams.. droši viengrupas brauciena pieredzes trūkums un nepārliecinātība par sevi...  Čalis ar Nr. 2486 grupas vidū piespiedās, nenoturējās un krita... kā rezultātā massu kritiens lielā ātrumā uz pilnīgi līdzenas un taisnas vietas....
Ceru ka pārajiem viss kārtībā, pašam elkons pušu un būs riktīgs zilums visam augšstilbam.. sad
Cerams ka pērējiem ar viss ar tik viegli beidzies smile Kaut gan 2vus aizveda ātrie... sad

Ja nemaldos, ta 8 braucējus ceļmalā pēc tam saskaitīju. Drošvien jau kāds bija aizbraucis, tā kā bariņš paliels. Veseļojaties!

Avatar

By averza 05.09.2016 00:05:39

Member++ · 5,039 comments
Arturs2811 wrote

Ja iet runa par Adele-Ilga Spigovska, kura palika 4 vieta sodien, tad šogad viņa parliecinoši ir aiz Līnas Svarinskas, ka palika treša. Un kapec tad vakar viņa nestarteja Cerību Kuasa Izcīņa Ragana, kur Lina uzvareja, taupijas?

Par zēnu kopvērtējuma līderi SEBā - pārbaudi savus datus, tās ir muļķības. Un 1015 punkti joprojām stāv iedoti, laikam par tiem 15 gadiem ieguldījuma.

Tava loģika arīdzan ir dzelžaina - šogad Adele-Ilga pārliecinoši aiz, tāpēc varbūt Līna vispār varēja nebraukt un vienkārši paņemt balvu?

Lai izdodas!

p.s. Tīri interesei - vai Tartu maratonā arī notiek šāda padarīšana?
p.s.2 Bija tāds eksperiments - ja kūniņu iegriež, lai vieglāk izrāpties, tad taurenis nespēj lidot. Bet tam ar velobraukšanu laikam nav pilnīgi nekāda sakara.

Last edited by averza (05.09.2016 00:17:58)

Avatar

By Kefīrers 05.09.2016 00:18:36

Member · 211 comments
DZ wrote

Kāpēc visiem ir jābūt vienādiem? Kāpēc mūsu bijušajam profam, kurš pašlaik dara ļoti vērtīgu darbu riteņbraukšanas attīstībā jātup 15. koridorī kopā ar biroja žurkām? Kāpēc tas pats jādara mazajiem sportaskolu audzēkņiem? Ok, tiem neiedod pirmo, iedod otro vai trešo. Kur ir problēma?

Man nav nekas pret to, ka bijušais pro braucējs nostājas pirmajā rindā - viņš to ir pierādījis, ka var un, ka ir pirmā koridora cienīgs braucējs. Bet, ja velk sev līdzi svītu ar zaļiem (dažreiz varbūt ne tik, bet par to nav stāsts) gurķiem, tad, nu kamōn, piemeklēšu es arī sev treneri ar "bagātu portfolio", iepiķošu (man nav naudas tho, "senči iedos" vecumu esmu jau pāraudzis, bet, ja nu...), nostāšos priekšā, visu gonku vilkšu viņa pavadībā un paķeršu bleķi, mani sūtīs pa taisno uz delfīniem? Nē, jo esmu sačus izvilcis uz cita rēķina. Pāris ierakstus atpakaļ viens foruma biedrs jau pieminēja visu šito figņu, ar ko Latvijas sabiedrība izceļas: ka līšana caur šķirbām un morālo normu apiešana pie mums ir ok.


Aizvēja pavēlnieks

Avatar

By Vaskis 05.09.2016 00:27:46

Member · 2,612 comments

Visu cieņu orgam, kas spēj noorganizēt pagriezienu izslaucīšanu no akmeņiem ! ! !

Paskaties tautas pirmo 11-nieku, astoņiem ir 2000+ gads! Lieliski:)

Līderu distanču laiki pa gadiem, kļūst nopietnāk.
2014.g. 00:51:08 sauss
2015.g. 00:52:07 sauss
2016.g. 00:50:08 pa slapjo 43 km/h

P.s. man vienam likās, ka tautas pirmajā grupā vizinājās sporta augšgals?

Last edited by Vaskis (05.09.2016 00:39:36)

Avatar

By see 05.09.2016 07:07:36

Member · 450 comments

Nu nav vairs tautas un sporta distance, ir īsā un gārā. Abās brauc, gan tauta, gan sportisti.

Avatar

By NoProblemo 05.09.2016 07:33:51

Member · 262 comments
Vaskis wrote

Visu cieņu orgam, kas spēj noorganizēt pagriezienu izslaucīšanu no akmeņiem ! ! !

Paskaties tautas pirmo 11-nieku, astoņiem ir 2000+ gads! Lieliski:)

Līderu distanču laiki pa gadiem, kļūst nopietnāk.
2014.g. 00:51:08 sauss
2015.g. 00:52:07 sauss
2016.g. 00:50:08 pa slapjo 43 km/h

P.s. man vienam likās, ka tautas pirmajā grupā vizinājās sporta augšgals?

Malači puikas, šie jaunie zēni jau vairākās gonkās pamatīgi strādā, pelnīti rezultāti smile
Par augsto vidējo ātrumu jāpateicas vairākiem braucējiem kas diezgan intensīvi kurināja tempu, kā arī šogad vējš bija pilnīgi pretējs 2015 gada vējam, atpakaļ nācām pa-vējā.
Paldies visiem par braucienu, man patika!

P.s. bija bija arī sporta džeki smile

Last edited by NoProblemo (05.09.2016 07:34:15)


Avatar

By Berjoskins 05.09.2016 08:22:59

Member · 42 comments

Pagriezienā pie sēnītes, pirmajā grupā pieaudzis vīrs atklati ar elkoni sit mazam puikam, kas viņa prāt ko pārkāpj, bet no muguras verojot tur nebija pamata tādai ricībai. #Vienoti
P.S (nr atceros un vēl ar varoni padiskutēšu)

Avatar

By parazutis 05.09.2016 08:59:14

Member+ · 757 comments

Tartu pusmaratonā jaunie igauņu braucēji ar licencēm var pretendēt uz pirmo koridori.
Nesaprotu par ko ir cepiens. Organizatori izdomāja paspodrināt savas spalvas ar skaļiem uzvārdiem. Lai braucējam parastam būtu lepnums, ka brauc vienā braucienā ar bijušiem pro.
Bijušo pro publiski izsauc pirmā rindā, skanot aplausiem un ovācijām. Man jau liekas tīri pieņemama samaksa no orgu puses iedodot per to pāris vietas pirmajā koridorā, lai varētu izmantot pro braucēju slavu.
Kundzīte (novērotājs) galīgi aptrakusi, būtu vaktējusi savu Riteņvasaru, kas startēja gan no nepareiziem koridoriem, gan svešiem vārdiem un nepareiziem dzimšanas gadiem. Citos mačos piekliedz pilnu internetu par ļauniem braucējiem ar nepareiziem dzimšanas gadiem, tagad kaut kā nedzird...
Varēja jau labāk iet uzdejot pie apbalvošanas

Avatar

By Arturs2811 05.09.2016 09:12:59

Member · 21 comments
averza wrote
Arturs2811 wrote

Ja iet runa par Adele-Ilga Spigovska, kura palika 4 vieta sodien, tad šogad viņa parliecinoši ir aiz Līnas Svarinskas, ka palika treša. Un kapec tad vakar viņa nestarteja Cerību Kuasa Izcīņa Ragana, kur Lina uzvareja, taupijas?

Par zēnu kopvērtējuma līderi SEBā - pārbaudi savus datus, tās ir muļķības. Un 1015 punkti joprojām stāv iedoti, laikam par tiem 15 gadiem ieguldījuma.

Tava loģika arīdzan ir dzelžaina - šogad Adele-Ilga pārliecinoši aiz, tāpēc varbūt Līna vispār varēja nebraukt un vienkārši paņemt balvu?

Lai izdodas!

p.s. Tīri interesei - vai Tartu maratonā arī notiek šāda padarīšana?
p.s.2 Bija tāds eksperiments - ja kūniņu iegriež, lai vieglāk izrāpties, tad taurenis nespēj lidot. Bet tam ar velobraukšanu laikam nav pilnīgi nekāda sakara.

Tartu maratona un Tartu Rataralli aizejot pirms starta pie komisārā, paradot licensi, tev iedod uzreiz 1 koridori, ta ka tas viss ir pieņemams visa Eiropa, ta ka mes esam ļoti tālu no ta visa.

Ar manejo logiku viss ir ok.

Avatar

By Arturs2811 05.09.2016 09:32:52

Member · 21 comments
averza wrote
Arturs2811 wrote

Ja iet runa par Adele-Ilga Spigovska, kura palika 4 vieta sodien, tad šogad viņa parliecinoši ir aiz Līnas Svarinskas, ka palika treša. Un kapec tad vakar viņa nestarteja Cerību Kuasa Izcīņa Ragana, kur Lina uzvareja, taupijas?

Par zēnu kopvērtējuma līderi SEBā - pārbaudi savus datus, tās ir muļķības. Un 1015 punkti joprojām stāv iedoti, laikam par tiem 15 gadiem ieguldījuma.

Tava loģika arīdzan ir dzelžaina - šogad Adele-Ilga pārliecinoši aiz, tāpēc varbūt Līna vispār varēja nebraukt un vienkārši paņemt balvu?

Lai izdodas!

p.s. Tīri interesei - vai Tartu maratonā arī notiek šāda padarīšana?
p.s.2 Bija tāds eksperiments - ja kūniņu iegriež, lai vieglāk izrāpties, tad taurenis nespēj lidot. Bet tam ar velobraukšanu laikam nav pilnīgi nekāda sakara.

Par 1 koridori. Jebkuras sacensības, aizejot pie komisārā un paradot licensi tev iedos 1 koridori, viss ir atkarīgs no sacensībām, Igaunija Tartu Maratona un rataralli tas ir ļoti vienkārši. Eiropa tas ir normālā prakse, tikai mums šeit visi turpina brēkt par to.

Gan Līna, gan Adelle stareja kopa no 1 koridora, abas izvālija no pirmās pačkas, kas traucējā uzbraukt kalna ātrāk. Līna šogad startējot pirmo reizi Rīgas Velomaratona starteja no 8 koridora, bet neviens te neraudaja un nerakstija mulkibas, ka citas meitenes starteja no 1 koridora un palika troika.

Avatar

By Noro 05.09.2016 10:23:12

Member · 238 comments

Paldies par sacīkstēm! Atkal izdevās notvert Vienības brauciena īpašo auru, gan pašam savā braucienā, gan pēc finiša vērojot un uzmundrinot citus braucējus Siguldniekā. Tiešām patīkamas emocijas.

Kefīrers wrote

Gonka, kā jau vienībnieks, noorganizēta čotka (putra gan joprojām negaršo). Vienīgi nesaprotu daļu braucēju, kas startē no relatīvi labiem koridoriem (ne pirmās reizes censoņi ar 4000+ numuriem), bet braukt nejēdz un kauc pa bremzēm pie katra mazākā sīkuma un peļķes, plus vēl noturēt taisnu trajektoriju taču nav nekāda baigā māksla vai arī kļūdos...

4000 sākuma numuri, šķiet, bija tiem, kas pērn bija nobraukuši pa pēdējām vietām. No apmēram 4300 sāka dot numurus tiem, kam 2015, gadā nebija rezultāta, bet šogad bija pieteikušies pirmie. Hm, nezinu, vai 12. koridoru var saukt par relatīvi labu smile Apmēram piecas minūtes paiet, kamēr pēc starta šāviena vispār tiec līdz starta līnijai smile Laikam slapjā seguma dēļ šogad brauciens līdz šosejai bija baigi lēnais (startējot no 4000+ numuriem). Vienā vietā pat bija jāstumjas dēļ sastrēguma. Arī šajā sabiedrībā mēdz notikt kritieni, vienu redzēju pusceļā uz Sēnīti. Pašam viss brauciens duetā ar vienu citu censoni ar zemu numuru. Pie Murjāņiem garām pagāja 3-4 cilvēku grupiņa, bet nebija jaudas aizķerties, Par laimi pēc Raganas pagrieziena bija pavējš un varēja atgūties un sakrāt spēkus, lai uzmītos Siguldniekā.

Kāda nozīme ir starta koridoram? Ja salīdzinām 2. un 12. koridoru, tad, startējot no 12. koridora, jau līdz izbraukšanai uz šosejas pirms Luikol (tie ir pirmie 3,2 km...) tu esi zaudējis 6-7 minūtes - 4-4:30, kamēr tiec līdz starta līnijai, un vēl 2-2:30, kamēr tiec ārā no Siguldas. Un pēc tam vēl jāpierēķina klāt tas, ko zaudē, braucot solo vai dažu cilvēku grupā, nevis 100 braucēju pelotonā.

Avatar

By Gerids 05.09.2016 10:31:57

Member · 831 comments
Vaskis wrote

Visu cieņu orgam, kas spēj noorganizēt pagriezienu izslaucīšanu no akmeņiem ! ! !

Nākamais līmenis būtu neļaut braukt civilajiem auto pa trasi, kā tas notika pie Sēnītes, kur gana daudz auto izbrauca caur dzirdīšanas punktu big_smile.

Avatar

By mrlobber 05.09.2016 10:45:22

Member · 826 comments
Noro wrote

4000 sākuma numuri, šķiet, bija tiem, kas pērn bija nobraukuši pa pēdējām vietām. No apmēram 4300 sāka dot numurus tiem, kam 2015, gadā nebija rezultāta, bet šogad bija pieteikušies pirmie. Hm, nezinu, vai 12. koridoru var saukt par relatīvi labu smile Apmēram piecas minūtes paiet, kamēr pēc starta šāviena vispār tiec līdz starta līnijai smile Laikam slapjā seguma dēļ šogad brauciens līdz šosejai bija baigi lēnais (startējot no 4000+ numuriem). Vienā vietā pat bija jāstumjas dēļ sastrēguma. Arī šajā sabiedrībā mēdz notikt kritieni, vienu redzēju pusceļā uz Sēnīti. Pašam viss brauciens duetā ar vienu citu censoni ar zemu numuru. Pie Murjāņiem garām pagāja 3-4 cilvēku grupiņa, bet nebija jaudas aizķerties, Par laimi pēc Raganas pagrieziena bija pavējš un varēja atgūties un sakrāt spēkus, lai uzmītos Siguldniekā.

Kāda nozīme ir starta koridoram? Ja salīdzinām 2. un 12. koridoru, tad, startējot no 12. koridora, jau līdz izbraukšanai uz šosejas pirms Luikol (tie ir pirmie 3,2 km...) tu esi zaudējis 6-7 minūtes - 4-4:30, kamēr tiec līdz starta līnijai, un vēl 2-2:30, kamēr tiec ārā no Siguldas. Un pēc tam vēl jāpierēķina klāt tas, ko zaudē, braucot solo vai dažu cilvēku grupā, nevis 100 braucēju pelotonā.

Diezgan precīzi izmērīju - startējot no koridora, kas bija vēl aiz apļa, līdz starta līnijai pagāja 6 minūtes un pēc tam vēl 7 minūtes tika čukčināti pirmie 3 kilometri, pēc tam gan ar 40 vidējo varēja bez palīdzības tālāk vizināties.

P.S. Pie Murjāņiem, iespējams, nevarēji iesēsties tieši man smile

Avatar

By Noro 05.09.2016 10:50:03

Member · 238 comments

Zemāk teksts no nolikuma  par starta numuru piešķiršanu Tartu velobraucienā un Vienības braucienā. Viss ir vienkārši -  nolikumam ir jābūt tādam, lai to var un grib izpildīt gan paši rīkotāji, gan arī dalībnieki. Un tos VIPus, prezidentus, funkcionārus un viņu mīļākās (un arī mīļākos), kuri ikdienā nenodarbojas ar velobraukšanu, var taču likt kopā ar masām, nevis piešķirt pirmos koridorus. Viņiem pašiem taču arī būs interesantāk braukt kopā ar līdzvērtīgiem braucējiem, nevis skatīties, kā visi tikai apdzen.

No Vienības brauciena nolikuma:

6.1 Dalībniekiem, kuri veiks reģistrāciju līdz 30.augustam, starta numuri tiks piešķirti pēc iepriekšējā gadā (25.Vienības velobraucienā) izcīnītās vietas.
6.2 Dalībniekiem, kuri iepriekšējā gadā nav startējuši, starta numuri tiks piešķirti pēc pieteikšanās datuma.

No Tartu nolikuma:

* The main principle of composing start groups for Tartu Rattaralli, is to secure the safety of participants by placing the riders with the same capabilities to the same start group. The best indicator of the rider’s capability is his/her results on the previous Tartu Rattaralli.
* The riders’ personal results of both distances will be taken into consideration in assigning start numbers only during registrations up to 20.05.2016. Organizers do not guarantee start number at the same start group as the previous result.
* Riders without the result of Tartu Rattaralli 2015, 2014 or 2013, who want to improve their starting position, can send written application with indicating their cycling results of last season and with internet link to indicated race result list. Application must be sent by 20.05.2016 at the latest to tartumaraton@tartumaraton.ee. Later complaints shall not be taken into consideration.
* The result on the same distance has a priority. The results of RR 2015 (coef 1) or (in case of no result in that year) RR 2014 (coef 1,1), RR 2013(coef 1,2) will be taken into consideration in disposing the start numbers. Organizers do not guarantee start number at the same start group as the previous result.
* 135 km elite group is composed of UCI M Elite or M U23 license holders and the top 100 riders from RR 2015.
* Riders with UCI W Elite licence will be placed to the start groups by their previous results on Tartu Rattaralli. Riders without Tartu Rattaralli result, who want to improve their starting position, can send written application with indicating their cycling results of last season (2015) and with internet link to indicated race result list. Application must be sent by 20.05.2016 at the latest to tartumaraton@tartumaraton.ee. Later complaints shall not be taken into consideration.
* Based on the short distance results in 2015 and 2014, starting placements from the 4th start group shall be available.
* Riders, who have not participated in the last two years, will get start numbers to the last start groups in the order of the registration.
* Every rider must enter the start gate according to his/her start number.
Participants, who start in an earlier start corridor than their start number would allow them to, will be disqualified. Exceptions are made for participants that wish to start in a later start group.

The start list by start groups will be published on the website one week later after the first entry wave, the start list with start numbers will be published three days before the race at the latest.

Last edited by Noro (05.09.2016 10:51:13)

Avatar

By suugoi 05.09.2016 10:57:59

Member+ · 1,469 comments

Tādu noteikumu aktīva pielietošana no organizētāju puses atrisinātu daaaaaudz problēmu

Riders without the result of Tartu Rattaralli 2015, 2014 or 2013, who want to improve their starting position, can send written application with indicating their cycling results of last season and with internet link to indicated race result list.

Participants, who start in an earlier start corridor than their start number would allow them to, will be disqualified. Exceptions are made for participants that wish to start in a later start group.

Bet mēs jau neesam Igaunija, vajag savu, īpašo ceļu smile


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By Ģirts_MTB 05.09.2016 10:58:34

Member · 319 comments

Varbūt kāds var iedot kontaktus neatkarīgajam tehniskajam transportam? Vieglais auto ar Sportlabd logo uz sāna man nomainīja ratu, bet vakar neatradu viņus lai samainītu atpakaļ .

Avatar

By MBerg 05.09.2016 11:40:01

Member · 22 comments
Aģents wrote
Maksims wrote
Aģents wrote

Kas notika tautas šosejas 1-2(?) grupā posmā Ragana-Turaida? Bija kupls skaits kritušo uz ceļa.

Kritiens pirmajā grupā ap ~40 pozīciju gruppā...

Imesls - grūti izskaidrojams.. droši viengrupas brauciena pieredzes trūkums un nepārliecinātība par sevi...  Čalis ar Nr. 2486 grupas vidū piespiedās, nenoturējās un krita... kā rezultātā massu kritiens lielā ātrumā uz pilnīgi līdzenas un taisnas vietas....
Ceru ka pārajiem viss kārtībā, pašam elkons pušu un būs riktīgs zilums visam augšstilbam.. sad
Cerams ka pērējiem ar viss ar tik viegli beidzies smile Kaut gan 2vus aizveda ātrie... sad

Ja nemaldos, ta 8 braucējus ceļmalā pēc tam saskaitīju. Drošvien jau kāds bija aizbraucis, tā kā bariņš paliels. Veseļojaties!

Es biju ar 2486. numuru un pieredze tur bija pie vainas daļēji (..ar pārtraukumiem kopš 2001. gada tiek braukts) .. tajā momentā visi nedaudz pārvietojās, priekšējie sabremzējās un mans priekšā braucošais gan sabremzējās, gan pārvietrojās virsū manam priekšējam ritenim aizstumjot mani prom, kur jau kritiens bija neizbēgams - pēc manām domām kritiens tika ierosināts daudz tālāk par mani un priekšā braucošais arī nobijās un diezgan strauji izmanīja trajektoriju, tik es biju pēdējais ķēdes posms, kuram vairs neizdevās to kustību absorbēt .. tāds ir grupas brauciens, tā mēdz notikt arī pasaules līmeņa sacensībās ar pasaules līmeņa braucējiem ..  tas ir velosports un diemžēl traumas gadās ..

Rakstu ar kreiso roku, jo labā plauksta ģipsī, sasista galva, atslēgas kauls un visa kreisā ķermeņa puse viegli nobrāzta, nemaz nerunājot par zilumiem un sasitumiem ..

Ceru, ka visiem izdosies ātri tikt uz kājām un domāt labas domas, jo neviens nedodas uz sacensībām, lai nokristu grupas vidū no 50km/h ātruma uz asfalta .. ļoti, ļoti nepaveicās un cietuši ir visi, ieskaitot mani .. diez vai te būtu korekti meklēt vainīgos, jo diez vai tādus atradīsim ..

Visiem laba vēlējumi un novēlējums pēc iespējas ātrāk atgriezties ikdienā un sportā!

Last edited by MBerg (08.09.2016 09:16:52)

Avatar

By novērotājs 05.09.2016 11:40:50

Member+ · 1,908 comments

Parazuti,
te nav runa par bijušajiem profiem, bet gan par nolikumam neatbilstošo un ļoti nevienādo attieksmi pret jauniešiem. Profu nopelni pieder viņiem pašiem, bet viņu audzēkņiem savi nopelni vēl izcīnāmi.
Ja nolikums paredzētu izveidot sportskolniekiem atsevišķu koridoru ar dajebkādu numuru un tur iekļautu visus minētos jauniešus, nevienam nebūtu nekādu iebildumu. Diemžēl šoreiz daļa jauniešu startēja no viņiem pienākošajām vietām beigu daļā, bet virkne citu bija kaut kā tikuši pie pērnajiem rezultātiem (vai to trūkumam) neatbilstošiem divtūkstošajiem numuriem.

Varbūt der pajautāt Tomam, vai viņš bija stipri laimīgs kapāties no dziļas aizmugures ar savu četrtūkstošo numuru - neviens diez kāpēc nepierēķināja, kādas starptautiskas un pašmāju sacensības viņš ir uzvarējis un ka varbūt arī viņam vajadzētu labāku numuru. Droši vien no pirmā koridora startējot, arī viņš būtu nevis otrajā simtā (visu cieņu par tādu sasniegumu!), bet gan otrajā vai pat pirmajā desmitā.
Kas attiecas uz Riteņvasaru, nevajag, maigi izsakoties, fantazēt - visi seši šajās sacensībās to pārstāvošie dalībnieki startēja ar saviem īstajiem dzimšanas gadiem un no pareizajiem (numuram atbilstošajiem) koridoriem.

Last edited by novērotājs (05.09.2016 11:46:40)

Avatar

By Aģents 05.09.2016 11:48:35

Member+ · 845 comments
Ģirts_MTB wrote

Varbūt kāds var iedot kontaktus neatkarīgajam tehniskajam transportam? Vieglais auto ar Sportlabd logo uz sāna man nomainīja ratu, bet vakar neatradu viņus lai samainītu atpakaļ .

Organizatoru kontakti:
Igo Japiņa sporta aģentūra
Brīvības gatve 222, Rīga, LV-1039
+371 67314150
info@velo.lv

Avatar

By novērotājs 05.09.2016 12:12:16

Member+ · 1,908 comments
see wrote

Nu nav vairs tautas un sporta distance, ir īsā un gārā. Abās brauc, gan tauta, gan sportisti.

Nejauc ar SEBu! Vienības braucienā ir Sporta šosejas brauciens un LDZ Tautas brauciens (skat nolikuma 4.1. un 4.3. punktus)

Avatar

By Aģents 05.09.2016 12:39:05

Member+ · 845 comments
novērotājs wrote
see wrote

Nu nav vairs tautas un sporta distance, ir īsā un gārā. Abās brauc, gan tauta, gan sportisti.

Nejauc ar SEBu! Vienības braucienā ir Sporta šosejas brauciens un LDZ Tautas brauciens (skat nolikuma 4.1. un 4.3. punktus)

Manuprāt šie nosaukumi saglabāti lielo dalībnieku masu ērtībām būt drošiem un izvēlēties īsāko distanci. Ja ar norādītiem km nepietiek, tad piekabinot distancei vārdu  'Sporta', visi sabīsies un izvēlēsies īsāko.

Avatar

By arvils 05.09.2016 13:12:36

Member · 285 comments

Starts no 3. koridora. Finišā 127. Aptuveni 5min aiz līderiem. https://www.youtube.com/watch?v=susitKON4RY


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By Noro 05.09.2016 13:31:28

Member · 238 comments
arvils wrote

Starts no 3. koridora. Finišā 127. Aptuveni 5min aiz līderiem. https://www.youtube.com/watch?v=susitKON4RY

Sanāk, ka, startējot no 3. koridora, vairs nav reāli tikt līdz pirmajai grupai?

novērotājs wrote

Parazuti,
te nav runa par bijušajiem profiem, bet gan par nolikumam neatbilstošo un ļoti nevienādo attieksmi pret jauniešiem. Profu nopelni pieder viņiem pašiem, bet viņu audzēkņiem savi nopelni vēl izcīnāmi.
Ja nolikums paredzētu izveidot sportskolniekiem atsevišķu koridoru ar dajebkādu numuru un tur iekļautu visus minētos jauniešus, nevienam nebūtu nekādu iebildumu. Diemžēl šoreiz daļa jauniešu startēja no viņiem pienākošajām vietām beigu daļā, bet virkne citu bija kaut kā tikuši pie pērnajiem rezultātiem (vai to trūkumam) neatbilstošiem divtūkstošajiem numuriem.

Varbūt der pajautāt Tomam, vai viņš bija stipri laimīgs kapāties no dziļas aizmugures ar savu četrtūkstošo numuru - neviens diez kāpēc nepierēķināja, kādas starptautiskas un pašmāju sacensības viņš ir uzvarējis un ka varbūt arī viņam vajadzētu labāku numuru. Droši vien no pirmā koridora startējot, arī viņš būtu nevis otrajā simtā (visu cieņu par tādu sasniegumu!), bet gan otrajā vai pat pirmajā desmitā.
Kas attiecas uz Riteņvasaru, nevajag, maigi izsakoties, fantazēt - visi seši šajās sacensībās to pārstāvošie dalībnieki startēja ar saviem īstajiem dzimšanas gadiem un no pareizajiem (numuram atbilstošajiem) koridoriem.

Vai runa ir par Tomu U.?

Avatar

By 2rati.lv 05.09.2016 15:41:12

Member · 4 comments
Aģents wrote
Ģirts_MTB wrote

Varbūt kāds var iedot kontaktus neatkarīgajam tehniskajam transportam? Vieglais auto ar Sportlabd logo uz sāna man nomainīja ratu, bet vakar neatradu viņus lai samainītu atpakaļ .

Organizatoru kontakti:
Igo Japiņa sporta aģentūra
Brīvības gatve 222, Rīga, LV-1039
+371 67314150
info@velo.lv

Sveiks. Rats atrodas 2rati.lv velodarbnīcā - Jūrmalas gatve 78D

Avatar

By arvils 05.09.2016 16:14:07

Member · 285 comments
Noro wrote

Sanāk, ka, startējot no 3. koridora, vairs nav reāli tikt līdz pirmajai grupai?

Ja būtu vairāki spēcīgi palīgi, tad varbūt būtu kāda cerība. Ņemot vērā, ka uz šosejas 1. grupa aizgāja ļoti labā tempā, man vienam tas nebūtu izdevies (un neizdevās) nekādā veidā. Varbūt kādam pieredzējušam sporta klases braucējam, ne-sprinterim, izdotos noķert. Es vēl liku cerības uz to, ka 1. grupa ilgāk saglabāsies vienā lielā barā, bet jau pēc pāris KM uz šosejas tā ļoti ātri sadalījās pa mazākām grupiņām.


VELO+
Ⓥ - Powered by plants