Latvijas velo svētki Olainē (21.08.)

Avatar

By DZ 22.08.2016 19:45:14

Member · 3,501 comments
Avatar

By Tantrix 22.08.2016 20:16:15

Member · 527 comments

nu jā, šis ir tas kritiens uz estakādes, dēļ kura dabūju sabremzēties un apstāties. Un tad jau var redzēt,  kā mēs nesekmīgi mēģinājām saķert aizgājušo pirmo grupu. Tā arī nesaprotu , kur tur radās tas kritiens uz līdzenas vietas. Ko tur varēja nesadalīt ?


rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com

Avatar

By Han55 22.08.2016 20:23:06

Member · 163 comments
Tantrix wrote

nu jā, šis ir tas kritiens uz estakādes, dēļ kura dabūju sabremzēties un apstāties. Un tad jau var redzēt,  kā mēs nesekmīgi mēģinājām saķert aizgājušo pirmo grupu. Tā arī nesaprotu , kur tur radās tas kritiens uz līdzenas vietas. Ko tur varēja nesadalīt ?

Izskatās pēc sašaurinājuma.

Avatar

By DZ 22.08.2016 20:28:00

Member · 3,501 comments

Domāju, ka sašaurinājums ir kaut kur citur, ja links jāpostē 2x.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By vbe 22.08.2016 20:45:21

Member · 18 comments

Video:
Tautas distance 45 km
Starts no 1.koridora
Finišs 33.vieta

https://youtu.be/4sLHQyfdibY

__________________________


Kritiens: 16:25, 53:59

Avatar

By arvils 22.08.2016 20:51:40

Member · 285 comments
NoProblemo wrote

Nu šoreiz tu kko baigi nesmuki izrunājies, mūsu komanda šo uztver kā apvainojumu. Mēs lielu daļu nostrādājām pa priekšu, un neuzskatām ka esam vājie kuram būtu jāvelk tādi kā tu kas uzskata ka nav vērts tērēties, jo ir jātaupās. Bet mums redz to nav grūti darīt jo tikai tā brauciens būs interesants un izdevies.
Un lielās komandas tautas grupā? Vari nosaukt vairāk par vienu?

Es nevienu negribēju apvainot, tāds nebija mērķis. Priekšgalā vājie ilgstoši nemaz nespēj noturēties, tā kā tas ir pašsaprotami, ka Jums vāju braucēju nav. Bet visbiežāk ir tā, ka komandā ir līderis, kurš ir kaut kādā jomā spēcīgāks par pārējiem un kuru komanda piesedz un "nogādā" līdz finišam. Man nav tādi, tik motivēti un spēcīgi, komandas biedri kā tev vai FANS braucējiem, tāpēc man pašam ar visu ir jātiek galā. Un kāpēc man raustīt paku, ja es esmu viens? Braucot vienam ir jāpiekopj pavisam cita taktika. Ja nebūtu, kas strādā es brauktu priekšā un pavilktu. Šoreiz sanāca tā, ka nestrādāju, bet toties smuki ievilku finišā J. Rubiku big_smile


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By Dantes 22.08.2016 21:30:44

Member · 10 comments
Tantrix wrote

nu jā, šis ir tas kritiens uz estakādes, dēļ kura dabūju sabremzēties un apstāties. Un tad jau var redzēt,  kā mēs nesekmīgi mēģinājām saķert aizgājušo pirmo grupu. Tā arī nesaprotu , kur tur radās tas kritiens uz līdzenas vietas. Ko tur varēja nesadalīt ?

Skaties Arvila video - 18:29 (kreisā pusē braucējs aizķeras grupas bremzēšanas dēļ un kritiens)

Last edited by Dantes (22.08.2016 22:00:46)

Avatar

By cuu508 22.08.2016 21:56:17

Member+ · 461 comments

eh, tā 56. minūte, kad nespēju sabremzēties, jo priekšējie uz pakaļas šļūcot bremzēja efektīvāk big_smile

Pēcāk braucu ar jauncepto baranciņu uz finišu, un nesaprotu, kā tas tā ir, ka griežu virs FTP, bet nespēju *nevienam* atsēdēt. Finišā atnāca skaidrība, priekšējais rats pēc vārtīšanās visu laiku pa bremzēm. Treniņš labu labais ;-)

Paldies organizatoriem un dalībniekiem un laikapstāklim, baudāma diena

Avatar

By trakaliene 22.08.2016 22:04:15

Member · 52 comments

nu nezinu kapēc bet man polar vispār saskaitija 44,06 km. Diezgan laba bija gonka tikai bija vējiņš galīgi negribēja lutinātun tie pāris zavali... ai ai ai. Protams bija daži indivīdi kuri piebrauc no aizmugures un redz ka džeki brauc pa pāriem lai vieglāk. nē tie ielien ar varu pa vidu un pēc tam zonglē no vienas puses uz otru.... joprojām nemainās fakts ka braucot grupā tikai retais piekritīs pastrādat uz maiņām, ar cerību ka viņus aizvilks līdz finišam.... un tad viņi tur maisa gaisu

Avatar

By Slowmo 22.08.2016 23:19:09

Member+ · 1,166 comments
cuu508 wrote

Pēcāk braucu ar jauncepto baranciņu uz finišu, un nesaprotu, kā tas tā ir, ka griežu virs FTP, bet nespēju *nevienam* atsēdēt. Finišā atnāca skaidrība, priekšējais rats pēc vārtīšanās visu laiku pa bremzēm. Treniņš labu labais ;-)

Šādu kļūdu es ar kādreiz izdarīju. Baranka gan nekāda liela nebija, taču viens bremzes klucis gan bija piespiests pie aploka un visu laiku mēreni bremzēja. Pēc kritiena obligāti vienmēr jāiegriež abi rati un jāpārliecinās, ka tie griežas brīvi.

Avatar

By mrlobber 23.08.2016 09:04:37

Member · 826 comments

Es tikai īsti nesaprotu - katru gadu ir vismaz 5-6 gana asiņaini tautas šosejas braucieni, vai tiešām no visa tā neviens neko nemācās? Olaines video var labi redzēt, ka vismaz 2 kritieni principā izveidojas pilnīgi ne no kā - smuks, līdzens, plats ceļš, bet nē, braucēji sakrīt kaudzē... tas tiešām riteņbraucēji (liela daļa) tādi cietpauraini vai kā?

Protams, arī sportā ir redzēts, kā pašmāju "pusprofi" (zilās un rozā formas) peletona astesgalā izpildās un nones pa individuālam braucējam, bet tautas braucieni tomēr izceļas vairāk, lai gan teorētiski vadošajā grupā ir tie paši braucēji, kas startē arī Vipsportā (kur patiesībā kritieni ir samērā reti, pat neraugoties uz trases līkumiem).

Avatar

By jt 23.08.2016 10:12:39

Member+ · 1,195 comments

https://www.youtube.com/watch?v=z0DLYCr … age#t=1529 , cuu508, eku Tava kritiena varonis, uz līdzenas vietas sūdus sataisa

Last edited by jt (23.08.2016 10:15:41)

Avatar

By jt 23.08.2016 10:17:52

Member+ · 1,195 comments

NoProblemo, kāda motivācija čalim no Jūsu komandas jau kuro gonku braukt pirmajā grupā kedās ar šoseri? Baile?

Last edited by jt (23.08.2016 10:18:46)

Avatar

By lūsis 23.08.2016 10:33:40

Member · 231 comments
jt wrote

NoProblemo, kāda motivācija čalim no Jūsu komandas jau kuro gonku braukt pirmajā grupā kedās ar šoseri? Baile?

   
  Šis puisis  nopirks kurpes, būs  pieciniekä. Visu cieņu! Cik sapratu, grūti piemeklēt pèdai. Čalis ņem un gàž ar to kas ir, nevis pucējas ar smalku velo kitu pa peletona astes galu. smile

Avatar

By aspms* 23.08.2016 10:34:52

Member · 2,079 comments
jt wrote

https://www.youtube.com/watch?v=z0DLYCr … age#t=1529 , cuu508, eku Tava kritiena varonis, uz līdzenas vietas sūdus sataisa

DCE51CaJLqBjaNtPwvG1-e1KBZ0bDJUKYa_zb8f0wIIn_dUAsuk_KUDGny-96O1F0uo9QBYT6J6BCA=w1920-h1080-no


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By egons39 23.08.2016 10:38:15

Member · 15 comments
jt wrote

NoProblemo, kāda motivācija čalim no Jūsu komandas jau kuro gonku braukt pirmajā grupā kedās ar šoseri? Baile?

Reāli izstāsti kāda vaina ir braukt kedās, ja esmu spējīgs pastrādāt grupas priekšā, kamēr ar kurpēm kāds atsēž un nevar to izdarīt!
Neuztraucies, nākamajās gonkās vairs nebraukšu ar kedām, tik pēc tam nepīkstat.

Last edited by egons39 (23.08.2016 10:56:14)


Braucu ar botām

Avatar

By NoProblemo 23.08.2016 10:50:48

Member · 262 comments
jt wrote

NoProblemo, kāda motivācija čalim no Jūsu komandas jau kuro gonku braukt pirmajā grupā kedās ar šoseri? Baile?

Katram mums finansiālās iespējas ir tādas kādas viņas ir, beidzot esam sagrabinājuši kurpēm, nu puika tagad beidzot neizlēks no pūļa. Būs visiem prāts mierīgs. smile


Avatar

By DZ 23.08.2016 10:54:36

Member · 3,501 comments
mrlobber wrote

Es tikai īsti nesaprotu - katru gadu ir vismaz 5-6 gana asiņaini tautas šosejas braucieni, vai tiešām no visa tā neviens neko nemācās? Olaines video var labi redzēt, ka vismaz 2 kritieni principā izveidojas pilnīgi ne no kā - smuks, līdzens, plats ceļš, bet nē, braucēji sakrīt kaudzē... tas tiešām riteņbraucēji (liela daļa) tādi cietpauraini vai kā?

Lielais vairums kritienu rodas tādēļ, ka daudzi suņanaglas lien zem stūres, brauc grupas vidū pārāk tuvu, nemaz īsti neiemācījušies braukt ar velo. Tāpat lien grupas priekšā anaerobajā zonā ar putām pa muti ārā un kamēr priekšā džeki relaksēti velk, tiem suņanaglām jau melns gar acīm un tikai mauc, līdz skābelis smadzenēm vairs nepiekļūst. Paskaties video kā daži kājās ceļas, tur tak nav brīnums, ka pie mazākās priekšējās bremzes izmantošanas ir zavals.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By mrlobber 23.08.2016 11:21:23

Member · 826 comments

DZ, pilnīgi piekrītu par to kājās celšanos un līšanu, kur nevajag, mans jautājums bija vairāk par mācīšanos no savām kļūdām, kas, izskatās, ka nenotiek. Ja vienreiz izpildījās, tad pēc tam turpina tādā pašā garā? Tas man vislielākā mistika...

Avatar

By NilsS 23.08.2016 11:41:49

Member · 775 comments
jt wrote

https://www.youtube.com/watch?v=z0DLYCr … age#t=1529 , cuu508, eku Tava kritiena varonis, uz līdzenas vietas sūdus sataisa

Tik  debīlu  manevru  izprātot  un izpildīt arī  jāmāk!  Pat ar pirkstu  nepameta  pagriezienu

Avatar

By mrlobber 23.08.2016 11:54:49

Member · 826 comments

Nr 1090, Igors Matvejevs. Pat nesapratu, kāpēc bija jāmaina trajektorija?

Droši vien tur otrā pusē dzīve skaistāka un zāle zaļāka smile Diez vai manevra autoram būs labāks izskaidrojums.

Avatar

By Kaspi4 23.08.2016 11:57:56

Member++ · 2,282 comments

izskataas , ka ar priekšējo ratu aizķērās aiz priekšā braucošā, tas gan nemaina viņa vainu negadījumā.


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By lūsis 23.08.2016 12:21:17

Member · 231 comments

Kas tur ir ar to rata bāzšanu- ja reakcija ir un laikus vari noreaģēt tad dari? Vai nekad un nekados apstakļos?  Pro peletonā tak arī īpaši neviens to overlap neievero īpaši, bet negažas arī kaut kā. Īpaši vecajie neievēro to, bet tas saistīts drosi ar to, ka uz pēdējiem spēkiem turās barā un  jo tuvāk , jo labak, viņuprāt.  Pats cenšos nelikt to ratu tanī zonā, bet, iespējams , aizvēju daļēji zaudēju.

Avatar

By lūsis 23.08.2016 12:22:28

Member · 231 comments
lūsis wrote

Kas tur ir ar to rata bāzšanu- ja reakcija ir un laikus vari noreaģēt tad dari? Vai nekad un nekados apstakļos?  Pro peletonā tak arī īpaši neviens to overlap neievero īpaši, bet negažas arī kaut kā. Īpaši vecajie neievēro to, bet tas saistīts drosi ar to, ka uz pēdējiem spēkiem turās barā un  jo tuvāk , jo labak, viņuprāt.  Pats cenšos nelikt to ratu tanī zonā, bet, iespējams , aizvēju daļēji zaudēju.

   Vēlams, lai kāds pieredzējušāks pakomentē, jo ticu, ka katram ir savs viedoklis.

Avatar

By DZ 23.08.2016 12:58:58

Member · 3,501 comments

Sēdēt tik tuvu, kā to daudzi dara var tikai pieredzējuši braucēji gan tie, kuri sēž, gan tie, kuriem sēž.
Braucot ar pro džekiem varu droši sēdēt centimetrus no aizmugurējā rata, braucot barā, kur lielākai daļai ir nenosakāmas braukšanas prasmes un spēja ātri reaģēt es atstāju vietu manevram. Tiesa, daudzi tur mēģina ielīst un tad nākas man ar kāju vai roku pabakstīt braucēju. Tad, kad jābremzē, tad tie līdēji ir pirmie, kuri krīt vai liek citiem krist.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv