Liekam jaunu MTB no ķīnas karbona detaļām.

Avatar

By NilsS 16.05.2016 12:10:57

Member · 775 comments
Aigi_nr1 wrote
vitamiins_xc wrote
Aigi_nr1 wrote

Bet es labāk 2000 EUR izlietotu rudenī, pasūtot zināmas kompānijas velo ar garantiju.

Ko tas dotu? Vid. ātrums gonkā uzreiz paceltos par 5kmh?

Nē, bet nebūtu čakars ar neplānotu apkopi, to varētu pastumt zem garantijas...

Garantijas  apkope  nav  ne ar  ko labāka,  par  parasto,  vislabāk  ir vest  pie  meistara, kura  darbs  šaubas  neraisa.  Vēl  jo  vairāk,  ja nedzīvo  Rīgā,  tad  šis  arguments  atkrīt  saknē

Last edited by NilsS (16.05.2016 12:11:28)

Avatar

By Huligāns 16.05.2016 17:33:18

Member · 963 comments
jaja wrote

Apraksti izjūtas, braucot ar ovālo zobratu, salīdzinoši ar apaļo.

Ar ovālo uzsākt braukšanu daudz vieglāk nekā ar parasto, ātrāk un vienmērīgāk bez pārpūlēm. Kalnā vieglāk uzmīties ar ovālo, nekā ar parasto.
Tas ir pagaidām, ko esmu izjutis nedaudz pabraucot pa pauguriem.


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By jaja 16.05.2016 17:39:50

New Member · 1,271 comments

Ja tagad salīdzinājumam uzmin tajā Mežaparka kalniņā par kuru iepriekš rakstīji vai ir vieglāk?


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By Huligāns 16.05.2016 17:49:50

Member · 963 comments

Aigi_nr1 - nopirkt pa 2gabaliem var labu ričuku, bet - jebkurā gadījumā es nenopirktu tādu, kādu es saliku, neskaitot ķīnieša detaļas. Kaut kas jau būtu jāmaina veikala velo, lai būtu labāks, aprīkojums, sēdeklis, pedaļi, rati, riepa/ar vai bez kameras/ tas visu prasa naudu un laiku. Jo velobraucēji ir dažādi un viņa prasme un vēlme braukt ar velo ar katru reizi augs un gribēsies vēl labāku un ātrāku, bet lētāku. Veinīgais kas manir uz garantiju, tas ir karbona detaļas 2 gadi.

436 - piekrītu Tev, ja mājās man būtu viss nepieciešamais, lai saliktu velo, es to darītu pats, bet diemžēl tikai sīkumi no instrumentiem, kaut ko saliku pats kopā, bet pārējo mehs salika un noregulēja.  Viens liels plus saliktam ričukam ir tas, ka Tu zini visas detaļas no kā velo sastāv, visu pieķīlēji sev, neko lieku, ja visu saproti un esi drošs, tad tas viss strādā un esi lepns par savu ieguldījumu. No savas pieredzes, to ko es varu pats izdarīt ar velo - es to pats taisu, bet ja neesmu pārliecināts, ka nespēšu to pareizi izddarīt vai saulauzt, tad labāk atdot meham, kuram jau ir prasme salabot velo vai pieregulēt. Man nācies detaļas sačakarēt un pirkt jaunas, tikai tapēc, ka rokas aug no pēcpuses.

Last edited by Huligāns (16.05.2016 21:17:54)


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By Huligāns 16.05.2016 17:51:38

Member · 963 comments
jaja wrote

Ja tagad salīdzinājumam uzmin tajā Mežaparka kalniņā par kuru iepriekš rakstīji vai ir vieglāk?

neesmu minies tur tagad, bet sausāks paliks būs jāuzminās ar ovālo

Tikko izripinājos pa Mežaparku, ovālajā tomēr ir spēks smile

Last edited by Huligāns (16.05.2016 21:19:50)


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By Aigi_nr1 16.05.2016 19:01:53

Member · 281 comments
Huligāns wrote

Aigi_nr1 - nopirkt pa 2gabaliem var labu ričuku, bet - jebkurā gadījumā es nenopirktu tādu, kādu es saliku, neskaitot ķīnieša detaļas. Kaut kas jau būtu jāmaina veikala velo, lai būtu labāks, aprīkojums, sēdeklis, pedaļi, rati, riepa/ar vai bez kameras/ tas visu prasa naudu un laiku. Jo velobraucēji ir dažādi un viņa prasme un vēlme braukt ar velo ar katru reizi augs un gribēsies vēl labāku un ātrāku, bet lētāku. Veinīgais kas manir uz garantiju, tas ir karbona detaļas 2 gadi.

436 - piekrītu Tev, ja mājās man būtu viss nepieciešamais, lai saliktu velo, es to darītu pats, bet diemžēl kaut ko saliku pats kopā, bet pārējo mehs salika un noregulēja.  Viens liels plus saliktam ričukam ir tas, ka Tu zini visas detaļas no kā velo sastāv, visu pieķīlēji sev, neko lieku, ja visu saproti un esi drošs, tad tas viss strādā un esi lepns par savu ieguldījumu. No savas pieredzes, to ko es varu pats izdarīt ar velo - es to pats taisu, bet ja neesmu pārliecināts, ka nespēšu to pareizi izddarīt vai saulauzt, tad labāk atdot meham, kuram jau ir prasme salabot velo vai pieregulēt. Man nācies detaļas sačakarēt un pirkt jaunas, tikai tapēc, ka rokas aug no pēcpuses.

Vēlu veiksmi treniņos, lai velo ripo teicami un tiekamies trasē.

Avatar

By Laimigais 17.05.2016 11:47:27

Local.Shop · 3,167 comments
Aigi_nr1 wrote

Malacis par uzņēmību. Daļas ir labas...
Bet es labāk 2000 EUR izlietotu rudenī, pasūtot zināmas kompānijas velo ar garantiju.
Bet tas ir mans personiskais viedoklis.

Pieredze rāda, ka izripinot no veikala jaunu aparātu (arī stipri virs 2k) tam neizbēgami jāveic uzlabojumi.
Rezultātā garantija paliek tikai rāmim, turklāt tikai rūpnīcas defektiem, nevis lietotāja radītiem.

Zinātāji pateiks cik tas ir procenti. Es minētu, ka ap 10%

Last edited by Laimigais (17.05.2016 14:35:16)


Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi

26 ... 689 ... 689

Avatar

By Vaskis 17.05.2016 13:32:54

Member · 2,612 comments

Jā, reti ražotāja komplektēti velo spēj būt tādā komplektācijā, lai visiem derētu un būtu pieņemami. Taču, maināmās detaļas parasti tiek pārdotas un uzliktas vēlamās vietā. Cita lieta, ka budžets reti cilvēkiem ļauj manevrēt, tādēļ jau šī neremdināmām vēlme pēc tā "melnā velo". Es savu melno izslimoju.
Es vēlreiz "melnā" ceļu neietu un citiem to nerekomendētu.

Avatar

By jaja 17.05.2016 15:11:15

New Member · 1,271 comments

Morāle vienkārša. Jebkurš ražotājs uzspiež savu preces redzējumu. Customizācija interesē tikai reto īpašnieku, kurš saprot ko grib panākt, ar iespējami mazāko pārmaksāšanu.
Par tiem 2k velo ar atlaidēm. Parādi man kaut vienu reālu piemēru kur MTB velo būs līdz 9KG un iekļausies cenā. Cenas ko redzu Rīgas veikalos standartā ir 3.5k ar atlaidi 30% ir tāpat virs 2k.  Lielākas atlaides mirstīgais dabūt nevar.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By nekas 17.05.2016 15:19:12

Member · 175 comments
jaja wrote

Morāle vienkārša. Jebkurš ražotājs uzspiež savu preces redzējumu. Customizācija interesē tikai reto īpašnieku, kurš saprot ko grib panākt, ar iespējami mazāko pārmaksāšanu.
Par tiem 2k velo ar atlaidēm. Parādi man kaut vienu reālu piemēru kur MTB velo būs līdz 9KG un iekļausies cenā. Cenas ko redzu Rīgas veikalos standartā ir 3.5k ar atlaidi 30% ir tāpat virs 2k.  Lielākas atlaides mirstīgais dabūt nevar.

http://www.cube.eu/produkte/hardtail/re … blue-2016/

rudeni naca pa 1,8k, bet protams nav viss no karbona un tad tapat jamaina daksa lai tiktu lidz taviem 9KG, reti jau nak no rupnicas ar cieto daksu

Avatar

By olegfaizov 17.05.2016 15:31:39

Member · 400 comments
nekas wrote
jaja wrote

Morāle vienkārša. Jebkurš ražotājs uzspiež savu preces redzējumu. Customizācija interesē tikai reto īpašnieku, kurš saprot ko grib panākt, ar iespējami mazāko pārmaksāšanu.
Par tiem 2k velo ar atlaidēm. Parādi man kaut vienu reālu piemēru kur MTB velo būs līdz 9KG un iekļausies cenā. Cenas ko redzu Rīgas veikalos standartā ir 3.5k ar atlaidi 30% ir tāpat virs 2k.  Lielākas atlaides mirstīgais dabūt nevar.

http://www.cube.eu/produkte/hardtail/re … blue-2016/

rudeni naca pa 1,8k, bet protams nav viss no karbona un tad tapat jamaina daksa lai tiktu lidz taviem 9KG, reti jau nak no rupnicas ar cieto daksu

...un arī rati ir sūdīgi smile

Avatar

By cuu508 17.05.2016 16:20:50

Member+ · 461 comments
nekas wrote

rudeni naca pa 1,8k, bet protams nav viss no karbona un tad tapat jamaina daksa lai tiktu lidz taviem 9KG, reti jau nak no rupnicas ar cieto daksu

Vaicāja sub-9kg un zem 2k eur, bet Tu piedāvā 10.65kg un 2.6k eur. Tas jau tā īsti neatbilst... OK, sagaidi atlaides, uzliec cieto dakšu, un no mīkstās pārdošanas kādu nieku varbūt atvinnē. Bet tāpat svars zem 9 nepaiet. jaja taisnība, pazīstamu ražotāju feinā gala riteņi nav lēti. Tāpēc, ka tie ir pazīstamu ražotāju, un feinā gala ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By vitamiins_xc 17.05.2016 16:56:56

Member+ · 2,831 comments

davai labāk parunājam par sub-8kg un 2k...  china būs vienīgais pretendents.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By vasis8 17.05.2016 17:27:44

Member · 5,774 comments

Ar pacietibu (un cieto daksu) zem 9kg un zem 2t var mierīgi tikt (runa ir par velo no juanām zināmu ražotāju detaļām)

Last edited by vasis8 (17.05.2016 17:37:04)


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By Huligāns 17.05.2016 18:00:02

Member · 963 comments

Mazliet atgriezīsimies pagātnē.. saliktais ķīnietis ir priekš pašpārliecības un salīdzinājuma, kā viņš uzvedās braucot, kā darbojās karbona aploki, kā darbojās jaunais XT aprīkojums, kā darbojās ovālais, der šis velo tieši man ? Man nav mērķis ieteikt/rekomendēt darīt tā, kā es to izdarīju. Pus gadu es konsultējos ar braucējie, mehiem un citiem cilvekiem. Daudzi ieteica savu, bet es turējos pie sava. Rezultāts ir redzams - slikts vai labs, nespriedīsu, negribu pārliecināt citus. Man bija laiks un nauda, to es arī izmantoju priekš sava velo projekta.

Neesmu svaru vērotājs, bet uz maniem 90-100 kg dzīvsvara, velo saliku savam svaram un savām spējām braukt. Tikai pateicoties nepirktās detaļas LV es ieekonomēju daudz naudas, bet laiks pagāja pus gadu. Divas detaļas pirktas šeit, iznesums un sēdeklis. Pārējais ir iegādāts ārpus LV.


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By nekas 17.05.2016 18:00:07

Member · 175 comments
cuu508 wrote
nekas wrote

rudeni naca pa 1,8k, bet protams nav viss no karbona un tad tapat jamaina daksa lai tiktu lidz taviem 9KG, reti jau nak no rupnicas ar cieto daksu

Vaicāja sub-9kg un zem 2k eur, bet Tu piedāvā 10.65kg un 2.6k eur. Tas jau tā īsti neatbilst... OK, sagaidi atlaides, uzliec cieto dakšu, un no mīkstās pārdošanas kādu nieku varbūt atvinnē. Bet tāpat svars zem 9 nepaiet. jaja taisnība, pazīstamu ražotāju feinā gala riteņi nav lēti. Tāpēc, ka tie ir pazīstamu ražotāju, un feinā gala ¯\_(ツ)_/¯

tur ta lieta ka razotaji nerazo standarta ar cieto daksu MTB ri4ukus(gan jau ir iznemumi), lidz ar to bez detalus mainisanas neiztikt. Bet noteikt nomainot uz cieto daksu vel nauda paliks pari un galvenais bus lielaka ticiba kvalitates kontrolei.

Bet katram savs cels, es nopirku gatavu un viss apmierina, citam gribas likt pasam, no ta ko var atrast neta. Katrai metodei savi plusi un minusi, un tur jau katram indviduali jaizvelas.

Bet huliganam respect pa pacietibu un speju novadit projektu lidz galam wink respect, man taada nebutu.

Avatar

By Huligāns 17.05.2016 18:09:43

Member · 963 comments

Nav viegli salikt to velo tā, lai tas saderētos tieši tavām spējām un izturībai. Es mainīju savas domas katru dienu un cepos par tām detaļām, vai derēs, vai izturēs manu svaru, bija daudz atrunas iemesli, lai mest malā un salikt no lētākām detaļām, bet..


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By deMarco 17.05.2016 18:23:17

Member · 56 comments

Ar kuriem meistariem ieteiktu sadarboties uz velo salikšanu? Man ir līdzīgs stāsts ar vairākus gadus ievilkušos karbona FS projektu, ko gribētos novest līdz galam. Lielākā daļa detaļu ir, bet gribētos sakarīgu meistaru, kurš varētu nokonsultēt un saskrūvēt visu kā pieklājas...

Avatar

By Huligāns 17.05.2016 20:18:11

Member · 963 comments
deMarco wrote

Ar kuriem meistariem ieteiktu sadarboties uz velo salikšanu? Man ir līdzīgs stāsts ar vairākus gadus ievilkušos karbona FS projektu, ko gribētos novest līdz galam. Lielākā daļa detaļu ir, bet gribētos sakarīgu meistaru, kurš varētu nokonsultēt un saskrūvēt visu kā pieklājas...

pajautā šim te meham ginca23 smile


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By čukča 17.05.2016 20:36:05

Member+ · 607 comments
deMarco wrote

Ar kuriem meistariem ieteiktu sadarboties uz velo salikšanu? Man ir līdzīgs stāsts ar vairākus gadus ievilkušos karbona FS projektu, ko gribētos novest līdz galam. Lielākā daļa detaļu ir, bet gribētos sakarīgu meistaru, kurš varētu nokonsultēt un saskrūvēt visu kā pieklājas...

Atlicini 100-250 eiro instrumentiem un saskrūvē pats. Pilns jūtūbis ar pamācībām, nav nekāda raķešzinātne. Instrumenti 1 vai 2 sezonu laikā atmaksāsies.

Avatar

By Huligāns 17.05.2016 21:42:41

Member · 963 comments

tā jau var atstāt mehus bez darba, ja paši visu darīs ričukus


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By čukča 17.05.2016 21:52:26

Member+ · 607 comments
Huligāns wrote

tā jau var atstāt mehus bez darba, ja paši visu darīs ričukus

Mehiem garas rindas un daudz darba. Viņiem nav laika un pacietības nostrādāt rūpīgi. Ja gribi, lai kaut kas tiktu izdarīts labi, dari to pats.

Avatar

By Huligāns 17.05.2016 21:56:46

Member · 963 comments

Lielākā burzma man šajā pasākumā bija rati kopumā, mēnešus trīs domāju kādus sūtīt un ko likt, no paša sākuma gribēju karbona aplokus un prastas rumbas. Aplokus ilgi meklēju un studēju, lasīju, skatījos video un tomēr paliku pie platajiem 30mm. Bija jau brīdis, ka pirkšu alu BOR, bet tomēr apsvēru visu, gan cenā, gan izturībā, gan pēc sava svara, paliku pie karbona.
Pienāca laiks izlemt rumbām, Novatec 771/772 bija jau kā iekalts, likšu tikai un vienīgi Novatec. Daudzi šeit esošie baikeri ieteica pārbaudītos Novatec rumbas, bet tomēr atkal uzkāros uz dilēmas - ko ņemt. Kā ieraudzīju DT Swiss 350, tā sapratu, ka jāliek šie un vairs neko citu. Cenā labas, mazliet atpaliek par DT Swiss 240 svarā, bet tā ripo labi. Spieķi taisnie bija tikai DT Swiss, atlika tikai zināt garumu un saspieķot. Bez šaubam es to uzticējos te pat HE mehiem un nešaubījos, labi padarīts darbs un cenā draudzīgi.
Riepas - te atkal nospēlēja ko labāk, bez kamernieci vai kameru likt. Pabraukājos ar kameru nedēļu riepās un nomainīju uz bezkamereni.  Īsumā kaut kā tā...

Last edited by Huligāns (17.05.2016 21:59:18)


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By deMarco 18.05.2016 10:15:55

Member · 56 comments

Šim pa lielam piekrītu, bet problēma, ka nav laika un daļēji arī vēlmes iedziļināties dažādos sīkumos, kas labam spečukam būs pašsaprotami. Gribētos velo atdot laba spečuka rokas, kurš varētu visu līdz galam saskrūvēt, un ar kuru varētu pārrunāt labākos risinājumus.

čukča wrote
Huligāns wrote

tā jau var atstāt mehus bez darba, ja paši visu darīs ričukus

Mehiem garas rindas un daudz darba. Viņiem nav laika un pacietības nostrādāt rūpīgi. Ja gribi, lai kaut kas tiktu izdarīts labi, dari to pats.

Avatar

By jaja 18.05.2016 12:06:25

New Member · 1,271 comments

Lai pašam pilnīgi visu liktu kopā vajag stendu+atslēgas. Un tas maksā vairākus simtus vismaz. Sakarā ar to skrūvēju pats tikai pamat lietas. Bet ja netraucē ka izjauktais velo mētājas telpas visās malās, tad jau var skrūvēt.

Last edited by jaja (18.05.2016 12:06:54)


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By 436 18.05.2016 12:41:02

Member · 824 comments

Pēc frameseta pārkrāsošanas visu saliku kopā vienā vakarā. Izgulējos un nākošajā rītā braucu. Lielākā problēma bija ar stūres bļodiņām - uzmanīgi ar āmuru tiku galā big_smile. Pārējās nepieciešamās atslēgas - pāris seškantes un monobloka atslēga, un knaibles. Tas arī viss.

Avatar

By mm1492 18.05.2016 15:55:52

Member · 189 comments

Katru gadu pirms sezonas sākuma es pilnībā izjaucu savu velo pa detaļām, notīru visu, sasmērēju, saeļļoju un salieku atpakaļ. Nav man nekādu stendu vai speciālu dārgu atslēgu. Protams stends atvieglotu dzīvi, bet arī bez viņa var salikt velo. Viss process parasti aizņem 2-3 vakarus. Vienīgais ko pats nedaru - netaisnoju "astotniekus", tas ir pārāk ķēpīgi un šeit patiesi vajag spec aprīkojumu. Pārējo visu (ieskaitot bremžu eļļas nomaiņu/atgaisošanu; gaisa dakšas pamata apkopi) var veikt pats saviem spēkiem.
Līdz ar to arī jaunu velo pašam salikt nav nekas grūts un ilgs - visvairāk laika aiziet atrast, pasūtīt un sagaidīt vajadzīgās komponentes. Visu to salikt kopā un saregulēt  - pāris dienas.