Velo pārvadāšana uz/ aiz auto vai salonā

Avatar

By Brakkis 15.12.2015 09:55:26

Member+ · 958 comments
NP wrote

Bet kaut kādi citi mīnusi vai arī pretēji-ieguvumi u.tml.. vairāku (3-4) velo pārvadāšanai uz āķa? Par zīmi skaidrs, protams, ka ir vajadzīga. Bet gribētos konceptuāli saprast cik tas ir izdevīgi/ērti u.tml.. Jo regulāri lielākus gabalus pārvadāt vairākus riteņus uz jumta ar nav baigi ērti.

Garajos gabalos bieži kāds k-ko grib no bagāžnieka paņemt - riteņi var traucēt...
Pa lielam man neopatīk tieši tas, ka nocūkojas slapjā laikā vai pa gruntenēm un nevaru atvēt bagāžnieka vāku (Voyagers). Ir bijuši gadījumi, kad rāmja specifika spēc kādam veļukam nākas izņemt priekšas ratu, lai nevelkas pa zemi bedrēs.


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By NP 15.12.2015 10:22:43

Member+ · 68 comments

Brakkis, paldies par info. Kādu lieto modeli velo turētajam?

Avatar

By Brakkis 15.12.2015 10:45:40

Member+ · 958 comments

K-kāds Thules 2vietīgais uz āķa. Precīzu modeli nepateikšu, bet nekas kruts. Stipri līdzīgs šim. http://www.99bikes.com.au/thule-xpress- … r-car-rack
Pats nepirku - saņēmu dāvanā.
Attiecībā uz tikšanu bagažniekā gan ir dažādi risinājumi pieejami, cik zinu.

Last edited by Brakkis (15.12.2015 10:47:54)


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By fikri 15.12.2015 16:04:57

Member · 199 comments

Paskaties te, varbūt arī tavam auto, kas būs.

Izskatās, ka Renaultam derēs pēdas no Audi A6 (4F Avant virsbūve), Opel Insignia Sportstourer. Nekā pārdabiska tajā auto nav.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … 1450188117

Last edited by fikri (15.12.2015 16:16:11)


Jauns Mazlietots Thule / Mont Blanc aprīkojums.
Pārdošana. Noma. Karbona remonts.
www.tregers.lv

Avatar

By Bobcat 16.12.2015 15:02:57

Member · 86 comments
Imitz wrote

Lightboardam nevajag 3 numurus, izrauj no auto un uzliec uz lightboarda, tas aizņem tieši 10 sekundes.

Tā darīt nedrīskt, jo numuram ir jābūt uz auto, sods 30 EUR par šādu gājienu. Lētāk ir izņemt csdd papildnumuru


Braukt uz priekšu vienmēr ir interesantāk.

Avatar

By kosmoss19 16.12.2015 19:25:59

Member · 267 comments

A vai tad tas turētājs kad uzlikts nekļūst par daļu no auto?

Avatar

By peteris 17.12.2015 10:51:59

Member · 520 comments
DZ wrote
raiter wrote

Es riteni salonā vadāju 80% gadījumu. Būsi pārsteigts, jo ritenim noņemot ratus un sēdekli ar stuti, to var sabāzt pat daža laba SEDANA bagāžniekā, nenolokot sēdekļus un pat aiztiasīt bagāžnieka vāku.

Nu labi, te vairums gluži ar VW Phaeton nebrauc.

noņemot priekšējo ratu gan hondā civic, gan audi 100 sedanos ir izdevies ielikt divus velo šķērsām salona aizmugurē big_smile
ja šoferis ir augumā ap 2 m (sēdeklis atbīdīts līdz galam uz aizmuguri), tad šis risinājums nederēs, bet man bija ļoti ok big_smile

Avatar

By peteris 17.12.2015 10:55:18

Member · 520 comments
kurjers wrote

Nebūtu pratīgi izvēleties auto vairāk piemerotu savam/Tavam dzīves stilam ,hobijam?? . Paņēmu  vw touran,..izņemu 1-2 pak beņķus neizjauktus ielieku 3 velo,..un ja vēl bez pr rata,..tad pavisam viegli.

reizēm automašīnu izvēlas darba devējs, kurš ne vienmēr iepriekš painteresējas par darbinieka hobijiem big_smile

Avatar

By DZ 17.12.2015 11:08:55

Member · 3,501 comments
peteris wrote

noņemot priekšējo ratu gan hondā civic, gan audi 100 sedanos ir izdevies ielikt divus velo šķērsām salona aizmugurē big_smile
ja šoferis ir augumā ap 2 m (sēdeklis atbīdīts līdz galam uz aizmuguri), tad šis risinājums nederēs, bet man bija ļoti ok big_smile

Nu Phaetons tam gluži nav paredzēts, bet ja vēlētos, tur salonā varētu salikt divus velo, civiku un Tavas sievasmātes draudzenes pilnā sastāvā.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By peteris 17.12.2015 11:42:34

Member · 520 comments
DZ wrote
peteris wrote

noņemot priekšējo ratu gan hondā civic, gan audi 100 sedanos ir izdevies ielikt divus velo šķērsām salona aizmugurē big_smile
ja šoferis ir augumā ap 2 m (sēdeklis atbīdīts līdz galam uz aizmuguri), tad šis risinājums nederēs, bet man bija ļoti ok big_smile

Nu Phaetons tam gluži nav paredzēts, bet ja vēlētos, tur salonā varētu salikt divus velo, civiku un Tavas sievasmātes draudzenes pilnā sastāvā.

phaetons, manuprāt, nebūs labākais piemērs, jo tur aizmugurē ir milzīga vidus konsole un ir divas, nevis trīs vietas.
var jau būt, ka ir dažādas versijas, bet tajā, ar kuru esmu braucis, toč būtu grūti salonā divus velo ietuncīt.

Avatar

By NP 17.12.2015 11:58:48

Member+ · 68 comments

Bieži vien jau braucieni notiek ar visu ģimeni-līdz ar to velo salonā ir diezgan neiespējami, ja vēl jāved 3-4 velo vienlaicīgi.

Avatar

By Brakkis 17.12.2015 12:26:34

Member+ · 958 comments
NP wrote

Bieži vien jau braucieni notiek ar visu ģimeni-līdz ar to velo salonā ir diezgan neiespējami, ja vēl jāved 3-4 velo vienlaicīgi.

Es pat Voyagerī īpaši necenšos iebāzt ričuku viena iemesla dēļ - netīrības, un arī salona skrāpēšanas, ja slinkums nostiprināt.
Vieglāk ir no bagāžnieka paņemt āķa turētāju vai uzkraut uz jumta, nekā katru reizi pucēt vai nu velo, vai salonu, vai krāmēties ar lupatām. Cita runa būtu, ja brauktu garos gabalus (uz ārzemēm), tad ganjau pacenstos.

Last edited by Brakkis (17.12.2015 12:27:44)


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By fikri 17.12.2015 13:19:49

Member · 199 comments
Brakkis wrote
NP wrote

Bieži vien jau braucieni notiek ar visu ģimeni-līdz ar to velo salonā ir diezgan neiespējami, ja vēl jāved 3-4 velo vienlaicīgi.

Es pat Voyagerī īpaši necenšos iebāzt ričuku viena iemesla dēļ - netīrības, un arī salona skrāpēšanas, ja slinkums nostiprināt.
Vieglāk ir no bagāžnieka paņemt āķa turētāju vai uzkraut uz jumta, nekā katru reizi pucēt vai nu velo, vai salonu, vai krāmēties ar lupatām. Cita runa būtu, ja brauktu garos gabalus (uz ārzemēm), tad ganjau pacenstos.

Nesaprotama diskusija.

a) Nopērc jumta šķērrstieņus ar turētājiem un lieto. Ja nepieciešamība spiež nomainīt auto, nopērc jaunas pēdas. Šķērsttieņi un turētāji (ja kopj) lietojami ļoti ilgi.

b) Negribi vest uz jumta liec uz āķa. Normāli modeļi (attiecīgi maksā) ir atgāžami, lai piekļūtu bagažās nodalījumam.

c) Negribi vest uz jumta vai āķa. Nopērc salona velo turētāju.

d) Gribi pa lēto, jauc ārā, liec salonā. Sekas - sasmērēts, saplēsts salons, sabojāts velo, utt.

Visi varianti izņemot d) prasa zināmas investīcijas.

Last edited by fikri (17.12.2015 13:44:21)


Jauns Mazlietots Thule / Mont Blanc aprīkojums.
Pārdošana. Noma. Karbona remonts.
www.tregers.lv

Avatar

By androns1983 17.12.2015 16:54:00

Member · 418 comments

Piekrītu.
Jumta šķērsstieņi imho ir visoptimālākais variants. Tas palielina auto gabarītus tikai uz augšu - attiecīgi jāpiedomā pirms brauc māju vārtrūmēs, daudzstāvu stāvvietās, pa ļoti aizaugušiem meža ceļiem.
+ ja mašīna nemētājas uz ielas pārāk daudz, tad jumta šķērsstieņus var bez raizēm atstāt uz jumta.

ja nav jumta reliņu vai speciālas fiksācijas vietas durvju ailēs, tad der parastās durvju aiļu ķepas (es uz BMW e39 tādas lietoju)

Tā, ka domāju, ka laicīgi pasūtot visu, līdz velosezonai tiksi pie labiem jumta šķērsstieņiem arī tam renaultam.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By Jānis.Kompis 13.02.2016 20:09:02

Member · 1 comments

Par plānu D - vari uzjautāt atsaukses Rietumu delfīnu komandai, kas visu pagājušo gadu vizinājās pa visu pasauli ar seasucker piesūcekņiem uz jumta. Pats  arī uz vienu weekendu mercedes kupejai uzmetu 2us riteņus uz jumta, viss bij čotka.

Avatar

By mainars 23.06.2017 16:41:20

Member · 44 comments

Sveicinati! Varbut kads var ieteikt THULE wingbar 9595 peedas kuras der relinjiem kuri monteejaas uz jumta, un nav atstarpes starp jumtu un relinjiem.

Avatar

By peteris 26.06.2017 23:39:35

Member · 520 comments
fikri wrote
Brakkis wrote
NP wrote

Bieži vien jau braucieni notiek ar visu ģimeni-līdz ar to velo salonā ir diezgan neiespējami, ja vēl jāved 3-4 velo vienlaicīgi.

Es pat Voyagerī īpaši necenšos iebāzt ričuku viena iemesla dēļ - netīrības, un arī salona skrāpēšanas, ja slinkums nostiprināt.
Vieglāk ir no bagāžnieka paņemt āķa turētāju vai uzkraut uz jumta, nekā katru reizi pucēt vai nu velo, vai salonu, vai krāmēties ar lupatām. Cita runa būtu, ja brauktu garos gabalus (uz ārzemēm), tad ganjau pacenstos.

Nesaprotama diskusija.

a) Nopērc jumta šķērrstieņus ar turētājiem un lieto. Ja nepieciešamība spiež nomainīt auto, nopērc jaunas pēdas. Šķērsttieņi un turētāji (ja kopj) lietojami ļoti ilgi.

b) Negribi vest uz jumta liec uz āķa. Normāli modeļi (attiecīgi maksā) ir atgāžami, lai piekļūtu bagažās nodalījumam.

c) Negribi vest uz jumta vai āķa. Nopērc salona velo turētāju.

d) Gribi pa lēto, jauc ārā, liec salonā. Sekas - sasmērēts, saplēsts salons, sabojāts velo, utt.

Visi varianti izņemot d) prasa zināmas investīcijas.

nez, esmu izpildījis d dažādās mašīnās, ieskaitot sedanu ar bēšu salonu, un nevienai neko neesmu saplēsis vai apskādējis velo.
ziepe sanāk kad šmigā velo stūķē mašīnā, bet tā arī a variants ir bīstams - vienam auto tā iedauzīju bukti jumtā big_smile
man gan 99% braukšanas ir pa ceļiem, tāpēc uz dubļu rūķiem manis teiktais neattiecas. dufeļi, guļstūres, grabažnieki arī sarežģī d tipa pārvadājumus.
A varianta mīnuss ir papildus patēriņš (6000km braucienos tas IR svarīgs), b variants ir daudz labāks, bet arī bailīgāk atstāt kaut pie āķa pieslēgtu, tāpēc kaut kad Ukrainā, kad pats gulēju busā, velo pieslēdzu uz busa jumta, lai to būtu grūti bez trokšņa nozagt smile

Avatar

By anthropophagus 03.04.2019 18:57:46

Member · 291 comments

Sveiki!
Saistībā ar nesenu auto iegādi, beidzot saskaros ar jautājumu, kā visdrošāk, ērtāk, izdevīgāk pārvadāt velo. Auto ir Seat Ibiza, attiecīgi uz āķa stiprināmie turētāji atkrīt, jo āķa nav, uz bagāžnieka karināmie neesot pārāk droši. Vēl neesmu par to pārliecinājies, bet, domājams, ka divi velo ieietu salonā, nolokot aizmugurējos sēdekļus un noņemot priekšējos ratus (testu video it kā šosejas velo pat bez izjaukšanas ielīda), taču var gadīties, ka būs nepieciešamība pārvadāt 3 velo un attiecīgi vēl 2 pasažierus. Šādā gadījumā droši vien ērtāk būtu pārvadāt uz jumta. Cik saprotu, foruma iemītnieki lielākoties izmanto Thule Proride, taču man īsti nebūtu vēlēšanās karbona rāmi spiest tajā kājā. Jā, ir pieejamas tās gumijas rāmja aizsardzībai, bet  vai kāds tās arī izmanto? Vai arī apliekat riņķī jogas paklājiņa gabalu? Šajā ziņā tīkamāks variants šķiet noņemt priekšējo ratu un dakšu stiprināt pie turētāja. Šim saskatu divus plusus: netiek bojāts karbons un gaisa pretestība varētu samazināties. Pēc lasītā gan saprotu, ka šis variants nav pārāk iecienīts. Kādēļ? Un pats galvenais jautājums, kas mani interesē - cik ļoti izmainās auto uzvedība uz ceļa, ja uz jumta atrodas velo? Lielākoties velo nākas redzēt uz universāļu, sedanu, džipu jumtiem, bet kādas ir sajūtas vadot mazliet mazāku un vieglāku hetchbeku? Labprāt dzirdētu personīgo pieredzi, nevis teorijas. Paldies!

Avatar

By Ritenis33 03.04.2019 20:02:28

Member · 819 comments

Vai nav gadījumā tā kā dramatize?


Giant
Scott

Avatar

By Ritenis33 03.04.2019 20:11:57

Member · 819 comments

Liec uz jumta un miers,  nekas tur netiek iespiests vai saspiests.  Un nav jāņem tur nekādi rati nost.


Giant
Scott

Avatar

By kaadss 03.04.2019 20:29:29

Member · 413 comments

Cilvēks tāpēc dzimis lai jātos, vienalga ar ko. big_smile

Last edited by kaadss (03.04.2019 20:30:25)

Avatar

By ksp 03.04.2019 20:48:00

Member · 499 comments

Tieši tā, vienkārši ņem Thule Proride 598, un nekas tur netiks saspiests, karbons nav nemaz tik neizturīgs. Vienīgais - to vietu rāmim, kuru spiež spīlē, arī sānos, vajag ar plēvi aplīmēt, ja negrib, lai apskrāpē. Tai Thulei starp spīles žokļiem ir metāla stienis bez bufera, ieliekot var atsist.

Avatar

By toms79 03.04.2019 21:14:41

Member · 465 comments

Dēļ lielās apakšējās rāmja caurules šosejniekam paņēmu Thule outride turētāju. Mantu nav tik daudz, priekšējam ratam vieta bagažnieka atradīsies. BET ARĪ pirms tam daudz lauzīju galvu, jo daudzi ieteica dažādus variantus...


Avatar

By Bigfish 03.04.2019 23:02:23

Member · 524 comments

Ar to saspiešanu vienkārši nevajag pārspīlēt. Tā funkcija ir tīri atbalsts, lai uz sāniem nekustās. Uz priekšu, atpakaļ un uz augšu kustību pasargā ratu piestiprināšana pie sliedes. Līdz ar to rāmis ir tajā spīlē jāsavelk tikai tik, lai neļurinās.

Avatar

By jt 03.04.2019 23:19:28

Member+ · 1,195 comments

Cik var dzīt šito sūdu par to iespiešanu, auto vadība mainās, kad aizmugurē iesēžas trīs brangi ugunsdzēsēji nevis viens vai divi velosipēdi uz jumta.

Last edited by jt (03.04.2019 23:21:37)

Avatar

By Krisjanis 03.04.2019 23:31:20

Member · 118 comments

Ja neskaita degvielas patēriņu un skaņu, tad velo uz jumta nekā īpaši neietekmē auto uzvedību normāli braucot. Nebrauksi jau rallijā ar riteni uz jumta. It īpaši ja ir tikai viens velo. Kādreiz vedu uz sacensībām 4 velo uz jumta ar 323 mazdiņu, nekāda vaina nebija, vairāk jūtams bija, ka mašīna smagāka dēļ pasažieriem nekā tie riteņi uz jumta.

Avatar

By kandrejevs 03.04.2019 23:37:36

Member+ · 765 comments

ja bail par iespiešanu, tad elkorā tirgojas piesūcekņi, kur velo stiprinās bez priekšējā rata ar dropoutiem. ar tādiem esmu nobraukājis pārdesmit tūkstošus 3 gadu laikā, lielākais bonuss, ka vienmēr vari piemesties kādam klāt ar savu velo un nav jādomā, kur to likt, jo piesūcekņus var pielikt praktiski visiem auto izņemot 0.01% kam ir rievots jumts.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019