raiter, tur pat:
“There will be a lot of work to do in the next one or two years. I’m guessing everyone will be on them by 2018, earliest 2017.”
Read more at http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat … oCo2ZC9.99

By raiter 02.12.2015 16:18:41
Member+ · 3,344 commentsraiter, tur pat:
“There will be a lot of work to do in the next one or two years. I’m guessing everyone will be on them by 2018, earliest 2017.”
Read more at http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat … oCo2ZC9.99
Jā, es izlasīju. Es tik gribēju topikā ieliet svaigu ziņu, jo līdz tam bija runas "varbūt", "kaut kad", "iespējams".
Tagad varam sekot, kuri ražotāji savas komandas apdāvinās ar jaunajām bremzēm pirmie.

By Vaskis 02.12.2015 19:20:05
Member · 2,614 commentsTas skaidrs, bet reālais gads, kas- kā, tā arī būs 2017-2018.
Visdrīzāk 2016. būs tāds samocīts, rāmju- dakšu, prototipi-prototipi, bremžu un disku uzlabotie varianti, rati šitādi, rati tādi utt.
60mm carbona trubiņas ar 160mm bremžu disku izklausās neierasti, bet CX pasaulē gluži jaunums nav. http://www.ffwdwheels.com/products/whee … bular/f6d/
Un, protams, glaunā gala rim-versiju supercenas:D Tāpat kā 26 iznīcība un posts..

By parazutis 02.12.2015 21:29:16
Member+ · 758 commentsBraucēju arodbiedrība vēršas pie UCI, lai šie vēlreiz padomājot. Nevajagot progresu uz braucēju drošības rēķina

By raiter 03.12.2015 13:42:04
Member+ · 3,344 commentsArodbiedrība pret daudzu miljonu biznesa ražotājiem??? Tas būtu ta spats kas autovadītāju arodbiedrība pret autoindustriju ar prasību aizliegt ekonomiskos dzinējus

By Vaskis 03.12.2015 13:43:56
Member · 2,614 commentsBraucēju arodbiedrība vēršas pie UCI, lai šie vēlreiz padomājot. Nevajagot progresu uz braucēju drošības rēķina
Disku bremzes tiek uzskatītas par efektīvām, tātad drošākas, viss nonāk pie tā, ka aizliedz aploku bremzes, haaa, saldā maize tirgoņiem...

By raiter 09.12.2015 15:22:56
Member+ · 3,344 commentsCervelo 2016. gadam riteni ar disku bremzēm nopietni pieteicis: https://www.youtube.com/watch?v=eEs1YyIDgos
Focuss arī.
Redzēsim vai PRO komandas jau nākamgad izmantos.

By Vaskis 07.01.2016 14:30:26
Member · 2,614 comments
By Vaskis 06.02.2016 20:21:32
Member · 2,614 commentsInfo no Dubajas:
http://gcn.eu/1KwM3nv
Atskaitot info par DB, Wiggins tagad ar SRM.

By ARZ 06.02.2016 22:21:54
Member · 356 commentsVai tikai no 6:02 foná Gatis nesé'z???
labāk nodilt nekā sarūsēt

By raiter 07.02.2016 07:54:49
Member+ · 3,344 commentsInfo no Dubajas:
http://gcn.eu/1KwM3nvAtskaitot info par DB, Wiggins tagad ar SRM.
Nedaudz nost no tēmas, bet ROTOR uztaisījuši savu pārslēdzēju grupu - hidraulisku! VĀcieši metīsies cīņā ar Shima/Sram un Compagnolo "monopolu" pārslēdzēju tirgū ?

By aspms* 07.02.2016 09:52:29
Member · 2,078 commentsNedaudz nost no tēmas, bet ROTOR uztaisījuši savu pārslēdzēju grupu - hidraulisku! VĀcieši metīsies cīņā ar Shima/Sram un Compagnolo "monopolu" pārslēdzēju tirgū ?
Rotor ir spāņi, bet vācu Acros arī bija hidrauliskais grupņiks
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

By Ansis 07.02.2016 10:05:00
Member++ · 3,648 commentsFranču Dulight hidrauliskais Acros bija jau no 9 sp ēras, tagad redzams 11 sp MTB:
http://www.dulight.fr/en/home/964-acros … -1x11.html

By raiter 07.02.2016 14:53:36
Member+ · 3,344 commentsFranču Dulight hidrauliskais Acros bija jau no 9 sp ēras, tagad redzams 11 sp MTB:
http://www.dulight.fr/en/home/964-acros … -1x11.html
OMG, WTF ... 827,50 € Pat XTR nobāl

By DZ 07.02.2016 15:22:42
Member · 3,466 comments
By raiter 07.02.2016 16:20:28
Member+ · 3,344 commentsNu visi lieli brendi gan disku bremzes uz riteņiem jau salikuši šogad. Bet kā redzējām Dubajā, tad profi ir skeptiski.
http://road.cc/content/buyers-guide/173 … road-bikes
Brīnums, kāpēc ražotāji (sponsori) nespiež uz komandām, braukt ar jaunajām DB (ja jau pat liek dažiem labiem braukt ar to ROTOR hidraulikas brīnumu) .

By Vaskis 07.02.2016 22:55:36
Member · 2,614 commentsNu visi lieli brendi gan disku bremzes uz riteņiem jau salikuši šogad. Bet kā redzējām Dubajā, tad profi ir skeptiski.
http://road.cc/content/buyers-guide/173 … road-bikes
Brīnums, kāpēc ražotāji (sponsori) nespiež uz komandām, braukt ar jaunajām DB (ja jau pat liek dažiem labiem braukt ar to ROTOR hidraulikas brīnumu) .
Nezinu kāds bija Dubajas tūres posmu profils, iespējams par maz līkumainu nobraucienu, kur bremzējot iegūt kādu priekšrocību, tas pats ar "sūdīgiem" laikapstākļiem- nebija, kas manuprāt ir īstais DB laukums.
Vēl nevar izslēgt, ka sponsori, tpfu, velo vienkārši nebija gatavi vai paņemti līdz. Tajā pat laikā neizklausās reāli divu dažādu sisēmu velo turklāt visai komandai vazāt visur apkārt. Starp citu kā ir ar hydro sistēmu "lidošanu"?
Ja kas, piemēram, canyon, cannondale, cervelo(R3d neskaitās), scott (addict gravel neskaitās), bmc, giant (defy neskaitās), ridley top velo līmeņa gals joprojām nav ar DB tirdzniecībā.
Neesmu pārliecināts, ka Trek domane 6.9 uzskatāms par race kategoriju. Pinarello F8 disc, Focus izalco max, s-works tarmac var dabūt:)
Iespējams tirgus ir uz pauzes, pārējās un novērojumu gads;)
Colnago: http://colnago.com/disc-brake-3-2/?lang=am
With the new construction of the C60 Disc, Colnago was able to reduce frame weight by 140gr compared to the C59 Disc.

By Vaskis 12.02.2016 13:48:44
Member · 2,614 commentsDisc brake wheel change only marginally slower than normal - Video
Roompot team make 18-second change at Tour of Qatar

By delfers 12.02.2016 15:13:17
Member · 186 commentsNebiju iedomājies, ka lēnāk ir nomainīt ratu ar diska bremzēm. Tagad lielajās tūrēs būs smagi. Vajadzēs močiem vadāt līdzi daudz vairāk un dažādākus ratus

By NilsS 12.02.2016 15:44:01
Member · 777 commentsDrīzāk uzreiz mainīs nost riteni un gatavs

By čukča 12.02.2016 15:51:18
Member+ · 607 commentsDrīzāk uzreiz mainīs nost riteni un gatavs
Sakarā ar motor-dopingu UCI grasās aizliegt velo maiņu sacensību laikā.

By oskars 12.02.2016 16:53:51
Member · 692 commentsDrīzāk uzreiz mainīs nost riteni un gatavs
Sakarā ar motor-dopingu UCI grasās aizliegt velo maiņu sacensību laikā.
Ne gluži aizliegt, bet ierobežot gan.

By DZ 12.02.2016 17:21:10
Member · 3,466 commentsDrīzāk uzreiz mainīs nost riteni un gatavs
Šāds ratu mainīšanas ātrums ir pieņemams kādam, kurš riteņbraukšanu ir redzējis tikai TV. Katastrofāli lēna maiņa un liela iespējamība, ka rotors strīķējas.
Tuksnesī tiešām DB ir ļoti nepieciešamas.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

By hilss 12.04.2016 09:55:41
Member+ · 855 commentsŠogad Paris - Roubaix vairāki brauca ar DB. Nebiju domājis, ka profi jau tās lieto. Interesanti dzirdēt braucēju atsauksmes. Ja kāds uziet šādu informāciju, iemetiet linku šeit.
Kā Kurdjukova intervējamais stāstīja, tad viena lieta ir nomaiņas ātrums, bet otra lieta ir precizitāte, ātrumā mainot ratus. Pie mazākās nobīdes bremzes strīķēsies gar disku, kas spiedīs uz braucēja psiholoģiju, būs atkal jāstājās, jāregulē utt. Nu it kā loģiski .

By parazutis 12.04.2016 10:03:48
Member+ · 758 commentsTad nu šeit jau pirmais gadijums par ko daudzi baidījās
http://www.cyclingweekly.co.uk/news/rac … ash-220593
It kā kritienā savainojis kāju uz bremžu diska, veikta operācija.
Pēc tam gan visi kā partizāni klusē...

By Aģents Ilze 12.04.2016 10:44:31
restricted · 768 commentsRotoru malas pirms sacensībām jāsagatavo tāpat kā sl slēpju kantes, t.i. jāuzasina ar dimanta galodu kā bārdas naži. Lielāku efektu var panākt ar advancētākām "wavy"malām. Tās nokož pretiniekus kā kauluzāģis.

By raiter 12.04.2016 12:16:49
Member+ · 3,344 commentsTad nu šeit jau pirmais gadijums par ko daudzi baidījās
http://www.cyclingweekly.co.uk/news/rac … ash-220593
It kā kritienā savainojis kāju uz bremžu diska, veikta operācija.
Pēc tam gan visi kā partizāni klusē...
Manuprāt tas ir uzpūsts mīts. MTB disku bremzes ir jau 10 gadus. Arī MTB notiek kritieni (tepat Rīgas, jūrmalsas, Vienības, SEBi uc) . Nu nav tā ka tūkstošiem braucēju ar rotoriem būtu sagriezti gabalos.
By Vaskis 02.12.2015 15:20:47
Member · 2,614 comments