Būs interesanti pavērot, kā tas attīstīsies.
Jau iezīmējas, kā tas attīstīsies Latvijā - Look šosejas karbona rāmjiem lipinās klāt DB ķepiņas:)

By vitamiins_xc 04.11.2015 12:21:18
Member+ · 2,833 commentsvisi xc komentētāji tādi pro-peletona braucēji, ka psc psc... nedodies lieki 30gr vai 1gr air-drag... kur nu vēl paspēt gonka 10x prokolu un 20x nokrešot, beigās finišējot tikai #4 dēļ DB "ne-spējas" ... ahahah.
Pa lielam DB+tubeless=future
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

By DZ 04.11.2015 14:27:43
Member · 3,466 comments
By Vaskis 04.11.2015 15:12:17
Member · 2,614 commentsBūs interesanti pavērot, kā tas attīstīsies.
Jau iezīmējas, kā tas attīstīsies Latvijā - Look šosejas karbona rāmjiem lipinās klāt DB ķepiņas:)
Rāmjiem vēl to var kaut kā iedomāties, bet dakšām diez vai ir izredzes.

By KasparsS 04.11.2015 15:16:17
Member+ · 2,270 commentsPa lielam DB+tubeless=future
Nē.
Futūristu cīņas.
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

By DZ 04.11.2015 15:23:17
Member · 3,466 comments
By raiter 04.11.2015 15:44:52
Member+ · 3,344 comments2013. Paris -Roubaix Liquigas brauca Canondale ar disku bremzēm:
Bildes:
http://cdn.media.cyclingnews.com/2012/0 … ew_600.jpg
http://cdn.media.cyclingnews.com/2012/0 … _1_600.jpg
http://cdn.media.cyclingnews.com/2012/0 … ke_600.jpg
Bilde no šīs reportāžas: http://www.cyclingnews.com/features/sta … s-roubaix/

By DZ 04.11.2015 15:49:01
Member · 3,466 comments
By Slowmo 04.11.2015 15:49:35
Member+ · 1,165 commentsUn vēl, disku bremzes dod ceļu bezkameru riepām, jo aplokam vairs nevajag bremžu celiņu, kas ir pretrunā ar bezkameru aploka prasībām.
kāpēc gan bezkameru aplokiem nevar būt bremžu celiņi? Jau tagad ir vairāki karbona rati pieejami ar TLR opciju.

By Vaskis 04.11.2015 19:34:43
Member · 2,614 commentsJa attīsta drūmako vīziju par DB, dakša, rāmis, rati, bremzes, rokturi jauni principā, izskatās, ka pie viena mainās asis, kas ieslēdz iespēju, ka nepieciešams cits chainline-> citi platāki klaņi, kas neitralizē esošos šosejas PM klaņus:/
Iepriekšējo gadu izteiktā informatīvā telpa nemitīgi atgādināja, ka platākas riepas ir ātrākas un komfortablākas, tādejādi ielejot pamatus platākam aplokam.
Ja skatās aktuālo mavic piedāvājumu šobrīd mtb un šosejas ratiem specifikācija disc/rim 19/15-12x142 pārklājas vairākiem, taču šeit dārgākie RRP 1000eur:
Šosejai Ksyrium allroad 1620gr. http://www.mavic.com/wheels-road-triath … sc-allroad
MTB Crossmax sl pro 1520gr. http://www.mavic.com/wheels-mtb-crossmax-sl-pro-wts
*Ksyrium gan ļoti interesanta atruna, acīmredzot paredzot manu domu gājienu (tas gan drīzāk spēkā lietojot šosejas riepas): ASTM CATEGORY 2 : road and offroad with jumps less than 15cm.
Dīvaini, ka šosejas risinājums ir smagāks par veseliem 100gr.
No otras puses ražošanā optimizējas procesi, jo sāk pārklāties ar mtb standartiem. Tad jau nav tālu tā diena, kad SEB'ā un X-sportā brauks ar vienu un to pašu 45mm karbona ratu komplektu:D

By Bomzis 04.11.2015 19:54:27
Local.Auth · 1,212 commentsNju ko tur padarīsi ... ražotāji kārtīgi ap$$$lauca MTB braucējus ar saviem izdomātajiem 29viņniekiem, nu būs laikam pienākusi kārta no$laukt arī šosejmīlotājus
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

By Slowmo 04.11.2015 20:05:24
Member+ · 1,165 commentsNeviens jau neliek mest esošo velo krūmos un pirkt jaunu, tāpēc noslaukšana tikai paša vaina vien būs.

By Vaskis 04.11.2015 20:48:25
Member · 2,614 commentsNeliek gan, bet labu MTB ar aploku bremzēm vairs nenopirksi. Taču es domāju par ko pavisam citu, sāk ieviest DB:
2016. Testē peletonā- izcili nav, tehniskās problēmas risina, bet viss notiek- paralēli brauc visi, nekāda vaina.
2017. UCI atļauj un pro lieto paralēli, neviens vēl skaļi neapgalvo, ka efektivitātes starpības dēļ ir pa kādam kritienam.
2018. Pāris nopietni grupas kritieni, ir braucējs komā, UCI paziņo, ka būtiskās efektivitātes starpības dēļ ir jāaizliedz aploku bremzes, viss tā ir vēsture.
2019. Neviens sacensību velo ražotājs aploku bremžu velo neražo, UCI sacensībās ar aploku bremzēm braukt aizliegts. Te ir brīdis, kad tu savu velo varētu arī sākt mest krūmos;)
2020. Shimano prezentē di3 ar integrētu bezvadu automātisko ātrumu pārslēgšanas un bremzēšanas funkcionalitāti rumbās:DD
Protams, šāda notikumu attīstība šobrīd neizklausās reāla, šobrīd.

By Bevilaqua 04.11.2015 21:02:02
Member · 56 commentsDažiem ir pamatotas aizdomas par DB šoseinieku nesavietojamību ar esošiem. Pilnīgi pareizi. Bez asīm un aršķirībām ķēdes trajektorijās un t.t. galvenais "asums" slēpjas rāmī un dakšā, jo intensīvi bremzējot ar DB rodas pilnīgi citi spēku vektori un pielikšanas punkti, nekā "klasikai".
Tā kā, ja doma ir "sekot modei", nāksies pirkt jaunu velo, bet pāris gadu jānogaida, kamēr attīstīsies vēl vairāk. Personīgi mēģinot dažus, ieskaitot Pinarello, Cannondale un Ridley neradās pilnīga pārliecība, gan par bremzēšanu, gan īpaši par svaru. Šeit gan jāpiezīmē, ka visi tie rāmji ir pielāgoti DB, nevis speciāli konstruēti.
Un vēl, lielā ātrumā ir tendence vilkt "pa kreisi", visu viena diska bremžu problēma. Ne velti superbaikiem ir divi diski priekšā, simetriskai spēku sadalei.
Tā kā izvēle paliks mums pašiem, kam DB un DI2, kam metāla rāmis ar ārējām trosēm...

By Vaskis 04.11.2015 21:28:57
Member · 2,614 commentsDažiem ir pamatotas aizdomas par DB šoseinieku nesavietojamību ar esošiem. Pilnīgi pareizi. Bez asīm un aršķirībām ķēdes trajektorijās un t.t. galvenais "asums" slēpjas rāmī un dakšā, jo intensīvi bremzējot ar DB rodas pilnīgi citi spēku vektori un pielikšanas punkti, nekā "klasikai".
Tā kā, ja doma ir "sekot modei", nāksies pirkt jaunu velo, bet pāris gadu jānogaida, kamēr attīstīsies vēl vairāk. Personīgi mēģinot dažus, ieskaitot Pinarello, Cannondale un Ridley neradās pilnīga pārliecība, gan par bremzēšanu, gan īpaši par svaru. Šeit gan jāpiezīmē, ka visi tie rāmji ir pielāgoti DB, nevis speciāli konstruēti.
Un vēl, lielā ātrumā ir tendence vilkt "pa kreisi", visu viena diska bremžu problēma. Ne velti superbaikiem ir divi diski priekšā, simetriskai spēku sadalei.
Ne velti ir redzēts arī šāds pavecs canyon prototips:
Starpcitu cannondale arī ir ļoti principiāls par aero velo, nez kā viņiem ar pārdošanu...

By raiter 04.11.2015 23:28:43
Member+ · 3,344 commentsNju ko tur padarīsi ... ražotāji kārtīgi ap$$$lauca MTB braucējus ar saviem izdomātajiem 29viņniekiem, nu būs laikam pienākusi kārta no$laukt arī šosejmīlotājus
Tieši to pašu gribēju rakstīt, ka iespējams visa pamatā ir ļoti precīzs mārketing$$$
Ražotājiem vajag ik pa laikam kādu spērienu, lai cilvēki zitērēto$$$ , īpaši jau mūsdienu Stagnējošajā tirgū, kur šosejai vieglāku, ātrāku, skaistāku bija grūti izdomāt. Un protams arī varenās ķīnas konkurences spiediens kļust aizvien jūtamāks - tāpēc jāizdoma kas jauns$$$$.
29er un 27.5 , kā arī SRAM XX un X1 (tobiš pāreja no 3X10 uz 1X11) tam lielisks piemērs

By Vaskis 20.11.2015 22:54:12
Member · 2,614 commentshttp://www.fullspeedahead.com/road-bike … es-coming/
Davide, Is it inevitable that we’ll soon see disc brakes in top-level road competition, and then more widespread on road bikes?
Yes, I think that ‘inevitable’ is the right word. If there hadn’t been a ban, disc brakes would already be on road race bikes, because the performance is so superior. And it is a fact that the hi-end market is strongly influenced by the race world, the mid range market is strongly influenced by the hi-end market, so the UCI’s decision will affect all the market.

By Inars 21.11.2015 13:21:07
Member+ · 1,287 commentsDrošības sakarā, ja kļūst nepieciešams, inventārs drīkst būt arī smagāks, lēnāks. Atceramies šķēpmešanu.

By Ansis 21.11.2015 17:35:35
Member++ · 3,648 commentsPēc manām domām, ja uz šodienu ir kadences mērītājs, elektriskais RD un FD, un vēl jaudas mērītājs (nebūtu pat obligāts), domai par automātisko kārbu ir jau jābūt iestrādes līmenī. Pirms braukšanas varēs izvēlēties režīmus: alusvēders, tūrists vai sportists. Taču, par cik tas viss kopā prasīs palielu barošanas strāvu, aktīvajā braukšanas sezonā būs jāseko līdzi akumulatora izlādei. Droši vien sāksies arī velodatora programmas upgrade, un divritenis būs kļuvis par klasisku elektronikas spēļmantiņu. Radīsies jaunās paaudzes velotūristi, kuri vakaros pie alus kausiem spriedīs, kā iepriekšējās paaudzes prata braukt ar manuālo slēgšanos...

By Vaskis 21.11.2015 17:46:23
Member · 2,614 commentsPēc manām domām, ja uz šodienu ir kadences mērītājs, elektriskais RD un FD, un vēl jaudas mērītājs (nebūtu pat obligāts), domai par automātisko kārbu ir jau jābūt iestrādes līmenī. Pirms braukšanas varēs izvēlēties režīmus: alusvēders, tūrists vai sportists. Taču, par cik tas viss kopā prasīs palielu barošanas strāvu, aktīvajā braukšanas sezonā būs jāseko līdzi akumulatora izlādei. Droši vien sāksies arī velodatora programmas upgrade, un divritenis būs kļuvis par klasisku elektronikas spēļmantiņu. Radīsies jaunās paaudzes velotūristi, kuri vakaros pie alus kausiem spriedīs, kā iepriekšējās paaudzes prata braukt ar manuālo slēgšanos...

By arvils 21.11.2015 21:12:27
Member · 285 commentsOfftopic:
Tas, ka drīzumā būs roboti (vai iespējams tādi jau ir raditi?), kas pakaļu noslaucīs pēc kraušanas, mani sevišķi nepārsteigs. Jo man ir tāda sajūta, ka daudzu šo inovāciju rašanos un attīstību veicina cilvēku degradēšanās, citiem vārdiem - slinkums darīt aizvien vairāk pavisam vienkāršas lietas; pat tik vienkāršu lietu kā ātrumu pārslēgšanu uz velo. Teikšu godīgi, es tai automātiskajai kārbai neredzu pilnīgi nekādu jēgu, jo man pilnīgi noteikti nepatiktu, ja man pēkšņi nošiftotos zobrati, sevišķi sprinta laikā, vēl sliktāk ja tas notiktu ar priekšējiem zobratiem. Braucot ar 1x11 iespējams nebūtu problēmu.
Par tēmu:
Ilgu laiku nevarēju izlemt vai pirkt šosejnieku ar DB vai ar jau ierastajām U bremzēm. Principā sapratu, ka šosejnieki, kuri ir aprīkoti ar DB ir ievērojami dārgāki un ka par to naudu ir iespējams dabūt velo ar labākiem ratiem un/vai labāku grupu. Beigās izlēmu ņemt ar U bremzēm un esmu pilnīgi apmierināts, pagaidām problēmu nav.
VELO+
Ⓥ - Powered by plants

By JanisRC 21.11.2015 21:43:11
Member · 542 commentsdomai par automātisko kārbu ir jau jābūt iestrādes līmenī.
Pilnīgi automātikas sportā nav un tuvākajā laikā nebūs, jo nav iespējams izstrādāt slēgšanās algoritmu ekstremāliem apstākļiem. Kādreiz ar esošo robu jāpavelk ilgāk, citreiz jau savlaicīgāk pārmet uz lielāku/mazāku. Tas ir kā F1 vai DTM - ir elektroniskā kārba, kur pilots padod signālu, kad pārslēgties. Uz velo attiecīgi - Di2
Last edited by JanisRC (21.11.2015 21:44:02)

By Ansis 23.11.2015 10:32:28
Member++ · 3,648 commentsPilnīgi automātikas sportā nav un tuvākajā laikā nebūs, jo nav iespējams izstrādāt slēgšanās algoritmu ekstremāliem apstākļiem. Kādreiz ar esošo robu jāpavelk ilgāk, citreiz jau savlaicīgāk pārmet uz lielāku/mazāku. Tas ir kā F1 vai DTM - ir elektroniskā kārba, kur pilots padod signālu, kad pārslēgties...
Kad F-1 bija atļauta automātiskā pārslēgšanās no starta, visi startēja vienādi un labāk:) Nav principiāla iemesla, kāpēc velo TT startam nevarētu palaist programmiņu, kas slēgtu ideāli vajadzīgajos brīžos (ja datoriņā ir ievadīti braucēja vajadzīgie fizioloģiskie parametri).

By DZ 23.11.2015 11:23:00
Member · 3,466 commentsTT startā 0-50Km/h sasniedzu nepārslēdzoties, jo pie tādas slodzes ir liela iespējamība nomest vai pārraut ķēdi. Tāpat visus liekos zobratus fiziski noņemu nost, braucu ar 55-11/18.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

By vitamiins_xc 23.11.2015 12:36:34
Member+ · 2,833 commentsKad F-1 bija atļauta automātiskā pārslēgšanās no starta, visi startēja vienādi un labāk:) Nav principiāla iemesla, kāpēc velo TT startam nevarētu palaist programmiņu
dzinējiem noguruma/"pašsajūtas" watt-u nobīdes līkne ir krietni paredzamāka par cisku, plus tā ir +/- konstanta/zināma. braucējam vienu dienu pēc pohām ir pavisam cits max rpm/Tr nekā normāli pelotonā braucot "iesildoties" un uzšaut
Var jau, protams, paredzēt presetus "normal"/"2x2"/"drift" režīmus..
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

By JanisRC 23.11.2015 13:17:41
Member · 542 commentsKad F-1 bija atļauta automātiskā pārslēgšanās no starta, visi startēja vienādi un labāk:)
Jā, jo tur analizē vienu galveno parametru - saķeri. Pārējais ir - MAX. Gāze tiek dota MAX, ko pieļauj saķere, lai aizmugurējie riteņi neizslīdētu(nespolētu).
Uzņemot ātrumu un pārslēdzoties un pilno sacensību režīmu automātiskā kārba izslēdzās.

By raiter 02.12.2015 15:16:55
Member+ · 3,344 commentsOficiāli:
Cycling’s governing body UCI will allow teams to use disc brakes in addition to standard calipers in 2016.
Avots: http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat … son-201949
By Ansis 04.11.2015 11:40:57
Member++ · 3,648 comments