Garkalnes negadījums

Avatar

By radiohead 26.10.2015 16:45:20

Member · 322 comments

Seit ticamaakais iemesls kapec tas notika:

http://apollo.tvnet.lv/zinas/kravas-aut … ies/709456


no cycling, no party

Avatar

By Mihails 26.10.2015 16:45:54

Member · 341 comments
androns1983 wrote

protams, varat sākt ar putām uz lūpām teikt, ka tas nav nekāds autobānis, jo nav zīmes ...

Autobānis ir pavisam kas cits. Paralēli katram autobānim ir parastu ceļu tīkls, pa kuriem drīkst braukt gan ar velo, gan ar mopēdu, gan ar traktoru, gan iet kājām. No Rīgas uz, piemēram, Vangažiem savādāk kā pa šo šoseju nemaz nevar tikt. Uz autobāņiem arī nav pieslēgumu pieguļošajiem īpašumiem u.tml. Par atļauto ātrumu te jau pieminēja, uz autobāņiem tas ir 110-130 km/h.

androns1983 wrote

bet veselais saprāts tomēr saka, ka tas, līdzīgi, kā citas maģistrālās šosejas kalpo kā autobānis un jā - krietni lēnāk braucošs objekts (šajā gadījumā velo grupa) apdraud gan savu, gan kopējās satiksmes drošību.

Drošību apdraud subjekti, kas brauc ar vairāku tonnu smagiem objektiem un neparedz, ka uz ceļa var (un drīkst) atrasties velobraucējs, mopēdists, traktors, automašīna, kas velk citu automašīnu, avarējis transportlīdzeklis, nokritis koks, izbirusi/izlijusi krava, bedre, apledojums u.tml.

Avatar

By artursp 26.10.2015 16:46:06

Member · 392 comments
Basters wrote

skola nenodrošināja 100procentīgu drošību

Tu vispār kādreiz esi braucis ar velo ārpus telpām? Kāda vēl 100% drošība?!

Avatar

By Kārlis 26.10.2015 16:50:57

Local.Auth · 1,015 comments

Andron, lūdzu beidz rakstīt.


Avatar

By Basters 26.10.2015 16:54:58

Member · 346 comments
artursp wrote
Basters wrote

skola nenodrošināja 100procentīgu drošību

Tu vispār kādreiz esi braucis ar velo ārpus telpām? Kāda vēl 100% drošība?!

Esmu gan,un tev liekas bērnus nevajag nodrošināt,lai tādas traģēdijas nenotiek

Avatar

By androns1983 26.10.2015 16:57:18

Member · 418 comments

beidz vai nebeidz, bet es nesaprotu kādēļ neviens necenšas padomāt kā izvairīties no tādām nelaimēm nākotnē?

"225. Velosipēdu vadītāji treniņnodarbību laikā vai organizētu sacensību laikā, ja tos noteiktā kārtībā pavada speciāli aprīkoti automobiļi, drīkst neievērot šo noteikumu 224.punktā, kā arī 219., 221. un 223.punktā minētās prasības, ja tiek nodrošināta ceļu satiksmes drošība."


Kāda ir "noteiktā kārtība" ?
Kāds ir "speciāli aprīkots"?

Mihails, kā visādu noteikumu zinātājs un analizētājs, iespējams, ka zina kas tās pa kārtībām utt.

Varbūt drošības nolūkā arī tās kārtības vajag pārskatīt, ja nu tur kaut kas aplams ir ?


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By trompists 26.10.2015 17:02:46

Member · 125 comments

vēlētos, lai androns1983 pārstāj rakstīt

Avatar

By buzic 65 26.10.2015 17:03:47

Member · 1,159 comments
androns1983 wrote

beidz vai nebeidz, bet es nesaprotu kādēļ neviens necenšas padomāt kā izvairīties no tādām nelaimēm nākotnē?

"225. Velosipēdu vadītāji treniņnodarbību laikā vai organizētu sacensību laikā, ja tos noteiktā kārtībā pavada speciāli aprīkoti automobiļi, drīkst neievērot šo noteikumu 224.punktā, kā arī 219., 221. un 223.punktā minētās prasības, ja tiek nodrošināta ceļu satiksmes drošība."


Kāda ir "noteiktā kārtība" ?
Kāds ir "speciāli aprīkots"?

Mihails, kā visādu noteikumu zinātājs un analizētājs, iespējams, ka zina kas tās pa kārtībām utt.

Varbūt drošības nolūkā arī tās kārtības vajag pārskatīt, ja nu tur kaut kas aplams ir ?


Ir cietuši bērni. Zini, Tava vāvuļošana šobrīd ir visai netaktiska, lai neteiktu - neētiska. Negribi uzmeklēt kādu trotuāra braucēju forumu, sadoties ar Timrotu rokās un paklaigāt: viss tik slikti, viss tik slikti.

Avatar

By kaska 26.10.2015 17:04:39

Member · 886 comments
radiohead wrote

Seit ticamaakais iemesls kapec tas notika:

http://apollo.tvnet.lv/zinas/kravas-aut … ies/709456

Ļoti "izsmeļoša" informācija + kārtējais speciālists ,kurš neatšķir apdzīšanu no apsteigšanas  smile

Last edited by kaska (26.10.2015 17:05:21)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By Mihails 26.10.2015 17:06:13

Member · 341 comments
androns1983 wrote

Kāda ir "noteiktā kārtība" ?
Kāds ir "speciāli aprīkots"?

Mihails, kā visādu noteikumu zinātājs un analizētājs, iespējams, ka zina kas tās pa kārtībām utt.

http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/58149 … es_drosiba
Kā skaidro direkcijā, speciālo kārtību pavadošajam auto nosaka Riteņbraukšanas federācija.

Avatar

By Mihails 26.10.2015 17:11:48

Member · 341 comments
androns1983 wrote

beidz vai nebeidz, bet es nesaprotu kādēļ neviens necenšas padomāt kā izvairīties no tādām nelaimēm nākotnē?

Daudzi automašīnu ražotāji aprīko atsevišķus modeļus ar automātiskās bremzēšanas funkciju, ja priekšā uz ceļa ir šķērslis, un šoferis laicīgi nereaģē. Vajadzētu aprīkot visus modeļus, īpaši kravas automašīnas un autobusus.

Avatar

By androns1983 26.10.2015 17:31:51

Member · 418 comments
Mihails wrote
androns1983 wrote

beidz vai nebeidz, bet es nesaprotu kādēļ neviens necenšas padomāt kā izvairīties no tādām nelaimēm nākotnē?

Daudzi automašīnu ražotāji aprīko atsevišķus modeļus ar automātiskās bremzēšanas funkciju, ja priekšā uz ceļa ir šķērslis, un šoferis laicīgi nereaģē. Vajadzētu aprīkot visus modeļus, īpaši kravas automašīnas un autobusus.


Tas jau palēnām notiek.
Volvo smagajiem tas darbojas iespaidīgi yikes


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By kašķis 26.10.2015 18:00:46

Member · 1,210 comments

Gada sākumā lasīju šo ceļojuma aprakstu (http://en.universewithme.com/asdf/) un domāju ka tikai Krievijā notriecot riteņbraucēju, pirmkārt tiek vainots riteņbraucējs, bet spriežot pēc komentāriem, nekur tālu mēs neesam no viņiem tikuši.

Avatar

By suugoi 26.10.2015 18:03:17

Member+ · 1,469 comments

Jaatceras ka sākotnēji notriekti bija nevis riteņbraucēji bet pavadošais auto(!!!!) aiz kura bija viens braucējs un priekšā pārējie. Ja šoferis neredz pat auto ar ugunīm un triec tajā iekšā, kāda te vēl var būt diskusija par riteņbraucēju vainu?


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By Mihails 26.10.2015 18:17:25

Member · 341 comments
androns1983 wrote

Tas jau palēnām notiek.

Vajag, lai EK aizliegtu tirgot jaunus kravas auto un autobusus bez šīs sistēmas. Savādāk ar šo sistēmu aprīkoto auto īpatsvars vēl ilgi būs pārāk mazs. Ideāli, ja šī sistēma arī uzsāktu bremzēšanu, ja šoferis izdomā apsteigt velobraucēju ar pārāk mazu intervālu. smile

Avatar

By 321 26.10.2015 18:22:11

Member · 6,351 comments
kašķis wrote

Gada sākumā lasīju šo ceļojuma aprakstu (http://en.universewithme.com/asdf/) un domāju ka tikai Krievijā notriecot riteņbraucēju, pirmkārt tiek vainots riteņbraucējs, bet spriežot pēc komentāriem, nekur tālu mēs neesam no viņiem tikuši.


Paldies par linku

Avatar

By dzonemons 26.10.2015 19:26:17

Member · 68 comments

biku vairāk kā desmit gadus vizinos pa LV šosejām un vislielākais naids nez kapēc ir uz super kvalificētiem autobusu vadītājiem ..miers lai virs zemes

NilsS wrote

Ir šokējoši, ka kaut kas tāds vispār varēja notikt sad((((
Vēl  briesmīgāk  iztēloties, kā tagad jūtas vecāki, radi, draugi...
Un par sodiem, vienalga, bargi tie būs, vai Mihaila variants -  veselības no tā  cietušajiem vairāk nepaliks sad  ar  traumām nāksies sadzīvot  līdz mūža galam sad
Jūtu līdz, novēlu  atveseļoties visiem!
PS  ir pēdējais laiks velo sabiedrībai SKAĻI  runāt  par  ārprātu, kāds reizēm valda uz ceļa.
Kad policija kaut  vienam agresīvam šoferim ir uzlikusi sodu  par  riteņbraucēja apdraudēšanu ?!!!
CSDD  spēj  ģenerēt  idiotiskus rullīšus, kuri  mūs  māca cienīt vienam otru.
Bija  laiks sajēgt,  ka tieši  fūru un autobusu šoferi ir tie, kuriem  visvairāk  jāmāca cienīt  mazākos satiksmes dalībniekus,  jo es neesmu  dzirdējis, ka kāds uz ričuka sabrauktu  uzreiz  padsmit cilvēkus sad
Pēc tam vajadzētu  krietni piestrādāt pie atsaldētajiem  ar bmw, kuri  nesas virsū, nogriež ceļu vai izdomā ko vēl stulbāku
Tikmēr uz ceļa ar katru gadu cieš  vairāk un vairāk  velosipēdistu.
Diemžēl,  tikai  pēc  asiņainiem negadījumiem  seko  rīcība

Avatar

By novērotājs 26.10.2015 21:15:50

Member+ · 1,908 comments

Paskatoties TV ziņas, nudien gribējās kauties - visi pļāpā par RRS atbildību, bet fūres šoferis nu tā starp citu tur garām braucis.
Varbūt tad arī pie izvarošanas ir vainīgi upuri - ne pa to ceļu gājušas un svārku garums nav bijis atbilstošs, bet tumsā aplaupītie cilvēki jau nu tiešām paši uzprasījušies (nav ko pa tumsu tur vazāties).

Tiešām bezgala žēl ne tikai par cietušajiem bērniem, bet arī treneri un gala beigās RRS vadību, kuriem tagad nāksies pierādīt, ka nav kamieļi.

Avatar

By peteris 27.10.2015 10:41:02

Member · 520 comments
Mihails wrote
androns1983 wrote

Tas jau palēnām notiek.

Vajag, lai EK aizliegtu tirgot jaunus kravas auto un autobusus bez šīs sistēmas. Savādāk ar šo sistēmu aprīkoto auto īpatsvars vēl ilgi būs pārāk mazs. Ideāli, ja šī sistēma arī uzsāktu bremzēšanu, ja šoferis izdomā apsteigt velobraucēju ar pārāk mazu intervālu. smile

Mihail, visu cieņu Tavām zināšanām un aktivitātēm, bet vai Tu esi piegājis pie kāda bezlampu bezbremžu fiksīša braucēja un pateicis, ka viņš pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus un apdraud sevi un citus, vai tikai teoretizē forumos?

automašīnām jābūt aprīkotām ar visu, bet daudzi velosipēdisti pat prasību pēc atstarojoša apģērba uzskata par pazemojošu big_smile

Avatar

By novērotājs 27.10.2015 11:06:37

Member+ · 1,908 comments

Ir taču izveidota jauka Atsevišķa tēma, kur pacepties saistībā ar Garkalnes negadījumu

Jau tā visi brūk virsū riteņbraucējiem, nu vismaz mums šeit taču nevajadzētu tam pievienoties!

Avatar

By vējš matos 27.10.2015 11:13:11

Member · 203 comments

Divi novērojumi.
Pastāvēju 10 minūtes Rīgā pie Brīvības-G.Zemgala ielu krustojuma,kur ir luksofors arī velobraucējiem.Skumji skatīties,kā katrs trešais velosipēdists demonstratīvi izliekas,ka sarkanā gaisma luksoforā ir domāta nejēgām un uz krutajiem neattiecas.To visu ikdienā vēro daudzi,jo daudzi cilvēki.
Otrs - pasēdēju 10 minūtes lielveikala autostāvvietā.Īsajā laikā,ierobežotajā novērojumu zonā, redzēju blondīni,kura viena pati slaidi iebrauca "Ģimenes stāvvietā",un ar pašapziņu izkrāsotajā sejā aizslāja iepirkties,kaut brīvas bija arī citas vietas.Pēc pāris minūtēm parādījās jauneklis ar SAAB un maniakālu sejas izteiksmi,kurš pa stāvlaukumu pārvietojās rāvieniem,iespiežot gāzes pedāli bezmaz grīdā,un tā joņoja starp mašīnām šurpu-turpu reizes trīs. Par laimi neviens bērns tur negadījās.
Kas notiek cilvēku galvās?
Ar velosipēdiem un automašīnām brauc tie paši cilvēki,kuri,piemēram, raksta komentārus Delfos un TVNETā.To apzinoties,kļūst baisi.

Avatar

By agns 27.10.2015 12:28:39

Member · 425 comments
Mihails wrote
androns1983 wrote

Tas jau palēnām notiek.

Vajag, lai EK aizliegtu tirgot jaunus kravas auto un autobusus bez šīs sistēmas. Savādāk ar šo sistēmu aprīkoto auto īpatsvars vēl ilgi būs pārāk mazs. Ideāli, ja šī sistēma arī uzsāktu bremzēšanu, ja šoferis izdomā apsteigt velobraucēju ar pārāk mazu intervālu. smile

Pēc  1.novembra rażotajiem jaunajiem kravas auto būs šādas sistēmas. EK regula.

Avatar

By waldis 27.10.2015 12:46:13

Member · 208 comments
agns wrote
Mihails wrote
androns1983 wrote

Tas jau palēnām notiek.

Vajag, lai EK aizliegtu tirgot jaunus kravas auto un autobusus bez šīs sistēmas. Savādāk ar šo sistēmu aprīkoto auto īpatsvars vēl ilgi būs pārāk mazs. Ideāli, ja šī sistēma arī uzsāktu bremzēšanu, ja šoferis izdomā apsteigt velobraucēju ar pārāk mazu intervālu. smile

Pēc  1.novembra rażotajiem jaunajiem kravas auto būs šādas sistēmas. EK regula.

Jautājums, vai tā reaģēs uz tādiem sīkiem objektiem kā velo... Drīzāk jau būs jābūt pamatīgākam dzelzs gabalam..

Avatar

By toms79 27.10.2015 14:29:22

Member · 465 comments
peteris wrote
Mihails wrote
androns1983 wrote

Tas jau palēnām notiek.

Vajag, lai EK aizliegtu tirgot jaunus kravas auto un autobusus bez šīs sistēmas. Savādāk ar šo sistēmu aprīkoto auto īpatsvars vēl ilgi būs pārāk mazs. Ideāli, ja šī sistēma arī uzsāktu bremzēšanu, ja šoferis izdomā apsteigt velobraucēju ar pārāk mazu intervālu. smile

Mihail, visu cieņu Tavām zināšanām un aktivitātēm, bet vai Tu esi piegājis pie kāda bezlampu bezbremžu fiksīša braucēja un pateicis, ka viņš pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus un apdraud sevi un citus, vai tikai teoretizē forumos?

automašīnām jābūt aprīkotām ar visu, bet daudzi velosipēdisti pat prasību pēc atstarojoša apģērba uzskata par pazemojošu big_smile

Tu vari saģērbties par kādu klaunu gribi un salikt vismodernākās bremzes, bet ja tu neesi fūres vadītāja notikumu horizntā, tad tad tur arī paliksi. Kāds sakars fiksīšiem vispār? Ir kāds cietis un sūdzās tagad? Ar fiksīti vispār lai brauktu, vajag iekšas, kuru ne visiem ir.


Avatar

By peteris 27.10.2015 15:11:42

Member · 520 comments
toms79 wrote
peteris wrote
Mihails wrote

Vajag, lai EK aizliegtu tirgot jaunus kravas auto un autobusus bez šīs sistēmas. Savādāk ar šo sistēmu aprīkoto auto īpatsvars vēl ilgi būs pārāk mazs. Ideāli, ja šī sistēma arī uzsāktu bremzēšanu, ja šoferis izdomā apsteigt velobraucēju ar pārāk mazu intervālu. smile

Mihail, visu cieņu Tavām zināšanām un aktivitātēm, bet vai Tu esi piegājis pie kāda bezlampu bezbremžu fiksīša braucēja un pateicis, ka viņš pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus un apdraud sevi un citus, vai tikai teoretizē forumos?

automašīnām jābūt aprīkotām ar visu, bet daudzi velosipēdisti pat prasību pēc atstarojoša apģērba uzskata par pazemojošu big_smile

Tu vari saģērbties par kādu klaunu gribi un salikt vismodernākās bremzes, bet ja tu neesi fūres vadītāja notikumu horizntā, tad tad tur arī paliksi. Kāds sakars fiksīšiem vispār? Ir kāds cietis un sūdzās tagad? Ar fiksīti vispār lai brauktu, vajag iekšas, kuru ne visiem ir.

Sakars tāds, ka no autobraucējiem pieprasām pedantisku noteikumu ievērošanu, bet paši rīkojamies pēc saviem ieskatiem, tā, ka mums pašiem šķiet drošāk un ērtāk big_smile

Mums šķiet pieņemami tumšā diennakts laikā braukt bez sānu atstarotājiem, nereti arī bez priekšējiem/aizmugurējiem atstarotājiem/gaismām, bez bremzēm, utt. Ārpus Rīgas "neredzamie" velosipēdisti ir kļuvuši mazāk, bet Rīgā to ir ļoooti daudz. "Saģērbties par klaunu" - aptuveni arī tā daudzi uztver prasību lietot atstarojošo vesti, kaut arī tā velobraucēju padara būtiski pamanāmāku no visām četrām pusēm un pat no augšas smile

Poļu fūrists ir neveiksmīgāks piemērs, bet kopumā autovadītāji ir bieži esam mēs paši, mūsu radi, draugi, paziņas un viņu paziņas, nevis kaut kādi ļauni citplanētieši, kuri ieradušies šeit ar mērķi nogalēt visus velosipēdistus.

Avatar

By novērotājs 27.10.2015 15:45:41

Member+ · 1,908 comments
peteris wrote

Mums šķiet pieņemami tumšā diennakts laikā braukt bez sānu atstarotājiem, nereti arī bez priekšējiem/aizmugurējiem atstarotājiem/gaismām, bez bremzēm, utt. Ārpus Rīgas "neredzamie" velosipēdisti ir kļuvuši mazāk, bet Rīgā to ir ļoooti daudz. "Saģērbties par klaunu" - aptuveni arī tā daudzi uztver prasību lietot atstarojošo vesti, kaut arī tā velobraucēju padara būtiski pamanāmāku no visām četrām pusēm un pat no augšas smile

Poļu fūrists ir neveiksmīgāks piemērs, bet kopumā autovadītāji ir bieži esam mēs paši, mūsu radi, draugi, paziņas un viņu paziņas, nevis kaut kādi ļauni citplanētieši, kuri ieradušies šeit ar mērķi nogalēt visus velosipēdistus.

Gaišā dienas laikā nepamanīt pavadošo mašīnu ar bākugunīm - kāds tur sakars ar ar tumsu un atstarotājiem?

Par fūristu - muļķis vai kaitnieks, rezultāts ir viens.