Sveicināti, ortodoksālie velobraucēji, vientuļie vecpuiši un vecmeitas
Vai lasījāt interviju ar Paulu Timrotu vakariznākušajā Sestdienā?:D Intervijas beigu daļā pašpietiekamais filozofs sevi pozicionē kā absolūtu autodievu!:D Gribētos pajautāt PT, vai viņam bieži nākas dzirdēt jautājumu, kāpēc viņš nebija mājās, kad ļaudīm prāts tika dalīts!:)
By wrongway 17.10.2015 14:06:08
Member+ · 1,697 commentsIeskanē, lūdzu.
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By buzic 65 17.10.2015 14:28:52
Member · 1,159 commentsIeskanē, lūdzu.
Labi. Tu gribi visu interviju, vai tikai to vietu, kur ir runa par velobraucējiem? Intervija pagara - galvenais uzsvars uz PT teātra pasauli un viņa aizkavēšanos "bērna prātā". Kopsakarā pamatīgs bezsakars... Bet noskanēšu rīt vai pirmdien.
By profesors 17.10.2015 16:32:02
Member+ · 539 commentsrekur ir: http://www.diena.lv/dienas-zurnali/sest … u-14115751 Nav gan visa, bet par riteņbraucejiem taisni ir. Es jau agrāk nebiju pārāk augstā domās par viņu, bet tagad izskatās ka puisi gaida Tvaika ielā.
P.S. izlasiet arī komentārus par rakstu
Last edited by profesors (17.10.2015 16:37:30)
es gribu uzbraukt kalnā visaugstākā, ne spēka man pietrūks, ne bail man no kā
By toms79 17.10.2015 17:40:16
Member · 465 commentsBy kaska 17.10.2015 17:46:37
Member · 886 commentsNozviedzos!...
No otras puses - nedaudz saskumu...
Tagad man ir dalītas jūtas pret Timrotu ;(
Last edited by kaska (17.10.2015 17:47:51)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By KasparsS 17.10.2015 17:49:32
Member+ · 2,280 commentsVispār jau ļoti vienkārši... Timrots tikai pierādīja to, ka pašam par riteņbraukšanu nav ne mazākās sajēgas.
Esmu pārliecināts, ka sēžot savā auto sastrēgumā, var nosvīst un piesmirdēt krietni vairāk nekā lēnā garā aizripinot līdz darbam pusstundā 10 km. Nerunājot par piebāztu, maigi izsakoties, smirdīgu (nerunājot par slimībām) sabiedrisko ar vietējā rajona kontingentu, it īpaši agrās rīta vai vēlās vakara stundās.
Domāju, ka viņu tagad normāli "nories".
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By buzic 65 17.10.2015 18:05:19
Member · 1,159 commentsVelobraukšana nav vienīgā joma, kur jamais izpildās pēc principa: No konkrētās štelles nejēdzu absolūti neko, bet viedoklis par to man ir! Vienīgais pareizais.
By averza 17.10.2015 20:39:03
Member++ · 5,039 commentsVispār es Paulam piekrītu, ritenis tiešām nevar būt primārais transportlīdzeklis Latvijas apstākļos.
By DZ 17.10.2015 21:09:57
Member · 3,501 commentsVispār jau ļoti vienkārši... Timrots tikai pierādīja to, ka pašam par riteņbraukšanu nav ne mazākās sajēgas.
Esmu pārliecināts, ka sēžot savā auto sastrēgumā, var nosvīst un piesmirdēt krietni vairāk nekā lēnā garā aizripinot līdz darbam pusstundā 10 km. Nerunājot par piebāztu, maigi izsakoties, smirdīgu (nerunājot par slimībām) sabiedrisko ar vietējā rajona kontingentu, it īpaši agrās rīta vai vēlās vakara stundās.
Domāju, ka viņu tagad normāli "nories".
Tas ir stiepjams jēdziens. Katrā gadījumā jālieto atbilstošākais transportlīdzeklis.
Man īpašumā ir 2 auto, 2 mopēdi un ~10 velo. Uz darbu, 4Km vienā virzienā, braucu ar fullīti, sastrēgumi neinteresē, saparkotie šroti pagalmā, kā rezultātā izparkošanās var būt pat neiespējama, arī pie kājas. Darbā ar velo esmu ātrāk nekā ar auto. Ziemā gan braucu ar cieto. Dažreiz aizbraucu ar kādu no šosejniekiem ja sagribās atvilkt pa pilsētu.
Dažreiz uz darbu aizbraucu ar elektromopēdu, bet tikai tad, kad pilnīgs slinkums mīt. Ar auto uz darbu braucu tikai tad, ja slikts laiks, vai nepieciešams vest kravu.
Pa pilsētu braucot tāpat - katrai reizei savs, visatbilstošākais transportlīdzeklis. Neredzu iemeslu lai uz veikalu pēc nelieliem iepirkumiem brauktu ar auto. Ļoti bieži uz veikaliem braucam divatā uz elektromopēda. Stipri ātrāk kā ar auto.
Ja vajag tikai savu pakaļu pārvietot ārpus pilsētas labos laika apstākļos, paņemu benzīna mopēdu. Jau atkal - neredzu iemeslu vienas pakaļas dēļ braukt ar auto.
Vasarā, brīvdienās vai vakarā, kad nav sastrēgumu, labos laika apstākļos paņemu auto(viens no tiem ir ļoti, ļoti sportisks itāļu auto) un izbaudu braucienu. Taču ja man katru dienu būtu jāsēž sastrēgumos iekš auto pārvietojoties pilsētas ietvaros, nē, paldies.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By 321 17.10.2015 21:23:17
Member · 6,351 commentsFerrari? Pavizini mani...
By KasparsS 17.10.2015 21:35:34
Member+ · 2,280 commentsEs Tev pilnīgi piekrītu. Nav tā, ka kāds no trasporta līdzekļiem ir perfekts. Man patīk termins - "pārvietojies gudri". Ja vajag ar auto, tad ar auto, ja vajag ar velo, tad ar velo. Varu no personīgās pieredzes pateikt, ka liela daļa nepārvietojas gudri, katru dienu Kalnciema iela/ Vanšu tilts vienkārši stāv un var vērot katru dienu, ka katrā mašīnā sēž vidēji 1,5 cilvēks - tas ir smieklīgi. Ļoti šaubos, ka visi no viņiem pārvietojas gudri.
Man personīgi nav sava auto, jo dzīvesveids/darbavieta to pilnīgi neprasa, nevis, kā uzskata apmēram 90% sēdošie sastrēgumos par mani, to ka nevaru atļauties
Jebkurā gadījumā, biju labākās domās par Timrotu. Kā cilvēks, it kā gudrs, ar lielu pieredzi auto/tv u.c jomās var izteikt tik neobjektīvu viedokli. Izskatās čalis dzīvo savā pasaulē un uzskata, ka pareizi ir darīt tā, kā viņš pats uzskata par pareizi. Jeb kā teica buzic - vienīgais pareizais.
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By averza 17.10.2015 21:49:12
Member++ · 5,039 commentsKo vispār nozīmē "nevaru atļauties auto", ja velo maksā dārgāk par auto?
P.S. Kas vēl nav redzējuši - https://youtu.be/2EYJfgRbhck?t=4m52s
Last edited by averza (17.10.2015 23:05:33)
By oskars 18.10.2015 00:57:20
Member · 695 commentsVispār es Paulam piekrītu, ritenis tiešām nevar būt primārais transportlīdzeklis Latvijas apstākļos.
Kāpēc?
Man primārais ir velo. Katru dienu braucu uz/no darba ap 5 km vienā virzienā, vedu dēlu uz/no b/d (tuvu mājām), pa ceļam uz mājām dažreiz iepērkamies arī veikalā. Aprīlis - oktobris gandrīz katru dienu, pārējos mēnešos pēc apstākļiem, kas iepriekšējā ziemā bija ideāli. Pirms dēla bez problēmām arī ziemā braucu katru dienu. Otrajā vietā auto. Privātais auto no pirmdienas līdz piektdienai praktiski netiek kustināts, vairāk brīvdienās un dažreiz darba darīšanās ar darba auto sanāk pabraukāt pāris reizes nedēļā. Ja būs barga ziema, tad braukšu ar vilcienu, jo no Torņakalna līdz centram nav ātrāka transporta ~ 4 min.
By kašķis 18.10.2015 07:20:37
Member · 1,210 commentsJā, Timrots arī man ne pa jokam uzbraucis, jo esmu trīs bērnu tēvs un labā laikā, pa retam, mēdzu jaunākos aizvizināt līdz skolai uz bagāžnieka. Ja runā par braukšanu uz darbu, tad es varētu teikt ka velo man ir primārais. Pa ziemu un lietainā laikā gan pārsēžos uz auto, bet tādā laikā kā šobrīd – grēks nebraukt. Timrots jau pats ir atzinis ka ir pilnīgs un galīgs benzīngalva, tāpēc viss kam nav jālej iekšā benzīns, viņaprāt, ir nenopietni.
P.S.
Par laulības noslēpumiem gan viņam pilnībā piekrītu.
Last edited by kašķis (18.10.2015 07:27:58)
By Maris 18.10.2015 09:35:47
Member · 1,321 commentsPauls jau vienkārši ir provokators, gan vēlāk apiernāts iehihina, kā visi cepās.Tāpat,kā raidījumā "TE" ļoti daudzi , viņa izbrāķlēto pilsētu iemītnieki
cepās - kā tā var, par manu pilsētu!Es domāju, kā tāds ir producentu nolūks, viņu pozicionēt, kā snobisku pilsētnieku, kurš neko citu, kā brāķēt, kurnēt un krist uz neerviem nevart.Galu galā, katram jau var būt savs viedoklis, par lietām un notikumiem.
By ZIB 21.10.2015 11:32:52
Member · 273 commentsVispār es Paulam piekrītu, ritenis tiešām nevar būt primārais transportlīdzeklis Latvijas apstākļos.
Tu tagad troļļo vai kā ?
Pagājušo 7dien biķernieku trasē dabūju mīksto, nomainīju kameru, kamēr ar puišiem runāju tā arī nolaida.
Gaidīju sabiedrisko transportu kopā ar 3 bomžiem. Iekāpjot trolejbusā tur sēdēja, vēl divi tikai narkomāni, abiem acis iet riņķī, runā pa telefonu ar aizvērtām acīm Bet notika arī kas jautrs, vienam džekam (kurš nebija ne bomzis, ne narkomāns) iezvanījās telefons un viņam zvana melodija - we don't need no education Tik lieliski iederējās atmosfērā.
Tagad pastāstat, kā lai cilvēks nebrauc 12 mēnešus gadā ar velo. Kad ar Tuberkolozniekiem/Narkomāniem kopā jābrauc sabiedriskajā, esmu laimīgs baudīt velo cauru gadu
Un tiešām baudu es pēc nakts maiņām, kad braucu no pārdaugavas uz centru ap 0830 pāri vanšu tiltam, iedomājos cik labi, ka esmu velo, nevis auto vai sabiedriskajā. Retajās reizēs, kad esmu braucis ar sabiedrisko. Man aiziet no rītiem 01h30 ceļā. Ar velo 30 min
Un es varu atļauties auto (bet man tas vecums pāri, kad auto vajag par jebkuru cenu, lai arī ikdienā nevajag), dzīvoju Rīgā ir sieva, bet bērnus negribam, tā ka vecpuiša kategorijā neietilpstu.
By averza 21.10.2015 11:48:43
Member++ · 5,039 commentsForši, ka mans ieraksts izprovocēja te foršus stāstiņus par ikdienu iz Rīgas Sadursmes. Tiem, kas nesaprata joku.
By ZIB 21.10.2015 11:49:37
Member · 273 commentsForši, ka mans ieraksts izprovocēja te foršus stāstiņus par ikdienu iz Rīgas Sadursmes. Tiem, kas nesaprata joku.
Beidzot sapratu joku
By kachinjsh 22.10.2015 11:39:58
Member · 72 commentsVisi šitie Timroti, Cehi utt., kas bļauj par to, ka Latvijā ir ziema un lietus, ignorē faktu, ka ir tāda Skandināvija, kur arī ir ziemas, ka ir tāda Nīderlande un Beļģija, kur līst biežāk kā te, bet tas neliedz cilvēkiem braukt ar velo, vest arī tos piesauktos bērnus piekabēs vai kravas velo.
Cilvēkam vajag singlspīdu.
By androns1983 23.10.2015 10:56:50
Member · 418 commentsNu nezinu, ko viņš tik ļoti nepareizu tur pateica ....
Lai arī pats braucu ar velo visu gadu, tomēr nejūtos apvainojies par viņa izteikumiem, jo neuzskatu sevi par kaut kādu izredzēto velosipēdistu utt.
Laikam tāpēc, ka braucu ar prātu - neizvēlos velo, dienās kad līst lietus (it sevišķi rudenī vai ziemā). Neizvēlos velo, ja, piemēram, uzreiz pēc darba vai darba pusdienlaikā jābūt kaut kur attālāk, kur nokļūt ar velo būs ilgāk.
Neizvēlos velo, lai aizbrauktu uz centru, ja man uz visu dienu tas velo būs jāatstāj ārā pie staba. Tad neizvēlos arī auto, jo nebūs, kur noparkot. Braucu ar RīgasSatiksmi vai taxi.
Un piekrītu, ka pārsvarā in general, Rīgā velo nevar pilnībā aizstāt auto vai sabtransu - principā klimatisko apstākļu dēļ.
Un jā - velo ir sort of dārgāks par auto ... bet tikai tādā griezumā, ka saimniecībā ir šie abi divi transportlīdzekļi.
Par "pārvietojies gudri" - man šī frāze patīk un būtu ideāli, ja visi cilvēki pārvietotos gudri, bet tomēr katram indivīdam ir savs uzskats par ērtumu, komfortu utt utt un sabāzt visus vienā maisā arī ir stulbi.
Kādam šķiet komfortabli dzīvot 2-istabu dzīvoklī, tajā pat laikā citam komforts sākas no 2-stāvu mājas.
Kādam ir komfortabli -20 grādos braukt uz darbu ar velo, citam +10 jau šķiet nepiemērots laiks priekš velo.
Par visu ir jāmaksā (gan par māju, gan par automašīnu, gan par braukšanu) ... viņi ir izvēlējušies tā dzīvot un pārvietoties. Tas, ka viņš ir fiziski spējīgs braukt uz darbu ar riteni, nenozīmē, ka viņam tas ir obligāti jādara.
Piemēram, ja cilvēkam pie darba ir ērta bezmaksas autostāvvieta un lai tiktu uz darbu ar sabiedrisko ir jāizmanto 3 transporti, tad es pilnīgi saprotu kāpēc viņš lietainā dienā viens pats brauks ar auto, nevis ar velo vai sabtrans.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Mihails 23.10.2015 11:16:10
Member · 341 commentsPar "pārvietojies gudri" - man šī frāze patīk un būtu ideāli, ja visi cilvēki pārvietotos gudri, bet tomēr katram indivīdam ir savs uzskats par ērtumu, komfortu utt utt un sabāzt visus vienā maisā arī ir stulbi.
Kādam šķiet komfortabli dzīvot 2-istabu dzīvoklī, tajā pat laikā citam komforts sākas no 2-stāvu mājas.
Kādam ir komfortabli -20 grādos braukt uz darbu ar velo, citam +10 jau šķiet nepiemērots laiks priekš velo.Par visu ir jāmaksā (gan par māju, gan par automašīnu, gan par braukšanu) ... viņi ir izvēlējušies tā dzīvot un pārvietoties. Tas, ka viņš ir fiziski spējīgs braukt uz darbu ar riteni, nenozīmē, ka viņam tas ir obligāti jādara.
Un tieši ņemot vērā visus šos apstākļus cilvēki dod priekšroku auto. Jo lielākā daļa iedzīvotāju uzskata, ka:
1) sabiedriskais transports ir lēns (t.sk. tāpēc ka stāv vienos un tajos pašos sastrēgumos kur auto, turklāt atšķirībā no auto nevar tos apbraukt) un neērts;
2) ar velo braukt pa brauktuvi ir bīstami, bet pa ietvi - pārāk lēni un neērti.
Kamēr nebūs visur kur vajag veloceļi, velojoslas un sabiedriskā transporta joslas, un kamēr pārvietošanās ar personīgu automašīnu maksās tik cik maksā tagad (t.i. netiks būtiski paaugstināti un ieviesti jauni nodokļi/nodevas), situācija uz labo pusi nemainīsies. Drīzāk pat mainīsies uz slikto pusi, jo ekonomisku apstākļu ietekmē reģistrēto automašīnu skaits ar derīgu tehnisko apskati Rīgā un pārējā Latvijā pieaug (piemēram, 2014. gadā - par 4,5%).
Last edited by Mihails (23.10.2015 11:18:49)
By androns1983 23.10.2015 11:31:14
Member · 418 comments1) Sabiedriskais ir ne tik lēns cik dārgs un pretīgs. Atsevišķu sabtrans. joslu ieviešana un citu auto sastrēgumu mazināšana absolūti nesamazinās sabtrans cenu un to, ka tur brauks tie paši smirdīgie bomži, slimie un klepojošie indivīdu un tas sabiedrības 'krējums', kas to vien kāro, kā nozagt tev mobilo vai maku, kas tagad.
2) nevis uzskata, ka ar velo braukt pa brauktuvi ir bīstami, bet gan uzskata, ka zem +10 grādiem beidzas velosezona un lietus laikā ar velo nevajag braukt ...
un jā! viņiem ir visas tiesības tā uzskatīt, jo tas nav nekas aplams. Tas ir tieši tas pats, ko Timrots teica par peldēšanos - tas, ka ir cilvēki, kas peldas ziemā āliņģos, nenozīmē, ka visiem tas ir jādara, kā arī tas nenozīmē, ka tie peldētāji būtu nenormāli.
Mums darbā arī - vasarā ir ap 20 velosipēdiem. Vasarā tādās mitrākās, lietainākās dienās ir ap 4 velosipēdiem un tagad ir tikai 2 vai 3 (no kuriem viens manējais) ... Ja jau vaina būtu tikai infrastruktūrā, tad tak velobraucēju skaits vienā kolektīvā praktiski nemainītos? ne?
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By NilsS 23.10.2015 14:39:12
Member · 775 commentsNu bet ir tak ar lēns - bieži vien ar ričuku iet jūtami ātrāk.
Tiešām pretīgs, nesen pēc gandrīz gada pauzes pavizinājos, burzma, kāpj uz kājām, smird pēc bomžiem un naftalīna, šķauda virsū utaml tad labāk iet kājām!
Ir pietiekami bīstami, smagie un autobusi reizēm uzvedas kā pēdējie kretīni, arī daļai vieglo ričuks kalpo kā sarkanā lupata.
Apvienotie gājēju/veloceļi ir stulbums, jo pa tiem braukt ātrāk par 20 km/h nozīmē apdraudēt citus, bieži var ripināt + - 10km/h un ne ātrāk.
Jo tur virsū ir pensionāri, invalīdi, suņi, bērni, skrituļotāji un visi, kam nav slinkums. Bieži vien var uziet uz veloceļa to nemaz nepamanot.
Bet ar ričukiem joprojām brauc diezgan daudz cilvēku uz ielām...
By averza 23.10.2015 15:22:50
Member++ · 5,039 commentstad labāk iet kājām!
Viens kolēģis reizēm iet 4.5km ar kājām, bieži vien iznāk tikai nedaudz ilgāk, gaiss nedaudz svaigāks un prieks par ietaupītajiem 1.15 vai cik nu tur šobrīd.
By NilsS 23.10.2015 16:24:00
Member · 775 commentstad labāk iet kājām!
Viens kolēģis reizēm iet 4.5km ar kājām, bieži vien iznāk tikai nedaudz ilgāk, gaiss nedaudz svaigāks un prieks par ietaupītajiem 1.15 vai cik nu tur šobrīd.
Ja eju kājām man pa dienu darbs/mājas sanāk ap 14km apmēram 2.h. Ja nekas nav jānes sanāk labs recovery pēc braukšanas.
Bonusā lieliskās rudens ainavas.
Ziemā, kad velo kirdik, domāju šo gabaliņu paskraidīt
Last edited by NilsS (23.10.2015 16:29:37)
By androns1983 23.10.2015 16:26:44
Member · 418 commentsJums sava laika galīgi nav žēl?
Katram jau savs dzīves ritms, bet es labāk to laiku veltu kādam hobijam ... iešana ar kājām man tiešām šķiet garlaicīga ... (tāpat kā skriešana) ... pārāk lēni mainās skati pa malām
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By buzic 65 17.10.2015 14:02:01
Member · 1,159 comments