Padoms par velo transportēšanas somām un velo piekabītēm???

Avatar

By karlux 19.08.2008 12:46:17

Member+ · 889 comments

Čau visiem!

Tuvākajā laikā plānoju nelielu ceļojumu pa Eiropu - ceļojums ar lidmašīnu caur dažādām Eiropas pilsētām un vietām, kur vēlētos pēc iespējas vairāk viskautko apskatīt - līdz ar to ceļojumā vēlos ņemt līdzi savu velo. Nonācu pie atziņas, ka aviokompāniju politika attiecībā uz velo ir ne visai izdevīga - nepieciešama velo soma (laikam jau tāda no kārtīgas plastmasas) un jāmaksā no 25-30Eur par katru reisu (man varētu sanākt kā minimums 3 reisi un jāņem līdzi ir 2 velo - attiecīgi diezgan dārgi manuprāt). Iepazīstoties ar avikompāniju noteikumiem atradu vienu samērā daudz izdevīgāku alternatīvu - maksimālais reģistrētās bagāžas izmērs ne visur ir noteikts (citur ir minēti 119cm x 119cm x 81cm) un svaram parasti visur ir jābūt zem 32kg (tā nu nebūtu problēma). Parasti gan noteikumos ir teiks, ka par sporta inventāra (slēpes, velo, golfa nūjas utt) pārvešanu ir atsevišķi jāmaksā, bet ja es savu velo izjaucu pa daļām un satilpinu čemodānā (piemēram - 110x80x40), tad principā varu šādā čemodānā salikt vēl visādas drēbes un citas mantas un vienkārši nodot bagāžā.

Tātād jautājums tiem, kam ir bijusi saskare ar velo transportēšanu nemaksājot papildus un nepērkot plastmasas koferi - cik reāli tas ir - kādi mīnusi?

PS. Protams, velo tiktu iepakots kārtīgi, čemodānam tiktu uzliktas ribas pret saspiešanu un locīšanu, jebgan vienīgā vārīgā vieta tam visam visticamāk ir tikai rati, kur var salocīt spieķus līdz ar to tiekot pie astotnieka.


2. jautājums ir par velo piekabēm - cik reāli ir pašam izgatavot šādu kaut cik lietojamu piekabi - doma ir uztūnēt čemodānu, pieliekot tam sakarīgus ratus, nostiprinot konstrukciju un pieliekot āķi? Doma par čemodāna tūnigu radās sakarā ar to, ka ir vēlme pārbraucienos ar velo pa taisno no lidostas doties uz kādu tuvāko skaisto vietu, kur bāzēties un tālāk pārvietoties bez šīs piekabes smile

Avatar

By Taurenis 19.08.2008 13:06:21

Member · 4,678 comments

Neesmu sastapies ar velo pārvadātājiem, bet varētu būt tā, ja arī tu visu nopako, un neuzrādi, ka tas ir velo, tad pie "Luggage Scanning" anyway var piečakarēties, jo skaneris uzrādīs lielu daudzumu dzelžu, stieņu u.t.t., tad būs vēl sods jāmaksā, jo Tava čumināde tiks atvērta un izčekota...un tad Tevi paņems ciet sad

Last edited by Taurenis (19.08.2008 13:07:23)


The voices are telling me to GO CYCLING AGAIN!!! If I don`t go, they won`t stop.

Avatar

By karlux 19.08.2008 13:11:54

Member+ · 889 comments

hmm... cik zinu, tad skanē un īpaši pārbauda tikai to bagāžu, kas ir paredzeeta nešanai salonā un reģistrētajā bagāžā attiecīgi var likt un vest praktiski jebko, ja tas nav aizliegts ar likumu. Velo detaļas tak vest nav aizliegts un daudz ir vestas (draugi no USA man agrāk čemodānos viskautko veda).

Avatar

By burkanbeins 19.08.2008 13:12:12

Member · 1,082 comments

... mēs par velo maksājām 20 latus, ja pareizi atminu - man šķiet par šādu summu ārzemju lidostā velo saskrūvēšana varētu būt diezgan labs "bargains", varētu pat servisu par šādu naudu taisīt. Pieprasījums būtu. Ar to gribu teikti, ka in my very very humble opinion šis būtu bikiņ pēc lēta, lieka darba. Pirms velo nodošanas tam jānoloka stūre (iznesuma dakšas skrūves vaļā, stūri par 90 grādiem uz sānu, skrūves ciet), jānoskrūvē pedāļi un jānolaiž no riepām mazliet gaisa, lai tās būtu "pamīkstas". Mēs vēl rūpīgi tinām plēvē, bet bez tā var iztikt - esmu redzējis ričuku lidostās arī bez plēves. Ņemšanās uz kādām 10 minūtēm, toties lidostas darbiniekiem pamatīga nodarbošanās ar tādu pavisa ne-standarta bagāžu. pēc tā visa šķiet, ka aviosabiedrību cena par šo ir diezgan demokrātiska.

Avatar

By Taurenis 19.08.2008 13:17:30

Member · 4,678 comments
karlux wrote

hmm... cik zinu, tad skanē un īpaši pārbauda tikai to bagāžu, kas ir paredzeeta nešanai salonā un reģistrētajā bagāžā attiecīgi var likt un vest praktiski jebko, ja tas nav aizliegts ar likumu. Velo detaļas tak vest nav aizliegts un daudz ir vestas (draugi no USA man agrāk čemodānos viskautko veda).

Es jau saku, ka varētu tā būt...bet to ka skenē visu bagāžu, esmu vairāk nekā pārliecināts, jo tagad visur uzglūn burlaki...ja tu pārvadā oficiāli reģistrētu velo (samaksā par biļeti), tad attieksme būs savādāka pret bagāžu, jo būs "FRAGILE", un par bojājumiem būs jāmaksā diezgan liels piķis, pretstatā somu mētāšanai...nesen "AIR BALTIC" tā meta manu mugursomu, ka Helsinkos saņēmu somu bez neviena roktura...taisnības labad gan jāsaka, ka visu kompensēja...

Te visādi padomi:
http://maxp.net/bike/packing.php

Te amīšu info:
http://www.cyclotour.com/serv01.htm

Last edited by Taurenis (19.08.2008 13:23:35)


The voices are telling me to GO CYCLING AGAIN!!! If I don`t go, they won`t stop.

Avatar

By KKTK 19.08.2008 13:40:26

Member+ · 2,298 comments

Lidostā stāvot ir novērots arī šāds iepakošanas veids. Cik sapratu velo pirmspārdošanas transportēšanas kartona kaste. Kurā iekša velo ar šķību stūri un pedāļiem uz iekšu un tas viss kārtīgi nosiets. Parikte no sitieniem daudz neaizsargā, bet skaitās iepakots un pret skrāpējumiem pietiekošs. Protams velo transportēšanas cena tika maksāta.
X-us vispār tik notin ar plēvi un viss.

Lai nu kā mēģināt vest kā parasto bagāžu neiesaku. Skanēts tiek VISS, kā rezultātā īsi pirms pacelšanās tevi var paaicināt ārā no lidmašīnas, vai nosēžoties paaicināt...

Ja gribi lētāk, tad brauc ar savu auto. Ja gribi ērtāk, iznomā uz vietas velo. Bet ja gribi čakaru un vēl par to maksāt tad var vest ar ļodeni.

Avatar

By karlux 19.08.2008 14:09:09

Member+ · 889 comments

tur jau taa lieta... iziireet es nekur taadus ritenjus nevareeshu (un kaadeelj tad vispaar tos liku kopaa, lai iireetu citus). Ar auto divataa braucot diezko leetaak nesanaaks, ja gribu pa itaaliju lielaakoties nemties... velosipeedu bez somas vai speciaala iepakojuma paarvadaat vispaar buutu nepraats (atpakal vareetu sanemt konservu bundzu), bet jautaajums ir par to cik reaali tas viss ietilptu chemodaanaa (tagad arii var luudzu padaliities ar padomiem kur atrast lielu, lielu cemodaanu - 110x80x40 aptuveni).
Pieljauju, ka iipashu neviens man nepiekasiisies par velosipeeda veshanu, jo galu galaa par bagaazhu jau esmu samaksaajis un aviosabiedriibu politika par to, ka par sporta inventaaru ir jaamaksaa vairaak ir tikai deelj nestandarta izmeeriem (attieciigi, ja velo nonem tikai priekseejo ratu un pieloka stuuri, tad protams, ka tas velo aiznem daudz vieta) Es savu velo plaanoju pilniibaa izjaukt un tad tas aiznem maz vietu un aviosabiedriibaam tas probleemas nerada - vini vnk suuta manu lielo cemodaanu.
Tas manaa skatiijumaa...

Avatar

By tumšais 19.08.2008 14:15:54

Member+ · 485 comments

pavasarī ceļojām ar lidmašīnu un 2 velo. Šim nolūkam, pēc Ivandas ieteikuma,  iegādājāmies mīkstās velo somas no CRC par apmēram 60 ls gab. Somās gar malām papildus ielikām 2 loksnes preskartona papildus noturībai, tur sagāja arī visa pārējā bagāža. Vienas somas svars rezultātā sasniedza 30 kg, kas vēl ir pieļaujami. Somu ērtiba ir to daudzkārtējā izmantošana un iespēja kaut kā sakarīgi pāŗvietot lidostas teritorijā un ārpus tās. Braucām arī ar  somām autobusā.

Avatar

By Alpe D'Huez 19.08.2008 14:24:11

Member+ · 310 comments

Iz pieredzes.
Transportēju ričuku kartona kastē, ko var dabūt jebkurā veloveikalā pa velti smile
Paskaidrošu kāpēc... Lielgabarīta bagāžu transportē atsevišķi, dara to ar rokām; to nesver- tu maksā tikai par vienu vienību [tātad, tur var iestūķēt viskautko].
 
Proti, ir iespēja iepakot ričuku spec. koferī, kurš pēc saviem gabarītiem atbilst visiem noteikumiem un tiks transportēts kā parasta bagāža. Cenas tāda tipa koferiem no 150 Ls un uz augšu,  bet vajag rēķināties ar to, ka tas tiks metāts un dauzīts tik pat nežēlīgi kā jebkura parastā bagāžas vienība [savukārt, kasti aizvedīs līdz lidmašīnai ar atsevišķiem ratiņiem, tāpat arī piegādās un pasniegs personīgi]. Bet karbona rāmim, ratiem un citām detaļām tā metāšana par labu nenāks. Rezultātā tas varētu sanākt stipri dārgāk. Pat ja atmest domu par iespējāmo ričuka bojāšanu transportēšanas dēļ, Tu vienalga gribēsi ņemt līdzi personīgas mantas [drēbes, instrumentus un t.t.], pie atļautājiem 20 kg tāda iespēja Tev izpaliks, jo ričuks ar koferi vien svers +/-15kg, bet katrs nākamais kg maksā, ja nemaldos, 5 Eiro [vai Ls???]. Samaksā par kasti 20Ls, iestūķē tur visu ko vien var un lieta darīta smile

Ričuka un to detaļu iesaiņošana visādās plēvēs, papildus kaste iekš tās galvēnas un c. ir pavisam cits stāsts...

Last edited by Alpe D'Huez (19.08.2008 14:32:33)

Avatar

By Taurenis 19.08.2008 14:26:25

Member · 4,678 comments

Par čemodānu: vakar pie sevis Iļģuciemā "NELDA" veikalā redzēju baigo milzeni, un vēl ar DISCOUNT, šodien izmērīšu un došu ziņu...cena bija, ja nemaldos, Ls 21...


The voices are telling me to GO CYCLING AGAIN!!! If I don`t go, they won`t stop.

Avatar

By onkulis 19.08.2008 14:27:01

Member · 432 comments

http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=5304
reku ir liels čemodāns...
..bet tā doma par čemodanu-piekabi ir pat ļoti laba. Kaut kur esmu redzējis tādu jau izgatavotu (netā, iespejams ka youtube..) bet tagad nevaru vairs atcereties kur. Tur bija tāda uz 2 riteņiem, bet esmu manījis arī uz 1` riteņa, ko velk aizmugurē ar puscieto sakabi stāvus - gan braukt ērtak, gan šauraka iznāk. Doma tāda - kad never braukt, tad saliek velo čemodānā un nes, kad var braukt, tad velk čemodānu aiz velosipēda..

Avatar

By karlux 19.08.2008 14:27:58

Member+ · 889 comments
tumšais wrote

pavasarī ceļojām ar lidmašīnu un 2 velo. Šim nolūkam, pēc Ivandas ieteikuma,  iegādājāmies mīkstās velo somas no CRC par apmēram 60 ls gab. Somās gar malām papildus ielikām 2 loksnes preskartona papildus noturībai, tur sagāja arī visa pārējā bagāža. Vienas somas svars rezultātā sasniedza 30 kg, kas vēl ir pieļaujami. Somu ērtiba ir to daudzkārtējā izmantošana un iespēja kaut kā sakarīgi pāŗvietot lidostas teritorijā un ārpus tās. Braucām arī ar  somām autobusā.

un papildus nācās maksāt par šo somu? Vai arī tas viss tika iekļauts atļautajā bagāžā?

man vnk akurāt gribas ietaupīt to naudu par velo transportu un vienā lielā čemodānā samest iekšā visas mantas + velo un tā x2.

Avatar

By onkulis 19.08.2008 14:32:43

Member · 432 comments
Alpe D'Huez wrote

Iz pieredzes.
Transportēju ričuku kartona kastē, ko var dabūt jebkurā veloveikalā pa velti smile
Paskaidrošu kāpēc... Lielgabarīta bagāžu transportē atsevišķi, dara to ar rokām; to nesver- tu maksā tikai par vienu vienību [tātad, tur var iestūķēt viskautko

kaste ir laba līdz tam laikam kamēr tajā stāv velosipēds. Līdzko tas tiek no kastes izņemts, tā kaste paliek par apgrūtinajumu. No  šāda viedokļa čemodāns-piekabe ir izdevīgāks

Avatar

By karlux 19.08.2008 14:36:36

Member+ · 889 comments
Alpe D'Huez wrote

Iz pieredzes.
Transportēju ričuku kartona kastē, ko var dabūt jebkurā veloveikalā pa velti smile
Paskaidrošu kāpēc... Lielgabarīta bagāžu transportē atsevišķi, dara to ar rokām; to nesver- tu maksā tikai par vienu vienību [tātad, tur var iestūķēt viskautko].
 
Proti, ir iespēja iepakot ričuku spec. koferī, kurš pēc saviem gabarītiem atbilst visiem noteikumiem un tiks transportēts kā parasta bagāža. Cenas tāda tipa koferiem no 150 Ls un uz augšu,  bet vajag rēķināties ar to, ka tas tiks metāts un dauzīts tik pat nežēlīgi kā jebkura parastā bagāžas vienība [savukārt, kasti aizvedīs līdz lidmašīnai ar atsevišķiem ratiņiem, tāpat arī piegādās un pasniegs personīgi]. Bet karbona rāmim, ratiem un citām detaļām tā metāšana par labu nenāks. Rezultātā tas varētu sanākt stipri dārgāk. Pat ja atmest domu par iespējāmo ričuka bojāšanu transportēšanas dēļ, Tu vienalga gribēsi ņemt līdzi personīgas mantas [drēbes, instrumenti un t.t.], pie atļautājiem 20 kg tāda iespēja Tev izpaliks, jo ričuks ar koferi vien svers +/-15kg, bet katrs nākamais kg maksā, ja nemaldos, 5 Eiro [vai Ls???]. Samaksā par kasti 20Ls, iestūķē tur visu ko vien var un lieta darīta smile

Ričuka un to detaļu iesaiņošana visādās plēvēs, papildus kaste iekš tās galvēnas un c. ir pavisam cits stāsts...

Tad gribi teikt, ka ir pat vērts apsvērt iespēju atteikties no reģistrētās bagāžās (Ryanair piem prasa +15Eur par 15kg atļauto svaru un 30Eur par velosipēdu, jebgan it kā bija piebilde, ka citas mantas velo kastē nevar likt)? Easyjet prasa ap 10Eur par 20kg bagāžu un 25Eur par velosipēd - aka sporta ekipējumu). Par atsevišķiem ratiņiem, kuros pieved velo (sporta ekipējumu) pie lidmašīnas - nezinu gan - ziemā manas slēpes vnk kopā ar visām somām mētāja iekšā ljotenē.

Taureni - esi lūdzu tik laipns un apskaties...

un par velo somu-piekabi, ja man tā lieta izdosies, tad būs viens feins pārvietošanās līdzeklis - liela soma, kuru vajadzības gadījumā var ērti vilkt aiz velo smile

Avatar

By Alpe D'Huez 19.08.2008 14:37:50

Member+ · 310 comments
onkulis wrote
Alpe D'Huez wrote

Iz pieredzes.
Transportēju ričuku kartona kastē, ko var dabūt jebkurā veloveikalā pa velti smile
Paskaidrošu kāpēc... Lielgabarīta bagāžu transportē atsevišķi, dara to ar rokām; to nesver- tu maksā tikai par vienu vienību [tātad, tur var iestūķēt viskautko

kaste ir laba līdz tam laikam kamēr tajā stāv velosipēds. Līdzko tas tiek no kastes izņemts, tā kaste paliek par apgrūtinajumu. No  šāda viedokļa čemodāns-piekabe ir izdevīgāks

Tas gan, bet velo veikali ir visur... Un ričukus viekaliem piegādā katēs, no kurām ir jātiek vaļā. Vienvārdsakot, līdz šim probēmu nebija.

Avatar

By tumšais 19.08.2008 14:41:21

Member+ · 485 comments

mūsu gadījumā tas bija čarters, papildus maksāt nevajadzēja. Jāpiezīmē, ka lielgabarīta bagāžu tiešām dažās lidostās jādodas saņemt citur, bet transportē un mētā to tāpat kā visu citu. Mūsu velo par laimi necieta, bet  viena soma gan. Cik esam pētījuši, maksāt par velo vešanu ir izdevīgāk, kā par papildus kg, bet pie velo var salikt arī visu citu.

Avatar

By Alpe D'Huez 19.08.2008 14:45:13

Member+ · 310 comments
karlux wrote

Tad gribi teikt, ka ir pat vērts apsvērt iespēju atteikties no reģistrētās bagāžās (Ryanair piem prasa +15Eur par 15kg atļauto svaru un 30Eur par velosipēdu, jebgan it kā bija piebilde, ka citas mantas velo kastē nevar likt)? Easyjet prasa ap 10Eur par 20kg bagāžu un 25Eur par velosipēd - aka sporta ekipējumu). Par atsevišķiem ratiņiem, kuros pieved velo (sporta ekipējumu) pie lidmašīnas - nezinu gan - ziemā manas slēpes vnk kopā ar visām somām mētāja iekšā ljotenē.

Par Ryanair nezinu, bet ar AirBaltic un SAS problēmu nebija!
Bet lieta ir tāda, ka aviokompānijai nav iespēju un tiesību līst tavā bagāžā un pārbaudīt, ko tu transportē! To dara muitnieki, bet viņiem ir pie kājas ar kadu aviokompāniju tu lido!
Par reģistrētu bagāžu nezinu, man parasti ir gan kaste, gan bagāža.

Last edited by Alpe D'Huez (19.08.2008 14:46:37)

Avatar

By karlux 19.08.2008 15:27:27

Member+ · 889 comments

Vēl kā diezgan rēālu iespēju šobrīd izskatu velo un citu mantu nosūtīšanu ar kurjerpastu - attiecīgi DPD. Ikdienā strādāju ar kurjerpastu un zinu, ka vienmēr varu būt drošs par to, ka mantas neviens nemētā un vienmēr pienāk laikā. Man tas izmaksātu 60Eur par 35kg paku uz Itāliju, tur arī varētu to paku saņemt un pēcāk atkal nosūtīt atpakaļ - diezgan ērti un lidmašīnā varu doties ar vienu parastu somiņu smile

Avatar

By Alpe D'Huez 19.08.2008 16:22:14

Member+ · 310 comments
karlux wrote

Vēl kā diezgan rēālu iespēju šobrīd izskatu velo un citu mantu nosūtīšanu ar kurjerpastu - attiecīgi DPD. Ikdienā strādāju ar kurjerpastu un zinu, ka vienmēr varu būt drošs par to, ka mantas neviens nemētā un vienmēr pienāk laikā. Man tas izmaksātu 60Eur par 35kg paku uz Itāliju, tur arī varētu to paku saņemt un pēcāk atkal nosūtīt atpakaļ - diezgan ērti un lidmašīnā varu doties ar vienu parastu somiņu smile

Svars ir viens, bet gabarīti- kaut kas cits... Tā ka cipars varētu būt lielāks..

Avatar

By karlux 19.08.2008 16:29:55

Member+ · 889 comments

DPD ved neatkarīgi no izmēra - max bija laikam 176cm. Tā kā it kā sanāk, jebgan man pašam pagaidām vislabāk patīk doma par 2 lieliem čemodāniem, kur viens būtu uztaisīts kā eleganta piekabīt (izjaucama). Apdomāšos... jo šķiet, ka varu velosipēdu mierīgi likt kopā ar visām mantām parastajā bagāžā.

Avatar

By tumšais 19.08.2008 21:13:26

Member+ · 485 comments

tad Tev droši vien būs jāiekļaujas arī parastajos izmēros un svarā

Avatar

By karlux 19.08.2008 21:26:54

Member+ · 889 comments

es pieļauju, ka čemodāniņš uz 110x80x40 nebūs nekas traks... svars varētu būt 15kg vai 30kg - atkarībā no tā cik sakraušu iekšā... velo jau man viegls smile smile

Avatar

By cello 20.08.2008 00:27:43

Local.Auth · 4,686 comments
karlux wrote

es pieļauju, ka čemodāniņš uz 110x80x40 nebūs nekas traks... svars varētu būt 15kg vai 30kg - atkarībā no tā cik sakraušu iekšā... velo jau man viegls smile smile

rēķini arī milzu kofera svaru,no savas pieredzes  - man nekad nav izdevies iekļauties 15kg(ritenis+savas mantas),ja nu vienīgi savas mantas ir tikai zobu birste un Visa karte!
Air Baltic tagad piekopj to pašu sistēmu kā Ryanair maksā par katru bagāžas (koferis 9euro,velo 29euro)vienību atsevišķi.pirms 2ned. lidojām no Itālijas(Malpensa,Milāna) velo kastēs sastampājām daudz mantu un mums tikai pajautāja kastes svaru un viss,salīmēja birkas un pašiem bija tikai jāaizved uz lielgabarīta bagāžas punktu.man domāt ka vienkāršāk Tev būtu 1kartona kaste,kurā ričuks un drēbes+tajā kastē viegla sporta soma kur pēctam salikt drēbes kad kartona kasti izsviedīsi,pirms lidošanas atpakaļ pagādā citu kasti un viss čiki,vēl skoču neaizmirsti lai ir ar ko kasti salīmēt ciet.
p.s. velomaisu ja kādam vēlme var arī no manis pa 60Ls nopirkt!

Avatar

By Kirke 20.08.2008 10:09:56

Member · 50 comments
cello wrote
karlux wrote

es pieļauju, ka čemodāniņš uz 110x80x40 nebūs nekas traks... svars varētu būt 15kg vai 30kg - atkarībā no tā cik sakraušu iekšā... velo jau man viegls smile smile

rēķini arī milzu kofera svaru,no savas pieredzes  - man nekad nav izdevies iekļauties 15kg(ritenis+savas mantas),ja nu vienīgi savas mantas ir tikai zobu birste un Visa karte!
Air Baltic tagad piekopj to pašu sistēmu kā Ryanair maksā par katru bagāžas (koferis 9euro,velo 29euro)vienību atsevišķi.pirms 2ned. lidojām no Itālijas(Malpensa,Milāna) velo kastēs sastampājām daudz mantu un mums tikai pajautāja kastes svaru un viss,salīmēja birkas un pašiem bija tikai jāaizved uz lielgabarīta bagāžas punktu.man domāt ka vienkāršāk Tev būtu 1kartona kaste,kurā ričuks un drēbes+tajā kastē viegla sporta soma kur pēctam salikt drēbes kad kartona kasti izsviedīsi,pirms lidošanas atpakaļ pagādā citu kasti un viss čiki,vēl skoču neaizmirsti lai ir ar ko kasti salīmēt ciet.
p.s. velomaisu ja kādam vēlme var arī no manis pa 60Ls nopirkt!

Vari, lūdzu, apstāstīt mazliet, kā tieši Jūs tos ričukus pakojāt?? ...ko nost, ko pagriezt....kam pievērst uzmanību īpaši?!

Avatar

By karlux 21.08.2008 12:18:30

Member+ · 889 comments

Šodien jāpērk biļetes uz lidmašīnu - tādēļ vēlreiz, lai viss būtu skaidrs - cik noprotu no Cello rakstītā: labāk ir samaksāt par sporta bagāžu (30Eur Ryanair, 25Eur Easyjet), kas man ļauj vest nestandarta izmēra koferi vai kasti, kurā iekšā ir mans velo un vēl viskautkas (piemēram - vēl viens velo, mantas, drēbes utt). Lidostā neviens to kasti vaļā tāpat netaisīs un nepārbaudīs, kas iekšā izņemot muitniekus, bet viņiem vienalga cik sver mana kaste un ka iekša vēl visādas drēbes un papildus velo? Vai pareizi sapratu? Šādai kastei man ir tikai jānosauc svars un viss notiek (pieņemsim, ka izmēri ir 110x100x70). Tātad mana doma ir vienā lielā čemodānā vai kastē salikt visas mantas un divus velo - vajadzētu izdoties smile un šādā veidā teorētiski vajadzētu ietaupīt naudiņas (jo parasto reģistrēto bagāžu, tad es varu vispār neņemt?).

Kā tad īsti ir - vai šāds plāns varētu izdoties?

Paldies visiem!

Avatar

By Alpe D'Huez 21.08.2008 12:40:23

Member+ · 310 comments

Nu nez', es 2 ričukus vienā kastē nebāztu.

Avatar

By karlux 21.08.2008 13:39:45

Member+ · 889 comments
Alpe D'Huez wrote

Nu nez', es 2 ričukus vienā kastē nebāztu.

kāpēc? risks sačakarēt vai iespēja, ka piekasīsies?