Jūrmalas velomaratons 2015

Avatar

By jan4a 08.06.2015 00:51:29

Member · 38 comments

Paldies ,ka apjautājies! Jūtos  ciešami. Smadzeņu satricinājums, 8 šuves kreisajai uzacij,  6 šuves virslūpai, bija aizdomas par kala, spranda traumu, jo , kad nācu pie samaņas ,baigi sāpēja, kad mēģināju kustināt. Bet, paldies Dievam ,visādi rentgeni  neko nopietnu neuzrādīja.Vel, kreisais plecs sasists. Redzēs, kā rītdien ,pēc zāļu iedarbības, jutīšos.
Vispār, es pilnīgi neko no ši negadījuma neatceros! Atjēdzos neatliekamās palīdzības mašīnā.  Kas tur notika?

Avatar

By kašķis 08.06.2015 02:22:11

Member · 1,210 comments
jan4a wrote

Paldies ,ka apjautājies! Jūtos  ciešami. Smadzeņu satricinājums, 8 šuves kreisajai uzacij,  6 šuves virslūpai, bija aizdomas par kala, spranda traumu, jo , kad nācu pie samaņas ,baigi sāpēja, kad mēģināju kustināt. Bet, paldies Dievam ,visādi rentgeni  neko nopietnu neuzrādīja.Vel, kreisais plecs sasists. Redzēs, kā rītdien ,pēc zāļu iedarbības, jutīšos.
Vispār, es pilnīgi neko no ši negadījuma neatceros! Atjēdzos neatliekamās palīdzības mašīnā.  Kas tur notika?

Vismaz trīs dienas neavajadzētu strādāt ar datoro vai lasīt. To man ārsts silti ieteica pēc smadzeņtrīces.Veseļojies!

Avatar

By NilsS 08.06.2015 03:58:47

Member · 775 comments

Jo vairāk lasu, jo mazāk gribas šādu gonku.
Jāni, veseļojies un pie smadzeņu trīces vismaz nedēļu ir gultas režīms, ko paša veselības dēļ vajag ievērot

Last edited by NilsS (08.06.2015 04:00:07)

Avatar

By sursurs 08.06.2015 06:40:16

Member · 909 comments

Tas esot pilnīgi normāli, ka neatceras pēc galvas traumām iepriekš notikušo. Smadzenes laikam tīri fiziski nepagūst "ierakstīt" un tas trieciens nojauc to "ierakstīšanu". 2iem paziņām jau šitā bijis.
Par netiem/telefoniem/tv/lasīšanu un vispār jebko - +1000000.

A par kaklu / sprandu - baigi nopietni vajag čekot, jo mums LV ir keisi, kad kādas rentgenos neredzmas lietas ārsti palaiž garām, un tad dēļ bik sabojātiem, nospiestiem, utt. nerviem cilvēki pēc laika kļūst par reāliem invalīdiem. Ar 2i tādi gadījumi ir lasīti.
Lai ātri dzīst viss!


velo 4ever

Avatar

By prx25 08.06.2015 07:04:00

Member · 200 comments
mpb wrote

Paldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku, ja vien nebūtu 500m pirms finiša viss beidzies ar kritienu. Pie 40km/h nebija variantu izvairīties no priekšā šļūcošā braucēja un skaists lidojums pāri stūrei. Labi, ka tikai nobrāzumi un apskādēta ķivere

Priecājies. Es no tā paša zavala tagad traumās ar lauztu plecu un elkoni. Pārlidoju pāri priekdā guļodajam. Secinājums viens - pēdējās gonkas. Nafig man nevajag šo zaparu ar sasistu tehniku un sačakarētu veselību. Nu nejēdz tauta braukt.

Avatar

By montekristo 08.06.2015 08:17:27

Member · 5 comments
prx25 wrote
mpb wrote

Paldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku, ja vien nebūtu 500m pirms finiša viss beidzies ar kritienu. Pie 40km/h nebija variantu izvairīties no priekšā šļūcošā braucēja un skaists lidojums pāri stūrei. Labi, ka tikai nobrāzumi un apskādēta ķivere

Priecājies. Es no tā paša zavala tagad traumās ar lauztu plecu un elkoni. Pārlidoju pāri priekdā guļodajam. Secinājums viens - pēdējās gonkas. Nafig man nevajag šo zaparu ar sasistu tehniku un sačakarētu veselību. Nu nejēdz tauta braukt.

Braucu pirmās grupas aizmugurē. Redzēju 3 lielos kritienus un dažu nokrītam pa vienam. Pirmais, lielais, pašā sākumā un abi beigu, protams , ka notika cīņā par noturēšanos labākā pozicīja. Ja brauktu piesardzīgāk un tā necīnītos par vietām, būtu savādāks iznākums! Bet tad , protams būtu jārēķinās ar zemāku vietu finišā. Jautājums vai risks ir tā vērts? Ak, jā, braukšana grupā prasa cienīt citus, un pirms veikt kādu manevru apdomāt, kā tas ietekmē pārējos.

Avatar

By prx25 08.06.2015 08:27:46

Member · 200 comments

ja nemaldos tad kritienu izraisīja grupas pirmās rinas. Tasquote=montekristo]

prx25 wrote
mpb wrote

Paldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku, ja vien nebūtu 500m pirms finiša viss beidzies ar kritienu. Pie 40km/h nebija variantu izvairīties no priekšā šļūcošā braucēja un skaists lidojums pāri stūrei. Labi, ka tikai nobrāzumi un apskādēta ķivere

Priecājies. Es no tā paša zavala tagad traumās ar lauztu plecu un elkoni. Pārlidoju pāri priekdā guļodajam. Secinājums viens - pēdējās gonkas. Nafig man nevajag šo zaparu ar sasistu tehniku un sačakarētu veselību. Nu nejēdz tauta braukt.

Braucu pirmās grupas aizmugurē. Redzēju 3 lielos kritienus un dažu nokrītam pa vienam. Pirmais, lielais, pašā sākumā un abi beigu, protams , ka notika cīņā par noturēšanos labākā pozicīja. Ja brauktu piesardzīgāk un tā necīnītos par vietām, būtu savādāks iznākums! Bet tad , protams būtu jārēķinās ar zemāku vietu finišā. Jautājums vai risks ir tā vērts? Ak, jā, braukšana grupā prasa cienīt citus, un pirms veikt kādu manevru apdomāt, kā tas ietekmē pārējos.

Šķiet kritiena vaininieki nāk no grupas pirmajām rindam. Sūdi brieda jau kabu bridi pirms tam... bija nervoza raustīšanās un bremzēšana. Tas viss nav to vērts. Cik sapratu cīņa nebija par pjedestālu.

Avatar

By mrlobber 08.06.2015 09:12:29

Member · 826 comments
mpb wrote

Paldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku...


Neņem personiski, bet tieši šī "pārliecība" (kopumā, ne tieši tev) arī ir par iemeslu visiem tiem daudzajiem kritieniem pirmajā grupā. Brauc džeks, atsēž (pie 40kmh vidējā to tiešām nav problēmu izdarīt), priekšā neko nedara, bet finišā grib sajusties spēcīgs un lien uz priekšu un tur arī rezultāts.

P.S. Ķiveri izmet, 99%, ka vairs nepildīs savu funkciju nākošajā kritienā, ja tāds kādreiz gadīsies.

Avatar

By prx25 08.06.2015 09:18:12

Member · 200 comments
mrlobber wrote
mpb wrote

Paldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku...


Neņem personiski, bet tieši šī "pārliecība" (kopumā, ne tieši tev) arī ir par iemeslu visiem tiem daudzajiem kritieniem pirmajā grupā. Brauc džeks, atsēž (pie 40kmh vidējā to tiešām nav problēmu izdarīt), priekšā neko nedara, bet finišā grib sajusties spēcīgs un lien uz priekšu un tur arī rezultāts.

P.S. Ķiveri izmet, 99%, ka vairs nepildīs savu funkciju nākošajā kritienā, ja tāds kādreiz gadīsies.

īsti nepiekrītu. Es nespeju nemaz tik līdz vilkšanai, tāpēc nācās atsēdēt. Zavalu izraisīija pirmās rindas, vismaz mana gadīnumā.

Avatar

By Capital10 08.06.2015 09:26:15

Member · 32 comments

Video no Jūrmalas Velomaratona tautas 1. grupas.(sorry, nedaudz grab kameras stiprinājums)
https://www.youtube.com/watch?v=S7RXDwgbO7c
https://www.youtube.com/watch?v=oOMSUSPfiVk

Avatar

By ARZ 08.06.2015 09:34:38

Member · 356 comments
prx25 wrote
mpb wrote

Paldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku, ja vien nebūtu 500m pirms finiša viss beidzies ar kritienu. Pie 40km/h nebija variantu izvairīties no priekšā šļūcošā braucēja un skaists lidojums pāri stūrei. Labi, ka tikai nobrāzumi un apskādēta ķivere

Priecājies. Es no tā paša zavala tagad traumās ar lauztu plecu un elkoni. Pārlidoju pāri priekdā guļodajam. Secinājums viens - pēdējās gonkas. Nafig man nevajag šo zaparu ar sasistu tehniku un sačakarētu veselību. Nu nejēdz tauta braukt.

Es diezgan laicīgi esmu sapratis, ka tautā braukt pirmajos koridoros ir pašnāvība. Vienīgais variants, kā būtu ar mieru braukt, ir no pēdējā koridora.
Šogad esmu pārliecinājies, ka labāk izvēlēties sporta distanci. Pat, ja nav tā jauda, lai konkurētu ar RD vai Alfa. Piemēram vakar braucu 5 sportistu grupiņā ar vidējo 38,5km/h, kur katrs deva savu artavu, lai tiktu uz priekšu. Un, ziniet, gandarījums lielāks, nekā braucot tautas pirmās grupas aizvējā uz 45km/h, kur tempu tura pseidotautas braucēji...


labāk nodilt nekā sarūsēt

Avatar

By Gulips 08.06.2015 09:44:47

Member · 2 comments

Ļoti reti izdodas satikt kādu, kurš būtu tik drosmīgs atzīt, ka īsti jau grupā braukt neprot. Cik nu var noprast no komentāriem šeit, ir liels daudzums pieredzējušu šosejas braucēju. Es pats arī biju pilnīgā pārliecībā, ka zinu kā braukt (esmu absolūts amatieris) līdz sāku pirms pāris gadiem piebraukāt uz VIP apļiem un tikai tad ar laiku sāku sajust kā jābrauc un, ka ik pa laikam tomēr gadās kļūdas, kuras ietekmē grupu aiz manis. Neviena teorija neiemācīs kā uzvesties, ja līdzās braucējs spiežas virsū. Kā uzvesties, ja priekšā braucējs samazina tempu. Kā pareizi celties kājās, lai uzrautu sprintu utt. Tikai praksē šādas lietas var piedzīvot, sajust un pielietot dzīvē. Ar pāris sacensībām sezonā var tikai iegūt sajūtu, ka baigi labi pieproti grupā braukšanu, kaut patiesībā vēl daudz jāmācās. Man tajā skaitā vēl daudz kur augt un augt. Tāpēc mans ieteikums nepārvērtēt savas spējas. Tās dažas vietas finiša spurtā (cīnoties par 20-30 vietu) nu nevarētu būt svarīgākas par veselību.

Avatar

By ilarčiks 08.06.2015 10:03:30

Member · 181 comments
Gulips wrote

Ļoti reti izdodas satikt kādu, kurš būtu tik drosmīgs atzīt, ka īsti jau grupā braukt neprot. Cik nu var noprast no komentāriem šeit, ir liels daudzums pieredzējušu šosejas braucēju. Es pats arī biju pilnīgā pārliecībā, ka zinu kā braukt (esmu absolūts amatieris) līdz sāku pirms pāris gadiem piebraukāt uz VIP apļiem un tikai tad ar laiku sāku sajust kā jābrauc un, ka ik pa laikam tomēr gadās kļūdas, kuras ietekmē grupu aiz manis. Neviena teorija neiemācīs kā uzvesties, ja līdzās braucējs spiežas virsū. Kā uzvesties, ja priekšā braucējs samazina tempu. Kā pareizi celties kājās, lai uzrautu sprintu utt. Tikai praksē šādas lietas var piedzīvot, sajust un pielietot dzīvē. Ar pāris sacensībām sezonā var tikai iegūt sajūtu, ka baigi labi pieproti grupā braukšanu, kaut patiesībā vēl daudz jāmācās. Man tajā skaitā vēl daudz kur augt un augt. Tāpēc mans ieteikums nepārvērtēt savas spējas. Tās dažas vietas finiša spurtā (cīnoties par 20-30 vietu) nu nevarētu būt svarīgākas par veselību.

+1

Avatar

By Horny 08.06.2015 11:42:02

Member · 52 comments

Jo lielāks zīmulis, jo lielāks chainiks!
Iesaku pāriet uz sportu, gandarījums & veselība pāri visam!

Avatar

By wheelie 08.06.2015 12:21:12

Member+ · 2,606 comments

bet nu smuki 2 čaļi aizbrauca atrāvienā! Kurā brīdī tas īsti notika? 1.aplī pēc ūdens punkta?

Last edited by wheelie (08.06.2015 12:23:01)


keep rollin'

Avatar

By antikurjers 08.06.2015 12:24:43

restricted · 550 comments

Startēju bez Nr. no pašām beigām. Ar MTB (23 riepas) finišēju otrajā pačkā. Bija ļoti laba grupiņa uz šosejniekiem, taisni bija priekš braukt. Grūtības uz mirkli tik parādījās apdzenot ik pa laiciņam čupiņas ar citiem.  Kritušos manīju tik divus. Viens gulēja mocītim blakus pilnīgi bez dzīvības pazīmēm. Kurā km tad bij tas smagais zavals? Video kādā nav redzams, kā tur priekšā trakojat, ka jālauž kauli.


Personīgie uzskati, tāpat kā kauli. Katram savi.

Avatar

By arvils 08.06.2015 12:26:59

Member · 285 comments

Mans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU
1. Kritiens īsi pēc tehniskā beigām
2. Kritiens finiša taisnē - braucējam ar 2. Nr. izklipsējās kriesā kāja, vismaz tā izskatījās manā video, un dēļ tā pazuda līdzsvars, un tika izgrūstīti blakus esošie.
Ja kādam vajag RAW materiālu, tad varu padalīties. Pašam nav laika montēt / graizīt tos video, tāpēc lieku pilnu ierakstu. Šo rakstu, jo biju redzējis negatīvus komentārus par šiem pilnajiem sacensību ierakstiem.

Par sacensībām - Brīnos, ka netiku ierauts kādā no masveida kritieniem. Skaidrs ir tas, ka jāmācās braukt, ka vajag šosejas velo un ka vajag trenēties un braukt pašā priekšgalā, jo tur ir visdrošāk (vismaz līdz finiša taisnei). Līdz ar to arī šos braucienus var padarīt interesantākus pieliekot savas pūles un paraustot visu to baru. Jo pēc maniem amatiera novērojumiem - jo lielāku ātrumu uzstāda līderi, jo garāks izstiepjas peletons un neveidojas tas platais, pa visu ceļu, "mākonis", kurā valda pilnīgs haoss. Šoreiz arī sanāca dzirdēt (1. grupas priekšgalā) kaut kādu psihopātu, bļāvēju, kuram nebija pieņemams līderu uzstādītais temps ~2-3km pirms finiša. No malas izklausījās nožēlojami;

wheelie wrote

bet nu smuki 2 čaļi aizbrauca atrāvienā! Kurā brīdī tas īsti notika? 1.aplī pēc ūdens punkta?

Manā video aptuveni ap ~30:00  viņi bija priekšā nieka 200-250m...kad biju priekšgalā, es viņus labi redzēju.. iekš video varētu būt pašvak isaskatīt.  Bet nu dīvaini, ka nesanāca saķert rokā...

Last edited by arvils (08.06.2015 12:39:46)


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By vlmxs 08.06.2015 12:27:38

Member · 140 comments
Capital10 wrote

Video no Jūrmalas Velomaratona tautas 1. grupas.(sorry, nedaudz grab kameras stiprinājums)
https://www.youtube.com/watch?v=S7RXDwgbO7c
https://www.youtube.com/watch?v=oOMSUSPfiVk

Otrajā video uz 15:50 un 16:20 manuprāt zavals hmm

Avatar

By vlmxs 08.06.2015 12:35:18

Member · 140 comments
arvils wrote

Mans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU

1. Kritiens īsi pēc tehniskā beigām - viedo ieraksts - 10:10
2. Kritiens finiša taisnē - braucējam ar 2. Nr. izklipsējās kriesā kāja, vismaz tā izskatījās manā video, un dēļ tā pazuda līdzsvars un tika izgrūstīti blakus esošie. - video ierakstā ap 45:14

Avatar

By Anrijs 08.06.2015 12:50:18

Member · 39 comments
vlmxs wrote
arvils wrote

Mans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU

1. Kritiens īsi pēc tehniskā beigām - viedo ieraksts - 10:10
2. Kritiens finiša taisnē - braucējam ar 2. Nr. izklipsējās kriesā kāja, vismaz tā izskatījās manā video, un dēļ tā pazuda līdzsvars un tika izgrūstīti blakus esošie. - video ierakstā ap 45:14

Atkal pirmajā koridorī tūkstošie nr. smile))), laikam trūkst tiesneši nokontrolēšanai, vai kas tur notiek ?! Atceros, ka bij sacensības, kur pie katra koridora ieejas bij viens cilvēks, kurš laida iekšā un čekoja nr, bij super! Bet nu tie kritieni -VĀJPRĀTS!

Avatar

By DZ 08.06.2015 12:50:19

Member · 3,501 comments

Reinholdam jānopērk normāli pedāļi, xsporta finišā arī man priekšā arī viņš izrāva kāju. Nav jau runa par kājas izraušanu, bet par braucēju nepietiekamo pieredzi kā rīkoties šādās situācijās. Video labi redzama paniska stūres raustīšana, kas noved pie lieliskas mācības tiem, kas iekļūst zavalā. Pāris tādi zavali un tad jau brauks pareizāk.

Last edited by DZ (08.06.2015 12:50:39)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By vlmxs 08.06.2015 13:00:43

Member · 140 comments
Anrijs wrote
vlmxs wrote
arvils wrote

Mans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU

1. Kritiens īsi pēc tehniskā beigām - viedo ieraksts - 10:10
2. Kritiens finiša taisnē - braucējam ar 2. Nr. izklipsējās kriesā kāja, vismaz tā izskatījās manā video, un dēļ tā pazuda līdzsvars un tika izgrūstīti blakus esošie. - video ierakstā ap 45:14

Atkal pirmajā koridorī tūkstošie nr. smile))), laikam trūkst tiesneši nokontrolēšanai, vai kas tur notiek ?! Atceros, ka bij sacensības, kur pie katra koridora ieejas bij viens cilvēks, kurš laida iekšā un čekoja nr, bij super! Bet nu tie kritieni -VĀJPRĀTS!

Koridorus baigi čeko vienībniekā

Avatar

By vasis8 08.06.2015 13:10:23

Member · 5,770 comments
arvils wrote

Mans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU

Par sacensībām - Brīnos, ka netiku ierauts kādā no masveida kritieniem. Skaidrs ir tas, ka jāmācās braukt, ka vajag šosejas velo un ka vajag trenēties un braukt pašā priekšgalā, jo tur ir visdrošāk (vismaz līdz finiša taisnei). Līdz ar to arī šos braucienus var padarīt interesantākus pieliekot savas pūles un paraustot visu to baru. Jo pēc maniem amatiera novērojumiem - jo lielāku ātrumu uzstāda līderi, jo garāks izstiepjas peletons un neveidojas tas platais, pa visu ceļu, "mākonis", kurā valda pilnīgs haoss. Šoreiz arī sanāca dzirdēt (1. grupas priekšgalā) kaut kādu psihopātu, bļāvēju, kuram nebija pieņemams līderu uzstādītais temps ~2-3km pirms finiša. No malas izklausījās nožēlojami; .

Tiesi tā "bara paraustīšana" taisa stresa situācijas grupā..šoreiz tas bij ļoti labi novērojams, kad līderi uzrāva tempu un pec tam strauji nometa, kas arī radīja nevajadžīgus bremzēšanas manevrus grupā.

P.S.
Ķekavas sporta skolā - kāds tēvs (treneris), tādi dēli (audzekņi)..uzvedība identiska...saprot kā grib.


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By Mayhem 08.06.2015 13:11:17

Member · 89 comments
Anrijs wrote
vlmxs wrote
arvils wrote

Mans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU

1. Kritiens īsi pēc tehniskā beigām - viedo ieraksts - 10:10
2. Kritiens finiša taisnē - braucējam ar 2. Nr. izklipsējās kriesā kāja, vismaz tā izskatījās manā video, un dēļ tā pazuda līdzsvars un tika izgrūstīti blakus esošie. - video ierakstā ap 45:14

Atkal pirmajā koridorī tūkstošie nr. smile))), laikam trūkst tiesneši nokontrolēšanai, vai kas tur notiek ?! Atceros, ka bij sacensības, kur pie katra koridora ieejas bij viens cilvēks, kurš laida iekšā un čekoja nr, bij super! Bet nu tie kritieni -VĀJPRĀTS!

Vakar es vispār nesapratu pāris prikolus. Pašā sākumā ok, izvelk lentas, visi lien iekšā savos koridoros, pēc tam pēkšņi kaut kāds čalis paņem un pārplēš lentu un mēs, otrais koridoris viss vienkārši sākam līst pāri un lienam uz pašu priekšu. Pēc tam es ieraugu kaut kādu 15 gadnieku ar 1000+ numuru man priekšā.

Avatar

By Mayhem 08.06.2015 13:14:26

Member · 89 comments
arvils wrote

Par sacensībām - Brīnos, ka netiku ierauts kādā no masveida kritieniem. Skaidrs ir tas, ka jāmācās braukt, ka vajag šosejas velo un ka vajag trenēties un braukt pašā priekšgalā, jo tur ir visdrošāk (vismaz līdz finiša taisnei). Līdz ar to arī šos braucienus var padarīt interesantākus pieliekot savas pūles un paraustot visu to baru. Jo pēc maniem amatiera novērojumiem - jo lielāku ātrumu uzstāda līderi, jo garāks izstiepjas peletons un neveidojas tas platais, pa visu ceļu, "mākonis", kurā valda pilnīgs haoss. Šoreiz arī sanāca dzirdēt (1. grupas priekšgalā) kaut kādu psihopātu, bļāvēju, kuram nebija pieņemams līderu uzstādītais temps ~2-3km pirms finiša. No malas izklausījās nožēlojami;
.

Hey, ja tu redzēji to psihopātu, tas nebija gadījumā tas mirklis, kad tas psihopāts pēc tam priekšā braucošajam čalim iesita pa muguru? Es gribu zināt kurš ir tas kretīns, kas man bļāva un sita brauciena laikā, tiesa gan es nebiju pirmajā grupā, mēs bijām kāda otrā/trešā, bet tas bija 2-3km~ pirms finiša.

Avatar

By Vaskis 08.06.2015 13:59:36

Member · 2,612 comments
Mayhem wrote

Hey, ja tu redzēji to psihopātu, tas nebija gadījumā tas mirklis, kad tas psihopāts pēc tam priekšā braucošajam čalim iesita pa muguru? Es gribu zināt kurš ir tas kretīns, kas man bļāva un sita brauciena laikā, tiesa gan es nebiju pirmajā grupā, mēs bijām kāda otrā/trešā, bet tas bija 2-3km~ pirms finiša.

Biedrs šo "starpgadījumu" redzēja, slāvs ar gaišu kreklu, esot jau koridorā bļaustījies, ka tik daudz jauno, ka izredzes ir ļoti vājas...

Esot mēģinājis noraut numuru, tā vismaz no malas izskatījies. Kaut kad jau būs bilžu čupas noteikti kāds pamanīs. Tad ierosinu uzrakstīt orgam kopēju- dalībnieku, liecinieku vēstuli, lai diskvalificē un turpmāk neļauj piedalīties.

Avatar

By Mayhem 08.06.2015 14:09:14

Member · 89 comments

Ja kāds gadījumā zina kā tas čalis izskatījās un var kādā bildē/video sameklēt viņa numuru - lūdzu iemetiet šeit. Principa pēc ziņošu organizātoriem par viņu, es domāju ka visi būs laimīgāki, ja turpmāk brauksim kopā par vienu vecu, nelīdzsvarotu "taisnības cīnītāju" mazāk.