Paldies ,ka apjautājies! Jūtos ciešami. Smadzeņu satricinājums, 8 šuves kreisajai uzacij, 6 šuves virslūpai, bija aizdomas par kala, spranda traumu, jo , kad nācu pie samaņas ,baigi sāpēja, kad mēģināju kustināt. Bet, paldies Dievam ,visādi rentgeni neko nopietnu neuzrādīja.Vel, kreisais plecs sasists. Redzēs, kā rītdien ,pēc zāļu iedarbības, jutīšos.
Vispār, es pilnīgi neko no ši negadījuma neatceros! Atjēdzos neatliekamās palīdzības mašīnā. Kas tur notika?
By kašķis 08.06.2015 02:22:11
Member · 1,210 commentsPaldies ,ka apjautājies! Jūtos ciešami. Smadzeņu satricinājums, 8 šuves kreisajai uzacij, 6 šuves virslūpai, bija aizdomas par kala, spranda traumu, jo , kad nācu pie samaņas ,baigi sāpēja, kad mēģināju kustināt. Bet, paldies Dievam ,visādi rentgeni neko nopietnu neuzrādīja.Vel, kreisais plecs sasists. Redzēs, kā rītdien ,pēc zāļu iedarbības, jutīšos.
Vispār, es pilnīgi neko no ši negadījuma neatceros! Atjēdzos neatliekamās palīdzības mašīnā. Kas tur notika?
Vismaz trīs dienas neavajadzētu strādāt ar datoro vai lasīt. To man ārsts silti ieteica pēc smadzeņtrīces.Veseļojies!
By NilsS 08.06.2015 03:58:47
Member · 775 commentsJo vairāk lasu, jo mazāk gribas šādu gonku.
Jāni, veseļojies un pie smadzeņu trīces vismaz nedēļu ir gultas režīms, ko paša veselības dēļ vajag ievērot
Last edited by NilsS (08.06.2015 04:00:07)
By sursurs 08.06.2015 06:40:16
Member · 909 commentsTas esot pilnīgi normāli, ka neatceras pēc galvas traumām iepriekš notikušo. Smadzenes laikam tīri fiziski nepagūst "ierakstīt" un tas trieciens nojauc to "ierakstīšanu". 2iem paziņām jau šitā bijis.
Par netiem/telefoniem/tv/lasīšanu un vispār jebko - +1000000.
A par kaklu / sprandu - baigi nopietni vajag čekot, jo mums LV ir keisi, kad kādas rentgenos neredzmas lietas ārsti palaiž garām, un tad dēļ bik sabojātiem, nospiestiem, utt. nerviem cilvēki pēc laika kļūst par reāliem invalīdiem. Ar 2i tādi gadījumi ir lasīti.
Lai ātri dzīst viss!
velo 4ever
By prx25 08.06.2015 07:04:00
Member · 200 commentsPaldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku, ja vien nebūtu 500m pirms finiša viss beidzies ar kritienu. Pie 40km/h nebija variantu izvairīties no priekšā šļūcošā braucēja un skaists lidojums pāri stūrei. Labi, ka tikai nobrāzumi un apskādēta ķivere
Priecājies. Es no tā paša zavala tagad traumās ar lauztu plecu un elkoni. Pārlidoju pāri priekdā guļodajam. Secinājums viens - pēdējās gonkas. Nafig man nevajag šo zaparu ar sasistu tehniku un sačakarētu veselību. Nu nejēdz tauta braukt.
By montekristo 08.06.2015 08:17:27
Member · 5 commentsPaldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku, ja vien nebūtu 500m pirms finiša viss beidzies ar kritienu. Pie 40km/h nebija variantu izvairīties no priekšā šļūcošā braucēja un skaists lidojums pāri stūrei. Labi, ka tikai nobrāzumi un apskādēta ķivere
Priecājies. Es no tā paša zavala tagad traumās ar lauztu plecu un elkoni. Pārlidoju pāri priekdā guļodajam. Secinājums viens - pēdējās gonkas. Nafig man nevajag šo zaparu ar sasistu tehniku un sačakarētu veselību. Nu nejēdz tauta braukt.
Braucu pirmās grupas aizmugurē. Redzēju 3 lielos kritienus un dažu nokrītam pa vienam. Pirmais, lielais, pašā sākumā un abi beigu, protams , ka notika cīņā par noturēšanos labākā pozicīja. Ja brauktu piesardzīgāk un tā necīnītos par vietām, būtu savādāks iznākums! Bet tad , protams būtu jārēķinās ar zemāku vietu finišā. Jautājums vai risks ir tā vērts? Ak, jā, braukšana grupā prasa cienīt citus, un pirms veikt kādu manevru apdomāt, kā tas ietekmē pārējos.
By prx25 08.06.2015 08:27:46
Member · 200 commentsja nemaldos tad kritienu izraisīja grupas pirmās rinas. Tasquote=montekristo]
Paldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku, ja vien nebūtu 500m pirms finiša viss beidzies ar kritienu. Pie 40km/h nebija variantu izvairīties no priekšā šļūcošā braucēja un skaists lidojums pāri stūrei. Labi, ka tikai nobrāzumi un apskādēta ķivere
Priecājies. Es no tā paša zavala tagad traumās ar lauztu plecu un elkoni. Pārlidoju pāri priekdā guļodajam. Secinājums viens - pēdējās gonkas. Nafig man nevajag šo zaparu ar sasistu tehniku un sačakarētu veselību. Nu nejēdz tauta braukt.
Braucu pirmās grupas aizmugurē. Redzēju 3 lielos kritienus un dažu nokrītam pa vienam. Pirmais, lielais, pašā sākumā un abi beigu, protams , ka notika cīņā par noturēšanos labākā pozicīja. Ja brauktu piesardzīgāk un tā necīnītos par vietām, būtu savādāks iznākums! Bet tad , protams būtu jārēķinās ar zemāku vietu finišā. Jautājums vai risks ir tā vērts? Ak, jā, braukšana grupā prasa cienīt citus, un pirms veikt kādu manevru apdomāt, kā tas ietekmē pārējos.
Šķiet kritiena vaininieki nāk no grupas pirmajām rindam. Sūdi brieda jau kabu bridi pirms tam... bija nervoza raustīšanās un bremzēšana. Tas viss nav to vērts. Cik sapratu cīņa nebija par pjedestālu.
By mrlobber 08.06.2015 09:12:29
Member · 826 commentsPaldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku...
Neņem personiski, bet tieši šī "pārliecība" (kopumā, ne tieši tev) arī ir par iemeslu visiem tiem daudzajiem kritieniem pirmajā grupā. Brauc džeks, atsēž (pie 40kmh vidējā to tiešām nav problēmu izdarīt), priekšā neko nedara, bet finišā grib sajusties spēcīgs un lien uz priekšu un tur arī rezultāts.
P.S. Ķiveri izmet, 99%, ka vairs nepildīs savu funkciju nākošajā kritienā, ja tāds kādreiz gadīsies.
By prx25 08.06.2015 09:18:12
Member · 200 commentsPaldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku...
Neņem personiski, bet tieši šī "pārliecība" (kopumā, ne tieši tev) arī ir par iemeslu visiem tiem daudzajiem kritieniem pirmajā grupā. Brauc džeks, atsēž (pie 40kmh vidējā to tiešām nav problēmu izdarīt), priekšā neko nedara, bet finišā grib sajusties spēcīgs un lien uz priekšu un tur arī rezultāts.
P.S. Ķiveri izmet, 99%, ka vairs nepildīs savu funkciju nākošajā kritienā, ja tāds kādreiz gadīsies.
īsti nepiekrītu. Es nespeju nemaz tik līdz vilkšanai, tāpēc nācās atsēdēt. Zavalu izraisīija pirmās rindas, vismaz mana gadīnumā.
By Capital10 08.06.2015 09:26:15
Member · 32 commentsVideo no Jūrmalas Velomaratona tautas 1. grupas.(sorry, nedaudz grab kameras stiprinājums)
https://www.youtube.com/watch?v=S7RXDwgbO7c
https://www.youtube.com/watch?v=oOMSUSPfiVk
By ARZ 08.06.2015 09:34:38
Member · 356 commentsPaldies par gonku! Pirmā šosejas gonka, pirmā pārliecība, ka var mierīgi turēties ar tautas pirmo grupu un finišā cīnīties par 10nieku, ja vien nebūtu 500m pirms finiša viss beidzies ar kritienu. Pie 40km/h nebija variantu izvairīties no priekšā šļūcošā braucēja un skaists lidojums pāri stūrei. Labi, ka tikai nobrāzumi un apskādēta ķivere
Priecājies. Es no tā paša zavala tagad traumās ar lauztu plecu un elkoni. Pārlidoju pāri priekdā guļodajam. Secinājums viens - pēdējās gonkas. Nafig man nevajag šo zaparu ar sasistu tehniku un sačakarētu veselību. Nu nejēdz tauta braukt.
Es diezgan laicīgi esmu sapratis, ka tautā braukt pirmajos koridoros ir pašnāvība. Vienīgais variants, kā būtu ar mieru braukt, ir no pēdējā koridora.
Šogad esmu pārliecinājies, ka labāk izvēlēties sporta distanci. Pat, ja nav tā jauda, lai konkurētu ar RD vai Alfa. Piemēram vakar braucu 5 sportistu grupiņā ar vidējo 38,5km/h, kur katrs deva savu artavu, lai tiktu uz priekšu. Un, ziniet, gandarījums lielāks, nekā braucot tautas pirmās grupas aizvējā uz 45km/h, kur tempu tura pseidotautas braucēji...
labāk nodilt nekā sarūsēt
By Gulips 08.06.2015 09:44:47
Member · 2 commentsĻoti reti izdodas satikt kādu, kurš būtu tik drosmīgs atzīt, ka īsti jau grupā braukt neprot. Cik nu var noprast no komentāriem šeit, ir liels daudzums pieredzējušu šosejas braucēju. Es pats arī biju pilnīgā pārliecībā, ka zinu kā braukt (esmu absolūts amatieris) līdz sāku pirms pāris gadiem piebraukāt uz VIP apļiem un tikai tad ar laiku sāku sajust kā jābrauc un, ka ik pa laikam tomēr gadās kļūdas, kuras ietekmē grupu aiz manis. Neviena teorija neiemācīs kā uzvesties, ja līdzās braucējs spiežas virsū. Kā uzvesties, ja priekšā braucējs samazina tempu. Kā pareizi celties kājās, lai uzrautu sprintu utt. Tikai praksē šādas lietas var piedzīvot, sajust un pielietot dzīvē. Ar pāris sacensībām sezonā var tikai iegūt sajūtu, ka baigi labi pieproti grupā braukšanu, kaut patiesībā vēl daudz jāmācās. Man tajā skaitā vēl daudz kur augt un augt. Tāpēc mans ieteikums nepārvērtēt savas spējas. Tās dažas vietas finiša spurtā (cīnoties par 20-30 vietu) nu nevarētu būt svarīgākas par veselību.
By ilarčiks 08.06.2015 10:03:30
Member · 181 commentsĻoti reti izdodas satikt kādu, kurš būtu tik drosmīgs atzīt, ka īsti jau grupā braukt neprot. Cik nu var noprast no komentāriem šeit, ir liels daudzums pieredzējušu šosejas braucēju. Es pats arī biju pilnīgā pārliecībā, ka zinu kā braukt (esmu absolūts amatieris) līdz sāku pirms pāris gadiem piebraukāt uz VIP apļiem un tikai tad ar laiku sāku sajust kā jābrauc un, ka ik pa laikam tomēr gadās kļūdas, kuras ietekmē grupu aiz manis. Neviena teorija neiemācīs kā uzvesties, ja līdzās braucējs spiežas virsū. Kā uzvesties, ja priekšā braucējs samazina tempu. Kā pareizi celties kājās, lai uzrautu sprintu utt. Tikai praksē šādas lietas var piedzīvot, sajust un pielietot dzīvē. Ar pāris sacensībām sezonā var tikai iegūt sajūtu, ka baigi labi pieproti grupā braukšanu, kaut patiesībā vēl daudz jāmācās. Man tajā skaitā vēl daudz kur augt un augt. Tāpēc mans ieteikums nepārvērtēt savas spējas. Tās dažas vietas finiša spurtā (cīnoties par 20-30 vietu) nu nevarētu būt svarīgākas par veselību.
+1
By Horny 08.06.2015 11:42:02
Member · 52 commentsJo lielāks zīmulis, jo lielāks chainiks!
Iesaku pāriet uz sportu, gandarījums & veselība pāri visam!
By wheelie 08.06.2015 12:21:12
Member+ · 2,606 commentsbet nu smuki 2 čaļi aizbrauca atrāvienā! Kurā brīdī tas īsti notika? 1.aplī pēc ūdens punkta?
Last edited by wheelie (08.06.2015 12:23:01)
keep rollin'
By antikurjers 08.06.2015 12:24:43
restricted · 550 commentsStartēju bez Nr. no pašām beigām. Ar MTB (23 riepas) finišēju otrajā pačkā. Bija ļoti laba grupiņa uz šosejniekiem, taisni bija priekš braukt. Grūtības uz mirkli tik parādījās apdzenot ik pa laiciņam čupiņas ar citiem. Kritušos manīju tik divus. Viens gulēja mocītim blakus pilnīgi bez dzīvības pazīmēm. Kurā km tad bij tas smagais zavals? Video kādā nav redzams, kā tur priekšā trakojat, ka jālauž kauli.
Personīgie uzskati, tāpat kā kauli. Katram savi.
By arvils 08.06.2015 12:26:59
Member · 285 commentsMans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU
1. Kritiens īsi pēc tehniskā beigām
2. Kritiens finiša taisnē - braucējam ar 2. Nr. izklipsējās kriesā kāja, vismaz tā izskatījās manā video, un dēļ tā pazuda līdzsvars, un tika izgrūstīti blakus esošie.
Ja kādam vajag RAW materiālu, tad varu padalīties. Pašam nav laika montēt / graizīt tos video, tāpēc lieku pilnu ierakstu. Šo rakstu, jo biju redzējis negatīvus komentārus par šiem pilnajiem sacensību ierakstiem.
Par sacensībām - Brīnos, ka netiku ierauts kādā no masveida kritieniem. Skaidrs ir tas, ka jāmācās braukt, ka vajag šosejas velo un ka vajag trenēties un braukt pašā priekšgalā, jo tur ir visdrošāk (vismaz līdz finiša taisnei). Līdz ar to arī šos braucienus var padarīt interesantākus pieliekot savas pūles un paraustot visu to baru. Jo pēc maniem amatiera novērojumiem - jo lielāku ātrumu uzstāda līderi, jo garāks izstiepjas peletons un neveidojas tas platais, pa visu ceļu, "mākonis", kurā valda pilnīgs haoss. Šoreiz arī sanāca dzirdēt (1. grupas priekšgalā) kaut kādu psihopātu, bļāvēju, kuram nebija pieņemams līderu uzstādītais temps ~2-3km pirms finiša. No malas izklausījās nožēlojami;
bet nu smuki 2 čaļi aizbrauca atrāvienā! Kurā brīdī tas īsti notika? 1.aplī pēc ūdens punkta?
Manā video aptuveni ap ~30:00 viņi bija priekšā nieka 200-250m...kad biju priekšgalā, es viņus labi redzēju.. iekš video varētu būt pašvak isaskatīt. Bet nu dīvaini, ka nesanāca saķert rokā...
Last edited by arvils (08.06.2015 12:39:46)
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By vlmxs 08.06.2015 12:27:38
Member · 140 commentsVideo no Jūrmalas Velomaratona tautas 1. grupas.(sorry, nedaudz grab kameras stiprinājums)
https://www.youtube.com/watch?v=S7RXDwgbO7c
https://www.youtube.com/watch?v=oOMSUSPfiVk
Otrajā video uz 15:50 un 16:20 manuprāt zavals
By vlmxs 08.06.2015 12:35:18
Member · 140 commentsMans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU
1. Kritiens īsi pēc tehniskā beigām - viedo ieraksts - 10:10
2. Kritiens finiša taisnē - braucējam ar 2. Nr. izklipsējās kriesā kāja, vismaz tā izskatījās manā video, un dēļ tā pazuda līdzsvars un tika izgrūstīti blakus esošie. - video ierakstā ap 45:14
By Anrijs 08.06.2015 12:50:18
Member · 39 commentsMans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU
1. Kritiens īsi pēc tehniskā beigām - viedo ieraksts - 10:10
2. Kritiens finiša taisnē - braucējam ar 2. Nr. izklipsējās kriesā kāja, vismaz tā izskatījās manā video, un dēļ tā pazuda līdzsvars un tika izgrūstīti blakus esošie. - video ierakstā ap 45:14
Atkal pirmajā koridorī tūkstošie nr. ))), laikam trūkst tiesneši nokontrolēšanai, vai kas tur notiek ?! Atceros, ka bij sacensības, kur pie katra koridora ieejas bij viens cilvēks, kurš laida iekšā un čekoja nr, bij super! Bet nu tie kritieni -VĀJPRĀTS!
By DZ 08.06.2015 12:50:19
Member · 3,501 commentsReinholdam jānopērk normāli pedāļi, xsporta finišā arī man priekšā arī viņš izrāva kāju. Nav jau runa par kājas izraušanu, bet par braucēju nepietiekamo pieredzi kā rīkoties šādās situācijās. Video labi redzama paniska stūres raustīšana, kas noved pie lieliskas mācības tiem, kas iekļūst zavalā. Pāris tādi zavali un tad jau brauks pareizāk.
Last edited by DZ (08.06.2015 12:50:39)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By vlmxs 08.06.2015 13:00:43
Member · 140 commentsMans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU
1. Kritiens īsi pēc tehniskā beigām - viedo ieraksts - 10:10
2. Kritiens finiša taisnē - braucējam ar 2. Nr. izklipsējās kriesā kāja, vismaz tā izskatījās manā video, un dēļ tā pazuda līdzsvars un tika izgrūstīti blakus esošie. - video ierakstā ap 45:14Atkal pirmajā koridorī tūkstošie nr. ))), laikam trūkst tiesneši nokontrolēšanai, vai kas tur notiek ?! Atceros, ka bij sacensības, kur pie katra koridora ieejas bij viens cilvēks, kurš laida iekšā un čekoja nr, bij super! Bet nu tie kritieni -VĀJPRĀTS!
Koridorus baigi čeko vienībniekā
By vasis8 08.06.2015 13:10:23
Member · 5,770 commentsMans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU
Par sacensībām - Brīnos, ka netiku ierauts kādā no masveida kritieniem. Skaidrs ir tas, ka jāmācās braukt, ka vajag šosejas velo un ka vajag trenēties un braukt pašā priekšgalā, jo tur ir visdrošāk (vismaz līdz finiša taisnei). Līdz ar to arī šos braucienus var padarīt interesantākus pieliekot savas pūles un paraustot visu to baru. Jo pēc maniem amatiera novērojumiem - jo lielāku ātrumu uzstāda līderi, jo garāks izstiepjas peletons un neveidojas tas platais, pa visu ceļu, "mākonis", kurā valda pilnīgs haoss. Šoreiz arī sanāca dzirdēt (1. grupas priekšgalā) kaut kādu psihopātu, bļāvēju, kuram nebija pieņemams līderu uzstādītais temps ~2-3km pirms finiša. No malas izklausījās nožēlojami; .
Tiesi tā "bara paraustīšana" taisa stresa situācijas grupā..šoreiz tas bij ļoti labi novērojams, kad līderi uzrāva tempu un pec tam strauji nometa, kas arī radīja nevajadžīgus bremzēšanas manevrus grupā.
P.S.
Ķekavas sporta skolā - kāds tēvs (treneris), tādi dēli (audzekņi)..uzvedība identiska...saprot kā grib.
vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS: https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem
By Mayhem 08.06.2015 13:11:17
Member · 89 commentsMans video materiāls - https://www.youtube.com/watch?v=KX10GczIzwU
1. Kritiens īsi pēc tehniskā beigām - viedo ieraksts - 10:10
2. Kritiens finiša taisnē - braucējam ar 2. Nr. izklipsējās kriesā kāja, vismaz tā izskatījās manā video, un dēļ tā pazuda līdzsvars un tika izgrūstīti blakus esošie. - video ierakstā ap 45:14Atkal pirmajā koridorī tūkstošie nr. ))), laikam trūkst tiesneši nokontrolēšanai, vai kas tur notiek ?! Atceros, ka bij sacensības, kur pie katra koridora ieejas bij viens cilvēks, kurš laida iekšā un čekoja nr, bij super! Bet nu tie kritieni -VĀJPRĀTS!
Vakar es vispār nesapratu pāris prikolus. Pašā sākumā ok, izvelk lentas, visi lien iekšā savos koridoros, pēc tam pēkšņi kaut kāds čalis paņem un pārplēš lentu un mēs, otrais koridoris viss vienkārši sākam līst pāri un lienam uz pašu priekšu. Pēc tam es ieraugu kaut kādu 15 gadnieku ar 1000+ numuru man priekšā.
By Mayhem 08.06.2015 13:14:26
Member · 89 commentsPar sacensībām - Brīnos, ka netiku ierauts kādā no masveida kritieniem. Skaidrs ir tas, ka jāmācās braukt, ka vajag šosejas velo un ka vajag trenēties un braukt pašā priekšgalā, jo tur ir visdrošāk (vismaz līdz finiša taisnei). Līdz ar to arī šos braucienus var padarīt interesantākus pieliekot savas pūles un paraustot visu to baru. Jo pēc maniem amatiera novērojumiem - jo lielāku ātrumu uzstāda līderi, jo garāks izstiepjas peletons un neveidojas tas platais, pa visu ceļu, "mākonis", kurā valda pilnīgs haoss. Šoreiz arī sanāca dzirdēt (1. grupas priekšgalā) kaut kādu psihopātu, bļāvēju, kuram nebija pieņemams līderu uzstādītais temps ~2-3km pirms finiša. No malas izklausījās nožēlojami;
.
Hey, ja tu redzēji to psihopātu, tas nebija gadījumā tas mirklis, kad tas psihopāts pēc tam priekšā braucošajam čalim iesita pa muguru? Es gribu zināt kurš ir tas kretīns, kas man bļāva un sita brauciena laikā, tiesa gan es nebiju pirmajā grupā, mēs bijām kāda otrā/trešā, bet tas bija 2-3km~ pirms finiša.
By Vaskis 08.06.2015 13:59:36
Member · 2,612 commentsHey, ja tu redzēji to psihopātu, tas nebija gadījumā tas mirklis, kad tas psihopāts pēc tam priekšā braucošajam čalim iesita pa muguru? Es gribu zināt kurš ir tas kretīns, kas man bļāva un sita brauciena laikā, tiesa gan es nebiju pirmajā grupā, mēs bijām kāda otrā/trešā, bet tas bija 2-3km~ pirms finiša.
Biedrs šo "starpgadījumu" redzēja, slāvs ar gaišu kreklu, esot jau koridorā bļaustījies, ka tik daudz jauno, ka izredzes ir ļoti vājas...
Esot mēģinājis noraut numuru, tā vismaz no malas izskatījies. Kaut kad jau būs bilžu čupas noteikti kāds pamanīs. Tad ierosinu uzrakstīt orgam kopēju- dalībnieku, liecinieku vēstuli, lai diskvalificē un turpmāk neļauj piedalīties.
By Mayhem 08.06.2015 14:09:14
Member · 89 commentsJa kāds gadījumā zina kā tas čalis izskatījās un var kādā bildē/video sameklēt viņa numuru - lūdzu iemetiet šeit. Principa pēc ziņošu organizātoriem par viņu, es domāju ka visi būs laimīgāki, ja turpmāk brauksim kopā par vienu vecu, nelīdzsvarotu "taisnības cīnītāju" mazāk.
By jan4a 08.06.2015 00:51:29
Member · 38 comments