Vadītāju kauna kakts

Avatar

By makaroni 03.02.2014 12:52:49

Member · 921 comments

Britu video bieži liekas sastopama ļoti paštaisna attieksme, gan autovadītājiem, gan velosipēdistiem. Ir vēl tāds sillycyclist kanāls, rodas iespaids, ka cilvēks vairāk mēģina pamanīt citu kļūdas vai neatbilstības viņa iedomātajiem standartiem, nekā seko līdzi satiksmei.

Nav smuki tā brutāli piebraukt tieši priekšā mašīnai ja tur apkārt vēl ir pietiekami vietas. Un tad vēl kasīties, kad mašīna pagriež mazliet nost, nestūmās jau viņa virsū - tur drīzāk pretējā joslā braucošie varēja kaukto iebilst.
Tas ir tā pat kā es sagaidu, ka autovadītāji mani speciāli nespiedīs pret apmali ieraugot gājēju/veloceliņu, pēc tam burkšķēdami par tiesībām.

Avatar

By jurisf 03.02.2014 15:42:55

Member · 946 comments

Cik es saprotu, tur nez kāpēc uztaisīt tā, ka velo var sastāties priekšā visiem auto krustojumā, nav tur atsevišķa velo josla nemaz. Tad nu tam auto tas ne visai patika, ka visi priekšā sastājušies, un pat savā ziņā bez iemesla, jo galu galā tas auto tomēr ātrāk paātrinās. Izskatās arī, ka tur tomēr jau ir sava veida velo bardaks, velosipēdisti jau iejutušies tā, ka neviena cita uz ceļa nebūtu. Man šķiet, ka tas jau arī vairs nav īsti normāli. Cik tajā video varēja manīt, tad velo jau brauc visur neskatoties. Nav brīnums, ka kāds jau norāvās.

Avatar

By KasparsZ 03.02.2014 19:30:07

Member · 473 comments

juri, vajadzētu tomēr pasekot līdzi arī pasaules aktuālajām tendencēm līdzi, nevis runāt no savas LV pieredzes.
Anglijā un pāris citās valstīs lielā daļā ceļu ir izveidotas īpašas "velokabatas", kuru galvenais mērķis ir pasargāt velosipēdistus no autovadītājiem, kas nogriežas... Sekundārais mērķis būtu zaļās domāšanas uzlabošanai - velosipēdiem ir priekšroka un automašīnas neizdala tik daudz kaitīgo gāžu "strauji paātrinoties". Gan jau ir vēl citi labumi, bet latvieša gēniem laikam tāda padarīšana nav saprotama. smile


...kaut gan.... redzot, cik daudz velosipēdistu ziemā un salā braukā šogad, domāju, arī pie mums pēc pāris gadiem būs kas līdzīgs.

Last edited by KasparsZ (03.02.2014 19:30:37)


chủ nghĩa phát xít

Avatar

By 321 03.02.2014 19:32:17

Member · 6,350 comments

Ai man nepatika ka vienu velobraucēju sit bet pārējie skatās
Video parskrēju nevis skatījos visu

Avatar

By KKTK 03.02.2014 19:57:34

Member+ · 2,298 comments

Automašīnām ir uzskatāmi jādemonstrē, ka viņu atrašanās pilsētas centrā ir nevēlama un ir jādiskriminē. Ja kādam dinozauram liekas, ka auto esamība viņa statusu un svarīgumu, kaut kā palielina, tad tās ir pilnīgi slima suņa murgi. Ir pilnīgi pretēji, visu civilizētu pilsētu atīstības plānos auto prioritāte ir pati mazākā.

Avatar

By buzic 65 03.02.2014 21:17:49

Member · 1,159 comments

jāsaka, ka diezgan maz to "civilizēto pilsētu" globālā mērogā lūkojoties..
un vārdiņš "visu" (civilizēto pilsētu attīstības plānos) tik subjektīvs kā mazs napoleoniņš

Last edited by buzic 65 (03.02.2014 23:27:50)

Avatar

By DZ 04.02.2014 00:05:33

Member · 3,499 comments
buzic 65 wrote

jāsaka, ka diezgan maz to "civilizēto pilsētu" globālā mērogā lūkojoties..
un vārdiņš "visu" (civilizēto pilsētu attīstības plānos) tik subjektīvs kā mazs napoleoniņš

Palasot Tavus tekstus šajā forumā, brīžiem šķiet, ka būsi Berezinu pārklausījies.
Nu ja Tev velosipēdisti tā nepatīk, nu nenāc un nelasi.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By jurisf 04.02.2014 10:22:20

Member · 946 comments
KasparsZ wrote

juri, vajadzētu tomēr pasekot līdzi arī pasaules aktuālajām tendencēm līdzi, nevis runāt no savas LV pieredzes.
Anglijā un pāris citās valstīs lielā daļā ceļu ir izveidotas īpašas "velokabatas", kuru galvenais mērķis ir pasargāt velosipēdistus no autovadītājiem, kas nogriežas... Sekundārais mērķis būtu zaļās domāšanas uzlabošanai - velosipēdiem ir priekšroka un automašīnas neizdala tik daudz kaitīgo gāžu "strauji paātrinoties". Gan jau ir vēl citi labumi, bet latvieša gēniem laikam tāda padarīšana nav saprotama. smile


...kaut gan.... redzot, cik daudz velosipēdistu ziemā un salā braukā šogad, domāju, arī pie mums pēc pāris gadiem būs kas līdzīgs.

Es sekoju tendencēm, bet tas, ka velo būtu dota visatļautība pilsētās, esmu palaidis garām. Es saprotu, ka velo vajag dot vairāk iespēju, bet īsti pareizi arī nebūtu tā, ka auto vispār izmet ārā. Tāda pieeja man nav sparotama. Tā arī vairs nav īsti demokrātija, tā jau ir kaut kāda radikāla pieeja.
Pats braucu ar velo, arī pa Rīgu, braucu arī ar auto. Rīgā skaidrs, ka velo vajadzētu vairāk iespēju radīt normāli pārvietoties, un arī tā, lai dāžādi transporta veidi viens otram mazāk traucētu, samazinot auto īpatsvaru, tas fakts. Bet nevar tagad uzlikt pilsētais visās malās barjeras un čau. Te vajag skatīties vienādi, ja es nopērku velo, tad man ar to ir jābūt iespējai braukt, tāpat ar auto.
Man pie tam ir auto ir uz gāzi, tā ka izmešu tur ir maz, arī paātrinoties smile
Un ko tad teiks par visur lobētajiem "ekoloģiskajiem"elektroauto? Kur tie paliksies?

Un kāpēc tad cilvēki pārsēžas uz velo, ne jau tāpēc, ka tas būtu baigi ērti. Man līdz darba 40km. Labi, ka man darbā ir duša, līdz ar ko man nav problēmu. Ta jau vairāk jādomā, kā civēkiem likt mazāk pārvietoties, lai nav tas darbs 40km un tālāk.
Padomā, kādu iespaidu uz ekoloģiju atstāj tā paša velo ražosāna, uzturšēna, cik papildus barību vajag cilvēkam. Ja vēl tas cilvēks ēd kādu liellopu, tie tači arī cik CO2 pa gadu sapurkšķina.

Tā ka nevajag braukt atkal kādā grāvī. Tāda ir mana pieeja.

Avatar

By buzic 65 04.02.2014 12:03:36

Member · 1,159 comments
DZ wrote
buzic 65 wrote

jāsaka, ka diezgan maz to "civilizēto pilsētu" globālā mērogā lūkojoties..
un vārdiņš "visu" (civilizēto pilsētu attīstības plānos) tik subjektīvs kā mazs napoleoniņš

Palasot Tavus tekstus šajā forumā, brīžiem šķiet, ka būsi Berezinu pārklausījies.
Nu ja Tev velosipēdisti tā nepatīk, nu nenāc un nelasi.

demagoģija (Tavs komentārs)!
atļaušos pacitēt augsti godājamo KKTK: "Automašīnām ir uzskatāmi jādemonstrē, ka viņu atrašanās pilsētas centrā ir nevēlama un ir jādiskriminē."
Izcili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ko darīsiet, kad naftas resurss būs izsmelts (jau ļoti tuvā nākotnē) un auto izmantos citus, videi draudzīgus, energoresursus?


jauku dienu!

Last edited by buzic 65 (04.02.2014 12:07:52)

Avatar

By KasparsZ 04.02.2014 18:11:46

Member · 473 comments
jurisf wrote
KasparsZ wrote

juri, vajadzētu tomēr pasekot līdzi arī pasaules aktuālajām tendencēm līdzi, nevis runāt no savas LV pieredzes.
Anglijā un pāris citās valstīs lielā daļā ceļu ir izveidotas īpašas "velokabatas", kuru galvenais mērķis ir pasargāt velosipēdistus no autovadītājiem, kas nogriežas... Sekundārais mērķis būtu zaļās domāšanas uzlabošanai - velosipēdiem ir priekšroka un automašīnas neizdala tik daudz kaitīgo gāžu "strauji paātrinoties". Gan jau ir vēl citi labumi, bet latvieša gēniem laikam tāda padarīšana nav saprotama. smile


...kaut gan.... redzot, cik daudz velosipēdistu ziemā un salā braukā šogad, domāju, arī pie mums pēc pāris gadiem būs kas līdzīgs.

Es sekoju tendencēm, bet tas, ka velo būtu dota visatļautība pilsētās, esmu palaidis garām. Es saprotu, ka velo vajag dot vairāk iespēju, bet īsti pareizi arī nebūtu tā, ka auto vispār izmet ārā. Tāda pieeja man nav sparotama. Tā arī vairs nav īsti demokrātija, tā jau ir kaut kāda radikāla pieeja.
Pats braucu ar velo, arī pa Rīgu, braucu arī ar auto. Rīgā skaidrs, ka velo vajadzētu vairāk iespēju radīt normāli pārvietoties, un arī tā, lai dāžādi transporta veidi viens otram mazāk traucētu, samazinot auto īpatsvaru, tas fakts. Bet nevar tagad uzlikt pilsētais visās malās barjeras un čau. Te vajag skatīties vienādi, ja es nopērku velo, tad man ar to ir jābūt iespējai braukt, tāpat ar auto.
Man pie tam ir auto ir uz gāzi, tā ka izmešu tur ir maz, arī paātrinoties smile
Un ko tad teiks par visur lobētajiem "ekoloģiskajiem"elektroauto? Kur tie paliksies?

Un kāpēc tad cilvēki pārsēžas uz velo, ne jau tāpēc, ka tas būtu baigi ērti. Man līdz darba 40km. Labi, ka man darbā ir duša, līdz ar ko man nav problēmu. Ta jau vairāk jādomā, kā civēkiem likt mazāk pārvietoties, lai nav tas darbs 40km un tālāk.
Padomā, kādu iespaidu uz ekoloģiju atstāj tā paša velo ražosāna, uzturšēna, cik papildus barību vajag cilvēkam. Ja vēl tas cilvēks ēd kādu liellopu, tie tači arī cik CO2 pa gadu sapurkšķina.

Tā ka nevajag braukt atkal kādā grāvī. Tāda ir mana pieeja.

Ko nozīmē visatļautība, UK u.c. velosipēdiem ir tādas pašas tiesības kā autovadītājiem. Un tā ir autovadītaju problēma apbraukt velosipēdistu, ja grib viņu apbraukt. Divriteņa vadītājam nav jāriskē ar savu veselību un jābrauc gar pašu apmali tikai tāpēc, lai kāds pakaļas audzētājs varētu viņu ērtāk apbraukt.


chủ nghĩa phát xít

Avatar

By wrongway 04.02.2014 20:10:27

Member+ · 1,695 comments
buzic 65 wrote

atļaušos pacitēt augsti godājamo KKTK: "Automašīnām ir uzskatāmi jādemonstrē, ka viņu atrašanās pilsētas centrā ir nevēlama un ir jādiskriminē."
Izcili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ko darīsiet, kad naftas resurss būs izsmelts (jau ļoti tuvā nākotnē) un auto izmantos citus, videi draudzīgus, energoresursus?


jauku dienu!

To pašu darīsim - auto jau nerada tikai gaisa piesārņojumu, bet arī trokšņu. Aizņem nesamērīgi daudz vietas, apdraud cilvēkus.
Izmantotais energoresurss to nemainīs.

P.S. Ļoti tuvā nākotnē nafta nebeigsies, strādāju tajā jomā, zinu, ko runāju.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By buzic 65 04.02.2014 22:05:26

Member · 1,159 comments

vēlreiz - jauku (dienu) vakaru!

atkal demagoģija! Wrongway! Pastāsti par savu (un KKTK) apņemšanos "diskriminēt" auto, tam vīrietim, kuram velosipēdists uzskrēja virsū un salauza mugurkaulu. Kurš ratiņkrēslā priecājas kā aug viņa bērni un kuram auto ir pārvietošanās līdzeklis pa Rīgu ikdienas gaitās!!
un zini, kas ir pats paradoksālākais!? viņam (atšķirībā no Tevis) nav naida pret "frontes" pretējo pusi!!
p.s. un turpmāk uz Liepāju pie S. un J. abi ar A. brauciet ar velo! arī nerīdzinieki un laucinieki nav pelnījuši, ka Jūs viņus apdraudiet un bojājiet viņu veselību!

Avatar

By wrongway 04.02.2014 22:25:17

Member+ · 1,695 comments
buzic 65 wrote

vēlreiz - jauku (dienu) vakaru!

atkal demagoģija! Wrongway! Pastāsti par savu (un KKTK) apņemšanos "diskriminēt" auto, tam vīrietim, kuram velosipēdists uzskrēja virsū un salauza mugurkaulu. Kurš ratiņkrēslā priecājas kā aug viņa bērni un kuram auto ir pārvietošanās līdzeklis pa Rīgu ikdienas gaitās!!
un zini, kas ir pats paradoksālākais!? viņam (atšķirībā no Tevis) nav naida pret "frontes" pretējo pusi!!
p.s. un turpmāk uz Liepāju pie S. un J. abi ar A. brauciet ar velo! arī nerīdzinieki un laucinieki nav pelnījuši, ka Jūs viņus apdraudiet un bojājiet viņu veselību!

Ai, nu beidz, Tu taču lasīt proti - runa ir par pilsētas centru.
Un nevajag pašam demagoģiju taisīt par vienu cilvēku - cik cilvēkiem autovadītāji salauž mugurkaulus?
Esmu gatavs derēt uz 10'000 Eur, ka krietni vairāk, ja atradīsi pierādījumus pretējam, droši kontaktējies - vīrs un vārds.
Paradoksāli ir tas, ka tu izrauj no konteksta, nepārtraukti.
Protams, ka cilvēkiem ar kustību traucējumiem jānodrošina pārvietošanās, tikai, ja tu saprastu, par ko Tu runā, tad zinātu, ka Rīgas centru autovadītāji izmanto galvenokārt tranzītam - tranzīta autosatiksme blīvi apdzīvotās teritorijās ir nevēlama.
Es esmu tikai par ērtu vidi invalīdiem, tikai, kur ir Tavs sašutums par nepiemērotām kāpņu telpām/liftiem, ietvju apmalēm utt.?
Par kādu naidu Tu runā, ja jau zini, ka es ar auto mēdzu braukt arī uz Liepāju pie S. un J. līdzi ņemot A.?
Kamēr centrā ērti noparkoties un ērti iebraukt, arī es tur mēdzu parādīties ar auto.

Laucinieki ir pelnījuši droši infrastruktūru, kura nebūtu jādala ar motorizētajiem transporta līdzekļiem.

P.S. Ja zini tik daudz par to traumēto cilvēku, vai zin, kur notika sadursme? Vai uz ietves?


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By Ivars_ 04.02.2014 23:07:28

Member · 174 comments
wrongway wrote
buzic 65 wrote

vēlreiz - jauku (dienu) vakaru!

atkal demagoģija! Wrongway! Pastāsti par savu (un KKTK) apņemšanos "diskriminēt" auto, tam vīrietim, kuram velosipēdists uzskrēja virsū un salauza mugurkaulu. Kurš ratiņkrēslā priecājas kā aug viņa bērni un kuram auto ir pārvietošanās līdzeklis pa Rīgu ikdienas gaitās!!
un zini, kas ir pats paradoksālākais!? viņam (atšķirībā no Tevis) nav naida pret "frontes" pretējo pusi!!
p.s. un turpmāk uz Liepāju pie S. un J. abi ar A. brauciet ar velo! arī nerīdzinieki un laucinieki nav pelnījuši, ka Jūs viņus apdraudiet un bojājiet viņu veselību!

Ai, nu beidz, Tu taču lasīt proti - runa ir par pilsētas centru.
Un nevajag pašam demagoģiju taisīt par vienu cilvēku - cik cilvēkiem autovadītāji salauž mugurkaulus?
Esmu gatavs derēt uz 10'000 Eur, ka krietni vairāk, ja atradīsi pierādījumus pretējam, droši kontaktējies - vīrs un vārds.
Paradoksāli ir tas, ka tu izrauj no konteksta, nepārtraukti.
Protams, ka cilvēkiem ar kustību traucējumiem jānodrošina pārvietošanās, tikai, ja tu saprastu, par ko Tu runā, tad zinātu, ka Rīgas centru autovadītāji izmanto galvenokārt tranzītam - tranzīta autosatiksme blīvi apdzīvotās teritorijās ir nevēlama.
Es esmu tikai par ērtu vidi invalīdiem, tikai, kur ir Tavs sašutums par nepiemērotām kāpņu telpām/liftiem, ietvju apmalēm utt.?
Par kādu naidu Tu runā, ja jau zini, ka es ar auto mēdzu braukt arī uz Liepāju pie S. un J. līdzi ņemot A.?
Kamēr centrā ērti noparkoties un ērti iebraukt, arī es tur mēdzu parādīties ar auto.

Laucinieki ir pelnījuši droši infrastruktūru, kura nebūtu jādala ar motorizētajiem transporta līdzekļiem.

P.S. Ja zini tik daudz par to traumēto cilvēku, vai zin, kur notika sadursme? Vai uz ietves?

Atvainojiet, bet šitādu sviestu kult ir jāmāk! Ja pilsētas centrā nelietotu motorizētu transportu, kā atkritumus izvestu (ar tačkām?), kā apgādātu uzņēmumus (?) u.c.
Par infrastruktūru, par kādu naudu un kas to lietotu lauku rajonos?
Šāda diskriminācija tieši aizskar mani personīgi, jo dzīvoju centrā un bieži pārvietojos ar auto. Ja kādam liekas, ka tie kas dzīvo pilsētas centrā var iztikt tikai ar kājam un velo tie smagi maldās.
Nevajag veidot šeit utopiju, tāds modelis jau ir z-korejā.

Avatar

By buzic 65 04.02.2014 23:16:01

Member · 1,159 comments

tad man jājautā mammai. viņš bija viņas pacients Stradiņos. turklāt tā situācija bija tāda, ka tas velobraucējs piecēlās un aizbrauca.. un viss..
var jau būt, ka es šo to izrauju no konteksta, bet drīzāk gan tās ir atskabargas pret nelielas daļiņas "velodievu" aizrautīgo apņēmību. vai velosipēdisti, ar auto braucot uz MTB sačiem, Rīgas centru tranzītam neizmanto? tas neskaitās? jau iepriekš esmu teicis, ka, braucot ar velo mani netraucē autovadītāji, un, braucot ar auto es respektēju velobraucēju tiesības pārvietoties.
joprojām uzskatu, ka pats primārais infrastruktūras attīstībā ir sabiedriskā transporta sakārtošana un  uzlabošana (tas daudz vairāk mazinās auto skaitu pilsētā nekā "diskriminācija") un auto novietošanas jautājuma risināšana!
un tad, kad Rīgā sab. transports būs tāds pats kā Kopenhāgenā, Amsterdamā, Berlīnē uc, tad es ar visām četrām būšu par to,lai Rīgā ir Eiropā labākā veloinfrastruktūra. Protams, tas jārisina vienoti. Par invalīdiem nepiemērotu vidi esmu runājis agrāk, nebūsi pamanījis.

Avatar

By DZ 05.02.2014 00:51:54

Member · 3,499 comments

buzic 65, arī man uz moto pamanās garīgi slimi invalīdi, kuri cenšas darīt visu, lai sastrēgumos nelīstu garām, piebrauc priekšā pirms luksofora un pilsētā man braucot uz 60, apdzen mani un velkas uz 55. Liela daļa autovadītāju ir vienkārši slimi cilvēki. Šeit nav runa par automašīnu izskaušanu no pilsētas, jo divus bērnus ar velosipēdu neaizvedīsi uz bērnudārzu, bet vienam cilvēkam savu pakaļu gan nevajadzētu auto bāzt lai brauktu zem 3Km uz darbu, kurus var veikt pat kājām. Mazliet lielākus gabalus, vismaz vasarā, var veikt ar velo katrs. Bet autovadītāji uzskata, ka ja viņš brauc ar auto, tad jau tam idiotam, kurš brauc uz velo nav naudas priekš auto. Autovadītājs nesaprot, ka viens mans velo rats maksā vairāk par viņa auto. Un vaiurms neapmierinātie tādi arī ir - lētās grabažās, kur vienīgā extra ir taurīte. To arī izmanto. Man nevienu reizi man gar sānu nobraucis vai pīpinājis dārgs, virs ~50k eur auto. Un tici man, gar sānu braucēju(~5-20cm no stūres) un pīpinātāju skaits garā ikdienas treniņā var sasniegt pat palielu divciparu skaitli. Ar velo es braucu pēc csn noteikumiem.

Last edited by DZ (05.02.2014 00:55:59)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By jurisf 05.02.2014 08:21:28

Member · 946 comments

Tur jau tā lieta, ka iditoi ir visur. Arī tagad, braucot jau ar veļo, starp velobraucējiem gadās jautrība. Arī starp tiem ir visādi "gudrīši", kuri iedomājas, ka ir parāki par pārējiem, tai skaitā velobraucējiem. Šķiet, jau šajā tēmā rakstīju, kā vasarā uz Jūrmalas veloceliņa uz līkuma, pat pārredzama, viens man mierīgi dzenās virsū, jo redz viņš ir krutā formā, uz kruta velo, ātri brauc, bet viņam priekš divas meitenes mieīgi izbauda braucienu. Man dēļ viņa jābremzē, lai mēs nesaliktos, jo es jau tā jau esmu maliņā, vai nu man jābrauc vispār jau nost no celiņa. Uz vantinieka vispar jautrība. Veina daļa jau ir kruta, un pa veloceliņu nebrauc, brauc pa pašu tiltu, jo tas jau zem viņu goda ar citiem mīcīties. Tiem, kam bail braukt pa pašu tiltu kopā ar auto ,tiem nesās turpat starp gājējiem un citiem velobraucējiem, kuri solidāri rindiņā, vienā ritmā to tiltu pārbrauc, tā lai īpaši gājējus netraucētu un citus velobraucējus. Uzbraucot no centra, man arī tajā šaurajā vietā cik nav nākuši pretī labā tempā, jo viss pie kājas. Cik nav tādi, kas kaut kur taisnā posmā, piem. gar Skanstes ielu, tur es kādus apsteidzu, pie luksafora viņš jau man kaut kur piespiežas priekšā. Vai arī kāds ir aizmugurē, un pārbraucot ielu, viņām redz baigi jāuzmiņ, un jāspiež pēc tam mani malā, lai tiktu pēc tam uz lēzenās uzbrauktuves.
Katrā gadījumā ir tā, ka braucor ar velo, man visvairāk ir jāuzmanās no citiem velobraucējiem, no no auto. Vispār pagājušā gadā neatceros reizi, kad man kāds auto būtu kaut ko "nodarījis".

Un kas būtu, ja tagad kaut vai 50% sasēstos uz velo, un viņiem pat atdotu kaut vai Brīvības ielu visu?! Pie luskafora būtu bardaks, jo redz, ar velo taču var paspiesties garām, vēl kādu šķirbiņu atrast, tad viens bars sāktu raudāt, ka viņiem, redz tie opji un meičas neļauj braukt, ka viņiem vajag savu, ātro joslu un tml.

Avatar

By despecs 05.02.2014 08:33:37

Member · 1,745 comments

tēmai vairs nav aktuālais nosaukums, ierosinu veidot jaunu, priekšā liekot "velo"!


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By jurisf 05.02.2014 08:49:27

Member · 946 comments

Nav jau rakstīts nosaukumā, par kā vadītājiem iet runa.

Avatar

By wrongway 05.02.2014 09:14:11

Member+ · 1,695 comments
Ivars_ wrote

Atvainojiet, bet šitādu sviestu kult ir jāmāk! Ja pilsētas centrā nelietotu motorizētu transportu, kā atkritumus izvestu (ar tačkām?), kā apgādātu uzņēmumus (?) u.c.
Par infrastruktūru, par kādu naudu un kas to lietotu lauku rajonos?
Šāda diskriminācija tieši aizskar mani personīgi, jo dzīvoju centrā un bieži pārvietojos ar auto. Ja kādam liekas, ka tie kas dzīvo pilsētas centrā var iztikt tikai ar kājam un velo tie smagi maldās.
Nevajag veidot šeit utopiju, tāds modelis jau ir z-korejā.

Ja tu nopietnāk pievērstos diskusijai, tad saprastu, ka runa ir par privāto transportu, kurā vairumā gadījum sēž 1 persona.
Atkritumu izvešanai, protams, ka nepieciešams motorizēts transports - kāds motors, tas jau ir diskutējams.
Uzņēmumu apgādei centrā savukārt jānotiek atbilstoši RD saist. not. Nr. 42. - apstāšanās zem aizlieguma zīmēm atļauta no 20:00 līdz 07:00.
Draņķa rietumos to risina vēl savādāk - ir loģistikas centri, no kuriem ar nelieliem elektro auto piegādā mazajiem veikaliem preci.

Par kādu naudu?
Piemēram Rīgā, par naudu, kuru ietaupītu, ja Rīgas Tilti tīrītu ne tikai tiltus, bet arī maršrutu no bāzes līdz tiltiem - tur labi kilometri salasās wink
Nauda ir, viņu tikai vajag iemācīties lietderīgi izlietot.

Neviens jau nav pret pilnīgu auto aizliegšanu - piebraukt Tu varēsi, bet būs ilgi un neērti.
Kam Tev ikdienā to auto vajag?
Bērni cita rajona skolā macās? Droši veloceļi, un, lai min paši.
Bērni cita rajona bērnudārzā? Droši veloceļi, un aizved ar velo.
Nebūs sporta klubos nauda jātērē.
Ledusskapi katru nedēļu jaunu pērc? Gultu arī?
Jāskrien pa birojiem ārpus centra? Pilsētu var plānot, lai cilvēki lietotu auto, un var plānot arī, lai cilvēki lietotu velo wink

Nevajag muldēt par Z-Koreju wink


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By wrongway 05.02.2014 09:17:26

Member+ · 1,695 comments
buzic 65 wrote

tad man jājautā mammai. viņš bija viņas pacients Stradiņos. turklāt tā situācija bija tāda, ka tas velobraucējs piecēlās un aizbrauca.. un viss..
var jau būt, ka es šo to izrauju no konteksta, bet drīzāk gan tās ir atskabargas pret nelielas daļiņas "velodievu" aizrautīgo apņēmību. vai velosipēdisti, ar auto braucot uz MTB sačiem, Rīgas centru tranzītam neizmanto? tas neskaitās? jau iepriekš esmu teicis, ka, braucot ar velo mani netraucē autovadītāji, un, braucot ar auto es respektēju velobraucēju tiesības pārvietoties.
joprojām uzskatu, ka pats primārais infrastruktūras attīstībā ir sabiedriskā transporta sakārtošana un  uzlabošana (tas daudz vairāk mazinās auto skaitu pilsētā nekā "diskriminācija") un auto novietošanas jautājuma risināšana!
un tad, kad Rīgā sab. transports būs tāds pats kā Kopenhāgenā, Amsterdamā, Berlīnē uc, tad es ar visām četrām būšu par to,lai Rīgā ir Eiropā labākā veloinfrastruktūra. Protams, tas jārisina vienoti. Par invalīdiem nepiemērotu vidi esmu runājis agrāk, nebūsi pamanījis.

Ar infrastruktūru jau tā diskriminācija arī notiktu - ar velo būtu ātrāk un taisnāk aizbraukt, nekā ar auto, un auto būtu dārga stāvēšana utt.
Kamēr centram var fiziski cauri izbraukt, tikmēr brauks - kad nevarēs brauks pa dienvidu tiltu, tam jau tie pilsētas loki ir paredzēti wink


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By ARZ 05.02.2014 09:38:01

Member · 356 comments

Runājot par vanšu tiltu, es arī esmu viens no tiem, kas labāk izvēlas braukt ar velo pa brauktuvi, nevis ietvi/veloceliņu aiz barjeras. Tīri pēc pieredzes saku, ka gājējiem nu ļoti patīk pa minēto ietvi/veloceliņu pārvietoties ķēdē (tie retie, kas izbaudījuši militāro dienestu zinās tādu pārvietošanās veidu), un, kad mēģini paspraukties garām, ir jāsaskarā un nogalinošiem skatieniem. Protams, tas šaurais, pilnīgi nepārredzamais 90 grādu stūris centra pusē ir atsevišķs stāsts. Bez tam uzskatu, ka vanšu tilts ir gana plats, lai pa to varētu pārvietoties ar velo.


labāk nodilt nekā sarūsēt

Avatar

By jurisf 05.02.2014 09:49:37

Member · 946 comments

Viņi jau iet ķēdē, jo zina, ka kaut kur vēl tiem velo jāpaliek. Un tāpēc es tur nemēģinu par visām varītēm spiesties garām, ja neredzu iespēju, kur es pēc tam palikšos, kādam uzspiežoties virsū. Nekad nav bijis tā, ka man viss tilts būtu jacunčina aiz kādas lēnas gājēju ķēdes.

Avatar

By wrongway 05.02.2014 09:58:12

Member+ · 1,695 comments

Uz Vanšu tilta NAV veloceļa (un pat ne veloceliņa) - tā ir IETVE!
Ietve ir iešanai, brautuve braukšanai, ceru, ka tālāk loģiskā ķēdīte nav jāskaidro?


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By jurisf 05.02.2014 11:07:57

Member · 946 comments

OK, tur ir "Gājēju un velosipēdu ceļs".

Avatar

By Ivars_ 05.02.2014 11:37:39

Member · 174 comments
wrongway wrote

Neviens jau nav pret pilnīgu auto aizliegšanu - piebraukt Tu varēsi, bet būs ilgi un neērti.
Kam Tev ikdienā to auto vajag?
Bērni cita rajona skolā macās? Droši veloceļi, un, lai min paši.
Bērni cita rajona bērnudārzā? Droši veloceļi, un aizved ar velo.
Nebūs sporta klubos nauda jātērē.
Ledusskapi katru nedēļu jaunu pērc? Gultu arī?
Jāskrien pa birojiem ārpus centra? Pilsētu var plānot, lai cilvēki lietotu auto, un var plānot arī, lai cilvēki lietotu velo wink

Nevajag muldēt par Z-Koreju wink

Mēs dzīvojam laikam dažādās pasaulēs. Tev laikam neko nekad nevajag pārvietot un ja vajag tad izbrauc uz draugu rēķina. Man bieži ir līdzi jāved ekipējums darbam un tas neietilpst mapītē, bet gan pāris somās un vēl instrumentu kaste. Un ceru ka tev nav neviens radinieks kurš būtu jāved pie ārstiem.
Padzīvo pats centrā un tad dzen šito sviestu!

Avatar

By buzic 65 05.02.2014 12:58:47

Member · 1,159 comments

Wrongway!!
pa lielam es piekrītu Taviem txt un attieksmei, BET...
pacitēšu Tevi:
"Neviens jau nav pret pilnīgu auto aizliegšanu - piebraukt Tu varēsi, bet būs ilgi un neērti.
Kam Tev ikdienā to auto vajag?
Bērni cita rajona skolā macās? Droši veloceļi, un, lai min paši.
Bērni cita rajona bērnudārzā? Droši veloceļi, un aizved ar velo.
Nebūs sporta klubos nauda jātērē.
Ledusskapi katru nedēļu jaunu pērc? Gultu arī?
Jāskrien pa birojiem ārpus centra? Pilsētu var plānot, lai cilvēki lietotu auto, un var plānot arī, lai cilvēki lietotu velo wink"

saki, lūdzu, kāpēc visu laiku uzsvars ir "velo"?!?!? Tev nav ienācis prātā, ka ir pat ļoti liela daļa cilvēku, kuri izvēlas citas fiziskas aktivitātes? bieži vien slodzes ziņā tās ir salīdzināmas un pat lielākas par velobraukšanu. varbūt viņiem ir tiesības nebraukt ar velo?! vai, varbūt ar likumu aizliegsim apmeklēt sporta klubus/zāles ("Nebūs sporta klubos nauda jātērē") un ar likumu visus uzsēdināsim uz velo?! un ir daļa ļaužu, kuri vispār nenodarbojas ar sportu un viņu velopārvietošanās ir tikai un vienīgi viegls čiliņš ikdienā un padzērušu tusētāju pārvietošanās no kluba uz klubu nedēļas nogalēs.
redzi, tieši šī Tava uzstājīgā velo, velo, velo deklarēšana rosina manu vēlmi aizstāvēt tos, kuri brauc ar auto. un man velo ir tikai pārvietošanās līdzeklis, ja runā par sportošanu, tad man ir citas aizraušanās smile

DZ! esmu no tiem, kurš ar velo brauc pa ielu (jau gadus 30) un pavisam reti pa ietvi vai veloceliņu (pārsvarā vienvirzienu ielu gadījumos vai izmantojot Vantoviku centra virzienā). esmu no tiem, kurš brauc max tuvu apmalei. arī man gadās, ka kāds pabrauc garām 5cm no ragiem. patīkami nav, piekrītu. bet būtībā man nav konfliktu ar autovadītājiem, reizēm kāds taurē. nu un?