Vadītāju kauna kakts

Avatar

By buzic 65 08.10.2013 22:03:46

Member · 1,158 comments
KasparsZ wrote

Šodien uz Ropažu ielas nācās apdzīt velosipēdistu, kurš brauca pa ielas kreiso pusi. Skumjākais, kad es viņam aizrādīju, ka jābrauc pa labo pusi, viņš man teica: "Kas tu esi policists? Kāda tev darīšana kā es braucu?" uz ko es atbildēju, ka viņš apdraud ne tikai sevi, bet arī mani, par cik automašīnas nevar normāli mani apdzīt, uz ko viņš atbildēja: "Tā nav tava darīšana, kā es gribēšu tā braukšu!" Nospļāvos, apdzinu un braucu tālāk. Prātiņš par īsu cilvēkam. sad

šitiem kājas vajag izraut!

Avatar

By mickys 08.10.2013 22:16:18

Local.Auth · 392 comments

Tādi paši izmirs ar laiku...

Šodien mani spītīgi centās nobraukt visi, kas griezās pa labi. Kad piebraucu blakus dāmai, kura nogrieza ceļu, un pieklauvēju pie loga, viņa tikai neizpratnē blisināja acis, lai arī pirms 5 sekundēm bija mani apdzinusi.
P.S. Auto bija pajauna gada BMW un notika tas viss uz mūkusalas rotācijas apļa, kur nogriežas uz Maximu

Avatar

By a-69 09.10.2013 13:34:01

Member · 352 comments
mickys wrote

Tādi paši izmirs ar laiku...

Šodien mani spītīgi centās nobraukt visi, kas griezās pa labi. Kad piebraucu blakus dāmai, kura nogrieza ceļu, un pieklauvēju pie loga, viņa tikai neizpratnē blisināja acis, lai arī pirms 5 sekundēm bija mani apdzinusi.
P.S. Auto bija pajauna gada BMW un notika tas viss uz mūkusalas rotācijas apļa, kur nogriežas uz Maximu

Vai drīkst pavaicāt, pa kuru rindu tu brauci un kurp tev bija jānokļūst?

Avatar

By averza 09.10.2013 13:47:41

Member++ · 5,048 comments

Būšu Šerloks. Ja jau nogrieza ceļu, tad mickys būs braucis aplī taisni. Un, ja jau nogrieza ceļu, tad mickys būs braucis pa pirmo joslu. Kas ir rinda? Šķiet, tāda termina CSN nav.


Latvijas valsts granteņu MTB maratons

Avatar

By vitamiins_xc 09.10.2013 14:10:43

Member+ · 2,831 comments
KasparsZ wrote

Šodien uz Ropažu ielas nācās apdzīt velosipēdistu, kurš brauca pa ielas kreiso pusi.

pat tīri teorētiski uz Ropažu ielas nevienu nevar apdzīt..


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By despecs 09.10.2013 14:17:21

Member · 1,746 comments

mūķenes aplis ir labs, ja būtu prātīga apbraukšana taijvietā, tad tā arī darītu, savādāk es tā pat cenšos izvairīties no nogriezējiem. Bīstamākie imho ir tie kas no otrās joslas pilnā šusē. Mūķenes aplis gan ir reti manā ceļā.
Bet katru dienu kāds gadās manā 2x3 km maršrutā, kurš vai nu 10 cm gar stūri nodod vai arī apsteidz un uzreiz stāj malā/nogriežas

Last edited by despecs (09.10.2013 14:18:05)


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By makaroni 09.10.2013 19:05:58

Member · 900 comments

Šodiena kārtējo reizi man atgādināja, ka autovadītāji uz ceļa nav raduši komunicēt un logus atver tikai strīda, vai avārijas gadījumā.

Pilnīgi tukšā posmā uz Tallinas ielas (tur, pie Staburadzes, kur 2 joslas abos virzienos ielīstu), garām pabrauca sudrabots Opel universāls un uztaurēja.
Tā kā nesapratu kāpēc, krustojumā piebraucu blakus un pieklauvēju pie loga (maigi, ar plīša cimdiņu) un mierīgi pajautāju "Kas notika?".
Faktiski nedabūju nemaz pabeigt savu jautājumu, kad pretī atskanēja "Tu esi pilnīgi debīls, sists (un kas tikai vēl ne..). Tev **$%* es nemaz netaurēju. Tev tikai pa seju vajadzētu iedot. Uztaurē, un pa logu jādauzās". Taisot ciet logu paspēju vien atbildēt ka "Jums laikam viss nav kārtībā".

Jocīgi, pie stūres it kā jauns, kārtīgs cilvēks.. nepatīkami.

Avatar

By KasparsZ 10.10.2013 07:18:25

Member · 473 comments
vitamiins_xc wrote
KasparsZ wrote

Šodien uz Ropažu ielas nācās apdzīt velosipēdistu, kurš brauca pa ielas kreiso pusi.

pat tīri teorētiski uz Ropažu ielas nevienu nevar apdzīt..

Nesapratu. Lielā daļā ielas mašīnas brauc pat divās joslās...


chủ nghĩa phát xít

Avatar

By vitamiins_xc 10.10.2013 09:39:10

Member+ · 2,831 comments
KasparsZ wrote

Nesapratu

1.2

http://www.autoprieks.lv/lv/teorija/teorija1.html


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By KasparsZ 25.10.2013 19:32:43

Member · 473 comments

Šodien braucu pa Valdemāra ielu no centra, un pēkšņi kāds man aiz muguras nejauki pīpina. Paskatos pār plecu un laipni dusmīgi norādu uz vietu man pa kreisi, ka tur ir gana daudz vietas, lai mani apdzītu. Šoferim nedaleca, un apdzina mani tieši pagriezienā uz Briāna ielu, atstājot man 5 cm manevriem pa kreisi. Pēc tam auto apdzinu (balta mašīna, lexus vai bmw, valsts numura zīme "IJ" un tur sēž iekšā brunete un mierīgi kaut ko čibinās telefonā. Pieklauvēju šai pie loga, lai atver, šī skatās uz mani sabijusies un brauc tālāk. Viņu vēlreiz apdzinu un paskatījos uz viņu, parādot žestu "Tev ar galvu viss kārtībā"? Un šī rāda man savu telefonu, ka tūlīt izsauks policiju. Riebīgas tās vecenes pie stūres...


chủ nghĩa phát xít

Avatar

By ARZ 27.10.2013 21:04:14

Member · 354 comments

nu jau klasika sad

http://www.youtube.com/watch?v=RpyjJSg2QW4


labāk nodilt nekā sarūsēt

Avatar

By averza 27.10.2013 23:22:03

Member++ · 5,048 comments

Iesaku nebraukt tik tuvu gar stāvošiem auto.


Latvijas valsts granteņu MTB maratons

Avatar

By KasparsZ 28.10.2013 21:15:46

Member · 473 comments
ARZ wrote

nu jau klasika sad

http://www.youtube.com/watch?v=RpyjJSg2QW4


Šitā pēdējā laikā ļoti bieži man arī gadās, kaut priekšā diezgan laba mirgotājgaismiņa. Sevišķi, kad ir gaišs. Un jā, tik tuvu braukt noparkotiem auto ir pašnāvība - tev aiz muguras brauc fūre, pēkšņi nedaudz atveras kāda auto durvis, tu tajās ieskrien un ar inerci krīti pa kreisi - tieši zem fūres riteņiem. Vispār labāk braukt 70-100 CM attālumā no ietves malas, ar domu, ka tur ir labāks asfalts, un nepieciešamības gadījumā būs vieta manevram pa labi, nevis pa kreisi - zem auto riteņiem.


chủ nghĩa phát xít

Avatar

By buzic 65 28.10.2013 22:27:28

Member · 1,158 comments

nu cik man meita stāstījusi, tad ARZ ir visai sportisks cilvis un arī ar velo uz "tu" smile
mazliet smieklīgi kā Tu viņu "audzini" smile
par to "tuvu  braukšanu" no vienas puses taisnība, no otras ..- kad esmu pie auto stūres, tie pa pus joslu uz 20-35km/h "lidojošie" velobraucēji mani kaitina. gan intensīvas satiksmes laikā, gan uz šaurām tikai divu joslu ielām (piem. Buļļu iela gar Dzegužkalnu), kur pretimbraucošie autiņi nevar pabraukt viens otram garām. arī es tur braucu centimetrus 20 no apmales.

Avatar

By KasparsZ 28.10.2013 22:52:25

Member · 473 comments

20 sekunžu dēļ nenomirsi. Ir jāiznīcina padomju domāšana "ātrāk apdzīt tūlīt"


chủ nghĩa phát xít

Avatar

By kalns_rsi 28.10.2013 22:58:12

Member · 519 comments
buzic 65 wrote

nu cik man meita stāstījusi, tad ARZ ir visai sportisks cilvis un arī ar velo uz "tu" smile
mazliet smieklīgi kā Tu viņu "audzini" smile
par to "tuvu  braukšanu" no vienas puses taisnība, no otras ..- kad esmu pie auto stūres, tie pa pus joslu uz 20-35km/h "lidojošie" velobraucēji mani kaitina. gan intensīvas satiksmes laikā, gan uz šaurām tikai divu joslu ielām (piem. Buļļu iela gar Dzegužkalnu), kur pretimbraucošie autiņi nevar pabraukt viens otram garām. arī es tur braucu centimetrus 20 no apmales.

Tu apgalvo, ka tev nepatīk/kaitina tie velo braucēji, bet man nepatīk/kaitina, ka mani indē nost vārda vistiešākajā nozīmē un pa retai reizie vēl ceņšas nogalināt. Kad sēžu pie auto stūres, man vēl ne reizi nav nokritis gabals, ka 47 sekundes ilgāk braucu no viena krustojuma līdz otram, taču es apzinos, ka mana auto dēl, uz māju sienām un cilvēku plaušās nosēžas mikro daļiņas, padarot balto sienu putekļu pelēku un krietni palielinot risku gūt elpceļu un asisnvadu slimības. Tam var arī droši pasekot statistikas datos līdzi. Protams, tie ir tikai skaitļi, bet iespējams tev vai kādam tavam tuviniekam nākotnē tās var būt problēmas. Tā pat kā daudzi citi cilvēki arī es uzskatu, ka mana dzīve bez auto ir neiedomājam, taču vismaz es varu respektēt un cienīt cilvēkus, kas izvēlas pārvietoties ar velosipēdu.

Avatar

By Brutalliance 28.10.2013 23:36:51

Member · 288 comments
buzic 65 wrote

tie pa pus joslu uz 20-35km/h "lidojošie" velobraucēji mani kaitina. gan intensīvas satiksmes laikā, gan uz šaurām tikai divu joslu ielām (piem. Buļļu iela gar Dzegužkalnu), kur pretimbraucošie autiņi nevar pabraukt viens otram garām.

Tur takš zīme 30, laikam, tā kā pajāt, tikai nezin kāpēc mani tur vienmēr apdzen, kad uz 30 minos. Agrāk kautrējos braukt nostāk no ietves par pusmetru, tagad, vairumā gadījumu, bez sirdsapziņas pārmetumiem braucu drošā attālumā no ietves, kas parasti ir vismaz metrs.

Last edited by Brutalliance (28.10.2013 23:38:02)

Avatar

By wrongway 29.10.2013 00:22:39

Member+ · 1,757 comments

Tieši tā kungi, un jaunskungi.

Kamēr nav normālu velojoslu, tikmēr braucam VISMAZ 1 metru no malas!
Tā ir drošāk riteņbraucējam, un autovadītāji tad nedara muļķības.

Ja kādam tas rada problēmas, tad iesaku mēģināt atcerēties reizi, kad sastrāgumā viņam priekšā stāv pārdesmit riteņbraucēji, kuri netiek ne uzpriekšu, ne aizmuguri.

Kad dzīvoju Iļģuciemā, tad regulāri vēroju nervozos autovadītājus, kuri zīmi 30 izlikās nemanām big_smile


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By wrongway 29.10.2013 00:26:27

Member+ · 1,757 comments
buzic 65 wrote

nu cik man meita stāstījusi, tad ARZ ir visai sportisks cilvis un arī ar velo uz "tu" smile
mazliet smieklīgi kā Tu viņu "audzini" smile
par to "tuvu  braukšanu" no vienas puses taisnība, no otras ..- kad esmu pie auto stūres, tie pa pus joslu uz 20-35km/h "lidojošie" velobraucēji mani kaitina. gan intensīvas satiksmes laikā, gan uz šaurām tikai divu joslu ielām (piem. Buļļu iela gar Dzegužkalnu), kur pretimbraucošie autiņi nevar pabraukt viens otram garām. arī es tur braucu centimetrus 20 no apmales.

A ar ko, intensīvas, da vispār satiksmes laikā, Tu, sēžot automašīnā, esi svarīgāks par riteņbraucēju?
Tu nelietderīgi aizņem daudz vairāk vietas, nodari nesalīdzināmi lielāku postu ielas segumam, piesārņo gaisu un apdraudi mazāk aizsargātos satiksmes dalībniekus, bet malā jāvācās riteņbraucējam, ja?


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By makaroni 29.10.2013 00:55:07

Member · 900 comments

Nu tā ir ļoti vienpusēja un daudziem pieņēmumiem balstīta pieeja. Apgriežot pretēji:
- Svarīgāks ar to ka lielāka atbildība. Kā bīstamāks, ātrāks un citiem redzamāks tieši es nosaku, kā drošāk veidot situāciju uz ceļu.
- Automašīna var lietderīgi aizņemt vietu (pārvadāt kko), kad riteņbraucējs var vienkārši braukāties.
- Autovadītājs rēķinās ar ātruma ierobežojumiem, sastrēgumiem un godprātīgu lēnāko transportlīdzekļu pārvietošanos (traktori nebrauc pa vidējo joslu,
jo piemēram tur ir vairāk vietas lāpstai, vai labāk redz).
- Var uzskatīt, ka velosipēdists ierobežojot ātrumu mazina automašīnai projektētā seguma ekonomisko atdevi, palielina benzīna patēriņu bremzējot/uzsākot un izraisa lieku vides piesārņojumu.
- Velosipēdistiem bieži rodas avārijas situācijas, par kurām izraisītāji pat nenojauš. Cik bieži notiek otrādi, piem. iebraucot lapām klātā līkumā kur pretim ir fūra un joslas vidū tūrists ar 20km/h un austiņām. Mašīna rauj malā, notriec gājēju, bet tūrists aizelsies neko nepamana un aizbrauc savās gaitās.

Neviens no minētajiem punktiem gan nedod kādam no satiksmes dalībniekiem ekskluzīvu priekšroku, vai lielākas tiesības, jo visi satiksmes dalībnieki kopā var saprātīgi novērtēt savu stāvokli uz ceļa, lai rīkotos droši, racionāli un pieklājīgi.

Un katrā ziņā nekādā gadījumā, vai situācijā par pamatu rīcībai uz ceļa nedrīkst būt kaitinājums.

P.S. Ceru ka manus absurdos punktus kāds autovadītājs neņems nopietni un vēl man pašam pēc tam necitēs big_smile.

Last edited by makaroni (29.10.2013 00:56:37)

Avatar

By mickys 29.10.2013 09:53:11

Local.Auth · 392 comments
makaroni wrote

- Automašīna var lietderīgi aizņemt vietu (pārvadāt kko), kad riteņbraucējs var vienkārši braukāties.

Tad velokurjeriem vajadzētu būt operatīvā transprta statusam - aizņem maz vietas un dara to lietderīgi - pārvadā kaut ko big_smile

Avatar

By KKTK 29.10.2013 10:35:23

Member+ · 2,294 comments
makaroni wrote

Cik bieži notiek otrādi, piem. iebraucot lapām klātā līkumā kur pretim ir fūra un joslas vidū tūrists ar 20km/h un austiņām. Mašīna rauj malā, notriec gājēju, bet tūrists aizelsies neko nepamana un aizbrauc savās gaitās.

Tie autovadītāji tiešām ir deformēti. Un un ja tajā drausmīgajā lapām klātajā līkumā pa joslu brauktu nevis tūrists, bet traktors uz 20km/h? Tad arī tur traktors būtu vainīgais, ka tavs spainis nekontrolēti kaut kur pārvietojas? Visi vainīgi, tikai ne tevis izvēlētais ātrums, ja?
Ja tu esi uz bāņa tad arī vari gāzt ar doma, ka visi ievēros noteikumus un neviens lēnāk par cik tur km/h nebrauks, bet uzkoplietošanas ceļiem arī 5km/h ir atļauti un likumīgi iespējami (sastrēgums), tad kāpēc tu domā, ka neredzamu līkumu tev jābrauc ar max pieļaujamo ātrumu?

Šitas joks, man liekas ir reģionos iesakņojies. Jāgāž vienmer ar max atļauto ātrumu! Nevis jāskatās uz segumu vai reljefu. Visi plikadīdas raustās no policijas sodiem, tāpēc pa perfektu asfaltu dudina ar saviem, teiksim, 90km/h, bet pa bedrainu, es pat teiktu pilnīgi sagruvušu ceļu, ARĪ gāž ar tiem 90km/h - jo tas tak ir atļautais ātrums! Tas nekas, ka dzirkstelēm šķiļoties tā grabaža knapi turās uz ceļa. Tur arī rodas tie daudzi reģionos sabrauktie.

Avatar

By zwiedrs 29.10.2013 11:03:56

Member · 120 comments

atvaino, bet šis ir velo forums, šeit nav ieteicams izteikt negatīvas norādes velobraucēju virzienā, pretējā gadījumā tevi te noēdīs bez sāls smile

makaroni wrote

Nu tā ir ļoti vienpusēja un daudziem pieņēmumiem balstīta pieeja. Apgriežot pretēji:
- Svarīgāks ar to ka lielāka atbildība. Kā bīstamāks, ātrāks un citiem redzamāks tieši es nosaku, kā drošāk veidot situāciju uz ceļu.
- Automašīna var lietderīgi aizņemt vietu (pārvadāt kko), kad riteņbraucējs var vienkārši braukāties.
- Autovadītājs rēķinās ar ātruma ierobežojumiem, sastrēgumiem un godprātīgu lēnāko transportlīdzekļu pārvietošanos (traktori nebrauc pa vidējo joslu,
jo piemēram tur ir vairāk vietas lāpstai, vai labāk redz).
- Var uzskatīt, ka velosipēdists ierobežojot ātrumu mazina automašīnai projektētā seguma ekonomisko atdevi, palielina benzīna patēriņu bremzējot/uzsākot un izraisa lieku vides piesārņojumu.
- Velosipēdistiem bieži rodas avārijas situācijas, par kurām izraisītāji pat nenojauš. Cik bieži notiek otrādi, piem. iebraucot lapām klātā līkumā kur pretim ir fūra un joslas vidū tūrists ar 20km/h un austiņām. Mašīna rauj malā, notriec gājēju, bet tūrists aizelsies neko nepamana un aizbrauc savās gaitās.

Neviens no minētajiem punktiem gan nedod kādam no satiksmes dalībniekiem ekskluzīvu priekšroku, vai lielākas tiesības, jo visi satiksmes dalībnieki kopā var saprātīgi novērtēt savu stāvokli uz ceļa, lai rīkotos droši, racionāli un pieklājīgi.

Un katrā ziņā nekādā gadījumā, vai situācijā par pamatu rīcībai uz ceļa nedrīkst būt kaitinājums.

P.S. Ceru ka manus absurdos punktus kāds autovadītājs neņems nopietni un vēl man pašam pēc tam necitēs big_smile.

Avatar

By buzic 65 29.10.2013 13:01:23

Member · 1,158 comments
kalns_rsi wrote
buzic 65 wrote

nu cik man meita stāstījusi, tad ARZ ir visai sportisks cilvis un arī ar velo uz "tu" smile
mazliet smieklīgi kā Tu viņu "audzini" smile
par to "tuvu  braukšanu" no vienas puses taisnība, no otras ..- kad esmu pie auto stūres, tie pa pus joslu uz 20-35km/h "lidojošie" velobraucēji mani kaitina. gan intensīvas satiksmes laikā, gan uz šaurām tikai divu joslu ielām (piem. Buļļu iela gar Dzegužkalnu), kur pretimbraucošie autiņi nevar pabraukt viens otram garām. arī es tur braucu centimetrus 20 no apmales.

Tu apgalvo, ka tev nepatīk/kaitina tie velo braucēji, bet man nepatīk/kaitina, ka mani indē nost vārda vistiešākajā nozīmē un pa retai reizie vēl ceņšas nogalināt. Kad sēžu pie auto stūres, man vēl ne reizi nav nokritis gabals, ka 47 sekundes ilgāk braucu no viena krustojuma līdz otram, taču es apzinos, ka mana auto dēl, uz māju sienām un cilvēku plaušās nosēžas mikro daļiņas, padarot balto sienu putekļu pelēku un krietni palielinot risku gūt elpceļu un asisnvadu slimības. Tam var arī droši pasekot statistikas datos līdzi. Protams, tie ir tikai skaitļi, bet iespējams tev vai kādam tavam tuviniekam nākotnē tās var būt problēmas. Tā pat kā daudzi citi cilvēki arī es uzskatu, ka mana dzīve bez auto ir neiedomājam, taču vismaz es varu respektēt un cienīt cilvēkus, kas izvēlas pārvietoties ar velosipēdu.

šis jautājums ir gaužām vienkārši risināms - pārcelies pie Tibetas mūkiem vai dziļi, dziļi Latgales ārēs un netīrā gaisa problēma tiks atrisināta par visiem 200% smile
es pa pilsētu 90%  pārvietojos ar velo, bet respektēju arī autovadītāju "tiesības atrasties uz ielas braucamās daļas" big_smile un ir reizes, kad man šīs 47 sek. IR svarīgas!
visticamāk, 90% šī foruma dalībnieku nav manas "sāpes" mērķauditorija, bet dzīvē gadās subjekti, kuri mani reāli tracina!! (pat neatkarīgi no tā, vai dotajā situācijā braucu ar velo vai auto)
un, joprojām, pārstāvu viedokli, ka vislielākā savstarpējā sapratne ir tiem cilvēkiem, kuri ikdienā pārvietojas gan ar velo, gan pie autostūres! (tas pats attiecas uz velo-kājāmgājējs)

Avatar

By vitamiins_xc 29.10.2013 13:07:25

Member+ · 2,831 comments
buzic 65 wrote

un ir reizes, kad man šīs 47 sek. IR svarīgas!

davai konkrētu piemēru.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By buzic 65 29.10.2013 13:22:19

Member · 1,158 comments
wrongway wrote

Tieši tā kungi, un jaunskungi.

Kamēr nav normālu velojoslu, tikmēr braucam VISMAZ 1 metru no malas!
Tā ir drošāk riteņbraucējam, un autovadītāji tad nedara muļķības.

Ja kādam tas rada problēmas, tad iesaku mēģināt atcerēties reizi, kad sastrāgumā viņam priekšā stāv pārdesmit riteņbraucēji, kuri netiek ne uzpriekšu, ne aizmuguri.

Kad dzīvoju Iļģuciemā, tad regulāri vēroju nervozos autovadītājus, kuri zīmi 30 izlikās nemanām big_smile

Es nenoliedzu Tavu viedokli, bet tikai izsaku savējo! Un kā Tu nosaki, ka tie autovadītāji bija/ir "nervozi"? smile Man tā iela patīk! Vēlu naktī, kad viņa ir tukša, ar auto velku uz visiem 70. Un zinu, ka gan pie Dzegužkalna, gan pie tramvaja sliedēm mēdz stāvēt CP. Kad tur ar velo braucu uz atļautajiem 35, paturu prātā, ka auto ir jātiek man garām. Un tā nav vienīgā vieta Rīgā, kur pārkāpju atļauto ātrumu. Un pilnībā apzinos, ka par šādu rīcību pienākas sods un var nākties atbildēt. Man pie auto stūres svētas ir šādas lietas: pagriezienu gaismas un spoguļi, zīme 30 pie skolām un bērnudārziem, luksofora signāli un STOP zīme. Pārējo cenšos ievērot, bet mēdzu arī pārkāpt. Un tagad varat visi man uzklupt un izstāstīt, cik tas ir slikti! Tikai, lai pirmais sāk tas, kurš NEKAD nav pārkāpis CSN, braucot ar velosipēdu! Te kāds minēja, ka tur ir 30, tāpēc brauc pa vidu un nevienam nav viņam jābrauc garām.. Arī ar autiņiem pārvietojas tieši šāda pati "suga" - vienmēr ieņem kreiso, malējo braukšanas joslu un brauc 5km/h zem atļautā ātruma, jo tās ir viņa tiesības un pārējie var stabulēt... Man ar auto, sastrēgumā stāvot, arī ir tiesības piedrāzt velobraucējus vai motobraucējus, kuriem es traucēju tikt garām, bet man nav grūti pabraukt tālāk no apmales vai atstāt vairāk vietas pa vidu (atkarībā no tā, ko redzu spoguļos), lai divriteņu braucēji tiek uz priekšu bez aizķeršanās!

Avatar

By buzic 65 29.10.2013 13:30:00

Member · 1,158 comments
vitamiins_xc wrote
buzic 65 wrote

un ir reizes, kad man šīs 47 sek. IR svarīgas!

davai konkrētu piemēru.

man bija situācija, kad dēls (toreiz apm. 2.klasē) piezvanīja man uz darbu un teica: biju pakaļ māsai uz bērnudārzu, bet, kamēr nācām uz mājām, viņa.... pazuda.
es toreiz no Vesetas ielas līdz Iļģuciemam aizbraucu ~3 minūtēs! viss beidzās labi.

esmu vedis cilvēkiem pasi uz lidostu.

gan jau varētu vēl atcerēties situācijas, kad esmu steidzies. un ceru, ka saproti, ka 47 sek (no luksofora, līdz luksoforam) garākā gabalā ir jāsummē kopā big_smile