Cik man policija ir atbildējusi, LV ar video neko nevar pasākt...
Man no policijas bija līdzīga atbilde...
Vienīgais, kas nāk prātā, kā legāls "sods", ir informēt darba devēju, ka viņu darbinieks šādi uzvedās uz ceļa ar darba devēja auto (ja auto ir uz uzņēmumu). Tad vēl pastāv iespēja piespiest uzņēmumu izteikt brīdinājumu konkrētajam darbiniekam.
Tātad, ja kādam ir informācija par šo te konkrēto auto, tad padalieties privāti. Publiskot vārdu, uzvārdu, pk, tel. pilnā formā nedrīkst. Pietiks ar uzņēmuma nosaukumu.
By 321 12.07.2017 13:22:17
Member · 6,351 commentsBy Bzh 12.07.2017 15:40:22
Member · 67 commentsCik man policija ir atbildējusi, LV ar video neko nevar pasākt... Pārkāpums jākonstatē VP darbiniekiem. Vakar pašam līdzīgi viens idiots uz P80 rāva purnā bez nekāda racionāla iemesla
Iesniegums par tīšu slepkavības mēģinājumu un kriminālsods (pieļauju gan, ka attaisnos, jo tipa "izvairījos no bedres, ēnas vai rēgiem", bet vismaz garastāvokli šāda kriminālizmeklēšana pabojās). Ja nemaldos, kā pierādījums tam der arī šādi video
By Kefīrers 12.07.2017 22:30:25
Member · 211 commentsGalss buss https://www.sudzibas.lv/galss-buss/gals … la-c378353
Ne velti tam kantorim kļička ir Gaļas buss. Vot nesaprotu: ne no vienas citas kompānijas tik konstanti sūdīgu attieksmi pret velobraucējiem neesmu manījis. Protams, ir gadījies, kad RS varoņi nobrauc par tuvu, nogriež, kur nevajag, bet tie ir 5%. Par gaļu, savukārt, katru reizi ietrīcas sirds, kad redzi perimetrā viņu busu, jo nekad nevar zināt, ko darīs. Onkuļiem, kas pieņemti darbā par minimālo algu, laikam grauž, ka jābrauc ar vecām lamatām, tāpēc izgāž savu niknumu uz visiem iespējamajiem satiksmes dalībniekiem.
Last edited by Kefīrers (12.07.2017 22:30:47)
Aizvēja pavēlnieks
By 321 12.07.2017 22:59:05
Member · 6,351 commentsMan somā ir gāzes baloniņš, bet kopš iegādes kaut kā nav sanācis lietot
Gaida nebēdni
By Kefīrers 13.07.2017 00:02:01
Member · 211 commentsMan somā ir gāzes baloniņš, bet kopš iegādes kaut kā nav sanācis lietot
Gaida nebēdni
Ko tad tu izdarīsi ar to? Viņu klaugām gāze ir pārpārēm.
Aizvēja pavēlnieks
By DZ 13.07.2017 00:04:16
Member · 3,501 commentsMan somā ir gāzes baloniņš, bet kopš iegādes kaut kā nav sanācis lietot
Gaida nebēdni
Vairumam tiem, kam draud iekļūšana šaja topikā gāzes balons ir bagažniekā.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By 436 13.07.2017 09:47:31
Member · 822 commentsAr gāzes baloniņu var iet trenkāt suņus, vairāk neko
By kaska 13.07.2017 10:29:47
Member · 886 commentsMan somā ir gāzes baloniņš, bet kopš iegādes kaut kā nav sanācis lietot
Gaida nebēdniVairumam tiem, kam draud iekļūšana šaja topikā gāzes balons ir bagažniekā.
Vai tad Voyager'am ir arī bagāžnieks?
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By peteris 23.07.2017 01:42:27
Member · 520 commentsGalss buss https://www.sudzibas.lv/galss-buss/gals … la-c378353
Ne velti tam kantorim kļička ir Gaļas buss. Vot nesaprotu: ne no vienas citas kompānijas tik konstanti sūdīgu attieksmi pret velobraucējiem neesmu manījis. Protams, ir gadījies, kad RS varoņi nobrauc par tuvu, nogriež, kur nevajag, bet tie ir 5%. Par gaļu, savukārt, katru reizi ietrīcas sirds, kad redzi perimetrā viņu busu, jo nekad nevar zināt, ko darīs. Onkuļiem, kas pieņemti darbā par minimālo algu, laikam grauž, ka jābrauc ar vecām lamatām, tāpēc izgāž savu niknumu uz visiem iespējamajiem satiksmes dalībniekiem.
Man luxexpress pa tukšu vantenieku nobrauca sprīža attālumā, kad piebraucu un pajautāju, kas par &^&*^*, atbilde bija "p1$ie$ prom no ceļa, jums ir veloceliņi"
By Maris 23.07.2017 09:20:18
Member · 1,322 commentsGalss buss https://www.sudzibas.lv/galss-buss/gals … la-c378353
Ne velti tam kantorim kļička ir Gaļas buss. Vot nesaprotu: ne no vienas citas kompānijas tik konstanti sūdīgu attieksmi pret velobraucējiem neesmu manījis. Protams, ir gadījies, kad RS varoņi nobrauc par tuvu, nogriež, kur nevajag, bet tie ir 5%. Par gaļu, savukārt, katru reizi ietrīcas sirds, kad redzi perimetrā viņu busu, jo nekad nevar zināt, ko darīs. Onkuļiem, kas pieņemti darbā par minimālo algu, laikam grauž, ka jābrauc ar vecām lamatām, tāpēc izgāž savu niknumu uz visiem iespējamajiem satiksmes dalībniekiem.
Man luxexpress pa tukšu vantenieku nobrauca sprīža attālumā, kad piebraucu un pajautāju, kas par &^&*^*, atbilde bija "p1$ie$ prom no ceļa, jums ir veloceliņi"
Protams, nobraukt sprīža attālumā ir nekorekt un bīstami, bet tomēr blakus ir veloceļš un kāda vella pēc to neizmantot.Ar mašīnu braucot, pa vantinieku, arī ir bijušas reizes, kad tos faken velosipēdistus, kuri lavierē starp mašīnām gribas slānīt.Visi vaimanā, ka sūdīga velo infrastruktūra, bet kad ir tas veloceliņš, tad tos neizmanto.Piekrītu, Vantenieka variants nav labākais piemērs, bet labāk lēnāk, bet drošāk, nekā džigitēt pa brauktuvi.
By Bzh 23.07.2017 10:09:14
Member · 67 commentsGalss buss https://www.sudzibas.lv/galss-buss/gals … la-c378353
Ne velti tam kantorim kļička ir Gaļas buss. Vot nesaprotu: ne no vienas citas kompānijas tik konstanti sūdīgu attieksmi pret velobraucējiem neesmu manījis. Protams, ir gadījies, kad RS varoņi nobrauc par tuvu, nogriež, kur nevajag, bet tie ir 5%. Par gaļu, savukārt, katru reizi ietrīcas sirds, kad redzi perimetrā viņu busu, jo nekad nevar zināt, ko darīs. Onkuļiem, kas pieņemti darbā par minimālo algu, laikam grauž, ka jābrauc ar vecām lamatām, tāpēc izgāž savu niknumu uz visiem iespējamajiem satiksmes dalībniekiem.
Man luxexpress pa tukšu vantenieku nobrauca sprīža attālumā, kad piebraucu un pajautāju, kas par &^&*^*, atbilde bija "p1$ie$ prom no ceļa, jums ir veloceliņi"
Tev bija jāatbild, ka viņam ir sabiedriskā transporta joslas - lai izmanto tās
By averza 23.07.2017 12:15:49
Member++ · 5,039 commentsNav nekāda veloceļa uz vantenieka. Nu tiešām cik stulbiem jābūt, lai domātu, ka tur ir kaut kāds veloceļš? Māri, ja uz vantenieka gribas slānīt velosipēdistus, kas lavierē starp auto, tad tu tur nevis brauc, bet STĀVI KORĶĪ. Un lavierē ne jau tāpēc, ka stulbi, bet tāpēc, ka viņiem jāsteidzas uz darbu un negrib apdraudēt māmiņas ar bērniem uz ietves, JĀ, TĀ IR IETVE! Un šoferi saliek savus auto uz tilta krustu šķērsu, tāpēc arī nākas lavierēt, nevis tāpēc, ka stulbi. Ja visi būtu smuki rindiņā ar vienādām nobīdēm, tad brauktu pa vidu un nelavierētu.
Iesaku nākamreiz apstāties autobusam priekšā, nelaist garām un gaidīt policiju. Un iefilmēt telefonā tos vārdus, ko viņš teica - lai vācies uz "veloceļa".
Last edited by averza (23.07.2017 12:16:43)
By Maris 23.07.2017 14:02:39
Member · 1,322 commentsNav nekāda veloceļa uz vantenieka. Nu tiešām cik stulbiem jābūt, lai domātu, ka tur ir kaut kāds veloceļš? Māri, ja uz vantenieka gribas slānīt velosipēdistus, kas lavierē starp auto, tad tu tur nevis brauc, bet STĀVI KORĶĪ. Un lavierē ne jau tāpēc, ka stulbi, bet tāpēc, ka viņiem jāsteidzas uz darbu un negrib apdraudēt māmiņas ar bērniem uz ietves, JĀ, TĀ IR IETVE! Un šoferi saliek savus auto uz tilta krustu šķērsu, tāpēc arī nākas lavierēt, nevis tāpēc, ka stulbi. Ja visi būtu smuki rindiņā ar vienādām nobīdēm, tad brauktu pa vidu un nelavierētu.
Iesaku nākamreiz apstāties autobusam priekšā, nelaist garām un gaidīt policiju. Un iefilmēt telefonā tos vārdus, ko viņš teica - lai vācies uz "veloceļa".
Nevēlos izvērst garu, neproduktīvu diskusiju, bet pilnībā Tev nepiekrītu.Protams, tas ir tikai mans subjktīvais viedoklis.
By averza 23.07.2017 18:01:45
Member++ · 5,039 commentsNeproduktīva diskusija būs tad, ja kādai no pusēm nebūs patiesu, normālu argumentu.
> Ar mašīnu braucot, pa vantinieku, arī ir bijušas reizes, kad tos faken velosipēdistus, kuri lavierē starp mašīnām gribas slānīt.
Kāpēc? Vai viņi kādu apdraud? Ja 1 no 20 lavierē bīstami, tad tas ir izņēmums. Lavierēt var arī mierīgi un droši.
> Visi vaimanā, ka sūdīga velo infrastruktūra, bet kad ir tas veloceliņš, tad tos neizmanto.
Šis konkrētais veloceliņš (labi, sauksim to tā) ir pilnīgs sūds, ne infrastruktūra. Nobrauktuves uz centru nav vispār. Ir jāapstājas, jāpalaiž visi auto un jāmēģina tikt pāri, kamēr nav neviena auto, tur nav pat gājēju pārejas. Tilta ietves platums vietās, kur ir stabi, ir tāds, ka tur var knapi izmainīties divi velosipēdisti. Ja grib ievērot vēl arī virzienu, tad vispār ir mega lieli līkumi jābrauc (piemēram, ja es no Ķīpsalas baseina gribu tikt uz kluso centru - pēc noteikumiem tas būtu murgs, ne brauciens). Ķīpsalā ir gājēju pārejas, kur ļoti jāuzmanās, vai auto palaidīs vai nē. Un, protams, Citadeles ielas krustojums ir pilnīgs marazms, tur pat pie zaļās gaismas nevar normāli tikt pāri, jo viss krustojums pilns ar steidzīgajiem CSN nezinātājiem. Ir vēl dažas lietas, kuras pat nepieminēšu. Tomēr es darba dienās braucu pa šo velosūdu, jo man ir bijuši gana daudz gadījumi, kad šādi kā Māris noskaņoti šoferi izrāda savu agresiju un debīlismu, CSN nezināšanu, lai gan braucu pa maliņu un tur ir 2 mega-platas joslas, kā arī priekšā bieži vien ir sastrēgums, līdz ar to steigas nekādas un droši apdzīt ir tikpat grūti kā pārslēgt radio staciju.
Last edited by averza (23.07.2017 18:03:17)
By novērotājs 23.07.2017 19:21:40
Member+ · 1,908 commentsNobrauktuves uz centru nav vispār. .
Necepies, bet pieej šim procesam radoši - griezies uzreiz pa labi pa Citadeles ielu gar banku un brauc līdz nākamajam krustojumam ar Torņa ielu. Ja vajag tālāk uz priekšu Valdemāra ielas virzienā, tur Citadeles ielu šķērsot ir diezgan vienkārši (vienvirziena iela, jāuzmanās tikai no tiem, kas nāk lejā no tilta). Starp citu, pa Torņa ielu ir kaut kādas veloceliņa imitācijas zīmes - ne tad veloceļš, ne tad velomaršruts (vismaz gājēji drusku respektē). Ja vajag ostas virzienā, veicam slaidu loku pa labi zem tilta un dodamies tālāk. Šo loku izmantoju arī, lai no centra braucot nokļūtu uz tilta pareizās puses veloietves (caur benzīntanku un pa trepītēm uz tiltu - jā, nu ir drusku čakars, bet nesalīdzināmi ērtāk nekā tas oficiālais velouzbraukšanas variants).
Tam, ka ātrajiem velobraucējiem uz tās vantinieka veloietves ir pagrūti, piekrītu pilnībā, vieni piloni jau vien ir ko vērts.
By averza 23.07.2017 20:18:26
Member++ · 5,039 commentsNu man centrā vajag pa kreisi no Valdemāra ielas, tāpēc maģiskajā vietā turpinu braukt taisni, mēģinot ierakstīties plūsmā, protams, šad tad arī tur man uztaurē, droši vien kāds pazīstamais pasveicina Ā, Tu domā, pēc Citadeles ielas šķērsošanas braukt pa kreisās puses ietvi un tālāk pa diagonāli caur parciņu?
Last edited by averza (23.07.2017 20:19:18)
By Maris 23.07.2017 21:12:51
Member · 1,322 commentsNeproduktīva diskusija būs tad, ja kādai no pusēm nebūs patiesu, normālu argumentu.
> Ar mašīnu braucot, pa vantinieku, arī ir bijušas reizes, kad tos faken velosipēdistus, kuri lavierē starp mašīnām gribas slānīt.
Kāpēc? Vai viņi kādu apdraud? Ja 1 no 20 lavierē bīstami, tad tas ir izņēmums. Lavierēt var arī mierīgi un droši.
> Visi vaimanā, ka sūdīga velo infrastruktūra, bet kad ir tas veloceliņš, tad tos neizmanto.
Šis konkrētais veloceliņš (labi, sauksim to tā) ir pilnīgs sūds, ne infrastruktūra. Nobrauktuves uz centru nav vispār. Ir jāapstājas, jāpalaiž visi auto un jāmēģina tikt pāri, kamēr nav neviena auto, tur nav pat gājēju pārejas. Tilta ietves platums vietās, kur ir stabi, ir tāds, ka tur var knapi izmainīties divi velosipēdisti. Ja grib ievērot vēl arī virzienu, tad vispār ir mega lieli līkumi jābrauc (piemēram, ja es no Ķīpsalas baseina gribu tikt uz kluso centru - pēc noteikumiem tas būtu murgs, ne brauciens). Ķīpsalā ir gājēju pārejas, kur ļoti jāuzmanās, vai auto palaidīs vai nē. Un, protams, Citadeles ielas krustojums ir pilnīgs marazms, tur pat pie zaļās gaismas nevar normāli tikt pāri, jo viss krustojums pilns ar steidzīgajiem CSN nezinātājiem. Ir vēl dažas lietas, kuras pat nepieminēšu. Tomēr es darba dienās braucu pa šo velosūdu, jo man ir bijuši gana daudz gadījumi, kad šādi kā Māris noskaņoti šoferi izrāda savu agresiju un debīlismu, CSN nezināšanu, lai gan braucu pa maliņu un tur ir 2 mega-platas joslas, kā arī priekšā bieži vien ir sastrēgums, līdz ar to steigas nekādas un droši apdzīt ir tikpat grūti kā pārslēgt radio staciju.
Cien. Averzas kungs, par cik neesam personīgi pazīstami, tad ir nekorekti, par manu braukšanas kultūru spriest, pēc mana posta.Es atspoguļoju situāciju vispārināti un ja pieminēju aprobežotu veloindivīdu slānīšanu, tas nenozīmē, ka es metu pa mēmajiem, ieslēdzu avārijas ugunis, izvelku, no bagažnieka, beisbola nūju un lieku to lietā.Braucu ar velo 30 gadus un ar auto 20, paldies Dievam nav sanācis konflikts ne kā autovadītājam pret velosipēdistiem, ne otrādi, tādēļ uzskatu, ka neko nepareizu neesmu uzrakstījis.Kā jau minēju, tas ir mans - tīri subjektīvais vērtējums.Ja būtu vēlējies uzklausīt domas, par sava sprieduma pareizību, būtu to noformulējis jautājuma formā :-P Lai jauks vakars.
By androns1983 23.07.2017 21:23:09
Member · 418 commentsCien. Māri
Iesēdies kaut vai google mapā (street viewā) un aizbrauc no Spices līdz centram un tad pasaki kurā tieši vietā velosipēdistam būtu jāuzbrauc uz tā saucamā veloceļa? Brīdī kad esmu uz Vantinieka, tad varu pamanīt, ka blakus ir veloietve ... diemžēl tur ir borde (metāla nožogojums) un es uz tās virsū netieku.
Last edited by androns1983 (23.07.2017 21:23:40)
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Kefīrers 23.07.2017 21:31:05
Member · 211 commentsCik man zināms, vantenieka ietves faktiski ir "gājēju un velosipēdu ceļš", kas neparedz obligātu riteņbraucēju pārvietošanos pa to. Un es drošāk, tomēr, jūtos uz brauktuves (wow, shocking, right?), jo pešehodi + pretimbraucošie velosipēdisti tikšanu pāri padara par kārtīgu šaha spēli.
Aizvēja pavēlnieks
By novērotājs 23.07.2017 22:07:46
Member+ · 1,908 commentsNu man centrā vajag pa kreisi no Valdemāra ielas, tāpēc maģiskajā vietā turpinu braukt taisni, mēģinot ierakstīties plūsmā, protams, šad tad arī tur man uztaurē, droši vien kāds pazīstamais pasveicina Ā, Tu domā, pēc Citadeles ielas šķērsošanas braukt pa kreisās puses ietvi un tālāk pa diagonāli caur parciņu?
Var tā, bet var arī nešķērsot Citadeles ielu, bet tajā krustojumā pagriezties pa labi un pa celiņu diagonāli pāri tam zālājam nonākt atpakaļ pie tilta, tam pa apakšu cauri un izbraucam uz Muitas ielu, kas ir pa kreisi no Valdemāra ielas, ko arī tev vajadzēja. Vairāk braukšanas, mazāk gaidīšanas krustojumos (vismaz man tā patīk labāk).
By averza 23.07.2017 22:08:49
Member++ · 5,039 commentsJa būtu vēlējies uzklausīt domas, par sava sprieduma pareizību, būtu to noformulējis jautājuma formā :-P
Mans jautājums ir ļoti acīmredzams - kāpēc Tev nepatīk, ka velosipēdisti izmanto Vanšu tilta brauktuvi?
By kandrejevs 23.07.2017 22:32:27
Member+ · 765 commentssāpīgi skatīties, ka ar ciskudrilli nav jāstāv korķī
Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019
By Maris 23.07.2017 22:37:36
Member · 1,322 commentsJa būtu vēlējies uzklausīt domas, par sava sprieduma pareizību, būtu to noformulējis jautājuma formā :-P
Mans jautājums ir ļoti acīmredzams - kāpēc Tev nepatīk, ka velosipēdisti izmanto Vanšu tilta brauktuvi?
Ja blakus brauktuvei ir veloceliņš (kaut arī tāds, kāds tas ir), tad kāpēc neizmantot to?Šī ir diskusija bez rezultāta - es nespēju mainīt Tavu pārliecību, Tu manu.Nebūt nav tā, ka man nepatīk, ka velosipēdisti izmanto brauktuvi, lai lieto, jo vairāk, jo labāk - man būs brīvāks, braucot pa veloceliņu :-P Katrs pac, par savu drošību ir atbildīgs.Man tiešām vairāk nav ko piebilst.
By kaska 23.07.2017 22:50:54
Member · 886 commentsJa būtu vēlējies uzklausīt domas, par sava sprieduma pareizību, būtu to noformulējis jautājuma formā :-P
Mans jautājums ir ļoti acīmredzams - kāpēc Tev nepatīk, ka velosipēdisti izmanto Vanšu tilta brauktuvi?
Ja blakus brauktuvei ir veloceliņš (kaut arī tāds, kāds tas ir), tad kāpēc neizmantot to?
Tādēļ, ka pa brauktuvi no Nacionālā teātra līdz Gandram nokļūt ir 2x ātrāk un pat nedaudz drošāk
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By averza 23.07.2017 23:32:00
Member++ · 5,039 commentsJa blakus brauktuvei ir veloceliņš (kaut arī tāds, kāds tas ir), tad kāpēc neizmantot to?
Te taču gan es, gan daudzi citi jau uzrakstīja argumentētus iemeslus, kāpēc. Es saprotu, ja daži reti eksemplāri tikai izmantotu brauktuvi, tad būtu pamats domāt, ka tie daži ir vienkārši nojūgušies, bet, ja tā dara diezgan daudzi, tātad tur kaut kas ir - nu nevar viņi visi būt stulbi, bet brauc tur kaut kādu loģisku apsvērumu dēļ. Bet, skatoties reālu bildi, es domāju, ka apmēram 95% tomēr brauc tur pa ietvi. Un apmēram 50% brauc nepareizajā virzienā. Vai viņi visi arī ir muļķi? Vai tomēr muļķīga ir infrastruktūra un/vai šīs virzienu norādes?
By Maris 24.07.2017 09:46:04
Member · 1,322 commentsJa blakus brauktuvei ir veloceliņš (kaut arī tāds, kāds tas ir), tad kāpēc neizmantot to?
Te taču gan es, gan daudzi citi jau uzrakstīja argumentētus iemeslus, kāpēc. Es saprotu, ja daži reti eksemplāri tikai izmantotu brauktuvi, tad būtu pamats domāt, ka tie daži ir vienkārši nojūgušies, bet, ja tā dara diezgan daudzi, tātad tur kaut kas ir - nu nevar viņi visi būt stulbi, bet brauc tur kaut kādu loģisku apsvērumu dēļ. Bet, skatoties reālu bildi, es domāju, ka apmēram 95% tomēr brauc tur pa ietvi. Un apmēram 50% brauc nepareizajā virzienā. Vai viņi visi arī ir muļķi? Vai tomēr muļķīga ir infrastruktūra un/vai šīs virzienu norādes?
Cilvēks, pēc savas būtības ir slinks radījums un ja būs iemesls braukt, pa īsāko vai vienkāršāko ceļu, liela daļa tā arī darīs.Bat daļa ir, kuri tomēr ievēro zināmu kārtību un izmanto viņiem paredzēto infrastruktūras daļu, respektīvi šajā gadījumā veloceliņu, varbūt arī tas ir stulbums, bet cilvēki jau ir atšķirīgi.Nu nevajag visus audzināt un mācīt, kā jādara.Ja patīk braukt pa to Vantinieka braucamo daļu - uz priekšu.Lai labi ripo un viss veiksmīgi! :-)
By ptsns 10.07.2017 10:55:56
Member · 1,175 comments