Vadītāju kauna kakts

Avatar

By IAeroI 04.11.2015 10:19:03

Member · 433 comments
DZ wrote

Ja grib vienkāršus velosipēdistus pārlikt uz gājēju/velo ietvi, tad jāsāk nevis ar velosipēdistu pārvietošanu, bet gājēju novākšanu. Visi gājēji kā tādas gundas, nespēj saprast kur atrodas. Tad tu viņiem pasaki, kur viņiem jādodas un tie neapmierināti sāk izdot kautkādas skaņas austrumu valodā.

Pec Jusu domam cilvekiem ar ģimeni jastaiga pa Rīgas centra (un ne tikai) ielam viena rinda?
Tipisks gudrinieks...

Avatar

By DZ 04.11.2015 10:29:36

Member · 3,501 comments

Nē, gājējiem ir jāiet pa tiem atvēlēto ietvi vai ietves daļu.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By buzic 65 04.11.2015 10:38:13

Member · 1,159 comments
DZ wrote

Nē, gājējiem ir jāiet pa tiem atvēlēto ietvi vai ietves daļu.

Tev varētu piekrist gadījumā, ja gan vieniem, gan otriem ir atvēlēts pietiekams ietves platums. Pie mums gan ir redzēti visvisādi brīnumi.
Un, kāds tad būs Tavs priekšlikums vanšu tilta ietvei? Tur jau šobrīd gājēji pārvietojas sāniski un nepārtraukti tiek biedēti ar kliegšanu un zvanīšanu. Kas notiks nākamgad, kad uz šīs ietves (teorētiski) būs jāpārvācas arī tiem, kuri brauc pa tilta brauktuvi?

Avatar

By IAeroI 04.11.2015 10:49:27

Member · 433 comments
DZ wrote

Nē, gājējiem ir jāiet pa tiem atvēlēto ietvi vai ietves daļu.

IMHO, domaju ka pirmkart vajag kaut ka informet "parastos" riteņbraucejus par uzvedību uz velo/gajeju utt. ceļiem. Jo piemēram Jurmalas velo-bezceļiņš ļoti labi atspaguļo faktu ka vairakums brivdienu riteņbrauceju nezin pat kuras ceļa malas jaturas (es jau kluseju par tiem kurus nacas sastopt uz brauktuves, labaja mala, man pretimbraucošos big_smile
Redzot kas notiek uz trotuariem, uzskatu ka parastakais ko jazin ir:
- uzkapjot uz velo - jaatceras ka tu neesi viens uz ceļa un neesi atrakais;
- atrums - braucot pa trotuaru jaatceras par gajejiem, bērniem, pieguļošam teritorijam utt.;
- atrašanas - jaturas pec iespejas labaja mala/josla (neesam tak UK);
- manivrešana - pirms taisīt kadu manevru, paskaties gar plecu (jaatceras ka neesi vienigais un atrakais);
- pieklaiba - ja kads tevi apsteidz, palaid viņu (cilveks steidzas, ir atraks par tevi dotaja brīdi utt.);
- utt.

Protams tas ir tikai manas domas, jo šodien redzeju ka puika ar fixi iebraucot tilta ba ietvi, taisija šadus manevrus --> ~~~~  (meta viņu no viena sana - otra).

Avatar

By kaska 04.11.2015 10:52:22

Member · 893 comments
buzic 65 wrote
DZ wrote

Nē, gājējiem ir jāiet pa tiem atvēlēto ietvi vai ietves daļu.

...
Un, kāds tad būs Tavs priekšlikums vanšu tilta ietvei? Tur jau šobrīd gājēji pārvietojas sāniski un nepārtraukti tiek biedēti ar kliegšanu un zvanīšanu. Kas notiks nākamgad, kad uz šīs ietves (teorētiski) būs jāpārvācas arī tiem, kuri brauc pa tilta brauktuvi?

Pag pag! Vai tad noteikumu pēdējā redakcijā, šis netika labots?

Mihails wrote

Izrādās, ka MK pieņēma citu CSN redakciju, ne to, kas bija publicēta http://tap.mk.gov.lv/lv/mk/tap/?pid=40319541.

Pamanīju vienu būtisku atšķirību 200. punktā:

200. Velosipēdu vadītājiem jābrauc pa attiecīgā virziena velojoslu, velosipēdu ceļu vai gājēju un velosipēdu ceļu iespējami tuvāk tā labajai malai. Ja to nav vai tie ir attālināti no ceļa, velosipēdu vadītājiem atļauts: [...]

Tekstā ir minēts tikai gājēju un velosipēdu ceļš (ar nodalītu joslu riteņbraucējiem, 419./421. ceļa zīme). Tātad arī turpmāk drīkstēs braukt pa brauktuvi vai ietvi, ja uz ceļa ir kopīgs gājēju un velosipēdu ceļš (t.i. bez nodalītas joslas riteņbraucējiem, 417. ceļa zīme) - piemēram, pa Vanšu tilta brauktuvi.

Īstā redakcija, kas stāsies spēkā 01.01.2016: http://likumi.lv/ta/id/274865-celu-sati … i#p-552656

Last edited by kaska (04.11.2015 10:53:36)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By trompists 04.11.2015 10:57:33

Member · 125 comments
buzic 65 wrote

Piekrītu Nilam! Turklāt man nebūs likumīgu tiesību atrasties uz brauktuves vietās, kur līdz šim braucu, jo blakus ielai ir apzīmētas/iezīmētas gājēju-velo ietves sad

Ja 'veloinfrastruktūra' ir attālināta, tad var lietot brauktuvi. Manuprāt, piemēram, uz Lāčplēša ielas nav attālināta, bet uz Vantinieka ir (ļoti neērta uzbraukšana, barjeras).

Last edited by trompists (04.11.2015 10:58:01)

Avatar

By averza 04.11.2015 10:59:01

Member++ · 5,039 comments

Vēl ir pietiekami daudz laika, lai mainīto redakciju izmainītu vēl un vēl.
Velo-bezceliņš ir labs termins smile
Starp citu, Zolitūde-Imanta posmā ir svaigs asfalts.

Avatar

By buzic 65 04.11.2015 11:08:22

Member · 1,159 comments
kaska wrote
Mihails wrote

Izrādās, ka MK pieņēma citu CSN redakciju, ne to, kas bija publicēta http://tap.mk.gov.lv/lv/mk/tap/?pid=40319541.

Pamanīju vienu būtisku atšķirību 200. punktā:

200. Velosipēdu vadītājiem jābrauc pa attiecīgā virziena velojoslu, velosipēdu ceļu vai gājēju un velosipēdu ceļu iespējami tuvāk tā labajai malai. Ja to nav vai tie ir attālināti no ceļa, velosipēdu vadītājiem atļauts: [...]

Tekstā ir minēts tikai gājēju un velosipēdu ceļš (ar nodalītu joslu riteņbraucējiem, 419./421. ceļa zīme). Tātad arī turpmāk drīkstēs braukt pa brauktuvi vai ietvi, ja uz ceļa ir kopīgs gājēju un velosipēdu ceļš (t.i. bez nodalītas joslas riteņbraucējiem, 417. ceļa zīme) - piemēram, pa Vanšu tilta brauktuvi.

Īstā redakcija, kas stāsies spēkā 01.01.2016: http://likumi.lv/ta/id/274865-celu-sati … i#p-552656

Šo es biju palaidis garām!
Paldies par info!

Avatar

By androns1983 11.11.2015 16:17:07

Member · 418 comments
buzic 65 wrote
DZ wrote

Nē, gājējiem ir jāiet pa tiem atvēlēto ietvi vai ietves daļu.

Tev varētu piekrist gadījumā, ja gan vieniem, gan otriem ir atvēlēts pietiekams ietves platums. Pie mums gan ir redzēti visvisādi brīnumi.
Un, kāds tad būs Tavs priekšlikums vanšu tilta ietvei? Tur jau šobrīd gājēji pārvietojas sāniski un nepārtraukti tiek biedēti ar kliegšanu un zvanīšanu. Kas notiks nākamgad, kad uz šīs ietves (teorētiski) būs jāpārvācas arī tiem, kuri brauc pa tilta brauktuvi?

lai vai kā tur būs definēts, par vanšu tiltu neviens Tev neko nevarēs piesiet.

iedomājies, ka Tu brauc ar velo tur, kur tas tumšais MB džips https://goo.gl/R020h4
šim ceļam blakus nav veloceļš. (it sevišķi, ja tu jau nāc no Slokas ielas krustojuma).
uzbrauc uz Vantinieka un pēkšņi izrādās, ka blakus ir veloceļš ... how the fuck velosipēdists tur varētu nokļūt? Tur ir barjera.
Lai uzspiestu pārvietoties pa dedicated veloceļiem, ir jārada iespēja uz tiem nokļūt brīdī, kad tie parādās brauktuves tuvumā.

Vantiniekam no otras puses ir līdzīgi.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By novērotājs 11.11.2015 16:40:04

Member+ · 1,932 comments
androns1983 wrote

uzbrauc uz Vantinieka un pēkšņi izrādās, ka blakus ir veloceļš ... how the fuck velosipēdists tur varētu nokļūt? Tur ir barjera.

Ja tu smuki nogriezies uz Ķīpsalu, tad pie Preses nama uzbraukt uz veloceļa (drīzāk gan veloietves) var bez problēmām. Tad gan vajadzētu zīmi, ka šāds veloceļš tur ir.
Bet vispār pārvietot visus ātros velobraucējus uz pašauro Vantinieka veloietvi diez cik prātīgi nav, it īpaši apbraucot pilonus, var sanākt paliela jautrība.

Avatar

By androns1983 11.11.2015 16:56:25

Member · 418 comments

Nu nedublējas mums tie veloceļi visām ielām. Pat īstenībā pietiek ar brīvībeni, kur braucot centra virzienā Tu pat īsti zināt nevari, ka kaut kur tur tālu otrā pusē ir 2virzienu veloceļš.
Tas pats ar vantinieku - "JA es nobraucu lejā uz ķīpeni" ... bet ja man vajag taisni pāri tiltam, tad nafig man būtu jāiedomājas pērties lejā uz ķīpeni.

P.S. - realitātē gan esmu cēlis pāri velo tai barjerai, jo ir gadījies, ka uz tilta ir tāds sastrēgums, ka īsti nevar izlavierēt pa brauktuvi.


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By buzic 65 11.11.2015 18:53:57

Member · 1,159 comments

andron, man jau patīk Tavs domu gājiens, jo es braucu pa brauktuvi, bet tā vislielākā mērā ir demagoģija. Tieši tas pats būtu, ja autovadītājs klārētu ceļu policistam, ka pa vienvirziena ielu pret spalvu brauca tāpēc, ka īsākajā iespējamajā maršrutā tā bija vienīgā iela.

Avatar

By Mihails 11.11.2015 19:01:30

Member · 341 comments
buzic 65 wrote

andron, man jau patīk Tavs domu gājiens, jo es braucu pa brauktuvi, bet tā vislielākā mērā ir demagoģija. Tieši tas pats būtu, ja autovadītājs klārētu ceļu policistam, ka pa vienvirziena ielu pret spalvu brauca tāpēc, ka īsākajā iespējamajā maršrutā tā bija vienīgā iela.

Uz vienvirziena ielas katrā krustojumā pretējā virzienā stāv ķieģelis, pirms krustojuma - zīme, ka šķērsojamā iela ir vienvirziena. Uz ielām, kur blakus ir veloceļi, nav nekādu aizlieguma vai pat informācijas zīmju, no kurām varētu uzzināt, ka kaut kur tur blakus atrodas veloceļš. Velobraucējam tāpat kā autobraucējam nav jāzina no galvas visu Latvijas veloceļu karte, jāvadās pēc ceļa zīmēm.

Avatar

By Tantrix 11.11.2015 19:08:27

Member · 527 comments

+1 Mihails
Tiešām nereti ir bijuši  gadījumi pirms tam nebrauktā apvidū, ka tikai jau braucot pa ielu pamanīju, ka paralēli tam ir arī kaut kas velocelinam līdzīgs. Bet pirms tam nekādu informatīvu zīmju jau nav nekur, kas laicīgi par to informētu.


rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com

Avatar

By buzic 65 11.11.2015 19:09:40

Member · 1,159 comments
Mihails wrote

Velobraucējam tāpat kā autobraucējam nav jāzina no galvas visu Latvijas veloceļu karte, jāvadās pēc ceļa zīmēm.

Ar auto Tu nebrauc, vai ne? Pēc Tavas loģikas ir iespējams braukt mazā, lokālā sūnuciemā, bet pamēģini, neizpētot karti un rūpīgi neizplānojot maršrutu pabraukt pa Eiropu, vadoties tikai un vienīgi no zīmēm. smile
Visa mana sāpe ir tajā, ka es "negribu uz ietves", bet zinot, kā pie mums notiek lietas un, ja kāds vēlēsies "atbrīvot Vantinieka brauktuvi no riteņbraucējiem", nebrīnīšos, ja visai ātri parādīsies norādes velobraucējiem, kur tās veloietves jāmeklē...

Avatar

By Mihails 11.11.2015 19:17:10

Member · 341 comments
buzic 65 wrote

Ar auto Tu nebrauc, vai ne? Pēc Tavas loģikas ir iespējams braukt mazā, lokālā sūnuciemā, bet pamēģini, neizpētot karti un rūpīgi neizplānojot maršrutu pabraukt pa Eiropu, vadoties tikai un vienīgi no zīmēm. smile

Ar auto agrāk braucu, vairs nē. Taču tālāk par Lietuvu pie stūres neesmu braucis. Kad vajag nokļūt kaut kur, kur es nezinu kā nokļūt, izmantoju navigāciju viedtālrunī. Pirms man parādījās viedtālrunis, plānoju maršrutu uz datora, vēl pirms tam papīra kartē.

Avatar

By androns1983 11.11.2015 19:29:37

Member · 418 comments

Velobraucēju tīri legāli var novirzīt kaut kur "tuvāk" veloceļam ar šo zīmi.
20110304160856881439_open.jpg

lieki piebilst, ka to zīmi es vismazāk vēlos redzēt uz ielām smile

Last edited by androns1983 (11.11.2015 19:30:00)


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By NilsS 16.11.2015 18:13:02

Member · 775 comments

Šodien, īsi pirms 16 00,  Rīga-Ogre  virzienā,  braucot  pāri  Ikšķiles viaduktam  + - 10 cm  gar  sānu  aizlidoja Ecolines autobuss,  dzeltzaļā krāsā. 
Ceļš  bija tukšs,  elektrozaļa jaka un kaska,  visur atstarotāji, aizmugurē mirkšķināja lampa.
Tas mērglis mani nevarēja neredzēt,   principā pietrūka mazmazmazliet, lai es tagad nerakstītu.
Esmu mērenā šokā.

Last edited by NilsS (16.11.2015 18:13:59)

Avatar

By KasparsS 16.11.2015 18:29:57

Member+ · 2,273 comments

Man katru dienu speciāli novrauc garām ar nelielu attālumu. Principā bail domāt, ka tas ir tikai laika jautājums...
Piemēram šodien braucu pa Jelgavas platās šosejas nomali un viens golfs pat speciāli iebrauca nomalē, ka tik man tuvāk nobraukt.
Un vēl man patīk pilsētā, ka ir šoferi, kas pat gatavi ziedot sava auto piekari iebrauc bedrē, ka tik nobraukt tuvāk.
Tādi mums tie cilvēki.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Mutesprieks 16.11.2015 18:55:07

Member · 231 comments
KasparsS wrote

Man katru dienu speciāli novrauc garām ar nelielu attālumu. Principā bail domāt, ka tas ir tikai laika jautājums...
Piemēram šodien braucu pa Jelgavas platās šosejas nomali un viens golfs pat speciāli iebrauca nomalē, ka tik man tuvāk nobraukt.
Un vēl man patīk pilsētā, ka ir šoferi, kas pat gatavi ziedot sava auto piekari iebrauc bedrē, ka tik nobraukt tuvāk.
Tādi mums tie cilvēki.

Cik pa lielākām šosejām braukts, speciāli neviens nav vilcis virsū. Taču tuvu gan nobrauc reizēm, pat tad, kad viss tukšs, kā arī NilsS saka. Tas vairs pat neliek dusmoties, aprasts. Drīzāk patīkams pārsteigums pārņem tad, kad kāds izvēlas lielāku intervālu lai apdzītu, kas pēc būtības būtu normāli. Kaut kad braucu kaut kur pa vecmīlgrāvja rajonu, kad jūtu aizmugurē fūre.  Mani nevarēja apdzīt pretīm nākošo auto dēļ, jo patrāpījās šaura vieta, taču cilvēks pacietīgi ripināja nopakaļ. Ieminu zālītē un palaidu garām, pat nomidžināja paldies ar avareikām, patīkami.

Last edited by Mutesprieks (16.11.2015 18:56:26)

Avatar

By averza 16.11.2015 19:06:17

Member++ · 5,039 comments

Tik traki nav gadījies, bet varbūt tāpēc, ka uz šosejām rādos reti un visbiežāk brīvdienās. Šoferi izvēlas patrenēties izjust transportlīdzekļa gabarītus uz velosipēdistiem, cik praktiski! Tad jau tiešām drošāk aizmotorā. Man ir aicinājums visiem šoferiem, kas šo lasa: ja kādreiz redzat šādu kriminālu situāciju, pasekojiet šoferim un izdariet kaut ko. Ja ir iefilmēts, tad iesniedziet policijā. Ja braucat pa šauru šoseju un pretī brauc velo, bet aizmugurē tuvojas kāds auto, pārkārtojieties uz ceļa vidu vai ieslēdziet kreiso pagriezienu, lai tas aizmugurējais neizdomā apdzīt.

Avatar

By NilsS 16.11.2015 19:14:38

Member · 775 comments

Redz, es arī aizdomājos par to -  cik ilgi vēl tā sad
Tos smerdeļus  taču neviens nesoda,kamēr kādu nenobrauc
Principā mums vajadzīgs  savs  rupors  pie  CSDD  un CP

Last edited by NilsS (16.11.2015 19:39:49)

Avatar

By averza 16.11.2015 19:33:42

Member++ · 5,039 comments

Viņus nesoda arī tad, ja nobrauc.

Avatar

By Ivars27 16.11.2015 20:24:17

Member · 373 comments
NilsS wrote

Šodien, īsi pirms 16 00,  Rīga-Ogre  virzienā,  braucot  pāri  Ikšķiles viaduktam  + - 10 cm  gar  sānu  aizlidoja Ecolines autobuss,  dzeltzaļā krāsā. 
Ceļš  bija tukšs,  elektrozaļa jaka un kaska,  visur atstarotāji, aizmugurē mirkšķināja lampa.
Tas mērglis mani nevarēja neredzēt,   principā pietrūka mazmazmazliet, lai es tagad nerakstītu.
Esmu mērenā šokā.

Klau, uzraksti taču Ecolines vadībai un FB / twiterim - ja arī vadība nedomās iespringt ar atbildi, tad viņu pīāristiem būs dažas minūtes jāpakasa attiecīgās vietas, lai ieceptu atbildi.

Un uzraksti arī ATD:
VSIA Autotransporta direkcija
Vaļņu iela 30, Rīga
E-pasts: info@atd.lv
Tālrunis: 67280485

Valsts kantorim pēc reglamenta ir jāatbild uz vēstulēm - lielas cerības, ka atbildēs pēc būtības nav, bet zaudēt jau arī nav ko. Krimināllikuma 298.pants Tev par šādu iesniegumu nedraud wink

Avatar

By NilsS 16.11.2015 20:33:05

Member · 775 comments

Tā arī darīšu + CP.  Šito mudaku  dēļ  nākamgad nopirkšu kameru un postēšu video.  Žēl, protams,  labāki rati/klaņi noderētu  vairāk.

Last edited by NilsS (17.11.2015 06:21:40)

Avatar

By HH 17.11.2015 00:29:23

Member · 199 comments

Gaidu kad iznāks fly12, bet grasos pirkt fly6

https://cycliq.com/product

Avatar

By DZ 17.11.2015 01:23:40

Member · 3,501 comments
NilsS wrote

Tā arī darīšu + CP.  Šito mudaku  dēļ  nākamgad nopirkšu kameru un postēšu video.  Žēl, protams,  labāki rati/klaņi rati  noderētu  vairāk.

Ik pa laikam actioncamiem šur tur parādās labas cenas. Ja nākamreiz ieraudzīšu, aizmetīšu linku.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv