Vadītāju kauna kakts

Avatar

By DZ 16.07.2013 14:52:12

Member · 3,402 comments
gaga wrote

zobs, busa vadītājs domāja, ka tu brauc lēnāk un ka pagūs pabraukt garām pirms kabata beidzas

Jā, jā, domāja. Varbūt tam vadītājam der ar lāpstu ievilkt un līķa sekcijā teikt - domāju, ka viņa pauris bija cietāks...
Nesen arī viens RS dzeltenais autobuss iespieda pieturā, vadītāja tika cauri ar vieglu izbīli, bet nu bliezt jau gribējās pa to krieviski runājošo ģīmi.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By oskars 16.07.2013 14:52:39

Member · 689 comments
zobs wrote

http://youtu.be/xS8Oi2ILQdw

Nu mani te ar gandrīz nonesa buss, pie kam blakusjoslās vispār neviens nebrauca ! Šķiet ka tas darīts speciāli tikai kālab , tā arī nesapratu !

Imantā ir bijis līdzīgi. 7dienas rīts, abas joslas tukšas, bet autobuss nonesās garām uz mm. Domāju noķeršu nākamajā pieturā un parunāšos, bet kā izrādās tas bija tukšs un bez maršruta numura...laikam uz depo devās. Pārsvarā RS vadītāji ir ļoti korekti, jo zin, ka pēc nr viegli identificēt, bet ir arī pa kādam pidaram.

Avatar

By wrongway 16.07.2013 15:21:00

Member+ · 1,753 comments

Nebrauciet tik tuvu malai, un vajadzīgo pozīciju ieņemiet labu gabalu pirms sašaurinājuma.
Tad neviens Jūs malā nespiedīs, un pat attapsies, ka blakus ir tukša josla.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By KasparsZ 16.07.2013 21:27:23

Member · 473 comments

+1 , jābrauc ir vismaz pusmetru no brauktuves malas, max nav noteikts, bet vēlams ne vairāk par pusotru metru, jo nav vajadzības pēc lielākas atstarpes. Jo, ja tu brauc pusotru metru no malas, tad notekas un bedres vari mierīgi apbraukt pa labo pusi. Busa gadījumā arī, vienmēr skaties uz priekšu, vai josla nesašaurinās noparkotu mašīnu, vai citu iemeslu dēļ un jau laikus, 30-50 metrus iepriekš ieņem attiecīgo pozīciju, lai neviens pamuļķis neizdomātu tevi nospiest.


chủ nghĩa phát xít

Avatar

By novērotājs 16.07.2013 23:43:44

Member+ · 1,873 comments
zobs wrote

Nu mani te ar gandrīz nonesa buss, pie kam blakusjoslās vispār neviens nebrauca ! Šķiet ka tas darīts speciāli tikai kālab , tā arī nesapratu !

E-pasts draugam, resp. Rīgas satiksmei ar pievienotu video. Busa sānu numurs smuki redzams, tas vadītājs izskatās par ilgu tur aizstrādājies. smile

Avatar

By makaroni 17.07.2013 00:04:44

Member · 900 comments

> tas vadītājs izskatās par ilgu tur aizstrādājies
Ja brauc pa joslu, neveic manevrus, kas atbilst stāšanai malā, pāriešanai uz trotuārā, pasašiera uzņemšanai vai vvz kam. Ja nobrauc malā, tad joslā atgriežas atbilstoši noteikumiem. Mašīnas nebrauc kabatās un neapstājoties ar priekšroku uzreiz ārā.

Ja gribi palaist garām busu, tad to arī dari. Nevis pusi palaid, otru pusi mēģini taranēt.

Last edited by makaroni (17.07.2013 00:05:35)

Avatar

By ktn 17.07.2013 00:34:42

Member+ · 1,638 comments

Lai būtu līdzsvars - gadās autobusi, kas nenospiež. Gadās, ka redzu, ka aiz manis ir autobuss, kurš griezīs pa labi, bet es braukšu taisni, tāpēc uzminu straujāk, lai viņam nav lieki jābremzē. Gadās, ka es griežos pa labi un parādu ar roku to, un autobuss bez stresa apbrauc mani un mēs abi sekmīgi nogriežamies pa labi. Sab. tr. vispār vajadzētu cienīt. Tās ir desmit vai cik tur tonnas, kurās vēl ir pasažieri, ja autobuss spiež malā, tam ir iemesls - vai nu pats velosipēdists ir nogrēkojies, vai arī sanāk ciest dēļ kāda kolēģa izdarībām. Agresija pati no sevis nerodas, bet tā jau filozofiska tēma, kas var aiziet līdz Freidam un citām sarežģītām lietām.

Last edited by ktn (17.07.2013 00:36:21)


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By zobs 17.07.2013 11:40:34

Member · 32 comments
makaroni wrote

> tas vadītājs izskatās par ilgu tur aizstrādājies
Ja brauc pa joslu, neveic manevrus, kas atbilst stāšanai malā, pāriešanai uz trotuārā, pasašiera uzņemšanai vai vvz kam. Ja nobrauc malā, tad joslā atgriežas atbilstoši noteikumiem. Mašīnas nebrauc kabatās un neapstājoties ar priekšroku uzreiz ārā.

Ja gribi palaist garām busu, tad to arī dari. Nevis pusi palaid, otru pusi mēģini taranēt.

   Piedod - šitos murgus nesapratu ! Kas par pasašiera uzņemšanu ? Vai tiešām izskatās ka es lidoju no kabatas ārā un mēģinu noraut otru pusi autobusam wink ?
Es kabatā nemaz nestāvēju un neiebraucu - vicoju pa savu joslas maliņu ! Drīzāk piekrītu versijai ka šofers nedomāja ka es tik ātri minos un kabatas galā jau man vajadzēs spiesties pie apmales (kā jau minēju es nebiju iegriezis kabatā!).

  Un vispār uzskatu ka tas ir atkarīgs no pašu šoferu garastāvokļa, kā pabraukt mums garām! Šis bij tukš un viens pats uz ceļa, šodien uz lidostas "štrāses"ar pasažieriem  autobus iebrauca pat blakus joslā - pie kam aizmugurē vēl bij pāris mašinas! Man kā karalim apbrauca rinkī - cepuri nost ši šofera priekšā, citi savukārt  tai pašā vietā mēģina ar manu elkoni noslaucīt sānus !

Avatar

By Buks 17.07.2013 18:32:55

Member+ · 692 comments
KasparsZ wrote

+1 , jābrauc ir vismaz pusmetru no brauktuves malas, max nav noteikts, bet vēlams ne vairāk par pusotru metru, jo nav vajadzības pēc lielākas atstarpes.

Ja ceļš atļauj, tad brauc 20cm no malas un tad nebūs jāžēlojas par nospiešanu. 1.5m jau ir joslas vidus, ja kāds tā brauc, tad gan vajag viņam parādīt, pa kurieni jābrauc.


Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.

Avatar

By jurisf 17.07.2013 19:24:13

Member · 844 comments

Šodien viens uz Jūrmalas veloceliņa viens gandrīz uznesās virsū. Ar velo protams. Man pretī brauc divi bērni, tas tiem no aizmugures nesās, tas nekas, ka es braucu pretī. Nemaz nemēģina bremzēt, beigās man nācās piebremzēt, lai tas varētu nez kur aizsteigties.

Avatar

By KasparsZ 17.07.2013 20:18:22

Member · 473 comments
Buks wrote
KasparsZ wrote

+1 , jābrauc ir vismaz pusmetru no brauktuves malas, max nav noteikts, bet vēlams ne vairāk par pusotru metru, jo nav vajadzības pēc lielākas atstarpes.

Ja ceļš atļauj, tad brauc 20cm no malas un tad nebūs jāžēlojas par nospiešanu. 1.5m jau ir joslas vidus, ja kāds tā brauc, tad gan vajag viņam parādīt, pa kurieni jābrauc.


happy jā, nebūs jāžēlojas, jo ātrāk nobrauks.  Jo tu tuvāk pie apmales brauc, jo mazāk šoferi cenšas ievērot distanci. Ja tu brauksi 20 cm attālumā no ietves, tad šoferis tevi apdzīs pat daļēji nepārkārtojoties uz blakus/pretējo joslu... Kaut gan viņam pēc visiem principiem tas būtu jādara jebkurā gadījumā, ja grib ievērot apdzīšanas distanci. Ja tu brauc normāli vismaz pusmetru no ietves, tad šoferim nav citu variantu, kā apdzīt tevi normāli. Ja negrib sēdēt cietumā, protams...

Ūn... LV nemaz nav ceļu, kur ar šosejas divriteni varētu braukt 20 cm attālumā no ietves - vienas bedres dēļ auto izbraukātajām risēm + kanalizācijas atveres, kuras diezgan bieži (es teiktu - katra 5-10) ir ar 5-10 cm padziļinājumu...

P.S. Paskaties video, kā mēs pēc pāris gadiem braukāsim pa Rīgu: http://www.youtube.com/watch?v=iT4ZfthpfLY


chủ nghĩa phát xít

Avatar

By wrongway 17.07.2013 20:52:02

Member+ · 1,753 comments
Buks wrote
KasparsZ wrote

+1 , jābrauc ir vismaz pusmetru no brauktuves malas, max nav noteikts, bet vēlams ne vairāk par pusotru metru, jo nav vajadzības pēc lielākas atstarpes.

Ja ceļš atļauj, tad brauc 20cm no malas un tad nebūs jāžēlojas par nospiešanu. 1.5m jau ir joslas vidus, ja kāds tā brauc, tad gan vajag viņam parādīt, pa kurieni jābrauc.

Es reizēm braucu 1.5m no malas.
Piemēram Duntes ielā pirms krustojuma ar Valdemāra ielu, virzienā uz centru.
Jo tikai tā es varu panākt, ka autovadītāji nespraucās starp mani un blakus joslā (parasti) stāvošajām kravas automašīnām.

Jeb Tu gribi man parādit, kur man jābrauc?


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By KasparsS 17.07.2013 21:31:31

Member+ · 2,254 comments
makaroni wrote

> tas vadītājs izskatās par ilgu tur aizstrādājies
Ja brauc pa joslu, neveic manevrus, kas atbilst stāšanai malā, pāriešanai uz trotuārā, pasašiera uzņemšanai vai vvz kam. Ja nobrauc malā, tad joslā atgriežas atbilstoši noteikumiem. Mašīnas nebrauc kabatās un neapstājoties ar priekšroku uzreiz ārā.

Ja gribi palaist garām busu, tad to arī dari. Nevis pusi palaid, otru pusi mēģini taranēt.

Makaron, taisnība Tev būtu, ja tā Tevis nosauktā "kabata" būtu, pēc noteikumiem, atdalīta ar pārtrauktu līniju, kā tas ir normālās pieturās. Te nu atkal ceļu uzturētāju "laža". Savādāk, diemžēl, Tev ir netaisnība. Šis braucējs turējās visu laiku pareizi - pie apmales, noteikumu robežās. Savukārt, no autobusa šofera puses - izteikta agresija.

Last edited by KasparsS (17.07.2013 22:00:18)


Avatar

By makaroni 17.07.2013 23:21:46

Member · 900 comments

Jap, līnijas tur smagi trūkst. Problēma arī, ka nav pilnvērtīga kabata. Bet autobusa šoveri par pilnīgu velnu tur arī nav pamata taisīt. Taks jāsataisa savējais CAM's, tad ar kādreiz ko iemetīšu papļāpāšanai wink.

Avatar

By buzic 65 19.07.2013 13:02:56

Member · 1,158 comments
novērotājs wrote
zobs wrote

Nu mani te ar gandrīz nonesa buss, pie kam blakusjoslās vispār neviens nebrauca ! Šķiet ka tas darīts speciāli tikai kālab , tā arī nesapratu !

E-pasts draugam, resp. Rīgas satiksmei ar pievienotu video. Busa sānu numurs smuki redzams, tas vadītājs izskatās par ilgu tur aizstrādājies. smile

Precīzi! Mani viens satiksmes busa šoperis šādi mēģināja "audzināt" uz Daugavgrīvas ielas. Laikā, kad tikko sākās rekonstrukcija. Tajā brīdī "veloceliņš" bija pamatīgi izvarots plus zīme "Gājēju-velosipēdistu ceļš" vietām bija noņemta. Pieturā aprunājāmies, pateicu viņam visu, ko par viņa manevru un viņu domāju un "draudzīgi" šķīrāmies. Nākamajā dienā uzrakstīju Rīgas Satiksmei. Vietu, datumu, laiku, maršruta nr. un savas pārdomas par notikušo. Īsā laikā saņēmu atbildi, ka mana e-vēstule ir saņemta un tiks izskatīta. Vēl pēc laika saņēmu garāku vēstuli - gan par to, ka RS šoperiem nav šādu tiesību skolot velobraucējus uz ielas, ka vainīgais noskaidrots, brīdināts un sodīts, atņemot kārtējo prēmiju. Burtiski uzreiz pēc šīs vēstules atkal tika atpakaļ saliktas visas noņemtās velo-gājējceļa zīmes (veloceļa katastrofālais stāvoklis nemainījās big_smile ) un 13. un 3. maršruta autobusu vadītāji kļuva izteikti laipnāki, neskatoties uz to, ka tāpat kā iepriekš turpināju braukt pa brauktuvi.

zobs! Tev ir pat video! flag tjebe v ruki un uz priekšu! Arī šo aunu piemeklēs ne sevišķi patīkams mirklis!
Makaronim nepiekrītu! Ja cilvēks pie stūres neredz situāciju ap sevi uz ielas un nespēj paredzēt divus, trīs gājienus uz priekšu, tad viņam nevajag atrasties uz brauktuves ne kā velosipēdistam, ne vieglā auto šoperim un, kur nu vēl - būt par satiksmes autobusa vadītāju!!!

Avatar

By KasparsS 19.07.2013 21:25:48

Member+ · 2,254 comments

Tieši tā, ja kas tāds gadās - jāziņo! Vēl jo vairāk, ja ir video.
Vēl atceros pagājušogad Ņils uzdeva...

kasjauns.lv wrote

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC) uzdevis pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" šoferiem augustā un septembrī organizēt kursus, lai mācītu, kā izturēties pret riteņbraucējiem.

DL - http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/89849/r … braucejiem


Avatar

By versatile 19.07.2013 23:25:46

Member · 232 comments

Par RS - gadījās vienreiz Valdemāra ielā vairākas pieturas nobraukt ar trolejbusu, paniski turoties pie stangām - iela daudz maz brīva, bet vadītāja gāzi grīdā, bremzes grīdā - un tā visu laiku - turpat no busa ierakstīju twiterī, pēc laika saņēmu privātā ziņā atbildi, ka laikam izteikts rājiens un norīkota uz kursiem. Par niekiem nebūtu sūdzējies; nesūdzējos arī, kad avārijas bremzēšanas laikā autobusā stipri sasitu muguru (daudzi krita, utt) - tur saprotams, ka vadītājs nav vainīgs, ja kāds priekšā izlien.
Ko gribēju pateikt - rakstiet Rīgas Satiksmei. Tiešām rodas iespaids, ka vismaz vidējai vadībai rūp uzņēmuma tēls un sabiedrības attieksme. Ja ir video, vēl labāk.

Avatar

By ieris 30.07.2013 16:49:13

Member · 315 comments

Piektdien, 26.07, vakarpusē ap 20:00 uz šosejas Rīga-Jelgava, autovadītājs no pretējās joslas veicot strauju, agresīvu pagriezienu pa kreisi (virziens no Rīgas, pagrieziens uz Baložiem) gandrīz mani notrieca. Lai izvairītos no sadursmes ar auto strauji bremzējot ar galvu ietriecos asfaltā. Ķivere mani paglāba. Auto no notikuma vietas neapstājoties aizbrauca. Palīdzēja cilvēki no blakus esošās autobusa pieturas. Diemžēl neviens neievēroja auto numuru.
Pēc tā kopsummā vēl 4h pagāja vizinoties pa slimnīcām, pārbaudot smadzenes un kaulus. Par laimi ar tiem viss kārtībā, bet ir nobrāzta seja, jēls plecs. Satraumētas pleca un kakla saites. Tuvākā laikā treniņi un sacensības nespīd. Principā varu beigt sezonu.

Tā kā nekad nezini kad sitīs tava stunda. Mūziku neklausījos, biju uzmanīgs, bet bija kāds kuram bija kaut kur ļoti jāpaspēj.

P.S. Sveiciens tam džekam, kas īsi pirms tam pie Jaunolaines piebrauca sasveicināties uz sava jaunā, skaistā S-Works velo, un aizbrauca atpakaļ Jelgavas virzienā! wink

Last edited by ieris (30.07.2013 16:50:31)

Avatar

By QQ 31.07.2013 00:37:31

Member · 844 comments

Gadās arī otrādi. Šodien divas jaunas meitenes ar ričukiem šķērsoja Gaiļezera ielu tādā ne paŗāk pārskatāmā līkumā, kur auto diezgan ātri nesās. Cita jauna meitene ar BMW apstājās, lai šīs palaistu, kaut arī šajā līkumā auto tas nebija jādara. Rezultātā dabūja dzirdēt : Brauc taču, kuce, bļe! Tā kā idiņi ir abās pusēs.


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By ARZ 08.08.2013 23:52:52

Member · 354 comments

šodienas kauna kakta kandidāts Nr.1 (Jaunciema gatve)

http://www.youtube.com/watch?v=2xGrJov0p6A


labāk nodilt nekā sarūsēt

Avatar

By slinkevich 09.08.2013 00:53:59

Member · 918 comments

klasika, kas notika tālāk ?


@velodarbnica

Avatar

By ARZ 09.08.2013 09:10:17

Member · 354 comments
slinkevich wrote

klasika, kas notika tālāk ?

izņēmām stiklu lauskas no rokas, apsaitējām, jo stipri asiņoja. apmainījāmies ar kontaktiem un katrs braucām tālāk savu ceļu. vajadzēja it kā saukt policiju, bet man kļuva žēl vīriņu - jutās ļoti vainīgs un lai cik tas būtu dīviani izskatās, ka kaitējums ir viņam lielāks - vējstilks un pasažiera durvis neturējās ciet (laikam svaru zālē ieguldītais darbs atmaksājās). Man tikai stiklu brūces uz kreisā augšdelma. velo nekas, jo pirms kontakta sabloķēju ratus un sanāca kūlenis virsū getzam. uzskatu, ka ļoti veiksmīgs iznākums...

cerams kādam mana pieredze palīdzēs


labāk nodilt nekā sarūsēt

Avatar

By arbuuzs 09.08.2013 12:49:50

Member · 15 comments

ļoti laba ideja, lai parādītu savu viedokli pret idiotiem, kas (nevis kuri) novieto auto uz veloceliņiem.
http://9gag.com/gag/aeNGzM5

Avatar

By despecs 09.08.2013 12:58:48

Member · 1,746 comments
ARZ wrote

šodienas kauna kakta kandidāts Nr.1 (Jaunciema gatve)

tā kā klāt nebiju, varu spriest tikai pēc video, zemāk rakstītais ir tikai mans viedoklis.

Atvaino ja tevi aizskaršu, bet manuprāt varēji sadzēsties jau laicīgi, šoferim saule acīs, pēc koku ēnas var spriest, ka saule turpat virs koku galotnēm, kas īpaši pasliktina redzamību. Protams tas neattaisno šofera rīcību, bet mēs divriteņu pavēlnieki varētu būt saprotošāki. Rezultātā tā interesanti sanāk salīdzināt nobrāzumus ar auto bojājumiem, pirmos var kādreiz arī nesadziedēt.

PS katru dienu braucu ar velo caur Rīgas centru pa braucamo daļu, šādas nogriešanas ir ikdiena(nu OK, šādas varbūs 1x mēnesī) un te pat nav par ko cepties un katram spermotozoīdam skaidrot, ka tev bija taisnība.


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By DZ 09.08.2013 13:12:28

Member · 3,402 comments

Ja tādu getzu dēļ katru reizi jābremzē, tad kustības vispār nenotiek, pilns ar tādiem kuri iesāk manevru un pēdējā brīdī apstājas, redz, viens no tūkstoša neapstājās un rezultāts.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By ARZ 09.08.2013 13:59:58

Member · 354 comments
despecs wrote
ARZ wrote

šodienas kauna kakta kandidāts Nr.1 (Jaunciema gatve)

tā kā klāt nebiju, varu spriest tikai pēc video, zemāk rakstītais ir tikai mans viedoklis.

Atvaino ja tevi aizskaršu, bet manuprāt varēji sadzēsties jau laicīgi, šoferim saule acīs, pēc koku ēnas var spriest, ka saule turpat virs koku galotnēm, kas īpaši pasliktina redzamību. Protams tas neattaisno šofera rīcību, bet mēs divriteņu pavēlnieki varētu būt saprotošāki. Rezultātā tā interesanti sanāk salīdzināt nobrāzumus ar auto bojājumiem, pirmos var kādreiz arī nesadziedēt.

PS katru dienu braucu ar velo caur Rīgas centru pa braucamo daļu, šādas nogriešanas ir ikdiena(nu OK, šādas varbūs 1x mēnesī) un te pat nav par ko cepties un katram spermotozoīdam skaidrot, ka tev bija taisnība.


tici man, es ne pirmo dienu pa pilsētu ar velo braucu. iznāk apmēram 4-5 reizes nedēļā tīri transportēšanās nolūkā mērot maršrutu jaunciems-centrs-spice-jaunciems. tas man pirmais crash pēdējo 5gadu laikā. vienmēr rēķinos, ka mani var neredzēt, bet šajā situācijā (iespējams skatoties video tā nešķiet) Getza kustība radīja sajūtu, ka tas vnk cenšas atbrīvot joslu, lai aizmugurējais transports tiek garām uz jaunciemu. vērīgie pamanīs, ka sadursmes brīdī es esmu gandrīz jau pilnībā apstājies, getz savukārt vispār ātrumu nemazina un "liek mani bortā"...


labāk nodilt nekā sarūsēt