Jūrmalas velomaratons, 8. un 9. jūnijā

Avatar

By Vaskis 11.06.2013 13:37:25

Member · 2,612 comments
ktn wrote
adix wrote

...
Mani satrauc mūsu kopējā kroplā uztvere par kaut kādām lietām, kurām normālā sabiedrībā vajadzētu būt pašsaprotamām.
...

Piekrītu, Tu neesi viens, kas tā domā, un zinu, ka ir daudzi, kas domā līdzīgi. Bet ne visi vēlas nolaisties līdz izlēcēju apspriešanai - izlēcējus neapspriež, viņus pat nepiemin, viņu vienkārši nav. Ne velti E. Gulbis var žēloties, ka tribīnēs viņu atbalsta labi ja 20 skatītāji... Pasaulē tomēr cita kultūra, interneta komentētāji nepērk dārgās biļetes un tie daži droši vien izlūgušies twitterī kādu ielūgumu.

Protams, te var izplūst par samērīgumu, ētiku vai vēl sazin kādu sabiedrības kroplu domāšanu un priekšstatiem utt.

Sluckis, piemēram, nslēpj, ka garām ejot plāno vinnēt kaut kādus vietējos mačus(Baltijas štoļi neatceros, nav arī svarīgi), elementāri- dēļ naudas balvas.

Mūsu gadījumā, ja cilvēks trenējas pa savu naudu un no darba brīvajā laikā. Kadēļ smādēt, jebkuru iespēju tikt pie naudas? Līdzīgi kā Vienotības gadījumā likumdošanā ar Zaķi, organizatori neliedz šo iespēju Kasparam- startēt, līdz ar to raksti uz sport@alphabaltic.lv nav ko te to žulti laistīt.

Precīzi, ja ir priekšlikumu, tad konstruktīvi jādod ziņa cilvēkiem, kas to var ietekmēt.

Avatar

By prx25 11.06.2013 13:47:26

Member · 200 comments
aldis23 wrote
klepzers wrote

Jūrmalā nebraucu, "kņigu ņe čital, no mņeņije imeju" big_smile
Es kaut ko esmu dzirdējis par tādu lietu kā sportists, kurš spēj sevi izlikt tik tālu, ka pēc sacīkstēm vairs ne uz ko nav spējīgs. Tīri savu resursu sadalījums, pilnīga pašaizliedzīga atdeve lietai, kur tev kaut kas ir uzticēts... Un piektklasnieka vēlme spēkoties ar pirmklasniekiem... o_o

Tas, ka viņi visi var vēl 40 un 140 pēc tam ir cits stāsts. Galu galā, 40 tautas ātrumā pret 180 sporta ātrumā ir tāds spainis jūrā, tāda normāla atsildīšanās...

Lai organizators ievieš profu startu pašus beidzamos vai neļauj startēt ieskaitē kā izdarīja Japiņš..

Man par šo bija pārdomas pusdienslaikā. Nolikumā varēja ierakstīt, ka ar tandēmiem u.c. dīvainiem izstrādājumiem var braukt sākot no y koridora. Pirmie x koridori paredzēti sportiskiem tautas braucējiem, pārējie baudītājiem. Attiecīgi arī pirmo koridoru dalības maksa varētu būt augstāka. Tas izslēgtu daudz nevajadzīgi raižu par divi vīru spēku un svētdienas braucējiem pirmajos koridoros.

Avatar

By kašķis 11.06.2013 14:06:04

Member · 1,210 comments
prx25 wrote
aldis23 wrote
klepzers wrote

Jūrmalā nebraucu, "kņigu ņe čital, no mņeņije imeju" big_smile
Es kaut ko esmu dzirdējis par tādu lietu kā sportists, kurš spēj sevi izlikt tik tālu, ka pēc sacīkstēm vairs ne uz ko nav spējīgs. Tīri savu resursu sadalījums, pilnīga pašaizliedzīga atdeve lietai, kur tev kaut kas ir uzticēts... Un piektklasnieka vēlme spēkoties ar pirmklasniekiem... o_o

Tas, ka viņi visi var vēl 40 un 140 pēc tam ir cits stāsts. Galu galā, 40 tautas ātrumā pret 180 sporta ātrumā ir tāds spainis jūrā, tāda normāla atsildīšanās...

Lai organizators ievieš profu startu pašus beidzamos vai neļauj startēt ieskaitē kā izdarīja Japiņš..

Man par šo bija pārdomas pusdienslaikā. Nolikumā varēja ierakstīt, ka ar tandēmiem u.c. dīvainiem izstrādājumiem var braukt sākot no y koridora. Pirmie x koridori paredzēti sportiskiem tautas braucējiem, pārējie baudītājiem. Attiecīgi arī pirmo koridoru dalības maksa varētu būt augstāka. Tas izslēgtu daudz nevajadzīgi raižu par divi vīru spēku un svētdienas braucējiem pirmajos koridoros.

Manuprāt, tautas klase tieši ir domāta, tandēmiem, bmxiem, vīriem dinamo formās un tamlīdzīgi. Varbūt vienīgi tandēmus  varētu vērtēt atsevišķā klasē. Sportistiem taču bija vairākas distances kurās izpausties un pierādīt savu meistarību. Tad jau drīzāk sportisti varētu būt tie kuriem ir kādi ierobežojumi tautas distancēs, bet ka jau iepriekš rakstīts ir problēmas nodefinēt kas ir „sportist”.

Avatar

By prx25 11.06.2013 14:08:50

Member · 200 comments
Vaskis wrote
ktn wrote
adix wrote

...
Mani satrauc mūsu kopējā kroplā uztvere par kaut kādām lietām, kurām normālā sabiedrībā vajadzētu būt pašsaprotamām.
...

Piekrītu, Tu neesi viens, kas tā domā, un zinu, ka ir daudzi, kas domā līdzīgi. Bet ne visi vēlas nolaisties līdz izlēcēju apspriešanai - izlēcējus neapspriež, viņus pat nepiemin, viņu vienkārši nav. Ne velti E. Gulbis var žēloties, ka tribīnēs viņu atbalsta labi ja 20 skatītāji... Pasaulē tomēr cita kultūra, interneta komentētāji nepērk dārgās biļetes un tie daži droši vien izlūgušies twitterī kādu ielūgumu.

Protams, te var izplūst par samērīgumu, ētiku vai vēl sazin kādu sabiedrības kroplu domāšanu un priekšstatiem utt.

Sluckis, piemēram, nslēpj, ka garām ejot plāno vinnēt kaut kādus vietējos mačus(Baltijas štoļi neatceros, nav arī svarīgi), elementāri- dēļ naudas balvas.

Mūsu gadījumā, ja cilvēks trenējas pa savu naudu un no darba brīvajā laikā. Kadēļ smādēt, jebkuru iespēju tikt pie naudas? Līdzīgi kā Vienotības gadījumā likumdošanā ar Zaķi, organizatori neliedz šo iespēju Kasparam- startēt, līdz ar to raksti uz sport@alphabaltic.lv nav ko te to žulti laistīt.

Precīzi, ja ir priekšlikumu, tad konstruktīvi jādod ziņa cilvēkiem, kas to var ietekmēt.


Risinājums vienkāršs - noņemam tautas pjedestāliem naudas balvas un šitādi vieglās peļņas tīkotāji atkritīs. Man šķiet, ka 99,99% no tautas dalībniekiem nebrauc pjedestāla balvu dēļ.  big_smile

Avatar

By adix 11.06.2013 14:12:55

Member+ · 1,214 comments
raiter wrote
toms79 wrote
adix wrote

...
Mani satrauc mūsu kopējā kroplā uztvere par kaut kādām lietām, kurām normālā sabiedrībā vajadzētu būt pašsaprotamām.
...

Jā, ir grūti saprast kas tieši kavē visu sportistu licenzēšanas kategoriju ieviešanu un visu maču sadalīšanu kategorijās. Daudzās pasaules valstīs ir liegumi startēt... arī tas Leitis normāli nemaz nevarētu startēt sporta klases braucienā, jo pats ir no augstā plaukta. Cerams, ka uz Vienības braucienu Japiņš izrevidēs no tautas klases visus tos launertus big_smile big_smile

Tā gan nav gluži šī topika tēma, bet ja reiz tiek cepts par šo jautājumu (SEB tautas klases gadījumā jau maļam vienu un to pašu gadiem), tad ir risinājums:
stādam konkrētu priekšlikumu par licencēm (nu kaut vai nošpikotu no citas nelielas valsts pieredzes), vācam parakstus, un sniedzam LRF. Ja tagad sāks, tad uz nākošo sezonu var cerēt uz jaunu kārtību.
Teorētiski, šādai inciatīvai būtu jānāk nevis no tautas, bet no treneriem, sporta skolām, komandām.

Raiter, šeit negribēju iesākt nekādu cepienu un vēl jo vairāk saistībā ar Ozolu un SEB!
La Rive, skaidrs, ka iekš LV visi mums te ir "profi", kuri strādā pa dienu un reti ir kas tikai trenējas unsaņem par to naudu.
Un tas ir pavisam cits, kad cilvēki, kuri varētu veiksmīgi startēt garajās vai sporta distancēs, cīnās tautas distancē un katram būs savs iemesls, atmazka, kāpēc tā dara .
Un personīgi mani tas neskar, jo cīnos pats ar sevi , bet ne ar tautiešiem. Tāda nu reiz mums ir tā sistēma te izveidota. Un domāju, ka daudz nekas nemainīsies:)

Tas ko saku, ka vienas dienas laikā, cilvēks pārstāv  Latvijas izlasi un brauc tautas braucienā. Un man vienalga, ka Kaspars strādā un trenējas un nav profs.
Būtu braucis tikai tautā, noteikti novinnējis to un miers! Vai braucis 180 un bijis lepns, ka brauc LV kreklā un finišē, jo ne visi arī to paveica.
Krieviem ir labs teiciens: par ribku sjesķ un .... sesķ.
Varbūt tikai tā ir mana problēma ar manu galvu, bet nu es to nesaprotu un manuprāt tas parāda sistēmas , loģikas utt neesamību.

Avatar

By prx25 11.06.2013 14:16:35

Member · 200 comments
kašķis wrote

Manuprāt, tautas klase tieši ir domāta, tandēmiem, bmxiem, vīriem dinamo formās un tamlīdzīgi. Varbūt vienīgi tandēmus  varētu vērtēt atsevišķā klasē. Sportistiem taču bija vairākas distances kurās izpausties un pierādīt savu meistarību. Tad jau drīzāk sportisti varētu būt tie kuriem ir kādi ierobežojumi tautas distancēs, bet ka jau iepriekš rakstīts ir problēmas nodefinēt kas ir „sportist”.

Nu common! Tad jau tas angļu vecpuišu vizināmais aparāts, kas stāv Doma laukumā ar klasificējas kā velo. Būtu forši pa 10 ar aliņu nofinišēt kā pirmajiem. Garām ar neviens netiktu big_smile Manšķiet ākstīties var distancē kur nav liels ātrums un bīstamība sevi vai citus smagi traumēt.

Avatar

By jurisf 11.06.2013 14:38:12

Member · 951 comments
kašķis wrote

Manuprāt, tautas klase tieši ir domāta, tandēmiem, bmxiem, vīriem dinamo formās un tamlīdzīgi.

Tam ir Mammadaba, vismaz SEB MTB.

Un kas vispār ir tautas klase? Nav tāda.
Lai gan nez kāpēc 2. posma SEB MTB kartē šādi nosaukumi figurē.

Bet nu kašķis nekad nebeigsies par tautu uz tipa sportu. Vienmēr kāds būs neapmierināts. Piesakoties uz sacensībām, noteikumi ir zināmi, un līdz ar to nav par ko cepties, jāņem tik un jātrenējas. Tad, kazi, arī ozoli ar vairs nebūs šķēršļi. Toties pats nonāksi to "lamājamo" sarakstā.

Avatar

By La Rive 11.06.2013 14:42:22

Member · 15 comments

Loģika ir viena-labāk izsviest savus spēkus trasē, nevis forumā citus apspriežot, tad arī būs rezultāti. Par GP-malači puikas, turēt tādu tempu jau no paša sākuma noteikti nebija viegli. Apsveicu Bēci un Andrijanovu, arī Saramotinu, malači.  Liels paldies orgiem-ļoti labi organizēts pasākums. Žēl vienīgais, ka nebija tiešās pārraides, lai redzētu visu sacensības gaitu. Un vēl -pēc tautas sac. bija tik daudz tukšu finišējušo dalībnieku izmestu pudeļu, ka ar nožēlu jāpiekrīt par 'tautas' kultūru.

Avatar

By kašķis 11.06.2013 14:44:34

Member · 1,210 comments
jurisf wrote
kašķis wrote

Manuprāt, tautas klase tieši ir domāta, tandēmiem, bmxiem, vīriem dinamo formās un tamlīdzīgi.

Tam ir Mammadaba, vismaz SEB MTB.

Un kas vispār ir tautas klase? Nav tāda.
Lai gan nez kāpēc 2. posma SEB MTB kartē šādi nosaukumi figurē.

Bet nu kašķis nekad nebeigsies par tautu uz tipa sportu. Vienmēr kāds būs neapmierināts. Piesakoties uz sacensībām, noteikumi ir zināmi, un līdz ar to nav par ko cepties, jāņem tik un jātrenējas. Tad, kazi, arī ozoli ar vairs nebūs šķēršļi. Toties pats nonāksi to "lamājamo" sarakstā.

Ok nav tautas klase ir tautas distance, ja pavisam precīzi, tad „Skandi Motors Tautas distance 42 km”. Garums vien norāda ka paredzēta nopietniem šosejas braucējiem un tūdaliņiem tur nav ko maisīties.

Avatar

By Eduards 11.06.2013 16:43:06

Member# · 2,686 comments

Ieviestu 3-5 kategoriju licences (Pro, 1, 2, 3, 4), pateiktu, ka SEBa Skandi motors braucienā vajag vismaz zemākā līmeņa licenci, un problem solved, plus federācijai ienākums. Bez licences - Mamma daba. Brauc, piedalies, atbilstoši rezultātiem izcīni punktus, sezonas beigās kategorija var mainīties. Tiklīdz tas sasniedz piemēram, 2. līmeni, tā jāpāriet uz nākamā garuma distancēm. Ja negribi pāriet- centies neiekļūt starp tiem, kam dod punktus. Par prastāko licenci tautas braucieniem 2-3 lati uz gadu, un federācijai 10 tūkstoši ienākums par šī visa administrēšanu.

Avatar

By slinkevich 11.06.2013 16:51:29

Member · 917 comments

jābūt draugos ar orgiem, tad sadalīs vip aproces , varēs kāpt pirmajos koridoros ar 800tajiem nummuriem ;] ( kremt ka mani vienā Rīgas maratonā nostučīja pa to ka no beigu daļas ielīdu kautkādā 3šajā/4tajā koridorī pie čoma, bļin, pat uz priekšu necierēju, ņēma un nostučīja, tagad tādi izgājieni acī griež, bet pats vairs netaisīšu šortkatus big_smile ) Kaspars jau varēja vinnēt tūri, tik taupījās tautasbraucienam, takā tur nekā savāda nav ;D


@velodarbnica

Avatar

By prx25 11.06.2013 16:52:42

Member · 200 comments
Eduards wrote

Ieviestu 3-5 kategoriju licences (Pro, 1, 2, 3, 4), pateiktu, ka SEBa Skandi motors braucienā vajag vismaz zemākā līmeņa licenci, un problem solved, plus federācijai ienākums. Bez licences - Mamma daba. Brauc, piedalies, atbilstoši rezultātiem izcīni punktus, sezonas beigās kategorija var mainīties. Tiklīdz tas sasniedz piemēram, 2. līmeni, tā jāpāriet uz nākamā garuma distancēm. Ja negribi pāriet- centies neiekļūt starp tiem, kam dod punktus. Par prastāko licenci tautas braucieniem 2-3 lati uz gadu, un federācijai 10 tūkstoši ienākums par šī visa administrēšanu.


Tu lasi manas domas. smile

Avatar

By Ansis 11.06.2013 17:00:17

Member++ · 3,685 comments
La Rive wrote

Aldi, vispirms formulē vārdu profs, citādi tāda vietējo tirgus tanšu cepšanās vien sanāk...

Es neesmu Aldis, bet, kas ir sporta profs, vēlos uzrakstīt:
1. Definīcija līdz apm. 1990.g. - sportists, kuram galvenie regulārie ienākumi, kas ir pietiekoši pilnvērtīgai dzīvei un darbībai izvēlētajā sporta veidā, tiek iegūti no darbības šajā sporta veidā.
2. Pēc apm. 1990.g. - progresējot reklāmas industrijai, tiek atmests "galvenie". Spilgtākais piemērs ir pirmā no krievu tenisistēm - skaistulēm Anna Kurņikova, kurai reklāmas ienākumi vairākas reizes pārsniedza tenisā nopelnīto, kaut arī ar pēdējo būtu pieticis:)
3. Maskētais profesionālisms - izplatīts Austrumeiropas valstīs līdz soc. bloka sabrukumam. Labākajiem sportistiem treniņi un sacensības bija vienīgais darbs; ar pietiekošiem līdzekļiem viņus nodrošināja darba kolektīvs, militārā struktūra, sporta komiteja v.tml. Formāli viņi skaitījās strādnieki, armijnieki u.tml. Piem. ļoti spēcīgā padomju hokeja izlase no 1970.g. bija maskētie profesionāļi. Atsevišķs stāsts ir vingrotāji un daiļslidotāji, kuri jau no bērnības gāja speciālās skolās ar minimālu citu mācību priekšmetu programmu.
4. Pseidoprofesionālisms - valstī esi labākais, esi valsts izlasē Nr. 1, bet ar sportu pietiekoši nopelnīt nevari. Raksturīgs stāvoklis daudziem mūsdienu Latvijas sportistiem, piem. distanču slēpotājiem.

Avatar

By Eduards 11.06.2013 17:19:10

Member# · 2,686 comments

un ne tikai distanču slēpotājiem. Gandrīz visos sporta veidos.

Avatar

By aldis23 11.06.2013 20:08:57

Member · 246 comments
Ansis wrote
La Rive wrote

Aldi, vispirms formulē vārdu profs, citādi tāda vietējo tirgus tanšu cepšanās vien sanāk...

Es neesmu Aldis, bet, kas ir sporta profs, vēlos uzrakstīt:
1. Definīcija līdz apm. 1990.g. - sportists, kuram galvenie regulārie ienākumi, kas ir pietiekoši pilnvērtīgai dzīvei un darbībai izvēlētajā sporta veidā, tiek iegūti no darbības šajā sporta veidā.
2. Pēc apm. 1990.g. - progresējot reklāmas industrijai, tiek atmests "galvenie". Spilgtākais piemērs ir pirmā no krievu tenisistēm - skaistulēm Anna Kurņikova, kurai reklāmas ienākumi vairākas reizes pārsniedza tenisā nopelnīto, kaut arī ar pēdējo būtu pieticis:)
3. Maskētais profesionālisms - izplatīts Austrumeiropas valstīs līdz soc. bloka sabrukumam. Labākajiem sportistiem treniņi un sacensības bija vienīgais darbs; ar pietiekošiem līdzekļiem viņus nodrošināja darba kolektīvs, militārā struktūra, sporta komiteja v.tml. Formāli viņi skaitījās strādnieki, armijnieki u.tml. Piem. ļoti spēcīgā padomju hokeja izlase no 1970.g. bija maskētie profesionāļi. Atsevišķs stāsts ir vingrotāji un daiļslidotāji, kuri jau no bērnības gāja speciālās skolās ar minimālu citu mācību priekšmetu programmu.
4. Pseidoprofesionālisms - valstī esi labākais, esi valsts izlasē Nr. 1, bet ar sportu pietiekoši nopelnīt nevari. Raksturīgs stāvoklis daudziem mūsdienu Latvijas sportistiem, piem. distanču slēpotājiem.

Iedomājos tādu variantu: 10 pirmās vietas tautas klasē (distancē) , nākošā gada sacensībās var piedalīties tikai sportā.

Avatar

By toms79 11.06.2013 20:10:55

Member · 465 comments
prx25 wrote
Eduards wrote

Ieviestu 3-5 kategoriju licences (Pro, 1, 2, 3, 4), pateiktu, ka SEBa Skandi motors braucienā vajag vismaz zemākā līmeņa licenci, un problem solved, plus federācijai ienākums. Bez licences - Mamma daba. Brauc, piedalies, atbilstoši rezultātiem izcīni punktus, sezonas beigās kategorija var mainīties. Tiklīdz tas sasniedz piemēram, 2. līmeni, tā jāpāriet uz nākamā garuma distancēm. Ja negribi pāriet- centies neiekļūt starp tiem, kam dod punktus. Par prastāko licenci tautas braucieniem 2-3 lati uz gadu, un federācijai 10 tūkstoši ienākums par šī visa administrēšanu.


Tu lasi manas domas. smile

tieši tā! Normāla sistēma. + ja gadu izlaiž, tad atkrīt par kategoriju zemāk. Katrā ziņā nekas no jauna nav jāizdomā, viss jau notiek daudzkur...


Avatar

By novērotājs 11.06.2013 20:24:36

Member+ · 1,916 comments
aldis23 wrote

Iedomājos tādu variantu: 10 pirmās vietas tautas klasē (distancē) , nākošā gada sacensībās var piedalīties tikai sportā.

Tad jau Bolts drīz varētu no sprinta distancēm pāriet uz garajām distancēm un perspektīvā lūkoties uz maratoniem. ;D

Avatar

By marsh 11.06.2013 20:56:36

Member · 353 comments

Neaizmirsties, ka organizatoriem galvenais ir dalības maksa ...

Avatar

By Vaskis 11.06.2013 21:52:18

Member · 2,612 comments
novērotājs wrote
aldis23 wrote

Iedomājos tādu variantu: 10 pirmās vietas tautas klasē (distancē) , nākošā gada sacensībās var piedalīties tikai sportā.

Tad jau Bolts drīz varētu no sprinta distancēm pāriet uz garajām distancēm un perspektīvā lūkoties uz maratoniem. ;D

Bolta distances paralēles varētu vilkt ar treku, bet ar šosejas braucieniem lakam, tomēr nē:)

Jebkurā gadījumā man patīk virziens kurā attīstās šī diskusija!

Avatar

By Vaskis 11.06.2013 21:53:49

Member · 2,612 comments
marsh wrote

Neaizmirsties, ka organizatoriem galvenais ir dalības maksa ...

Orgiem, jā, taču LRF, var noteikt veidu kā to ir iespējams darīt un tur vienkārši nebūs variantu, būs jādara un viss!

Avatar

By Vaskis 11.06.2013 21:59:37

Member · 2,612 comments
toms79 wrote
prx25 wrote
Eduards wrote

Ieviestu 3-5 kategoriju licences (Pro, 1, 2, 3, 4), pateiktu, ka SEBa Skandi motors braucienā vajag vismaz zemākā līmeņa licenci, un problem solved, plus federācijai ienākums. Bez licences - Mamma daba. Brauc, piedalies, atbilstoši rezultātiem izcīni punktus, sezonas beigās kategorija var mainīties. Tiklīdz tas sasniedz piemēram, 2. līmeni, tā jāpāriet uz nākamā garuma distancēm. Ja negribi pāriet- centies neiekļūt starp tiem, kam dod punktus. Par prastāko licenci tautas braucieniem 2-3 lati uz gadu, un federācijai 10 tūkstoši ienākums par šī visa administrēšanu.


Tu lasi manas domas. smile

tieši tā! Normāla sistēma. + ja gadu izlaiž, tad atkrīt par kategoriju zemāk. Katrā ziņā nekas no jauna nav jāizdomā, viss jau notiek daudzkur...

Edurad, augstāk minēto tekstu noformē vienkāršā e-pasta vēstulē un prom uz federacija@lrf.lv ! papildus efektam, atsevišķu diskusiju, kur atsaukties cilvēkiem, kas gatavi zem tā likt savu parakstu! Tos piemest klāt apakšā. Var jau arī uz papīra, būs spiesti atbildēt.
Vēl spēcīgāk izveidot http://manabalss.lv/ ierosinājumu un pa taisno uz Saeimu!

Avatar

By despecs 11.06.2013 22:22:13

Member · 1,745 comments

vēl papildus lūdzu oficiālu brīvdienu pirmdienā, ja svētdienā ir mači


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By raiter 11.06.2013 22:33:03

Member+ · 3,346 comments

Tiesi to ari ierosinaju, ja ir kads racionals priekslikums, tad to vajag noformet un iesniegt. Ar parakstiem butu labak. Ar komandu un treneru parakstiem vel labak.
Velosipeds nav jaizdoma, noteikti citaas valstiis ir jau pieredze, gatavi noteikumi. Federacija, pirms kaut ko pienjemt, noteikti ljoti pardomas un izrekinas ieguvumus un zaudejumus.
Zadejumi varetu but (iespejams) daljai sportistu kuri netiks uz pietiekosu skaitu gonku, vai tiem kuri kat kadu iemeslu delj (trauma, izlaista gonka, teh kibele) peksnji zaude licences kategoriju un parvietojas uz citu (ja pareizi sapratu truma izlasiiti Eduarda tekstu).
Vel varetu rasties jautajums, pec kadiem kriterijiem tiktu pieskirtas kategorijas sakumaa? Vai nesanaks ta ka dalja amatieru tiks automatiski izmesti uz tautas/veselibas grupaam, zaudejot visu patreiz sasniegto. Vai ari veselibas limenja brauceji oa dargo nopirks augstakas kategorijas licenci, un tapat nostasies uz starta kadaa nopietnaaka braucienaa un sataisiis zavalu.

Last edited by raiter (11.06.2013 22:37:52)


Avatar

By prx25 11.06.2013 22:33:14

Member · 200 comments
despecs wrote

vēl papildus lūdzu oficiālu brīvdienu pirmdienā, ja svētdienā ir mači


Es teiktu, ka mači svētdienā ir jāaizliedz ar likumu. Svētdienā strādāt ir grēks. wink

Avatar

By Vaskis 11.06.2013 22:38:06

Member · 2,612 comments
despecs wrote

vēl papildus lūdzu oficiālu brīvdienu pirmdienā, ja svētdienā ir mači

Kā minimums iespēju ierasties pāris stundas vēlāk pēc rīta 2h atslodzes treniņa:)  Un darba vietas dušu, dušu!

Avatar

By Eduards 11.06.2013 23:16:50

Member# · 2,686 comments
raiter wrote

Zaudejumi varetu but (iespejams) daljai sportistu kuri netiks uz pietiekosu skaitu gonku, vai tiem kuri kat kadu iemeslu delj (trauma, izlaista gonka, teh kibele) peksnji zaude licences kategoriju un parvietojas uz citu (ja pareizi sapratu atrumā izlasot Eduarda tekstu).
Vel varetu rasties jautajums, pec kadiem kriterijiem tiktu pieskirtas kategorijas sakumaa? Vai nesanaks ta ka dalja amatieru tiks automatiski izmesti uz tautas/veselibas grupaam, zaudejot visu patreiz sasniegto. Vai ari veselibas limenja brauceji oa dargo nopirks augstakas kategorijas licenci, un tapat nostasies uz starta kadaa nopietnaaka braucienaa un sataisiis zavalu.

Sistēmu es neizdomāju, mēģināju ļoti lakoniski uzrakstīt kā tas ir ASV un Lielbritānijā. Sākumā tu sāc kā 5. kategorija, iesācējs, kategoriju nevar nopirkt, jā tā ir balstīta uz taviem rezultātiem un pieredzi. Nobraucot teiksim 3 sacensības, neatkarīgi no rezultāta tu pacelies uz 4. kategoriju. Tālāk nepieciešams izcīnīt noteiktu skaitu punktu lai paceltos augstāk. Ja vispār nav punktu, var brīvprātīgi noiet zemāk. Punktus saņem teiksim, pirmie 50. Gada beigās, visi kam ir pietiekams punktu skaits paceļas augstāk. Sacensībām arī sava klasifikācija, 1-2, 3-4, 5. kategorijas licencēm. VISIEM ir jābūt licencētiem, vai arī jābrauc Open kategorija, kas varētu būt 10-15km. Problēma- vai mums ir pietiekams daudzums dalībnieku lai visus sadalītu? Ok, to varētu pielāgot esošajai maratonu/pusmaratonu sistēmai, un gan jau arī ieviešanas sākuma noteikumus var loģiski izveidot.

Atbilde Vaskim- man ir pietiekami ko darīt citā federācijā, tāpēc LRF vēstules un ierosinājumus nerakstīšu. Ar citu valstu pieredzi varat iepazīties internetā un izveidot darba grupiņu ierosinājumu izveidei.

Avatar

By Vaskis 11.06.2013 23:33:17

Member · 2,612 comments

Tev noteikti ir taisnība par dalībnieku skaitu un tām par piecām kategorijām. Taču trim ABC, gan izvērsties var. Aiziet jauns diskusss.
http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.p … 36#p238236