VIPSPORT VELOAPĻI 2013 Trešdienās Biķernieku trasē

Avatar

By Slowmo 28.06.2013 02:24:28

Member+ · 1,166 comments

Neviens jau nespiež skriet pakaļ pirmajai grupai. Ir arī lēnākas un mazākas grupas, kur nav tādi lieli uzrāvieni līkumu izejās jātaisa, un ir arī iespēja maiņās pabraukt pa priekšu.

Avatar

By Plicis 28.06.2013 07:43:57

Member · 390 comments
KasparsS wrote

Mārtiņ, es jau neko viņam nepārmetu, vienkārši, lasu ko cilvēki raksta smile (lai gan spieķos slēdzi smuki ierāva Jankumam, to es 100% redzēju metra attālumā). Ja Tu viņu pazīsti personīgi, tas nenozīmē, ka viņš ir nekļūdīgs, nevainojams, ideālais braucējs big_smile
Piekrītu par tiem ~40km/h, nebūtu gan interesanti.
Lai gan no tās pat komandas viens kolēģis arī brauca ar MTB, tikai29eru smile Vai arī es kaut ko jaucu...

Tu daudz ko sajauci. Neņem ļaunā. Tā ieraušana ar pārslēdzēju spieķos bija mana komandas biedra epizode. Ne manējā (Nr.66). Tajā brīdī grupa noraustījās visbīstamāk visa treniņa laikā. Konkrēti, kas tur  notika neredzēju, bet finišā čalis, kuram ierāva pa pieķiem, piebrauca pie manis un atvainojās un atvainojās, ka tā sanāca (formas vienas, nodomāja, ka esmu bijis tas otrs iesaistītais epizodē). Viss zolīdi beidzās. Ar 29 MTB brauca Lauris Purniņš, par viņa prasmēm braukt grupā nebūtu jāšaubas, kaut  man arī ne visai patīk pats fakts, ka viņš piedalījās ar mtb. Lauri, laiks pārkāpt uz šosejas velo wink

No treniņa viedokļa tempa raustīšanās ir vajadzīga, arī kritērija tipa braucienos ir jāmāk braukt grupā un paātrināties tai līdz. Atcerieties, ka, jo stiprāki džeki piedalīsies, jo biežāk būs ģorgas un sūkāšana, līdz ar to vājākiem kļūdas un errori. Stipriem vairs nav jātrenē māka braukt grupā, bet gan māka iet otrivā un cīnīties par pozīciju grupas priekšgalā. Peace.


Give your bike a trail.

Avatar

By KasparsS 28.06.2013 09:37:41

Member+ · 2,281 comments

Ok, tagad skaidrs. Jūsu tur tik daudz, ar visādādām krāsainām formām, ka grūti atcerēties kurš kurā epizodē bija. smile
Neņemu ļaunā.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Kaspi4 28.06.2013 10:58:49

Member++ · 2,282 comments

No finisha línijas skatu punkta, aizvien labák tas pasákums izskatás. Trasee shkjiet veel ir dazhas probleemas. Es jau arí teicu pirms starta, ka 1 gruppa savu dzívi dzívo un tur iespéjama "'gjorgaashanaas un saanu kustiibas smile".

Ko gribeetos izskaust:

1)Necenzeetus izteicienus(kaut vai tamdeelj, ka ar jums kopaa brauc jaunaaki brauceeji un tas vinjiem grib likt buut taadiem kaa stipraakie, un ja tie lamaajaas , taatad taa jaadara)
2)Necienju pret liidzbrauceejiem, driizaak, lai uztvertu to kaa komandas treninju. Azartam jaabuut, bet jasaudzee koleegji(Ceru , ka saprataat).
3)Grupai neadekvátas kustíbas un darbíbas. Interneta ir daudz vietnju ar Gruppas un peletona Etikjeti.Un es ar paliidzeeshu atgaadinot.


Ja kaads to neieveero sistemaatiski un ljaundabiigi, izskaust vinju no shii brauciena. Sacensiibaas to dara tiesneshi peec reglamenta mees peec chuja ponjas un njuha kaa arii citu treninja biedru komentaariem.

Tas , ka cilveeki te visu izsaka, bet netur sevii manupraat ir pozitiivi.


Un pasmaidam smile


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By 19 28.06.2013 22:04:01

Local.Auth · 630 comments

Tikai skats no malas:

* šādas lietas tomēr jebkuram braucējam ieteiktu pārrunāt uzreiz pēc finiša, nevis forumā. Kā to pierāda arī šie komentāri jūs izsakāties par cilvēkiem kurus jauciet un nepazīstiet. Noteikti būtu daudz mazāk "veļas mazgāšanas" ja šie fakti tiktu pārrunāti aci pret aci, jo parasti ir tikai vienas puses viedoklis.

* aicinu tomēr padomāt par savu un citu drošību. Neviens no mums, īpaši tie, kas to pieredzējuši, nevēlas krist uz BSK "labā" piķa. Daudzi komentāri iezīmē bīstamās situācijas, kurām ir jāpievērš uzmanība.

* Šoseja nav tas pats kas MTB. Satraukums brīdī, kad ložī pagriezienā ar 50+km/h un tev blakus ir cilvēks ar MTB stūri ar kuras viegli var aizķerties, ir diezgan spilgts ilustratīvs apliecinājums šim apgalvojumam.

Esiet iecietīgi viens pret otru un mācieties no braucējiem, kas zin vairāk, vai ir labāki par jums. Tas jums tikai palīdzēs.

p.s.
VIP apļos kritieni kļūst arvien biežāki, kas norāda uz ātruma un prasmju nesakritību.


Avatar

By vitamiins_xc 28.06.2013 22:10:28

Member+ · 2,831 comments

nav nevienas bildes ar kritušajiem.. tā kā false negative..


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By KasparsS 28.06.2013 22:34:57

Member+ · 2,281 comments

Neesmu ne redzējis, ne dzirdējis par kritieniem. No kurienes, 19, Tev tāda informācija?


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By arevuar 28.06.2013 22:38:53

Member · 224 comments
KasparsS wrote

Neesmu ne redzējis, ne dzirdējis par kritieniem. No kurienes, 19, Tev tāda informācija?

19.06.13

Avatar

By KasparsS 28.06.2013 23:00:09

Member+ · 2,281 comments

Ļoti izsmeļoša informācija big_smile


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By andris 29.06.2013 07:05:30

Member++ · 403 comments
KasparsS wrote

Neesmu ne redzējis, ne dzirdējis par kritieniem. No kurienes, 19, Tev tāda informācija?

Šeit pat dažus ierakstus agrāk:

its75 wrote

galvenais iegaumēt ka tie ir TRENIŅI un neuztvert katru sūdzību trasē personīgi, bet no tā mācīties

jābrauc ir atbildīgi un jābūt gatavam atbildēt par savām kļūdām, ātrums pirmajā grupā nav mazs, pats pagājušonedēļ iekļuvu laikam pirmajā VIPSPORTU zavalā šogad, vainīgs nebiju, bet par slimnīcu, velo un jaunu formu ta jāmaksā pašam...

No sevis piebildīšu, ka arī iekļuvu tajā pašā priekšpēdējā VIPsporta 19.jūnija pirmās grupas skaitliski nelielajā zavalā (3 cietušie). Notika tas 4.apļa beigu daļā, kad taisnā posmā ar ātrumu 40+ man priekšā braucošajam puisim viens manevrētājs uzsita pa priekšējo ratu, kā rezultātā viņš izklājās no visas sirds. Blakus krita vēl viens braucējs. Skats nebija no patīkamākajiem. Nācās likt pa mēmajiem tā, ka izbremzējās caurums pakaļējā riepā un kamerā. Tad nu mēs divi mazāk apskādētie tam pirmajam vissmagāk cietušam uz asfalta guļošam puisim sākumā palīdzējām kā varējām. Kad bija noprotams, ka kauli veseli, sajēga atgriežas un būs dzīvotājs, lēnītēm devāmies uz finiša pusi. Orgi piedāvāja izsaukt ātros, bet sapratām, ka paziņas tūliņ būs klāt, lai vestu uz slimnīcu.

Arī man personīgi nepatīk, ka ir atļauta dalība ar MTB ričukiem, un atsevišķu braucēju izpildīšanās bez prāta un domāšanas. Pagājušā gadā bija kaut kā mierīgāk.

Avatar

By arevuar 29.06.2013 09:43:38

Member · 224 comments

Pagājušā gadā dalibnieku skaits bija mazāks

Avatar

By six13 29.06.2013 10:21:30

Member · 179 comments

Sveiki!

Kādu brīdi domāju, vai rakstīt.

Kopumā VIPsports ir labs formāts treniņiem un jaunu cilveku iesaistīšanai šosejā, kas laikam ir būtiskākais.

Pēc manām domām mums visiem vajadzētu vairāk cienīt sevi, līdz ar to citus, gūt baudu no braukšanas ar velo. Žēl, ka agresija sāk ņemt virssroku un braukšana pāriet "sētas" sancensībās.

Trases konfigurācija patiesībā neļauj veidot nekādus "atrāvienus" (nevis otrivus, jo tas ir Krieviski) un neko tādu uztrenēt tur nevar, nerunājot par kopēju distances garumu. Ļoti saraustīts temps, arī kā reiz ir amatieru pazīme - velk, kamēr "aizrijās", tad atiet, un atkal. Ļoti neprofesionāli, jo profesionāli ir turēt savu tempu.

Nedomāju, ka vajag dublēt X-Sportu - labi organizēta sacensība, un "stiprajiem" piedāvāju startēt tur, nevis "izrādīties" VIPos.

Tāpēc piedāvāju VIPsportam:

- Variants 1. Izveidot trīs grupas - 40, 35, 30, pacik 40 ir augsts vidējais vidusmēra braucējam. 40 grupai pa priekšu brauc piemēram motoroleris.
- Variants 2. Krietni palielināt garumu, teiksim līdz 80 km vai 15 apļi - daudz tuvāk īstai šosejai, mācīs arī veidot savu braukšanas stratēģiju.
- Variants 3. Pārvērst par Kritērija sacensībām, bet tad cietīs MTB braucēji (ar MTB nevar), kas nav pareizi.

Papildus - var veidot īsas lekcijas par braukšanas aspektiem, piem. trajektorijas, bremzēšana, pozicijas maiņa grupā un t.t.

Visiem braukšanas prieku!

Avatar

By mrlobber 29.06.2013 11:11:44

Member · 826 comments
andris wrote

No sevis piebildīšu, ka arī iekļuvu tajā pašā priekšpēdējā VIPsporta 19.jūnija pirmās grupas skaitliski nelielajā zavalā (3 cietušie). Notika tas 4.apļa beigu daļā, kad taisnā posmā ar ātrumu 40+ man priekšā braucošajam puisim viens manevrētājs uzsita pa priekšējo ratu, kā rezultātā viņš izklājās no visas sirds. Blakus krita vēl viens braucējs. Skats nebija no patīkamākajiem. Nācās likt pa mēmajiem tā, ka izbremzējās caurums pakaļējā riepā un kamerā. Tad nu mēs divi mazāk apskādētie tam pirmajam vissmagāk cietušam uz asfalta guļošam puisim sākumā palīdzējām kā varējām. Kad bija noprotams, ka kauli veseli, sajēga atgriežas un būs dzīvotājs, lēnītēm devāmies uz finiša pusi. Orgi piedāvāja izsaukt ātros, bet sapratām, ka paziņas tūliņ būs klāt, lai vestu uz slimnīcu.

Arī man personīgi nepatīk, ka ir atļauta dalība ar MTB ričukiem, un atsevišķu braucēju izpildīšanās bez prāta un domāšanas. Pagājušā gadā bija kaut kā mierīgāk.

Drīzāk gan bija tā, ka, ka ar savu priekšējo ratu puisis mazliet parāva pa labi, tādējādi pieskaroties garāmbraucošajam, pēc tam tīri no fizikas sekoja atlecošā pretkustība, stūri puisim sarāva šķērsām un, protams, ļoti sāpīgs (jo ātrs) lidojums pāri... sad( Notika tas viss tajā mazajā nokalnītē pēc tiltiņa, kad, izejot no asā līkuma, kurā šogad Meļehs kritienā Xsportā atslēgas kaulu salauza, vienmēr notiek baigā paātrināšanās 45+.

Pagājušajā gadā bija mierīgāk, jo bija krietni mazāks kontingents no regulārajiem Xsporta sacensību braucējiem un grupa mierīgi vizinājās ar 35-40 km/h. Šogad vienmēr ir 42+, kas Biķernieku konfigurācijā nozīmē, ka taisnēs nesas ar 50 vai reizēm pat ātrāk.

Potenciālais risinājums varētu būt neskaitīt vietas finišā - tas krietni samazinātu nervozitāti kaut vai pēdējā aplī. Protams, katrā aplī tad būtu puiši, kas mēģina izspēlēt apļa finiša sprintu, bet tāds arī tad būtu īstais treniņa nolūks - daži praktizē savus "sprinta vilcienus", citi skatās, pirmkārt, kā to dara, otrkārt, ja ir spēks un gribēšana, arī mēģina piedalīties, savukārt tie, kas atbraukuši uz ātruma treniņu, vienkārši vizinās aizmugurē.

Avatar

By its75 29.06.2013 11:50:23

Member · 7 comments

mrlobber, gluži tā gan tas nebija, saprotu ka redzēji visu kā tas notika ja tā raksti?

pāris centimetru kustība, nav virziena maiņa, un krist arī nekritu pāri stūrei

bija lōti līdzīgi kā šeit

http://www.youtube.com/watch?v=nnGi2KTVFRM


nemeklēju vainīgos, vairs nē smile, drīz atkal būšu uz vello, viss kārtībā

Last edited by its75 (29.06.2013 12:10:37)

Avatar

By averza 29.06.2013 12:50:58

Member++ · 5,039 comments
six13 wrote

- Variants 2. Krietni palielināt garumu, teiksim līdz 80 km vai 15 apļi - daudz tuvāk īstai šosejai, mācīs arī veidot savu braukšanas stratēģiju.

Esmu pret, jo būs krietni vairāk apdzīšanas par apli un tas ir bīstami, sevišķi kalniņu posmā. XSPORTā atpalicēji braukt neturpina.

Avatar

By Vaskis 29.06.2013 23:10:10

Member · 2,612 comments

" ...vairāk cienīt sevi, līdz ar to citus, gūt baudu no braukšanas ar velo. Žēl, ka agresija sāk ņemt virssroku un braukšana pāriet "sētas" sancensībās."
Tās ir treniņ-sacensības, līdz ar to sacensība nav izslēdzams elements. Rezultātus taču izliek un gaida:) Bez cieņas, protams, nekas labs nesanāks, tas pats par sevi.

Pa lielam problēma drīzāk ir, ka ļoti izteikti dažādi sagatavotības un pieredzes līmeņi, kas vienlaicīgi ir arī pluss, jo jaunajiem ir iespēja mācīties. Lekcijas vai pieredzējušo norādes izskaidrotu, kur jauno vaina- lamuvārdi noteikti nepalīdz ko apgūt vai saprast. Taču mācīt kādu jau tempā braucot grupā nezinu vai kuram katram ir pa spēkam un jēga...

+ Par lekcijām viennozīmīgi.

Piedāvāju, orgiem plašāk izvērsties nolikumā un aprakstā kas-kā.

MTB radziņus, gan vajag aizliegt šosejas braucienos !!!

P.s.
Pēdējā startēju ar MTB, lielajā grupā nebraucu-nogulēju startu nez vai arī komfortabli pavilktu, taču nelielā grupiņā gan šoseri, gan mtb ar vidējo virs 30. Agresivitāti nenovēroju. Patika.

Avatar

By x-f 30.06.2013 13:17:11

Member+ · 402 comments

Mm, skaidrs – braukt ar MTB tipa velo drīkst, bet nedrīkst, jo pro nepatīk.
Atbildot uz pārējiem jautājumiem – distanci no iepriekšējā centos turēt nemainīgu, bieži neripinājos, bet gan jau no aizmugures to varēja redzēt labāk, riepas ir gludas, kājas tāpat, video nav publiskojams neveiksmīgi pieliktas kameras dēļ.

ktn wrote

Vai būtu interesenti nākošajos apļos, griezt apli uz ~40 km/h? Jeb tā varbūt tāda utopiska ideja... 35 km/h varu vienītī nobraukt, bet tas, protams, ir nāvīgi neinteresanti.

Jā, es labprāt.


People.lv Racing Team

Avatar

By loose_change_rider 30.06.2013 15:45:06

Member+ · 123 comments
x-f wrote

Mm, skaidrs – braukt ar MTB tipa velo drīkst, bet nedrīkst, jo pro nepatīk.
Atbildot uz pārējiem jautājumiem – distanci no iepriekšējā centos turēt nemainīgu, bieži neripinājos, bet gan jau no aizmugures to varēja redzēt labāk, riepas ir gludas, kājas tāpat, video nav publiskojams neveiksmīgi pieliktas kameras dēļ.

ktn wrote

Vai būtu interesenti nākošajos apļos, griezt apli uz ~40 km/h? Jeb tā varbūt tāda utopiska ideja... 35 km/h varu vienītī nobraukt, bet tas, protams, ir nāvīgi neinteresanti.

Jā, es labprāt.

es arī labprāt. Starp citu vai tikai nesanāk tā ka maza grupa uz 40kmh ir fiziski smagāk kā liela grupa uz 42? iepriekšējo reizi kaut kā 4 aplī nolūzu no pirmās grupas, mazā grupā uz 40 arī būs nooormāls izaicinājums. Lai gan no otras puses, kāpēc nē. vajag taču arī šādā intensitātē pabraukāt dažreiz, sačos tāpat gandrīz nepiedalos.

Last edited by loose_change_rider (30.06.2013 22:54:21)

Avatar

By jods 04.07.2013 14:51:41

Member · 37 comments

Sveiki. Kur palikuši 5. posma rezultāti?
Nolikumā minēts: 8.2. punkts. provizoriskie rezultāti nākamā dienā līdz plkst. 22.00.

Avatar

By loose_change_rider 10.07.2013 11:06:13

Member+ · 123 comments

nu tad šodien 40kmh grupa organizējas? esmu gatavs veikt savu ieguldījumu smile

Avatar

By Papuass 10.07.2013 11:54:46

Member+ · 2,984 comments

Gan jau es pēc pāris apļiem izkritīšu, grupu atpazīšu pēc rādījuma spidometrā?

Avatar

By dodge 10.07.2013 11:57:05

Member · 238 comments

35km/h arī būt labi ja būtu, tad smuka trepīte sanāktu 30/35/40

Avatar

By adix 10.07.2013 12:58:29

Member+ · 1,214 comments

Ap to 40km/h  brauc pirmā grupa, jēga ir organizēt 35km/h un ne jau ka viens velk un tur ātrumu, bet tur ir kāds "gudrais", kurš pamāca pārējos tajā darboties, piebremzē, pakomandē , piebrauc pastāsta par kādām kļūdām utt utt....Nu ja šo braucienu izmanto,lai attīstītu iemaņas braukt grupā.

Last edited by adix (10.07.2013 12:59:56)

Avatar

By Vetārsts 10.07.2013 21:39:23

Member · 149 comments

Paldies par foršo pasākumu un īpaši liels paldies puisim, kurš aizdeva man sava riteņa pakaļējo ratu, lai es varētu turpināt pēc spieķa izlūšanas.  Paldies !


Vajag darīt tā kā darīt vajag, bet darīt kā nevajag darīt nevajag. (v.pūks) :)

Avatar

By Slowmo 10.07.2013 21:39:33

Member+ · 1,166 comments

Kas tad īsti notika ar 5. posma rezultātiem? Neierakstījās?

Avatar

By raiter 10.07.2013 22:17:47

Member+ · 3,346 comments

Pasākums tiešām labs (braucu šeit pirmo reizi).

Tomēr jāsaka, ka otrajā grupā krievvalodīgais vīrs ar CreditSuiss sarkano kreklu, jau nu varēja pieturēt muti. Ik pa laikam no viņa nācās dzirdēt  mātes un dzimomlocekļu piesaukšanu krievu valodā. Grupas priekšā braucošos viņš komandēja lielisk: "kur tu lien, ko rausti, nelaid viņu iekšā, neatpaliec, kur tā skrien...utt (viss protams svešvalodā)."Pašu gan viņu priekšā strādājam neredzēju.
Bet var jau būt viņš kāds nopelniem bagātais treneris... smile


Avatar

By averza 10.07.2013 22:45:49

Member++ · 5,039 comments

30km/h komandas vārdā smile atvainojos par nevienmērīgo tempu, braucu ar citu velo un spidometrs acīmredzot rādīja mazāk nekā būtu jārāda, taču tas deva patīkamu blakusefektu - peletons pagāja garām pirmoreiz aiz kalniņiem un otroreiz jau pēc finiša.

Šodien neoficiālās grupiņas bija visām gaumēm, aptuveni gan 33km/h, gan 35km/h...

Jautājums atbildīgajiem - ja man acu priekšā izmet želejas iepakojumu, vai drīkstu piebraukt blakus un paspiest ārā sporta dzērienu, tēmējot sejā vai uz krekla? Iemesla tā cūkoties šoreiz nebija ne mazākā - dalībnieks brauca manā (bomža) ātrumā un velokreklam bija arī tukša kabata. Varbūt var kādu sankciju uz nākamo posmu? #47.