10 ieteikumi iesācējiem
Neklausit pashpasludinatus padotmdevejus.
By aspms* 07.01.2013 09:10:57
Member · 2,079 comments& velo nepirkt Elkor'ā
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By vitamiins_xc 07.01.2013 09:29:12
Member+ · 2,832 commentsnepirkt Liesmas.. iet zem 13. punkta
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By Brakkis 07.01.2013 10:37:32
Member+ · 958 commentsĶēdes testos iztur apmēram 1 tonnu. Ar 22 zobratu un 175 klani attiecība rupji rēķinot plecam 1:5. Uz klani jāspiež vimaz ar 200Kg
Neidziļinoties matemātikā e ar saviem 135kg (kad sāku braukt un kāreiz biju ieskaitāms IESĀCĒJOS), domājams, to varēju izdarīt.
Pēc pārdomām:
Nedaud tomēr būtu jāpatrenējas, jo ar 1 kāju es vēl papildus 70kg diez vai uzspiestu, stūrē ieķēries. Nedaudz pietrūkst.
Bet Bergmanis ganjau varētu.
Last edited by Brakkis (07.01.2013 12:07:17)
"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv
By gatins 07.01.2013 12:38:03
Member · 44 commentsSubject jau ir teikts "iesācējiem".. tā kā neredzu pamata uztraukumam! (p.s. personīgi neesmu pazīstams ar minēto biedru!)
Neklausit pashpasludinatus padotmdevejus.
By KumachanIkemen 07.01.2013 13:29:17
Member · 279 commentsVērojot šo vētru glāzē no malas man radās viela pārdomām.
Galvenais jautājums, kurš nomāc ir kāpēc neviens nepublicē savus 10 punktus. Vai nav pārliecības, ka tos arī neizsmies? Vai vienkārši nav ko teikt? Manuprāt, katram, kurš daudz vai maz ir iemācījies noturēt riteni zem sevis, būtu ko teikt, jo pieredze ir dažāda un citiem vienmēr vērtība. Kad dalīšanās pieredzē tiek izsmieta, tad tas ir taisns ceļš uz degradāciju.
By Brakkis 07.01.2013 14:53:00
Member+ · 958 commentsTieši tā te pēdējā laikā arī ir...
Tāpēc reti kurais mēģina sav taisnību pierādīt. Vieglāk ir paklusēt.
"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv
By Velomens 07.01.2013 16:10:40
Member+ · 1,681 commentsVērojot šo vētru glāzē no malas man radās viela pārdomām.
Galvenais jautājums, kurš nomāc ir kāpēc neviens nepublicē savus 10 punktus. Vai nav pārliecības, ka tos arī neizsmies? Vai vienkārši nav ko teikt? Manuprāt, katram, kurš daudz vai maz ir iemācījies noturēt riteni zem sevis, būtu ko teikt, jo pieredze ir dažāda un citiem vienmēr vērtība. Kad dalīšanās pieredzē tiek izsmieta, tad tas ir taisns ceļš uz degradāciju.
Nerunā šeit, tāpēc, ka brauc, trenējas un to visu rāda/stāsta ripinoties.
Veloceļojumi www.velomens.lv
By KumachanIkemen 07.01.2013 16:32:19
Member · 279 commentsVērojot šo vētru glāzē no malas man radās viela pārdomām.
Galvenais jautājums, kurš nomāc ir kāpēc neviens nepublicē savus 10 punktus. Vai nav pārliecības, ka tos arī neizsmies? Vai vienkārši nav ko teikt? Manuprāt, katram, kurš daudz vai maz ir iemācījies noturēt riteni zem sevis, būtu ko teikt, jo pieredze ir dažāda un citiem vienmēr vērtība. Kad dalīšanās pieredzē tiek izsmieta, tad tas ir taisns ceļš uz degradāciju.Nerunā šeit, tāpēc, ka brauc, trenējas un to visu rāda/stāsta ripinoties.
Nu, redz, ka tomēr runā, ja šitik garš topiks izveidojies. Vai tu domāji - nerunā tie, kas tiešām zina ko pateikt?
By vitamiins_xc 07.01.2013 16:37:20
Member+ · 2,832 commentsprotams - mazāk zinošu konkurentu...
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By despecs 07.01.2013 17:04:25
Member · 1,745 commentsman 10 nesanāk, bet visi mani secinājumi
1. neskrien, ieturi savu ritmu, aizelsties varēsi sprinta finišā
2. Ja brauc grupā ar citiem, nav obligāti līst peletonam priekšgalā,
3. neaizmirsti pacelt dibenu no beņķa, t.i. gabaliņu pamīties stāvot kājās, netrennētai pakaļai it sevišķi nozīmīga darbība.
4. nemin ar spēku, centies uzturēt pedāļu apgriezienus virs 100 minūtē, mazāk nogursi
5. Braucot pa ielu, ja škietami arī esi viens, pacenties ievērot CSN, arī virzienu rādīšanu. Un ne tikai nogriežoties, bet arī apsteidzot ielas malās stāvošos vai lēnākos, arī tad, ja neiebrauc blakus joslā.
6. braucot bariņā neaizmirsti brīdināt aizmugurē braucošos par ceļa stāvokli (bedres, šķeršļi, u.c. apstākļi), var mahāties ar rokām vai arī uzbļaut.
7. Ja kautko nesaproti, vaicā, muļķis ir nevis tas kurš nezin, bet gan tas, kurš kautrējas pavaicāt, ja arī jautājums liekas triviāls.
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By DZ 07.01.2013 17:51:45
Member · 3,501 commentsLūdzu, administratoriem nedzēst šo tēmu, esam norēkušies zaļi
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By janis-v 07.01.2013 18:51:06
Member+ · 288 commentsDZ piekritu , domaju ka vel ko sagaidisim!
By bogdans_velo 07.01.2013 20:14:50
Member · 19 commentsLūdzu, administratoriem nedzēst šo tēmu, esam norēkušies zaļi
Mazliet fascinē šī jūsu augstprātība... Liekas, ka pats esiet kā minimums pāris Tūres izbraucis.
Nolaižaties uz zemes... jūsu "izcīnītie" 4. (vai 1.koridors) Tautas klasē SEBā vai " podests" tautas klasē Vienības braucienā ir tas pats, kas vinnēt čempionu titulu darba vietas sporta spēlēs zābaka mešanā tālumā:) ...
By DZ 07.01.2013 20:34:11
Member · 3,501 commentsLūdzu, administratoriem nedzēst šo tēmu, esam norēkušies zaļi
Mazliet fascinē šī jūsu augstprātība... Liekas, ka pats esiet kā minimums pāris Tūres izbraucis.
Nolaižaties uz zemes... jūsu "izcīnītie" 4. (vai 1.koridors) Tautas klasē SEBā vai " podests" tautas klasē Vienības braucienā ir tas pats, kas vinnēt čempionu titulu darba vietas sporta spēlēs zābaka mešanā tālumā:) ...
Nu pilnīgs einārs!
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By bogdans_velo 07.01.2013 20:44:28
Member · 19 commentsKaspar, nekļūsti rupjš.
By Jurģis404 07.01.2013 20:44:50
Member · 602 commentsDiez-vai no 1-4 korid.seiž iesācēji,piem.es uzskatu sevi par iesācēju jo braucu sacenēs tikai divas sezonas un enkurs nelaiž mani augstāk par 6.koridori.
Ap Saldus rajonu! LMT-22427537
By DZ 07.01.2013 20:52:51
Member · 3,501 commentsKaspar, nekļūsti rupjš.
Tev laikam tā ir iedzimta problēma, visur laikam tikai tas kaspars rādās. Ārstēties vajag
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By DzintarsP 07.01.2013 20:57:01
Member · 1,550 commentsTev laikam tā ir iedzimta problēma, visur laikam tikai tas kaspars rādās. Ārstēties vajag
par Ozolu nemālēs.. viņš, pagāns, brauc par pirmo tik sebā, bet no Kaspara visu ko var sagaidīt
By Kalvis99 07.01.2013 23:32:12
Member · 1,832 commentsDiez-vai no 1-4 korid.seiž iesācēji,piem.es uzskatu sevi par iesācēju jo braucu sacenēs tikai divas sezonas un enkurs nelaiž mani augstāk par 6.koridori.
Ieteikums iesācējiem: "Sacensībās enkuru ievilkt bortam iekšpusē"
Spārīte->Panther->Rock Machine->Giant->Cannondale F-Si Carbon->Scalpel?
By ktn 08.01.2013 01:00:51
Member+ · 1,643 commentsMani ieteikumi iesācējiem riteņbraukšanā, pareizāk sakot, fakti, kas sākumā likās visneparastākie:
- Ja treniņš ir sarunāts noteiktā laikā, tad jau minūti pēc šī laika norunātajā vietā neviena vairs nebūs.
- Pat ja ir ļoti, ļoti slikts laiks, sacensības notiks!
- Pat ja ir ļoti maz pieteikušos dalībnieku, sacensības notiks!
- Ja tev šķiet, ka kopīgā treniņā viņi tevi gaidīs, tu smagi maldies. Uztver to pozitīvi, tā ir motivācija.
- Ja tev šķiet, ka viņi visi brauc nesasniedzami ātri un tev nav cerību, tu maldies. Pēc dažiem gadiem tu brauksi tik pat labi.
- Ja tev šķiet, ka 100km vienā treniņā ir šausmīgi daudz, pēc kāda laika tā nešķitīs.
- Ja tu domā, ka līderiem gonkā ir vieglāk, nekā tev un tikai tāpēc tu atpaliec, tu maldies.
- Iesācējam ir svarīgs apjoma darbs, specifiskie treniņi nāk vēlāk.
- Nav jēga labi uztrenēt sliktu tehniku.
- Gonkā dubļusargus drīkst lietot tikai ja tā ir 24h gonka un ja līst tā, kā lija 2011. gadā.
- Ja tev liekas, ka tu trenēsies tikai tik, cik atļauj brīvais laiks un tikai tāpat vien, tu maldies. Tad tu šo nemaz nelasītu.
- Staipies!
P.S. Un galvenais, iesācējam jāsaprot, ka katrs ieraksts XC forumā ir zaudēta iespēja uzlabot VO2Max. Jo vairāk tev ierakstu forumā, jo mazāks tev VO2Max. Neraksti, ja neesi izbraucis treniņu!
Last edited by ktn (08.01.2013 01:11:16)
Coffee & Racing. Adventures, too.
By Brakkis 08.01.2013 08:39:00
Member+ · 958 commentsPar pēdējo (P.S) daļēļi var nepiekrist, jo, piemēram, es aktīvajā rakstīšanas periodā esmu darbā un nedrīkstu no darba vietas pazust, bet, ko es pie tā kompja daru, ir cita lieta! Ka tik budžets izpildīts!
Mans ieteikums pavisam iesācējiem:
Klausiet profiņus, bet skatieties caur pirkstiem - izvērtējot, cik tālu jūs paši iesiet (riteņbraukšanā kā sportā) un vai jums to vajag.
"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv
By KumachanIkemen 08.01.2013 09:24:58
Member · 279 commentsJa šeit visi būtu profesionālie sportotāji, tad varētu runāt par "nesēdi fõrumā, ej braukāt". No mana skatpunkta, šeit ir vairāk tādu, kam tas ir hobijs un laba laika pavadīšana, tāpēc nav ne vainas pačatoties fõrumā, izlasīt ko interesantu/vērtīgu un iet braukt kad sirds to vēlas.
Protams, ka tas neizslēdz to, ka daudzi no mums dažreiz brauc visai nopietni - bet tas nav dzīvesveids vismaz lielākai daļai.
By kurjers 08.01.2013 09:28:35
Local.Auth · 1,399 commentsNo manīm-
-iemacies darīt pareizi,..no sakuma. Kaut ar lēnam,..bet pareizi. Ātrums nekur nepazudīs.
-treniņ procesā galvenais-atpūta(Piziks). Bezjēgā pārmoka sevi.
-vairāk uzmanības sabalansētai pārtikas uzņemšanai+svara nomešana.
Ļoti piekrītu Brakka pēdējam ieteikumam.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By ktn 08.01.2013 11:24:27
Member+ · 1,643 commentsTas par nerakstīšanu bija sarkasms.
Coffee & Racing. Adventures, too.
By Buks 08.01.2013 12:48:36
Member+ · 696 commentsNo manis:
- iemācīties pareizu uzsēdi, turēt muguru pēc iespējas taisnu, rokas elkoņos mazliet ieliektas
- nostiprināt ķermeņa augšdaļu, īpašu uzmanību pievēršot presītei un mugurai
- drošās vietās, piemēram, automašīnu stāvietās, taisīt visādas muļķības ar velo, lai labāk izjustu. Piemēram, paraušanu ratā, ripināšanu uzpriekšējā rata, balansēšanu uz vietas, uzmešana pirms līkuma, palēkāt uz aizmugurējā rata, visu, kas ienāk prātā. Vairums no muļķībām nekur nenoderēs, bet palīdzēs labāk sajust velo.
Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.
By KumachanIkemen 08.01.2013 13:13:20
Member · 279 commentsNo manis:
- iemācīties pareizu uzsēdi, turēt muguru pēc iespējas taisnu, rokas elkoņos mazliet ieliektas
- nostiprināt ķermeņa augšdaļu, īpašu uzmanību pievēršot presītei un mugurai
- drošās vietās, piemēram, automašīnu stāvietās, taisīt visādas muļķības ar velo, lai labāk izjustu. Piemēram, paraušanu ratā, ripināšanu uzpriekšējā rata, balansēšanu uz vietas, uzmešana pirms līkuma, palēkāt uz aizmugurējā rata, visu, kas ienāk prātā. Vairums no muļķībām nekur nenoderēs, bet palīdzēs labāk sajust velo.
Galvenais tās muļķības darīt ar velo, kurš to piedos. Karbona rāmis var nepiedot...
Par augšas stiprināšanu - ļoti labs komentārs! Vai ir kādi ieteikumi kā varētu augšai dot vairāk slodzes tieši braucot?
By six6 07.01.2013 09:01:52
Member+ · 1,287 comments