ķēdes eļļošana

Avatar

By despecs 06.08.2013 13:39:08

Member · 1,745 comments
LOOK wrote

YouTube Prolong kanāls piedāvā:
http://www.youtube.com/watch?v=sJefXgfPuBg

daļa no prolong nonāca arī uz aploka bremzējošās daļas, kā to notīrīt? nebija labāk kautko uzlikt tajā vietā?


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By LOOK 06.08.2013 13:49:20

Member# · 2,704 comments
cenubit wrote

Būtu bijis labāk ja paņemtu netīru mtb un nodemonstrētu kā nomazgā. Nevis uz jauna šosejnieka.

Priekš šosejnieka viņš bija pat ļoti netīrs un tālu no jauna riteņa (lietots no sezonas sākuma).
Mērķis bija parādīt nepieciešamo darbību minimumu.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By LOOK 06.08.2013 13:53:47

Member# · 2,704 comments
despecs wrote

daļa no prolong nonāca arī uz aploka bremzējošās daļas, kā to notīrīt? nebija labāk kautko uzlikt tajā vietā?

Ar to mazgāšanas līdzekli kas man rokā Prolongu var nomazgāt eleganti no jebkuras virsmas kas nav metāls.
Pēc video redzamās procedūras velo devās kārtējā treniņā, īpašnieks bija pārsteigts par izcilo bremzēšanas kvalitāti.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Rainmaker 06.08.2013 22:26:03

Member · 113 comments

Psc. Skat. parakstu.

Last edited by Rainmaker (06.08.2013 22:28:43)


"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe."

Albert Einstein

Avatar

By Busmaster 06.08.2013 23:28:02

Member · 484 comments
LOOK wrote
despecs wrote

daļa no prolong nonāca arī uz aploka bremzējošās daļas, kā to notīrīt? nebija labāk kautko uzlikt tajā vietā?

Ar to mazgāšanas līdzekli kas man rokā Prolongu var nomazgāt eleganti no jebkuras virsmas kas nav metāls.
Pēc video redzamās procedūras velo devās kārtējā treniņā, īpašnieks bija pārsteigts par izcilo bremzēšanas kvalitāti.


Video vairs nav piejams  sad

[youtube]sJefXgfPuBg[/youtube]

Cepuri nost, tomēr īstz brīnumlīdzeklis, no bleķa notīrīt nevarot, gan ķēdi ieeļo, gan bremzēs palīdz radīt vienmērigu un pietiekami lielu berzi, lai bremžu lietotājs būtu starā!?

Avatar

By kRi 07.08.2013 09:18:23

Member · 223 comments

Uz Prolonga pusdienas cept arī var?

Avatar

By LOOK 07.08.2013 11:35:54

Member# · 2,704 comments

Sakarā ar uzkopšanas darbiem video būs redzams pēc neilga laika, jau iepriekš atvainojos.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By cenubit 07.08.2013 22:52:30

Member · 613 comments

Kad es pirmo reizi pūtu Prolong uz ķēdi, sanāca trāpīt arī bremžu diskiem, es to ātrumā nemanīju un bremzes praktiski pārstāja strādāt. Un nevajag stāstīt ka tas mazgājās nost. Tik pēc bremžu kluču apstrādes ar gāzes liesmu bremžu darbība normalizējās(sadedzinot visu eļļu). Tagad pirms to pūst uzmetu virsū rotoriem lupatu.


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By ginca23 08.08.2013 04:52:03

Member+ · 3,158 comments

pastāsti, kā var eļļojot ķēdi uz rotoriem uzpūst? Rokas aug no pakaļas?


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By shim65 08.08.2013 07:04:21

Member · 288 comments
ginca23 wrote

pastāsti, kā var eļļojot ķēdi uz rotoriem uzpūst? Rokas aug no pakaļas?

Pilnīgi mierīgi. Pašam nav gadījies - no laika gala lietoju salveti uz rotora.


Still riding #26er/#Front Derailleur/#Alu

Avatar

By ginca23 08.08.2013 07:11:58

Member+ · 3,158 comments

Ja nav izdomas, tad noteikti tā var gadīties smile


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By Rainmaker 08.08.2013 08:57:23

Member · 113 comments
ginca23 wrote

Ja nav izdomas, tad noteikti tā var gadīties smile

Tu eļļo tāpat kā ģeniālajā videopamacībā-reklāmā?


"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe."

Albert Einstein

Avatar

By ginca23 08.08.2013 09:23:38

Member+ · 3,158 comments

Es to procesu daru pavisam savādāk, ka eļļa nonāk tikai uz ķēdes. smile
Ja ir interese raksti uz pm.


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By ktn 11.08.2013 02:42:31

Member+ · 1,642 comments
LOOK wrote

Lai smērvielu dabūtu ķēdē tur kur tā būs lietderīga ir jāveic dažas konkrētas darbības. ...

Ja pareizi sapratu no AFMT apraksta mājaslapā, primārais nosacījums AFMT iedarbībai ir augsta temperatūra un/vai augsts spiediens uz virsmu. Pārējais viss stāsts ir par to, kā aiztransportēt to prolongu līdz attiecīgajām vietām.

Starp citu, iekšdedzes dzinējos, par kuriem iet runa prolong mājaslapā, neveidojas smilšu un putekļu aplikums, kas pilnībā maina visu stāstu.


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By ktn 11.08.2013 02:53:30

Member+ · 1,642 comments
kašķis wrote

1) Pēc mazgāšanas ar vaitspirtu izbirstēju vēl ar fairy, beigās noskaloju ar ūdeni un izžāvēju cepeškrāsnī. Lai  cik rūpīgi mazgātu, beigās skalojot ar ūdeni  vienmēr kaut kādi netīrumi izskalojās. Iespējams nebūtiski, bet tomēr.

Diezgan neloģiski izklausās H2O vidē (braucienā) pabijušu ķēdi tīrīt ar ogļūdenražu bāzi, tad atkal mērcēt H2O bāzē, tad žāvēt. Tad jau drīzāk vispirms ūdens un feiry, tad vaitspirts, tad žāvēt. Vai arī uzreiz un tikai vaitspirts. Atkarībā no tā, kāda eļļa izmantota. Katrā ziņā, mērķis ir dabūt, lai starp ķēdes dzelzi un apkārtējo vidi (gaisu, ūdeni) ir ogļūdeņražu bāze, kas neoksidē dzelzi un vienlaikus ir lubrikants. Ne velti ir radīts ūdens atgrūdējs, jeb water displacer, kas pasaulei plašāk pazīstams tā 40. eksperimenta  versijā - WD-40, līdzeklis, kas atgrūž ūdeni no metāla. Bet te tiek piedāvāts ķēdi iemest ūdenī. Nu jocīgi mazliet. Es arī nesaku, ka WD-40 būtu jālietot (var lietot, ja zina, ko dara, bet, lasot diskusiju, šaubos, vai kāds vispār saprot, ko dara - vismaz es, katru reizi lasot par pareizu ķēdes eļļošanu, saprotu, ka neko nesaprotu big_smile).

Un maģiskā, slepenā PM metode droši vien ir uzkarsēt solidolu katliņā un izlaist ķēdi caur šķidru solidolu.

Last edited by ktn (11.08.2013 14:30:49)


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By shim65 11.08.2013 07:54:37

Member · 288 comments
ktn wrote
kašķis wrote

1) Pēc mazgāšanas ar vaitspirtu izbirstēju vēl ar fairy, beigās noskaloju ar ūdeni un izžāvēju cepeškrāsnī. Lai  cik rūpīgi mazgātu, beigās skalojot ar ūdeni  vienmēr kaut kādi netīrumi izskalojās. Iespējams nebūtiski, bet tomēr.

Diezgan neloģiski izklausās H2O vidē (braucienā) pabijušu ķēdi tīrīt ar ogļūdenražu bāzi, tad atkal mērcēt H2O bāzē, tad žāvēt. Tad jau drīzāk vispirms ūdens un feiry, tad vaitspirts, tad žāvēt. Vai arī uzreiz un tikai vaitspirts. Atkarībā no tā, kāda eļļa izmantota. Katrā ziņā, mērķis ir dabūt, lai starp ķēdes dzelzi un apkārtējo vidi (gaisu, ūdeni) ir ogļūdeņražu bāze, kas neoksidē dzelzi un vienlaikus ir lubrikants. Ne velti ir radīts ūdens atgrūdējs, jeb water displacer, kas pasaulei plašāk pazīstams tā 40. eksperimenta  versijā - WD-40, līdzeklis, kas atgrūž ūdeni no metāla. Bet te tiek piedāvāts ķēdi iemest ūdenī. Nu jocīgi mazliet. Es arī nesaku, ka WD-40 būtu jālietot (var lietot, ja zina, ko dara, bet, lasot diskusiju, šaubos, vai kāds vispār saprot, ko dara).

Un maģiskā, slepenā PM metode droši vien ir uzkarsēt solidolu katliņā un izlaist ķēdi caur šķidru solidolu.


Solidols aplips ar smiltīm/putekļiem pēc 7 sekundēm.


Still riding #26er/#Front Derailleur/#Alu

Avatar

By LOOK 12.08.2013 11:13:14

Member# · 2,704 comments
ktn wrote
LOOK wrote

Lai smērvielu dabūtu ķēdē tur kur tā būs lietderīga ir jāveic dažas konkrētas darbības. ...

Ja pareizi sapratu no AFMT apraksta mājaslapā, primārais nosacījums AFMT iedarbībai ir augsta temperatūra un/vai augsts spiediens uz virsmu. Pārējais viss stāsts ir par to, kā aiztransportēt to prolongu līdz attiecīgajām vietām.

Starp citu, iekšdedzes dzinējos, par kuriem iet runa prolong mājaslapā, neveidojas smilšu un putekļu aplikums, kas pilnībā maina visu stāstu.

Mazai atkāpei YouTube var redzēt amerikānu "izvirtības" ar iekšdedzes dzinējiem. Izlej ārā visu eļļu, ieber motorā smiltis, un darbina uz pilnu gāzi.
Kādu laiku AFMT spēj noturēt to dzinēju pie dzīvības, bet tas lai paliek "šovmeņu" ziņā.

No praktiskā viedokļa SPL100 un GOLD ir ar procentuāli lielāku AFMT saturu, nekā eļļas kuras lej iekšdedzes dzinējos, ātrumkārbās, bremžu sistēmās utt.
Jo šie produkti ir domāti darbam "netīros" apstākļos, kur mehānisms nav pasargāts no ārējās vides ietekmes.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Velomens 10.09.2013 10:51:57

Member+ · 1,681 comments

Personīgā pieredze - ķēde KMC X10 http://www.gandrs.lv/kedes-un-kezu-posmi/x10-93s/
lietota uz MTB (sacensības un dažādi izbraucieni (šoseja pavisam maz))
Eļļota ar ProLong, nodilums pēc 2500km - 0,75. Uzlikta jauna un viss darbojas.
Braukts bez īpašas žēlastības un arī pa šķietami nebraucamām vietām smile


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By oskars 10.09.2013 11:21:37

Member · 695 comments

Man līdzīga (laba) pieredzē kā Velomenam.
KMC X9-93 http://www.gandrs.lv/kedes-un-kezu-posmi/kede-x9-93s-g/ + ProLong. Trešā ķēde uz kasetes, ar kuru nobraucu 3250 km līdz nodilumam 1,0. Mazgāju ļoti reti...tik ar lupatu noslauku un braucu tālāk. Pirmās divas protams tika nomainītas laicīgi pie 0,75. Pārsvarā šoseja, bet bieži arī grants, takas un lietus nekad nav šķērslis.
Tikai labākās atsauksmes par KMC + ProLong.

Avatar

By aaivars 10.09.2013 12:46:52

Member · 79 comments

šosezon arī nolēmu iemēģināt ProLong, atšķirības nav nekādas, eļļa vai Pro longs, tikai prolongs ātrāk paliek sauss, citādi uz vienu kaseti 5k un divas ķēdes, grozi kā gribi happy)


Ac, A

Avatar

By Velomens 10.09.2013 12:54:52

Member+ · 1,681 comments
aaivars wrote

šosezon arī nolēmu iemēģināt ProLong, atšķirības nav nekādas, eļļa vai Pro longs, tikai prolongs ātrāk paliek sauss, citādi uz vienu kaseti 5k un divas ķēdes, grozi kā gribi happy)

Nav nozīmes sausiem cipariem.
Ar šosejas velo, braucot tikai sausā laikā un aizmotorā pa labiem ceļiem var nobraukt 6k ar vienu ķēdi, uzlikt jaunu un bliezt tālāk.


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By shim65 10.09.2013 14:24:21

Member · 288 comments

Eļļoju ar prolongu, kaut kādi 500 km nobraukti, bet ļurkājot ķēdi jau var sākt just, kad tā iet uz beigām. Neteikšu, ka dodu baigo efektu.


Still riding #26er/#Front Derailleur/#Alu

Avatar

By aaivars 10.09.2013 14:54:25

Member · 79 comments
Velomens wrote
aaivars wrote

šosezon arī nolēmu iemēģināt ProLong, atšķirības nav nekādas, eļļa vai Pro longs, tikai prolongs ātrāk paliek sauss, citādi uz vienu kaseti 5k un divas ķēdes, grozi kā gribi happy)

Nav nozīmes sausiem cipariem.
Ar šosejas velo, braucot tikai sausā laikā un aizmotorā pa labiem ceļiem var nobraukt 6k ar vienu ķēdi, uzlikt jaunu un bliezt tālāk.

nu īpaši jau braukšanas ieradumus neesmu mainījis, braucu ar MTB un asfalts/ceļi un neceļi, tikai ciska varbūt biezāka palikusi :-)


Ac, A

Avatar

By kalnminis 10.09.2013 18:51:43

Member · 1,472 comments
shim65 wrote

Eļļoju ar prolongu, kaut kādi 500 km nobraukti, bet ļurkājot ķēdi jau var sākt just, kad tā iet uz beigām. Neteikšu, ka dodu baigo efektu.

500 kilometros var nodeldēt jaunu ķēdi :0 monstrs!

Last edited by kalnminis (10.09.2013 18:53:40)

Avatar

By shim65 10.09.2013 20:09:54

Member · 288 comments
kalnminis wrote
shim65 wrote

Eļļoju ar prolongu, kaut kādi 500 km nobraukti, bet ļurkājot ķēdi jau var sākt just, kad tā iet uz beigām. Neteikšu, ka dodu baigo efektu.

500 kilometros var nodeldēt jaunu ķēdi :0 monstrs!

Nu labi 700 kilometri un es jau neteicu, kas pa ķēdi. Domāju 1000 km ķēdei, kas maksā 10 lati un kura nav redzējusi asfaltu ir diezgan normāli.


Still riding #26er/#Front Derailleur/#Alu

Avatar

By SEA 10.09.2013 21:26:14

Member · 1,711 comments

Ko var demagoģēt? ProLongs strādā nevainojami. Gribētos moš vēl, lai tas uztaisa vakariņas regulāri... smile


ℝℂ/ᴾᴿᴱᴹᴵᵁᴹ²

Avatar

By kalnminis 10.09.2013 22:01:37

Member · 1,472 comments

Man labāk patīk Prolongs mazajās tūbiņās; liekas ērtāks lietošanā. Ja sauss un saulains, lietoju citu smērīti, ar vasku. Bet pa ziemu tikai un vienīgi Prolong, tostarp arī smidzināmo!