Beskidy MTB Trophy 2013

Avatar

By QQ 12.10.2012 23:27:18

Member · 844 comments

2013.gadā Beskidy MTB Trophy notiks no 30.maija līdz 2.jūnijam un ir iekļauta UCI kalendārā kā Class S2-XCS sacensība.

Last edited by QQ (23.10.2012 10:37:24)


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By kurjers 13.10.2012 10:03:30

Local.Auth · 1,399 comments

Kurš nav bijis ,..grib,...šaubās,... IESAKU !!


[url=]www.avekurjers.lv[/url]

Avatar

By egils13 23.10.2012 06:51:33

Member+ · 1,204 comments

11.11.2012. - sākas reģistrēšanās šim episkam pasākumam.

Avatar

By egils13 11.12.2012 22:17:32

Member+ · 1,204 comments

kaut kā šogad baigi mazā letiņu interese par šo pasākumu. nekas, ebike/4ever plāno piedalīties gandrīz pilnā sastāvā, tā kā pārstāvniecība būs nodrošināta. gadījumā, ja kāds vēl domā, te ir apskatāma laba fotogalerija ar ieskatu Beskidu četros posmos 2012. gadā: http://galeria.bikelife.pl/galleries/122#/122/1/0

Avatar

By FOX 12.12.2012 12:52:21

Member+ · 5,297 comments

Varbūt es varētu parakstīties uz šo pasākumu. Līdz kuram datumam ir lētās biļetes?


TREK Supercaliber

Avatar

By aspms* 12.12.2012 13:05:02

Member · 2,079 comments

Līdz janvāra beigām.


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By Chris_B 12.12.2012 13:23:56

Member · 259 comments
Avatar

By kurjers 12.12.2012 16:53:05

Local.Auth · 1,399 comments

Kas tas tāds??

Last edited by kurjers (12.12.2012 16:53:42)


[url=]www.avekurjers.lv[/url]

Avatar

By ginca23 12.12.2012 16:57:50

Member+ · 3,154 comments

Cik ir izmaksas uz šo pasākumu?


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By QQ 12.12.2012 18:30:49

Member · 844 comments
kurjers wrote

Kas tas tāds??

Tas ir Beskidy talismans!!!


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By egils13 12.12.2012 19:49:49

Member+ · 1,204 comments
ginca23 wrote

Cik ir izmaksas uz šo pasākumu?

dalības maksas - nolikumā: http://www.mtbtrophy.com/

ceļš - turp/atpakaļ ~2200km, ja atbalsts grupa plāno vizināties uz atbalsta sniegšanas vietām, tad nāks klāt vēl km. šogad mūsu tehniskais atbalsts pa 4 dienām novizināja vēl ~500km. tik daudz, jo trases pārsvarā iet pa mežiem un kalnu pārejām un lai tiktu no viena punkta uz otru ar auto, jābrauc apkārt kalnam pa civilizētiem ceļiem. izmaksas rēķinās, ņemot vērā transporta veidu, degvielas patēriņu un braucēju skaitu - to katrs priekš sevis rēķina pats.

dzīvošana uz vietas ļoti ērta, jo visi četri posmi sākas un beidzas vienā vietā, izņemot 2. posmu, kas sākas un beidzas Čehijā, bet tur ir velopārbrauciens ~10km garumā. tiesa gan pa tiem 10km salasās ap 500 vertikālajiem metriem, tāpēc mēs šogad atvizinājāmies finiša vietā, bet uz mājām no Čehijas mūs atveda ar auto. Izmaksas atkarīgas no paša izvirtības pakāpes. mēs dzīvojām par 7 LVL dienā uz cilvēku: dubultā istaba ar daudz guļvietām (liekas, ka kopā bija 7), dzīvojām 4 cilvēki, istabā ir arī duša un tualete. cenā ietilpa brokastis un vakariņas. pie tām tās bija tiešām pilnvērtīgas ēdienreizes, nevis kaut kādi sviestmaižu varianti. saimniece ļoti atsaucīga, brokastīs gatavoja mūsu pašu atvestās auzu pārslas. protams, ir arī viesu māju un viesnīcu piedāvājumi par lielākām naudām, bet personīgi mani pilnīgi apmierināja mūsu variants. vispār citi stāsta, ka var aizbraukt un meklēt dzīvošanas vietu ierodoties, jo tajā apkārtnē ir daudz kalnu slēpošanas trašu un ziemā gandrīz katrā mājā izmitina tūristus, tā kā variantu tur tiešām ir daudz.

tas tā - īsumā. protams, ir jārēķinās arī ar ieguldījumiem tehnikā, jo ar Latvijas gonkās izplatītajām FF vai RaRa evo 2.1 riepiņām var arī nefinišēt dēļ daudziem akmeņiem ar asām malām, kas var vienkārši sagriezt plānās riepu malas. tāpat jādomā par zobratu un ķēdes svaigumu, jo tur chainsuck galīgi nav vietā. un, protams, nekādu šosejas kasešu smile parasti ir ļoti pieprasīta kombinācija 22/30. pašam uz nākamo sezonu plānojas naineris ar klaņu sistēmu 42/28 un mazliet baidos, ka varētu nepietikt ar kaseti 11/36. bet ceru, ka sakačāšos stiprs un pietiks smile

Avatar

By wheelie 12.12.2012 21:14:30

Member+ · 2,605 comments
egils13 wrote

ar Latvijas gonkās izplatītajām FF vai RaRa evo 2.1 riepiņām var arī nefinišēt dēļ daudziem akmeņiem ar asām malām, kas var vienkārši sagriezt plānās riepu malas

tātad  ust tubeless, vēlams paplatas, tur būs tieši laikā?


keep rollin'

Avatar

By egils13 12.12.2012 21:46:54

Member+ · 1,204 comments

pietiks arī ar stiprinātām riepām. pirmajā gadā braucu ar schwalbe double deffense versiju - nav tubeless, bet riepa ir pietiekami bieza, lai varētu droši braukt. šogad braucu ar Conti X-King Protection 2.2 - tas pats stāsts, tikai Conti sliktāk salīmējās ar šķidrumu - bija bišku problēmas ar gaisa turēšanu. ne tik traki, lai nevarētu nobraukt, bet tomēr kaitinoši. tā iemesla dēļ trešajā etapā iepumpēju nedaudz vairāk gaisa (ap 2.2 atm) un liekas, ka tas bija viens no iemesliem, kāpēc nožāvos un guvu diezgan nopietnu traumu. nākamajam gadam jau noskatīju Maxxis Ikon 2.2 ar EXO aizsardzību. kā rezerves variantu apsveru arī Schwalbe Rocket Ron SnakeSkin versiju. bet doma tā pati - parastā riepa ar papildus stiprinājumu pret saduršanu vai saplēšanu. UST tomēr riktīgi par smagu. Par resnumu - jā, labāk 2.2 vai 2.25 (Schwalbes gadījumā). kā var redzēt fotogrāfijās, ir daudz akmeņainu un/vai sakņainu sekciju, tai skaitā arī nobraucienos, kur ir salīdzinoši lieli ātrumi. resnāka riepa pieļauj zemāku spiedienu un attiecīgi labāku saķeri, tai pašā laikā ļauj cerēt, ka neizsitīs līdz aplokam. Labiem fullīšiem tur ir priekšrocības, bet uzsvars ir tieši uz "labiem", jo tas aparāts ir jādabūj ne tikai lejā, bet arī augšā. pie tam svaram ir nozīme arī no sabremzēšanās viedokļa, kas tur ir ļoti svarīgi. un protams - riepas protektors. visdrošāk jutos ar NobbyNiciem, bet pa cieto granteni vai asfaltu tie vispār neripo. šogad braucu ar X-Kingiem - ripoja ideāli, sausā laikā arī labi turējās uz akmeņiem, bet ļoti slikti turēja uz slapjām saknēm un akmeņiem, bet iespējams, ka tas bija dēļ pārpumpētām riepām. Ceru, ka Ikoni būs labāki.
Vērojot, ar ko brauc citi braucēji, nekādas skaidras tendences nesaskatīju. bija gan Ralphi, gan RaceKingi (tiesa gan mazāk, nekā pie mums), bet bija arī izteiktas traktorriepas, tipa NobbyNic vai MontainKing. furiousfredus gan nevienus neredzēju smile kopumā - brauc ar resnākām riepām, daudzi UST, protektori sākot no RaRa un RaceKing un beidzot ar mega traktoriem, vardu sakot - katrs pēc savas meistarības pakāpes (vai iedomām par meistarību).
Gonka skarba, 2012. gadā finišēja 302 no 405 (75%), un tas ņemot vērā to, ka tur nebrauc "nejaši" cilvēki, arī tie, kas brauc pa beigu galu, zina, uz ko iet un attiecīgi ir sagatavoti, ja ne fiziski, tad tehniski un morāli noteikti.

Avatar

By Bomzis 12.12.2012 22:17:38

Local.Auth · 1,215 comments

Eh Egīl ... palasot tevi, siekalas sāk tecēt ...
smile


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By vitamiins_xc 12.12.2012 22:19:27

Member+ · 2,832 comments

kāds ir biežākais izstāšanās iemesls?


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By Bomzis 12.12.2012 22:32:24

Local.Auth · 1,215 comments

Droši vien ... drudžaina bremžu spiešana nobraucienos ... wink


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By egils13 12.12.2012 22:45:04

Member+ · 1,204 comments

cik novērots:
1) traumas kritienu rezultātā un no pārslodzēm: cilvēks nav spējīgs iziet uz starta nākamajā dienā - tas ir mans gadījums šogad: trešajā posmā smagi kritu, nopietni traumēju kreisās rokas plaukstas locītavu, cetrutajā dienā pat mēģināju braukt, bet pēc 12km nokāpu, jo sāpošās rokas dēļ nevarēju noturēt stūri un vairākas reizes kritu vienkāršās situācijās, nobraucienos riteni stūmu, jo ar vienu roku nevarēju nobremzēt un pat neriskēju baukt - vārdu sakot sapratu, ka vai nu nositīšos, vai arī finišu sasniegšu vēlā vakarā ar risku neiekļauties laika limitā.
2) tehniskās problēmas - ir redzēti iznīcināti rati, lauzti rāmji u.c. lietas. mums pašiem šogad Viktros iznīcināja ratu, bet paveicās, ka mūsu pašu tehniskais atbalsts bija tikai dažu kilometru attālumā un mums bija sagatavoti rezerves rati - zaudēja laiku, bet varēja turpināt.
3) neiekļaušanās laika limitā - tas var būt dažādu iemeslu dēļ (tehnika, veselība un elementāra savu spēku pārvērtēšana vispār ierodoties uz starta). starts tur parasti bija plkst.9:00 (pirmajā dienā - 12:00), vakarā pēc finiša citreiz devāmies uz sacensību centru, jo tur varēja nopirkt želejas un arī bezmaksas serviss bija pieejams (jāmaksā tikai par detaļām) - ir redzēti cilvēki, kas finišēja ap plkst.19:00...

par servisu atsevišks stāsts - džeki tur ir ar zelta rokām. pagājušajā gadā tam pašam Viktoram salaboja šķietami neglābjamo astotnieku. laboja tiešā vārda nozīmē ar kuvaldu smile bet viss tip top, nobrauca atlikušās dienas un vēl visu atlikošo sezonu LV. un labo viņi tur visu, sākot no "gailīšu" taisnošanas un beidzot ar saļņiku nomaiņu dakšām un bremžu eļļas mainīšanu un atgaisošanu. katru vakaru pie viņiem bija rindas. tehniskas serviss ir arī gonkas laikā trasē (ēdināšans punktos), tur viņiem iespējas nav tik plašas, bet  būtiskākās lietas arī operatīvi izdara: taisno astotniekus, maina izlauztos spieķus vai izrautās pārslēdzēju trosītes, maina bremžu klučus utt. ja gonkas laikā ir jāmaina kādas detaļas, tad samaina, pieraksta numuru un var samaksāt pēc finiša - ērti!

kas interesanti, viens no mehiem piedalījās arī pašā gonkā - savā vecuma grupā izcīnīja pirmo vietu... mēs uz pakaļas... džeks nobrauc gonku, ar elektrodiem nomasējas, līdz vēlam vakaram skrūvē tehniku un nākamajā dienā atkal vālē.

Avatar

By egils13 12.12.2012 22:58:07

Member+ · 1,204 comments

Patiesībā - te var rakstīt daudz, bet to atmosfēru rakstu gabalos tāpat nevar nodot. Kopumā es teiktu, ka šis pasākums atmosfēras ziņā atgādina bijušos Trek kausus, bet ar būtiski labāku organizēšanas līmeni un piedāvātām opcijām (protams, tas arī maksā vairāk). kaut vai tāda elementārā lieta, kā riteņu mazgāšana pēc finiša - neesmu skaitījis, bet viņiem tur ir nodrošināti 10-15 karčeri vienlaikus un tas viss uz 400 cilvēkiem, kas ierodas finišā vairāku stundu garumā (es šogad braucu ap 60-to vietu un līderim zaudēju ~1 stundu.). barošana trasē un pēc finišā ir tādā līmenī, Japiņa putru taloni un Treka štovētie kāposti liek pasmaidīt smile Tikai neuztveriet personīgi - man nekādu pretenziju pret LV sacensību organizētājiem nav - saprotu, ka serviss maksā naudu un par Latvijas cenām mēs saņemam adekvātu pakalpojumu.
bet tās ir detaļas. galvenais ir trases un kalni. to nevar aprakstīt, tur ir jābrauc smile

Avatar

By egils13 20.12.2012 12:18:05

Member+ · 1,204 comments

"The hardest stage of Beskidy MTB Trophy 2013, distance 76,7 km, ascent 3100 m" - http://www.facebook.com/pages/Beskidy-M … 7805268868

Avatar

By janisz 28.12.2012 13:51:48

Member+ · 391 comments

Pēdējie jaunumi par garumiem un augstummetriem. Kopskaitu rēķiniet paši smile

1st stage: distance 65,3 km and 2532 m climbing
2nd stage: distance 80,5 km and 2967 m climbing
3rd stage: distance 76,7 km and 3098 m climbing
4th stage: distance 70,6 km and 3012 m climbing

Vairāk informācijas arī ar profiliem: https://www.facebook.com/pages/Beskidy- … 7805268868

Avatar

By woodz 28.12.2012 15:01:49

Member · 567 comments

Labāk nemaz nebūtu lasījis šo tēmu.Tagad tiešām ļoti gribu aizbraukt un doma par to,ka nevaru to atļauties,liek tikai vēl vairāk noskumt. Noteikti brauktu kā pēdējā gala amatieris,bet kalni ir un paliek kalni,tas ir neaprakstāmi.


You look funny

Avatar

By Laimigais 01.01.2013 13:27:05

Local.Shop · 3,167 comments

Atradu pāris interesantus apskatus no www.RockyRoads.net

Beskidy MTB Trophy

Polish stage Beskidy MTB Trophy race with UCI S2 Class


Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi

26 ... 689 ... 689

Avatar

By janisz 04.01.2013 14:02:55

Member+ · 391 comments

Beskidy MTB Trophy jauna mājas lapa ar informāciju http://www.mtbtrophy.com

Avatar

By QQ 08.01.2013 17:47:01

Member · 844 comments

beskidy2.jpg


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By averza 08.01.2013 18:06:25

Member++ · 5,039 comments

Ideāla reklāma!

Avatar

By DZ 08.01.2013 18:07:29

Member · 3,501 comments

Jā, tieši aizgāju nopirkt Knorr buljona kubiņus.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By egils13 11.01.2013 21:36:11

Member+ · 1,204 comments

Lai būtu labāk izprotama tā augstummetru padarīšana un vispār trašu specifika, zemāk pievienoju dažus uzskates materiālus:
1. 2011. gada SEB Cēsu posma VDO Z3 ieraksts (ar augstumlīkni) - 80km, 1248 augstummetri, laiks 3:02, vidējais ātrums 26.2km/h, max ātrums 65.6km/h:
SEB3-Cesis.sized.bmp

2. 2011. gada 3. posms Beskidy MTB Trophy - 73,5km, 2700 augstummetri,  laiks 5:06, vidējais ātrums 14.4km/h, max ātrums 56.1km/h :
Beskidy3.sized.bmp

mērogi asīm ir izvēlēti identiski, lai ir iespējams salīdzināt trašu profilus.

Last edited by egils13 (11.01.2013 21:36:57)