rīga-ziema-velo

Avatar

By quickbot 21.08.2012 11:39:09

Member · 29 comments

Sveiki, man ieteica apjautāties šajā forumā! smile

Sākšu ar to, ka dzīvesvieta man tagad ir Ulbrokas ielas mājās, tātad kārtīgs pensionāru un dzēraju rajons  Beidzot man piegriezās braukt vienā transportā ar tiem smirdīgajiem ļautiņiem un iegādājos sev vienkāršu un normālu ričuku braukšanai uz darbu. šitāds: http://www.krossvelo.ru/p-level_a4/

Jau braukāju diendienā uz darbu kādu mēnesi un ar katru dienu arvien mazāk gribas sēsties sabiedriskajā pie tiem bomāriem, bet kā jau jebkurā sportā inventāra piedāvājums ir daudz lielāks nekā vajag un nezinātājam tik sačakarē visu galvu.


Sāk palikt aukstāks un gribēju jautāt kādas garās bikses/kreklu jūs ieteiktu, kurš derētu vēsajiem rudens rītiem(lietus/vējš) bet arī tādu, kuru es ziemā varētu vilkt apakšā zem virskārtas.

Un, piemēram, dakšai eļļa nav jāmaina uz kādu, kas nesalst lietojot ziemā?

Un ziemas braukšanai galvenais riepas un kaut ko ne tik ļoti biezu, ko var izmantot kā apģērba virskārtu, jo neesmu no tiek salīgajiem cilvēkiem un pārsvarā vienmēr man ir karsti!


Es mēģinu/meklēju infu no cilvēkiem, kas pārvietojas ar ričuku ziemā/ne pa braucamo daļu(tur pat vasarā ir bīstami atrasties)


Cerams izpratāt manu sāpi un kāds arī būs spējīgs ieteikt.
Naudu cik noprotu uz riepām nedrīkst žēlot, apģērbu gan tādā vidējā līmenī(lai pilda funkciju, bet bez visādiem dārgajiem brendiem)


Paldies!

Avatar

By vitamiins_xc 21.08.2012 11:58:23

Member+ · 2,831 comments

cik garš ceļš līdz darbam?
Viens jogas onka pa pliko šortos brauc pat pie -20C..


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By Velomens 21.08.2012 11:59:52

Member+ · 1,681 comments

Es mēģinu/meklēju infu no cilvēkiem, kas pārvietojas ar ričuku ziemā/ne pa braucamo daļu(tur pat vasarā ir bīstami atrasties)

Tādu te būs grūti atrast.


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By quickbot 21.08.2012 12:14:12

Member · 29 comments

Līdz darbam sanāk 8km ~20-25min vasarā, ziemā būs biš ilgāk.

UN ar to info meklēšanu biju domājis tā, kurš pa ziemu arī pa trotuāru ir laidis un ir lietas kursā, kā velo uzvedas uz tā.

Tas vairāk par riepām man bij vajadzīgs, aizmugurē lielu protektoru/priekšā radzes vai arī pietiek, ja abas ir ar lielu protektoru?!

Gan jau muļķīgi skan no manas puses, bet gribēšana braukt ar velo ir daudz lielāka nekā zināšanas par velo apģērbu smile

tākā naudas ir tik cik ir un pirmais pirkums jau ir grūtākais, kad viss ir vajadzīgs, tad sāku štukot ko labāk. Piemēram, ja es tagad tik nopērku overtrousers(tādas kas nelaiž cauru mitrumu un vēju) vai nebūs viņās pa karstu rudenī, un, ja es pērku tik pieguļošās(atkal rudenim vai nebūs tā, ka priekš ziemas būs jāpērk jau galīgi zitas apakšbikses)


Paldies!

Avatar

By xde 21.08.2012 12:14:51

Member · 328 comments
Velomens wrote

Es mēģinu/meklēju infu no cilvēkiem, kas pārvietojas ar ričuku ziemā/ne pa braucamo daļu(tur pat vasarā ir bīstami atrasties)

Tādu te būs grūti atrast.

Esmu ievērojis, ka tieši tāda velobraucēju auditorija velk visu to pašu ziemā / vasarā / pavasarī / rudenī, ko velk ikdienā staigājot. Lietussarga vietā parasti ir kāds lietus apmetnis / halāts (vai kā viņus tur sauc).

Es ziemā ģērbjos pavisam vienkārši. Velku visu to ar ko staigāju darbā - džinsas, krekls, džemperis (attiecīgi tik biezi cik vajag uz -5, -10, -20, ...) + zābakus. Papildus priekš velo velku virskārtas apģērbu pret lietu / vēju + mokasīnus (pārvalki zābakiem - arī lietus izturīgi) + snovborda ķivere un siltais bufs. Un viss. Nekādas siltās 'kurtkas', slēpošanas bikses vai sazin ko vēl. Tāpat pat -20 grādos nosvīstu kā cūka ar velo braucot. ;D

Tā kā mans ieteikums ūdensnecaurlaidīga / vēja atturoša virskārta pāri visām ikdienas drēbēm + mokasīni (var arī iztikt, ja ir sals un nav pļurza) un viss. Kādus pirkt? Attiecīgi cik var atļauties. Man ir Vaude brenda. Lēti nebija, bet apmierināts esmu jau kuro gadu. Lietoju arī vasarā lietus laikā.

Avatar

By vitamiins_xc 21.08.2012 12:19:35

Member+ · 2,831 comments

8km neko dižu nevajag, vairākās elpojošās kārtās


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By quickbot 21.08.2012 12:22:45

Member · 29 comments
xde wrote
Velomens wrote

Es mēģinu/meklēju infu no cilvēkiem, kas pārvietojas ar ričuku ziemā/ne pa braucamo daļu(tur pat vasarā ir bīstami atrasties)

Tādu te būs grūti atrast.

Esmu ievērojis, ka tieši tāda velobraucēju auditorija velk visu to pašu ziemā / vasarā / pavasarī / rudenī, ko velk ikdienā staigājot. Lietussarga vietā parasti ir kāds lietus apmetnis / halāts (vai kā viņus tur sauc).

Es ziemā ģērbjos pavisam vienkārši. Velku visu to ar ko staigāju darbā - džinsas, krekls, džemperis (attiecīgi tik biezi cik vajag uz -5, -10, -20, ...) + zābakus. Papildus priekš velo velku virskārtas apģērbu pret lietu / vēju + mokasīnus (pārvalki zābakiem - arī lietus izturīgi) + snovborda ķivere un siltais bufs. Un viss. Nekādas siltās 'kurtkas', slēpošanas bikses vai sazin ko vēl. Tāpat pat -20 grādos nosvīstu kā cūka ar velo braucot. ;D

Tā kā mans ieteikums ūdensnecaurlaidīga / vēja atturoša virskārta pāri visām ikdienas drēbēm + mokasīni (var arī iztikt, ja ir sals un nav pļurza) un viss. Kādus pirkt? Attiecīgi cik var atļauties. Man ir Vaude brenda. Lēti nebija, bet apmierināts esmu jau kuro gadu. Lietoju arī vasarā lietus laikā.


Man jau tā problēma, ka es jau arī svīstu kā cūka, jo patīk braukt ātri un ļoti minimāli apsēžos uz sēdekļa, tamdēl man neder jau izejamās drēbes vilkt apakšā.

Avatar

By xde 21.08.2012 12:33:29

Member · 328 comments
quickbot wrote

tamdēl man neder jau izejamās drēbes vilkt apakšā.

Varbūt pa priekšu pamēģini un tad runā. Ja sasvīst apakšējais krekls, tad to pārvilkt darba vietā, manuprāt, nevajadzētu būt problēmu. Var arī paņemt līdzi kādu mazu dvielīti un noslaucīt sviedrus. Man šajā jautājumānekādu problēmu nav bijis nekad.

Īstenībā vienīgais, par ko vispār ir vērts uztraukties braucot ikdienā maršrutu mājas - darbs - mājas, ir lietus - ziemā slapjš sniegs. Braucot 5 - 8 - 10 - 15 km līdz darbam tāpat nekad nenosvīdīsi tik ļoti, ka visas drēbes būs cauri slapjas. Turpretim lietus - slapjš sniegs to gan var izdarīt visai ātri un diez vai būs patīkami sēdēt darbā ar cauri slapjām biksēm visu dienu.

P.S   Par riepām - nekādas vajadzības pēc citādākām kādas ir vasarā. Diezgan lieka naudas izmešana par ko pagājušajā ziemā pārliecinājos. Arī ar radžu riepām var skaisti izklāties uz ceļa. Vairāk jāpiestrādā pie braukšanas tehnikas pa šļuru un slidenu segumu.

Avatar

By gaga 21.08.2012 12:36:29

Member+ · 2,160 comments

Ehm, a kāda jēga ir no tādas plosīšanās 8km garumā braucot uz darbu? lai 2min ātrāk būtu darbā un pēc tam 15min tērētu mazgājoties un ģērbjoties? smile No treniņu viedokļa šādam braucienam arī maz jēgas. Pirms darba vai pēc darba saģērbies kā vēlies un brauc kā vien patīk, nevajag jaukt transportu ar sportu tur kur to nevajag smile

ahh, un vēl, ja domā rudenī/ziemā pārvietoties ar velo, tad obligāti parūpējies par gaismām, lai pats redzētu un tevi redzētu, citādi jau tagad sāk palikt vakaros tumšs un pilnas ielas ar visādiem bezgaismīšiem, kuriem nauda velo iegādei ir bijusi bet dažu latiņu kaut vai minimālu gaismu iegādei neatliek

Last edited by gaga (21.08.2012 12:42:54)

Avatar

By KasparsS 21.08.2012 12:42:12

Member+ · 2,281 comments

http://youtu.be/KYNFUpqZ6bA


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Antuanete 21.08.2012 13:02:58

Member+ · 676 comments

Agrāk regulāri braukāju 8 km uz darbu maršrutā Zolitūde-centrs, visādos laika apstākļos. Sākumā braucu "ielas drēbēs" (tikai zem svārkiem pavilku kādus pieguļošos šortus), bet, kopš ieviesu pāris speciālos veloapģērba gabalus, ikdienas drēbēs braukt vairs negribējās smile
Lai nebūtu jāpērk viss no jauna, siltumam varu ieteikt iegādāties vienu termoveļas kārtu, ko var pavilkt zem virsjakas un džinsām (pieejama jebkurā ceļotāju veikalā un arī sporta veikalos) un darbā novilkt. Attiecībā uz slapjiem laika apstākļiem - es parasti pieturējos pie viedokļa, ka labāk līdzi paņemt/turēt darbā otru drēbju kārtu, nevis censties nesamirkt brauciena laikā (jaka, kas aiztur lietu, tik un tā radīs slapjumu kondensāta veidā), tiesa, tas neattiecas uz situācijām, kad no debesīm gāž baltu (bet tik un tā 100% sauss nebūsi, nāksies darbā pārģērbties). Jāatceras, ka slapjums un netīrība būs ne tikai no lietus, bet arī no tā, ko pakaļējais rats met augšā,  šādam ritenim ir grūti uztaisīt absolūti drošus dubļusargus. Tāpēc prioritāte varētu būt ūdensdrošas bikses. Attiecībā uz kāju turēšanu sausumā, mana izvēle bija ūdensizturīgas botas (tās noder arī ikdienā staigājot pa slapjām ielām) + bahilas (http://www.gandrs.lv/bahilas/bahilas-alpine-gaiters/), jo apakšstilbi parasti visvairāk nošļakstās. Mugursomai arī jāpagādā kārtīgs ūdensizturīgs pārvalks, jo tā mirks gan no augšas, gan apakšas.

Ziemā svarīgi ir apgādāties ar cimdiem (slēpošanas cimdi gluži labi der), jo rokas nosals pirmās, tāpat arī jēdzīga cepure, ko pavilkt zem ķiveres. Pārējais tik traki nesalst, ja sparīgi minas. Riepas - nevajag pārspīlēt ar dārgiem risinājumiem, bet pavisam lētais gals arī neder, jo ziemā riepas gumija kļūst cieta, attiecīgi palielinot izslīdēšanas risku. Man kādreiz bija riepa, kam protektos ar vienlaidus joslu pa vidu, ziemai nepiemēroti, jo arī samazina saķeres laikumu, drīzāk jāskatās uz šāda tipa rakstu http://www.evelostore.lv/lv/rezerves-da … er-24x2-5w

Avatar

By quickbot 21.08.2012 13:24:51

Member · 29 comments

Paldies, Antuanete, par izsmeļošu informāciju!

xde, es nebūtu jautājis šajā forumā, ja nezinātu kā mans ķermenis reaģē. Man vienmēr ir par karstu, ziemā pat pie mīnus 20 es staigāju maikā ar nebiezu virsjaku, jo labāk lai biš auksti, nevis, kad atnāc uz darbu, visa mugura ir slapja. Tamdēļ arī cenšos šeit savākt informāciju par plānāku apģērbu, kuru viegli darbā pārvilkt, jo, ja arī brauktu jau ar darba drēbēm, tā pat darbā man jānoģērbjas un jānoslaukās + 10min jāgaid, kad pārstās svīst. Ja skatoties pēc tā video, es pat līdz pusei nebūšu ticis, kad šitādā kamzolī nosvīdīšu + cepure nepasargās no kritieniem(kas ir neizbēgami ziemā, kur nu vēl pa mūsu "čaklo sētnieku" notīrītajām ielām.

Avatar

By averza 21.08.2012 16:17:15

Member++ · 5,039 comments

Kā no Ulbrokas var tikt uz centra pusi, neizmantojot brauktuves (konkrēti posms starp Ulbroku un Dreiliņu apli)? Un tagad šis pats jautājums ziemā - kā? Sniegs taču tiks sašķūrēts uz nomales.

Par riepām - ja ceļš notīrīts (un notīrīta būs tikai brauktuve un 20% ietvju), tad var braukt ar jebkurām riepām. Ja nav notīrīts, tad būs vienlīdz grūti braukt ar jebkurām riepām smile Ziemā teju vienīgais iemesls nožauties ir ledus - melnais vai ne tik melnais. Lai mazinātu iespēju, jābremzē mēreni, jāietur distance, līkumi jāizņem ar mazāku ātrumu un nesveroties. Protams, radzes var palīdzēt braukt mazliet niknāk.

Avatar

By makaroni 22.08.2012 01:17:29

Member · 924 comments

Viņš jau no Ulbrokas ielas, nevis Ulbrokas - t.i. sanāk no pļavniekiem.

Jāģērbjās kā jau ziemā, tikai mazliet vairāk no tiešas vēja plūsmas jāslēpjas. Ziemā principā ir vienkārši. Vissliktāk ir -1..+7C. Ūdens ir daudz, auksts un šķidrā veidā. Lietus inventārā karsi un neērti, ignorēt nokrišņus arī īsti nevar.

Ko vēl esmu novērojis, kad pierod mīt, baigi jāpiedomā, vai nesanāks staigāt. Nokāpjot ziemā, uz zemes daudz ātrāk atdzies pēdas un pašam arī ir drēgnāk.

Bet ja pakāpeniski turpināsi visu rudeni brauksi, dabiski pielāgosies un sapratīsi ko vajag. Problēma būtu ja pie -20 pēkšņi izdomātu skriet laukā.

Beigās varu ieteikt padomāt par ne-tik-"normālu" ziemas riteni, ja nav vienalga par "jaunā labā", vai neesi jau ierēķinājis pavasarī pārkrāmēt visu mehāniku (ķēdi, kaseti, trosītes, apvalkus, klučus, dakšu). Lētākajā gadījumā noņem lieko un uz ziemu pārbūvē par 1, vai 3 ātrumu variantu.

Last edited by makaroni (22.08.2012 01:20:19)

Avatar

By 321 22.08.2012 08:15:28

Member · 6,351 comments

Vislabākā lieta ir termojaka, pasargās no drēgnuma/aukstuma, kājas parasti pieradušas pie visa un nekādu ipašu aprūpi neprasa, temozeķes gan eksistē

Avatar

By black 22.08.2012 12:04:18

Member+ · 457 comments

Ziemā kājām ļoti labi strādā neoprēna ziemas velozābaki kombinācijā ar Sealsskinz (vai citām) ūdeni cauri nelaidošām zeķēm. Kājās var vilkt plānas, pieguļošas slēpošanas bikses ar papildu siltinājumu ceļgalu rajonā. Virsū biksēm atkarībā no laika apstākļiem neko, plānas ūdensnecaurlaidīgas bikses, vai arī plānas elpojošas skriešanas bikses. Sākot no kādiem -20 grādiem, skriešanas bikses aizvieto ar snowboarda / slēpošanas biksēm. Augšdaļa īpašu izdomu neprasa - jebkurš ātri žūstošs T-krekls (velo vai skriešanas krekli derēs), tad virsū pēc vajadzības velojaka ar garajām rokām, ja līst lietus, tad elpojoša (obligāti) lietusjaka, vislabāk eVent, vai kāds no modernajiem GoreTex variantiem. Uz kakla labi strādā Buff tipa lakatiņi, vēl vienu tādu pašu arī uz galvas, lai nesalst ausis. Zem 0 grādiem papildus lakatiņam vajag cepuri, zem -20 grādiem cepurei virsū kapuci. Cimdi - jebkuri biezāki ziemas velocimdi, aukstākā laikā to vietā snowboard cimdi no elpojoša materiāla.

Riepas nav īpaši svarīgas, taču ziemā ar pilnīgiem slikiem brauc tikai Velomens smile

Avatar

By kurjers 22.08.2012 15:58:42

Local.Auth · 1,399 comments

T-krelu aizmirstiet. Uzsūc sviedrus , un nelaiz tālāk. Brauc visu laiku slapjš. Pec tam sak salt. Šo temu gari plasi esmu aprakstijis senak lēdziga tēmā.


[url=]www.avekurjers.lv[/url]

Avatar

By six6 22.08.2012 17:12:24

Member+ · 1,287 comments
black wrote

Ziemā kājām ļoti labi strādā neoprēna ziemas velozābaki kombinācijā ar Sealsskinz (vai citām) ūdeni cauri nelaidošām zeķēm. Kājās var vilkt plānas, pieguļošas slēpošanas bikses ar papildu siltinājumu ceļgalu rajonā. Virsū biksēm atkarībā no laika apstākļiem neko, plānas ūdensnecaurlaidīgas bikses, vai arī plānas elpojošas skriešanas bikses. Sākot no kādiem -20 grādiem, skriešanas bikses aizvieto ar snowboarda / slēpošanas biksēm. Augšdaļa īpašu izdomu neprasa - jebkurš ātri žūstošs T-krekls (velo vai skriešanas krekli derēs), tad virsū pēc vajadzības velojaka ar garajām rokām, ja līst lietus, tad elpojoša (obligāti) lietusjaka, vislabāk eVent, vai kāds no modernajiem GoreTex variantiem. Uz kakla labi strādā Buff tipa lakatiņi, vēl vienu tādu pašu arī uz galvas, lai nesalst ausis. Zem 0 grādiem papildus lakatiņam vajag cepuri, zem -20 grādiem cepurei virsū kapuci. Cimdi - jebkuri biezāki ziemas velocimdi, aukstākā laikā to vietā snowboard cimdi no elpojoša materiāla.

Riepas nav īpaši svarīgas, taču ziemā ar pilnīgiem slikiem brauc tikai Velomens smile

Ja snieg sniegs, tad vajag brilles, ja virs -20 tad snowborda brilles.

Avatar

By Velomens 22.08.2012 17:20:54

Member+ · 1,681 comments

Ziemā riteņbraukšanai ir vajadzīgas daudz un dažādas drēbes/lietas.
Bet mēs taču runājam par 8+8km distanci. Neviens nepirks kaudzi drēbju/lietu un nepavadīs 20 min ģērbjoties, lai 25min aizvizinātos līdz darbam!
Uzvelc garākus zābakus, plānāku jaku un brauc uz darbu. (ja nav žēl velo pa sāli dzīt)


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By Slowmo 22.08.2012 18:08:03

Member+ · 1,166 comments

Braucu pagājušajā ziemā pat pie zem -20. Viss jau labi, tik elpa tur pat pie zoda piesalst un veido lāstekas smile

Avatar

By smartins 28.08.2012 15:18:27

Member · 72 comments

Tiesi taa arii es daru, visu pagajusho ziemu diendienaa (vienalga kaadi minusi) braukaju ikdienas drebees. Kajaas dzinsi, zem tiem parastaas garas planaas virieshu apakshbikses. muguraa maika, pa virsu plana rudens kokvilnas jacinja ar pagaraaku miikstu apkakli. Pie -20-25 pavelku veel loti planu dzemperiiti.
Galvaa ielas abus kivere, zem taas taa pasha Abus "mice". Kiverei pa virsu veel lietus parvalks. Pilnibaa pietiekas.
Cimdus gan specialus nopirku- pirkstainji paartaisaami par duurainjiem.
Uz celjgaliem speciali sashuuti veeja necaurlaidiigi auduma celju sargi. Tos jau saaku lietot kad ir ap nulli, man celji jutiigi pret vesumu.
Kajas- lielaka izmera gumijnieki ar ntajam zekjeem, vieniigie apavi, kurus saals zhlurga nebojaa. Bet pie -20 sasalst un negrib normali lociities. big_smile Pie -25 virs 10km attalumaa tomer sala cauri, pagaidam jedziigaku alternativu neesmu atradis.

Pie -20-25 sakas probleemas arii ar elposhanu, kaut kas jaliek mordai priekshaa. Velams bardu attaudzeet. smile

Kopumaa ziemaa galvenais ir censties nesasviist slapjam.

xde wrote

Esmu ievērojis, ka tieši tāda velobraucēju auditorija velk visu to pašu ziemā / vasarā / pavasarī / rudenī, ko velk ikdienā staigājot. Lietussarga vietā parasti ir kāds lietus apmetnis / halāts (vai kā viņus tur sauc).

Es ziemā ģērbjos pavisam vienkārši. Velku visu to ar ko staigāju darbā - džinsas, krekls, džemperis (attiecīgi tik biezi cik vajag uz -5, -10, -20, ...) + zābakus. Papildus priekš velo velku virskārtas apģērbu pret lietu / vēju + mokasīnus (pārvalki zābakiem - arī lietus izturīgi) + snovborda ķivere un siltais bufs. Un viss. Nekādas siltās 'kurtkas', slēpošanas bikses vai sazin ko vēl. Tāpat pat -20 grādos nosvīstu kā cūka ar velo braucot. ;D

Tā kā mans ieteikums ūdensnecaurlaidīga / vēja atturoša virskārta pāri visām ikdienas drēbēm + mokasīni (var arī iztikt, ja ir sals un nav pļurza) un viss. Kādus pirkt? Attiecīgi cik var atļauties. Man ir Vaude brenda. Lēti nebija, bet apmierināts esmu jau kuro gadu. Lietoju arī vasarā lietus laikā.

Last edited by smartins (28.08.2012 15:20:16)

Avatar

By smartins 28.08.2012 15:26:57

Member · 72 comments

Ziemai labak vecu holandieti nopirkt ar sleegto keedes sargu un atrumiem&bremzeem rumbaas, tie speej daudz iztureet. Man tagad, piemeram, keede sleegtajaa korpusaa iet piekto tuukstoti un veel nav bijusi vajadziiba spriegot (KMC Z1 X INOX ).

makaroni wrote

V
Beigās varu ieteikt padomāt par ne-tik-"normālu" ziemas riteni, ja nav vienalga par "jaunā labā", vai neesi jau ierēķinājis pavasarī pārkrāmēt visu mehāniku (ķēdi, kaseti, trosītes, apvalkus, klučus, dakšu). Lētākajā gadījumā noņem lieko un uz ziemu pārbūvē par 1, vai 3 ātrumu variantu.

Avatar

By smartins 28.08.2012 15:31:37

Member · 72 comments

Iespejams, ka braukshanas guru ir vienalga, kadas riepas, bet kopsh pameginaaju ielas naglenes, mani vairs neviens nepierunaas braukt ar vasaras riepam ziemaa. smile


xde wrote

...
P.S   Par riepām - nekādas vajadzības pēc citādākām kādas ir vasarā. Diezgan lieka naudas izmešana par ko pagājušajā ziemā pārliecinājos. Arī ar radžu riepām var skaisti izklāties uz ceļa. Vairāk jāpiestrādā pie braukšanas tehnikas pa šļuru un slidenu segumu.

Avatar

By ario 29.08.2012 14:52:09

Member · 234 comments

ne gluži pa tēmu, bet kā jūs cīnaties ar telpas nopludināšanu pēc velo iestumšanas iekšā? ok, mājās vēl man uz flīzēm, varu saslaucīt, bet darbā tā ir problēma - atbraucu, iestumju, un tad viss noplūst ar sālsūdeni, pat satīrot pleķi paliek.. diezgan stulbi sad

Avatar

By makaroni 29.08.2012 15:13:11

Member · 924 comments

Atstājot velo vietā ar mīnusiem (+ 1x mazāk dienā sanāk pakļaut velo sālsūdenim atkūstot). Var vadāt līdzi birstīti un lielumu notraust - peļķe ievērojami sarūk.
Bet patreiz domāju par šo pašu problēmu tieši mājās. Viens no variantiem, kas nāk prātā:
61848.jpg
Ielikšu iekšā kādu paaugstinājumu, lai rati pēc tam nestāv sālsūdenī.. štukoju likt katram ratam savu kasti, vai meklēt tādu kurā lien viss velo un mazliet platāku.  Netek jau tikai no ratiem - pil no BB un dubļiniekiem. Ja vien tā kaste nebūs par šauru/nestabilu.

Last edited by makaroni (29.08.2012 15:14:02)

Avatar

By vitamiins_xc 29.08.2012 15:14:42

Member+ · 2,831 comments

paziņa izmanto - "strādā" ideāli


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By zobs 31.08.2012 23:12:36

Member · 32 comments

Es ar braucu visu cauru gadu uz darbu 7,2 km no Imantas uz lidostas pusi ! Ziemā nopirku caur SS.lv ''namordņiku'' pa 5 Ls , baigi labā lieta. Pat pie -28 grādi varēja normāli elpot, izelpa gan pie ausīm sasala un nedaudz skropstas sala kopā. Rokās vilku slēpotāju cimdus, kājās ''Goreteksa'' zābaciņus. No biksēm pārsvarā vilku savas vecās armijas bikses jo tās ir haki krāsas un tādēļ nav tik bieži jāmazgā wink

Man arī ir problēma tāda ka nejēdzu mierīgi braukt - vienmēr vajag skriet un galā tad ir slapja mugura. Pārsvarā ir tā ka izbraucot no mājas pirmos 3km salstu (rumpis - ne ekstremitātes) tad paliek silti un darbā jau ieripoju sasvīdis kā sivēns !  Diemžēl ar šo sviestu galā joprojām neizdodas tikt  ;(  ! Ticamak ka nopietni japiedomā par elpojošiem apģērbiem.

  Par riteni : biju savā laikā arī domājis par tāda veida kastēm (tik nedaudz mazākām) reāli man tāpat sniegs krita nost no dubļusargiem, zobratiem, riteņu aplokiem un koridorā šā kā tā bij peļķes! Beidzot nopirku tepiķīti ar gumijotu apakšu (kā veikalos un ofisos pie durvīm) un esmu apmierināts.
  Pa lediem un sniegiem braucu ar tām pašām ''vasarenēm'' - man tām tāds krosa protektoriņš. Biju domājis arī par radzēm, bet paklausījos tautu un palasījos forumos ka pa 30 Ls gabalā riepiņām tās radzes nākot laukā, bet vairāk par 60 Ls atdot riepās neļauj ģimenes budžets.  Arī vēl neesmu īsti pārliecināts vai tiešām būs tās naudas vērtas tās pārmaiņas. Patiesībā tiešām jāsāk būs domāt par atsevišķu ziemas ''vellapēda'' būvēšanu, jo savējam pēc ziemas nācās mainīt gan zobratus , gan ķēdi un mainīt arī sarūsējušās detaļas.

Labprāt dzirdētu viedokļus par radzēm un elpojošajiem apģērbiem !