http://www.apollo.lv/zinas/sigulda-fini … lli/526360
Atcerieties, ka Siguldas posmā ir 20 bonusa punkti, kas var daudz ko izšķirt sezonas kopvērtējumā!
Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!
By ITKROPLIS 15.08.2012 12:21:36
Banned · 12 commentsTrase ir nomarķēta? Es laikam ceturdien vakarā(~) aizšļūkšu, tiesa vai atradīšu to trasi ir liels jautājums. Tunelī bedres paliks? Moš kāds labs cilvēks aizmetīs tās, lai nav pārāk asas.
Ja nav grūti moš kāds var pateikt kur ērtāk piebraukt pie trases neiebraucot Siguldā. Ideāli ja google map koardinātes iemestu.kas Tevi ir vakars? rēķinies, ka mums svētdien trases apskatā tīrais braukšanas laiks bija 3:50. ar visām gaidīšanām pēc lēnākiem braucējiem - 4:30. tas tā - lai nakts vidū neattopies dziļi mežā
14:30 varētu braukt ārā no rīgas. (Āgenskalns) Tiesa man nav mikroautobus, un jumtam tureklis kurā stiprina velosipēdu man ir tik viens. Bagāžniekā ja noņem ratus laikam var ielikt ričuku (neesmu mēģinājis)
By Laps 15.08.2012 13:39:39
Member · 81 commentsCeru ka Sacensības tālākaja galā būs laika kontrole vai kas tamlīdzīgs. Kas fiksēs vai braucējs tur bijis vai nē.
Lai izvairītos no pāgudrajiem kas tunelī vnk mainīs kustības virzienu utt..
By LOOK 15.08.2012 13:59:44
Member# · 2,704 commentsTunelī būs tiesnesis.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By kickerram 15.08.2012 20:19:58
Member · 82 commentsCeru ka Sacensības tālākaja galā būs laika kontrole vai kas tamlīdzīgs. Kas fiksēs vai braucējs tur bijis vai nē.
Lai izvairītos no pāgudrajiem kas tunelī vnk mainīs kustības virzienu utt..
Manuprāt TREKu brauc cilvēki, kuri grib izbaudīt trasi un godīgu, draudzīgu sacensību. Tie, kuri nogriež trasi apzog tikai paši sevi...un īpaši šeit, kur tieši aiz Lorupes ir trases interesantākais posms.
By Eduards 15.08.2012 21:39:28
Member# · 2,686 commentsCeru ka Sacensības tālākaja galā būs laika kontrole vai kas tamlīdzīgs. Kas fiksēs vai braucējs tur bijis vai nē.
Lai izvairītos no pāgudrajiem kas tunelī vnk mainīs kustības virzienu utt..Manuprāt TREKu brauc cilvēki, kuri grib izbaudīt trasi un godīgu, draudzīgu sacensību. Tie, kuri nogriež trasi apzog tikai paši sevi...un īpaši šeit, kur tieši aiz Lorupes ir trases interesantākais posms.
SEBā ir koeficienti, un daži citi viltus labāki rezultāti neko nemaina. TREK dod punktus par vietām, un tie ir svarīgi kaut vai komandu vērtējumam. Nevajag būt ideālistam, ka cilvēki principā nešmaucas. Vajag apstākļus, lai šmaukties būtu sarežģīti.
By ITKROPLIS 15.08.2012 22:05:42
Banned · 12 commentsJa ir slikti nomarķēts, tad pilnīgi mierīgi var aizbraukt, ko nespeciāli nošmaucot. Saparatīsi tik ja seko nobrauktajiem km. Korekti protams ja būtu čipa kontrole trases tālākajā punktā no starta.
By Eduards 16.08.2012 11:52:24
Member# · 2,686 commentsCēsīs 1. koridora novērtējumu (laiks zem 2h30) izpildīja 20 dalībnieki. Manuprāt, Siguldas trase ir daudz smagāka un objektīvi vērtējot ar šo laika limitu pirmajā koridorā nevajadzētu stāties nevienam Katrā ziņā ne jau par koridoriem ir stāsts, bet gan - esiet gatavi garai un grūtai trasei. Normāla tempa trases apskates brauciens ir virs 3,5 stundām.
By despecs 16.08.2012 13:22:24
Member · 1,745 commentsun jajau paturpina Eduards viedos vārdus, apskates laikā es nosprāgu vispār, lai būtu kāds fans uzlikšu SS un braukšu īso.
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By xde 16.08.2012 13:30:20
Member · 328 commentsTrasē ir daudz grūtu kāpumu vai vnk ir lēnas takas?
Varbūt kādam ir augstuma līkņu grafiks? Cik tad ir kāpums garajai distancei.
By ITKROPLIS 16.08.2012 13:39:16
Banned · 12 commentsEs pamērīšu ar garminu šodien, ja GPS strādās tur normāli.
By despecs 16.08.2012 13:40:02
Member · 1,745 commentsCitāts no apollo raksta http://www.apollo.lv/zinas/sigulda-fini … lli/526360
"TREK MTB Maratona distances braucējiem būs jāveic 54 km un kopējā augstumu starpība būs vairāk kā 1000 vertikāli kāpuma metri, kas Latvijas sacensībām tik īsā distancē ir daudz"
kāpumi kurus es nosauktu par grūtiem ir 1 gab., ja apreizi atceros.(neskaitot serpentīnu, kas vienreiz braucot ir ok, bet vairākreiz ...), tas atrodas uzreiz aiz izbraukšanas caur šoseju. Pašas beigas gan es neizbraucu, tas ir sākot ar allažu šoseju. Pēc shēmas jautrs kāpums noteikti būs bobsleja trases asfaltētais celiņš pa kuru bobus vadā augšā. Pa vidu bija vēl kādi 3 stāvi kāpumi, bet tie nebija gari.
Palabojiet, ja ko ne tā uzrakstīju, jo man šoreiz trase kautkā netinās smukā kamolā.
Last edited by despecs (16.08.2012 13:46:02)
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By fitwatch 16.08.2012 14:23:25
Member+ · 49 commentsTrasē ir daudz grūtu kāpumu vai vnk ir lēnas takas?
Varbūt kādam ir augstuma līkņu grafiks? Cik tad ir kāpums garajai distancei.
Kāpumi, kā trases apskatē tika teikts būs kādi 18:) Vieglākie no tiem noteikti būs serpentīns un bobsleja trase.
Manuprāt, grūtība ir vismaz tikpat nobraucienos, kas var būt dubļaini, izskaloti ar slideniem tiltiņiem u. c. "ekstrām".
Jābūt psiholoģiski gatavam dubļiem, daudz ūdeņiem (upītes, TUNELIS) bezceļam un krūmiem. Pats centīšos lieki neriskēt un velotriāla elementus nepielietot:)
Ja nebūs lijis, trase būs vieglāka.
By Baltais 16.08.2012 14:29:29
Local.Auth · 5,425 commentsvakar braucu trasi, salīdzinoši ar svētdienu bija sausa
pārējais katra paša fantāzijas līmenis
Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!
By Eduards 16.08.2012 14:37:51
Member# · 2,686 commentsVisi kāpumi trasē:
1. serpentīns, uzreiz startā, relatīvi pagarš, esmu pieradis tajā braukt
2. serpentīns vēlreiz, apmēram 10 min pēc starta
3. izskalotais ceļš līdz zirgu aplokiem, vidēji garš. Kartē Grantiņi.
4. 2-3km pēc Gaujas šķērsošanas pa gājēju tiltu. Divās daļās, kad liekas ka nu jau viss, tad slīpums atsākas vēlreiz. Kartē Gaujmaļi.
5. Stiga pie elektrolīnijas. Neesmu braucis kopš koku iztīrīšanas, taču tas rajons ir diezgan stāvs.
6. Nākamā stiga, šis jau ir lēzenāks
7. Katlapieža gals, kartē it kā kāpums, taču neko ievērības cienīgu neatceros
8. Starp šoseju un veco Lorupes ceļu ir nebraucams valnis, stums visi.
9. Pēc izbraukšanas zem šosejas. Šis ir pagrūts, jo vairākas reizes īsi, asi kāpumi, kas summā lielā gabalā uz augšu. Braucams noteikti.
10. Aiz tuneļa ir jātiek augšā no upes ielejas. Dažās vietās jāstumj, jo nebūs saķeres
11. Kartes dienvidos pie Sauleskalniem ir lēzens, bet pagarš smilšu ceļš augšup
12. Stūmiens augšup iznākot no tuneļa atpakaļceļā
13. No Lorupes tilta apakšas kamēr tiksiet augšā. Summā diezgan daudz
14. Ne gluži kalns, bet mīkstā pļava pie Laurenčiem būs līdzvērtīga spēku patēriņā
15. Serpentīns gar bobsleja trasi. Mūsu laime ka asfaltēts, garuma un slīpuma ziņā "sliktākais" kalns Latvijā
16. Krimuldas serpentīns vēlreiz.
Nobraucieni:
Pilnīgi visi braucami, taču tas atkarīgs no meistarības. Piekrītu, ka par dažiem tomēr varētu teikt, "cmon, šeit nevar nobraukt nekādīgi!"
1. Vikmestes grava
2. No Krimuldas šosejas lejā uz Gauju
3. Aiz zirgu aplokiem
4. Akmeņainais pie Lapsām, ir arī Vienības brauciena trasē
5. mini serpentīns aiz elektrolīnijas
6. gar Lorupes tilta malu. Šis ir labais, no augšas izskatās nemotivējošs Plus vēl ātrumā jāpacenšas iegriezt taciņā
7. uz tuneli turpceļā
8. uz tuneli no otras puses. Sākumā grava, ar līkumu pagriezienā, tad dubultie dropi vairākus metrus katrs. Braucams ir, bet tikai ar pārliecību un lielām olām
9. Pie Silzemniekiem (mājas ar suņiem un dulliem saimniekiem) lejā uz Lorupi. Koki visi izzāģēti
10. Lakstīgalu grava aiz bobsleja trases
Ir vēl, bet nevajag jau katru celiņu nedaudz lejup vai augšup pieminēt.
By Kārlis 16.08.2012 14:45:21
Local.Auth · 1,015 commentsTrase ir marķēta ar lentām. Zīmes būs tikai pēdējā brīdī.
Bet drošibas pēc līdzi paņem izprintētu karti.
Nekur nevaru atrast, tad prasu-
Vai trase ir marķēta???
KS Sporta klubs
http://kssportaklubs.lv
By gusj 16.08.2012 14:48:22
Member+ · 270 commentsNo pieminamiem:
Starp 2. un 3. kāpumu izlaidi uzbraukšanu pa sūnaino stidziņu uzreiz aiz nobrauciena pirmoreizi uz Gauju
Starp 5. un 6. nobraucienu izlaidi vienu no spēcīgajiem nobraucieniem pa stāvu stigu, kur lejā trase uzreiz aiziet pa kreisi starp kokiem.
Bet visā visumā pēc cipariem nonākam pie tā, ka kalnos augšā jābrauc vairāk nekā lejā
By gusj 16.08.2012 14:52:39
Member+ · 270 commentsNav nomarķēta tautas atdalīšanās sākumā un divās vietās trasē, lai nejauktu galvu iepzīstoties. Garā distance visa nomarķēta, izņemot bobslejtrasi, kur tiksim iekšā tikai sestdien
Last edited by gusj (16.08.2012 14:53:23)
By Eduards 16.08.2012 15:29:01
Member# · 2,686 commentsNo pieminamiem:
Starp 2. un 3. kāpumu izlaidi uzbraukšanu pa sūnaino stidziņu uzreiz aiz nobrauciena pirmoreizi uz Gauju
Jā, izlaidu, jo neesmu tur bijis.
Starp 5. un 6. nobraucienu izlaidi vienu no spēcīgajiem nobraucieniem pa stāvu stigu, kur lejā trase uzreiz aiziet pa kreisi starp kokiem.
Tā taču ir stiga, gandrīz kā ceļš. Nekas taaaads.
Bet visā visumā pēc cipariem nonākam pie tā, ka kalnos augšā jābrauc vairāk nekā lejā
Piekrītu. Ja kāds grib iebilst, tad jāatceras, ka starts taču kalna pakājē, un finišs virsotnē
By fodza 16.08.2012 16:30:35
Member · 37 commentsvakar braucu trasi, salīdzinoši ar svētdienu bija sausa
pārējais katra paša fantāzijas līmenis
cik tev vakar stundas vajadzēja? tavā endomondo vairs atkal nekas neparādās.
By Baltais 16.08.2012 16:32:46
Local.Auth · 5,425 commentsvakar braucu trasi, salīdzinoši ar svētdienu bija sausa
pārējais katra paša fantāzijas līmenis
cik tev vakar stundas vajadzēja? tavā endomondo vairs atkal nekas neparādās.
es jau tikai daļu līdz gājēju tiltam
Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!
By Martins_L 16.08.2012 17:35:30
Member++ · 758 commentsVakar mana kompanjone centās ļoti detalizēti iepazīt trases sīkākās nianses un man bija pārāk daudz laika visādām pārdomām:
Pavasarī klubs “Purva Bridējs” (Toms Veits un domubiedri) apvidū, pa kuru vedīs liela daļa šīs trases (tā kas Gaujas kreisajā krastā), rīkoja velo orientēšanās sacensības. Ieradās 30 cilvēki- brauc kur gribi un kā gribi- neviens nekur pa priekšu nemaisās, turklāt, ja gadījās izvēlēties kādu nestandarta ceļa variantu, tad bija iespēja izbaudīt tādas takas, kur nevienu maratonu nemaz tuvumā nevar laist.
Nākas secināt, ka latvieši ir vai nu ļoti neinteliģenta tauta vai arī tik ļoti ieslīgusi moderno tehnoloģiju varā, ka bez GPS pat uz hauzīti nevar aiziet, un kartes lai izmanto tādas debiliķu nācijas kā somi, ungāri, poļi, šveicieši, dāņi u.c. Nemaz nerunāsim par čehiem, kur MTB entuziastiem veloorientēšanās (MTB-O) ir kulta izklaide un treniņš. Bet tajās zemēs jau nezina, kas ir īsts MTB /milzu sarkasms/.
Tagad Baltais un domubiedri uzkarina lentītes tām pašām foršajām takām un celiņiem un 500 cilvēki sajūsmā spiegs par iespēju pārvietoties (daudzviet tieši pārvietoties nevis kārtīgi braukt) organizētā barā. Protams, ka ir ieguldīts milzīgs darbs, lai atkarotu dabai gan jaunās, gan aizaugušās takas, bet tas jau ir cits stāsts.
Ja šīs sacensības uztver kā foršu tusiņa veida izbraucienu, tad pozitīvas emocijas garantētas. Bet kāpēc visi tā pukst par Vienības brauciena MTB? Liela daļa TREK trases ir identiska VB trasei. Bet VB taču ir vēl lielāks tusiņš!
Labi, pietiek sarkasma un filosofijas.
Tālāk jau pavisam nopietni par sestdienas trasi.
1. Manuprāt, serpantīns ir krietni par īsu, lai publika izretotos, turklāt asfalta posmā atkal notiks sagrupēšanās, tādēļ lai izvairītos no asām vārdu pārmaiņām un nevajadzīgiem kritieniem pirmajā nobraucienā (Vikmestes taka), liels lūgums- samierinieties ar to, ka varēsiet braukt tikai tik ātri, cik ātrs būs priekšā braucošais. Apdzīšanas iespējas šeit ir ļoti minimālas un pārāk riskantas. Lūgums tiem, kas takas sākuma dubļos izvēlēsies stumties- atstājiet vietu braucējiem (ja brauc, tad katrs brauc tā kā var un māk). Tas pats attiecas arī uz pārējiem šķietami nebraucamajiem nobraucieniem.
2. Taka pēc otrreizējā serpantīna ir bez apdzīšanas iespējām. Tehniskākiem braucējiem atkal nāksies garlaikoties.
3. Pēc asfalta un grants posmiņa aiz kartē apzīmētajām mājām “Krūmiņi” gludi nopļautajā zālē ir grūti pamanāmas rises. Nezaudējiet modrību!
4. Tiem, kas tuneli redzēs pirmo reizi, iesaku izbaudīt to OHOHO!!! sajūtu. Tur pat nevar dzirdēt pāri braucošos kravas vilcienus.
5. Lorupes ūdens ir auksts (vakar kolēģiem, kas brida cauri tunelim kājas bija nosalušas), tādēļ iesaku vilkt atbilstošas zeķes.
6. Spriežot pēc vakardienas marķējuma, Eduarda pieminētie “indīgie” dropi (arī man tur ir visādi gājis) tiks apbraukti pa krietni saudzīgāku maršrutu.
7. Man jau Sigulda tomēr asociējas ar augšā-lejā nevis žļamp-žļamp, tādēļ sūdu purvs pēc pēdējās Lorupes šķersošanas nelikās īsti iederīgs, bet nu cerams, ka nākošgad tā vietā būs Laurenču kāpums.
Lai vai kā, bet ir prieks par to, ka Siguldas apkārtne ir iegvusi (atguvusi) vairākus jaunus veloceliņus.
Veiksmi sestdienas sacensībās!
By Laimigais 16.08.2012 17:48:21
Local.Shop · 3,167 commentsIzklausās, ka būs briesmīgi grūta trase !?!
Forši !
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By QQ 16.08.2012 19:48:52
Member · 844 commentsIntersanta situācija - laikam tik ļoti trase pirms sacensībām netiek apspriesta bieži. Katrā ziņā intriga ir radīta.
In Bike We Trust. 4EVER
Jānis
By parazutis 16.08.2012 21:02:30
Member+ · 757 commentsKur būs bērnu trase - startā vai finišā? Cikos bērniem starts?
By Baltais 16.08.2012 22:16:23
Local.Auth · 5,425 commentsKur būs bērnu trase - startā vai finišā? Cikos bērniem starts?
Bērnu starts augšā, finiša zonā.
Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!
By LOOK 16.08.2012 22:16:39
Member# · 2,704 commentsBērniem starts 12:15 augšā pie vagoniņa (Krimuldas pusē).
Trase tiek apspriesta ļoti pamatoti, jo Siguldā šāda konfigurācija maršrutam līdz šim netika piedāvāta.
Iemesls ir samērā vienkāršs, tas prasīja samērā lielus ciršanas, zāģēšanas un trimerēšanas darbus.
Tam visam nepieciešams saskaņojums gan GNP, gan LM.
Gar Lorupi gan turp, gan atpakaļ, posms tika uztaisīts pilnīgi no jauna (iztīrot džungļus), līdzīgi kā garo nobraucienu GNP uz gaujas pusi (galā ir Haanjas fragments).
Tos n-tos km ar motorzāģiem varēja arī nelīst, taču tad nekas vairāk par vienības braucienu nesanāktu.
Mēs ceram ka trase iebraukāsies, un modificējot, tā katru gadu spēs pārsteigt ikvienu, kurš priekšroku dod meža ceļiem un takām.
p.s. runājot par augstuma metriem, tad tie būs daudz un garšīgi (stumjamie gabali ir tiešām īsi un to nav daudz).
nobraucieni pilnīgi visi ir braucami un akrobātiku neprasa.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Baltais 15.08.2012 11:38:35
Local.Auth · 5,425 comments