Šodien izripināju RVM sporta distances ārpusrīgas daļu. Posms Ulbroka - Ropažu pagrieziens patiesībā ir tīri ciešams, izņemot abus galus - Rīgā pie Ulbrokas apļa, kā arī tas uzkalniņš pirms pagrieziena uz Ropažiem (velo.lv shēmā 30.-32. km). Kopumā nelīdzenumu netrūkst, bet ne tādu, ka izkratītu zobus, kā arī bedres, kas sākušas veidoties, tajā posmā vēl nav tik lielas, lai tajās pārsistu riepas (es gan braucu ar līmējamām).
Posmiņš Ulbrokas aplis - Dreiliņu zīme gan ir traks (velo.lv shēmā atzīmēts kā 12. un atpakaļceļā 66. km)
Ropažu rajonā trases pagriezieni lielākoties pilni ar sīkiem akmentiņiem, tā ka ar lielu švunku iet tajos jāuzmanās.
Tālākā jautrība ir posmā no Kangariem līdz Tīnūžiem (36.-44. km) - vietām asfalts tīri labs, bet vietām ceļa vidū / malās aptuveni pusmetru platas atklātas bedres (posmā saskaitīju kādas sešas), kuru dziļums pat grūti nosakāms, jo pēc šīsdienas lietusgāzēm vēl bija pilnas ar ūdeni. Ja tādās trāpa ar 40+ km/h, sekas grūti prognozējamas, kā arī nervozāki indivīdi grupas vidū var cirst pa labi vai kreisi, izraisot masveida kritienus, tā ka tur būs jābūt uzmanīgiem. Vēl arī šajā posmā cietām ceļš ir lāpīts ar grants/piķa maisījumu, līdz ar to var būt iespēja, ka kādam neveiklākam braucējam, ceļot želeju pie mutes, uz mazajiem akmentiņiem izslīd priekšējais rats un arī zavals... būsim uzmanīgi
Toties pēc tam, kad tiek uz Tīnūži - Rīgas apvedceļš, tad ir gludais gāžamais režīms līdz pat Sauriešiem, kur atkal pēc tam 5km zobu krateklis līdz Ulbrokai un tālāk jau atpakaļ Rīgā iekšā.
Last edited by mrlobber (21.05.2012 23:41:49)
By kalnminis 22.05.2012 00:11:48
Member · 1,472 commentsNekautrējaties pilnā balsī aizrādīt tiem, kas raustās un taisa brīnumus. Jūrmalas gonkā gandrīz [visi] brauca kā zivis, un te jāsaka fui pieredzējušajiem; bez manis un vēl 2-3 braucējiem, cik varēju dzirdēt 10m rādiusā, kāds retais noburkšķēja tikai tad, kad jau stūres ragi berzējas vai kāds atkal tika izspiests grantī. Piekritīsiet, ka nav nekādas baudas braukt visu laiku stresā.
By Buks 22.05.2012 08:14:01
Member+ · 696 commentsVēl arī der pavaktēt vēju, no kuras puses viņš pūš. Ja pūš no sāniem, tad nebrauc precīzi astē, bet "trepītē". Uz kuru pusi viņu taisīt pats izdomāsi. Vēl jau arī atkarīgs no tā, kādā grupā Tu brauc, ja ir baigā raustīšanās, tad nav jēga sēdēt tieši astē, bet ieturēt distanci, lai būtu mazak pašam jāraustās.
Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.
By vitamiins_xc 22.05.2012 08:43:27
Member+ · 2,832 commentsBraukšanu grupā nevar iemācīt teorijā. Ir vienkārši jābrauc treniņus grupā. Visideālāk to darīt uz Ādažu šosejas kur parasti ir vējš, daudz vietas un gluda šoseja.
Last edited by vitamiins_xc (22.05.2012 08:44:23)
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By Robijs 22.05.2012 09:07:09
Member · 18 commentsSedet aste jau nu gan nav viegli:) Visu laiku notiek raustisana,visvieglak ir atrasties grupas galvgali,bet ne pasha prieksa...ap 20-30 poziciju,visu redzi,ir atrodams aizvejsh un ta talak un ta jopjoram.....iemacities teorija ir neiespejami...
By vitamiins_xc 22.05.2012 09:10:33
Member+ · 2,832 commentsVispirms tāda grupa ir jāuztaisa... skaidrs, ka neviens negrib būt 1..3 pozīcijā uz maiņu
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By mrlobber 22.05.2012 10:26:15
Member · 826 commentsSedet aste jau nu gan nav viegli:) Visu laiku notiek raustisana,visvieglak ir atrasties grupas galvgali,bet ne pasha prieksa...ap 20-30 poziciju,visu redzi,ir atrodams aizvejsh un ta talak un ta jopjoram.....iemacities teorija ir neiespejami...
Kāda jēga "visu redzēt", ja neplāno piedalīties uzbrukumos vai nevari grupu pavilkt?
Šis "20...30" skaitlis, lai gan teorētiski taisnība, arī daļēji ir iemesls, kāpēc tā braukšana ir tik nervoza, jo šis skaitlis ir pirmais, ko iemācās ikviens iesācējs un tad nu arī "cīnās" par šo pozīciju, lienot vidū, manevrējot un izraisot avārijas situācijas.
Ja ir iecerēts atsēdēt, nav ko līst priekšā un maisīt gaisu.
Otrs svarīgais princips (un pirmais, ko visi aizmirst atšķirībā no tās "ideālās vietas") ir netaisīt pēkšņus manevrus telpā - pa labi, pa kreisi, bremzēt, ja celies kājās, pabrīdini utt..
By despecs 22.05.2012 10:31:34
Member · 1,745 commentsmrlobber
Kā jābrīdina, ja ceļās kājās?
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By six6 22.05.2012 10:43:11
Member+ · 1,287 commentses piemēram braukšu viens, nesēdēšu nevienam astē un arī neļaušu sev sēdēt astē, man dzīves mērķis nav būt top 50 šajā gonkā.
By novērotājs 22.05.2012 11:12:47
Member+ · 1,911 commentses piemēram braukšu viens, nesēdēšu nevienam astē un arī neļaušu sev sēdēt astē, man dzīves mērķis nav būt top 50 šajā gonkā.
Kā tu taisies neļaut sēdēt astē - draudīgi rūksi vai vicināsi beisboleni?
By Andersons 22.05.2012 11:32:09
Member+ · 2,639 commentsNu lai no astē sēdētājiem nebūtu jābēg, tad ir jābrauc solo brauciens! nu par beisboleni, tas nav risinājums!
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Kalpax 22.05.2012 11:38:10
Member+ · 373 commentsmrlobber
Kā jābrīdina, ja ceļās kājās?
Iespējams, doma tāda, ka ceļoties kājās kaut vai pastaipīt notirpušo muguru, velo paiet atpakaļ 10-20 cm. Grupas vidū tas var izrādīties bīstami.
Last edited by Kalpax (22.05.2012 11:38:41)
Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.
By Robijs 22.05.2012 11:39:06
Member · 18 commentsmrlobber sarakstijis tadas gudribas:)
Paldies par "iesaceju" ...
By update 22.05.2012 11:51:27
Member · 520 commentsap 20-30 poziciju neviens nesez grupa, jo ta praktiski ir lielaka iespeja zavalam, jebkurs trenneris pateiks ka jabut grupas prieksa un prieksejas pozicijas, itseviski likumos! protams kadam vienmer bus jabut pa vidu, tomer pieturos pie taa ka jabrauc prieksa!
By Buks 22.05.2012 12:06:29
Member+ · 696 commentsNu gan piemeti eļļu ugunij. Tagad arī tie, kas nezin kā braukt, domās, ka zin un...
Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.
By Robijs 22.05.2012 12:06:37
Member · 18 comments20-30 pozicija nav gupas prieksha? no 2500 pulja?Jautajums jau ir sekojosh,par ko mes runajam,par piedalisanos,cinishanos par uzvaru:) Cik saprotu te visi alkst uzvaret:) Malaci,tad mocijiet no starta pa pirmajam pozicijam un galvenais paradiet kad velaties veikt straujas kustibas(apbraukt izkritushas fljagas,akmenus un bedres) un celties kajas:))un kad prieksha bremze kads tad nedomajiet strauji bremzet,bet mauciet pakalja priekshabraucosajam.... Es apskatisos ka jums tas izdosies pie atruma ap 45-50km/h un kadas zimes tad raadat pirms celjaties kajas????
By Buks 22.05.2012 12:40:03
Member+ · 696 commentsTu jau pats, ar saviem izteikumiem, esi uz rezultātu tendētais malacis. Sākumā saki, ka 20 -30 pozīcija ir baigi ok, un tad, gonkā, gaidīsi, kad kāds kritīs? (Retorika)
Cik man zināms, tad te tikai atbild uz censoņu jautājumiem, kas un kā nevis kā izcīnīt uzvaru. Katrā ziņā vislabākais variants ir nelīst kur navajag un viss būs ok. Cik esmu braucis, tad, ja grupā nav cilvēku, kam viss ir kājās, tad, pa lielam ir vienalga, vai Tu esi priekšā vai aizmugurē.
Ja neesi gana stabils braucējs, nelien uz priekšu, brauc aizmugurē un mācies.
Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.
By Kaspars 22.05.2012 13:09:16
Banned · 2,164 comments20-30 pozicija nav gupas prieksha? no 2500 pulja?Jautajums jau ir sekojosh,par ko mes runajam,par piedalisanos,cinishanos par uzvaru:) Cik saprotu te visi alkst uzvaret:) Malaci,tad mocijiet no starta pa pirmajam pozicijam un galvenais paradiet kad velaties veikt straujas kustibas(apbraukt izkritushas fljagas,akmenus un bedres) un celties kajas:))un kad prieksha bremze kads tad nedomajiet strauji bremzet,bet mauciet pakalja priekshabraucosajam.... Es apskatisos ka jums tas izdosies pie atruma ap 45-50km/h un kadas zimes tad raadat pirms celjaties kajas????
Labāk nebrauc ar riteni. Nopērc aliņu, čipsus un paliec mājās.
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By Andersons 22.05.2012 13:26:45
Member+ · 2,639 commentsKaspar, labi rūkts!
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Robijs 22.05.2012 16:25:55
Member · 18 commentsAlinu nedzeru,cipsus needu...ar riteni braucu sen un brauksu vel ilgi!
Un gudrinieki paskaidrojiet man,kur ir ta vieta kur nevajag list(jusuprat),lai butu ok?:))
By despecs 22.05.2012 16:31:27
Member · 1,745 commentsRobijs, mazāk saspringsti. Ja trāpīsies kopā arī kādu, kurš pakustēsies un nokritīs tev priekšā, tad tā arī būs, bet ja nē, tad visi dzīvos laimīgi līdz mūža galam
Last edited by despecs (22.05.2012 16:42:02)
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By Robijs 22.05.2012 16:45:40
Member · 18 commentses nemaz saja vajprata netaisos piedalities,tapat ka lielaka dalja mana sporta laika treninbiedru...ta ka velu veiksmi saja galjas masina...
By jankab 22.05.2012 16:45:46
Member · 177 commentsPriekšā ar nav droši, vai ta neredzējāt, ka Jūrmalā GP profiņi paarsimts metrus pirms finiša nolikās, bet nekas, gan viņi ienāks te forumā un mēs viņus izmācīsism
By six6 22.05.2012 17:57:29
Member+ · 1,287 commentses piemēram braukšu viens, nesēdēšu nevienam astē un arī neļaušu sev sēdēt astē, man dzīves mērķis nav būt top 50 šajā gonkā.
Kā tu taisies neļaut sēdēt astē - draudīgi rūksi vai vicināsi beisboleni?
Būs uzraksts uz muguras.
By despecs 22.05.2012 18:31:04
Member · 1,745 commentsBy update 24.05.2012 22:25:27
Member · 520 comments! Tautas distancē nedrīkst startēt visi LRF licencētie riteņbraucēji sākot no 1997.dz.gada.
no nolikuma Šā gada Rīgas maratona!
By Sram 24.05.2012 22:28:08
Member · 1,188 commentsKāds nezin vai ir iespējams pēc reģistrācijas kkā nomainīt izvēlēto distanci ?
By mrlobber 21.05.2012 23:40:08
Member · 826 comments