Orana Dynamic vai kā mums (ne)gāja pasūtot formas

Avatar

By maico 25.04.2012 12:36:55

Member · 72 comments

Lūgums šo neuztvert kā gaušanos, bet kā tīri informatīvu gadījumu, kas varētu Jūs pasargāt no līdzīga stāsta. Ja vien nolemsiet riskēt:)
Tātad, dažu līdzīgi domājošu cilvēku grupa 3 cilvēku sastāvā, pagājušās sezonas izskaņā nolēma izveidot mikro MTB komandu ar vienādām formām (īsais + garais krekls; šorti + 3/4 bikses; veste un zeķes). Ilgi tika pētīts un vētīts iespējamais izgatavotājs, līdz tika pieņemts verdikts- Orana Dynamics! Kvalitāte paraugiem bija laba, cenas ne lētākās un arī ne pašas dārgākās. Termiņi tika solīti līdz 4 nedeļām, bet, ja īpaši vajagot, varot Beļģijā izgatavot arī pa 2 nedēļām. Jautājot vai mūsu "lielpasūtījums" netiks nobīdīts maliņā priekšroku dodot valstu nacionālo izlašu formu izgatavošanai, tika saņemta atbilde, ka visi klienti/pasūtījumi esot vienādi! Piebildīšu, ka sarunas notika 2011 gada novembrī. Labi, sakām - līkop! Dizains no mūsu puses un pasūtījums tiks veikts vēļākais janvāra sākumā. Apmaksa 50% veicot pasūtījumu un atlikušais pirms pakas izsūtīšanas. Tiktāl jauki. Aizsūtot jau gatavu dizainu, tomēr bija jāpieslīpē dažas nianses, jo pārliekot viņu formātā šis tas bija "pazudis". Beigu beigās 20 janvārī veicam pasūtījumu. Paiet 10 dienas, bet rēķina par 50% kā nav, tā nav! Sūtām e-pastu ar jautājumu kas par lietu! Atbilde- neuztraucieties, mēs jums uzticamies un jūsu formas esam jau palaiduši ražošanā! Tūlīt atsūtīsim pilnu rēķinu un pēc pāris nedēļām gaidiet paku ar gatavām drēbītēm! O, jauki cilvēki- nodomājām un sākām gaidīt. Paiet februāris- nekā! Uzjautājām kas par lietu. Lai neuztraucoties, tūlīt būs. Nekā... 23. martā joprojām nekā, mūsu pacietības mērs pilns un rakstam, ka gaidam līdz 31.03, bet, ja tad nav, lai atgriež mums mūsu naudiņu. Cilvēks tajā galā gaužām apvainojies atraksta, ka strādājot no 5.30 līdz 22.30, bet mēs to negribot saprast un ietiepīgi prasot savas formas! Un vispār, izgatavošanas termiņi esot sākot no 6 nedēļām un uz augšu! Neatstāstīšu detaļās visu garo saraksti, bet galu galā 2. aprīlī saņemam paciņu! Laimīgi bez gala laikojam un dižojamies pie spoguļa, līdz pamanām, ka uz piedurknēm Latvijas karodziņa vietā īstās krāsās un autentiskās proporcijās ir ... Austrijas karogs! Sūtām bildi un jautājam, ko darīt- nav tas ko pasūtījām! Noskaidrošot un atbildēšot. Pēc dažām dienām zvans- tā un tā- cilvēks tūlīt lidošot uz Beļģiju, tur pārtaisīšot un pēc pāris dienām lidošot atpakaļ jau ar izlabotajiem krekliem. Labi, atdodam 2 komplektus (jo viens no kolēģiem tobrīd bija ārzemēs) un laimīgi gaidam atkal. Pagājušo piektdien, kad ir pagājušas 2 nedēļas un atlikusi tikai diena līdz pirmajiem TREK mačiem, zvanam un jautājam- kur ir? Atbilde- lai neuztraucoties, jo sezona sākoties tikai 29.04 un līdz tam arī būšot. Pāris dusmīgu e-pastu apmaiņas rezultātā tiek paziņots, ka galu galā jeb citējot “as a matter of fact” viņi labojot savas kļūdas, bet ne par kādu kompensāciju vai cita veida izpratni lai necerot, jo cenas uz Latviju esot tik zemas, ka par to vispār nevarot būt ne runas!!
Morāle: meistari, kad jāpārdod, bet saņemot naudu  un pasūtījumu, attieksme mainās. Cik esmu dzirdējis, dažiem šeit ir gadījies līdzīgi.
Atvainojos, ka sanāca tik gari!
Jā, varbūt kādam ir idejas vai ieteikumi kā labot uz kreklu piedurknēm nepareizs karodziņus!
Paldies!

Avatar

By raiter 25.04.2012 12:55:12

Member+ · 3,346 comments
maico wrote

Lūgums šo neuztvert kā gaušanos, bet kā tīri informatīvu gadījumu, kas varētu Jūs pasargāt no līdzīga stāsta. Ja vien nolemsiet riskēt:)

Jā, varbūt kādam ir idejas vai ieteikumi kā labot uz kreklu piedurknēm nepareizs karodziņus!
Paldies!

1. Variants: GARĀŽA: trafarets un nitro krāsa, pārkrāso pa virsu. (izmaksas 5 lati uz visiem, laiks - 20 minūtes.
2.  Variants T-BODE (jebkurā tirdzniecības centrā), palūdziet lai uzcepina virsū ar balto fonu (balto pamatni) karogu kādu vajaga. Karoga vieta būs tāda kā gumijota, bet neviens no malas to jau tāpat nepamanīs. Vienīgi, kad cepina virsū to visu, lai necepina ar max temperatūru, jo tad kreklam diegi var pakust. Šitais ir darīts, strādā 100%, Turās pat veļasmašīnā mazgājot 2 gadus.
Izmaksas nezinu, laiks - nu apm. 10 min uz katru kreklu.
3.  Variants: MĀJAS    Datorpreču veikalā jānopērk papīrs (plēve) tintes printerim - drukai (pārnešanai) uz apģērbu. Uzdrukā vajadzīgo, izgriež, uzliek, ar gludekli piecepina.  Mīnuss - fonam jābūt gaišam vai baltam (t.i. jātrāpa tai baltai strīpai karogā pa vidu, bet tas nebūtu sarežģīti). Noturība - ar veļas mašīnu utt 2 + gadi bez problēmām.  Izmaksas: papīrs apm 5 LVL paka (97% paciņas paliks pāri, varēsiet apdrukāt kaut visai ģimenei visus kreklus ar savām bildēm)  + elektrība gludeklim. Laiks - nu būs 1 stunda uz visiem krekliem.
4. Ir noteikti vēl kāds rūpniecisks variants. jautājums par izmaksām un ātrumu.
Lai izdodas startēt kā Latvijas, un nevis Austrijas, komandai smile)))))

Last edited by raiter (25.04.2012 12:59:14)


Avatar

By Inars 25.04.2012 13:06:57

Member+ · 1,303 comments

Ar līmplēvi mierīgi, jeb raiter 2. punkts. Par TC nezinu, bet reklāmisti, sporta formu izgatavotāji ļoti labi visu zin par temperatūrām. Lats uz karodziņu.

Avatar

By Papuass 25.04.2012 14:06:13

Member+ · 2,983 comments

Var uzlikt uzšuves (nesapratu, cik lieli ir), izskatīsies ļoti labi, tikai jādabū īstais izmērs.

Avatar

By Ints 25.04.2012 16:08:32

Member+ · 868 comments

Stāsts jau laikam nav par karodziņa uznešanas tehnoloģijām, bet gan iepriekš šeit plaši izreklamējušos Orana Dynamic, un viņu attieksmi !

Avatar

By eBiker 25.04.2012 16:27:19

Member · 934 comments

Gan par vienu, gan otru wink


Radisson Blu Cycling Team

Avatar

By Chris_B 25.04.2012 16:37:27

Member · 259 comments

Viens jautājums par LV karodziņiem - krāsas kodus arī norādīji pie pasūtījuma? Ja jā, tad pavisam skumji, ja nē, tad visādi var sanākt un vainot grūti.
Latvijas karoga krāsas kods - 1807 C (Ral Signal Red 3001)

Last edited by Chris_B (25.04.2012 16:48:32)


Victory Loves Preparation

Avatar

By Vaskis 25.04.2012 16:55:25

Member · 2,612 comments

Karodziņš, ja to neuztver kā nacionālu apvainojumu, vēl nebūtu katostrofa, taču izpildes laiks, gan izklausās katastrofa.
Pasūtīts 20.01.
Saņemts 02.04.
Ja sola 4 ned. un ir 10 ned, tā nav maza aizkavēšanās, bet gan auzas.
Lielākais sviests tādās situācijās ir tūlīt būs (feb), tūlīt būs(mar) tūlīt būs...

Avatar

By maico 25.04.2012 18:04:40

Member · 72 comments

Paldies raiter par padomiem!
Precizēšu tiem, kas nezin- OD vadītājs un īpašnieks, kā arī dizainere mīt tepat Rīgā! Līdz ar to Latvijas karoga krāsas un proporcijas jau nu vajadzētu zināt gan!
Stāsts tiešām ir par attieksmi, karodziņš pielika punktu mūsu pacietības mēram!

Avatar

By karlux 26.04.2012 00:49:29

Member+ · 889 comments

Par cik es Kevinu pazīstu diezgan labi, varu izmantot veco labo sakāmo - gribēja kā labāk, sanāca kā vienmēr. Precizēju - kas sāku sadarboties ar Kevinu (nekad neesmu pie viņa strādājis, ja kādam tāda doma radās) viss izklausījās lieliski - laba cena, laba kvalitāte un ļoti labs izpildes laiks. Jā 4-6 nedēļas izgatavošanas laiks ir ļoti labs, ja ņem vērā, ka vadošās firmas parastam pasūtījumam izgatavošanu laiku nosaka 2-3 mēneši, piemaksājot divkārši var saņemt mēneša laikā. Bet tur arī ir visas ziepes - mēģinot visu paspēt ātrāk rodas kļūdas vairākos posmos, kuras lai izlabotu vajag laiku (kļūdas ir visām firmām) - kļūdas rodas drukas failos - attiecīgi individuāls dizains ir lieta, kur vienmēr kādam var kāda krāsa nepatikt un tamlīdzīgi. Otrkārt cik saprotu kļūdās arī cilvēki, kas tās drēbes šuj - tie nav roboti - tie ir cilvēki, kuri arī gluži vienkārši reizēm kaut ko sajauc un tad tas viss ir jāpārtaisa un tas prasa 2x to pašu solīto laiku. Tā kā es Kevina vietās visiem pasūtījumiem uzliktu 50% lielāku cenu, jo tieši tik arī viņš to cenu ir palaidis zem konkurentu cenām un otrkārt pasūtījuma izpildes laiku noteiktu 3 mēneši un viss. Man zināmas Latvijas komandas pasūta ar šādiem nosacījumiem vienmēr un vienmēr viss ir kārtībā. Protams tas viss nav un nevar būt saprotams parastam cilvēkam, kurš pirmo reizi dzīvē pasūta individuāla dizaina veloapģērbu - nav nedz pieradis, nedz iepazinis šāda pasākuma aizkulises. Tā kā iesaku nedaudz atslābt un padomāt līdz.

Avatar

By Silikons 26.04.2012 01:40:30

Member · 281 comments

"Ja apsolīji tad izdari! Ja nevari izdarīt, nesoli!" tas ir svarīgākais. Man bija līdzīga situācija ar kreklu pasūtīšanu pie Orana Dynamic. Vienīgi atšķirība tāda ka ar krekliem viss bija kārtībā bet ar termiņiem gan ne. Pasūtījām Jūnijā. Solīja izgatavot un piegādāt Jūlijā bet faktiski saņēmām Septembra beigās. Mans personīgais ieteikums - neuzticieties viņiem. Gan saimnieks gan viņa brīvprātīgais palīgs solījumus NETUR!

Last edited by Silikons (26.04.2012 01:45:53)

Avatar

By Andersons 12.05.2012 16:43:39

Member+ · 2,640 comments

Pieliešu ka arī es eļļu ugunì.
Tad kad mēs Veloclub komanda lūkojām pēc jaunām formām, jo iepriekšējais Quest sport bija izdomājuši haltūrēt tad iznāca sazināties ar Kevinu no Orana Dynamics, kvalitāte paraugiem mùsus apmierināja un termiņus solīja īsus, ok dīls notiek un $$$ tiek pārskaitìts, bet kad nu pienāk termiņš kad jau mums bija jāsaņem veloformas un jau pēcāk maijā saņemu meilu kad martā esot slimnīcā nonākuši vairāki darbinieki, to viņš man atrakstìja maija sākumā un kā kompensāciju apsolīja izgatavot 250 pārus zeķu ar komandas logo.
Tagad jau viņš man ams atbildēja ka skubinot visus tur fabrikā. Visa Veloclub komanda ir pieteikta Jūrmalas maratonam un jaunam sponsoram reklāma ir vajadzīga.
Redzēs kas notiks, bùs līdz 19.05 vai nē, ja nē, plāni viņam šeit LV klāsies ka šitā klientu apkalpo.
Var uzskatīt ka Veloclub komandu kā klientu Kevins ir pazaudējis.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By raiter 12.05.2012 17:14:54

Member+ · 3,346 comments

Mjā, Andreson. Tavs un citu stāsts bēdīgs. Domāju ka Kevins var šeit arī vairāk nerakstīt komentus ...  Viena kļuda, - nu var gadīties. Regulāras problēmas -tā ir diagonoze.


Avatar

By oranadynamics 15.05.2012 10:26:15

Member · 41 comments

Hello everyone. I admit we were a bit unlucky the past 2 months with employees in hospital and then an unexpected breakdown to our printing machine (Roland sublimation printer). I am currently NOT accepting any more orders if I feel we can not deliver in time.
Previous orders were accepted because I was confident we could deliver in time. As a former world level athlete, I know how important it is to be able to rely on your supplier(s). I had several sleepless nights already.
I am currently building a NEW factory in Latvia, where will offer a new job to approximately 20 local people. We will keep the same suppliers for fabrics (Miti in Italy), and same machinery (Roland printers and Monti Antonio sublimation calandars). Until this factory is not fully operational, I am urging everyone in my team to do whatever they can to deliver in time. Veloclub should also get their apparel in time.

What is a bit sad, is that only unsatisfied clients write on this forum. Fortunately, we have several Latvian teams who got their apparel in time and are very happy with the clothing. Just to name a few: Cita Ko cycling team, FANS cycling team, Fisherteam Latvia, .. .

About APE motors, I prefer not to comment. Unlike other companies, we offered to fix any mistakes (if any), in the shortest delay.
The only thing where I did not satisfy APE motors 3 members team, is by not giving free items. It is my belief that giving free items, does not solve the issue. I prefer to fix any errors.
If I go to buy the kitchen and they deliver me the wrong kitchen, I will not be a happier client, because they give me free forks and knifes.

And for those who are interested to know the story about how FEDEX & then AIRBALTIC screwed up our delivery of these APE motor jerseys:
When i called them on Thursday to pick up the box and delivery with EXPRESS service to Latvia, they told me that they would deliver earliest on Wednesday, because of free days in LV.
That was not acceptable for us as we knew that several teams in Latvia really needed the clothes at the 1st SEB marathon. (also Fans who just ordered 7 days earlier).
I drove on Thursday night at past midnight to Brussels to deliver the box with all teamgear to someone who we had flewn over on Saturday WITH the box (30kg) of clothing for 10 teams in Latvia.

The woman who was so kind to help us, had a safe flight and landed in Riga. Without the box. Screwed up by AirBaltic this time.
Of course we made very angry phonecalls around and told AirBaltic to deliver that box within the shortest delay to Latvia.
We received the box on Saturday, while I was at a sports event in Germany and I sent a taxi, with the box with clothes, to clients around Riga, to make sure the teams would have their clothing. All this was at our costs. So I had a feeling of relief that the different teams got their clothing for the marathon. And then you read this kind of message on a forum.

I want to remind all of you that we are offering apparel in the Latvian market because there is no other good supplier around. We are able to deliver high quality garments and because I am aware that not everyone in Latvia has the same income level as for example people in Germany, I DECREASED the price with about 30%! The actual price for our jerseys is going from 49 to 70 eur in other countries.

So, above are NO excuses. There are facts and I sincerely apologize if any of you had not received the same level of service that you had expected.
We have started testproductions in Riga, and if all goes well, we can start production in Latvia from this summer. We will then be able to deliver at even better prices to the LV market. WITHOUT sacrifices to product quality and with guaranteed delivery terms (track and trace system).

I have read the biggest bullshit on this forum on our brand and just cycling products in general. I feel really sorry for those people who enjoy doing so.

I, for one, like GOOD communication. I am probably the only company manager that is writing directly on forums and replies to client-emails directly on a daily basis. So I would like that clients also just write by email instead of writing their frustrations all around the internet, because if I would be spreading information on the clients who are not paying us (with all the most fantastic excuses), or who think we can read their minds, I would be writing BOOKS here.

So, I am glad we have several happy clients in Latvia and we will continue supporting sports events around the country and helping the cyclists who require, with high quality gear.

Thank you
Kevin

Last edited by oranadynamics (15.05.2012 16:41:41)

Avatar

By oranadynamics 15.05.2012 13:30:48

Member · 41 comments

No need to write on a public forum, Janis. You should, even better than anyone else, know that I am doing whatever I can.

Avatar

By Mītavnieks 15.05.2012 19:14:28

Member · 221 comments
oranadynamics wrote

I want to remind all of you that we are offering apparel in the Latvian market because there is no other good supplier around. We are able to deliver high quality garments and because I am aware that not everyone in Latvia has the same income level as for example people in Germany, I DECREASED the price with about 30%! The actual price for our jerseys is going from 49 to 70 eur in other countries.

I, for one, like GOOD communication. I am probably the only company manager that is writing directly on forums and replies to client-emails directly on a daily basis. So I would like that clients also just write by email instead of writing their frustrations all around the internet, because if I would be spreading information on the clients who are not paying us (with all the most fantastic excuses), or who think we can read their minds, I would be writing BOOKS here.

seems that after this paragraph Latvians will have to owe Kevin and Orna forever. [sarcasm]Thanks for your nice soul and lowering the prices.[/sarcasm]
P.S. Even the worst PR books will not allow crap similar to what is written in second paragraph...

Avatar

By oranadynamics 15.05.2012 19:25:05

Member · 41 comments

Hello Mitavnieks

no, NOBODY owes me something. I am working with people who would love to work with us. If you wish to work with another partner, you are totally free to do so.

And I am not reading PR books. I run my business with heart and soul, which seems to work better so far. I was recently asked to join the board of the Belgian-Latvian business club. A division of the Belgian Embassy. So it looks like I am not that kind of #sshole, as what some of you make me look like.

I still remember those days (now 1 year and 7 months ago), I moved to Latvia, full of motivation to create jobs where I could. Because I loved this country and because I have several friends here. But sometimes, my mood is sinking in my little toe from people who have nothing better to do than to write the internet full of bullshit. If I read your comments, it looks like you are one of these people who complain and prefer to go to work in countries like Ireland and UK, to get a better life, instead of appreciating that some people come to invest here and eventually try to stimulate business.

I am not a day-dreamer. I realize that I, on my own, will not generate a million jobs. But, I fondly believe that the people that have gotten the chance to work with us have received a (very) good salary for Latvian standards and have enjoyed working with me.

I wish you a nice evening, anyway.
Greetings, from the worst PR manager ever

Last edited by oranadynamics (15.05.2012 19:26:47)

Avatar

By Baltais 15.05.2012 21:23:42

Local.Auth · 5,425 comments

iet uz restricted?


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By oranadynamics 15.05.2012 21:30:50

Member · 41 comments

Baltais, restricted because we are not allowed to defend ourselves? wink

Avatar

By Andersons 18.05.2012 21:54:37

Member+ · 2,640 comments

Laikam tomēr nāksies ņemt par laimi savus vārdus atpakaļ, Kevins atveda jauno apģērbu Veloclub komandai, tagad varēs mūs atpazīt pēc spilgti sarkanām formām.
Uz tikšanos rīt Jūrmalā!


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By maico 23.05.2012 08:25:02

Member · 72 comments

"About APE motors, I prefer not to comment. Unlike other companies, we offered to fix any mistakes (if any), in the shortest delay.
The only thing where I did not satisfy APE motors 3 members team, is by not giving free items. It is my belief that giving free items, does not solve the issue. I prefer to fix any errors."

Labāk tiešām nebūtu komentējis, jo kļūdas tā arī nav izlabotas! Arī bez "giving free items".
Prieks, ka kādam lieki stresi izpalikuši un formas saņemtas pareizas un galvenais pirms mačiem!