Riepu tests: Continental Twister Supersonic
Apraksts:
==========
Riepa: Continental Twister Supersonic
Svars: claimed - 370g, man pat gadījās vieglākas
URL: http://www.conti-online.com/generator/w … er_en.html
Iegādātas: (laikam - www.hibike.de) cena 49.99 EUR/2gab.plus piegāde
Uzvedība:
=========
- asfalts: ripo labi, ja spiediens lielāks par 3 atm., ar mazāku ir vairāk jūtama rites pretestība;
- grantene: ekselenti, mežonīgi ātras...;
- smiltis: labi priekš 1,9 , kontrole ir ok, ātrums ilgi noturās;
- sakņainas taciņas, mežs: labi, ja spiediens 3 atm. vai mazāk;
- slapjš zemes ceļš: labi, var teikt neko labāku nezinu (salīdzinot ar kaut vai Michelin Wildgripper`iem, konkr. modeli aizmirsu, kas vispār pārstāj ripot);
- dubļi: labi līdz zināmam brīdim (t.sk. nesavāc līdz) bet nav jau dubļiem domātas;
- māli: ļoti labi, var teikt ideāli.
Piezīmes:
=========
- Ļoti neizturīgas pret stikliem uc. asiem priekšmetiem, bet braucēji ar saudzējošu braukšanas stilu var lietot uz nebēdu
- Dilst lēnām ar nosacījumu: NEBRAUKT PA ASFALTU. Sezonu esmu nobraucis praktiski visas sacensības, taču jāpiezīmē arī ka daļēji lietoju dubļu riepas.
Verdikts:
=========
Der tiem, kas grib braukt ātru XC un maratonu, bet bez agresijas izpausmēm, tas ir - netrakojot
Riepas novērtēs weightweenies - gramu vērotāji, neagresīvi braucēji ar mazu un vidēju svaru, kam vajag LV apstākļiem piemērotu SACĪKŠU riepu. Neder treniņiem pa asfaltu, nodils jau pēc pāris braucieniem..
Daudz labāk (piem. par Maxxis Flyweight) tur pagriezienos, taču man pāris reizes gadījies, ka priekš.rats izslīd neskatoties uz it kā solīdajiem sānu knobiem. Riepa ir viena no ātrākajām ar kādu man nācies braukt, pēc kāda laika ielikšu salīdzinājumu ar Schwalbe RR!
Galvenais ir motivācija.
By Kaspi4 08.05.2007 21:02:58
Member++ · 2,282 commentsLabs, vajag sadalju taadiem testiem.
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By KKTK 08.05.2007 23:03:17
Member+ · 2,298 commentsĻOTI vēlētos izlasīt salīdzinājumu ar RR!!!! Jo ir plāns tādu iepirkt polijai. Pagājušo reizi tur braucu ar chut palietotiem twisteriem. Tākā laiks bija sauss, tad problēmas nebija, tikai ātruma ieguvums bet laiks var arī mainīties
AAA - tik pāris reizes negaidītās vietās izslīdēja, vienreiz aizmugure otreiz priekša. Abas reizes bija pieklājīgs ātrums.
Vieniigo ko varu piebilst, ka ar twisteriem braucot ir jaapzinās ka tu brauc ar twisteri jo dubiitii vai skujaas, vai ielaakaa aatrumaa shie meedz izsliideet un dažreiz itin nelāgi... Bremzēšana un līkumi jāņem kā ar slikiem, vienmēr domājot līdzi
Kāpēc neder agresīviem braucējiem? Kas ir agresīvs braucējs? Tas kas ātri brauc un apdzen pārējos. Vot twisteris ir arī paredzēts ātrai braukšanai - taisnēs
P.S. Malos ideāli - nu gan. Maalos ir puskontroleeta peldeeshana kaa ar slikiem. Ar normaalu traktoru maalos ej ar brutaalu speeku kur vajag!
By Grey 08.05.2007 23:40:29
Member# · 1,688 commentshe hee, malacis, Biker Nedomaaju, ka reagjeesi tik aatri.
Kaspi4, par to jau sestdien tiku domaajis, tikai veel neesmu iisti sapratis kaa te visu paardaliit.
By Labais 09.05.2007 00:45:25
Member+ · 250 commentsArī man iešāvās doma par šādu sadaļu, bet tai ir jēga, ja testa autori ir neatkarīgi, nekomercializējušies velo mīlētāji. Nebūtu nedz korekti, nedz objektīvi, ja Trek pārstāvji taisītu testu par Bontrager, ZZK par Michelin, Ritchey u.t.t., pretējā gadījumā šī sadaļa būs neliels farss. Iesaku Grey padomāt par ekspertu piesaisti. Domāju, ka atrastos ražotāju pārstāvji, kuri būtu pat ar mieru dot riepas (da jebko) testēt šiem ekspertiem, lai pēc tam raksta savu verdiktu. Noteikti būtu interesanti visiem un daudz objektīvāk nekā klausīties ieinteresēto personu nemotivētās slavas dziesmas saviem produktiem.
By trulli 09.05.2007 09:32:58
Member# · 134 commentstad jau var uztaisīt ko līdzīgu MTBr, tikai ne tik smalki- piem., tādām ejošākām lietām- riepām, dakšām... tepat bija jau iesākta līdzīga salīdzināšana velokurpēm.. tādā gadījumā būtu labi, ja būtu kopīga forma (parametri) pēc kā salīdzināt!
lai izdodas!
By LOOK 09.05.2007 10:34:09
Member# · 2,702 commentsPilnīgi piekrītu pēdējiem diviem komentāriem.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Ansis 09.05.2007 11:45:53
Member++ · 3,684 comments"tad jau var uztaisīt ko līdzīgu MTBr"
Cik liela jēga to mēģināt dublēt? Vai tad mtbr forumā aprakstītās velodaļas Latvijā uzvedas savādāk nekā Anglijā, Amerikā, Austrālijā?
By r_s 09.05.2007 12:57:06
Member+ · 1,534 commentsbet tas būtu tepat, mūsu braucēju pieredze latviešu valodā
By trulli 09.05.2007 13:06:51
Member# · 134 comments"tad jau var uztaisīt ko līdzīgu MTBr"
Cik liela jēga to mēģināt dublēt? Vai tad mtbr forumā aprakstītās velodaļas Latvijā uzvedas savādāk nekā Anglijā, Amerikā, Austrālijā?
nezinu... man, piemēram, būtu daudz interesantāk lasīt, ko par lietām saka zināmi cilvēki, kas produktus lieto mūsu platuma grādos. tik pat labi var teikt- kam vajadzīgs šis forums, ja kaut kur amerikā arī ir viens un tur arī cilvēki izsakās..
By kasio 09.05.2007 13:31:50
Member++ · 561 commentsEs domaaju ka shaada veida testi (kur vieniigais "meerinstruments" ir cilveeks) ir nenopietni.
paaraak daudz subjektiivaa faktora.
By Ansis 09.05.2007 13:32:25
Member++ · 3,684 comments"tik pat labi var teikt- kam vajadzīgs šis forums, ja kaut kur amerikā arī ir viens un tur arī cilvēki izsakās.."
Nē, ir dažādas lietas.
Šai forumā izsakās par LV velomačiem, vācas kopā sūtījumiem no e-veikaliem, meklē detaļu pirkšanas un pārdošanas iespējas tepat no rokas... Ar Amerikas foruma dalībniekiem tas diezko labi nesanāktu:(
"Es domaaju ka shaada veida testi (kur vieniigais "meerinstruments" ir cilveeks) ir nenopietni.
paaraak daudz subjektiivaa faktora."
Jo vairāk mērījumu, jo subjektīvais faktors kļūst vairāk objektīvs. Zinātnēs, kurās kaut ko mēra, pat viens neprecīzs mērījums papildus klāt visiem veiktajiem (precīzajiem!) mērījumiem tikai uzlabo iegūtās informācijas kopējo precizitāti.
Tāpēc tiešam ir maza jēga, ja viens braucējs uzraksta, ka viena konkrēta riepa ļoti viegli duras. Lai arī tas braucējs ir no Latvijas, baigi foršais savējais čalis:) Jo viņam vienam var gan neveikties, gan viņš var braukt pa vietām, kur savulaik nokaisīti asi gruži u.tml. Bet ja mtbr.com pēc viena šāda komentāra uzrodas vairāki šīs atziņas atspēkotāji, tad šī apgalvojums OBJEKTĪVI kļūst mazāk ticams.
Lai konkurētu ar mtbr.com, mums par mūsu interesējošām detaļām būtu jāsavāc apm. tikpat daudz atsauksmju, tur tas āķis.
Last edited by Ansis (09.05.2007 13:53:29)
By Grey 09.05.2007 14:18:39
Member# · 1,688 commentsUn tagad ļaujiet man kaut ko ierakstīt.
Vispirms jau, es jūtos aizkustināts par šo cilvēka tiekšanos pēc objektivitātes. Nu, tas ir skaisti. Ansi, kā jau zinātnieku, droši vien tas aizkustina vēl vairāk. Un tomēr es ticu, ka viņš par objektivitātes raksturu saprot daudz vairāk un zina, cik gan maz gadījumos cilvēks (lasīt: subjekts) principā spēj būt objektīvs.
Cik es te saprotu, tad visa pasākuma mērķis ir radīt sistēmu, kurā iespējams dot atsauksmes un salīdzināt tādas vai citādas velodetaļas ar nolūku ierobežot informācijas subjektivitāti un mārketinga melus, un, attiecīgi, "palielināt" objektivitāti. Pie kam, lai to sasniegtu, tiek ierosināts veidot uzticamu ekspertu (lasīt: cilvēku) kopu, kuri testēs ražotāju produkciju, jo viņi spēs būt "objektīvāki" savos spriedumos, nekā mēs, ierindas braucēji. So, ko tad mēs zaudējam/iegūstam? 1) Milzīgu effort (laiks, darbs, nauda, utt). 2) Kaut kādu ilūziju par objektivitāti. Nu, paldies. Tā ir teorētiskā daļa.
Praktiskā daļa: es netaisos zaudēt nevienu stundu un dienu pie kompjūtera, ja tajā laikā varu braukt treniņā vai darīt ko citu. Es tad drīzāk esmu gatavs pasludināt sevi par entropijas un haosa pielūdzēju. Pavasarī neieliku sev pietiekošu bāzi un arī tagad man ir ļoti maz laika braukt, bet es cenšos savas brīvdienas saplānot ar sacensībām vai labiem treniņiem. Ja kādam ir ilūzija, ka es te kaut ko baigi ņemos ar to serveri, tad tas ir pilnīgi nepareizi. Un vasarā gribēšu vēl mazāk. Iepriekšējās divas sezonas man izjuka, dziedējot atslēgas kaulu un mokoties ar astmu. Šogad es kaut cik atkal esmu braucošs un gribu braukt, cik nu varu. To pašu iesaku arī citiem: brauciet. Un gūstiet no tā prieku.
Un vēl. Mēs te visi lielākā vai mazākā mērā esam amatieri, ar atsevišķiem izņēmumiem. Un nebraucam World Cup posmos (atkal ar izņēmumiem). Būtībā braucam sava prieka pēc. Tāpēc arī tehniskais nodrošinājums mums nespēlē tik lielu lomu, kā te dažiem liekas. Lielā mērā tas ir tikai fetišs, kaut kāds estētisks process, no kura paši gūstam baudu. Protams, sajūtas labas, uzliekot sev jauno XTR grupu vai supervieglus ratus. Tomēr gonkās uzvar stiprākie braucēji, nevis tie, kuriem ir dārgākais ekipējums. Šogad uz sacensībām aizbraucot tīri liekas, ka daži tur ieradušies vairāk papozēt nevis braukt, bet prieks ir par tiem, kuri paņem gonku ar cieto dakšu un lētām riepām. Uz šī fona, reālais ieguvums no objektīvākas informācijas tiecas uz nulli.
Skarbi uzrakstīju, eh?
Tas ir kā tajā dziesmā, nē bet albūmā teikts: This is my truth, tell me yours
Re, .mp3 labākam noskaņojumam.
By Grey 09.05.2007 14:19:55
Member# · 1,688 commentsNu re, kamēr rakstīju, jau 4 jauni ieraksti un paspēja pirms manis pieminēt to objektivitātes faktoru
By trulli 09.05.2007 15:11:00
Member# · 134 commentsRe, .mp3 labākam noskaņojumam.
uzliekam mierīgu mūziku un lasam bargās ziņas
kāpēc tad pats ieliki to riepas aprakstu? -taču nejau, lai radītu kaut kādu absolūtu patiesību par šo produktu. Biker_s noreaģēja un paturpināja tematu. man (un gan jau vēl kādam) bija interesanti palasīt, jo tas ir vēlviens viedoklis!
man šķiet, ka viss JAU darbojās.
ja šiem reģionālajiem salīdzinājumiem uztaisītu atsevišķu sadaļu (līdzīgi kā ir izdalīti kopīgie sūtījumi no ārzemēm), vienkārši būtu ērtāk!
braukt ar riteni vienmēr ir labāk, kā bakstīties ap kompi - tur nu es piekrītu!
By Grey 09.05.2007 15:23:02
Member# · 1,688 commentsIeliku, lai citi zina, ko aptuveni sagaidīt no šīs Latvijā nepopulārās riepas. Biker_a aprakstu arī man bija interesanti lasīt.
Jā, sadaļu drošvien uztaisīšu, bet kā jau teicu augstāk, neko vairāk no manis diemžēl negaidiet
Labais, viss ko tu tur augstāk uzrakstīji, protams, principā ir taisnība, tomēr vēlēšanās kaut ko tādu taisīt man nav.
Ansi, komentāru daudzums MTBR tomēr nav noteicošais, lai izkristalizētos kaut kāds ticams viedoklis. Pirmkārt, katrs jauns komentētājs "pieliek" no sevis "jaunu" informāciju, nevis precizē esošo. Otrkārt, pārāk daudzi komentāri apgāž viens otru. Tas viss rada mērenu sajukumu. Tu sāc saprast, ka svarīga ir ne tikai katra subjekta pievienotā informācija, bet subjekts pats. Resp. zināt, cik viņš sezonā nobrauc un kur brauc, lai izrēķinātu viņa pievienotās informācijas "svaru". Process baigi mokošs. Šādi sev dakšu meklēju ...
Last edited by Grey (09.05.2007 16:45:03)
By Ansis 09.05.2007 17:39:44
Member++ · 3,684 comments"Pirmkārt, katrs jauns komentētājs "pieliek" no sevis "jaunu" informāciju, nevis precizē esošo. Otrkārt, pārāk daudzi komentāri apgāž viens otru."
Tas tā var būt tikai tādā gadījumā, ja parādās tādi komentētāji, kas apzināti melo.
Palasiet mērījumu un kļūdu teoriju, kā rēķina kopējo kļūdu! (Domāju gan, ka neviens to nedarīs:)) Tāpēc pasaku vēlreiz: jebkurš jauns mērījums, lai arī cik neprecīzi izdarīts, tikai samazina kopējo kļūdu un tādējādi uzlabo kopējo spriedumu.
Šī filozofija ir kā gaiss, ko es elpoju savā darbā.
By KKTK 09.05.2007 18:06:22
Member+ · 2,298 commentsVeel viena lieta - visslabaak ir tad ja es apmeeram paziistu to cilveeku, kas rakstiijis atteiciigo meeriijumu. Tad es saliidzinu vinja braukshanas speejas, stilu ar saveejo un izsecinu cik pamanam ir tas "ripo aatri", "turas labi", "kalnaa iet slikti", "dilst aatri" utt. Nepaziistamu cilveeku izteikumi tiek piefixeeti bet lielu svaru nedod
Taatad apraksti buutu jaauznjemas rakstiit populaariem cilveekiem, kurus daudz zin. JEB viss notiek kaa bijis - sachos satiekas paspamo, sameeras rezultaatiem un izsecina kas kuram ir un ko tas dod
Tad veel - pliks aprakts par kautkaadu VIENU detalju arii nedod daudz. Visslabaak buutu ja uzreiz to saliidzinaatu ar citu pashlietotu detalju, visslabaakais ar vairaakaam. Un tad attieciigi to iekljautu aprakstaa. Lai tad kad es sveshaa aprakstaa pamanu piemineetu sev zinaamu detalju tad varu saakt daudz preciizaak iedomaaties apskatiitaas/reklameetaas detaljas uzvediibu manaam vajadziibaam.
Taa - sanaak ka jaaveido DB kuraa detaljas peec kautkaadiem kriteerijiem tiek veerteetas un kaartotas, ar iespeeju sashkjirot peec veelamaa kriteerija. Veertee fooruma daliibnieki. Kompetentaakiem daliibniekiem vajadzeetu buut "stipraakaam" balsiim, kaa jauninjajiem. Kas buus kas nolems kas ir kompetentaaks un par cik? A - noteikti jaaiekljauj parametrs "par cik sek. es saaku aatraak/leenaak braukt" utt.
Nu jezga un darbs nenormaals. Nafig.
Domaaju vajag atstaat, kaa ir, tehnikas sadaljaa, ja kaads veelas palieliities vai padaliities iespaidos par kautko tad cepj iekshaa. Un tam rakstam komenteetaaji nevis spamo "paldies par aprakstu", "tu esi forsh", vai "tu mani cieni?", bet konstruktiivi vainu atbalsta vai noliedz kaadus piemineetos faktus.
A, vareetu buut sadalja kur ir TIKAI tadi apraksti - lai vieglaak samekleet vareetu. Lai nelien pavidu "ko juus man ieteiktu", "kaa salabot shitote", "kur nopirkt tovot".
By Biker 18.06.2007 10:57:47
Member+ · 954 commentsPēc Kandavas Seb`a, nolēmu papildināt šo brīnišķīgo ātro XC maraton - riepu aprakstu, un varu ieteikt: ja braucēja svars ir ap 67 kg, ir jāpumpē apm. 3 atmosfēras, pumpējot mazāk, palielinās risks pārsist riepu, precīzāk - kameru uz kādas saknes, bedres utml. Ar šādu spiedienu gan ripoja labi, gan saķere un komforts bija daudzmaz ok. šoreiz spiediens tika piemeklēts eksperimentāli, un jau mājās izmērot izrādījās ka ir tās pašas maģiskās trīs atmosfēras..
Drošais variants - liekam biezāku, izturīgāku kameru, it sevišķi aizmugures ratam, kas parasti cieš vairāk. Braucējam ar lielāku svaru - obligāti liekam izturīgu kameru, pumpējam vismaz 3 atm. Jo lielāks spiediens, jo nekomfortablāka braukšana, kas robežojas ar izslīdēšanu slapjā zālē pagriezienos, uz koku saknēm kāpumos utt. kas Kandavas trasē pilnīgi neatmaksājas, jo pārsvarā bija kārtīgs off-road ..
Protams, riepas lieliski ripo arī ar spiedienu 2,8 - 2,7 atm. taču to var atļauties braucēji ap un zem 65 kg...
Galvenais ir motivācija.
By Kasparz 18.07.2007 16:18:13
GuestEsmu pabraucis ar Continental Twisteriem, nu par sūdiem jau nenosauksi, bet otrreiz tādus nepirkšu. Man Michelin Wildgripper JET S pagaidām stām, pašam patīk vairāk par Twisteriem. Gribas nomēģināt kādas vieglākas riepas gan.
Last edited by Kasparz (18.07.2007 16:19:21)
By Biker 08.05.2007 20:40:11
Member+ · 954 comments