Šeit apkopošu aktualitātes sakarā ar iecerētā treka projektu.
Manuprāt, visai operatīvi ir notikušas sekojošas lietas:
- Atsaukušies entuziasti, potenciālie palīgi, ziedotāji, interesenti;
- Tika apzinātas iespējas un optimālais risinājums pirmajam trekam Latvijā pēc pēdējā treka izzušanas;
- Par mūsu(visu mūsu) aktivitātēm ir sajūsmā gan bijušie trekisti, gan žurnālisti, gan Latvijas sporta vēstures zinātāji;
- Lai turpinātu reāli paveicamās lietas tika izvēlēta juridiskā darbības forma un nodibināta biedrība. Tika sarīkots logo konkurss, kura termiņš - 4.novembris;
- Ir izvēlēta potenciāli labākā ēka slēgtajam, 166,66m trekam, kurš skaitās optimāls izmaksu ziņā un uz kura var rīkot pilnvērtīgas sacensības(piem.6dienu sac/ Gentē, Beļģijā). Ēka atrodas Rīgas centrā, netālu no daudziem sporta objektiem.
- šai situācijai ir izveidots vizuālais materiāls - bilžu, video un prezentācijas veidā, ko prezentēt potenciāliem atbalstītājiem;
- ir aprēķinātas svarīgākās projekta segmentu izmaksas. Citas, ne tik akūtas pozīcijas, prasa laiku. Protams, dažās no pozīcijām centīsimies realizēt vienojoties par atlaidēm vai bez maksas pret interesi tikt saistītam ar projektu atsauces, reklāmas vai abonentu veidā.
- noteicām, ka braucams treks ir jārealizē līdz marta beigām, lai projekta izmaksas/nepieciešamie resursi nepieaugtu. Ap ziemassvētkiem vajadzētu vismaz sākties treka būvniecībai, tātad - tuneļa būvniecībai arī. Tā ka tie, kuriem treka riteņbraukšana šķiet reāla un kaut kas vairāk kā kaut kas, kas Latvijā bijis un vairs nav, lūdzu apsveriet ietaupīt uz Ziemassvētku dāvanām un veicināt treka atdzimšanu. Tagad tāda iespēja būs un viss būs mūsu - riteņbraukšana kopienas rokās, nevis ministriju koridoros.
Šeit saraksts ar lietām, kurām mums būs nepieciešami, gan finanses, gan materiāli, gan pakalpojumi.
- Maksa par telpu priekšlīguma periodā(ASAP) lai garantētu ēkas rezervāciju, kamēr projekts un materiāli tiek sagatavoti;
- Kokmateriāli treka konstrukcijai. Brusas 150x60; 100x35; 80x35
- skrūves,
- Saplāksnis (BB kvalitātes) 1100m2
- Tuneļa izbūve(dzelzsbetons. tērauda margas)
- DSP(kaidu plāksnes 10..12mm) 250m2
- Beice un krāsa treka virsmai, konstrukcijām un bortiem ap 2000m2
- Metāla marga ap treku. Augstums 30cm, kopējais garums 190m
- stiklotais nožogojums 120cm augstumā, 150m garumā;
- Ģērbtuves, dušas, tualetes - 78m2
- apkures katls(granulas) un sistēma uz 150m2. Lētākais apkures veids.
- Ūdens apsildes sistēma 5..6 dušām
- Tribīņu konstrukciju projektēšana
- Materiāls tribīnēm(apjoms vēl nav apzināts)
- Tribīņu izbūve(vismaz sertificēts būvuzraugs)
- plastikāta skatītāju krēsli - 560 gab.
- interneta pieslēgums
- publiskā apskaņošana - skaļruņi, pastiprinātājs
- LED spuldzes(lai ietaupītu elektoenerģiju) - 60 gab.
- laika ņemšanas un fortofiniša sistēma
...
Saraksts tiks papildināts. Bet šīs ir tās lietas, kuras ātrāk vai vēlāk ir nepieciešamas. Dažas no tām jau tagad.
Šodien tiks izveidots biedrības konts, kurā sāksim krāt nepieciešamos līdzekļus. Ir iecere arī par ziedojumu tālruni.
Joprojām tiek gaidīti priekšlikumi, ieteikumi un atbalsts. Jo vēlamies zināt to cilvēku apjomu, kuriem šis projekts šķiet saistošs.
Aicinām ar mūsu ieceri un nepieciešamībām iepazīstināt Jums zināmos potenciālos atbalstītājus!
Izveidots konts: http://twitter.com/velotreks un lapa: http://www.facebook.com/pages/Velotreka … 7046751764 Pievienojamies abiem!
E-pasts: velotreks@velotreks.lv
Rekvizīti:
Biedrība "Velotreka atbalsta biedrība"
Reģistrācijas numurs: 50008184901
Juridiskā adrese: Šmerļa iela 3, Rīga, LV-1006
Konta numurs: LV81PARX0013225830001
Last edited by janx (15.01.2012 23:14:09)
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By Grafomāns 27.10.2011 16:25:09
Member · 186 commentsJāsāk ar Iteru.
Qu'ils mangent de la brioche
By janx 30.10.2011 20:56:18
Local.Auth · 136 commentsPapildinājums rekvizītiem.
Nu ir krājkase, kurā krāsim mūsu pirmajam iekštelpu trekam un treka riteņbraukšanas atdzimšanai:
Biedrība "Velotreka atbalsta biedrība"
Reģistrācijas numurs: 50008184901
Juridiskā adrese: Šmerļa iela 3, Rīga, LV-1006
Konta numurs: LV81PARX0013225830001
Tie, kas var ziedot var to darīt jau tagad, jo darbs notiek tik un tā, un kāds bariņš cilvēku jau ziedo savu laiku, prasmes, iespējas lai lietas sakarā ar treka projektu virzītos uz priekšu.
Ja ir jautājumi vai nedrošība, droši rakstiet, zvaniet, mēģināšu cik var atbildēt un kliedēt iespējamās šaubas.
Last edited by janx (19.12.2011 12:52:55)
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By Andersons 02.11.2011 16:55:25
Member+ · 2,640 commentsZiņa ir publicēta arī šeit http://bicycle.lv/?p=3726#more-3726
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By janx 08.11.2011 21:09:01
Local.Auth · 136 commentsRīt no rīta dodamies uz Izglītības ministriju prezentēt ideju, meklēt risinājumus. Novēliet veiksmi!
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By velomens92 08.11.2011 21:18:47
Member · 476 commentsveiksi:) lai izdodas
By janis-v 21.11.2011 19:43:29
Member+ · 288 commentsNedzirdu informaciju,ka veicas,Ja slikti jadoma ko darit.Ja labi tad kas jadara,lai lieta iet uz prieksu.
By QQ 21.11.2011 21:39:11
Member · 844 commentsGāja ļoti labi, atsaucība bija liela. Ļoti palīdzēja Ainārs Ķiksis, kurš arī piedalījās sanāksmē un varēja izstāstīt par tendencēm pasaulē treka riteņbraukšanas attīstībā. Galvenā lieta - UCI sniedz palīdzību treka sacensību organizēšanā, lai nodrošinātu riteņbraukšanai pilnu ciklu visa gada garumā. Vasarā tā ir šosejas riteņbraukšana, ziemā treks. Paliek vien tāds sīkums - pašiem treki jābūvē. No Sporta departamenta puses tika pausts viennozīmīgs atbalsts projektam un doti padomi un ieteikumi par tālākajiem projekta attīstības priekšadarbiem. Tikām sapazīstināti ar konkētiem darbiniekiem, kuri palīdzēs uzzināt par dažādām atbalsta iespējām. Īsos vārdos viss.
Mūsu uzdevums šobrīd ir staigāt pa instancēm ar projekta prezentāciju un meklēt dzirdīgas ausis un palīdzīgas rokas.
Vēl bijām tikties ar uzņēmuma Troja pārstāvjiem. Cerējām uz ieinteresētību atbalstīt mūsu projektu, bet dabā iznāca vairāk ideju apmaiņa un drīzāk mēs varējām palīdzēt viņiem ar idejām viņu teritorijas labiekārtošanā. Viņi gatavojas blakus savam uzņēmumam izveidot kaut ko velosipēdistiem un skeiteriem. Lai nu kā, viņi ir informēti par nepieciešamajiem materiāliem, mūsu vajadzības pierakstīja un kas zin - varbūt tomēr sadarbība izveidojas.
In Bike We Trust. 4EVER
Jānis
By janx 29.11.2011 21:57:57
Local.Auth · 136 commentsPavisam drīz organizēsim pasākumu priekš potenciālajiem atbalstītājiem aktuālajā treka tapšanas vietā.
Lūgums pieteikties tikai tiem, kuriem ir reālas iespējas ievērojami atbalstīt, bet vienīgais šķērslis ir izsmeļošas informācijas trūkums.
Programmā:
- ēkas apskate;
- prezentācija, vizualizācijas;
- budžeta un ieņēmumu apskats;
- jautājumu/atbilžu sesija;
- diskusijas
Visi interesenti aicināti pieteikties rakstot uz e-pastu: janis.grinvalds@velotreks.lv
Īsto datumu sakoordinēsim vienojoties ar pieteikušos vairākumu.
Last edited by janx (29.11.2011 23:47:34)
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By AMBERE 29.11.2011 23:42:39
Member · 244 commentsRīgā nebija BMX trases. Tagad ir,
Rīgā nebija velokrosa trase. Tagad ir
Nu jāķeras pie velotreka ! Noteikti būs !
Last edited by AMBERE (29.11.2011 23:57:01)
By pumpido 02.12.2011 09:19:33
Member+ · 322 comments...Lūgums pieteikties tikai tiem, kuriem ir reālas iespējas ievērojami atbalstīt....
kodolīgi un saprotami
Neaizmirstiet, ja kas nepatiks, Jūs no šejienes ātri izdzēsīs.
By gaga 02.12.2011 09:24:46
Member+ · 2,160 commentsVelotreka logucis uz xc.lv foruma tumšpelēkā fona neizskatās ne pēc kā - nav saprotams, salasāms, acīs griezošs
By janx 02.12.2011 17:01:59
Local.Auth · 136 commentsVelotreka logucis uz xc.lv foruma tumšpelēkā fona neizskatās ne pēc kā - nav saprotams, salasāms, acīs griezošs
Izrādās, ka iespēja izvēlēties dažādas foruma attēlošanas tēmas. Mana tēma ir xclv - defoltā... un tā ir gaiša... un izskatās ļoti smuki!
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By vitamiins_xc 02.12.2011 17:04:03
Member+ · 2,831 commentsdizaineram fail.. jo logo baltais nav baltais, bet alpha (cauri spīd)
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By janx 05.12.2011 19:18:27
Local.Auth · 136 commentsdizaineram fail.. jo logo baltais nav baltais, bet alpha (cauri spīd)
Ir variants arī ar balto fonu. Iespējams to pielāgošu. Dizainers nav vainīgs - viņš sarūpēja dažādus variantus.
Joprojām ir maz konstruktīvu jautājumu, piedāvājumu un reālas rīcības. Kritika un pesimisms valda. Diezgan skaudri.
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By cello 23.12.2011 13:13:02
Local.Auth · 4,686 commentsRoubaix jaunā slēgtā treka projekts.
http://www.youtube.com/watch?v=EBktMEQo … ture=share
By janx 29.12.2011 20:14:03
Local.Auth · 136 commentsRoubaix jaunā slēgtā treka projekts.
http://www.youtube.com/watch?v=EBktMEQo … ture=share
Skaisti! Pie tam, kompleksā ar BMX trasi. Kaut kā vajag savākties visiem, kas vien var un veicināt treka tapšanu. Jāpieslēdz visi iespējamie resursi un kontakti. Paskatoties Eiropas treka kartē esam tādi atpalicēji! - Kauns! Arī treka komanda jāveido.
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By janx 03.01.2012 19:11:34
Local.Auth · 136 commentsTrešdien, 4. janvārī, 18.00 “Velotreka atbalsta biedrības” Jāņi(Jānis Grīnvalds un Jānis Popils) būs viesi radio stacijā Autoziņas.fm, raidījumā “Velopasaule”, kur par velotreka un treka riteņbraukšanas lietā sarunāsies ar vienu no velokultūras bīdītājiem, raidījuma vadītāju Viesturu Silenieku.
Komentāros varat uzdot savus jautājumus, uz kuriem centīsimies atbildēt.
Radio Autoziņas.fm frekvences:
Rīgā un Jūrmalā – 99’0 FM
Frekvence Siguldā un Cēsīs – 89’8 FM
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By janx 14.01.2012 12:34:13
Local.Auth · 136 commentsAtklājām ēku iecerētajam treka variantam
http://velotreks.lv/2012/01/atklajam-ek … variantam/
Priecāšos par komentāriem!
Last edited by janx (14.01.2012 12:46:23)
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By vitamiins_xc 14.01.2012 12:38:28
Member+ · 2,831 commentsKosmētiskais pilnīgs fail. Cik ilgi vēl tā ēka stāvēs?
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By slinkevich 14.01.2012 12:45:02
Member · 917 commentsēka smuka, man patīk, industriāls, šitās vecās ēkas apčubinot sanāk smuki, takā Sapņu fabrika, te tādu pamatīgu reivu var uzrīkot
@velodarbnica
By janx 14.01.2012 12:57:06
Local.Auth · 136 commentsēka smuka, man patīk, industriāls, šitās vecās ēkas apčubinot sanāk smuki, takā Sapņu fabrika, te tādu pamatīgu reivu var uzrīkot
Tieši tā. Ēkas tehniskais stāvoklis ir teicams. Lai gan dabiskā grunts šajā rajonā ir smiltis ar dūņām, mūrim visā ēkas garumā nav plaisu. Jumts ir svaigs, grīda svaiga. Ņemsim vērā arī to, ka ēka bija paredzēta dzelzceļa transporta remontam, uzturēšanai. Tātad, viss ir uzbūvēts stingrs un pamatīgs.
Kosmētika? - štrunts. Vedu ekskursijā paziņas, un tieši sievietes ierosināja kosmētiku nemainīt, saglabājot šarmu. Bet ja visu attīra, tad paraugi patiešām ir "Sapņu fabrika" un dzelzceļa muzejs. Jāteic, ka mūsu budžetā ir iekļauta arī uzpucēšana. Tāka - kosmētika nav problēma.
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By oozzee 14.01.2012 13:01:05
Member · 179 commentsnaiss ēka, piedāmājot pie pareizas kosmētikas izvēles, sanāks jauks skats
Trek 8500 custom
By raiter 14.01.2012 13:56:50
Member+ · 3,346 commentsĒkai nav vainas. Logi jumtā nozīmē labāku apgaismojumu un mazākus elektrības reķinus (ja kāds ķiķina, pajautājiet Jelgavas ledus halles direktoram par elektrības cipariem).
Viena nianse: Kolonnas plānots laist aplima pa vidu? Divas no tām san'ak bīstami tuvu treka iekšmalai... Kritiena gadījumā, diez kas nav:(
By Kaspars 14.01.2012 14:13:27
Banned · 2,164 commentsKosmētiskais pilnīgs fail. Cik ilgi vēl tā ēka stāvēs?
Ej šķūrēt sniegu ja nav ko teikt!
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By QQ 14.01.2012 15:39:05
Member · 844 commentsViena nianse: Kolonnas plānots laist aplima pa vidu? Divas no tām san'ak bīstami tuvu treka iekšmalai... Kritiena gadījumā, diez kas nav:(
Treka aplis ietilpst starp kolonnām ar visām drošības joslām. Rēķinies, ka treka centru no treka celiņa šķir norobežojuma drošības sēta (caurspīdīga) noteikumos definētā attālumā, tāpēc ar ķirbi pa kolonnu iebliest būs neiespējami. Vienīgais kolonnu mīnuss varētu būt redzamības ierobežojums taktiskas cīņas laikā, bet tas reālajā situācijā varētu būt tikai teorētisks traucējums.
Ēka ir ļoti piemērota.
In Bike We Trust. 4EVER
Jānis
By QQ 14.01.2012 15:52:49
Member · 844 commentsTiem, kuri par kosmētiku uztraucas - treka segums būs galvenais dizaina elements un sienas no treka centra būs redzamas tikai fragmentāri. Citādi tas industriālais stils ir pat ļoti efektīvs. Katrā ziņā daudz personīgāks nekā jebkādi reģipša butaforijas veidojumi. Kā jau Jānis norādīja, grīda ir ar pamatīgu mehāniskās slodzes rezervi, metāla fermas ir labā stāvoklī un kalpos gadiem ilgi. Jāņem vērā, ka CCCP laikos materiālus īpaši neekonomēja, bet projektētājus cietumā gan lika, ja būve sabruka, tāpēc konstrukcijām ir pamatīga izturības rezerve. Jumta logi tiešām ir liela veiksme mūsu gadījumā. Ir plānots treka publiskajās telpās izvietot treka riteņbraukšanai veltītu ekspozīciju - gan vēstures liecībām, gan šodienas varoņiem veltītu. Tā kā kačājiet cisku nejēgā un jūsu portretam uz kādas no kolonnām vieta jau rezervēta. Tas saucās - izdekorē treku pats (vēlams ar pasaules čempionu krekliem).
In Bike We Trust. 4EVER
Jānis
By janx 27.10.2011 14:41:00
Local.Auth · 136 comments