Atsaucās velotreka interesenti!

Avatar

By Atis 31.10.2011 08:12:26

Member+ · 1,591 comments

Jā, izskatās, ka velobizness nav viegls bizness. Man arī radās jautājums par rentablitāti, piemēram, lai vismaz zinu, ka darbs nav veltīgi ieguldīts. Interesē, konkrēti kautkādi aprēķini, cik ir nomas maksa gadā, cik plānots cilvēku tur apgrozīsies, cik uzturēšanas izmaksas... Kautko konkrēti ciparos gribētu redzēt.

Avatar

By xde 31.10.2011 09:22:39

Member · 328 comments

latvietis latvietim latvietis smile

P.S   janx, lai izdodas uzbūvēt velotreku.
P.P.S   vienpasts un citi - nu neziedojiet neko, ja negribat. Tie kas ticēs, tie arī noziedos un priekš tiem arī velotreks taps.

Avatar

By vitamiins_xc 31.10.2011 10:17:03

Member+ · 2,832 comments

man ar' nepatīk tas tur parādnieks tai sarakstā.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By pumpido 31.10.2011 10:55:02

Member+ · 322 comments

Izlasītais info man lika aizdomāties. Pirms izlemt par ziedošanu es piemēram gribētu zināt dažas manuprāt pašsaprotamas lietas: 1) kur konkrēti treku paredzēts būvēt, 2) kam pieder zeme vai ēka, kur treku paredzēts būvēt, 3) kādi ir zemes vai ēkas nomas nosacījumi, 4) kāda ir treka būves tāme, 5) kādiem mērķiem treku paredzēts izmantot un 6) kas treku pēc uzbūvēšanas pārvaldīs un apsaimniekos ?


Neaizmirstiet, ja kas nepatiks, Jūs no šejienes ātri izdzēsīs.

Avatar

By janx 31.10.2011 11:46:57

Local.Auth · 136 comments
vienspasts wrote

Vai amatpersona ar šādu profilu vieš uzticību.

Manī vieš.
Maksātnespēja ir normāla parādība uzņēmējdarbībā pie esošās ekonomiskās situācijas. Būtiski ir ņemt vērā, ka problēmas uzņēmējam visvairāk rada viņa parādnieki. To es varu pateikt arī pēc savas uzņēmējdarbības pieredzes.
Šobrīd bankas nedod kredītus cilvēkiem, kuri nevieš uzticību un nespēj nodrošināt garantu. Acīmredzot - Jānim tāds ir.

Katrai biedrībai ir savs revidents, kurš uz sevi paņem atbildību par biedrības godprātīgu darbību.

Divi biedri tāpēc ka: tas ir dibināšanas minimums, tas ļauj izvairīties no politikas, vairāk laiku atvēlot darbībai. Biedru būs vairāk tad, kad pretendenti būs veikuši savu jūtamo ieguldījumu brīvprātīga darba vai materiālā veidā. Nepieciešamās lietas ir uzskaitītas. Visas iespējas!

Izskatās, ka laiki ir mainījušies un riteņbraukšanas entuziastu starpā joprojām nav pieteikušies 7 miljonāri, kuri nopirktu zemi Rīgā un uzbūvētu treku. Nepieciešamos izdevumus es paredzu vismaz Ls4milj., + projekts būs nepārtraukti jādotē. Šī iespēja pastāv visu laiku... nav problēmu! Piesakās!.... Acīmredzot, nav vairs 1907.gads, un diez vai VAB dibinātāji ir vainīgi pie šīs situācijas. Tātad, kaut kas ir jādomā. Ideālas stratēģijas nav. Ideāli ir tad, ja visu paveic valsts, jeb milionāri-riteņbraucēji.. abi scenāriji ir utopija, vismaz pagaidām.

Fakts, biedrība vispār bija jādibina tāpēc, lai ir kur to naudu krāt, un ir kam šo ieceri juridiski(lai kā reiz būtu drošība par bezpeļņas statusu) pārstāvēt. Mēs negribam lai iecere tiktu apdraudēta tikai tāpēc, ka kādam pēkšņi aptrūkusies motivācija, bet no biedrības izstāties nevēlas. Tā neies cauri. Būs drusku stingrāk: pierādi savu attieksmi un tad runājam tālāk.

Jums pašam, vienspasta kungs, ir patiesa interese un idejas kā labāk vērst par labu situāciju ar treka riteņbraukšanu Latvijā? Jeb gluži pretēji? Atbildiet sev!


www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks  Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!

Avatar

By QQ 31.10.2011 12:00:43

Member · 844 comments
pumpido wrote

Izlasītais info man lika aizdomāties. Pirms izlemt par ziedošanu es piemēram gribētu zināt dažas manuprāt pašsaprotamas lietas: 1) kur konkrēti treku paredzēts būvēt, 2) kam pieder zeme vai ēka, kur treku paredzēts būvēt, 3) kādi ir zemes vai ēkas nomas nosacījumi, 4) kāda ir treka būves tāme, 5) kādiem mērķiem treku paredzēts izmantot un 6) kas treku pēc uzbūvēšanas pārvaldīs un apsaimniekos ?

Šobrīd notiek pārrunas un līgumu projektu gatavošana ar treka būvēšanai izvēlētās ēkas un zemes īpašnieku. Kamēr līgums nav noslēgts, jebkuri paziņojumi var tikai pasliktināt mūsu pozīcijas šajās sarunās, jo kļūsim ķīlnieki paši saviem priekšlaicīgajiem paziņojumiem un ēkas īpašnieks varētu diktēt savus noteikumus. Ja viss izdosies, tad līgums būs noslēgts uz skaidriem nosacījumiem un tajā būs garantēta ilgtermiņa sadarbība, lai nebūtu mums ar savu treku jāceļo no viena angāra uz otru. Tā kā piemērotu telpu Rīgā nav bezgalīgi daudz, tad mums pret katru daudzmaz reālu piedāvājumu jāizturās ar vislielāko atbildību. Iespējams, ka, uzzinot zemes īpašnieka vārdu un uzvārdu, kādam radīsies 1000 x vairāk jautājumu, nekā var uzdot par manu personību, jo īpašnieks tiešām ir kolorīta personība Latvijas biznesā, kuram seko leģendas un mīti. Mēs ar Jāni apspriedām šo situāciju un sapratām, ka treka realizācijas labā mēs nedrīkstram ieslīgt pārsvarā uz stereotipiem balstītos spriedelējumos un aizdomās. Visu noteiks, vai piedāvātie līguma nosacījumi būs pieņemami treka ilgtermiņa attīstībai konkrētajā īpašumā vai nē. Nomas nosacījumi, par kuriem ir aptuvena skaidrība ir: telpu platība ap 3800 m2, maksa par kvadrātmetru 1.00 EUR, komunālie (galvenokārt elektrība apgaismojumam) ap 450 Ls mēnesī. Treka būves tāme ir mainīga, jo izmaksas atkarīgas no realizētā pasākumu kopuma (cik lielas garderobes un dušas, vai un cik ietilpīgas tribīnes tiek būvētas, kāds būs beigu beigās izvēlētais treka segums). Tomēr mūsu plāns ir iekļauties zem 100000 Ls. Treku paredzēts izmantot treka riteņbraukšanai - mēnesī ne mazāk kā 23 dienas rezervējot treniņiem no 8-23 un vēl vismaz divas dienas sacensībām mēnesī. Pārējās dienas kā rezerve - pēc vajadzības vai nu sacensības, vai sportisks pasākums, vai tomēr treniņi. Treku pārvaldīs biedrība, izvēloties piemērotāko formu. Tas atkarīgs no finansējuma piesaistīšanas nosacījumiem. Piemēram, ja Rīgas dome ņem dalību, tad, visticamāk, pārvaldes forma būs jāsaskaņo ar domi. Īsāk sakot, jāizvēlas piemērotākais ceļš, kā darbināt šo pasākumu tā, lai nepazaudētu biedrības mērķī noteikto - izveidot treku, atjaunot velotreka sportu Latvijā.

Uz Vienpasta kunga (vai kundzes) replikām es atbildētu nedaudz vēlāk, jo, pirms iesaistīties dialogā, es labprāt sagaidītu no viņa (vai viņas) atbildi uz uzaicinājumu komunicēt PM un precizēt viņa sniegto informāciju. Varbūt, ka jebkāda vārdu apmaiņa, sevišķi publiska, ir lieka. Vēl jo vairāk, ka es pilnīgi saprotu Vienpasta izteikto bažu cēloni un tāpēc esmu gatavs jebkādas neskaidrības kliedēt, ļoti cerot, ka tās tiešām ir normālas bažas par projekta izdošanos, nevis uztraukums, ka kāds kaut ko nozīmīgu tomēr grasās izdarīt un viss var izdoties. Šo projektu apturēt diez vai izdosies, jo esam strādājuši jau ilgu laiku, lai sākumā apjēgtu pasākuma apmēru, iespējamās būvniecības izmaksas, apsaimniekošanas izmaksas, treka potenciālo lietotāju loku un daudzas citas lietas, kurās abi ar Jāni esam kļuvuši stipri zinošāki. Šobrīd mūsu spēks ir zināšanas, tagad tās jāpastiprina ar materiālo varēšanu. Kaut vai lai noslēgtu telpu nomas priekšlīgumu un varētu uzsākt strauju būvniecību, jo katrs dīkstāves mēnesis izmaksas tikai palielinās.

Jebkurā gadījumā biedrības ziedojumu līdzekļi var tikt izlietoti tikai saskaņā ar likumdošanu un biedrības valdes noteikto kārtību, kura ir noteikta ļoti strikta un būs publiski pieejama.

Esmu gatavs atbildēt uz Jūsu jautājumiem gan šeit gan PM.

Last edited by QQ (31.10.2011 12:22:10)


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By janx 31.10.2011 12:36:44

Local.Auth · 136 comments

Ieskatieties! http://velotreks.lv/buj/


www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks  Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!

Avatar

By Atis 31.10.2011 14:35:12

Member+ · 1,591 comments

Nu dažus skaitļus jau izvilkām. Tas jau ir labāk nekā nekas smile Izdevumi apmēram ir skaidri, bet daudzi droši vien ari gribētu zināt kāda verētu būt ienākumu pozīcija.
Par to, ka maksātnespēja ir normāla lieta Latvijā, ticu. Viss gludi iet tikai tiem, kuriem ir politiskā aizmugure.

Last edited by Atis (31.10.2011 14:35:45)

Avatar

By novērotājs 31.10.2011 14:37:51

Member+ · 1,908 comments

Jautājums gan ir cits - velotreka organizētāji ir zināmi ar vārdiem, uzvārdiem, adresēm un pat finansiālajām lietām.
Bet kas ir vienspasts, kurš reģistrejies akurāt tāpēc, lai uzrakstītu savus viedos apsvērumus šai lietā? (pieļauju, ka kādu no foruma dalībniekiem ir piemeklējusi personības dalīšanās)
Ja jau esi pārliecināts par savu taisnību, kāpēc jāslēpjas?

Last edited by novērotājs (31.10.2011 14:39:25)

Avatar

By P2C 31.10.2011 15:26:45

Member · 39 comments

Ja Biedrības organizētājiem nav grūti, vēlētos saņemt atbildi uz jautājumu:
Vai Biedrības 2 organizētāji ( abi biedri) ir gatavi (spējīgi) ieguldīt ko vairāk par ideju? respektīvi, Biedrībai ir (būs) nauda (piemēram, nomas maksājumiem)  vai citas vērtības (zeme zem treka, utml).Paldies jau iepriekš.

P.S. Esmu PAR treku.

Avatar

By janx 31.10.2011 15:30:02

Local.Auth · 136 comments
Atis wrote

Nu dažus skaitļus jau izvilkām. Tas jau ir labāk nekā nekas smile Izdevumi apmēram ir skaidri, bet daudzi droši vien ari gribētu zināt kāda verētu būt ienākumu pozīcija.
Par to, ka maksātnespēja ir normāla lieta Latvijā, ticu. Viss gludi iet tikai tiem, kuriem ir politiskā aizmugure.

Redz, ir tā, ka biedrība ir tikai nedēļu veca, bet mēs jau esam atraduši atbildes uz vairākiem jautājumiem. Ienākumu pozīcija var būt tikai prognozējoša un ļoti rupja. Kurš varētu tagad nosaukt skaitu tiem braucējiem, kuri apmeklētu treku, ja tas būtu gatavs tulīt? Redz, šie dati vēl tiek ievākti, apzināti... un pat šī informācija būs vienmēr pievilkta aiz ausīm. Katrā ziņā, daudzi jautājumi tiek uzdoti drusku apsteidzot notikumus

Vakar bija visai intensīvs darbs/diskusija kā reiz par to, kāds modelis varētu būt apmeklējuma grafikam un apmaksai. Arī šeit ideālu risinājumu diez vai izdosies atrast, un vienmēr būs jāpielāgojas situācijai. Es personīgi redzu trīs treka "klientu" veidus:
- ilgtermiņa(gads vai sezona) treka laika īrnieki pēc līgumā noslēgta grafika un apjoma(grupas, komandas, sekcijas);
- īstermiņa treka laika īrnieki ar iepriekšēju pieteikumu un iečekošanos. Iečekošanās ir vajadzīga, lai treks nestāvētu tukš un gadījumā, ja īrnieks neierodas, to var piedāvāt citiem;
- individuālie apmeklētāji ar un bez abonimentiem, kuriem būs pieejami tieši viņiem atvēlētais laiks. Ja iepriekšējie 2 varianti būs ļoti populāri, tad šai apmeklētāju grupai būs jārēķinās ar "neērtiem"apmeklējuma laikiem: ļoti agri no rīta, pusdienlaikā, vēlu vakarā.  Gan jau tas ir līdzīgi kā ledus halē. Ļoti iespējams, ka šie "logi" paliek brīvāki vasaras sezonā.

Tas ir tas, kas attiecas uz ienākumiem, lai segtu izdevumus. Protams, mēs rēķinamies ar to, ka var būt visādi, un var nākties lūgt dotācijas vai sponsoru atbalstu. Bet tas būs vairāk iespējams tad, ja pierādīsies, ka treks tautai, nevis (pāris jokaiņiem) ir vajadzīgs, ka tur jau pastāvīgi trenējas tie, kuri pateicoties arī trekam gūst panākumus un rezultātu uzlabošanos.

P2C wrote

Ja Biedrības organizētājiem nav grūti, vēlētos saņemt atbildi uz jautājumu:
Vai Biedrības 2 organizētāji ( abi biedri) ir gatavi (spējīgi) ieguldīt ko vairāk par ideju? respektīvi, Biedrībai ir (būs) nauda (piemēram, nomas maksājumiem)  vai citas vērtības (zeme zem treka, utml).Paldies jau iepriekš.

P.S. Esmu PAR treku.

Ja biedrības veidotājiem būtu nauda, tad viņi dibinātu nodibinājumu/fondu, kura līdzekļi tiktu atvēlēti mērķim. Parasti nodibinājumu organizē mērķiem, kuriem naudu savākt no sabiedrības nav iespējams - ar šauru interesi. Šis nav gadījums. Tomēr, tā kā projekts ir sabiedriska labuma, ar plašu interesi, tad nauda ir jāsavāc sabiedrībai.

Biedrības dibinātāji no ieceres gūs tieši tādu pašu labumu kā pārējie. Atšķirība ir tikai iniciatīvā un ticībā, ka projekts realizējams. ja paskaitītu līdz šim ieguldīto no dibinātāju puses, tad pāris tūkstoši jau savāktos.

Īres maksu nav vērts maksāt, pirms nav līdzekļu lai uzbūvētu treku.

Skat, kā izgāžas superinvestori, kuriem pieejami resursi lai visu aprēķinātu, izplānotu, saprojektētu, bet viņu būvētās ēkas stāv tukšas un bankrotē. Tā ka, ceram, ka šim objektam būs lielāka nozīme, lai pretendētu arī uz kādu "aizsardzību".

Last edited by janx (31.10.2011 15:40:07)


www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks  Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!

Avatar

By QQ 31.10.2011 15:52:03

Member · 844 comments

Šobrīd viss notiek par mūsu finanšu līdzekļiem. Ideja ir ļoti svarīga un jo vairāk strādājam, jo nozīmīgākas kļūst zināšanas un vēlme ātri uzzināt ko jaunu un piemērot mūsu apstākļiem. Pirmos aprēķinus par treka izmaksām veicu jau pāris gadu atpakaļ un biju pārsteigts, ka ir stipri jāpiepūš vaigi lai nonāktu līdz tiem cipariem, kuri tiek saukti funkcionāru runās. Parēķināju, interesējos par līdzīgiem projektiem pasaulē un secināju, ka mūsu ekonomiskajiem apstākļiem šāds "geto" treks būtu šibrīža risinājums. Tāpēc tad, kad janx nāca ar savu iniciatīvu, es biju priecīgs, ka iepriekš uzzinātais un rēķinātais var būt noderīgs.

Sporta atbalstīšanā un sponsorēšanā esmu iekšā jau no kāda 88.gada. Tad atbalstīju futbola komandu, kurā pats spēlēju un jaunāko spēlētāju komandu, tad pilnībā finansēju sporta svētku organizēšanu savā dzimtajā Elejā. Šobrīd šis pasākums ir ar stabilām tradīcijām, kļuvis starptautisks (pāris lietuviešu komandas regulāri piedalās) un sen dzīvo bez manas palīdzības. Tad sāku atbalstīt piedzīvojumu komandu, kura kļuvusi par stabilu TOP 3 komandu Baltijā un rezultāti ir un būs. Vairākus gadus riteņbraucēju komanda tiek atbalstīta - esmu pagaidām vienīgais sponsors. Ar to es gribu teikt, ka ziedot naudu, laiku un prātu šim projektam nebūšu skubināms, par to varat būt droši.


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By gaga 31.10.2011 16:05:36

Member+ · 2,160 comments

ehm, kāds var pastāstīt, priekš kam treks ir vajadzīgs tautai nevis pāris jokaiņiem? respektīvi, kura ir tā tautas daļa, kurai treks būtu noderīgs un varbūt pat vajadzīgs?

Avatar

By Kaspars 31.10.2011 16:23:58

Banned · 2,164 comments

Hokeja halle arī ir paredzēta tikai pāris jokaiņiem. Viss jau slēpjas tajā, ka uz tiem jokaiņiem daži cilvēki mēdz skatīties, saucas laikam tie par skatītājiem.


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By Velomens 31.10.2011 16:32:29

Member+ · 1,681 comments
gaga wrote

ehm, kāds var pastāstīt, priekš kam treks ir vajadzīgs tautai nevis pāris jokaiņiem? respektīvi, kura ir tā tautas daļa, kurai treks būtu noderīgs un varbūt pat vajadzīgs?

Izskatās, ka kādam sāp, ka viņš ir tikai parastais,pelēkais, stereotipizētais mietpilsonis, nevis ''jokainis''.

Last edited by Velomens (31.10.2011 16:33:04)


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By gaga 31.10.2011 16:34:01

Member+ · 2,160 comments

Kaspar, vai tad šis treks būs domāts kā kārtējā izklaides vieta skatītājiem, kuriem ja ir alus un zacene, tad visas izklaides labas?
No rakstītā sapratu, ka tas būs primāri domāts braucējiem un tikai pēc tam skatītājiem, attiecīgi paliekam vien pie jokaiņiem?

Avatar

By gaga 31.10.2011 16:54:09

Member+ · 2,160 comments

Velomens, es nezinu kam man tāds treks būtu vajadzīgs, domājams neesmu vienīgais tāds. No tavas atbildes noprotu, ka treks ir vajadzīgs tikai jokaiņiem, bet es neesmu starp viņiem smile

Pat ja aptaujātu pēc SEB MTB finiša tautas klasi vai vienības brauciena finišētājus ar jautājumu, vai tev ir vajadzīgs treks, lielais vairums atbildētu, ka nav vajadzīgs. Tātad atkal paliek vien bariņš jokaiņu, kuriem to vajag, bet ne tautai. Tas varbūt tā ir tāpēc, ka trūkst informācijas par to, kas ir treks un kādiem nolūkiem tas domāts, utt. Tas, ka zinu, ka blakus Brīvības ielai Rīgā bija koka treks kādreiz, bet tagad ir sapuvis, neko nedod smile

Avatar

By vitamiins_xc 31.10.2011 17:01:24

Member+ · 2,832 comments

Drīzāk "tautai" domāts - tie, kas zin kas ir treks, vai tāds kuram ir vismaz šosejnieks. Kuru katru, kurš no gonkām sagaida tikai putru ar ievārījumu pēc finiša, diez vai laidīs.
Daudzi gribētu pasprintot arī ziemā normālos apstākļos, nevis pa netīrītiem no sniega koplietošanas ceļiem.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By janx 31.10.2011 19:01:11

Local.Auth · 136 comments

Es nojaušu, ka gaga būs lielākais treka fanāts pēc tam, kad pirmo reizi izbrauks pa to smile


www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks  Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!

Avatar

By gaga 31.10.2011 19:14:56

Member+ · 2,160 comments

janx, nez, kā būs ar to fanātismu, man jau nav šosejas velo, arī vietas priekš šosejas velo nav

Avatar

By janx 31.10.2011 19:43:57

Local.Auth · 136 comments
gaga wrote

janx, nez, kā būs ar to fanātismu, man jau nav šosejas velo, arī vietas priekš šosejas velo nav

Treks nav šoseja un ar šosejas ričukiem, ne tikai nevarēs braukt, bet gan varētu būt visai nedroši mēģināt braukt. Tāpēc, uz vietas būs pieejami divriteņi tiem, kuriem nav... http://velotreks.lv/buj/

Last edited by janx (31.10.2011 19:52:53)


www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks  Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!

Avatar

By gaga 31.10.2011 20:04:27

Member+ · 2,160 comments

hehe, tad jau SEB putras ēdājus arī laidīs smile

diemžēl, bet BUJ tā arī neatradu atbildi, kāds praktiskais labums no treka lietošanas būtu tai tautas daļai, kuri nav pieskaitāmi pie jokaiņiem, hipsteriem, utt?

Avatar

By janx 31.10.2011 20:29:30

Local.Auth · 136 comments
gaga wrote

hehe, tad jau SEB putras ēdājus arī laidīs smile

diemžēl, bet BUJ tā arī neatradu atbildi, kāds praktiskais labums no treka lietošanas būtu tai tautas daļai, kuri nav pieskaitāmi pie jokaiņiem, hipsteriem, utt?

Paraktisko labumu neatradīsi sportā vispār, izņemot kā mācēt ar divriteni aizbraukt uz veikalu pēc alus ātrāk nekā ejot ar kājām un paspēt līdz desmitiem.
Šeit, iespējams, pēc kāda laika varēs atrast atbildi: http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=21179
Un pie jokaiņiem es personīgi pieskaitīju nevis hipsterus, bet gan tieši treka riteņbraukšanas fanātus.

Last edited by janx (31.10.2011 21:02:02)


www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks  Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!

Avatar

By krunka 31.10.2011 21:32:56

Member · 72 comments

nav ko niekoties ar velotreku. isti vechi brauc cycle speedway http://www.britishcycling.org.uk/cyclespeedway

Avatar

By novērotājs 31.10.2011 21:57:05

Member+ · 1,908 comments
gaga wrote

...es nezinu kam man tāds treks būtu vajadzīgs, domājams neesmu vienīgais tāds. ... noprotu, ka treks ir vajadzīgs tikai jokaiņiem, bet es neesmu starp viņiem smile

Ja man personīgi nav vajadzīga BMX trase, es uz turieni neeju, bet necenšos arī parējiem ieskaidrot, ka tada "tautai" nav vajadzīga vispar. Ir cilvēki, kuriem tā ir nepieciešama. Līdzīgi ir ar daudzam citām lietam, tai skaitā velotreku.
Nav dzirdēts, ka kāds būtu pierasījis visiem xc foruma dalībniekiem vai riteņbraucējiem kā tādiem iesaistīties treka celtniecības aktivitātēs.
Par ko tad satraukums?

Avatar

By Kaspars 31.10.2011 22:21:43

Banned · 2,164 comments

Treka riteņi noteikti būs pieejami nomai, tāpēc nevajag satraukties, ka tagad būs uzreiz Dolanu jāpērk. Kaut gan derētu.
Ar šosejas riteņiem trekā kā jau janx teica nav ko darīt. Protams, var būt izņēmumi, teiksim atsevišķā starta velosipēda aerodinamisko uzsēdi trekā ir ļoti labi iespējams notestēt ar apļa laikiem. Bet tas noteikti neattiecas uz parastajiem braucējiem, jo ar šosejas velosipēdu trekā noraut uz muti ir pavisam viegli - klaņi par garu un centrs par zemu.


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By janx 31.10.2011 22:32:30

Local.Auth · 136 comments
krunka wrote

nav ko niekoties ar velotreku. isti vechi brauc cycle speedway http://www.britishcycling.org.uk/cyclespeedway

Šis ir velotreka pirmssākums, pamats un pat treks kā tāds, jo kaut vai UCI noteikumi nenosaka to, ka treka celiņam virāžas ir obligātas. Virāžas ir radušās evolūcijas rezultātā, lai baudītu ērtāku braukšanu un ātrumus. ienāca prātā pat ideja, pirms vēl top velotreks, tur pat saorganizēt līdzīgas gonkas, papildus līdzekļu vākšanai.


www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks  Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!