o, pa vidu var velo polo laukumu uztaisīt es piesakos palīdzīgajās rokās!!!!
Laikam tomēr nevar vidū polo taisīt. Bildē nav redzams, bet ieeja trekā parasti notiek caur vidus laukumu, pa tuneli no apakšas. Kā ieeja plānota šinī gadījumā?
Paņevežas Cido arēnā tunelis ir vienā galā, basketbola laukumam vieta pietiek, tik nezinu cik bieži viņi skrien pakaļ bumbai pazemē.
By 321 23.10.2011 15:35:58
Member · 6,352 commentsIr tada lapa Kickstarter darbiojas gan parsvaraa visur kur tikai ne LV, tatad var anonseet savu ideju un cilveki palidz ar naudinju. Esmu redzejis 100 000 dolaru projektus liekas. Lapa te http://www.kickstarter.com/
Kads var noskaidrot ck ir max projekts bijis. LV ir kloni bet nav polulari laikam.
By 321 23.10.2011 15:42:14
Member · 6,352 commentsUh pirmaja lapaa jau ir paris 50 000 baksu projekt
By Andersons 23.10.2011 20:02:48
Member+ · 2,638 commentsEsu gatavs ar savu fizisko darba spēku mesties iekšā šinī projektā, un ja naudiņa man būs pietiekoša, iespējams uz ziemas vidu, varbūt nedaudz ātrāk kādus 50-100Ls ziedot šādam cēlam mērķim!
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By janx 23.10.2011 23:53:15
Local.Auth · 136 commentso, pa vidu var velo polo laukumu uztaisīt es piesakos palīdzīgajās rokās!!!!
Laikam tomēr nevar vidū polo taisīt. Bildē nav redzams, bet ieeja trekā parasti notiek caur vidus laukumu, pa tuneli no apakšas. Kā ieeja plānota šinī gadījumā?
Paņevežas Cido arēnā tunelis ir vienā galā, basketbola laukumam vieta pietiek, tik nezinu cik bieži viņi skrien pakaļ bumbai pazemē.
Objektā blakus ir zāle - 30x35m. Tur ir plānotas aktivitātes aļā "Velopolo", "Triāls", "Klinšu kāpšana"(ļoti augsti griesti), nelieli konči/balles, festiņi, iesildīšanās zona. Varbūt kāds bariņš Rīgā izdomā nodarboties arī ar Mākslas riteņbraukšanu, Flatland, Cycloball(Velobols).
Tunelis ir iecerēts, bet tas ir piesaistīts slānim, kas pieder pie ēkas... tāpēc nav redzams. Treka vidienē, drīzāk, varētu notikt aktivitātes ap treka treniņiem: ruļļi, trenažieri. Ir doma, ka tur varētu atrasties zonas citiem nelieliem sporta veidiem: badmintonam, paukošanai(ļoti iederas ēkā), varbūt veiklības trasīte iesācējiem un mazajiem.
Esu gatavs ar savu fizisko darba spēku mesties iekšā šinī projektā, un ja naudiņa man būs pietiekoša, iespējams uz ziemas vidu, varbūt nedaudz ātrāk kādus 50-100Ls ziedot šādam cēlam mērķim!
Liels prieks par apņemšanos atbalstīt. Tiešām noderēs. Mums vajadzētu tādus kā Tu vēl kādus 299 un treks jau var sākt tapt līdz pabeigšanai. Sekojam aktualitātēm, lai nepalaistu garām savu iespēju piedalīties!
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By Eduards 24.10.2011 00:43:24
Member# · 2,686 commentsGriesti ir augsti, bet ne ļoti augsti. Klinšu kāpšanai gribētos vairāk Tur ir apmēram tik pat cik "Traversa" sienai Lomonosova ielā- 8-9m. Par jauno kāpšanas zāli esmu dzirdējis.
By janx 24.10.2011 01:12:52
Local.Auth · 136 commentsGriesti ir augsti, bet ne ļoti augsti. Klinšu kāpšanai gribētos vairāk Tur ir apmēram tik pat cik "Traversa" sienai Lomonosova ielā- 8-9m. Par jauno kāpšanas zāli esmu dzirdējis.
Zālei par kuru runāju, kopnes ir 8,8m augstumā, bet siena vēl var turpināties līdz pašiem griestiem - 12.2m. bet tā ir tikai viena no idejām, jo cik man zināms, tusiņa vieta klinšu kāpējiem ir. Vai vajag vēl, tas vēl nav pētīts.
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By wrongway 24.10.2011 09:00:48
Member+ · 1,695 commentsSuper.
Pagaidām piesakos ar palīdzīgām rokām priekš būvniecības.
Ir gan taisni pirksti, gan urbji un kāds zāģis.
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By Andersons 24.10.2011 09:15:30
Member+ · 2,638 commentsLiels prieks par apņemšanos atbalstīt. Tiešām noderēs. Mums vajadzētu tādus kā Tu vēl kādus 299 un treks jau var sākt tapt līdz pabeigšanai. Sekojam aktualitātēm, lai nepalaistu garām savu iespēju piedalīties!
Sekoju protams aktualitātēm šeit, ko Jūs rakstiet! bet ja tā labi padomā, cik cilvēku un arī šī foruma dalībnieku pa ziemu iet uz trenažieru zāli un maksā abonēšanas maksu (varbūt kļūdos), bet ja tie paši nesamaksā abonēšanu trenažieru zālei bet iesaista finansējumu trekā, tad treks manuprāt varētu tapt diezgan operatīvi, nevis tad kad mēs trīsdesmitgadnieki būsim jau ar sirmu bārdu!
ps un viens mans kolēģis kāreiz nodarbojas ar paukošanu!
Last edited by Andersons (24.10.2011 09:17:25)
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Eduards 24.10.2011 09:26:02
Member# · 2,686 commentsGriesti ir augsti, bet ne ļoti augsti. Klinšu kāpšanai gribētos vairāk Tur ir apmēram tik pat cik "Traversa" sienai Lomonosova ielā- 8-9m. Par jauno kāpšanas zāli esmu dzirdējis.
Zālei par kuru runāju, kopnes ir 8,8m augstumā, bet siena vēl var turpināties līdz pašiem griestiem - 12.2m. bet tā ir tikai viena no idejām, jo cik man zināms, tusiņa vieta klinšu kāpējiem ir. Vai vajag vēl, tas vēl nav pētīts.
Tas forši. Kāpējiem arī jau sen trūkst normālas treniņu vietas. Situācija nav tik slikta kā ar treku, bet tuvu tam.
By Andersons 24.10.2011 10:25:48
Member+ · 2,638 commentsJanx, pārbaudi epastu!
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By janx 24.10.2011 13:28:04
Local.Auth · 136 commentsKārtējā aktualitāte: http://www.firmas.lv/profile/velotreka- … 0008184901
Apsveicu visus! Novēlēsim izdošanos un vēlami ātru ieceres realizāciju!
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By Andersons 24.10.2011 14:11:39
Member+ · 2,638 commentsAr šo arī apsveicu idejas autoru šajā projektā! Cerams ka ledus sakustēsies ne pa jokam.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By 321 24.10.2011 15:15:37
Member · 6,352 commentsUztaisi nodoklju atlaidi ziedotaajiem
By janx 24.10.2011 15:31:58
Local.Auth · 136 commentsUztaisi nodoklju atlaidi ziedotaajiem
Protams. Par to ir padomāts. Manā praksē gan vēl nav zināms gadījums, kad ziedotājs jeb sponsors šo apstākli būtu ņēmis vērā. Lai gan likums ir radīts tieši ar mērķi, lai veicinātu uzņēmēju interesi atbalstīt sabiedriskā labuma projektus.
Last edited by janx (24.10.2011 17:09:03)
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By janx 24.10.2011 17:28:52
Local.Auth · 136 commentsNākamā vēršanās pie community:
Vai starp tiem, kuriem saistoša treka izveide ir kāds inžinieris-būvkonstruktors, kurš izstrādātu rasējumus paredzamam tunelim zem treka, lai tajā varētu tikt iekšā? Šis darbs veicams brīvprātīgi(tomēr iegūstot atbilstošā vērtībā stundas tapušajā trekā). Uzskatei šāda bilde:
Vairāk informācijas tam, kurš reāli spēj un vēlas uzņemties, komunicējot caur e-pastu grinvalds.janis@gmail.com Drīz būs arī atbilstošs e-pasts
Tik vien varu minēt, ka optimālāko konstrukciju konstruktors var izvēlēties pats. Jāņem vērā grunts līmenis (~3m). Iegrime - tik cik tuneļa augstums un atjaunojamā grīda. Eksistē soša industriāla, betona grīda. Zīmējumā ir vīzija par dzelzsbetona cilindriem(tikai kā piemērs).
Last edited by janx (24.10.2011 17:29:16)
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By jankab 24.10.2011 18:04:30
Member · 177 commentsVarbūt , ka bez tā tuneļa var iztikt? Piemērma Ventspils vai Rīgas trekam taču arī nebija tuneļa. Pietika ar vārtiņiem, kā hokeja laukumos. Un var jau arī pārcelt riteni pāri bortam, uzsēsties, piesprādzēt kājas un sākt mīt.
By janx 24.10.2011 18:31:36
Local.Auth · 136 commentsVarbūt , ka bez tā tuneļa var iztikt? Piemērma Ventspils vai Rīgas trekam taču arī nebija tuneļa. Pietika ar vārtiņiem, kā hokeja laukumos. Un var jau arī pārcelt riteni pāri bortam, uzsēsties, piesprādzēt kājas un sākt mīt.
Laiki kopš Marsa vai Ventspils treka ir mainījušies un tagad ir visai stingras prasības. Nokļūšanai treka vidū jānotiek bez treka šķērsošanas. Piem, ja tiek rīkoti grupas treniņi vai sacensības. tai laikā, nevienam nebūs iespēja nedz ienākt, nedz iziet no treka. Paralēli notikumiem trekā, vidū var notikt arī vis kaut kas cits. Kā citādi var nodrošināt operatīvu pārvietošanos. Visbeidzot - tpu,tpu,tpu...ja gadās nelaime, tunelis, kā papildus opcija varētu izglābt veselību daudziem.
Cits variants ir tilts, bet šāds variants būs daudz neērtāks, jo tad katram jāpārvar lielāks augstums. Tilta konstrukcija būtu tik liela, ka neattaisnos sevi izmaksu ziņā.
Last edited by janx (24.10.2011 18:32:34)
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By Andersons 24.10.2011 18:52:58
Member+ · 2,638 commentsJa nav ekskavators ar ko rakt, rakšu kaut ar lāpstu, bet izrakšu bedri tunelim!
Last edited by Andersons (24.10.2011 18:55:59)
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Martins_L 24.10.2011 21:16:02
Member++ · 755 commentsZīmējumā ir vīzija par dzelzsbetona cilindriem(tikai kā piemērs).
Zīmējumā rādītais piemērs ir lietojams tikai cilvēkiem ar augumu līdz 1,70 m. (neesmu būvkonstruktors)
By janx 24.10.2011 22:13:38
Local.Auth · 136 commentsZīmējumā ir vīzija par dzelzsbetona cilindriem(tikai kā piemērs).
Zīmējumā rādītais piemērs ir lietojams tikai cilvēkiem ar augumu līdz 1,70 m. (neesmu būvkonstruktors)
Šajā attēlā redzami divi vīriņi, kuru augums ir 1,70m. Perspektīvē dažreiz grūtāk saprast tos mērogus.
Last edited by janx (24.10.2011 23:15:31)
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By Martins_L 24.10.2011 22:35:41
Member++ · 755 commentsAr iepriekšējo ierakstu vnk. gribēju vērst Jūsu uzmanību uz to, ka ar konstrukcijām vien nepietiek.
Ps. Cilindrisks tunelis šajā situācijā nebūs labs risinājums.
Da i bildē redzamais teorētiskais modelis no prakses nedaudz atšķirsies- nemainot augstumu pabīdam šo 1,72 cm garo vīreli virs nākošā pakāpiena (tipa kāpj lejā), pieņemot pakāpiena augstumu 15 cm, cik nu uz aci var redzēt, tad cilindra vidū augstums ir pietiekošs 185 m vīram, bet kāpņu malās- 1, 70.
Lai veicas ideju īstenošana!
By vitamiins_xc 24.10.2011 23:28:25
Member+ · 2,832 comments1.6m platums tunelim ir par maz - tur staigās ar inventāru.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By janx 24.10.2011 23:48:11
Local.Auth · 136 commentsNoņemam pakāpienus,uzliekam neslīdenu grīdas segumu un iegūstam vēl vismaz +/- 20 cm telpai, kā arī iespēju ērtāk transportēt inventāru.
Neesmu būvkonstruktors,bet šādu ideju apsvērtu, par kāpņu likvidēšanu.
Tikai tad jāņem vērā, ka stāvākais kāpums, neatkarīgi no seguma, drīkst būt 1:6, bet ja ratiņkrēsliem, tad 1:12. Modelējot pandusu, tunelis sanāk 2,5 reizes garāks. Pie tam, ļoti lielā apjomā vietu aizņem pakāpeniski iznirstošie tuneļa griesti. ja tie nav griesti, tad tik un tā - neizmantojama teritorija, kas noslēgta ar margām. Drīzāk, uz kāpnēm priekš ratiem var uzlikt U profila sliedi. Jāteic, ka pat Paņevežā ir stāvas kāpnes un jokaina rene, kuras pielietojumu ir grūti saprast, jo to noslēdz barjerveidīgs ierobežojums.
Jāizštuko visoptimālākais, gan pēc funkcijas, gan pēc izdevumiem, gan izturības variants. Protams, konstruktoram būs savs vārds sakāms, bet manuprāt, cilindrs būs maksimāli izturīgs pret zemes spiediena un slodzes un vienlaicīgi arī slodzes no augšas. Taisnstūris vai trapece, manuprāt, piekāpsies materiāla apjoma ziņā, lai gan ģeometrija ir vienkāršāka, tātad - vieglāk izgatavot. Grūti pateikt, kurš variants būs visoptimālākais. Vārds konstruktoriem.
1.6m platums tunelim ir par maz - tur staigās ar inventāru.
atrod kādu 1,6m ailu un pamēģini. Pie tam, tuneļa platumu šajā gadījumā paplašina cilindriskā forma.
Te redzams, ka divi, normāla auguma, pieklājīgi garāmgājēji var paiet viens otram garām nesaskaroties. Nepieklājīgiem trekā nav ko darīt.
Ar iepriekšējo ierakstu vnk. gribēju vērst Jūsu uzmanību uz to, ka ar konstrukcijām vien nepietiek.
Ps. Cilindrisks tunelis šajā situācijā nebūs labs risinājums.
Da i bildē redzamais teorētiskais modelis no prakses nedaudz atšķirsies- nemainot augstumu pabīdam šo 1,72 cm garo vīreli virs nākošā pakāpiena (tipa kāpj lejā), pieņemot pakāpiena augstumu 15 cm, cik nu uz aci var redzēt, tad cilindra vidū augstums ir pietiekošs 185 m vīram, bet kāpņu malās- 1, 70.Lai veicas ideju īstenošana!
Kāpjot lejā, cilvēks ieliecās ceļos, tātad uz pakāpiena malas stāvot cilvēks var tikai "dzīt muļķi" vai ar mērrulli mērīt attālumu no paura līdz griestiem. Normatīvi pieļauj attālumu 170 no kāpnes spicītes līdz šķērslim, kas ir tieši vertikāli virs šīs kāpnes. Ar visu to, šajā vietā var bez aizķeršanās nokāpt 180cm garš cilvēks iepriekš minētā iemesla dēļ. Nekādu "lieku" materiālu izdošanu, šajā gadījumā, pieļaut nevar, jo pretējā gadījumā mēs varēsim saziedot tikai tunelim vien un skraidāt pa to turpu-šurpu. Ja kādam ir pieejami resusi, iespējas, kā dabūt finanses tik daudz, ka par ekonomiju var nedomāt - tad cita lieta.
Last edited by janx (25.10.2011 00:21:15)
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By Grafomāns 25.10.2011 00:06:45
Member · 186 commentsBy Atis 25.10.2011 00:33:10
Member+ · 1,591 commentsVaru uzprojektēt Būvkonstrukcijas tunelim - brīvprātītgi . Vienīgais tad 'vajadzētu kādam noorganizēt visus nepieciešamos izejas datus - peiem. negribētu ķēpāties ar arhitektūru - izmēriem. Tur labāk atrast arī kādu brīvprātīgo arhitektu.
By janx 25.10.2011 00:40:37
Local.Auth · 136 commentsKad būs naudiņa savākta
Paldies par padomu! Principā, šajā topikā saites uz treka projektētājiem un būvniecības padomiem vairs var nelikt, jo ir apzināts viss, kas internetā par velotrekiem atrodams. Ir pat komunicēts.. ne gluži ar Ronu, bet ar Ralfu Šūrmani - treka būvētāju dinastijas pārstāvi. Šo kungu pakalpojumus lai valsts un pašvaldība izmanto brīdī, kad izlems būvēt riktīgo olimpisko treku. Vai tas notiks pirms tiks uzbūvēta bibliotēka, koncertzāle un beidzot viena normāla manēža vieglatlētiem? Šaubos! Tā ka, saraujam un taisām ko varam paši!
www.velotreks.lv
Twitter: @velotreks Facebook: facebook.com/velotreks
Trekam būt!
By eagle 23.10.2011 14:25:55
Member · 259 comments