seb nolikums

Avatar

By Ints 25.03.2007 06:08:20

Member+ · 868 comments

A kas būtu ja prasību pēc juniora nominītu ar prasību pēc obligāta daiļā dzimuma pārstāvja iekļaušanas komandā,te nu mūsu "spicākajām"komandām rastos problēmas. Diemžēl  daiļais dzimums ir atstāts novārtā,sporta klasē ir tikai viens sievešu vērtējums,kaut gan agrākos gados mūsu meičas bija labākās Baltijā,bet tagad tikai viena Ivanda vien palikusi .

Avatar

By janisz 26.03.2007 00:35:50

Member+ · 391 comments

Principā normāls nolikums. Par tiem Ls 10 var vēl pastrīdēties, jo iespējams, ka tas tomēr atturēs kādu vietējo puiku piedalīties tautas klases braucienā. Tiem, kas brauc piedalīties no citām vietām ar auto, visticamāk Ls 10 nebūs problēma.

Smaidu izraisīja šis nolikuma punkts.

"Sacensību dalībnieki var pasūtīt individuālo starta numuru ar sevis izvēlētu vārdu/niku. Individuālā starta numura maksa – 50 Ls. Numurs jāpiesaka līdz 2007.gada 20.aprīlim."

Neatceros, vai gan pagājušajā gadā arī tā nebija?!

Avatar

By bobcom 26.03.2007 02:13:59

Member++ · 1,217 comments

Acīmredzot uztverts valts iedzīvotāju fetišs uz "īpašām" simbolu kombinācijām uz numuru plāksnītēm wink


Caur atsperēm uz asterēm

Avatar

By andris 29.03.2007 03:42:58

Member++ · 403 comments
G.B. wrote

Jūs ievērojāt , ka visiem sporta klases braucējiem vajadzīga Licenze.Man tāda sajūta ,ka šī daiļā aģentūra apzināti gremdē sporta klasi. Arī nolikums par junioriem ir liels plusss mūsu Rietumu bankas braucējiem .nekad viņiem nav bijis ne junioru, ne senioru, .tagad tiek nolemts ,ka it kā obligāti jāpiesaka viens juniorrs, kurss gan var neiet nevienā vērtējumā. acīmredzot r-banka ļoti rūpējas par to lai nerastos viņiem kokurentu šeit Latvijā. laikam tā ir sasolīts sponsoriem .Lai viņiem veicas !

Kādreiz "sen senos laikos" velo.lv forumā SEB, jeb agrāk Montavit maratonu organizatori - I.Japiņa aģentūra, ievietoja kartējā gada Nolikuma projektu. 'Tauta' pabļaustījās, izteica viedokļus, iebildumus, priekšlikumus, kā rezultātā kaut kāds kopsaucējs starp visām pusēm tika atrasts. Tā kā velo.lv mājas lapa un forums pēc rekonstrukcijas ir pārvērties, lai piedod man tā veidotāji un uzturētāji, par pilnīgi nesakarīgu un infantilu veidojumu, kur iepriekšejo gadu Publika vairs neizsakās principā, un pretstatā iedibinātai praksei šogad mēs saņēmām jau neapspriežamu 2007.gada Nolikumu, būtu interesanti uzzināt foruma Dalībnieku, atsevišķu komandu vai komandu pārstāvošu braucēju viedokli par Licenzēm.
Es personīgi četrus iepriekšējos gadus esmu mierīgi izdzīvojis bez tās un domāju, ka varu iztikt arī turpmāk. Dotajā gadījumā  nav svarīgi, cik tā Licenze maksā uz sezonu, (lai arī komandu un atsevišķu braucēju budžeta griezumā nebūt nezsvarīgi) bet nedomāju, ka šādas prasības iekļaušana Nolikumā popularizē MTB riteņbraukšanu Latvijā un veicina komandu veidošanos un nostiprināšano reģionos.
Man kā "populis pedalis" braucējam ir B un C kategorijas autovadītāja tiesības (licenze), kas dod tiesības pārvietoties pa koplietošanas ceļiem saskaņā ar CSN utt. Kam vēl vajadzīgas LRF (un nevis LKDF? - labi saprotu, ka Licenzes izsniez viena institūcija) izsniegtie bumāgi, ja netaisos izbraukt ārpus Baltijas reģiona MTB sacensību robežām? Lai aģentūra papildus naudu nokāstu vai atkal aizbildināties ar mistiskām UCI prasībām? Varbūt es pārspīlēju, bet ,manuprāt, lielākai pusei komandu braucēju nav Licenžu. Nredzu nekādas nepieciešamības un loģiskas pamatotības šīs prasības ieklaušanā Nolikumā. Varbūt var palūgt Cello kā profesionāli, zināmā mērā funkcionāru un šī foruma Dalībnieku sniegt nelielu apgaismojumu, ja vien tāds ir. 
Vēl jo vairāk, ka laiks līdz komandu pieteikšanai saskaņā ar Nolikumu - 20.aprīlim, nav vairs aiz kalniem. Kas notiks tālāk?

Avatar

By Ints 29.03.2007 13:27:05

Member+ · 868 comments

Mums arī bija doma pieteikt komandu sporta klasē,bet parādoties jaunajam nolikumam ar prasību pēc licenzēm ,šis jautājums ir palicis gaisā karājoties un sākam skatīties Igaunijas virzienā.Tāpat ir muļķīga obligātā vienādas formas prasība Tautas klases komandām.

Avatar

By LOOK 29.03.2007 13:29:44

Member# · 2,702 comments

Visiem kam nav skaidra licenču būtība, varu paskaidrot, ka šis papīrs nav pielīdzināms vadītāja apliecībai, bet gan drīzāk biedru naudas apliecinājums attiecībā pret LRF. Savukārt federācijas pienākums ir veikt visu nepieciešamo, lai veicinātu šī sporta veida attīstību un nepieciešamajās institūcijās pārstāvētu velosportistu intereses kā juridiska persona. Šāda biedru nauda ir viens no LRF uzturēšanas ienākumiem (bez līdzekļiem federācija nav ricībspējīga). I.Japiņa rīkotajos SEB maratonos licenču prasība nav parādījusies, lai veicinātu LRF labklājību, bet gan lai nodrošinātu kontroli sportistiem, kuri brauc komandu ieskaitē. Šī kontrole gan vairāk vērsta uz citu valstu sportistiem, lai tie kuri citur startē citā komandā, SEBā nebrauktu pie kādas vietējās blices. Tas protams neliedz iespēju noslēgt darījumu ar kādu leģionāru, taču licencē jābūt ierakstītam latvijas komandas nosaukumam (kas savukārt uzliek par pienākumu šim braucējam savā valstī arī braukt zem šīs kom. nosaukuma).


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By LOOK 29.03.2007 13:45:04

Member# · 2,702 comments

Šāda licenču ieviešana protams izsauks palielu protesta vilni, bet tādi ir spēles noteikumi. Katrs sargā savu pakaļu kā māk. Igaunijā situācija ir vēl sarežģītāka, jo katru Elion posmu rīko cits organizators, un vienošānās starp viņiem un federāciju nāk vēl smagāk.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Biker 29.03.2007 14:30:10

Member+ · 954 comments

vismaz kaukur esam priekšā estiem .. wink


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By Ints 29.03.2007 16:13:30

Member+ · 868 comments

Tas kārtējo reizi izskatās pēc noteikumu uzstādīšanas par labu Rietumu Bankas komandai,jo problemātiska būs spēcīgo igauņu iesaistīšana tādās komandās kā ZZK un NN Marss.Izskatās ka shēma ir līdzīga lielo valsts pasūtījumu konkursiem kur nolikums tiek sagatavots kādai konkrētai kompānijai,šoreiz tā ir Rietumu Bankas komanda. sad

Avatar

By Baltais 29.03.2007 17:30:33

Local.Auth · 5,425 comments

esot jau taads klubs zzk-extreme wink
var braukt gan te gan tur


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By Eduards 29.03.2007 17:38:53

Member# · 2,686 comments

Bet vai mums vajag spēcīgos igauņus? Vai ZZK un Marss komandas startē daudzos sačos ārpus Latvijas? Šobrīd RB ir stiprākā, tad lai arī viņiem tiek atbalsts, varbūt dēļ uzvarām Latvijā būs kaut nedaudz lielākas finanses nākotnē.

Avatar

By baltais_tevs 29.03.2007 17:44:07

Member · 133 comments

No otras puses, ja reiz RB nebūs nopietnas konkurences, tad var mazināties motivācijas piedalīties aŗ spēcīgāko sastāvu, jo uzvara jau tāpat būs nodrošināta. Ar visiem ZZK igauņiem pagājušajā gadā RB top sastāvam tāpat jau SEBi ne vienmēr bija prioritāte. Un ja šogad konkurence būs vēl mazāka, tad tas neko labu nedos.

Avatar

By Ints 29.03.2007 19:28:17

Member+ · 868 comments

Vienīgo pozitīvo momentu es te redzu to ,ka nopērkot LRF licenzi varbūt beidzot federācijai atradīsies naudiņa lai atvērtu savu mājas lapu.Savādāk patreiz ir prasība pēc licenzes ,bet pieeja oficilālai informācijai par iegādesprocesu un citiem jaunumiem  nav atrodama.

Avatar

By dadi 29.03.2007 19:57:36

Member+ · 111 comments
LOOK wrote

Visiem kam nav skaidra licenču būtība, varu paskaidrot, ka šis papīrs nav pielīdzināms vadītāja apliecībai, bet gan drīzāk biedru naudas apliecinājums attiecībā pret LRF.

Ja licenžu maksa ir biedra naudas apliecinājums pret LRF, tad kāds tam sakars ar SEB maratonu. SEB maratonu nerīko LRF. Jautājums ir vai privātorganizācija rīkojot sacensības var pieprasīt citas organizācijas (LRF) izsniegtu licensi.

Avatar

By LOOK 29.03.2007 20:30:28

Member# · 2,702 comments

Atbildēšu pavisam īsi, Tour de France arī nerīko UCI, taču bez viņu izsniegtās licences vari būt brīvs kā lidojošs finieris virs Parīzes. LRF var rīkot sacensības (tas nav aizliegts), taču tas nav federācijas galvenais uzdevums.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Biker 29.03.2007 20:48:53

Member+ · 954 comments
dadi wrote
LOOK wrote

Visiem kam nav skaidra licenču būtība, varu paskaidrot, ka šis papīrs nav pielīdzināms vadītāja apliecībai, bet gan drīzāk biedru naudas apliecinājums attiecībā pret LRF.

Ja licenžu maksa ir biedra naudas apliecinājums pret LRF, tad kāds tam sakars ar SEB maratonu. SEB maratonu nerīko LRF. Jautājums ir vai privātorganizācija rīkojot sacensības var pieprasīt citas organizācijas (LRF) izsniegtu licensi.

Juridiski privāta organizācija var pieprasīt dalībniekiem izpildīt da-jebkurus nosacījumus, bet te jau runa iet par samērīgumu un ētiskumu.


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By G.B. 01.04.2007 11:40:49

Guest

Visiem Herkuless MTB brauciena komandu dalībniekiem obligātas LRF licences ar komandas nosaukumu, kurā viņi tiek pieteikti.

Tik kur viņas saņemt un cik maksās nekāda info. Tad nu visi lepni dodamies uz galvaspisētu un stāvam pie LRF durvīm:)  agrāk arī komjauniešiem bij jāmaksā 2 kapeikas apziņas celšanai smile

Avatar

By anlens 04.04.2007 10:01:11

Local.Auth · 1,172 comments
LOOK wrote

Visiem kam nav skaidra licenču būtība, varu paskaidrot, ka šis papīrs nav pielīdzināms vadītāja apliecībai, bet gan drīzāk biedru naudas apliecinājums attiecībā pret LRF. Savukārt federācijas pienākums ir veikt visu nepieciešamo, lai veicinātu šī sporta veida attīstību un nepieciešamajās institūcijās pārstāvētu velosportistu intereses kā juridiska persona. Šāda biedru nauda ir viens no LRF uzturēšanas ienākumiem (bez līdzekļiem federācija nav ricībspējīga). I.Japiņa rīkotajos SEB maratonos licenču prasība nav parādījusies, lai veicinātu LRF labklājību, bet gan lai nodrošinātu kontroli sportistiem, kuri brauc komandu ieskaitē. Šī kontrole gan vairāk vērsta uz citu valstu sportistiem, lai tie kuri citur startē citā komandā, SEBā nebrauktu pie kādas vietējās blices. Tas protams neliedz iespēju noslēgt darījumu ar kādu leģionāru, taču licencē jābūt ierakstītam latvijas komandas nosaukumam (kas savukārt uzliek par pienākumu šim braucējam savā valstī arī braukt zem šīs kom. nosaukuma).

Leģionāri iepiekš brauca tikai trijās komandās. Kapēc tagad dažu ambīciju pēc, jāciešs visām pārējām komandām ? varēja tad jau likt licenzi pirkt visiem, arī tautas klasei. īsti nav skaidrs dalīšana, ja redz tu brauc komandā , tad jāpērk, ja individuāli tad nē. LRF lai uztur valsts, tas jau ielikts nosaukumā LR. Varētu padomāt ka mums jau tā nepietiktu ko maksāt daznedažādu nodokļu. Un vēl nekur vismaz es neesmu redzējis cik tad tās licenzes maksās . Cik atceros iepriekšs bija problēmas sazināties ar LRF . Un kapēc tas ar būtu jādara, jāmeklē kur naudiņu atstāt smile))
Vispār jau šogad apsveram iespēju atteikties no komandas ieskaites, lai tad "biezās"komandas sadala tos kausus, varbūt paliks trīs tad nevajadzēs plēsties un katram kaut kas tiks)))

Last edited by anlens (04.04.2007 10:11:53)

Avatar

By LOOK 04.04.2007 12:14:41

Member# · 2,702 comments

Tas ka ar LRF ir grūti sazināties ir pilnīga patiesība. Taču licences nevajag pilnīgi visiem komandas dalībniekiem, tās nepieciešamas tikai tiem kuri brauc ieskaitē (6 braucējiem). Valsts ir tāda kāda nu viņa ir, un no turienes saņemtie līdzekļi iztērējas uz aparāta algām. Protams arī maksa par licencēm neko neaizlāpīs, bet tas vismaz ir virziens uz k-kādu kārtību. Es ceru ka tās licences maksās ap 10 Ls (pagaidām nav precīzas info). Tāpat ir plāns arī šogad izmantot dienas licences (uz vienām sacensībām ~5 Ls).


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By andris 04.04.2007 19:03:14

Member++ · 403 comments
LOOK wrote

Visiem kam nav skaidra licenču būtība, varu paskaidrot, ka šis papīrs nav pielīdzināms vadītāja apliecībai, bet gan drīzāk biedru naudas apliecinājums attiecībā pret LRF.

Domāju, pietiekami esam savulaik apliecinājuši piederību maksājot Miera fondam, Dosafam, Komjaunatnei, Sarkanajam krustam utt, lai atkal atgrieztos pie tā. Kāpēc tāda uzmanība komandu braucējiem? Vai tad, kad būs iegādātas Licenzes, viņi varēs piedalīties, teiksim, trīs posmos bez maksas, kā kompensācija par sagādātajām neērtībām? Pretējā gadījumā Licenzes gan Tautas klases gan sporta klases nekomandu braucējiem, lai arī jūtas piederīgi LRF biedru saimei. Ja jau, tad jau. Viens Likums, viena taisnība visiem.

LOOK wrote

Tas ka ar LRF ir grūti sazināties ir pilnīga patiesība. Taču licences nevajag pilnīgi visiem komandas dalībniekiem, tās nepieciešamas tikai tiem kuri brauc ieskaitē (6 braucējiem).

Jūs LOOK savā komandā vienmēr droši zieniet, kurš brauks ieskaitē un kurš nē?. Vēl jo vairāk, ka sakaņā ar Nolikumu komandu sastāvi un pieteikumi jānodod līdz 20.aprīlim.

LOOK wrote

Valsts ir tāda kāda nu viņa ir, un no turienes saņemtie līdzekļi iztērējas uz aparāta algām.

Te nu ir jāpiekrīt pilnībā.

LOOK wrote

Es ceru ka tās licences maksās ap 10 Ls (pagaidām nav precīzas info). Tāpat ir plāns arī šogad izmantot dienas licences (uz vienām sacensībām ~5 Ls).

Tā kā aiz mums nestāv ne Hipo, ne Rietumu, ne Uni banka, un par dalību ir jāmaksā pašiem, tad piedod, bet es par ~5 Ls katrā posmā paēdu pusdienas un nopērku saldumus sīčiem, nekā apliecinu mistisku piederību. Un SEBi nav TdF. Divas lielas atšķirības.
Patiesībā šis ir principa un samērīguma jautājums.

Avatar

By fubar 04.04.2007 19:14:04

Member · 1,811 comments

un viss shis stress par iespeeju braukt LV garlaiciigaakajaa gonkaa?
oh my.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By Biker 04.04.2007 19:35:22

Member+ · 954 comments

garlaicīgākajā un populārākajā... fakts wink


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By LOOK 04.04.2007 19:47:36

Member# · 2,702 comments

Jūtu ka stress ir pamatīgs 8)


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Ints 04.04.2007 20:12:48

Member+ · 868 comments

Pilnai jautrībai vēl vajadzētu ieviest maksas autostāvietu dalībniekiem,nu tā apm 0.8Ls/h smile

Avatar

By Baltais 04.04.2007 20:58:06

Local.Auth · 5,425 comments

katraa zinaa velreiz iesaku, ka so topiku jaapaarcel uz velo.lv, jo te mees neko nevaram iespaidot, tacu velo.lv ir oficiaalaa seb maratona lapa un to lasa organizatori


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By FOX 04.04.2007 20:58:57

Member+ · 5,297 comments

bet vienkāršāk ir nebraukt tajā SEB!


TREK Supercaliber

Avatar

By anlens 11.04.2007 07:28:20

Local.Auth · 1,172 comments

kāda jēga to pārcelt uz velo lapu, ka to tāpat neviens nelasa !  uzdevu organizatoriem šo jautājumu par licenzēm e-pastā. Pagaidām klusē, varbūt tās izsniedz kādā mistiskā pagrabā par blatu, un tikai noteiktam personu lokam ? varbūt paziņos kur iegādaties dienu iepriekšs pieprasot vēl ārstu izziņas vai izziņu no VID par nodokļu nomaksu ? nu tipa lai būtu droš ka rietumnieki uzvarētu,kā vienīga komanda, kas paspējusi visu nokārtot smile

Ja nebrauc SEB , tad nebrauc neviens, bet kā tūkstots laužu apturēt ?