kādu dakšu izvēlēties??
kādu dakšu jūs iesakat izvēlēties cieto karbona vai mīksto kādu no fox vai RS sid. man svars ir aptuveni 65kg. bet ir tāda lieta ka es braucu gan seb gan velokrosus
By cx 31.05.2011 00:47:59
Member+ · 329 commentsJa brauc pirmajā 10niekā(vai kādā citā vietā, kas izraisa domu, ka tā ir svarīgāka nekā komforts) UN ja esi spējīgs izjust karobna vieglumu, tad brauc ar karbonu un vāc kausus, citādi labāk ņem labu mīksto('mīksto') dakšu un brauc ar baudu.*
*Informācijai ir informatīvs raksturs un neattiecas uz tiem, kuri domā, ka karbons palīdz uzlabot formu.
By re5pect 06.11.2011 00:47:29
Member · 40 commentscik ir nācies saskarties kā velo mehāniķim norvēģijā, kur xc ir augstā cieņā, tad ir tā, kad ir atkarīgs no trases!
parasti visiem braucējiem ir 2 dakšas, karbona cietā, un kāda no sid vai dt!
By emils 06.11.2011 09:50:35
Member · 4,816 commentsnemāku runāt par sporta klasi, bet tautas viss priekšgals no šejienes forumiešiem dara tā, viņiem ir viens riepu pāris visai sezonai un viena dakša, nekādas mainīšas tikai brutāla mīšana
priekšrocības mīkstajai dakšai:
*saudzīgāk rokai, mugurkaulam
*spēj izglābt no roku nosišanas no stūres
priekšrocības cietajai:
*iet vieglāk cauri lielajām bedrēm
*ātrāk var uzsākt
*vieglāk kalnus braukt
jābrauc ar to, kas pašam liekas ērtāk, ja es vēl brauktu sacensībās nopietni, man nebūtu amortizētā dakša, jo tā bija vieglāk nolikt spēku uz trases
bet kā Jānis Bērziņš teica, es bez cietās nevaru braukt, jo es vienkārši ielieku kardānā un maucu. <-- ja ir šāds braukšanas stils, tad labāk meklē līdzekļus 3 reiz gadā jaunai dakšai
By krists 06.11.2011 13:04:57
Member · 148 commentsCietā dakša nemaksā neko salīdzinājumā ar mīksto,cietā dakša nav nekādīgi jāapkalpo,jāpumpē,jāpiderasī,jābaidās noskrāpēt,cietā dakša neļurkājas tur apakšā,braukšanai pa Latvijas trasēm loti piemērota,turklāt neko nesver.
By martinjsh 30.05.2011 23:51:16
Member · 23 comments