Faktiski visa V35 MTB verhuška ir cienījami vīri ar augstu ētiku un labām sportiskām manierēm. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc es esmu pasācis paviršāk skatīties skriešanas sac. kalendāru, tā vietā vairāk sekot līdzi MTB notikumiem. Žēl tikai, ka MTB braukšanas tehnika nav gluži šosejas skriešanas tehnika:)
Last edited by Ansis (26.03.2007 19:21:10)
By Biker 26.03.2007 19:23:44
Member+ · 954 commentsatmetot aizspriedumus, un latvietis/nelatvietis, var secināt, ka XC sastāv no 3 lietām:
braucējs/baiks/veixmes faktors. var diskutēt tikai par % attiecību
ps. a, bet skauģi vienmēr ir bijuši un būs
Galvenais ir motivācija.
By Eduards 26.03.2007 19:39:16
Member# · 2,686 commentsNeņemt ļaunā, jaukā riteņa īpašnieku nepazīstu, uzbrauciens bija vispārējās topika noskaņas iespaidā. Ja var atļauties, tad vajag atļauties un izjust baudu no pašas braukšanas, kā Anlens arī saka.
By kurjers 26.03.2007 19:50:39
Local.Auth · 1,399 commentsEduard, ļaunā neņēmu, bet tik un tā brauc pamērīties. Baložu trase ir sausa un braucama kaut rīt. Nāc un piesakies. Ceru, ka 7.04. Baložos būs daudzi, ar ko mērīties.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By Kaspi4 26.03.2007 20:09:50
Member++ · 2,282 commentsRuna no manas puses gaaja par to , ka latvieshu miiljaakais eediens ir latvietis
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By Kaspi4 26.03.2007 20:18:42
Member++ · 2,282 commentsEduard, ļaunā neņēmu, bet tik un tā brauc pamērīties. Baložu trase ir sausa un braucama kaut rīt. Nāc un piesakies. Ceru, ka 7.04. Baložos būs daudzi, ar ko mērīties.
Es gan braukshu taapat papriecaaties. Publiska mērīšana nav manīta, kopš filmas par latgaļu zēnu Bonifāciju
Last edited by Kaspi4 (26.03.2007 20:38:46)
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By egils13 26.03.2007 20:19:48
Member+ · 1,204 commentsMan ir jautājums kurjeram: pieļauju, ka Tev (ja drīkstu uz Tu) ir liela pieredze ar riteņiem kā tādiem un velopēda izvēle nav nejauša (tas koments par "pagarinātāju" nav īsti vietā, jo velopēdi ir tāda lieta, par kurām tikai šaurs cilvēku loks var spriest un zināt, cik īsti tas verķis varētu maksāt un ko tas XTR varētu nozīmēt), tāpēc arī jautājums: kāpēc šis konkrētais modelis un nevis tas pats KTM, tikai fullīts (Speed Machine)? zinu, ka te forumā jau ir bijusi diskusija par tēmu full suspension vs. hardtail, bet tomēr... (Tev šis izvēles jautājums noteikti vēl ir svaigā atmiņā).
By kurjers 26.03.2007 20:44:05
Local.Auth · 1,399 commentsTieši šis modelis, ir komandas dots, nevis paša pirkts (vai tad parasts kurjers var tādu atļauties?). Kāpēc ne fullītis? Ir jāizvērtē, kur grasies piedalīties, un kādi mērķi. Ja es 95% piedalos tikai LV un Igaunijā, tad ņemot vērā mūsu necilo reljefu, nobraucienos neviens šeit nevar atvinnēt to, ko dēļ fullīša zaudēšu kāpumos. Ja būtu mērķis vairāk pabraukāt pa Somiju, Norvēģiju, Austriju utt, tad varētu domāt, bet ideālā variantā tik un tā tad būtu viens tāds ūtrs tāds. Un vispār mans naf nekāds spečuks, mans tik mauc. Spečuki ir Looks, Ansis un Baltais, tie gan gudri runā. (Ai kā iekodu ).
Bet ja godīgi, tad uz tik laba un kvalitatīva riteņa es sēžu pirmo reizi, un pat nevaru noformulēt savas izjūtas, vai viņš ir vairāk labs, jeb vairāk smuks.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By andris 26.03.2007 21:03:43
Member++ · 403 commentsBet ja godīgi, tad uz tik laba un kvalitatīva riteņa es sēžu pirmo reizi, un pat nevaru noformulēt savas izjūtas, vai viņš ir vairāk labs, jeb vairāk smuks.
Nu jau Tu sāc kā dzejnieks vārsmas rindot. Vajadzētu vēl aprunāties ar savu kaujas zirdziņu pirms gaidāmām cīņām, lai nepieviļ, pabužināt 'krēpes', pakasīt aiz auss. Starp citu, kā domā, kādas dzimtes kumeļš tas vairāk ir - ķēvīte vai ērzelis;)
Viss iepriekšminētais nav ņemams pārāk nopietni. Patiesībā novēlu veiksmi un veselību Kurjeram jaunajā sezonā.
By kurjers 26.03.2007 21:08:42
Local.Auth · 1,399 commentsViņam ir vārds - BENEDIKTS, tā kā jautājums par dzimumu atkrīt automātiski.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By egils13 26.03.2007 21:41:41
Member+ · 1,204 commentsnu skaidrs paldies par skaidrojumu
bet ritenis tiešām ir dikti smuks
By IrenaB 26.03.2007 23:55:44
Member+ · 320 commentsEs arī dabūju aptaustīt un pat paostīt Kurjera jauno braucamo! Ir laps!
By Kalvis 27.03.2007 15:08:38
Member+ · 156 commentsVarbūt no BENEDIKTA var dabūt arī autogrāfu?
There is no growth in the comfort zone;
And there is no comfort in the growth zone
By mtb30 27.03.2007 15:46:09
Guestsodin redzeju vinu braucam, isti neredzeju vai bija KTM vai kaut kas cits:))). bet izskatas labs:), it seviski ja velk paraleles ar Tautas partiju:)>
By Baltais 27.03.2007 15:58:50
Local.Auth · 5,425 commentsiists tautas velosipeeds
ar redzeeju savaa rajonaa. smaids jau laikam nebeigsies
Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!
By wrongway 27.03.2007 17:48:27
Member+ · 1,697 commentsnu tad jau vēl arī oranžu karodziņu
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By IrenaB 27.03.2007 17:51:31
Member+ · 320 commentsNu, vienīgi vēl varētu ielikt krāsai pieskanīgus oranžus atstarotājus spieķos )
Tad nu gan būtu riktīg smuks!
By anlens 27.03.2007 19:49:29
Local.Auth · 1,172 commentsOranžs varētu būt arī bagāžnieks uz kura uzlikt kujersomas
By Moniq 28.03.2007 04:00:44
Member+ · 120 commentsKas ir BH razhotajs? Nevaru saprast. Un kaadi tie raamji ir? Nevienam vel neredzeeju. Svars top modeliim?
By anlens 28.03.2007 12:24:19
Local.Auth · 1,172 commentsBH (Beistegui Hermanos – brāļi Beistegui) tika dibināta 1907.( Spānijā) , lai ražotu ieročus. Pēc Pirmā pasaules kara pieprasījums pēc ieročiem mazinājās, un uzņēmums meklēja citu produktu, lai nodrošinātu darbu mašīnām. Loģisks solis ieroču ražotājam bija pievērsties velosipēdu ražošanai, jo pamatlīnijās ieroču un velosipēdu ražošanas procesi ir ļoti līdzīgi: tie abi ietver metāla apstrādi un daudzu komponenšu salikšanu, lai izveidotu vienu bez kļūdām darbojošos mašīnu, kuru atšķirība ir tikai pielietojumā.
BH turpināja ražot divriteņus arī ģenerāļa Franko valdīšanas laikā. Šajā laikā, kad imports bija ierobežots, BH bija spiesta visas sastāvdaļas ražot uz vietas, kā rezultātā darbinieku skaits pieauga līdz 400 cilvēkiem.
Laikiem mainoties, darbinieku skaits ir samazinājies līdz aptuveni 100 cilvēkiem. Ražošanas process tagad ir modernizēts, un rāmji tiek iepirkti no īpaši izvēlētiem piegādātājiem, bet tos joprojām projektē BH R&D (izpētes un attīstības) komanda.
BH ir vienīgais zināmais velosipēdu ražotājs pasaulē, kuram pašam bija sava profesionāla riteņbraukšanas komanda. Šīs komandas riteņbraucēji saņēma algas, kā rūpnīcas štata darbinieki.
Šodien BH ir viens no lielākajiem velosipēdu ražotājiem D-Eiropā un gadā saražo vairāk nekā 150 000 velosipēdu.
BH ir pirmo Vuelta Espana sacensību uzvarētājs,
un arī šodien ar BH piegādā velosipēdus profesionāļu komandai „Astana –Wurth”, kuras līderis ir labi zināmais Tour de France medaļnieks Kazhstānas riteņbraucējs Aleksandrs Vinokurovs.
Sadarbībā ar profesionāļu komandu BH ir radījis pasaules mērogā unikālu projektu - BH Global Concept rāmi. Tas ir karbona rāmis, kuram nav savienojuma vietu, rāmis ar sēdekļa trubas augstumu gandrīz līdz sēdekļa augstumam, rāmis, kurā izmantota ekskluzīvā HVPs (Harmonic Vibration Profiles) tehnoloģija. Tas viss kopā nozīmē, ka ir radīts rāmis, kurā slodze tiek sadalīta harmoniski, augstas frekvences vibrācijas (rāmja noguruma cēlonis) efektīvi izkliedētas un kritiskie vērpes punkti praktiski novērsti, tā garantējot rāmja izturību.
Arī zemāka līmeņa velosipēdi, gan šosejas, krosa, gan kalnu izceļas ar izturīgiem rāmjiem, augstas kvalitātes komplektāciju, perfektu krāsojumu un vieglu svaru.
Ienākot Baltijas tirgū, BH ir piekritis MTB komandas Smiltene atbalstam. Vadošie šīs komandas riteņbraucēji, tai skaitā Barselonas Olimpisko spēļu bronzas medaļas ieguvējs Dainis Ozols, sacensībās Latvijā un ārpus tās izmanto BH kalnu velosipēdus
Šis modelis http://www.bhbikes.com/catalogo/mountain-bike/a95k.htm sver aptuveni 10 kg, precīza in fo pagaidām nav. Pāri smiltēniešu tādu gaida, kaut kad jau būšot, tad varēs redzēt arī dzīvajā.Būs iespēja arī nosvērt.
Last edited by anlens (28.03.2007 12:26:04)
By LOOK 28.03.2007 14:19:22
Member# · 2,703 commentsBaigi sīvais konkurents KTMam. 8)
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Andersons 28.03.2007 14:26:38
Member+ · 2,639 commentsLiekam likmes BH pret KTM kurš kuru.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Kaspi4 28.03.2007 15:45:52
Member++ · 2,282 commentsEs ar Erglēnu (Orļonok)
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By IrenaB 28.03.2007 19:12:43
Member+ · 320 commentsUn es ar Vējiņu! (Veķerok)
Tas bija man spirmais nopietnais braucamais. Arī "Superbow" (:D) rāmis, tāpat kā Orļonokam, tikai mazāks un ar trešo riteni kā opciju. Un cietām riepām. Bez brīvgājiena un bez bremzēm!
Last edited by IrenaB (28.03.2007 19:13:45)
By Kaspi4 28.03.2007 19:31:47
Member++ · 2,282 comments"Bez bremzēm" noteikti ir ekvivalents lielam ātrumam Būs man ar kas no faunas jāpaņem, nu "Mārīte" (viņa arī Spārīte*)teiksim.
* Sens Kaspi4u 3 riteņu pārvietošanās līdzeklis, par ko jau Aklais Indriķis rakstīja savās hronikās, pat neredzēdams, cik tas īstenībā ir fejni.
Last edited by Kaspi4 (28.03.2007 19:54:47)
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By Ansis 28.03.2007 21:17:58
Member++ · 3,687 commentsSpārīte, starp citu, bija labākais bērnu trīsritenis sociālisma bloka valstīs. Tam bija tikai viena vāja vieta - dakša no plakandzelža, ar seklu stiprības ribu. Mērķauditorijai - bērneļiem tā dakša bija pietiekoši stipra, bet kad kāds lielāks puika paņēma Spārīti (lai paārdītos kā ar samokatu), bieži vien dakša ieguva paralelograma formu:((
Atceros Spārīti tik labi, it kā vēl vakar būtu ar to braucis... riepas bija pilngumijas sliki, kas ideāli sēdēja aplokos. Nemeta:)
Last edited by Ansis (28.03.2007 23:11:49)
By pucis 28.03.2007 23:41:08
Member · 28 commentsRādās, ka baumām ir pamats un komandas atbalstītājs piešķīris Anlenam jaunu BH. Tik pamatīgu rakstu pat neoficiālie brendu turētāji vēl nav spējuši sagatavot ... Gaidam vismaz līdzvērtīgas bildes kā Kurjeram !
By Ansis 26.03.2007 19:19:29
Member++ · 3,687 comments