Man gan liekas, ka viss ir tieši drīzāk otrādi Priekšējās ir efektīvākas, bet labos apstākļos un kamēr neslīd vai pāri stūrei nelido... Ziemā, ja pakaļējais ritenis slīd uzreiz nekas nenotiek.. Priekšējās var lietot, bet nezaudējot saķeri.. Eksperti mani varbūt palabos, ja kļūdos ..
Last edited by waldis (05.12.2010 16:20:13)
By Buks 05.12.2010 15:31:35
Member+ · 696 commentsViss atkarīgs no vietas, kur Tu bremzē. Ja jābremzē līkumā, tad ļoti reti izmantoju priekšējās, ja uz taisnes, tad abas, un tā to sarakstu varētu turpināt ilgi un dikti, viss atkarīgs no situācijas. Kategoriska priekšējo vai pakaļējo bremžu neizmantošana ziemā, norāda uz braucēja neprofesionalitāti.
Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.
By metalpower 05.12.2010 18:30:55
Member · 1,203 commentsbremzēt līkumā jau defaultā ir nepareizi (ir protams izņēmuma gadījumi, piemēram līkumu izņemšana ar sānslīdi, bet šeit nav runa par to)
By Delfins 05.12.2010 18:46:29
Member+ · 3,575 commentsJa ej pa virāžu mežā nekāda vaina bremzēt arī ar priekšu tas pat ir vēlams, jo lielā ātrumā aizmugurējais ziemā neko daudz nesabremzēs.
Tā kā par to "default" ir visai nepareizi
By metalpower 05.12.2010 19:12:34
Member · 1,203 commentsbremzēt VAR, bet vai vajag? samācās vasarā bremzēt līkumos un tad ziemā īd - bremzēju līkumā, saslīdēju un pāršķēlu pauri.. es nerunāju par konkrētu bremzi (priekšu vai pakaļu), bet gan par bremzēšanu vispār. būs pieradis uz sausa asfalta līkumos raustīt ručku, kad nekas nenotiek, tiksi kādā bīstamākā situācijā (ass pagrieziens uz grantenes, ziemā ledus, u.c.) un vilksi uz acīm
By KasparsZ 05.12.2010 20:38:04
Member · 473 commentsZiemā jālieto abas bremzes uzmanīgi. Nedrīkst nobloķēt priekšējo ratu bremzējot, jo tad kritiens, vismaz man garantēts nezinu kā profesionāļi, vai viņi spēj savaldīt riteni, ja izslīd priekšējais rats? Ja nobloķēsi pakaļējo ratu, tad nekas traks nenotiks, ja vien saglabāsi līdzsvaru, grozot stūri.
chủ nghĩa phát xít
By A Vanags 05.12.2010 21:29:19
Local.Auth · 2,110 commentsAtklaashu savu pieredzi ikdienaa paarvietojoties pa pilseetu.
Par prieksheejaam bremzeem:
1. bremzeejam TIKAI BRAUCOT TAISNI!
2. atsevishkjos gadiijumos, var izmantot "triku", kad noblokjeejot prieksheejo ratu, tas ierokas dziljaak cauri sniegam, un attieciigi atlaizjot bremzes no noblokjeetaa staavoklja, bet turpinot bremzeet, tiek normaali sabremzeets. (ceru domu saprataat).
3. neuzdroshinos sliideet ar noblokjeetu ratu taalaak par 2m - ja 2m nosliidot rats nav atradis sakjeri, taalaak sliideet nav jeegas, jo kritiens tad ir garanteets.
4. liikumaa ar prieksheejo ratu NEBREMZEET!!!
Par aizmugures bremzeem:
1. bremzeet vajag ar juutaam - maigi, pluustoshi, nezaudeejot sakjeri, jo citaadaak, sliidot, bremzeeshanas efektivitaate ir daudzkaart mazaaka nekaa bremzeejot, kad rats turpina griezties un nezaudee sakjeri.
2. griezjot liikumaa, piemeeram, 90" lenjkjii ap maajas stuuri, efektiivaak ir noblokjeet aizmugureejo ratu un eerti sanaak iesliideet jaunajaa virzienaa.
Tik ir jaanjem veeraa, ka shaadu panjeemienu var izmantot tikai tie, kuri tieshaam zin, kaa kontroleet velosipeedu saansliides gadiijumos.
2. punkta panjeemiens manaa skatiijumaa ir droshaaks, jo gadiijumaa, ja taadu pagriezienu veic tikai ar stuures grieshanu, daudzos gadiijumos prieksheejais rats izsliid, un velo vairs nav kontroleejams. Esmu izmeegjinaajis daudzas riepas, un faktiski visos gadiijumos, aizmugures ieslidinaashana ir bijusi droshaaka. Tik atgaadinu - ja zinat kaa riikoties sliideeshanas gadiijumos.
Bremzeeshana ar abaam bremzeem:
Sho panjeemienu atziistu bremzeejot tikai braucot taisni.
Bremzeeshana aarkaartas gadijumaa:
Ja ir nepiecieshams maksimaali aatri aptureet taisnvirziena kustiibu, visefektiivaak ir samest velo shkjeersaam - riepas sliidot uz saaniem rada daudz lielaaku pretestiibu, nekaa sliidot taisni, + zemee atbalstam noliktaa kaaja rada gana papildus bremzeejosho efektu + noveersh kritienu. Ja nu vajag vel aatraak apstaaties - atliek vieniigi likties uz saana, un ierakties sniegaa ar pedaali, stuuri utt savu pakalju ieskaitot.
Šmerlis
By kalns_rsi 05.12.2010 22:02:36
Member · 521 commentsBremzē ziemā obligāti ar abām jo 70% bremzēšanas spēks ir priekšējām bremzēm, protams vēlams taisnvirziena kustībā, bet te jau A Vanags diezgan precīzi visu sarakstīja.
par steidzīgu nobremzešanu vien varu teikt ka nevaajg baidīties krist uz sāna, jo tas atseviķas situācijas var būt labāk nekā kad uzbrauc virsū kāds stipri lielāks transport līdzeklis
By miglans 05.12.2010 22:24:22
Member · 129 comments100% piekrītu Vanagam.
PM -> weekendmedialv [at] gmail.com
By zinatnieks 06.12.2010 15:20:51
Member · 69 commentsŠodien kārtējo reizi devos uz universitāti ar velo. Skanstes veloceliņš atsevišķos posmos vispār nav tīrīts, bet citur ir vismaz 5cm sniega putra. Braukt cauri tai putrai ir īpaši nepatīkami, jo vietām apakšā ir sasalis grubuļains sniegs. Braucu es ar paplikām vislētākajām riepām, kam eksperimentālā kārtā ir ieskrūvēti "šipi" sānos, kas padara braukšanu pa ledu diezgan patīkamu un kontrolējamu. Nolaižot gaisu ir labāk pa sniegu, bet pa asfaltu ir jāmin sporta režīmā, lai brauktu >20 km/h.
Vai šādiem laika apstākļiem riepas (tās, kas minētas augstāk) ar kārtīgu protektoru dotu ievērojamus uzlabojumus, jo ar šobrīd velosipēds putrā kļūst, maigi sakot, grūti vadāms?
By Delfins 06.12.2010 15:38:52
Member+ · 3,575 commentsBraucu ar Shw SmartSam pumpainiem baloniem - ir ok... ja piešaujās var braukt caur putrai, bet vienalga, ja apakšā ir kāda sasalusi pļecka, glābs tikai ar radzēm.
Šodien braucu mazliet ātrāk (ner pārāk piesardzīgi), vieglāk izbraukt to putru, jo inerce lielāka un velo vnk brauc taisni pats
By drazzzas 08.12.2010 23:23:21
Member · 276 commentsIzmeginaaju pabraukt ar Schwalbe Marathon Winter nagleneem. Ir ok, arii pa zhlurgu ritenis ir vaacams, riepas diezgan pashauras, griezh cauri labi. Ritenis ir kontroleejams, bremzes pat var normali lietot.
Un arii rites pretesiiba nav liela shiim riepaam. Dziljaa irdenaa sniegaa, protams, vinas nebus tik labas, bet ikdienas pilsetas braucejam pashaa laikaa.
Isak sakot, nav zheel iztereetaas naudas!
Šodien kārtējo reizi devos uz universitāti ar velo. Skanstes veloceliņš atsevišķos posmos vispār nav tīrīts, bet citur ir vismaz 5cm sniega putra. Braukt cauri tai putrai ir īpaši nepatīkami, jo vietām apakšā ir sasalis grubuļains sniegs. Braucu es ar paplikām vislētākajām riepām, kam eksperimentālā kārtā ir ieskrūvēti "šipi" sānos, kas padara braukšanu pa ledu diezgan patīkamu un kontrolējamu. Nolaižot gaisu ir labāk pa sniegu, bet pa asfaltu ir jāmin sporta režīmā, lai brauktu >20 km/h.
Vai šādiem laika apstākļiem riepas (tās, kas minētas augstāk) ar kārtīgu protektoru dotu ievērojamus uzlabojumus, jo ar šobrīd velosipēds putrā kļūst, maigi sakot, grūti vadāms?
By mellaisa 11.12.2010 21:18:16
Member · 156 commentsBraucu pa šitādu laiku ar CST Cheyenne :
http://www.cambriabike.com/Images/produ … ne%202.jpg
Lēta, bet ļoti "pumpaina" un bieza riepa ..
Pa sniegu slīd visai minimāli, saķere pat ļoti ok, arī tad kad pierauj pilnus protektorus ar sniegu. ~ 20 - 25 km/h mierīgi var nesties cauri visiem sanesumiem un žļurgām kas ir uz ceļiem, nēsā, bet minimāli.
Šodien ielas gan bija drausmīgā stāvoklī, it īpaši Maskavas, krasta un ķengaraga rajoni ..
Wheeler ...
By drazzzas 12.12.2010 15:05:56
Member · 276 commentsPagajusho gadu braucu ar veel rupjaaku CST kroseni, bet naglenes tomer labaakas uz ledus.. Ipashi bremzeejot to juut.
Rupjaas krosenes ir labakas dziljaa irdenaa sniegaa par marathon winter.
Braucu pa šitādu laiku ar CST Cheyenne :
http://www.cambriabike.com/Images/produ … ne%202.jpg
Lēta, bet ļoti "pumpaina" un bieza riepa ..Pa sniegu slīd visai minimāli, saķere pat ļoti ok, arī tad kad pierauj pilnus protektorus ar sniegu. ~ 20 - 25 km/h mierīgi var nesties cauri visiem sanesumiem un žļurgām kas ir uz ceļiem, nēsā, bet minimāli.
Šodien ielas gan bija drausmīgā stāvoklī, it īpaši Maskavas, krasta un ķengaraga rajoni ..
By averza 12.12.2010 16:09:06
Member++ · 5,039 commentsBraucu pa šitādu laiku ar CST Cheyenne :
Kur tādas var dabūt? Lēti nekur neatradu.
Varbūt kāds var ieteikt ko līdzīgu - pumpainas, bez radzēm, relatīvi lētas, lai puslīdz labi ripo pa netīrītām ielām?
By A Vanags 12.12.2010 17:22:23
Local.Auth · 2,110 commentsPeedeejaas dienaas, esmu noveerojis taadu celju staavokli - sniega putra, kurai apakshaa ir ledus spogulis.
Taa ka nu vairs atliek tikai radzju riepu variants, jo lai brauktu tagad bez radzeem, ir vai nu jaabuut axuunaakajam profinjam ar perfektu liidzsvaru vai pashnaavniekam.
averza, Tavam jautaajumam pilniibaa atbilst cheng shin tire cst 2.35 traktoorniece, veikala cena ap 4.50Ls.
Last edited by A Vanags (12.12.2010 17:31:10)
Šmerlis
By averza 12.12.2010 18:16:35
Member++ · 5,039 commentsVai tad uz ielām arī ledus? Un kur šito traktoru var dabūt? Mana Gūgle klusē...
By Delfins 12.12.2010 18:26:51
Member+ · 3,575 commentsIr apakšā ledus šur tur, kur nav kaisīta sāls.
Es 5d biju pēc Vanaga vārdiem pašnāvnieks.. bīstami jau ir.. bet ko darīt, ja trotuārs nav vispār tīrīts, 35..40cm biezs sniegs, kur vēl taka piemīcīta tā, ka pabraukt vispār nav iespējams?
By Kaspars 12.12.2010 18:26:54
Banned · 2,164 commentsZiemā man patīk Rocket Roni un Conti Twister, visas tās cietgumiju lētāks kendas un cst uz riteņa vispār nevajadzētu likt...
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By Andersons 12.12.2010 19:01:19
Member+ · 2,638 commentsEs arī sapratu ka nebūs aršana ar vasaras riepām un nopirku iekš ZZK Kenda Klondike 28" riepas, ir tomēr drošāka un stabilāka sajūta uz ceļa.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By mellaisa 13.12.2010 00:19:23
Member · 156 commentsŠodien rīga bija vienkārši EPIC. Gan no rīta, gan vakarā pec 22. Maskačkā pāris ielas kur nācās velo ar rokām nest jo ne pabraukt ne pastumt. Sniegs bezmazvai līdz olām. No rīta nebija tīrīts, pa dienu nebija, tik tagad palēnām sāk izvest sniegu no rīgas. Ledus ir ļoti minimāli. Ļoti daudz šauro taciņu.
Būtībā nekas traks nav. Galvenais ir nebaidīties krist. Vajag tik stingri iekrampēties stūrē un turēt taisni, ja priekša saslīd tad kāja pie zemes un miers mājās.
Averza, tās CST cheyennes pirktas tukumā par 4 ls gab. nezinu vai tagad vēl viņas tur ir .. Var paskatīties latgalītē, viņiem tur parasti paliela CST riepu izvēle.
Wheeler ...
By kalvanis 13.12.2010 10:26:09
Member · 208 commentsEs arī sapratu ka nebūs aršana ar vasaras riepām un nopirku iekš ZZK Kenda Klondike 28" riepas, ir tomēr drošāka un stabilāka sajūta uz ceļa.
pa cik ja nav nosleepums? bortejamas ?
By Andersons 13.12.2010 19:57:47
Member+ · 2,638 commentsVeikala cena par katru ir 26,99Ls, man izdevās abas nopirkt pa 43Ls, protams ka bortējamās, varētu vēl būt Jūrmalas šosejas ZZK jo Dzelzavas ielā nopirku pēdējās, palika tikai viena 26" radžotā riepa.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By averza 13.12.2010 21:18:23
Member++ · 5,039 commentsJa nu kāds meklē - Brīvības ielas TREKSā no radžu labumiem ir tikai Schw Winter Marathon.
By kalns_rsi 07.01.2011 22:20:26
Member · 521 commentsnegribēju cept jaunu topiki tāpēc pajautāšu te.
Problēma tāda, ka iekšā siltumā saregulēju ātrumus viss lēdzas oki doki, kā izbrauc ārā tā pēc kādām 20min sākas čakars noteikt kaut kāda mistiska pārslēgšanās uz priekšu tad ar aizkavēšanos utt. Tāpēc radās jautājums vai tas ir dēļ tā ka man ķēde ar kaseti normāli nodzīta vai cits iemesls? Pārslēdzēja rullīši ir salīdzinoši svaigi un pārslēdzēj troes un apvalki arī ir apmainīti pirms kāda laika.
By Delfins 07.01.2011 22:25:06
Member+ · 3,575 commentsSkatoties kas pa trosēm un apvalkiem.. + kas iesmērēts iekšā.
By kalns_rsi 07.01.2011 22:38:05
Member · 521 commentstorese tās Jagerwire ar teflona pārklājumu un apvalki parastais melnais ko pārdod cēsu ielas velo veikalā. Iekšā neko tur nesmēreju, tik sākumā nolaidu bišķi ar gultņu zieķi
By waldis 05.12.2010 14:58:48
Member · 208 comments