Latvijā radīts velotricikls
By Delfins 12.11.2010 18:46:54
Member+ · 3,575 commentsNevis radīts, bet ražots ... tas nu tā.
By Devil_Inside 12.11.2010 19:15:34
Member · 438 commentsIMHO pilnīgs sviests.
- Priekšējie rati bez dubļusargiem mūsu laika apstākļiem ir īpaši piemēroti.
- Teksts par cilvēkiem ar lieko svaru ir super. Nav tālu līdz āmurikāņu iecienītajiem ratiņiem.
- Elektropiedziņas variantā akumulators tiek uzlādēts minoties?
- Ieteikums vērot apkārtni ir sviests. Ar parastu velo to arī var darīt, bet šajā variantā tiek solīta mānīga drošība.
- Tas štrunts aizņem gandrīz tikpat daudz (platumā) cik auto, bet pārvadā tikai vienu cilvēku.
By bonys 12.11.2010 19:43:51
Member+ · 721 comments- arī solītais lielais ātrums nav diez ko reāls
- ērtais beņķis mugurai tikai rezultēs tās pastiprinātu svīšanu
- cena visticamāk būs ļoti laba parastā velo cenā
Īsāk sakot aprakstīts jau skaisti, bet reālajā dzīvē klasiskais velosipēds būs jebkurā gadījumā pārāks. (Man liekas, ka tas agregāts pie tam ir par platu pat veloceliņiem )
mtbgarkalne.lv
By bobcom 12.11.2010 20:40:28
Member++ · 1,217 commentsNomas inventārs kurortpilsētām un atpūtas parkiem - kāpēc gan nē.
Caur atsperēm uz asterēm
By IMAGin 12.11.2010 20:47:33
Member · 655 commentsNu beidziet, kāds no jums ar velotriciklu vai velomobīli ir savā mūžā braucis? Nē? Nu tad nekomentējiet ja nezinat... Es savā laikā esmu diezgan pabraukājis ar šosejas velomobīli, tajā laikā ar "startiņa" ratiem un specifiskām priekšas asīm... aerodinamiskais effekts ir super! Tas kur šāds verķis neder ir - pilsēta. Jau toreiz kad satiksme bija krietni mazāka, uz Valdemāra ielas ieraudzīt sev blakus trolejbusa riteni nebija diezko omulīgi un ņemot vērā, ka pamanamība no auto ir zemāka, otreiz vairs "iekšpus pilsētas" braukts netika... Bet tā visā visumā - interesants aparāts ar patīkamām atmiņām
By DzintarsP 12.11.2010 20:51:08
Member · 1,550 commentsBaterejas un elektromotors... Vai viņi tā grib piesaistīt sliņķus, lai tie nopērk ko šādu?
Pretējā gadījumā pirmais ko ar šādu velo vajadzētu izdarīt ir izraut ārā visu lieko ( atstājot rāmi, šauru sēdeklīti ar tikpatšauru atzveltni uz kura jālieto pampers), šifterus un ratus.
Raksta autoram vajadzēja piebilst ka pasaules rekords tika uzstādīts ar karbona brīnumu kas iespējamību, ka ar šo varētu iekļauties kaut nelielā satiksmē starp opjiem palielina līdz mīnuss bezgalībai.
By Mr.Derailleur 12.11.2010 21:19:10
Member+ · 363 commentsIr bijusi iespēja pa atslēgas caurumu palūrēt uz šo, tiesa gatavu esmu redzējis tikai versijas prototipu, šajā sakarā bija tā laime rokās paturēt Rohloff speedhub
Kopumā ļoti interesanti risinājumi pielāgojot velo daļas citas konstrukcijas braucamajam, it sevišķi patika priekšā 1, aizmugurē 2 riteņi versija. Piemēram ātrumu rumba ir iznesta prom no ratiem un kalpo tikai kā ātrumkārba. Lai projektam veicas.
01001101 01100001 01110010 01110100 01101001 01101110 01110011
By Kaspars 12.11.2010 21:22:13
Banned · 2,164 commentsKāds pasaules rekords ar triciklu, ko tas autors tur pīpē?
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By DzintarsP 12.11.2010 21:27:56
Member · 1,550 commentsKāds pasaules rekords ar triciklu, ko tas autors tur pīpē?
Runa ir par šo te
http://www.youtube.com/watch?v=jQwpGLCA … re=related
Last edited by DzintarsP (12.11.2010 21:30:06)
By Mr.Derailleur 12.11.2010 21:29:45
Member+ · 363 commentsAnulēt rekordu, viņu iestūma
01001101 01100001 01110010 01110100 01101001 01101110 01110011
By ktn 12.11.2010 21:48:08
Member+ · 1,642 commentsPozitīvi. Droši, ka 99% eksportam.
Un ļoti perspektīvi.. (hint: nafta iet uz beigām)
Es piesakos aizmīties ar tādu līdz Portugāles tālākajam galam un atpakaļ, un to visu aprakstīt, ja iedos notestēt!
Last edited by ktn (12.11.2010 21:51:04)
Coffee & Racing. Adventures, too.
By Delfins 12.11.2010 22:04:21
Member+ · 3,575 commentsLol... video ir divritenis .. nevis tricikls
By Kaspars 12.11.2010 22:13:46
Banned · 2,164 commentsKāds pasaules rekords ar triciklu, ko tas autors tur pīpē?
Runa ir par šo te
http://www.youtube.com/watch?v=jQwpGLCA … re=related
mjā, bērnudārzā māca divi no trīs atšķirt...
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By DzintarsP 12.11.2010 22:23:34
Member · 1,550 commentsKāds pasaules rekords ar triciklu, ko tas autors tur pīpē?
Runa ir par šo te
http://www.youtube.com/watch?v=jQwpGLCA … re=relatedmjā, bērnudārzā māca divi no trīs atšķirt...
Vai tad Delfus nezinām, kas zina, varbūt pat braucēji ar sajaukti ne tik 3 ar 2
By wrongway 12.11.2010 23:04:51
Member+ · 1,697 comments(hint: nafta iet uz beigām)
SPAM
Grib par to padiskutēt ar ģeologu?
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By ktn 12.11.2010 23:52:51
Member+ · 1,642 commentsprivāti varam!
Coffee & Racing. Adventures, too.
By Kārlis 13.11.2010 00:11:07
Local.Auth · 1,015 commentsBy emils 13.11.2010 00:21:36
Member · 4,816 commentsšādus agregātus jau sen ražo viena firma, kādu laiku crc arī viņus tirgoja, cena bij sākot ar 250ls
mnu, manuprāt nav jēgas no tāda
By Viesturs 13.11.2010 00:28:31
Member · 95 comments...un Jēkabpilī brauc mačos
By profesors 13.11.2010 08:29:46
Member+ · 539 commentsViesturs pasteidzās, bet es vēl citu bildi iesviedīšu no tiem pašim mačiem http://picasaweb.google.com/11003623239 … 1477231298
es gribu uzbraukt kalnā visaugstākā, ne spēka man pietrūks, ne bail man no kā
By blieztunmaukt 14.11.2010 22:16:48
Member+ · 1,548 comments- Elektropiedziņas variantā akumulators tiek uzlādēts minoties?
- Ieteikums vērot apkārtni ir sviests. Ar parastu velo to arī var darīt
akumulators tiek uzlādēts, minot pedāļus un bremzējot
- akumulatora uzlādēšana bremzējot - reāla tehnoloģija, kuru jau izmanto citi elektrovelosipēdu ražotāji. par mīšanos, jādomā, gavnožurnālists pārteicies/samuldējis.
- jebkurā rekumbentā, vai lai tas būtu ar diviem ratiem vai trim, sēdpozīcija ir apkārtnes vērošanai (galvas apkārt grozīšanai) daudz ērtāka nekā uz šosejas vai sacīkšu xc mtb velo.
rekumbenti rullē. prometāls malači. pircēji noteikti atradīsies, r-eiropā noteikti. cik man zināms, vācijā un holandē un vēl šur tur ir rekumbenti ir, lai arī neliels, taču stabils nišas tirgus ar naudīgiem pircējiem; ir daudzi nelieli ražotāji, cenas tiem aparātiem ir diezgan ogogo salīdzinājumā ar līdzīga līmeņa "normāliem" velosipēdiem. ja šie tautieši spēs šo brīnumu uzražot zem rietumu cenām, un būt citādā veidā kruti, tad lai viņiem veicas!
By blieztunmaukt 14.11.2010 22:18:05
Member+ · 1,548 commentsšādus agregātus jau sen ražo viena firma
nu labrīt
daudzas!
By ktn 14.11.2010 23:24:14
Member+ · 1,642 commentsVai šis LV ražojums ar kaut ko ir unikāls? Tā arī nesapratu.
Nav.
Esmu novērojis īpatnību, ka žurnālistiem, stāstot par tehniska produktu, patīk radīt slavinošas īpašības 'kaut kas unikāls', 'liels sasniegums' utml. (Tipiski tas ir rakstot par ELFAs katalogu robotiem, kur žurnālisti jau zīmē nākamos ģēnijus.) Vispār, LV maz ir žurnālistu, kas spētu jēdzīgi rakstīt par inženieriju.
Šajā gadījumā tas ir velotricikls ar modernām (t.i., mūsdienīgām) tehnoloģijām. Manuprāt, komponentes, izņemot rāmi, tiek pasūtītas un saliktas kopā, tajā skaitā akumulātori un elektrību ģenerējošais bremžu modulis. Rāmis atgādina darinājumus trenažieru zālēs.
Es vairs negribu ar tādu braukt līdz Portugālei.
p.s. Delfu spēks.. http://www.kmxkarts.co.uk/ Pirms pāris gadiem bija darboņi, kas teicās, ka izgudrojuši telefonu ar lielām pogām veciem cilvēkiem un žurnālisti metās rakstīt priecīgo ziņu.. pēc bildēm ātri tika sazīmēts, ka "izgudrojums" sen jau pārdodas Krievijā un citur.
Last edited by ktn (14.11.2010 23:31:29)
Coffee & Racing. Adventures, too.
By Didzis Sulcs 16.11.2010 08:17:07
Member+ · 205 commentsEkk!
Un daudz mums veel te taadu talantiigu "izgudrotaaju" palicis????
Dzer imannere haitarakumen Respublikan!
By DZ 01.12.2015 17:39:27
Member · 3,501 commentsPacelšu vecu tēmu.
Lietuvā pazīstu divus cilvēkus, kuri neatkarīgi viens no otra būvē ļoti sarežītas kontrukcijas aparātus no 2 līdz 4 ratiem. Viens no viņiem aizraujas ar Bagiju būvi(pašlaik būvē kārtējo Bagiju ar Hayabusa dzinēju), taču kontruē ļoti daudz ko ar elektromotoriem, otrs būvē visvisādus aparātus gan ar iekšdedzes, gan elektrodzinējiem. Salīdzinot viņu izstrādājumus ar mūsu vietējiem ražojumiem, nākas teikt, ka šie džeki ir krietni prieksā.
Pirmā džeka viens izstrādājums, ko vēlējos pirkt, bet tā, kā reģistrācija pie mums nav iespējama, tad nekā - https://www.youtube.com/watch?v=Ii5jvB_FWyE Ja viņam būtu attiecīgs budžets, tad OSCar varētu iet stūrītī nervozi piepīpēt.
Otrā džeka izstrādājumu nopirku, nedaudz uzlabošu, bet konstrukcijā izmantots pašizgatavots alumīnija rāmis ar karbona daļām, pašizgatavota paralelogramma tipa dakša, u.c. diezgan nopietnas fīčas. Esot pie viņa ciemos redzēju vēl kādus 4-5 izstrādājumus, kurus garantēju - LV noteikti nekas tāds pat tuvu nav. Viens no tiem bija ļoti, ļoti interesants sniega motocikls ar elektropiedziņu.
Jā, mūsu lielākais izgudrojums ir kartona bērnu velosipēds vai recumbents sametināts no sētas mietiem. Nē, protams, ka nav slikti, bet tikai izsaku savus novērojumus.
Last edited by DZ (01.12.2015 17:47:27)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By jurisf 05.12.2015 17:30:35
Member · 948 commentsTev laikam nav nekāda saprašana, ar ko nodarbojas Dambis.
By 4444 12.11.2010 18:40:14
Member+ · 379 comments