Neliels apskats par Polar velo-pulsometru 725X

Avatar

By Delfins 05.08.2006 02:03:06

Member+ · 3,575 comments

Ja nu kāds sadomā pirkt, tad lūk daži mīnusi

- pat pirmais brauciens, a jau problēmas ar HR sensoru... vai tam nepatīk sviedri vai kā, bet uzkārās un negribēja "atjaunoties"... (mājās viss OK, "pātraukst sakari, pieliec tuvāk, strādā tālāk") [imho tādai mantai bija jāstrādā stabili jebkuros apstākļos]
- HR sensors darbojās Max izstieptā rokā... turot pirkstos izstieptā rokā - tas vairs nedarbojās
- šat tad nolago ātruma sensors.. piem lēkājot no 35kmh uz 30kmh (ātrums šajā brīdī bija konstants)
- pārāk sūdīgs/vājš backlight
- nevar atstāt backlight ieslēgtu (visu laiku pazūd pēc pārs sekundēm)
- sūdīgas pogas, jāspiež ar lielu spēku, pat bail kaut ko tur salauzt...

Pārējais viss apmierina.. vēl tik jāpalūrē vai tas softs visu rāda pareizi un smuki...

Avatar

By Biker 05.08.2006 04:02:56

Member+ · 954 comments

it kā jau skaitās dārgais gals...


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By Grey 05.08.2006 04:14:22

Member# · 1,687 comments

Izklausās, ka vajadzētu baterijas nomainīt. Ātruma sensors, man liekas, lago visiem. Pogām ir jāspiežas slikti, lai zem apģērba tās pašas nespiestos. Piemēram, ziemā slēpojot lielā aukstumā, dabiski, pulsometru slēpsi zem jakas, lai tam 'neiesalst' cipari un tajā brīdī pogas sāk 'spaidīt' piedurknes gumija un cimdu malas.

Starp citu, par Polar ir lasīts, ka tas ļoti labi atrisinājis backlight problēmu tādā veidā, ka tam ir kaut kāds režīms, kad backlight var ieslēgt bez pogām, vienkārši pietuvinot to HR jostai. Papēti, moš arī Tavam tāds ir.

Avatar

By Delfins 05.08.2006 04:36:52

Member+ · 3,575 comments

ir ir... ieslēdzās backlight, tikai vot saliekties ar pašam krūtīm pie stūres ir extrēmi uz šosejas (gan arī mežā) - smile
Varētu jau uz rokas nēsāt (braucot), bet tad atkal problēmas ar citiem sensoriem būs (max 60cm laikam bija...)

Avatar

By Grey 05.08.2006 05:27:19

Member# · 1,687 comments

Nu jā, ja uz pulsometrs stūres, tad tas varētu būt diezgan neērti un bīstami.

Starp citu, tas Polar bike mount verķis uz stūres ir pats labākais, kāds vien eksistē un ir pilnībā tās naudas vērts. Un der faktiski visiem pulsometriem, ne tikai Polar.

Avatar

By Delfins 05.08.2006 14:42:48

Member+ · 3,575 comments

Jā, atcerējos vēl vienu lietu, ka nu nepatīk man tie plastmasa ziploki... zinu ka ir tādi metāliski ar skrūvīti, bet vai tik sīki, hvz.. tie būtu ērtāki... a to bail spiest pa pogām un noraut to mountu...

Avatar

By Grey 05.08.2006 15:00:29

Member# · 1,687 comments

Nu manējam mountam vēl nāca līdzi gumijas gredzens, ko var lietot to ziploku vietā. Manuprāt ziploki ir paši labākie, tie labi tur, bet reizē ļauj arī mainīt pozīciju, kas ir visai noderīgi, jo 1) pulksteni var ērtāk uzlikt, pagriežot mountu pa kādiem 45 grādiem, 2) brauciena laikā vari pieregulēt leņķi kā vien patīk, 3) ja gadās nokrist un uzsist pa pulsometru, tad mounts pagriezīsies un slāpēs triecienu.

Avatar

By Delfins 07.08.2006 14:11:07

Member+ · 3,575 comments

Tik tiešām tas ātruma sensors lago... bremzējot no 40kmh man tas momentā parādīja 70kmh... un arī failā ierakstīja kā maximālo sad
Totāls sviests.. to gan nebiju gaidījis no šī velokompja hmm  Mans sadauzītais pa 9Ls rādīja visu akurāt precīzi...

atradu vienu komentāru gūglē

Interestingly, at very high speed, the HRM showed a speed that was half of what I was moving at. Once I slowed down, the speed went back to the "correct" speed for how fast I was going.

Kā arī:
http://patricknolan.com/PolarSpeedSensorOneLastTry.aspx

Last edited by Delfins (07.08.2006 14:17:32)

Avatar

By Grey 07.08.2006 14:17:52

Member# · 1,687 comments

Izklausās pēc kautkādiem traucējumiem (vai tad Polar savus signālus neraida kodētā veidā?)
Tu pamēģini maksimāli novērst traucējumus. Liec pulksteni un sensoru vienā pusē, maksimāli tuvu vienu otram, pacenties, lai pa vidu nav nekādu lieku priekšmetu, utt. Var arī ielikt svaigas baterijas, nezinu gan cik tas izmaksā.

Avatar

By Delfins 07.08.2006 14:34:22

Member+ · 3,575 comments

Bija viena tbilde ka jāliek magnēts iespējami tuvu... 1..3mm.. man pašlaik uzlikts tas mazais plastasa verķis, būs jāuzliek tas metāla niknākais...
Bet attālums nav tik liels - ~45..50cm (pēc specenes izskatās max smile)

A kas tur dārgs baču nomainīt? Pats jau mainīšu...

Ar HR sensoru tiku galā... jostiņa jāsamērcē izrādās un jāmazgā ar ziepēm, lai tauki nekrajās uz kontaktiem

Avatar

By LOOK 07.08.2006 15:46:37

Member# · 2,704 comments

Es sākumā kad nopirku Sigmu arī čakarējos, bet tad nomainīju jostai baču un viss tagat strādā labi. It kā jaunam pirkumam negribas uzreiz mainīt bateriju, bet tie aparāti jau noguļ noliktavās kādu laiku un tās bačas noteikti nav svaigas. Tāpēc iesaku nomainīt uzreiz un tad sākt pārējās regulēšanas.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Andersons 07.08.2006 23:55:46

Member+ · 2,639 comments

Starp citu es arī skatos Polar S725x virzienā.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By Delfins 08.08.2006 01:14:48

Member+ · 3,575 comments

Starpcitu, braucot vakarā mājās caur Rīgai - pusdistanci nerādīja ātrumu neutral gyy... vot tev i Polar dārgais gals...
http://img325.imageshack.us/img325/9877/07082006pv2.jpg

Avatar

By Delfins 08.08.2006 15:54:44

Member+ · 3,575 comments

Ohōō.. tiko atradu softā iespēju koriģēt HR faila datus, pēkšņi ja kaut kur pazūd rādījumi var smuki ar līkni savienot 2 normālus/korektus ierakstus (pielabot līkni)...

Ta kā izskatās Polar cīnās ar problēmām nevis saknē! bet ar kļūdas koriģēšanu softā...

Avatar

By sandijslv 07.08.2011 21:06:20

Member · 53 comments

Sensorus vajag salikt precīzi un pēc instrukcijas, pat neliela novirze var radīt nopietnas problēmas visiem aparātiem, neskatoties - dārgais vai lētais gals, garmin vai polar.
Ar HR jostām situācija smagāka, jo pie korpusa tās pieskrūvēt nevar, bet kontaktu samitrināšana atrisina lielāko daļu problēmu, citādi jāmin tik ilgi, līdz iesvīst.

Avatar

By Kalvis99 07.08.2011 23:10:30

Member · 1,831 comments

iespējams liksies stulbi bet Polar jostai ūdens samitrināšana man dažreiz nostrādāja bet vienmēr labi un lēti darbojas matu želeja - pikucis mazāks par zobu pastu


Spārīte->Panther->Rock Machine->Giant->Cannondale F-Si Carbon->Scalpel?

Avatar

By IMAGin 08.08.2011 11:11:13

Member · 655 comments

Jaunāku topiku jau pacelt nevarējāt? big_smile

Pārlasot šo visu par 2006 gada hi-end polar problēmām, jāsaka, ka praktiski visas "uz velo" saistītās problēmas ir arī 2010. gada zemā gala polaram aka CS200cad... ātruma sensors mēdz lagot, signāls no ātruma/kadences kautkāda elektromagnētiska lauka tuvumā (metro/vilciens) mēdz pazust, pulss vai nu pazūd vai rāda kosmosu...

Te nu bija beztraucējumu kodētais signāls... esmu vīlies.

Avatar

By vitamiins_xc 08.08.2011 11:24:44

Member+ · 2,831 comments

Sensors jāliek pēc iespējas tuvāk - nebūs nekādu problēmu. Izlasam instrukciju kārtīgi.
Ja sensors ir uz max. robežas, tad protams var būt traucējumi, bet tāda lieta, ka nelasa svešu ātrumu/pulsu/kadenci tāds lūk kodētā signāla priekšrocība.
Kosmiskie ātrumi/pulsi rodas dēļ nolietotas baterijas.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By IMAGin 08.08.2011 11:27:36

Member · 655 comments

Baterijas jaunas, pulsa jostu tuvāk kompim pielikt nevar smile Un iebraucot virs metro līnijām, vai cieši blakus dzelzceļa līnijai - viss saiet putrā. Par cik man praktiski jebkura virziena velo maršruts ir ar šadiem posmiem tad uzticēties sava polar rādījumiem nevaru necik, statistika arī nelietojama...

Avatar

By ktn 08.08.2011 12:07:22

Member+ · 1,642 comments

Tātad, arī RS800CX ir pilns ar nenostrādātām lietām, bet to visu kompensē nostrādātās lietas.
Par sensoriem utt., jāsaka tā - patērētājam ir viegli kritizēt, bet, ja nostājies produkta izstrādātāju pusē, tad tur ir tik daudz dažādu nianšu un īpatnību... protams, tas nav attaisnojums cīņā, kur rezultātu nosaka konkurence.
Padomājot kaut vai par to, ka viena 3V tabletītei, kura kalpo ~100h, ir jākonkurē ar lieljaudas elektrolīnijām...


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By wrongway 08.08.2011 13:35:02

Member+ · 1,697 comments
ktn wrote

Padomājot kaut vai par to, ka viena 3V tabletītei, kura kalpo ~100h, ir jākonkurē ar lieljaudas elektrolīnijām...

Kāda patērētājam daļa, gar konstruktoru un inženieru nespēju rast finansiāli dzīvotspējīgu risinājumu?
Ja es pērku Shimano Sis, tad es rēķinos, ka viņš būs smags, nesmuks, bet slēgsies arī pēc 3 gadiem un bez regulēšanas.
Ja es pērku Sram X.0, tad rēķinos, ka viņš būs viegls, smuks, slēgsies liegi un maigi, taču prasīs rūpīgu attieksmi.

Ja es pērku pulsometru un ātruma sensoru, tad rēķinos, ka nekādos apstakļos tas negļukos.
(Slēpta reklāma - man ir T4, un gļukojis vēl nav)


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By ktn 08.08.2011 17:19:00

Member+ · 1,642 comments

wrongway, tas jau viss labi, bet pulsametrs ar 100 funkcijām un pieciem sensoriem ir daudz sarežģītāka un smalkāka lieta, nekā, iespējams, pirmo kosmosa kuģu elektronika, par no padsmit detaļām sastāvošu metāla kluci nemaz nerunājot.


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By vitamiins_xc 08.08.2011 19:43:17

Member+ · 2,831 comments
wrongway wrote

Kāda patērētājam daļa, gar konstruktoru un inženieru nespēju rast finansiāli dzīvotspējīgu risinājumu?

Man nav gļuku: jo, esmu visu pareizi uzmontējis, un esmu tajā lielākajā statistiski % pusē, kas nebrauc 100% tuvu gar zemām un jaudīgām/trokšņojošām elektrolīnijām.
Dažu cilvēku neapmierinātība pretstatā miljoniem laimīgo.. C'mon. Pats par sevi arī loģiski - ja 725x būtu tik sūdīgs, tad to nemaz neražotu, kur nu vēl atzīts kantoris.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By ritenbraucejs 08.08.2011 20:23:58

Member+ · 819 comments

Lietoju  minēto S725x jau sesto gadu. Uzticamāku pulsametru grūti iedomāties. Pa šiem gadiem esmu nomainījis tikai pulsametra elastīgo siksnu un vienreiz bateriju pulsa devējam, šogad nomainīju bateriju pulkstenī. Gļukošana ja notiek, tad īslaicīgi 5...10 sekundes- pārsvarā pie/zem augstprieguma elektrolīnijām- statistiski maznozīmīgas atkāpes no faktiskajiem datiem.

Last edited by ritenbraucejs (08.08.2011 20:33:33)