XTR rumba ar centerlock vs ???

Avatar

By IVIS 22.07.2006 20:00:38

Local.Auth · 216 comments

Ir doma mainīt rumbas. Patreiz lietoju Deore 535 Disc black / CL, gribas labākas, bet rotorus gan vēl negribas mainīt uz citu sistēmu.
Vienīgo alternatīvu XTR atradu pie Onyx, kuri arī piedāvā rumbas ar centerlock. Cenas it kā līdzīgas, jautājums par kvalitāti.
Kādas versijas?


Miera jau nav...
0110100101110110011000010111001001110011

Avatar

By LOOK 22.07.2006 20:54:25

Member# · 2,702 comments

Onyx būs nedaudz smagākas, bet toties uz slēgtajiem gultņiem. Vēl No DT swiss ir 240 rumbiņas tās gan būs labākas par abām iepriekš minētajām, pēc visiem parametriem, izņemot cenu.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By IVIS 23.07.2006 03:42:11

Local.Auth · 216 comments

Kā īsti ir ar tiem slēgtajiem gultņiem? Pats "Shimano kungs" savā webā raksta, ka lodītes labāk izdala slodzi rumbā salīdzinot ar slēgtajiem gultņiem utt.
Tiesa gan, būtu dīvaini, ja viņš rakstītu pretējo par savām rumbām, pats savā webā:)
Galvenais pluss slēgtajiem, cik saprotu, ir maksimāla aizsardzība pret visādu drazu, vai ir arī citi būtiski labumi salīdzinot ar lodītēm (rite, izdilumi)?


Miera jau nav...
0110100101110110011000010111001001110011

Avatar

By Biker 23.07.2006 14:27:19

Member+ · 954 comments

No manas necilās pieredzes, galvenais pluss ir minimāla/nekāda apkope - kad nobeidzas, nopērkam par 1,3 Ls jaunus un ieliekam pa 5 min.(priekš.rumbai)
Un manuprāt, rites pretestība ir vienāda - vienk.man vecais rats ar Shimano, jaunais ar kaut kādu novatec, abi ripo labi smile


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By LOOK 31.07.2006 23:28:46

Member# · 2,702 comments

Shimano kungs pēc II pasaules kara sāka savu biznesu ražojot tieši velo rumbas un tieši ar koniskiem gultņiem. Toreiz ļoti svarīgi bija to kalpošanas ilgums, jo shimano deva mūža garantiju. Šodien tas vairs nav tik nozīmīgi. Koniskos gultņus precīzi pievilkt nav iespējams (lai saglabātos ideāli rites apstākļi pašam gultnim), savukārt parastiem gultņiem šāda problēma atkrīt. Slēgto gultņu rumbām ir iespēja ielikt citus, augstākas klases gultņus, tādejādi rādītājus uzlabojot.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!