Eurobike 2010, 1-4 sept.
Atkal pārsteigumi:
p.s. tēma domāta operatīvai info ielikšanai par izstādi (Baltais, tas uz Tevi arī attiecas).
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By FOX 01.09.2010 16:14:26
Member+ · 5,300 commentsBaltais varētu atreferēt savus iespaidus par to, kā ripo ričuki demo dienā!
TREK Supercaliber
By Tonijs 01.09.2010 17:28:18
Member · 24 commentsRe ku interesantas galerijas no Eurobike 2010 http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?c=131
Pozitiv akšens
By oskars 02.09.2010 08:52:52
Member · 695 commentsSkatos, ka lielam vairumam MTB velo priekšā tikai 2i zobrati. Ir jau LV pieejami? Kā ar pārslēdzēju un šifteri?
By FOX 02.09.2010 09:01:27
Member+ · 5,300 commentsDaži jau šogad pa LV ārēm brauca ar 2 zobratiem priekšā!
TREK Supercaliber
By Kaspars 02.09.2010 09:49:19
Banned · 2,164 commentsSkatos, ka lielam vairumam MTB velo priekšā tikai 2i zobrati. Ir jau LV pieejami? Kā ar pārslēdzēju un šifteri?
Atceros, kā pirms gadiem 10 Bart Brentjens brauca ar 2 zobratiem uz sava Giant un domāju, a kāpēc tādus neražo(daži sīki ražotāji visā plašajā veloindustrijā neskaitās), priekškam to mazo vecmāmiņas 22t zobratu vajag? Tagad beidzot arī ir liela izvēle ar 2 zobratu klaņiem un labi ka tā. Nav ko liekus zobratus līdzi vadāt. Kad aizmugurē bija 7 zobratu kasetes, jā, 3 zobrati priekšā bija vajadzīgi. Tagad ar 9 un 10 zobratu kasetēm tie nav vajadzīgi.
Last edited by Kaspars (02.09.2010 10:00:55)
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By kamergrauzis 02.09.2010 10:58:30
Member · 90 commentsPa Latvijas ārēm jau varētu iztikt ar 2 , bet Haanjā un nopietnos kalnos - nu nezinu, nezinu. Man liekas, ka bez vecāsmātes zobrata tomēr neiztikt.
By KKTK 02.09.2010 11:00:30
Member+ · 2,298 commentsSkatos, ka lielam vairumam MTB velo priekšā tikai 2i zobrati. Ir jau LV pieejami? Kā ar pārslēdzēju un šifteri?
Atceros, kā pirms gadiem 10 Bart Brentjens brauca ar 2 zobratiem uz sava Giant un domāju, a kāpēc tādus neražo(daži sīki ražotāji visā plašajā veloindustrijā neskaitās), priekškam to mazo vecmāmiņas 22t zobratu vajag? Tagad beidzot arī ir liela izvēle ar 2 zobratu klaņiem un labi ka tā. Nav ko liekus zobratus līdzi vadāt. Kad aizmugurē bija 7 zobratu kasetes, jā, 3 zobrati priekšā bija vajadzīgi. Tagad ar 9 un 10 zobratu kasetēm tie nav vajadzīgi.
3 zobrati priekšā, 7 aizmugurē = 10zobrati.
2 zobrati priekšā, 10 aizmugurē = tad kuri tur vadā liekus zobratus līdzi? m?
By Kaspars 02.09.2010 11:01:45
Banned · 2,164 commentsPa Latvijas ārēm var iztikt ar vienu zobratu. Nopietnos kalnos 27t priekšā un 28t aizmugurē ir pietiekami. Tālāk jau vienkārši riepas netur.
Oki, beigsim oftopiku. Par šo ir cits stāsts.
KKTK, 7 zobrati bija sen, kad no triple crankset bija jēga. Tagad pie 9 un 10 zobratu kasetēm triple crankset ir apsolūti nevajadzīgs, arī XTR tagad būs klanis ar 2 zobratiem, SRAMam(Truvativ) jau ir. Daudzi XC pasaules kausos brauc ar vienu zobratu priekšā.
Last edited by Kaspars (02.09.2010 11:05:22)
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By Delfins 02.09.2010 12:46:32
Member+ · 3,575 comments2 zobi priekšā jau tikai stiprākajiem. Es bez 22t piem. nevaru, jātrenējas. Un sacenēm jau sen bija doma noņemt lielo, lai vieglāk mazliet . Neesmu ne reizi izmantojis.
Un tie 10 aizmugurē ne visās kombinācijās labi strādā, ķēde slīpi, vairāk deldē un arī `šiftošana` jābūt 99% pieslīpēta līdz nelabumam.
By LOOK 03.09.2010 11:11:53
Member# · 2,704 commentsEs biju palaidis garām, ka Cannondale ir arī Righty no 07 gada!!!
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Delfins 03.09.2010 11:45:57
Member+ · 3,575 commentsKamēr rakos pa bildēm ieraudzīju pagaidām (vienīgo?) piedāvājumu Ti(+carbon?) zobratu komplektu
Avots
http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?n=3106
Ražotājs
http://www.carbon-ti.com/index.php?p1=p … BZ44I104SH
Šitais ar pa smuko: (jauniem TT jau sen tādi ir, tikai apakšā)
http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?n=3065
By Kaspars 03.09.2010 12:09:35
Banned · 2,164 commentsPar Storck 0.6(600g) rāmi ar integrētām bremzēm es jau te kādu laiciņu atpakaļ teicu. Ko lai saka, mākslasdarbs ar kuru es gonkā nebrauktu.
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By Kaspars 03.09.2010 13:04:21
Banned · 2,164 commentsSmaga tā kasete, pat ļoti. Ir kasetes, kas sver pat zem 100g, tiesa, ar mazākām collām. SUperlite 11-27t sver 120g. Fun works 11-32t sver 138g.
Last edited by Kaspars (03.09.2010 13:06:13)
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By emils 03.09.2010 13:48:17
Member · 4,816 commentskkādi speiseri jau šā vai tā jāliek ir.
savādāk jau to kaseti iespiedīs spieķos.
By KarlisB 03.09.2010 14:06:14
Member+ · 911 commentsTikai nevajag aizmirst, ka vissas kasetes, kas ir vieglākas par XX vai X999 ražojumiem ir no Alumīnija un nevis no tērauda, līdz ar to praktiskais pielietojums ir skatlogs, Weight weenies forumi un gramu svaru uz kuriem viņas uzmontēt un priecāties par vieglumu.
p.s.
vai arī katru mēsesi mainīt kaseti par ~150Ls/gab.
FS 29er
By Kaspars 03.09.2010 14:12:42
Banned · 2,164 commentsNu tas skaidrs ka tikai sausām gonkām un mainam kaseti kopā ar ķēdi. Alu kasetes nav dārgas. Ap 60-70Ls var dabūt supervieglu kaseti. Ti-N ir krietni dārgākas.
Last edited by Kaspars (03.09.2010 14:12:59)
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By LOOK 07.09.2010 19:53:46
Member# · 2,704 commentsRegbija faniem:
Svara vērotājiem:
Tas pats:
Pagaidām baterijas vēl palielas:
Šitāds vēl nebija manīts:
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By KarlisB 07.09.2010 21:46:04
Member+ · 911 commentsĪsti nesaprotu to filozofiju, jēgu un morāli, tiem elektrobaikiem. Viens variants, ka ritens ir paredzēts pensionārem lai 9:30 aizbrauktu pēc svaigi ceptas maizes 10km - ir ok var saprast.
Bet šitie AM un DH ričuki???? Vai tiešām visa civilizācija iet uz to lai cilvēkam atmirtu kājas un rokas un tās nevajadzētu izmantot?
FS 29er
By Kaspars 07.09.2010 21:54:29
Banned · 2,164 commentsCilvēki brauc pa treiliem un nobraucieniem kalnos kur nav pacēlāji un ar AM/DH velosipēdu tur tikt augšā ir pagrūti.
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By KarlisB 07.09.2010 22:36:42
Member+ · 911 commentsDažas lietas kas piesaistīja uzmanību...
Detaļas savstarpēji integrētas = viegālas, izturīgākas, bet galvenais stingākas (efektīvāk pārnes spēku). Tendence panākt augstāku riteņa efektivitāti, lai gan joprojām netrūkst arī ekstrēmi svara vērotāji.
http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?n=2737
Cannondale atmetis divas skrūves un nedaudz alumīniju savienojuma vietā iznesumam, tiesa šis risinājums der tikai ar Lefty.
http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?n=2735
Vienkārši un efetīvi -5g
http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?n=2782
gandrīz visiem jaunajiem šosejas un MTB ogļplasta rāmjiem maksimizēta BB stiprinājuma vieta padarot spēka pārnesi efektīvāku, dzīšanās pēc efektivitātes sāk dominēt pār vieglumu
http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?n=2559
Domāju kā ātrumu pārslēgšanai rumbā vai centra asī ir nākotne, šī risinājuma vienīgais mīnus ir lielāks svars - pagaidām.
+ Aizmugurējam ratam var izveidot platāku spieķu celiņu (nav vajadzīga kasete, rats ir stingrāks un efetīvaks)
+ var lietot plātāku un ilgspēlējošāku ķēdi un zobratus.
+ braukšana un sistēmas darbība dubļos.
http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?n=2632
100g iznesumi PRO baikiem nav vairs modē, tagad visi cenšas panāk pēc iespējas augstāku stiprību. arī Le Tour ļoti bieži varēja manīt 200g iznesumus
FS 29er
By Andersons 08.09.2010 00:09:25
Member+ · 2,639 commentsRegbija faniem:
http://www.light-bikes.de/forum/pics/fi … n=3754&w=l
Svara vērotājiem:
http://www.light-bikes.de/forum/pics/fi … n=2596&w=o
Tas pats:
http://www.light-bikes.de/forum/pics/fi … n=2631&w=l
Pagaidām baterijas vēl palielas:
http://www.light-bikes.de/forum/pics/fi … n=2639&w=o
Šitāds vēl nebija manīts:
Tas Lightweight prieksejais rats vienkarsi velk pec overkill svara verotaju laucina, nez cik kilogramu braucejs ispar drikst braukt ar tadu ratu?
Par tiem zobratiem ar tuksu vidu, ir jau LV pa kadam braucejam tadi maniti.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Delfins 08.09.2010 07:52:45
Member+ · 3,575 commentskā tu zin, kas tur par spieķiem tam vieglajam ratam.. moš vispār tur titāns vai kas cits serdē. Jebkurā gadījumā aplokam pašam jābūt pietiekami stipram, lai līkumos/slodzē tas vnk nesalocītos, jo spieķu ir pārāk maz.
(atceramies šīgada video ar kādu no sprinteriem finiša spurtā, nevaru linku atrast, bet bija iekš foto-spam topika)
By Atis 08.09.2010 08:48:17
Member+ · 1,591 commentsCilvēki brauc pa treiliem un nobraucieniem kalnos kur nav pacēlāji un ar AM/DH velosipēdu tur tikt augšā ir pagrūti.
Tu gribi teikt, ka šitā baterija var aizvietot pacējāju?
Kautkā neticas. Tas varbūt tiešām ir slinkiem cilvēkiem, lai paripinātos pa lēzanāku reljefu, nelieliem uzkalniņiem.
By emils 08.09.2010 10:22:34
Member · 4,816 commentsbija kkad kkur video, kur štatos sieviete uztaisījusi līdzīgu kko un vizinās pa pilsētu.
By eagle 08.09.2010 15:05:41
Member · 259 commentskā tu zin, kas tur par spieķiem tam vieglajam ratam.. moš vispār tur titāns vai kas cits serdē. Jebkurā gadījumā aplokam pašam jābūt pietiekami stipram, lai līkumos/slodzē tas vnk nesalocītos, jo spieķu ir pārāk maz.
(atceramies šīgada video ar kādu no sprinteriem finiša spurtā, nevaru linku atrast, bet bija iekš foto-spam topika)
Es arī apskatīju Lightweight stendu. Sāk parādīties šosejas rati, kur spieķis vairs nav redzams tā klasiskahā izpildījumā. Spieķi ir karbona zirneklis, pie rumbas stiprinās ar gredzenu, konstrukcija diezgan interesanta. Šāda veida rati jau tuvākajā laikā ceļos arī uz LV un būs pieejami visiem interesentiem. Ratu komplekta svars 1000g.
By Andersons 08.09.2010 15:19:28
Member+ · 2,639 commentsKhmmm cik tad maksās tādi rati, tie tad LV domājams būs paceļami tikai izredzētajiem.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By LOOK 01.09.2010 11:49:01
Member# · 2,704 comments