Viendienas MTB Polijā

Avatar

By anlens 28.08.2010 22:00:59

Local.Auth · 1,172 comments

nu redz, nemaz tālu nav jābrauc ( nosacīti ) lai izbaudītu visas MTB ekstras.
Bet malači , cīnījāties godam , un mēs sekojām jūsu gaitam.
Par bremzēm, kritieniem, nosalšanu, tas jau ir cits stāsts, pareizāk sakot pieredze..
Veiksmi mājupceļa !
un gaidam lēto alu smile, vai bikoveru

Avatar

By raiter 29.08.2010 00:39:46

Member+ · 3,346 comments
rages wrote

Šlekam diskābelis? Par ko? Iebūvēja motoru smile

Šleks trasē apdzina Kaiseru:) Org-iem nekas neatlika ka iedot DSQ:)

Bet ja nopietnie, tad briestam iet un orgu-s atskaldīt par tādu nekaunību.


Avatar

By Atis 29.08.2010 01:25:37

Member+ · 1,591 comments
anlens wrote

Visu cienu Foxsam -     7    M2

Jā cieņu, protams, bet atpaliek nieka 1h no līdera.

Avatar

By raiter 29.08.2010 11:40:10

Member+ · 3,346 comments

Merfija-Sleka likums, sodien polijaa spiid saule:)
Esam celja juutiis atpakalj.
(Sleks atsaacis runaat. Buus atguvies pec vakardienas sagraaves).


Avatar

By Kaspars 30.08.2010 02:24:56

Banned · 2,164 comments

Beidzot ir sanācis tikt mājās. Tiesa, ne savējās. Kāja lupatās, potīte arī uzpampusi. Pēc pāris stundām, bez miega, tādā kondīcijā mēģināšu tikt uz Jelgavu. Bet tas ir mazākais. Ričukam beņķis salauzts, neesmu pārliecināts, bet izskatās ka arī rāmī plaisa(nav, nav pie sēdekļa trubas). Pārējo nav īsti laika apskatīt, šonedēļ izjaukšu un tad redzēs. Milzīgs paldies visiem kas palīdzēja un atbalstīja grūtajos brīžos. Kad būšu atguvies, tad uzrakstīšu kā gāja un cik ļoti negāja.


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By raiter 30.08.2010 03:14:28

Member+ · 3,346 comments

Lūk arī mūsu varonis, 18.vietas ieguvējs, Polijas dubļu arājs - FOX
http://picasaweb.google.com/zenek.marat … 9142975618

P.S. Poļu forums pilns ar linkiem uz galerijām.


Avatar

By anlens 30.08.2010 07:35:25

Local.Auth · 1,172 comments

izskatās kā tikko iznācis no peldes smile

Avatar

By MrKey 30.08.2010 09:04:36

Member · 429 comments

Jā, tas nav sēdēt mājās pie TV/interneta!
Bija labi/interesanti palasīties un pasekot līdzi! smile

Ps. Raiter, kādi kluči tev izbeidzās distancē - bija jauni/lietoti, kāds materiāls?

Last edited by MrKey (30.08.2010 09:43:29)


Only perfect practice makes perfect.

Avatar

By FOX 30.08.2010 09:56:35

Member+ · 5,298 comments

Bildēs tas viss neizskatās tik skaisti, kā bija dzīvē. Arī mans universālais riepu komplekts mani pievīla (arī Šleku). Priekšā Rocket Rons bija ļoti ok, bet aizmugurē esošais Furious Fred gan derēja tikai asfalta kāpumiem. Visur citur nenormālā slidināšanās un spolēšana. Bet braukt jau varēja....


TREK Supercaliber

Avatar

By klanisss 30.08.2010 10:06:43

Member+ · 212 comments

Kad atiesiet ,lūdzu arī analīzi ar secinājumiem un ierosinājumiem! Būtu prieks mācities no citu kļūdām!

Avatar

By Deryl 30.08.2010 10:43:43

Member+ · 737 comments

Visu cieņu! "Respekt i uvazhuha" smile
Atpūtieties un ļooooti gaidam sīkāku atskaitīti.
Paldies


"Uzvara pār sevi - vienīgais triumfs, kurā nekādu nopelnu nav veiksmei."
F. Šillers

Avatar

By Atis 30.08.2010 11:22:55

Member+ · 1,591 comments

Šitādā laikā tak jāliek dubļu riepas. Tas ir to vērts. Nebremzēja jau tik ļoti uz asfaltiem, bet toties saķere ir kautkādā stabilā līmenī. Man tur poļos sanāca sagriezt aizmugurējo riepu, un par cik līdzi bija dubļinieces, tad liku dubļinieci. Biju patīkami pārsteigts, pa saķeri. Pēdējais posms mums tur arī bija dubļaināks, litutiņš smidzināja. Bet tik kādus ~20km. Bet jus te izskatās gandrīz visi 100 tādi kā arumi??
Karbona vietā jāliek alumīnijs, tad nebūs tik žēl, ka uz kāda akmentiņa dabū skrambu uz skaistā karbona. Ķēdes arī visem droši vien ārā metamas smile Jā, un interesanti palasīt atsauksmes par klučiem. Ja kāsam db kluči izdzīvojuši, tad lai padalās kādu  modeli, marku lieto big_smile
Šturnts par dzelžiem, galveniais, lai pašiem viss OK un velosezona nav jāpārtrauc dēļ kādas traumas!

Avatar

By Kaspi4 30.08.2010 11:24:38

Member++ · 2,282 comments

432_O0C7492.jpg

Pirmie 15 km bija mazāk dubļaini, pēc tam visu laiku dubļi traki. Iemetīšu bildes no klučiem kādi jauni pēc gonkas izskatās.(metāliskie). Biju nomainījis nedēļu pirms gonkas. Rotoriem kirdikt, uzlikas var ar pirkstiem locīt cik plānas.

http://picasaweb.google.lv/115048856329 … 12/Damage#

Nesķirotas bildes no manis, draudzenes fotoaparātu neriskēju ņemt līdzi pašā sacīkstē(un labi ka tā)

http://picasaweb.google.lv/115048856329 … 12/Krakow#


Interesantas bildes no Sportograf,

http://www.sportograf.de/bestof/880/index.html


Polis ar ielicis kluču bildes

http://zapodaj.net/4633ff0ff183.jpg.html

KKTK
http://lh4.ggpht.com/_6OTHGLORS2g/THlou … C01065.JPG
http://lh6.ggpht.com/_6OTHGLORS2g/THlqC … C01117.JPG
http://lh5.ggpht.com/_6OTHGLORS2g/THlrg … C01183.JPG
http://lh4.ggpht.com/_g1dLFkoNRsY/THoU8 … resize.jpg
http://lh3.ggpht.com/_pWXo6vvrf3o/THzoU … 020461.JPG

Armancs
http://lh4.ggpht.com/_6OTHGLORS2g/THlpw … C01107.JPG
http://lh4.ggpht.com/_g1dLFkoNRsY/THoUB … resize.jpg
http://mtb.webworld.pl/galerie_data/gal … 0C9417.jpg


FOX

http://lh4.ggpht.com/_OKOO8QkqUgM/THlHo … G_7980.jpg
http://lh3.ggpht.com/_OKOO8QkqUgM/THlHo … G_7981.jpg


Kopā

http://mtb.webworld.pl/galerie_data/gal … 0C7312.jpg

P.S. Sutiet finansiaalas pretenzijas kaa PM


Pagaidām pirmo aci un roku uzmetot:

1)Uzlikas abas
2)Rotori abi
3)Gultņi abas rumbas visi
4)Gailītis
5)Pārslēdzēja rullīši.
6)Trosītes?

Nebutu tik lielas izmaksas, super gonka. Tik dublju riepas vajag.

Megas dati mani:

68.45 km
4.45 h
160 bpm average
193 bpm max
14.4 km/h avg (pēdējie 6 km pastaiga)
46.3 km/h max (nevareja skriet bez bremzem)

Altimetrija sagljukoja sad

P.S. Nokon ir speeks.

Ja zinātu kāda trase, tad brauktu ar http://bontrager.com/model/04314 Priekšā 2.0 Aizmugurē 1.8


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By KKTK 30.08.2010 11:36:48

Member+ · 2,298 comments

Tīzerim trīs bildes, pārējās (man viņu daudz nav) kaut kad dziļi šovakar/naktī...

Avatar

By raiter 30.08.2010 11:39:19

Member+ · 3,346 comments

Man Hayes9 bremžu kluči lietoti Vietalvas maratonā un treniņos. Izbeidzās polijas 50-tajā km. Klučiem keramiskās daļas proams nav:) Metāla pamatne par 1/3 plānāka big_smile
Par visu sīkāk vakarpusē....


Avatar

By Atis 30.08.2010 11:43:15

Member+ · 1,591 comments

Jā ... esmu šokēts par klučiem. Kā pārējiem, arī tikpat slikti? Tad jau reāli izmaksas uz detaļām, vien sanāk kādi 100Ls (Diski, kluči, ķēde, kasete), ja nakas lielāks nav noklājies.

Avatar

By KKTK 30.08.2010 12:39:25

Member+ · 2,298 comments

Man:
10km - sākās čainsaks vidējam zobratam. Lietoju vai nu lielo vai "vecmāmiņas" zobratu.
20km - pakaļējo bremžu hēbelis pirmo reizi atdūrās ručkā. Tāpēc tālāk pirms katra otrā lielāka nobrauciena pagriezu (BB7) bremžu klucīšus tuvāk. Un centos bremzēt vairāk ar priekšu. Kluči Rougi, Api un čehu kalnus brukuši metāliskie avid.
40km - bremžu klucīši bija beigušies gan aizmugurei, gan priekšai (kautkādi neorģinālie metāliskie bija jauni). Bleķi strīķējās ar nelabu skaņu un stāvākās vietas smaku. No tā brīža bija stingri jāskatās slīpums un trase. Stāvajās vietās skrēju lejā. Citās centos ar tiem plikajiem bleķiem sabremzēties. Bet pārējās vietās lidoju ar domu, gan jau savākšos wink
61km - konstatēju, ka dubļi ik pa laikam nobīda spidometra magnētiņu un spidometrs vairs nerāda īsto attālumu. Tāpēc ēdu kad gribējās nevis gaidīju ēšanas punktus.
~65km - čainsaks sākās mazajam zobratam, bet vidējajam beidzās - tik kaut kādos galējos kasetes zobratos vēl jo projām rāva klāt.
~90km - ierāvu ķēdi starp rāmi un mazo zobratu, bet salīdzinoši ātri izrāvu.

Dziļi pētījis neesmu, bet jāmaina bremžu kluči, visas trosītes, slēdža rullīši, rotorus jau sen gribēju mainīt smile

Last edited by KKTK (30.08.2010 14:21:32)

Avatar

By Armancs 30.08.2010 14:27:16

Member+ · 176 comments

Velosipēds virspusēji apskatīts, pēc nomazgāšanas izskatās normāli.
Vispārējs izsmeļošs brauciena apraksts, ja būs laiks, taps šodien vai nekad, taču teikumi galvā jau rindojas.

Tehniskais kopsavilkums:
Velosipēds kopumā noripoja godam.

Visi ātrumi līdz pat finišam pārslēdzās bez iebildumiem, beigās mazliet pretojās priekšējais pārslēdzējs pret iešanu uz mazo zobratu, taču uzsišana ar dūri visu atrisināja.

Trosītes: jātīra, normāla apkope

X.O pārslēdzēja rulīšos (pirmā sezona), šķiet, vairs nav gultņu. Jāmaina.

Chainsucks vai ķēdes raušana piemetās uz pāris minūtēm kā sīkas šķavas, taču pēc kaut kā piedilšanas pazuda uz neatgriešanos. Nekādas ķēdes čīkstēšanas! Uzsitu sev uz pleca par rūpīgu eļļošanu: Joe's chain lube for DRY condtions - divreiz! rūpīgi iesmērēta ar 6 stundu starplaiku. Pēc tam pa virsu ar StarBluBike WET lube.

Riepas Geax Saguaro http://www.geax.com/en/products/?cat=2&prod=4 (smagas, toties baltā krāsā). Uzliku kā notubes ar Geax PitStop TNT šķidrumu: četras zvaigznes no piecām, ņemot vērā, ka tās tomēr nav domātas slapjam laikam. Jau pirmajos kāpumos biju krietni un patīkami pārsteigts par saķeri.

Bremzes.... nepārtraukta šņākoņa jau kopš pirmajiem kilometriem. Nepatīkamas sajūtas, kad nopietnā nobraucienā rokturi atduras stūrē. Ap četrdesmito kilometru aizmugurē skaņa kļuva ritmiski melodiska un piecdesmit piektajā kilometrā bremžu vairs nebija vispār. Apgriezu riteni otrādi un pakaļējo ratu varēja pagriezt tikai ar spēku, viens no klučiem pilnībā pārdilis un sabirzis un ieķīlējies, rotors rīvējas gar bremžu cilindrīti. Turpmāk ar varu apspiedu instinktus spiest pakaļējo bremžu rokturi. Priekšējās bremzējās tikai ar metālu, kliedzot tā, ka raudāt gribējās. Kluči, protams, pirms sacensības tika uzlikti metāliskie un jauni.
http://fotki.lv/lv/armancs/comments-31699269/

Rotori, tādi švīkaini. Laikam jāmaina.

Crossmax priekšējā rata vismaz vienu gultni jutu bēdājamies, šķiet, bēdājas arī pakaļējā rata gultņi. Iespējams, ka jāmaina, bet varbūt arī ne. Kad izjauks, redzēs.

Brīvrumba: bija padilusi jau iepriekš un kustējās, tādēļ kāpumos ķēde nedaudz lēkāja pāri diviem lielākajiem kasetes zobratiem. Dubļi palīdzēja vēl nedaudz. Jāmaina

Monobloka gultņi: jāpajauc, varbūt sasmērēšana atveseļos

Pedāļu gultņi: kustas, bet griežas. Šo sezonu vēl nobrauks

Ķēde: izmetam, pēc sacensības tik un tā bija paredzēts mainīt

Kasete: kad uzliks jauno ķēdi, tad redzēs.

Rāmis: Vietalvā iegūtās rētas aizlāpītas ar jaunu karbona šķiedru un izskatās vīrišķīgi.  Kārtīgi jānomazgā un jānospodrina.

Secinājums - būs ar ko vakaros nodarboties:)


Dažas bildes (caur telefona vāro objektīvu) no pirmās dienas treniņbrauciena Beskidos un tūlīt pēc sacensībām
http://fotki.lv/lv/armancs/761160/

Last edited by Armancs (30.08.2010 15:12:47)

Avatar

By Atis 30.08.2010 16:11:22

Member+ · 1,591 comments

http://www.bikeradar.com/gear/category/ … r-2in-9241 - tieši tā, šitās ir pareizās riepas! Jones Mud-x, 2.0, tubless ready. Nesen pēdējās nopirku Trekā.

Last edited by Atis (30.08.2010 16:18:34)

Avatar

By raiter 30.08.2010 16:47:12

Member+ · 3,346 comments

Šis nav topiks ar ieteikumiem "ja es būtu zinājis, tad paņemtu DH riepas.... ah jūs, paši vainīgi ka ar nepareizo proķi braucat....".
Ja kāds sekoja līdzi šim topikam, vai laika prognozēm, tad vēl līdz piektdienai krakovā solīja +22 un saulīti smile.
Lietus pārsteidza pat poļus un čehus.

Un vispār: Man KURJERS (paldies viņam) aizdeva NobbyNic - priekšai: ar stūrēšanu nekādas problēmas, idēali. 30min pirm starta aizmugures RR pārmainīju uz Corratec FatMan 2.3. Un tāpat slīdēja, bet jutos stabili...
Ja vēl tik bremzes būtu un ātrumi slēgtos...

Last edited by raiter (30.08.2010 16:50:03)


Avatar

By MrKey 30.08.2010 17:13:19

Member · 429 comments
Atis wrote

http://www.bikeradar.com/gear/category/ … r-2in-9241 - tieši tā, šitās ir pareizās riepas! Jones Mud-x, 2.0, tubless ready. Nesen pēdējās nopirku Trekā.

Bontrager's Mud X TRs offer the best balance of grip and speed of any winter tyres we've tested.

Sanāk, ka tas, kas pie mums darās ārā, ir Winter?


Only perfect practice makes perfect.

Avatar

By Kaspi4 30.08.2010 17:39:39

Member++ · 2,282 comments

Nu Anglju winters pa lielam musu rudenis ar ir.


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By Kaspars 31.08.2010 12:27:18

Banned · 2,164 comments

Nu arī es esmu kaut cik ticis pie dzīvības.

Ričuka apskats :
Ķēde metama, vismaz labi bija tas, ka jau 1.5k km bija norullēti, tāpēc nav pārāk liela škrobe mainīt.
No kluciem arī nekas daudz nav palicis. Rotori gan nav tik traki sabeigti, bet tāpat šis kaļosu komplekts visdrīzākais tiks lietots treniņos ar šiem pašiem rotoriem.
Gultņi abiem ratiem jāmaina, BB30 monobloks arī negriežas, jāaizved izjaukt un tad jau redzēs kas tur darās.
Pedāļi negriežas, jāizjauc un jāskatās vai gultņi glābjami vai nē.
Beņķis savu nav izturējis, metams.
Pārslēdzēja rullīši spēcīgi padiluši, braukt ar tādiem var, bet tāpat drīz jāmaina.
FSA afterburner klanim lielais zobrats ar manāmi padilušāks nekā bija.
Kas notiekas ar trosītēm vēl nav skaidrs. Cerams, ka tīrīšana un eļļošana būs pietiekama.
Kasete vēl braucama, atstāšu treniņiem.
Dakšai lokauts nenāk vaļā. Varbūt iztīrīšana palīdzēs.
Brīvrumbai parādijies neliels gājiens. Braukt netraucē.
Formu izmazgāju, tāpat netīra. Ja nesanāks iztīrīt, tad metama.
Rāmi vēl līdz galam neesmu pārbaudījis, jo nevaru dakšu noņemt, karbona spaceris tā iesēdies, ka ar roku nevar noņemt. Iepilināšu eļļu un mēģināšu noņemt.

Ar pašu tagad pēc divām dienām viss ir daudz maz kārtībā.

P.S. Gaidu konta numuru.

Last edited by Kaspars (31.08.2010 12:28:57)


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By raiter 31.08.2010 12:54:06

Member+ · 3,346 comments

Sanāca gari, bet nolēmu padalīties ar sajūtām:
Sākšu ar to, ka uz Poliju izbraucu ar temperatūru un pamatīgām iesnām. Pa ceļam norītās zāles lika sevi manīt Čehijas kalnu treniņbraucienā, jo pēc ilgiem laikiem atkal sāku just savu sirdi big_smile, un pulss lēns:(. Taču tieši tādēļ ka jutos slims,  uz gonku uzvilku 2 kārtas un  kreklu ar garām rokām, un tā bija pareizā izvēle Nr1.
Rīgā man priekšējam ratam NobbyNic aizdeva Kurjers. Savukārt līdzi biju paņēmis Corratec FatMan (ja nu pēkšņi kas...).  Uzliku to aizmugurei 30min pirms starta. Riepa domāta vairāk smiltīm, bet vija ļoti ok (pariazā izvēle Nr.3).
Taktika bija vienkārša: Pirmo reizi kalnos (lilos pauguros ), pirmo reizi 100km un vēl pēc slimošanas – nolēmu sākumu pietaupīt, lai spēku atliktu beigām. Vienojāmies, ka tā kā iespējams braukšu pēdējais, vedu kameras/ pumpjus/ rīkus (tobiš esmu tehniskais transports) smile
Līdz ar vārdiem „Starts" no debesīm sāk gāzt lietus. Sākam braukt pa pļavu-vannu. Sparīgi turos aiz Foxa, līdz kādam asvalta pagriezienam, kur nobyNic priekšā parāda „veco triku  ar lielajām gumijas pumpām pa slapju asvaltu". Savācos, noturos, ... bet Fox gabalā. Pirmajā kalnā uz slīpas takas tā kā „nogūlos uz sāniem", garām aizbrauca KKTK. Tālāk pa grantenēm un ceļiem piekopu X-sporta gonkās atstrādāto „klasisko atsēdēšanas skolu". Kalnus pārcietu, taisnajos izpaudos, nobraucienos -  ar prātu...
Šur tur pa malām jau vīri maina riepas, kāds čāpo atpakaļ. 
18 km (pie lidlauka) ieragu Šleku (Kasparu) ar kameru rokā un pārdauzītu celi.(!!!) Ķēros pie „tehničkas" pienākumu pildīšanas, sapumpēju riepu, salēju viņam uz brūces dzērienu. Pa šo laiku mums garām aizbrauc visi, pat meitenes... Kamēr ņemos ar riepu, salīstu un sāku salt...
Dodamies ceļā, Šleks demoralizēts, centos uzmundrināt... Puisis pārslis, nav pieradis braukt pa beigām. Man ne pirmā reize smile . Lēnām ķeram pa vienam polim, bet  kopumā trase baisi tukša. 25.km nobraucienā labi nolikos. Šleks pārjautāja vai neko nepazaudēju. Pārtaustīju kabatas –nācās desot atpakaļ kalnā un meklēt Armanda pumpi (būtu manējais, nemekētu big_smile ).
40-tie kilometri bija paši pretīgākie. Kāpšana augšā un šļūkšana lejā pa pilnīgiem māliem. Sāk salt. Šleks saka ka jākustas ātrāk, lai nenosaltu.
Mūs panāca Mega (60+km) distaneces elite. Visi brauca samērā izretojušies. Saksaitīju kādus 10 kas mums aizgāja garām... Kamēr piestāju uz WC, Šleks pazuda skatienam.
Pamazām iepraktizējos bīstamos nobraucienos braukt pa mežu, nevis pa dubļaino taku. Pāris reizes trāpiju uz krūma vai celma, bet vismaz braucu, kamēr citi kāpa lejā pa dubļeim ar kājām...
50 tajos Km pazuda bremzes. Aizmugure pirmā. Nobraucieni pārvērtās eksperimentā ar apdrošināšanas polisi Vairākas reizies pakritu, nepaņēmu līkumus. Kādā nobraucienā netrāpiju pagriezienā, knapi izvairījos no policista, kurš izmisīgi man rādīja ka jāgriezās pa kreisi, un norāvu uz acīm kukurūzu laukā. Ritenis palika pie kājām, viena kāja kā pēc cīņas ar tīģeri, sāns zils (to konstatēju tikai pirmdien). Pēc šī kritiena sapratu ka vairs neriskēšu.
Nesagaidīju barošanas punktu, rāpjoties kalnā iekodu kazenes, kukurūzas vāli. Pēdējā barošanas punktā polis prasa – vai braukšu tālāk. Es saku, ka nav jau izvēles – atbraucu 1000km lai piedalītos, jābrauc līdz galam. Viņš saka, ka būs buss, kas „kritušos" aizvedīs uz Krakovu.
Tikai šajā brīdī, es pirmo reiz sāku domāt, vai tomēr nepaņemt vilinošo „DNF medāli".  Ilgi domāju, grauzdams arbūzu un banānus.... Sapratu, ka pārsalis, bez bremzēm, bez slēdžiem un daļēji ejot kājām, atlikušos 30 km pieveikšu līdz ar tumsu:( Ilgi apdomāju, bet pieņēmu škiet pareizo lēmumu, ka gonka jābeidz.
„Līķu vedējs" – vecss Transit buss, bija jāgaida 40 min, tad savāca 6 kritušos. Braucām ilgi...

Jau viesnīcā, Kaspičs prasa – vai ja es zinātu kāda būs trase, vai tomēr brauktu 100km vai tomēr 60km. Es atbildēju, ka laikam tomēr pirmai reizie paņemtu 60km distanci.
Nu ko, 70 km es biju pievarējis, ...nefinišēju – tas slikti. Būs tagad gadu skrobe, un tad nākošgad jādodas 100-nieku pieveikt smile

Ieteikumi:
1.    Pirms kalnu gonkas jauna kasete, ķēde un bremžu kluči.
2.    Līdzi jāved kamera, pumpis, seškanši, laikam jau arī bremžu kluči.
3.    Obligāti līdzi papildus jaka (vieglprātīgi pēdējā brīdī izņēmu no kabatas un atstāju).
4.    Jāģērbjas pēc saviem ieskatiem, ne citu ieteikumiem.
5.    Labāk niknākas riepas. (Vēlreiz paldies PALDIES Kurjeram par Nikiem)
6.    Nepārvērtēt spēkus ar distances garumu (nepareizā izvēle Nr.1  )

Secinājumi:
Es piepildīju vairāku gadu sapni, pabraukt pa kalniem. Pēcpusdiena Čehijā-Slovākijā bija super !!!!!.
Pieredze no gonkas – nenovērtējama (uc LV „parketa" tādu iegūt nevar).
Paldies Foxam par uzaicinājumu braucienam,  un Kaspi4am, Šlekam (Kasparam), KKTK (a.k.a. Magelānam ) un Armandcam par SUPER-KOMANDU!

Tiekamies nākošgad Krakovā !!!


Avatar

By hilss 31.08.2010 13:24:31

Member+ · 865 comments

Jā... interesanti. Nez, kāda tā trase būtu sausā laikā? Pēc apraksta jau baigais karalauks sanāk.
Cik tad aptuveni izmaksāja brauciens, neskaitot pēc sacensību velo remontu un detaļu maiņu?

Avatar

By Edzjuss 31.08.2010 13:29:31

Member · 309 comments

Malači puikas, forši bija pasekot jums līdz, vakar skatījos bildes un tecināju garo siekalu, baigi pa kalniem gribas pabraukt...katrā ziņā ir prieks, ka mazās neveiksmes un cietusī tehnika nav mazinājusi cīņas sparu:)

Avatar

By ktn 31.08.2010 13:47:39

Member+ · 1,642 comments

Stāstītais uzskatāmi demonstrē, ka uz nopietniem mačiem ne tikai jābūt labā fiziskajā formā, bet arī jābūt gatavam bez asarām nomainīt pusi no riteņa. Respektīvi, jāpieskaita kādus 100 Ls. Man liekas, es neatceros, kad vēl būtu bijušas tik iedvesmas pilnas atskaites no pasākuma! smile

p.s. Uz haanja 100 brauksiet? Šodien pēdējā diena, lai pieteiktos pa lēto. Izskatās, ka esat iesildījušies un tad jau tik jāturpina! smile


Coffee & Racing. Adventures, too.