IJSA atkal spiests taisnoties par lielajām dalības maksām:
http://www.diena.lv/lat/sports/vasarass … bas-maksam
2009: http://www.diena.lv/lat/tautas_balss/la … pieejamaku
Last edited by Test (01.08.2010 16:24:12)
By endr4 01.08.2010 19:50:44
Member+ · 71 commentsUn? Kaarteejis sviestainais raksts un foruma posts..
Nekad VISI nebuus vienliidziigi un NEKAD viss nebuus par velti.. jo tad ir jaatrod muljkji kas straadaas par neko
By blieztunmaukt 02.08.2010 22:33:17
Member+ · 1,548 commentsUn? Kaarteejis sviestainais raksts un foruma posts..
Nekad VISI nebuus vienliidziigi un NEKAD viss nebuus par velti.. jo tad ir jaatrod muljkji kas straadaas par neko
iesaku painteresēties par jēdziena "trollis" nozīmi
By Kaspars 02.08.2010 22:50:26
Banned · 2,164 commentsNezinu kas tur pīkst un čīkst par dalības maksu, bet es pieteicos uzreiz kā atvēra reģistrāciju. Priekā!
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By Deryl 04.08.2010 22:03:57
Member+ · 737 commentsJaa, apjoma atlaide noteikti buutu labi. Domaaju, ka pat iespeejams piesaistiitu vairaak cilveeku!
"Uzvara pār sevi - vienīgais triumfs, kurā nekādu nopelnu nav veiksmei."
F. Šillers
By Ansis 05.08.2010 12:16:44
Member++ · 3,687 commentsUn? Kaarteejis sviestainais raksts un foruma posts..
Nekad VISI nebuus vienliidziigi un NEKAD viss nebuus par velti.. jo tad ir jaatrod muljkji kas straadaas par neko
Nepiekrītu.
Runa šeit iet par Vienības braucienu un par to, ka vārdam "Vienības" vajag saglabāt tā vēsturiski radīto nozīmi, t.i., ka pasākums tiek balstīts uz jēgu parādīt, cik valstī ir liela sabiedrības veselīgā daļa, kas spēj savākties riteņbraucēju vienībā. Kad Vienības braucieni tika atjaunoti 1995.g., šī ideja turējās visai labi. Reģistrācija bija LRF, samaksāt vajadzēja pavisam mazu naudiņu tikai par numuru. Bija arī sabiedrībā populāru cilvēku uzsaukumi par šo pasākumu pa radio un TV.
Nonākot IJSA rokās, Vienības brauciena ideja tīšām vai netīšam tiek ignorēta. Iegriežas SEB'iskās komercijas rullis, un tas arī viss.
Vienības brauciena vēsturiski radītā ideja un jēga būtībā bija tādi pati kā Dziesmu un Deju svētkiem. Par laimi, pēdējo organizēšana nav nodota komercaģentūras rokās, kam loģika ir tikai viena "gribi piedalīties - maksā tik daudz, lai mums būtu izdevīgi ar tevi ņemties!"
By madamilse 05.08.2010 13:32:44
Local.Auth · 118 commentsVelo apritē esam jau septiņus gadus,bet vienības braucienu esam ignorējuši. Zem šāda nosaukuma saprotam visu velomīļu braukšanu vienā distancē, visi savelkam savus skaistos velo apģērbus, saliekam sīčus sēdekļos vai piekabēs,kompānijā ņemam sievas,mammas utt. un visi kopā ripinam kaut 10 stundas. Ar smaidu uz lūpam, sveicieniem citām komandām,bez sacensību gara. Šobrīd tās ir parastas sacensības zem skaļa nosaukuma.
By KKTK 05.08.2010 14:36:47
Member+ · 2,298 commentsBet varbūt vienu tādu skaļu nosaukumu vajag. Piem. man daži darba kolēģi un draugi savu mūžu nevienās sacīkstēs nav braukuši, tik vizinās pa kvartālu. Kādas sacīkstes it kā arī gribētos, interese par velo sportu arī varbūt ir, bet tā pēdējā grūdiena nav, lai paši pieteiktos un aizbrauktu. Tad tas ir nakts brauciens, kur viņiem nav lampas, tad tā ir Ape kur es ar smīnu saku ka būs interesanti utt.
Lūk, šis tā saucamais Vienības brauciens izskatās, ka beidzot nostrādās. Tauta iekustēsies :]
Un kas zin varbūt nākamgad būs mums kāds jauns arī citu sacīkšu dalībnieks....
Last edited by KKTK (20.08.2010 12:34:22)
By Ints 06.08.2010 00:03:24
Member+ · 868 commentsRuna šeit iet par Vienības braucienu un par to, ka vārdam "Vienības" vajag saglabāt tā vēsturiski radīto nozīmi, t.i., ka pasākums tiek balstīts uz jēgu parādīt, cik valstī ir liela sabiedrības veselīgā daļa, kas spēj savākties riteņbraucēju vienībā. Kad Vienības braucieni tika atjaunoti 1995.g., šī ideja turējās visai labi. Reģistrācija bija LRF, samaksāt vajadzēja pavisam mazu naudiņu tikai par numuru. Bija arī sabiedrībā populāru cilvēku uzsaukumi par šo pasākumu pa radio un TV.
Nonākot IJSA rokās, Vienības brauciena ideja tīšām vai netīšam tiek ignorēta. Iegriežas SEB'iskās komercijas rullis, un tas arī viss.Vienības brauciena vēsturiski radītā ideja un jēga būtībā bija tādi pati kā Dziesmu un Deju svētkiem. Par laimi, pēdējo organizēšana nav nodota komercaģentūras rokās, kam loģika ir tikai viena "gribi piedalīties - maksā tik daudz, lai mums būtu izdevīgi ar tevi ņemties!"
Šoreiz pievienošos Anša viedoklim, jo ir acīmredzams ka zem skaļā nosaukuma "Vienības brauciens " tiek bīdīts visparastākais bizness, un pie tam nokāšot smuku naudiņu gan no dalībniekiem , gan sponsoriem, kuri arī uzķeras uz šī patriotiskā nosaukuma !Un šogad ņemot vērā to ka pasākums ir mēnesi pirms Saemas vēlēšanām ķēriens varētu būt liels. Kaut reāli mēs redzam to pašu SEBa klišeju ! Kādus pāris gadus atpakaļ no LRF puses bija info ka tulīt beidzas līgums ar IJSA par "Vienības brauciena" organizēšanu, un tālāk jau būs konkurss par labāko piedāvājumu, to vai ir bijis kas tāds, droši vien ka var komentēt citu pasākumu organizatori !!
Reāli tādam pasākumam vajadzēja būt par simbolisku samaksu ~ 2 Ls.Lai tiešām cilvēki no visas Latvijas varētu pulcēties kopīgā izbraucienā, kā arī katru gadu organizēt citā Latvijas reģionā, jo ne jau visiem velobraucējiem no Kurzemes vai Latgales ir iespēja tikt uz Siguldu !
By e518 06.08.2010 07:24:43
Member · 455 commentsReāli tādam pasākumam vajadzēja būt par simbolisku samaksu ~ 2 Ls.Lai tiešām cilvēki no visas Latvijas varētu pulcēties kopīgā izbraucienā, kā arī katru gadu organizēt citā Latvijas reģionā, jo ne jau visiem velobraucējiem no Kurzemes vai Latgales ir iespēja tikt uz Siguldu !
Karogs tev rokā ! Pamēģini par 2Ls no deguna noorganizēt satiksmes slēģšanu gan šosejas sporta, gan tautas braucieniem, ātrās palīdzības, dzirdināšanu, putru, medaļas, u.t.t.. Nau vairs treknie gadi, kad varēja piesaistīt kaudzi ar sponsoriem.
Izdarīsi, nevarēsi no braukt gribētājiem atkauties.
By Ints 06.08.2010 07:42:43
Member+ · 868 commentsReāli tādam pasākumam vajadzēja būt par simbolisku samaksu ~ 2 Ls.Lai tiešām cilvēki no visas Latvijas varētu pulcēties kopīgā izbraucienā, kā arī katru gadu organizēt citā Latvijas reģionā, jo ne jau visiem velobraucējiem no Kurzemes vai Latgales ir iespēja tikt uz Siguldu !
Karogs tev rokā ! Pamēģini par 2Ls no deguna noorganizēt satiksmes slēģšanu gan šosejas sporta, gan tautas braucieniem, ātrās palīdzības, dzirdināšanu, putru, medaļas, u.t.t.. Nau vairs treknie gadi, kad varēja piesaistīt kaudzi ar sponsoriem.
Izdarīsi, nevarēsi no braukt gribētājiem atkauties.
Nu tieši putra, medaļa un dzirdināšana arī ietilptu tajos 2,- Ls, par satiksmes regulēšanu - ir pietiekoši daudz CP ekipāžas kurām svētdienā iekrīt dežūras, viņu darbs tiek apmaksāts no nodokļu maksātāju naudas, tad kapēc viņiem ir jāmaksā dubultā tikai par to ka viņi 4h atrodas pasākumā ???? Pārējo varētu arī nosegt sponsori. Un arī paši braucēji varēti pieciest mazāku komfortu ! Un ja reiz tas ir "Vienības brauciens" tad varbūt iztikt bez rezultātiem, tas arī samazinātu izmaksas.
Kā rakstija madamilse, tad tiešām visi savelk savas smukās komandu, vai darba kolektīvu formas, sasēdina visus radus un draugus uz velo un dodas vienā smukā izbraucienā, bez stresa,bez grūstīšanās, necīnoties par labāku koridoru un taml. Nebūs cepiens kad kāds ir pastumts Siguldniekā !
"Vienības brauciena "ideja jau nav sacensība bet gan vienotība !
Last edited by Ints (06.08.2010 07:45:20)
By Jānis 06.08.2010 08:31:39
Member · 95 comments[ Un ja reiz tas ir "Vienības brauciens" tad varbūt iztikt bez rezultātiem, tas arī samazinātu izmaksas.
Kā rakstija madamilse, tad tiešām visi savelk savas smukās komandu, vai darba kolektīvu formas, sasēdina visus radus un draugus uz velo un dodas vienā smukā izbraucienā, bez stresa,bez grūstīšanās, necīnoties par labāku koridoru un taml. Nebūs cepiens kad kāds ir pastumts Siguldniekā !"Vienības brauciena "ideja jau nav sacensība bet gan vienotība !
Te jums ir vienības brauciens bez maksas, bez rezultāta un diezgan apmeklēts: http://velo.kuldiga.lv/velodiena-2010-noslegusies/
Last edited by Jānis (06.08.2010 10:57:57)
By Deryl 06.08.2010 10:38:06
Member+ · 737 commentsTe jums ir vienības brauciens bez rezultāta un diezgan apmeklēts: http://velo.kuldiga.lv/velodiena-2010-noslegusies/
Tiešām izskatās, kā viens kārtīgs vienības brauciens!
"Uzvara pār sevi - vienīgais triumfs, kurā nekādu nopelnu nav veiksmei."
F. Šillers
By raiter 06.08.2010 10:53:59
Member+ · 3,346 comments90-tajos vienības brauciena dalībnieku skaits neprasīja tik lielu un ilgu satiskmes slēgšanu, un organizēšanu.
Nevar salīdzināt 1995. un trekno 2005 (salīdziniet cik 95 maksāja piens (20 sant paka, benzīns ~ 35 Santīmi, utt).
VIenības braucienu, ar cēlo mērķi - VISIEM PAR BRĪVU var organizēt vienīgi ar valsts (pašvaldību) atbalstu - t.i. tie paši spnsori kļust valst, un visu dotē. Pieļaju ka 95.gadā dotācijas no valsts bija iegūt vieglāk, nekā tagad (kad nedotē vairs neko).
Tādēļ, ja vien šis pasākums nekļūst par valsts organizētu un balstītu, tad nav ko gaidīt ka tas būs bezmaksas un par velti (ja nu vienīgi Fliks pēķšņi visu nopiķos )
Pilnīgi droši varu pateikt, ka tāda apmēra pasākumu (cilvēku skaita, trašu un slēdzamo ceļu apjoma ziņā) noorganizēt ir jāmāk.
Ja kāds to uzņemas organizēt IJSA vietā (par velti protams ), tad uz priekšu.
Ja ne, tad nav ko kritizēt.... Jā, dārgi, bet biļete uz 2 h amerikāņu filmu maksā 4 LVL (un putru nedod, un tusiņa nekāda:) )... Tad ja mēs esam gatavi tos 4 LVL atdot holivudai, vai ir žēl 8 LVL par vienas vienībars braucienu ar draugiem?
Last edited by raiter (06.08.2010 10:54:29)
By voldemars 06.08.2010 11:27:11
Member · 63 commentshttp://velo.kuldiga.lv/velodiena-2010-noslegusies/
VISU CIEŅU KULDĪGAI KA IR SPĒJĪGA SARIKTĒT ŠĀDU PASĀKUMU!
par dižo vienības braucienu:
gan jau ka uzradīsies ne viens vien puķu puika un buldozers, kuri rullēs pa priekšu līdz pirmajam līkumam un tēlos patriotus!!!! kā arī atradīsies tādi, kuri no viņu klātbūtnes čurās biksēs!:))
lai jau kāds bīda "SAVU BIZNESU", ja tik ļoti vēlas! katra brīva izvēle par piedalīšanos! gribi stutē, negribi, izdomā pats sev maršrutu un vienojies ar draugiem , paziņām kā pavadīt brīvo laiku!
ne jau par žēlumu ir runa , Raiter, bet par to ka ne visi var atļauties, kā arī ne jau visi zin cik maksā holivudas grāvēji!
p.s. PAĒDUŠAIS, NEĒDUŠO NESAPRATĪS!
By Grafomāns 06.08.2010 12:16:57
Member · 186 commentsIeraudzījis summu LVL 8,00 Pie sevis nospriedu - Vecīt, tu vari to atļauties!
Bez tam vēl 10 LVL atlaižu kuponu dabūju ar Ulmani virsū. Tad vēl medāli un putru došot:)
Qu'ils mangent de la brioche
By gustavox 17.08.2010 20:26:58
Member · 8 commentsMan ar sacensību cena liekas neadekvāta un liekas ka tas ir Japiņa biznesa plāns nevis tautas brauciens! Noteikumi nolikumā ar liekas diezgan dīvaini..piemēram tas ka es maksāju lielu naudu lai trase tiktu noorganizēta,bet man jāievēro satiksmes noteikumi,tad pie sarkanā jāapstājs arī gonkas laikā?
• Katrs sacensību dalībnieks dalībnieka anketā ar savu parakstu apliecina: ka uzņemas pilnu atbildību par savu veselības atbilstību izvēlētās distances veikšanai un ka ievēros satiksmes noteikumus.
• Sacensību organizatori nenes atbildību par dalībnieku iespējamām traumām sacensību laikā.
• Sacensību organizatori nenes nekādu atbildību par bērniem, jaunāki par 1998.dzimšanas gadu un paņemti līdzi distancē.
• Startā iestājoties nepareizā koridorā, naudas sods 20 Ls apmērā + starts no pēdējā koridora.
By IvarsM 17.08.2010 22:40:18
Member · 301 commentsMan arī liekas, ka šis pasākums ir visai ciniska naudas nokāšana patriotiskā mērcē. Tas šajā izpildījumā nedrīkstētu saukties par"Vienības" velobraucienu. Es vēl saprastu, ja nauda jāmaksā par piedalīšanos šosejas un MTB sacensībās, bet prasīt to pašu naudu par pavizināšanos pa Vidzemes šoseju nav adekvāti. Šis brauciens varētu saukties par "Vienības"velobraucienu tikai tad, ja tautas brauciens maksātu ne vairāk par tiem pašiem 2 LVL.
Kas attiecas par izmaksām... man liekas, ka IJSA pamatīgi uzvārās uz SEB posmiem. Neriskēšu minēt cik tieši, taču man liekas pietiekami, lai par to varētu atļauties noorganizēt vienu patiešām tautas vienības braucienu ar minimālu dalības maksu.
By eliina 18.08.2010 08:32:08
Member · 225 commentsno Komerclikuma:
(1) Komersants ir komercreģistrā ierakstīta fiziskā persona (individuālais komersants) vai komercsabiedrība (personālsabiedrība un kapitālsabiedrība).
(2) Komercdarbība ir atklāta saimnieciskā darbība, kuru savā vārdā peļņas gūšanas nolūkā veic komersants. Komercdarbība ir viens no uzņēmējdarbības veidiem.
Ņemot vērā, ka Igo Japiņa Sporta aģentūra ir SIA, tad nesaprotu, kāpēc lai viņi nepelnītu? Varbūt priekšlikumus un lūgumus par vienības braucienu kā bezmaksas un no valsts/ pašvaldību puses subsidētu pasākumu ir vērts iesniegt attiecīgajās pašvaldību vai valsts struktūrās, kas ar šādiem jautājumiem nodarbojas?
By novērotājs 18.08.2010 14:36:48
Member+ · 1,912 commentsIr dzirdētas runas, ka Japiņam nākoties maksāt federācijai par tiesībām organizēt Vienības braucienu. Ja tas neatbilst patiesībai, ceru, ka zinošāki ļaudis palabos. Ja tomēr atbilst, tad tas varētu būt vēl viens dalībmaksu sadārdzinājuma iemesls.
By parazutis 18.08.2010 14:37:33
Member+ · 757 commentsKaa var ieveerot satiksmes noteikumu puntu par braukshanu peec iespejas tuvaak labai brauktuves malai? Vai apsteigt pa labo pusi arii nedriikstees?
By pumpido 18.08.2010 15:25:20
Member+ · 322 commentsIr dzirdētas runas, ka Japiņam nākoties maksāt federācijai par tiesībām organizēt Vienības braucienu. Ja tas neatbilst patiesībai, ceru, ka zinošāki ļaudis palabos. Ja tomēr atbilst, tad tas varētu būt vēl viens dalībmaksu sadārdzinājuma iemesls.
Manuprāt, tās ir pilnīgās muļķības un pie tam vēl arī absurdas. Var tikai minēt, kas tādas muļķības varētu izdomāt un vēl "laist tādas baumas tautā". 1) Vienības velobrauciena "brends" federācijai nepieder un tā nevar nevienam ne aizliegt, ne atļaut tādu pasākumu rīkot. Federācija var iekļaut kādu pasākumu savā kalendārā, vai neiekļaut, bet Vienības brauciena gadījumā tam nav pilnīgi nekādas nozīmes, jo tas ir cita rakstura pasākums; 2) Organizatoriem ir jāmaksā UCI (Starptautiskajai riteņbrauksanas federācijai) par sacensību iekļaušanu UCI kalendārā (Ir sacensības, kas ir UCI kaledārā un kurām tad ir UCI kategorija un ir tādas, kas nav. Tādas sacensības šogad, piemēram, ir 5 vai 4 posmi no 6 SEB MTB posmiem (Smiltene, piemēram, nav), bet man liekas, ka arī to IJSA vietā maksā federācija (un nevis otrādi, kā tam pēc loģikas vajadzētu būt). Pieļauju, ka kaut kas nav īsti tā, kā es te rakstu. Būti tiešām labi, ja kāds, kas zina tās lietas sīkāk, to te noliegtu vai apstiprinātu, bet pati doma, ka IJSA jāmaksā federācijai par tiesībām rīkot Vienības braucienu man liekas absurda.
Neaizmirstiet, ja kas nepatiks, Jūs no šejienes ātri izdzēsīs.
By taifuns 18.08.2010 21:59:30
Member · 80 commentsJa var Rīgā uztaisīt svētkus, un uzšaut gaisā daudz naudas,kāpēc vienreiz gadā nevar radīt prieku velomīļiem un noteikt dalības maksu par 3LS tautai un 5 LS sportam. Ir tikai viena izeja-jāvēl jaunas partijas, kas domā par tautu.
Kur palicis sapnis par Latviju
By IneseIJSA 19.08.2010 15:47:53
Member · 1 commentsIr dzirdētas runas, ka Japiņam nākoties maksāt federācijai par tiesībām organizēt Vienības braucienu. Ja tas neatbilst patiesībai, ceru, ka zinošāki ļaudis palabos. Ja tomēr atbilst, tad tas varētu būt vēl viens dalībmaksu sadārdzinājuma iemesls.
Manuprāt, tās ir pilnīgās muļķības un pie tam vēl arī absurdas. Var tikai minēt, kas tādas muļķības varētu izdomāt un vēl "laist tādas baumas tautā". 1) Vienības velobrauciena "brends" federācijai nepieder un tā nevar nevienam ne aizliegt, ne atļaut tādu pasākumu rīkot. Federācija var iekļaut kādu pasākumu savā kalendārā, vai neiekļaut, bet Vienības brauciena gadījumā tam nav pilnīgi nekādas nozīmes, jo tas ir cita rakstura pasākums; 2) Organizatoriem ir jāmaksā UCI (Starptautiskajai riteņbrauksanas federācijai) par sacensību iekļaušanu UCI kalendārā (Ir sacensības, kas ir UCI kaledārā un kurām tad ir UCI kategorija un ir tādas, kas nav. Tādas sacensības šogad, piemēram, ir 5 vai 4 posmi no 6 SEB MTB posmiem (Smiltene, piemēram, nav), bet man liekas, ka arī to IJSA vietā maksā federācija (un nevis otrādi, kā tam pēc loģikas vajadzētu būt). Pieļauju, ka kaut kas nav īsti tā, kā es te rakstu. Būti tiešām labi, ja kāds, kas zina tās lietas sīkāk, to te noliegtu vai apstiprinātu, bet pati doma, ka IJSA jāmaksā federācijai par tiesībām rīkot Vienības braucienu man liekas absurda.
Tā ir pilnīga patiesība - Igo Japiņa Sporta aģentūra maksā Latvijas riteņbraukšanas federācijai par tiesībām organizēt Vienības braucienu. Un par SEB UCI posmiem arī paši organizatori maksā, nevis federācija.
By cello 20.08.2010 01:17:48
Local.Auth · 4,686 commentsUi nu tik būs brēka kad visi gudrie prāti tiks pie datoriem savās darba vietās!!!
Kā visa tauta tiek izslaukta un IJSA+LRF milj. Ls katru gadu sabāž kabatās....
By e518 20.08.2010 08:04:48
Member · 455 commentsUi nu tik būs brēka kad visi gudrie prāti tiks pie datoriem savās darba vietās!!!
Kā visa tauta tiek izslaukta un IJSA+LRF milj. Ls katru gadu sabāž kabatās....
Skaitīt naudu svešā makā taču pie mums, letiņiem, ir normāla parādība.
P.S. Diemžēl !
Last edited by e518 (20.08.2010 08:05:14)
By Sams 20.08.2010 09:32:43
Member · 38 commentsUi nu tik būs brēka kad visi gudrie prāti tiks pie datoriem savās darba vietās!!!
Kā visa tauta tiek izslaukta un IJSA+LRF milj. Ls katru gadu sabāž kabatās....Skaitīt naudu svešā makā taču pie mums, letiņiem, ir normāla parādība.
P.S. Diemžēl !
Nepiekritīšu ka LRF saimnieciskās, vai tieši otrādi, nesaimnieciskās darbības apspriešana būtu'' skaitīt naudu svešā makā''.
Man no malas skatoties-parasti ierēdņi, kuri nau spējīgi piesaistīt federācijai papildu līdzekļus.
Uz doto brīdi akcents uz MTB-kas neprasa lielu līdzekļu piesaisti, bet vienai, vai vairākām paaudzēm jāuzaug nezinot kas ir
velotreks (ja nekļūdos Latvijā bija 4 treki).
Kopsavilkums-parasti funkcionāri, kuri par savu pamatdarbu uzskata naudas dalīšanu.
ps. Var jau būt ka pārspīlēju...
C. R. K.
By Test 01.08.2010 16:05:41
Member+ · 64 comments