Full Suspension XC

Avatar

By Raim 07.10.2024 13:16:04

Member · 5 comments

Sveki!
Parādījās vēlme apgreidoties no sava  2017.g. alumīnija hardteila uz full sus xc divirteni.
Bet, protams, pirms pirkt gribētos dzirdēt no braucējiem ar pieredzi, kā ir dzīvot ar full sus.
Interesē apkopju izmaksas, cik bieži tās jāveic, tiem pašiem gultņiem rāmī utt.
Plusi/mīnusi pret hardteilu, varbūt tieši pretēji, iemesli palikt pie hardteila un esošo, iespējams, apgreidot/utt.
Paldies jau iepriekš.

P.S.: Ja šāda tēma jau ir izķidāta kaut kur šajā forumā, iemetiet linku, uz sitienu neatradu.

Avatar

By Duff 07.10.2024 20:15:37

Member · 454 comments

labais, kas ar mani noticis, ir pāriešana uz FS no HT. Nekad vairs neņemtu HT.
Apkopēs rāmja gultņus nav nācies vēl mainīt un pārējās apkopes tās pašas + papildus amis.

Avatar

By MakeMeGoAway 07.10.2024 20:31:31

Member · 408 comments

Manuprāt, ļoti būtiski, lai ir iespēja lock-out uzmest abiem amīšiem kopā. Protams, ka var arī bez tā tīt uz priekšu, bet patīkamāk tomēr uz taisniem/līdzeniem gabaliem ir iespēja pasākumu kontrolēt no stūres.

Avatar

By Priede94 07.10.2024 21:56:13

Member · 263 comments

Kopš uzsēdos uz FS ar HT esmu izbraucis laikam reizes 2, abas salīdzinoši nesen... To, cik ļoti mainās brauktprieks nemaz nesākšu te stāstīt, pret HT nemainītu droši vien nekad.
Par uzturēšanu, 1x sezonā sanāk nomainīt visu gultņu/bukšu komplektu - pārlasīt piekari. Attiecīgi paskaties cik Tevis noskatītajam velo izmaksā šis komplekts + darbs. Apkopt aizmugurējo amīti, subjektīva sajūta ka aptuveni 2x dārgāk kā dakšu, bet protams te visā daudz mainīgo.
PS. Uz tirdziņu ies sezonu braukts M izmēra Scott Spark RC.


You can`t buy happiness, but you can buy a bike and that`s pretty close

Avatar

By kandrejevs 07.10.2024 22:46:02

Member+ · 774 comments

kā paveicas ar laikapstākļiem. ir bijis kad pēc vienas haanjas jāmaina pilnīgi viss. šobrīd 2 gadus neesmu pieskāries nekam, un arī neizskatās ka būtu vajadzība to darīt uz nākamo sezonu. izmaksas apmēram x2 pret hardtail, ja ne visi x3, ja tur vēl dropers un kāda cimperlīgāka piekare ar eksotiku.

no plusiem, FS piedod ļoti daudz un ātri var saņemties drosmi lielām muļķībām.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By jt 07.10.2024 23:40:23

Member+ · 1,202 comments

Pievienojos augstākminētājiem viedokļiem, FS ir way to go. Jā, būs dārgāk, bet ne tik ļoti, bet tas kaifs to atsver.

Avatar

By dizpark 08.10.2024 15:45:34

Member · 916 comments

Ja tavu ričuku apkopj serviss/meistars, tad jā - būs dārgāk, bet galva nesāpēs.  Ja līdz šim kopisavu HT pats, tad gan FS var būt neepatīkams pārsteigums. Ja kop savu ričuku pats, tad es ieteiktu pēc iespējas izvairīties no visādiem integrētiem risinājumiem - piem. troses/hidrolīnijas caur headsetu, integrētās stūres/ stutes.  Ir grūti, jo visi ražotāji iet šajā virzienā, bet daži aizgājuši tālāk, daži nav tik traki.

Avatar

By pedalny macho 08.10.2024 16:55:13

Member · 1,259 comments

mana izvēle ir Full Sus. Braucu jau vairāk ka 10 gadus ar tiem, bija vairāki ražotāji. Katram savs raksturs, bet apvieno viens man svarīgs faktors - mazāk stresa smile braucot jebkur. Ir HT braucēji, kas jautā: "a kur tu ar to (fullīti) brauksi?". Da jebkur smile tikai ar lielāko smaidu sejā, ka HT braucējam

LockOut nekad neesmu lietojis, jo izvēlējos FS tieši piekares dēļ. Ja viss saregulēts ka nākas, tad viss ir čotka gan meža taciņās un sāknēs, gan arī uz asfalta/granta ceļiem (kā vienmēr svarīga dakšas un amīša kvalitāte). Ja brauc sačos un svarīgas sekundes - lockout iespēja ir patīkams bonus.

Par integrētiem risinājumiem - nav svarīgi taisīsi pats vai meistars, rezultāts galvassāpes un papildus izmaksas (laiks, nauda vai abi kopā). Tas viss ir smuki, kad troses nav redzamas, bet serviss ir stipri čakarīgs, tāpēc arī dārgāks - bet te nav svarīgi vai tas ir FS, vai HT ričuks.

Last edited by pedalny macho (08.10.2024 16:56:52)


Sancho's Customs darbnīca. Pasūtam no rūpnīcas: BikeYoke / Magura / Favero / Damil / Berthoud / Acros

Avatar

By KasparsAA 08.10.2024 18:07:43

Member · 396 comments

Ja gribas lockus, vajas tos ņemt jau startā. Rāmja lock upgrade ir dārgi un trosi ne vienmēr var cilvēcīgi uzlikt

Avatar

By AndisFoto 08.10.2024 19:39:47

Member · 73 comments

Iesaku Orbea Oiz, bet pēdējos modeļos hidrolīnijas un troses nāk caur headset, ja vien nav AXS, tad tikai viena hidrolīnija un dropera trose, bet arī droperi var uzlikt AXS. Nomainīju rāmi gada sākumā un ar katru braucienu arvien lielāks gandarījums no pārejas uz FS. Tomē bija slapjš un dubļains, izjaucu piekari, iztīrīju un saliku atpakaļ, visur slēgtie gultņi, nekas nenotika. Viena īpatnība ar stūres lockout, vecākiem modeļiem nāk push-to-unlock jeb otrādi nekā parasti, līdz ar to, ja pērk atsevišķi rāmi, tad dakšu ir jāmeklē. Amis rāmī nāk specifisks Fox, jo remote lockout trose ir augšā, paslēpta rāmī, bet var uzlikt RS Flight attendant, tikai tas ir padārgs pasākums. Ir 100mm un 120mm versija vecākiem rāmjiem, jaunākiem nāk tikai 120mm gājiens.

Avatar

By Priede94 08.10.2024 21:29:27

Member · 263 comments

Kā arī, pirms izvēlies, papēti kā atšķiras dažādas piekares un saproti kas no tā Tev šķiet pieņemamāks. Saimniecībā ir Scott un Giant, abi FS, bet katrs brauc savādāk.


You can`t buy happiness, but you can buy a bike and that`s pretty close

Avatar

By Raim 09.10.2024 09:19:41

Member · 5 comments

Liels paldies jums, kungi, par tik izsmeļošām atbildēm. Necerēju uz tik lielu atsaucību. Ļoti noderēs visa šī informācija pie velo izvēles.

Avatar

By MakeMeGoAway 09.10.2024 14:41:24

Member · 408 comments

Ja gribi XC full-suspension, tad ņēm XC full-suspension. Tas nekas, ka Trail būs lētāks. smile