Vienības brauciens MTB 2023

Avatar

By BlinBlins 04.09.2023 10:30:05

Member · 62 comments

Tautas šosejā , diemžēl, ar kritušajiem tik ``spoži`` negāja sad

raiter wrote

Paldies orgiem, ka atgrieza "klasisko" vienības MTB trasi, un padarīja to vēl labāku ar jaunām taciņām.

Prieks, ka nemanīju kritienus vai cietušos, un ka pa Lorupes gravas  asfaltu visi lejā nobrauca tik pŗātīgi.

Avatar

By artis-l 04.09.2023 11:29:54

Member · 182 comments
BlinBlins wrote

Tautas šosejā , diemžēl, ar kritušajiem tik ``spoži`` negāja sad

raiter wrote

Paldies orgiem, ka atgrieza "klasisko" vienības MTB trasi, un padarīja to vēl labāku ar jaunām taciņām.

Prieks, ka nemanīju kritienus vai cietušos, un ka pa Lorupes gravas  asfaltu visi lejā nobrauca tik pŗātīgi.

Ir parādījušies jau pirmie video no tautas šosejas. Tīri subjektīvs viedoklis ir tād, ka kritieni vairumā gadījumu notiek tad, kad satiekās LMV pirmā/otrā koridora braucēji (kuri startē no beigām vienībniekā) ar mazāk jaudīgiem čāliem, kuriem pietiek jaudas iesēsties astē un ne vairāk. Tad viņi sāk stumdīties, lai tiktu uzsēsties vilcējam. Rezultāts - nevajadzīgi kritieni uz taisnas vietas.
Iespējams organizātoriem vajadzētu padomāt par to kā tomēr ieviest sistēmu, lai tomēr LVM pirmos koridoru čāļiem nav jāstartē no beigām. Domāju ka lēnākajiem braucējiem būtu mazāk stresa brīžos, kad no aizmugures nāk čāļi labā ātrumā ar lūgumu dot ceļu.

Avatar

By Tourist 04.09.2023 14:37:28

Member · 452 comments

Par MTB patiešām respect trase un organizācija bija perfekti.
Un Eduardam par video paldies.
Dalībnieki, ar kuriem sanāca braukt arī bija pieklājīgi, patiešām šogad labs brauciens.
Bet man nebija nekas arī pret pagājušā gada trasi. Varbūt ik pēc 3 gadiem vajag pamainīt

Avatar

By Velopuik 04.09.2023 15:38:06

Member · 69 comments

Tautas braucienā iespējams jāatgriež Covid ierobežojumos izmantotā sistēma, ka dalībnieki startē pa koridoriem?

Avatar

By novērotājs 04.09.2023 15:50:43

Member+ · 1,916 comments
artis-l wrote

Tīri subjektīvs viedoklis ir tād, ka kritieni vairumā gadījumu notiek tad, kad satiekās LMV pirmā/otrā koridora braucēji (kuri startē no beigām vienībniekā) ar mazāk jaudīgiem čāliem, kuriem pietiek jaudas iesēsties astē un ne vairāk. Tad viņi sāk stumdīties, lai tiktu uzsēsties vilcējam. Rezultāts - nevajadzīgi kritieni uz taisnas vietas.
Iespējams organizātoriem vajadzētu padomāt par to kā tomēr ieviest sistēmu, lai tomēr LVM pirmos koridoru čāļiem nav jāstartē no beigām. Domāju ka lēnākajiem braucējiem būtu mazāk stresa brīžos, kad no aizmugures nāk čāļi labā ātrumā ar lūgumu dot ceļu.

Protams, ātrāko braucēju laušanās cauri priekšējiem rada risku, tikai ne vienmēr tie ir LVM pirmo koridoru braucēji, bet gan neapdomīgi iesācēji, kuri visu pulveri izšāvuši jau pie Murjāņiem un tad nu palēnām atpaliek.
Un varbūt kāds varēs paskaidrot, ko LVM pirmo koridoru braucēji īsti meklē Tautas ŠOSEJAS braucienā? Ir taču MTB brauciens, kā reiz priekš viņiem...

Avatar

By wheelie 04.09.2023 16:01:53

Member+ · 2,607 comments

Varbūt kāds 7dien Siguldā ir atradis Garmin 1030 Plus velodatoru? Šķiet, klasika- aizmirsts uz auto jumta.
Aptuveni te: https://maps.app.goo.gl/cZ5Yh9qtcUb2W4u27?g_st=ic


keep rollin'

Avatar

By adix 04.09.2023 16:08:14

Member+ · 1,214 comments
novērotājs wrote
artis-l wrote

Tīri subjektīvs viedoklis ir tād, ka kritieni vairumā gadījumu notiek tad, kad satiekās LMV pirmā/otrā koridora braucēji (kuri startē no beigām vienībniekā) ar mazāk jaudīgiem čāliem, kuriem pietiek jaudas iesēsties astē un ne vairāk. Tad viņi sāk stumdīties, lai tiktu uzsēsties vilcējam. Rezultāts - nevajadzīgi kritieni uz taisnas vietas.
Iespējams organizātoriem vajadzētu padomāt par to kā tomēr ieviest sistēmu, lai tomēr LVM pirmos koridoru čāļiem nav jāstartē no beigām. Domāju ka lēnākajiem braucējiem būtu mazāk stresa brīžos, kad no aizmugures nāk čāļi labā ātrumā ar lūgumu dot ceļu.

Protams, ātrāko braucēju laušanās cauri priekšējiem rada risku, tikai ne vienmēr tie ir LVM pirmo koridoru braucēji, bet gan neapdomīgi iesācēji, kuri visu pulveri izšāvuši jau pie Murjāņiem un tad nu palēnām atpaliek.
Un varbūt kāds varēs paskaidrot, ko LVM pirmo koridoru braucēji īsti meklē Tautas ŠOSEJAS braucienā? Ir taču MTB brauciens, kā reiz priekš viņiem...

Kāpēc lai LVM īsās, tautas distances dalībnienks nedrīkstētu braukt tautas distāncē šosejām VB? big_smile

Avatar

By novērotājs 04.09.2023 16:34:09

Member+ · 1,916 comments

Neviens neteica, ka nedrīkst. Tikai interesanti.

Avatar

By Alusveders1978 04.09.2023 16:37:39

New Member · 25 comments

Startu vajag Siguldnieka apakšā, un mazāk stresa būs sākumā. MTB distancē tā pat daudzi bija spiesti pārkāpt noteikumus un braukts pa veloceliņu (distance sākumā) , lai nenotriektu  priekšā braucošos. Kopumā gonka, protams super, plus šausmu stāsti no tautas šosejas apstiprina, ka izvēle braukt mtb bija pareizā.


..tas Kungs ir mans gans!

Avatar

By tenovskis 04.09.2023 16:58:21

Member · 7 comments

Piekritīšu vispārējam viedoklim, ka MTB trase šajā virzienā ir daudz atbilstošāka MTB nosaukumam. Un salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem arī mežā aiz Lorupes gravas tik lieli sastrēgumi nebija un tikai 1-2 vietās plūsma apstājās un nokāpa no velo.
Varētu ar organizatoriem diskutēt vai ir nepieciešams tehniskais starts. Manuprāt, normāls starts ļautu jau sākotnēji izkliedēt dalībniekus. Brīnums, ka pirmajos km nebija kritienu, jo aiz mašīnas bija pārāk liels bars un pāris stresainas situācijas bija. Iespējams, startu var likt lejā, tad vēl vairāk dalībnieki tiktu izkliedēti startā uzbraucot Siguldas kalnā un pa Siguldu būtu mierīgāk.
Ja organizatori saglabās šādu trases garumu un atbilstoši pozicionēs, domāju būtu cilvēki, kuri no tautas pārnāktu uz MTB, jo trase nav pārāk sarežģīta un attiecīgi arī salīdzinoši ātra.
Un vēl, šī gada vilšanās ir lielā starpība starp starta laikiem. MTB finišēja, kad tauta tikai sāka. Attiecīgi braucot ar vienu auto abu distinču dalībniekiem ir paliela nīkšana. Ja būtu MTB 1h vēlāk, vai tauta 1h ātrāk, būtu lieliski.

Citādi, vēlreiz uzslavas par MTB trasi.

Avatar

By Velopuik 04.09.2023 17:14:41

Member · 69 comments
Alusveders1978 wrote

Startu vajag Siguldnieka apakšā, un mazāk stresa būs sākumā. MTB distancē tā pat daudzi bija spiesti pārkāpt noteikumus un braukts pa veloceliņu (distance sākumā) , lai nenotriektu  priekšā braucošos. Kopumā gonka, protams super, plus šausmu stāsti no tautas šosejas apstiprina, ka izvēle braukt mtb bija pareizā.

Tas tika noņemts domājot par dalībniekiem, kas 20min stāv pie koridora un 30min koridorī. Bez iesildīšanās dzīt braucējus ar sliktāku fizisko sagatavotību Siguldniekā nebūtu baigi labi.

Avatar

By Velopuik 04.09.2023 17:16:01

Member · 69 comments
tenovskis wrote

Piekritīšu vispārējam viedoklim, ka MTB trase šajā virzienā ir daudz atbilstošāka MTB nosaukumam. Un salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem arī mežā aiz Lorupes gravas tik lieli sastrēgumi nebija un tikai 1-2 vietās plūsma apstājās un nokāpa no velo.
Varētu ar organizatoriem diskutēt vai ir nepieciešams tehniskais starts. Manuprāt, normāls starts ļautu jau sākotnēji izkliedēt dalībniekus. Brīnums, ka pirmajos km nebija kritienu, jo aiz mašīnas bija pārāk liels bars un pāris stresainas situācijas bija. Iespējams, startu var likt lejā, tad vēl vairāk dalībnieki tiktu izkliedēti startā uzbraucot Siguldas kalnā un pa Siguldu būtu mierīgāk.
Ja organizatori saglabās šādu trases garumu un atbilstoši pozicionēs, domāju būtu cilvēki, kuri no tautas pārnāktu uz MTB, jo trase nav pārāk sarežģīta un attiecīgi arī salīdzinoši ātra.
Un vēl, šī gada vilšanās ir lielā starpība starp starta laikiem. MTB finišēja, kad tauta tikai sāka. Attiecīgi braucot ar vienu auto abu distinču dalībniekiem ir paliela nīkšana. Ja būtu MTB 1h vēlāk, vai tauta 1h ātrāk, būtu lieliski.

Citādi, vēlreiz uzslavas par MTB trasi.

Paldies par labiem vārdiem. Kuras bija tās vietas kur veidojās sastrēgumi? Pats braucu dažādos trases punktos, bet vairāk vai mazāk sanāca redzēt tikai top50.

Avatar

By Eduards 04.09.2023 18:10:24

Member# · 2,686 comments

Sastrēgumi var rasties visdažādākajās vietās, kur ir kāds it kā nepamatots šķērslis. Pietiek pat prasmīgam braucējam neveiksmīgi pielikt kāju, un korķis aiziet kā vilnis atpakaļ.

Mēģināšu atcerēties kur pieliku kāju pie zemes dēļ sastrēgumiem- skatu punkts- startējot no beigām. Jo tālāk tiek, jo lielākas atstarpes un korķi mazāki.

  • kalniņš pie Kaķīša, bet te ceļš platumu nemaina, caurlaidība paliek. Nav īsts korķis, bet nepmatots ātruma samazinājums
  • nogriežoties no grants ceļa aiz Lorupes kalna, un vēlreiz nogriežoties uz ceļa pa kreisi- dažas saknes, bija kāja pie zemes, jo priekšā visi uz sekundi apstājas
  • ļoti lēns viss nobrauciens pirms Ziedleju ceļa, un pašā apakšā stumšanās, jo bija dubļaina peļķes vieta bez ūdens. Sākumā domāju, ka kritušais koks nav novākts.
  • tiltiņš aiz elektrolīnijas- korķis nav, jo iepriekšējā stumšana izretinājusi
  • iegriešanās mežā pie Gaujas ciema, ļoti lēni brauc saknes, saprotami, aizmugurē visi stāv
  • man priekšā 4-5 apvēlieni uz sāniem kad izspolē aizmugurējā riepa braucot augšā uz ciematu. Negaidīju to redzēt.
  • grants nobraucienā korķa nav, jo visi izretojušies iepriekš slīpajās saknēs
  • ielauztais, bet joprojām braucamais tiltiņš- korķis ir ~30 sek stāvēšana ap 150. pozīciju. Augstāk droši vien mazāk, tālāk atpakaļ ilgāk. Stāv jau iepriekšējā kalniņā jau pirms tā tiltiņa.  Faktiski pats tiltiņš korķi neveido, tur raiti iziet visi cauri kas izretojās 50m ātrāk pie tās bedres.

Tālāk trasē pietrūkst braucēju blīvums īstiem korķiem, jo visi ir izretināti pa vienam.  Faktiski vidējam braucējam Gaujas ciema taka sadala rezultātus kā būs finišā plus mīnus 10-20 pozīcijas, jo gan spēki patērēti, gan atstarpes izveidotas, un ko mainīt paliek grūti. Bet vispār tam īsti nozīmes, jo trase ir forša, un lēnās vietas varēja prognozēt, attiecīgi ja ir spēks, būt priekšā.

Avatar

By artis-l 04.09.2023 21:25:49

Member · 182 comments
novērotājs wrote

Neviens neteica, ka nedrīkst. Tikai interesanti.

Treniņgonka
Ja rodās jautājums ar ko atšķiras gonka no treniņgonkas, tad domāju ka nav vērts iedziļināties detaļās.

Avatar

By tenovskis 04.09.2023 22:00:08

Member · 7 comments
Velopuik wrote
tenovskis wrote

Piekritīšu vispārējam viedoklim, ka MTB trase šajā virzienā ir daudz atbilstošāka MTB nosaukumam. Un salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem arī mežā aiz Lorupes gravas tik lieli sastrēgumi nebija un tikai 1-2 vietās plūsma apstājās un nokāpa no velo.
Varētu ar organizatoriem diskutēt vai ir nepieciešams tehniskais starts. Manuprāt, normāls starts ļautu jau sākotnēji izkliedēt dalībniekus. Brīnums, ka pirmajos km nebija kritienu, jo aiz mašīnas bija pārāk liels bars un pāris stresainas situācijas bija. Iespējams, startu var likt lejā, tad vēl vairāk dalībnieki tiktu izkliedēti startā uzbraucot Siguldas kalnā un pa Siguldu būtu mierīgāk.
Ja organizatori saglabās šādu trases garumu un atbilstoši pozicionēs, domāju būtu cilvēki, kuri no tautas pārnāktu uz MTB, jo trase nav pārāk sarežģīta un attiecīgi arī salīdzinoši ātra.
Un vēl, šī gada vilšanās ir lielā starpība starp starta laikiem. MTB finišēja, kad tauta tikai sāka. Attiecīgi braucot ar vienu auto abu distinču dalībniekiem ir paliela nīkšana. Ja būtu MTB 1h vēlāk, vai tauta 1h ātrāk, būtu lieliski.

Citādi, vēlreiz uzslavas par MTB trasi.

Paldies par labiem vārdiem. Kuras bija tās vietas kur veidojās sastrēgumi? Pats braucu dažādos trases punktos, bet vairāk vai mazāk sanāca redzēt tikai top50.

Viena vieta bija pirms tā tiltiņa, kur iztrūka pāris baļķi (pirms Gaujas). Bet es domāju, ka ar visu kārtībā esošo tiltiņu vidus braucēji tur arī sabremzētos, kas droši vien ir ok, jo tā vieta ir tehniskāka.
Otru pat nevarētu saukt par sastrēgumu, bet vidusešalona braucēju nesaslēgšanos un saminstināšanos tādā dubļainākā pauguriņā. Liekas kaut kur starp elektrolīnijām un Gauju tas bija. Bet arī tas bija īsi un ātri un visi tika pāri.

Avatar

By mjaunozolins 04.09.2023 22:14:14

Member · 37 comments
Avatar

By Sandis111 05.09.2023 09:41:46

Member · 24 comments
mjaunozolins wrote

Pāris foto no MTB distances: https://1drv.ms/f/s!AnwMkSjjqtnxgdYCUSe … g?e=5cI4Rk

Paldies

Avatar

By kreisais 05.09.2023 10:57:11

Member · 33 comments
Velopuik wrote
Alusveders1978 wrote

Startu vajag Siguldnieka apakšā, un mazāk stresa būs sākumā. MTB distancē tā pat daudzi bija spiesti pārkāpt noteikumus un braukts pa veloceliņu (distance sākumā) , lai nenotriektu  priekšā braucošos. Kopumā gonka, protams super, plus šausmu stāsti no tautas šosejas apstiprina, ka izvēle braukt mtb bija pareizā.

Tas tika noņemts domājot par dalībniekiem, kas 20min stāv pie koridora un 30min koridorī. Bez iesildīšanās dzīt braucējus ar sliktāku fizisko sagatavotību Siguldniekā nebūtu baigi labi.

Manuprār stāvēšanu pie koridoriem varētu ļoti viegli atrisināt - vajag sadalīt tā pat kā LVM. 1.koridors 50 braucēji, 2.koridors 50 braucēji, 3.koridors 100 braucēji ......
Atkristu situācijas, ka sportists, kas iepriekšējā gadā knapi ticis top 200, nākamajā gadā stāv pie starta lentas.
Trase forša un arī marķējums bija labs. Paldies!

Avatar

By semo 05.09.2023 11:09:10

Member · 40 comments

Vai kāds var paskaidrot kāpēc 3000šie 4000šie nr spraucas pirmajā koridorā?
Ko Tu gribi pierādīt? Čomiem lielīties ka no no beigām aizvilki līdz pirmajam koridoram?
Viens šāds "indivīds" iešmauca 1 koridorā izvērtās diskusija starp viņu un citiem dalībniekiem. Šis apgalvoja ka esot spēcīgs braucējs un viņa vieta ir 1.koridorā.
Pēc rezultāta skatoties s.ds tu esi, ne spēcīgs ja vien ko spēji ir finišēt ap 140 vietu.  Ja esi spēcīgs, tad startē no sava koridora un brauc ITT lai tiktu uz augšu.

Paskatoties video no tautas brauciena, tad tādi ir vairāki kas ar2500+ 3000+ 4000+ nr jau ir priekšā, bet finiša rezultātos pat ne tuvu priekšgalam.

Avatar

By raiter 05.09.2023 11:20:45

Member+ · 3,346 comments
artis-l wrote

Ir parādījušies jau pirmie video no tautas šosejas. Tīri subjektīvs viedoklis ir tād, ka kritieni vairumā gadījumu notiek tad, kad satiekās LMV pirmā/otrā koridora braucēji (kuri startē no beigām vienībniekā) ar mazāk jaudīgiem čāliem,.......

Vienības brauciens (MTB un arī tuatas šoseja) vienmēr izcēlies no citām sacensībām ar to īpatnību, ka braucēji ir samaisīti pa koridoriem. Un VB kopā  brauc gan svētdienas braucēji, gan spicie juniroru čempioni.
Arī es (izlaidu pāris gadus) un startēju no pašām pašām beigām 800+.  Sākumā (un tieši uz asfalta,  - pilsēta, Lorupes grava) ļoti  jāuzmanās no "tūristiem" (Ar touring velo un mugursomu), "hokejistiem" (kam galvā hokeja ķivere un mugurā basketbola krekls), un "kedu braucējiem" (kuriem nav klipšu velo kurpes, tātad sacensībās nebrauc un trajetoriju grupā turēt nemāk). Un jā, otrs faktors no aizmugures skrienošie "čempioni" kuri (saprotams kapēc bet...) tieši sākumā cenšas izlausties pēc iespējas ātrāk uz priekšu.
Tas viss izveido nevis pelotonu, bet kaut kādu "bifeļu baru" kur visi pārvietojas dažādos ātrumos un trajektorijās.
Lorupes kalns  brauciens uz augšu visu noliek pa plauktiem: tūristi, hokejisti un kedu braucēju, kā arī tie kas nespēj uzbraukt kalnā, - visi atpaliek. Stiprie kalnā ir pirmie. Jā, tālāk taciņas šauras padzīt grūtāk.... Bet tur arī kritieni nav tik sāpīgi, nav tāds ātrums, nav tāds bars, un iekrist sūnās ir normāla MTB parādība.


Avatar

By KasparsAA 05.09.2023 11:47:48

Member · 386 comments
semo wrote

Vai kāds var paskaidrot kāpēc 3000šie 4000šie nr spraucas pirmajā koridorā?
Ko Tu gribi pierādīt? Čomiem lielīties ka no no beigām aizvilki līdz pirmajam koridoram?
Viens šāds "indivīds" iešmauca 1 koridorā izvērtās diskusija starp viņu un citiem dalībniekiem. Šis apgalvoja ka esot spēcīgs braucējs un viņa vieta ir 1.koridorā.
Pēc rezultāta skatoties s.ds tu esi, ne spēcīgs ja vien ko spēji ir finišēt ap 140 vietu.  Ja esi spēcīgs, tad startē no sava koridora un brauc ITT lai tiktu uz augšu.

Paskatoties video no tautas brauciena, tad tādi ir vairāki kas ar2500+ 3000+ 4000+ nr jau ir priekšā, bet finiša rezultātos pat ne tuvu priekšgalam.

kamér starts ir vienots visiem, gan pirmajam gan pédéjam, skatíties ofic rezultátus ir diezgan tizli)))) man garmins ir par 9 minútém átráks par ofic big_smile

Avatar

By makaroni 05.09.2023 13:55:11

Member · 924 comments

Ir dzirdēti vairāki, kuru viedoklis - ja sacensība, jāizsitas ar visiem iespējamiem paņēmieniem.

Visi ambiciozi karjeristi ar labiem rezultātiem citā sportā, bet neregulāru dalību un iesaisti velobraukšanā. Bieži vienīgā gonkā gadā, kur tad grib parādīt cik spēcīgi, kā vien māk - skaita minūtes pret iepriekšējo gadu - cik aizlīda sastrēgumam priekšā, no ceļa vidus griež līkumus gar malu - lai neviens netiek garām, cenšas iesēsties pēc iespējas ātrākā grupā startā - pēc tam jau tikai uz lēnākām kritīs utml. Tikmēr vidējais bāzes ātrums nemainās, bet pamācīties, pabraukt treniņus interese maza, jo visu zina labāk.

Avatar

By x-fighter 05.09.2023 14:31:13

Member · 117 comments

Re kā beigās sanāca, bažām par MTB trases drošību nebija pamata, tieši asfalts beigās izrādījās "melnāks", kas tur bija neredzēju, bet kritieni bijuši vairāki, viens pat no tā kalna lejup braucot.

Avatar

By artis-l 05.09.2023 14:44:28

Member · 182 comments
raiter wrote
artis-l wrote

Ir parādījušies jau pirmie video no tautas šosejas. Tīri subjektīvs viedoklis ir tād, ka kritieni vairumā gadījumu notiek tad, kad satiekās LMV pirmā/otrā koridora braucēji (kuri startē no beigām vienībniekā) ar mazāk jaudīgiem čāliem,.......

Vienības brauciens (MTB un arī tuatas šoseja) vienmēr izcēlies no citām sacensībām ar to īpatnību, ka braucēji ir samaisīti pa koridoriem. Un VB kopā  brauc gan svētdienas braucēji, gan spicie juniroru čempioni.
Arī es (izlaidu pāris gadus) un startēju no pašām pašām beigām 800+.  Sākumā (un tieši uz asfalta,  - pilsēta, Lorupes grava) ļoti  jāuzmanās no "tūristiem" (Ar touring velo un mugursomu), "hokejistiem" (kam galvā hokeja ķivere un mugurā basketbola krekls), un "kedu braucējiem" (kuriem nav klipšu velo kurpes, tātad sacensībās nebrauc un trajetoriju grupā turēt nemāk). Un jā, otrs faktors no aizmugures skrienošie "čempioni" kuri (saprotams kapēc bet...) tieši sākumā cenšas izlausties pēc iespējas ātrāk uz priekšu.
Tas viss izveido nevis pelotonu, bet kaut kādu "bifeļu baru" kur visi pārvietojas dažādos ātrumos un trajektorijās.
Lorupes kalns  brauciens uz augšu visu noliek pa plauktiem: tūristi, hokejisti un kedu braucēju, kā arī tie kas nespēj uzbraukt kalnā, - visi atpaliek. Stiprie kalnā ir pirmie. Jā, tālāk taciņas šauras padzīt grūtāk.... Bet tur arī kritieni nav tik sāpīgi, nav tāds ātrums, nav tāds bars, un iekrist sūnās ir normāla MTB parādība.


Varbūt forumā ir kāds IT specialists, kurš varētu atbildēt vai ir iespējams izmantojot datorprogrammas daudz maz visu salikt pa plauktiņiem pirms Lorupes kalna izmantojot fotofiniša rezultātu datus?
Tas ļautu samazināt stresa līmeni un spriedzi gan apdzinējiem, gan apdzenājamiem.

Avatar

By 13sirmais 05.09.2023 15:57:36

Member · 55 comments

Tautas brauciena laikā Turaidas kalna nobraucienā smagi cieta man ļoti tuvs cilvēks LMT formas tērpā. Negadījumu iespējams varēja redzēt dalībnieki, kas finišēja laikā starp 1:12-1:20. Ja kādam ir video, vai vnk ir redzējis, kas notika - lūdzu atsaucieties.

Avatar

By Eduards 05.09.2023 19:40:07

Member# · 2,686 comments
artis-l wrote

Varbūt forumā ir kāds IT specialists, kurš varētu atbildēt vai ir iespējams izmantojot datorprogrammas daudz maz visu salikt pa plauktiņiem pirms Lorupes kalna izmantojot fotofiniša rezultātu datus? Tas ļautu samazināt stresa līmeni un spriedzi gan apdzinējiem, gan apdzenājamiem.

Jā, ir iespējams, ja ir dati. Taču cik man zināms pie Lorupes kalna čipus nelasīja, un kvalitatīvs video lai redzētu VISUS numurus diez vai ir.

Avatar

By artis-l 05.09.2023 20:49:39

Member · 182 comments
Eduards wrote
artis-l wrote

Varbūt forumā ir kāds IT specialists, kurš varētu atbildēt vai ir iespējams izmantojot datorprogrammas daudz maz visu salikt pa plauktiņiem pirms Lorupes kalna izmantojot fotofiniša rezultātu datus? Tas ļautu samazināt stresa līmeni un spriedzi gan apdzinējiem, gan apdzenājamiem.

Jā, ir iespējams, ja ir dati. Taču cik man zināms pie Lorupes kalna čipus nelasīja, un kvalitatīvs video lai redzētu VISUS numurus diez vai ir.

Pa plauktiņiem pirms Lorupes kalna es biju domājis, ka braucēji tomēr jau daudz maz atrodas savām spējām atbilstošākā koridorā.