Cik tu videeji nedeeljaa nobrauc?

Avatar

By redline 28.09.2004 20:14:33

Guest

Starp citu, nu jau vinju paardodu.
Gribu shosejai.
Kaadu neinteresee?
Moshka zin, kaadu kuru taads vareetu intereseet?

Avatar

By fubar 08.10.2004 03:01:40

Member · 1,811 comments

tas ka spiekjiem lido nost spiekju galvinjas nost noziimee tikai vienu- spiekjotaajs ir izdariijis drausmiigu kljuudu- uz 1.8 spiekjiem uzlicis 2.o galvinjas. ja veel nesavelk pietiekoshi speeciigi (lazha nr.2), tad spiekjojot viss iztur, viitne lido tikai pie slodzeem.
jebkura spiekja vaajaa vieta ir izliekums, tur arii parasti luuzt. nu vistievaakajiem ir arii neizturiigs vidus, Revolution ir tieshi taadi.

par ljodziigiem ratiem- ja nav pietiekoshi savilkti spiekji, tad ir taads pats efekts. 1.5 diametra spiekji ir paaraak tievi un deelj taa paaraak elastiigi. svara ekonomija ir aizgaajusi par taalu.

]manupraat cilveeki paaraaak daudz paljaujaas uz to ka profi brauc ar vislabaako. tieshi to jau sponsori veelas panaakt. protams profi jau arii grib riteni padariit vieglaaku. bet daudzas lietas vinjiem ir jaadara taaa kaa raxtiits kontraktos. ja DT SWISS grib savaa katalogaa raxtiit, ka taads un taads Chempinjsh brauc ar Revolution, tad shis arii par labu naudu brauks, un komandas mehs (arii par labu naudu) pa naktiim peec katra trenninja shim spiekjo ratus. cik no jums ir shaads mehs? smile
laboratoriju testi raada, ka spiekja diametram pie izliekuma ir jaabuut 2.0, citaadi spiekji kalpo nepieklaajiigi maz.
liidz ar to ideaals spiekjis vareetu izskatiities shaadi: 2.0 pie liekuma, 1.6 viduu un 1.8 pie viitnes. taadi spiekji eksistee, viens no DT modeljiem, neaceros kursh. skat www.

2.0-1.8-2.0 smagiem un agresiiviem brauceejiem. es taadus lieku arii Downhill ritenjiem, izturiiba pilniigi to atljauj.

alumiinija galvinjas ir reaals svara ietaupiijums, bet taam nav paaraak ilgs muuzhs. iipashi ja brauc ziemaa.

tomeer vissvariigaakais ir labs spiekjojums.
nu un ar paareejo apriikojumu situaacija ir liidziiga- visdaargaakajaam un visvieglaakajaam detaljaam ir iiss muuzhs.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By ario 08.10.2004 12:48:59

Guest
fubar wrote

tas ka spiekjiem lido nost spiekju galvinjas nost noziimee tikai vienu- spiekjotaajs ir izdariijis drausmiigu kljuudu- uz 1.8 spiekjiem uzlicis 2.o galvinjas. ja veel nesavelk pietiekoshi speeciigi (lazha nr.2), tad spiekjojot viss iztur, viitne lido tikai pie slodzeem.

Ne tikai. Man vienreiz nolidoja galvas sacenes vidū 5 spieķiem un tas bija no tā, ka uzliku par pāris mm īsākus spieķus - domāju ka ar pusvītni vajadzētu noturēt. nesūda! big_smile

fubar wrote

laboratoriju testi raada, ka spiekja diametram pie izliekuma ir jaabuut 2.0, citaadi spiekji kalpo nepieklaajiigi maz.

šis man liekas dīvaini - neatkarīgi no slodzēm, neatkarīgi no spieķī izmantotā materiāla - diametrs vienāds. Tas vairāk izskatās pēc reklāmas testa.

fubar wrote

2.0-1.8-2.0 smagiem un agresiiviem brauceejiem. es taadus lieku arii Downhill ritenjiem, izturiiba pilniigi to atljauj.

tātad viegliem braucējiem neagresīvās situācijās vajadzētu pietikt ar tievākiem spieķiem, kas kalpotu tikpat ilgi?!

Avatar

By fubar 08.10.2004 20:06:12

Member · 1,811 comments

ok mans texts tapa veelu vakaraa peec trenninja pusmiegaa. that explains a lot. smile

njaa galvinjas lido nost arii tad, ja paaraak maz vijumi ieskruuveeti. taas luust , ja ir noguris metaals,pamataa alumiinija. iipashi nekvalitatiivas luust pushu pat jaunas, vienkaarshi no nospriegojuma.
bet labas jaunas galvinjas un to savienojuma vieta ar spiekji ir mehaaniski (plastiski) daudz izturiigaakas par spiekja liekumu un nekam tur nevajadzeetu notikt. nosaciijums-spiekja viitnei ir jaabuut valceetai, nevis grieztai.

par tiem testiem- nepateiktais bija, ka runa iet par teerauda spiekiem, slodzes ir no XC/trailriding/tandems liidz DH,rumbas ir alumiinija(flange sieninjas biezums pietiekoshs) un spiekju skaits ir
adekvaats katrai discipliinai. XC tas buutu 24-32, dh un tandeemam 32-48. spiekjojums standarta 3x un 4x. brauceejs- normaals homo sapiens. 65-100 kg. vienvaardsakot- PIE NORMAALAAM SLODZEEM. un pie normaaliem aplokiem.

(norm.) sievietes un viegli viirieshi var iztikt ar tievaakiem spiekjiem un/vai mazaaku spiekju skaitu. raamaaki brauceeji taapat. amortizaacija nonjem dalju slodzes no ratiem, taapat riepas. uz meeness var likt tievaakus spiekjus, uz neptuuna jaaliek resnaaki smile
vienvaarsakot-it depends.

es pats esmu velomehaanikjis un ritenju buuveetaajs un jau daudzus gadus taisu augstaakaas klases ratus dazhaadiem pielietojumiem un Latvijaa par konkurentu sev uzskatu vieniigi Arkaadiju. visi augstaakmineetie dati un secinaajumi naak un ir veidojushies no teorijas (pamataa J.Brandts) un pieredzes (manas un citu) apvienojuma.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By reqsys 09.05.2006 04:51:40

Guest
LCKYboy wrote

sanaak nedeeljaa ap 500km... dienaa 100km... taads nu ir tas velokurjera darbs wink

Vai velokurjeri piedalas sacensibas? Man domat, ka ar sadu brauksanu var drumo formu dabut, ipasi, ja ti ricukii jums, atvainojos, tadi pasmagi parasti izskatas.
Vai ari slodze veselibu sacakare? Vot sitie jautajumi man dikti interesejusi, kops pats pa Rigu braukaju un dazkart kurjeri ta aizliek garam, ka spidometra jaskatas.

Avatar

By pauls 09.05.2006 14:17:23

Local.Auth · 300 comments

Par iknedēļas nobraukumu:

Dēls (11g.v.) - 250-380km (ar šosejnieku 80-90%)
Meita (12g.v.) - 150-220km(ar šosejnieku 90-100%)
Pats - 0-50km, biežāk - 0km, bet ceru laboties wink

... kaads rakstļja, ka ar šosejnieku vid.ātrums esot ap 55km/st. - informācijai - profiņiem vid.ātrums treniņos ļoti reti pārsniedz 47km/st

... vai kāds var dalīties savā pieredzē ar Titāna spieķiem (mtn.baikam)?


train low, train high - not too hard, not too easy !

Avatar

By Delfins 09.05.2006 14:31:24

Member+ · 3,575 comments

Man 5 darbadiens pa 28km (140km) + brīvdienu izbraukums kā nu sanāk.

reqsys, kurjerojot tu nedaudz atpuuties.. leenaam 100km kopumaa nobraucot, bet ja rausi vienaa gabalaa kaut vai tos pashus 60/80km - ir pavisam cita lieta

55kmh nereāli vidējais... ja vien nebrauc aiz autobusa ar to pašu ātrumu wink  profiņi ari vieni paši netrenējās, bet brauc grupā, kur sēdēt `astē` ir ļoti patīkami, jo nav pretvēja... uz šādiem ātrumiem katrs nākamais 1kmh dodās arvien eksponencionāli grūtāk.