Jauns spark rc 2022

Avatar

By dreicha 08.06.2021 13:40:00

Member · 560 comments

Rīt jau būs 17oo pēc Latvijas laika
https://www.instagram.com/p/CP2lvLLhE36/

Last edited by dreicha (08.06.2021 13:41:43)


nē nu jā

Avatar

By wheelie 08.06.2021 20:18:02

Member+ · 2,544 comments

jāņem?


keep rollin'

Avatar

By DZ 09.06.2021 15:01:42

Member · 3,395 comments

Dzirdēju, ka Canyons ir ātrāks


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By egils13 09.06.2021 15:20:42

Member+ · 1,195 comments
DZ wrote

Dzirdēju, ka Canyons ir ātrāks

Nu nez. Kad top līmeņa PRO pats izvēlas velo, ar ko braukt XCO Pasaules kausā un Tokijā (jo komandas tehniskais sponsors neražo MTB), viņš paņem BMC.

Avatar

By dreicha 09.06.2021 16:31:59

Member · 560 comments

Twinloku pēc kabeļiem neredz, varbūt kaut kas elektroniski bezvadisks!

Spark-RC-World-Cup-AXS_2022_SCOTT-Image-by-Daniel-Geiger_033.jpg

Last edited by dreicha (09.06.2021 16:50:58)


nē nu jā

Avatar

By Ritenis33 09.06.2021 16:42:55

Member · 628 comments

Pēc 4 stundām viņu prezentēs.


Scott SCALE 999

Avatar

By dreicha 09.06.2021 16:51:43

Member · 560 comments

Rakstīja jau ka 16oo pēc ECT
https://www.mtb-mag.com/wp-content/uplo … er_033.jpg
https://www.instagram.com/p/CP5ol8uhg54/

Last edited by dreicha (09.06.2021 17:02:43)


nē nu jā

Avatar

By Eddy 09.06.2021 17:06:21

Member · 285 comments

Ritenis ka ritenis. ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By smgd 09.06.2021 17:22:43

Member · 554 comments

aizmugures amītis paslēpts seattube?

Avatar

By Duff 09.06.2021 17:25:42

Member · 407 comments

https://www.youtube.com/watch?v=2a3HJwRSS_I

izskatās labi - interesanti ne tikai aizmugurējais amis iestrādāts, bet arī kabeļu novadīšana rāmī

Avatar

By Ritenis33 09.06.2021 17:33:32

Member · 628 comments

Bomba


Scott SCALE 999

Avatar

By dreicha 09.06.2021 17:46:16

Member · 560 comments

xc vairs nebūs 100mm , bet 120.

https://pictures.ssg-service.com/286/28 … zoom_3.jpg

Last edited by dreicha (09.06.2021 17:50:19)


nē nu jā

Avatar

By vecais krampis 09.06.2021 21:20:14

Banned · 68 comments

puška, bomba.
Jāņem popkorns, jāseko līdz traģikomēdijai, nez pa kādiem cipariem un ar kādām leģendām, paniski tiks nogrūsti vecie sparki
ME.jpg

Last edited by vecais krampis (09.06.2021 22:47:23)

Avatar

By KasparsS 09.06.2021 21:23:44

Member+ · 2,265 comments

Scott tomēr labāks kā Trek!


Avatar

By ginca23 10.06.2021 06:08:46

Member+ · 3,113 comments

Vēlos redzēt to sajūsmu mehu acīs, kam jāapkalpo būs šāds velo. ?


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Komanda: Dobeles Dzirnavnieks/Focus Bikes

Avatar

By Opaps 10.06.2021 08:54:09

Member · 200 comments

Izskatās pēc e-bike tās masīvās apakšas dèl.

Avatar

By robiitc 10.06.2021 09:33:44

Member · 97 comments

0f25ee2d869ef533343ffaed0b830712.jpg

Avatar

By ksp 10.06.2021 10:12:44

Member · 454 comments
ginca23 wrote

Vēlos redzēt to sajūsmu mehu acīs, kam jāapkalpo būs šāds velo. ?

Kur problēma? Vienkārši šim nevar piemērot standarta cenu listi darbiem, jāņem X-reiz vairāk par jebko, kas saistīts ar to integrēto stūri un iekšējo trošu pinumu. Jo lielāka integrācija, jo lielākas izmaksas lietotājam/sponsoram. Noteikti atradīsies tādi, kas būs gatavi par šo visu maksāt.

Avatar

By ksp 10.06.2021 10:19:51

Member · 454 comments
dreicha wrote

xc vairs nebūs 100mm , bet 120.

Tas normāli, pat XC elitei pamazām sāk pielekt, ka šosejas ģeometrija tāpat kā 2x priekš MTB nav vajadzīgi, nepagāja ne 30 gadi.

Avatar

By Ansis 10.06.2021 11:09:15

Member++ · 3,542 comments
ksp wrote
dreicha wrote

xc vairs nebūs 100mm , bet 120.

Tas normāli, pat XC elitei pamazām sāk pielekt, ka šosejas ģeometrija tāpat kā 2x priekš MTB nav vajadzīgi, nepagāja ne 30 gadi.

To 30 gadu laikā XC trases tiek veidotas aizvien šķēršļotākas, un velo ģeometrija mainās tam līdzi.
Pirmajā MTB WC attīstības stadijā 1989-1995 trases tika veidotas pa pļavām un vairāk vai mazāk gludām smilšu un meža takām. Garajām gludajām takām bija vajadzīgas kasetes ar kāpi pa 1-2 zobiem, lai varētu piemeklēt savu robu, un ja toreiz kasetes bija 7 sp, un vajadzēja uzbraukt kaut vienā nopietnā kāpumā (klasiska Kalifornijas reljefa trase, kas tajā periodā bija MTB Meka), priekšā pat ar 2x nepietika, vajadzēja 3x. Viss bija izdomāts pareizi.
Nopietnu šķēršļu iekļaušanu bremzēja ne vien tehniskas braukšanas meistarības trūkums, bet arī sporta traumatologi, kuriem bija spēcīgs arguments, ka bez ķermeņa aizsargiem nevar brāzties starp akmeņiem. Kā zinām, MTB braucējiem, izņemot ķiveri, nekādu aizsargu nav.

Avatar

By ksp 10.06.2021 11:31:45

Member · 454 comments

Tas noteikti, bet ne tikai trases vien, arī DH gana ilgi brauca brauca ar ārprātīgām lamatām - ekstrēmi īsu bāzi, gariem iznesumiem, šaurām stūrēm, truliem stūres leņķiem, maziem piekares gājieniem utt. Šosejas tradīcijas ļoti ilgi nelaida MTB vaļā, XC bija pēdējie palikuši. Materiālu un tehnoloģiju progresam arī nozīme, protams.

Par Sparku runājot, vai tiešām ALU modeļiem nelūzīs tās lokāmās piekares trubas, kad alumīnijam iestāsies nogurums (work hardening)?

Avatar

By smgd 10.06.2021 13:06:09

Member · 554 comments
ksp wrote
ginca23 wrote

Vēlos redzēt to sajūsmu mehu acīs, kam jāapkalpo būs šāds velo. ?

Kur problēma? Vienkārši šim nevar piemērot standarta cenu listi darbiem, jāņem X-reiz vairāk par jebko, kas saistīts ar to integrēto stūri un iekšējo trošu pinumu. Jo lielāka integrācija, jo lielākas izmaksas lietotājam/sponsoram. Noteikti atradīsies tādi, kas būs gatavi par šo visu maksāt.

no jauna spark īpašnieka vienkārši ir jāņem vairāk, tāpēc, ka var - tāpat kā servisa stunda 3 vai 5 gadus vecam auto pēkšņi kļūst 30% lētāka dīlerservisā.

Avatar

By smgd 10.06.2021 13:09:56

Member · 554 comments
Ansis wrote
ksp wrote
dreicha wrote

xc vairs nebūs 100mm , bet 120.

Tas normāli, pat XC elitei pamazām sāk pielekt, ka šosejas ģeometrija tāpat kā 2x priekš MTB nav vajadzīgi, nepagāja ne 30 gadi.

To 30 gadu laikā XC trases tiek veidotas aizvien šķēršļotākas, un velo ģeometrija mainās tam līdzi.
Pirmajā MTB WC attīstības stadijā 1989-1995 trases tika veidotas pa pļavām un vairāk vai mazāk gludām smilšu un meža takām. Garajām gludajām takām bija vajadzīgas kasetes ar kāpi pa 1-2 zobiem, lai varētu piemeklēt savu robu, un ja toreiz kasetes bija 7 sp, un vajadzēja uzbraukt kaut vienā nopietnā kāpumā (klasiska Kalifornijas reljefa trase, kas tajā periodā bija MTB Meka), priekšā pat ar 2x nepietika, vajadzēja 3x. Viss bija izdomāts pareizi.
Nopietnu šķēršļu iekļaušanu bremzēja ne vien tehniskas braukšanas meistarības trūkums, bet arī sporta traumatologi, kuriem bija spēcīgs arguments, ka bez ķermeņa aizsargiem nevar brāzties starp akmeņiem. Kā zinām, MTB braucējiem, izņemot ķiveri, nekādu aizsargu nav.

vai tad tajā laikā tirgū bija citādākas kasetes ar lielāku kāpi, un pārslēdzēji, kas ar tādām sadzīvo??? IMHO tāda klasiska vistas-olas problēma, sākumā taču izmantoja šosejas/ikdienas daļas, jo citu nebija. Izveidojās tirgus, parādījās piedāvājums specifiskākām daļām

Avatar

By Duff 10.06.2021 13:21:57

Member · 407 comments
smgd wrote
ksp wrote
ginca23 wrote

Vēlos redzēt to sajūsmu mehu acīs, kam jāapkalpo būs šāds velo. ?

Kur problēma? Vienkārši šim nevar piemērot standarta cenu listi darbiem, jāņem X-reiz vairāk par jebko, kas saistīts ar to integrēto stūri un iekšējo trošu pinumu. Jo lielāka integrācija, jo lielākas izmaksas lietotājam/sponsoram. Noteikti atradīsies tādi, kas būs gatavi par šo visu maksāt.

no jauna spark īpašnieka vienkārši ir jāņem vairāk, tāpēc, ka var - tāpat kā servisa stunda 3 vai 5 gadus vecam auto pēkšņi kļūst 30% lētāka dīlerservisā.

vai tik nevajadzētu būt otrādi - ar vecām miskastēm krāmēties un meklēt risinājumus jābūt dārgāk, nekā svaigu velo pajaukt ...

Avatar

By vecais krampis 11.06.2021 00:42:47

Banned · 68 comments

feil.jpg

Avatar

By vecais krampis 11.06.2021 19:45:53

Banned · 68 comments

Jaunie sparki, jauni rezūltāti
rek.jpg