lūdzu novērtēt

Avatar

By kašķis 02.02.2021 16:56:43

Member · 1,210 comments

Ir kādi komentāri par šo piedāvājumu?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … obibp.html

Avatar

By čukča 02.02.2021 18:10:20

Member+ · 607 comments

Kaķis maisā. Pirms 8 gadiem tas bija labs velo. Teorētiski, ja ar to velo 8 gadu laikā ir nobraukti 15-20k saudzīgā režīmā, tad tas vēljoprojām ir labs velo par diezgan labu cenu. Drīzāk ar to velo ir nobraukti nevis 15k bet 150k, un Tu viņam dabūsi mainīt ratus, stūres gultņus, monobloku, troses un apvalciņus un tā tālāk.

Tam ritenim pie aizmugurējā pārslēdzēja - apvalciņš beidzās nevis pie atdures (kā tam vajadzētu būt), bet apvalciņš iet iekšā rāmī. Visdrīzāk tas nozīmē, ka ar to velo tiešām ir nobraukti 150k un tās apvalciņu atdures vietas 150k laikā ir izdrupušas un šī iemesla dēl apvalciņš ir izvilkts visā garumā cauri rāmim. Slēgšanos tas ietekmē diezgan negatīvi.

Avatar

By kašķis 02.02.2021 19:48:13

Member · 1,210 comments

Troses un gultņi nebūtu nekas briesmīgs, bet kas liek domāt ka rati iet uz beigām? Un kas tieši ratiem var beigties, liels izdilums bremzēšanas virsmā?

Avatar

By čukča 02.02.2021 20:45:08

Member+ · 607 comments
kašķis wrote

Troses un gultņi nebūtu nekas briesmīgs, bet kas liek domāt ka rati iet uz beigām? Un kas tieši ratiem var beigties, liels izdilums bremzēšanas virsmā?

Ratiem ir diezgan ierobežots derīguma termiņš (jeb precīzāk derīguma kilometrāža). No manas pieredzes: šosejas rati kalpo max 20k, bet vidēji sanāk 12-15k (tas ar maniem 85kg). Pēc tam sāk lūzt spieķi un plaisāt aploces. Gultņi rumbās arī nav mūžīgi.

Kautvai tie paši spieķi - braukšanas laikā slodze uz spieķiem ir nevis statiska bet cikliska. Ilgtermiņā tāda cikliska slodze vienmēr beidzas vienādi -ar spieķa lūšanu un aploces plaisāšanu. Jautājums tikai, cik ciklus tie rati var izturēt.

Avatar

By Velomens 02.02.2021 20:51:13

Member+ · 1,681 comments

Pieredzes dažādas - man ir vieni Fullcrum vienkāršakie rati, uri ir nobraukuši vismaz 100k un joprojām ripo lieliski. Tajā pašā laikā Karbona Fulcrumi novilka vien 40k


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By lūsis 02.02.2021 22:50:54

Member · 231 comments

Priekšā ir citas markas velo dakša. Var papėtīt ğeometriju, ja sakrīt varbūt nekas traks.

Avatar

By entuziasts 02.02.2021 22:56:29

Member · 39 comments

Rāmis no 2013. gadaja ne vecāks ( Rabobank brauca ar Giant no 2008. gada) , tam arī jāpievērš uzmanība. It sevišķi īpatnējai sēdēkļa stiprinājuma konstrukcijai. Rati protams nenāca kpmplektācijā ar šo rāmi  un arī jāsaprot ,cik nobraukti.

Ja viss ritošāis ir apkopots un mainīts , kā rakstīts sludinājumā, tad  600 - 800 EUR būtu "fair price" par šo.

Avatar

By Andersons 02.02.2021 23:08:53

Member+ · 2,638 comments

Nu nez, tik senu man būtu nedaudz bail pirkt. Mainīta dakša=varētu būt pulka kilometrus noskrējis.
Var jau būt, ka nav slikts braucamrīks bet nu nezinu.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By Papuass 02.02.2021 23:45:53

Member+ · 2,974 comments
entuziasts wrote

Rāmis no 2013. gadaja ne vecāks ( Rabobank brauca ar Giant no 2008. gada) , tam arī jāpievērš uzmanība.

Ar Rabobank nosaukumu pēdējā sezona bija 2012. gadā. 2013. gadā komanda jau saucās "Blanco Pro Cycling" (bankai apnika dopinga lietas), tagad tā ir Jumbo-Visma.
https://en.wikipedia.org/wiki/Team_Jumb … %27s_team)

Var jau būt, ka rāmis bija sagatavots 2013. gada sezonai.

Avatar

By vasis8 03.02.2021 01:03:22

Member · 5,770 comments

Šis 90% ka ir bijušās Rietumu komandas velo, attiecīgi pieredzes bagāts.


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By kašķis 03.02.2021 16:57:33

Member · 1,210 comments

ko par šiem teiksiet?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … nepei.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … bbljf.html

kā jau noprotat, meklēju L izmēra šosejnieku ~1000 eur.

Avatar

By 108 03.02.2021 17:20:31

Member · 51 comments

sorry, bet man liekas ka neviens no tiem nav verts lai maksat 1k

Avatar

By čukča 03.02.2021 17:51:43

Member+ · 607 comments
108 wrote

sorry, bet man liekas ka neviens no tiem nav verts lai maksat 1k

1k takš nav baigā nauda. Ko vispār var gribēt pa 1k?

Avatar

By 108 03.02.2021 17:55:23

Member · 51 comments

nu vismaz lai vadi nak iekša

nez es pardevu ar 10sp di2 ultegru karbona richuku pa 950. par to corratec man liekas nav verts maksat vairak par 500eur

Avatar

By čukča 03.02.2021 18:01:45

Member+ · 607 comments
kašķis wrote

ko par šiem teiksiet?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … nepei.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … bbljf.html

kā jau noprotat, meklēju L izmēra šosejnieku ~1000 eur.

Abi varianti apmēram tādi paši kā tas pirmais Giant. Var paveikties, bet var arī ļoti nepaveikties. Labāk meklē kautko svaigāku -2 vai 3 gadus vecu nevis 8-10. Ideāli, ja var atrast 2-3 gadus vecu riteni, kam virsū vēl orģinālie rati un riepas. 2 gadus veca 105 grupa funkcionēs daudz labāk nekā kautkāds 10 gadus vecs DuraAce vai Red.

Visiem Taviem variantiem ir karbona rati. Vai Tu tiešām domā ka pa 1k Tu dabūsi normālu šosejnieku ar labiem karbona ratiem? Pa 1k Tu drīzāk dabūsi hemoroīdu.

Avatar

By Rochopper 03.02.2021 19:35:45

Member · 148 comments

Pērkot velo izpēti:

1. Ne tikai pirmo vizuālo, bet reāli detaļās kas kā izskatās - ja vien to var redzēt pēc uzņemtajiem foto
2. Aprīkojuma līmeni - nočekojot kas stāv virsū, jāsaprot kurā plauktā pēc ražotāja kategorijas konkrētais aprīkojuma elements atrodas
3, Viennozīmīgi jāsaprot rāmja ražošanas gads - iegooglējot velo modeli netā to parasti var brīvi atrast
4. Atrodot konmkrētā velo oriģinālo specifikāciju internetā - jāsaprot cik daudz kas ir mainīts reklāmā izvietotajam velo
5. Protams apskate dzīvē - vizuālais, kā ripo, kā slēdzas ātrumi, vai rati ir stingri un nekustas asīs, utt.

Viss atkarīgs no mērķa - taču piekrītu augstākminētajam, ka cenā līdz 1000 EUR velo ar karbona ratiem nesanāks, jo globāli atkarībā no ražotāja rati vien maksā ap šo ciparu ;-)
Ja vēlies braukt kkādā nosacītā komfortā un ilgtermiņā - iesaku iespēju robežās ieguldīt vairāk un pameklēt velo ar labāku statusu, taču tas up to you!


"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20

Avatar

By kašķis 03.02.2021 20:10:02

Member · 1,210 comments

Runājot par karbona ratiem, pieņemsim es ar pārdevēju sarunāju paņemt velo uz pamatīgāku apskati. Ir kāds kas var tos ratus reāli novērtēt vai arī tā ir aksioma ka 1000 EUR vērtam velo normāli karbona rati nevar būt?

Avatar

By mrlobber 04.02.2021 09:04:10

Member · 826 comments

China jaunus karbona ratus, ja piepūlas (nepērkot pa taisno no aliexpress), var par dažiem simtiem salikt (ok, ne šobrīd, konteiners ar tavām aplocēm iestrēgs kaut kur zemeslodes otrā pusē big_smile )

Avatar

By Rochopper 04.02.2021 10:03:49

Member · 148 comments
kašķis wrote

Runājot par karbona ratiem, pieņemsim es ar pārdevēju sarunāju paņemt velo uz pamatīgāku apskati. Ir kāds kas var tos ratus reāli novērtēt vai arī tā ir aksioma ka 1000 EUR vērtam velo normāli karbona rati nevar būt?


Protams nav teikts, ka rati zem 1000 EUR nav braucami;-) Lai saprastu ratu piemērojamību un stāvokli vajadzētu saprast sekojošo:

1. Kāds tev svars - no tā vispār atkarīgs, kādas kategorijas rati der?
2. Vai rati nekustas kad atrodas velo asīs?
3. Vai iegriežot ratu iekš asīm tiem nav kkāda rites pretestība, vai skaņa, kas liecinātu par gultņu problēmu - tiem būtu jāgriežas brīvgaitā viegli/ bez viļņveida kustībām/ un liekām skaņām.
4. Vai rati ir taisni - iegriežot var redzēt cik tie taisni vai viļņveidīgi griežas,
5. Ratu vizuālais stavoklis
6. Ratu pieredze - cik ilgi tie braukuši?
7. Ja ratiem ir zīmola un modeļa nosaukums - vajadzētu iečekot neta, kāda info atrodama?

Pieļauju, ka ieliekot šeit info par konkrētajiem ratiem - tu saņemsi feedback. Tikai nav jēga iedziļināties visos pēc kārtas, jo viena daļa vienkārši šeit visu noliek ;-)


"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20

Avatar

By kašķis 04.02.2021 13:26:25

Member · 1,210 comments

Paldies par skaidrojumu!
Manā skatījumā gultņu un ar spieķošanu saistītas problēmas, tomēr ir salīdzinoši vienkārši risināmas. Arī vizuālais, pats par sevi, ir estētiska problēma ko var pieciests. Vai ir kādas  problēmas kuras ar saprātīgām investīcijām nevar novērst. Plaisas? Liels (cik ir liels) izdilums bremzēšanas virsmā ?

Avatar

By entuziasts 04.02.2021 15:58:09

Member · 39 comments

Ne viens ne otrs variants nav 1000 EUR vērts. Corratec ir vecs.  Veci rati, detaļaš utt. Tas pat bildē redzams.
Nakamura ???? Kas tas vispār tāds ir ?

Avatar

By Inars 04.02.2021 19:37:23

Member+ · 1,303 comments

Visi normāli kapļi. Svaigs par 1K sanāks Alu + Claris un nekādi Reynolds.
Tas izmērs Giant ir paliels, vismaz 190cm augumam. Ja uz sitiena neder kā uzliets, tad jāpadomā.
Tālāk jau var pētīt ratus, mikroplaisas ap spieķu caurumiem. Bet ja šamais visu laiku braucis ar baloniem, tad var viss būt stīgā. Kas tur vēl gultņi, ja no sēžām paši nekrīt laukā, tad viss ir maināms, ieliec pa 1eiro, pa 15 - pēc izvēles. Nu un nopētīt rāmi gan jau ka nav jāmāca wink Dura Ace vēl 150K noripos un tur viss maināms
Nakamura ir norvēģis, tur viss ir ok, varbūt izcelsme, pirmais ko iedomājos smile

Avatar

By Robzer0 04.02.2021 19:40:35

Member · 266 comments

Paņem labāk jaunu, ar garantiju,  pa 1.3k ar disku bremzēm feelfree.


Avatar

By entuziasts 06.02.2021 13:49:40

Member · 39 comments
Inars wrote

Visi normāli kapļi. Svaigs par 1K sanāks Alu + Claris un nekādi Reynolds.
Tas izmērs Giant ir paliels, vismaz 190cm augumam. Ja uz sitiena neder kā uzliets, tad jāpadomā.
Tālāk jau var pētīt ratus, mikroplaisas ap spieķu caurumiem. Bet ja šamais visu laiku braucis ar baloniem, tad var viss būt stīgā. Kas tur vēl gultņi, ja no sēžām paši nekrīt laukā, tad viss ir maināms, ieliec pa 1eiro, pa 15 - pēc izvēles. Nu un nopētīt rāmi gan jau ka nav jāmāca wink Dura Ace vēl 150K noripos un tur viss maināms
Nakamura ir norvēģis, tur viss ir ok, varbūt izcelsme, pirmais ko iedomājos smile

Viss ir normāli ? Vai tiešām ?
Giants ir vecs Raboank rāmis, kurš lietots Prokomandā vismaz 1 sezonu laika posmā no 2008 - 2012. gadam.  Pēc tam vairākas sezonas lietots Rietumu bankas komandā un pēc tam pārdots tālāk amatieriem Latvijā, kur arī lietots vismaz vairākas sezonas. Nobraukumu varat iedimārties, ja zinam ka Pro komandās ar ričukiem nobrauc vir 20 000 km gadā. Plus viņam mainīta dakša, kas visdrīzāk nozīmē, ka oriģinālā ir tikusi salauzta.
Corratec - ir vismaz tikpat vecs kā Giants, bet pieļauju, ka mazāk lietots , jo visdrīzāk, ka pirkts Latvijā , X Sportā.  Tas , ka tur klāt pieķibināti veci Zipp rati , vērtību īpaši nepaceļ, jo rati jau sen ir morāli novecojuši un dievs vien zina kādā kvalitātē. Tik vien ir , ka labi izskatās.
Nakamura - tas nav nekāds norvēģis , bet gan InterSport sporta preču veikala ķēdes "privāta marka" un to var nopirk šis ķēdes veikalos daudzkur Eiropā. No Nakamura tur ir tikai rāmis, kas arī nav pirmā svaiguma. Pārējās detaļas ir salasītas pa pakšķiem. Smieglīga ir atsauce uz Sapim "karbona"ratiem, ja zināms , ka Sapim ražo tikai spieķus un spieķu galvas.

Avatar

By Inars 06.02.2021 16:12:06

Member+ · 1,303 comments
entuziasts wrote
Inars wrote

Visi normāli kapļi. Svaigs par 1K sanāks Alu + Claris un nekādi Reynolds.
Tas izmērs Giant ir paliels, vismaz 190cm augumam. Ja uz sitiena neder kā uzliets, tad jāpadomā.
Tālāk jau var pētīt ratus, mikroplaisas ap spieķu caurumiem. Bet ja šamais visu laiku braucis ar baloniem, tad var viss būt stīgā. Kas tur vēl gultņi, ja no sēžām paši nekrīt laukā, tad viss ir maināms, ieliec pa 1eiro, pa 15 - pēc izvēles. Nu un nopētīt rāmi gan jau ka nav jāmāca wink Dura Ace vēl 150K noripos un tur viss maināms
Nakamura ir norvēģis, tur viss ir ok, varbūt izcelsme, pirmais ko iedomājos smile

Viss ir normāli ? Vai tiešām ?
Giants ir vecs Raboank rāmis, kurš lietots Prokomandā vismaz 1 sezonu laika posmā no 2008 - 2012. gadam.  Pēc tam vairākas sezonas lietots Rietumu bankas komandā un pēc tam pārdots tālāk amatieriem Latvijā, kur arī lietots vismaz vairākas sezonas. Nobraukumu varat iedimārties, ja zinam ka Pro komandās ar ričukiem nobrauc vir 20 000 km gadā. Plus viņam mainīta dakša, kas visdrīzāk nozīmē, ka oriģinālā ir tikusi salauzta.
Corratec - ir vismaz tikpat vecs kā Giants, bet pieļauju, ka mazāk lietots , jo visdrīzāk, ka pirkts Latvijā , X Sportā.  Tas , ka tur klāt pieķibināti veci Zipp rati , vērtību īpaši nepaceļ, jo rati jau sen ir morāli novecojuši un dievs vien zina kādā kvalitātē. Tik vien ir , ka labi izskatās.
Nakamura - tas nav nekāds norvēģis , bet gan InterSport sporta preču veikala ķēdes "privāta marka" un to var nopirk šis ķēdes veikalos daudzkur Eiropā. No Nakamura tur ir tikai rāmis, kas arī nav pirmā svaiguma. Pārējās detaļas ir salasītas pa pakšķiem. Smieglīga ir atsauce uz Sapim "karbona"ratiem, ja zināms , ka Sapim ražo tikai spieķus un spieķu galvas.

Te vairs nav ko gari diskutēt. Čalis meklē kautko vieglu līdz 1k, Tālāk jau viss viņa rokās, apskatīt, izbraukt, runāt cenu. Ja viņam spiestu kabatu 4K, topiks nerastos.

Avatar

By 108 06.02.2021 20:40:20

Member · 51 comments

Man liekas ka ir verts meginat meklet  lietuva ,bus gan labaka izvele gan cenas adekvatak