MAVIC SLR vs. Fulcrum red metal zero?

Avatar

By ImTOO 11.12.2009 20:29:37

Member · 58 comments

Kadas ir jusu domas kas labaks Mavic SLR vai ari Fulcrum red metal zero?

Avatar

By emils 11.12.2009 20:34:53

Member · 4,816 comments

svara ziņā laikam mavic
fulcum krāsa labāk patīk
mavic būs ilgāk jāiebrauc
mavic domāti nesmagiem cilvēkiem
vairāk neko nezinu

Avatar

By ImTOO 11.12.2009 20:52:19

Member · 58 comments

Kas skaitas nesmagi cilveki? big_smile
Un ja Mavic SLR jaunais ir par kdiem 100g vieglaks
Man reiz kads teica ka esot redzejis ka Armstrongs esot teicis ka shoseja 200g ritenja svara dod 20% speka atpakal. Kipa kkas tads big_smile

Avatar

By GatisHei 11.12.2009 20:54:35

Member · 631 comments

Un, ja samazina riteņa svaru pa 1kg, tad ir 100% spēks atpakaļ. t.i. brauc bez enerģijas patēriņa... :]


Iesācējs

Avatar

By Delfins 11.12.2009 20:55:05

Member+ · 3,575 comments

jā, tulīt... 20%...
par ko vispār runa? šoseja vai mtb?

Avatar

By Eduards 11.12.2009 20:58:15

Member# · 2,686 comments

Ilgāk jāiebrauc? Kas tās par muļķībām, piedodiet?

Avatar

By ImTOO 11.12.2009 21:01:52

Member · 58 comments

MTB. ar disku bremzem
Nu nee tas nebija domats ka ja 1 kg dabu nost tad bez paterinja brauc.. big_smile:D NEmaku formulet pariezi visu big_smile bet nu tur tas bija.

Avatar

By emils 11.12.2009 21:30:16

Member · 4,816 comments

nesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.

Avatar

By 19 11.12.2009 21:50:29

Local.Auth · 630 comments
emils wrote

nesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.

No kurienes ir šāda informācija? Vot kaut kā neesmu spējis atrast Mavic atrunu par max svaru uz SLR'iem! Varbūt draņķīgi meklēju?
Un par iebraukšanu runājot - tas kaut kā uz abiem ratiem ir pārbaudīts vai? Savādāk visi SLR'u īpašnieki metīsies pirmos 10k braukt tikai līdz 3k apgriezieniem smile


Avatar

By KarlisB 11.12.2009 22:30:16

Member+ · 911 comments
emils wrote

nesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.

Emīls kā parasti radikāls un apgalvojumus nepamato smile


FS 29er

Avatar

By KarlisB 11.12.2009 22:35:33

Member+ · 911 comments

Jāprecizē par kura gada SLR apskatam. Pēdējam SLR ir asimetrisks aploks = vienādāks spieķu sastiepums = lielāka izturība un efektivitāte. Atvieglināts aploks, nezaudējot stiprību. Skaits dizains. ļoti maza rotācijas masa ~360g aploki. Asprātīga rumbas konstrukcija nodrošina lielāku stingrību tieši rumbā, tradicionālajā konstrukcijā ir elastība dēl nevienmērīgās ass nosldzes (šaurāks gultņu atbalsta plecs). Vienīgais mīnus 24 spieķi, kas tomēr nespēj nodrošināt tadu aploka nospriegojumu, kā augstas klases 32 spieķu versijas.

ZERO augsta ķīmija, asprātīgi risināta nevienmērīgā spieķu sastiepuma problēma. Zobratu pusē ir 2x vairāk spieķu līdz ar to spieķu sastiepums abās pusēs ir izlīdzināts un aplokā arī neveidojas lieki spRiegUmi, līdz ar to iespējams aploku padarīt vieglāku. Pilnīgi atšķirīga tehniskā filozofija no SLR. Mīnus tāds pāts kā SLR , tikai 24 spieķi.

Abi šie rati ir augstas klases produkti labi izskatās un ir vienāds cenu līmenis.
Ja man būtu jāizvēlās tad droši vien ņemtu ZERO, jo pāris gadus esmu braucis ar Mavic SL un ir bijušas dažas problēmas ar izturību man 90kg, par ZERO izturību neviena slikta vārda neesmu dzirdējis.

p.s.

ZERO Latvijā tirgo daudz draudzīgāks uzņēmēmums velo pasaulei...

Last edited by KarlisB (11.12.2009 22:50:16)


FS 29er

Avatar

By emils 11.12.2009 23:22:29

Member · 4,816 comments

man šādu informāciju deva cilvēks pirms pagājušā gada agrā pavasarī kad liku savu velo kopā.
to par spieķiem. zinu precīzi 5 cilvēkus kam spieķi ir lidojuši ārā. vieglākam tikai viens izlidoja, bet džekma pie 100kg izlidoja veseli 7iņi uzreiz.
par iebraukšanu pieredzējis velobraucējs pats atzina, ka nevar salīdzināt kā ripo jauni slr rati un dt rati

Avatar

By eBiker 12.12.2009 00:38:53

Member · 934 comments
emils wrote

nesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.

pēdējā laikā te tādas pērles daži ieraksta, ka nevar saprast vai tas ir domāts ar smagu ironiju vai kā!

mans svars nekad nav bijis pat tuvu pie 80 un spieķi manam SLR-am pagaidām nav "gājuši pa gaisu" un nu jau pāris gadus kā nav gājuši, sagadīšanās laikam ...


Radisson Blu Cycling Team

Avatar

By blieztunmaukt 12.12.2009 01:20:21

Member+ · 1,548 comments

eu, ārmstrongs ir braucējs, nevis fiziķis.

KarlisB wrote

ZERO (..) Zobratu pusē ir 2x vairāk spieķu līdz ar to spieķu sastiepums abās pusēs ir izlīdzināts

tas, starp citu, arī uz lētākiem red metal attiecas.
iesaku papētīt pirmos, jo vismaz izskatās tie tieši tāpat kā nultie, ja neskaita krāsu. kas lācītim vēderā, nezinu, bet pieļauju, ka varbūt starp pirmajiem un nulltajiem atšķirības tik pat "būtiskas" kā starp sl un slr mavikiem krosmakšiem.

KarlisB wrote

ZERO Latvijā tirgo daudz draudzīgāks uzņēmēmums velo pasaulei...

+11111
uzņēmuma īpašnieks, starp citu, pats brauc ar pirmajiem fulkrūmiem - ja tas varbūt kaut ko izsaka, norāda vai liecina

Avatar

By blieztunmaukt 12.12.2009 01:23:22

Member+ · 1,548 comments

kas tie par, piedodiet, murgiem par iebraukšanu? saprotu, ka zirgs ir jāiebrauc; žiguļi bija jāiebrauc, kamēr pieslīpējas dzinēja neprecizitātes; bet rati, nu kur te loģika?

Avatar

By FOX 12.12.2009 03:45:01

Member+ · 5,297 comments
eBiker wrote
emils wrote

nesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.

pēdējā laikā te tādas pērles daži ieraksta, ka nevar saprast vai tas ir domāts ar smagu ironiju vai kā!

mans svars nekad nav bijis pat tuvu pie 80 un spieķi manam SLR-am pagaidām nav "gājuši pa gaisu" un nu jau pāris gadus kā nav gājuši, sagadīšanās laikam ...

Kas tad tev toreiz aizlidoja no tā rata? Toč neatceros! wink


TREK Supercaliber

Avatar

By FOX 12.12.2009 03:47:56

Member+ · 5,297 comments

RM1 ir stipri līdzīgs RM0, atšķirās tikai spieķi, kas uz abiem ratiem ļauj ieekonomēt tikai 30g. Un cenu starpība abiem ir 40%. Tas attiecas uz 09. gadu. 10.g. stāsts līdzīgs, bet tomēr citādāks.


TREK Supercaliber

Avatar

By kurjers 12.12.2009 05:25:45

Local.Auth · 1,399 comments

.......draudzīgs uzņmums=draudzīga cena.Jauns produkts+smuks dizains(koši),ļoti stingri. Lietoju, lietošu.


[url=]www.avekurjers.lv[/url]

Avatar

By Kaspi4 12.12.2009 11:52:57

Member++ · 2,282 comments
blieztunmaukt wrote

kas tie par, piedodiet, murgiem par iebraukšanu? saprotu, ka zirgs ir jāiebrauc; žiguļi bija jāiebrauc, kamēr pieslīpējas dzinēja neprecizitātes; bet rati, nu kur te loģika?

Pat ražotāji norāda, ka rati jaiebrauc...t.i. spieķiem jāsasēžas un pēc 100-200 km jāpārvelk servisā. RTFM.


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By eBiker 12.12.2009 12:19:00

Member · 934 comments
FOX wrote

Kas tad tev toreiz aizlidoja no tā rata? Toč neatceros! wink

Es jau tieši gaidīju ka tu kautko līdzīgu teiksi smile Bet nu es gan to toreiz norakstīju uz tizlu braukšanu un paša slinkumu(bedre + akmenis + ne diži taisns rats)


Radisson Blu Cycling Team

Avatar

By FOX 12.12.2009 12:22:26

Member+ · 5,297 comments
eBiker wrote

Es jau tieši gaidīju ka tu kautko līdzīgu teiksi smile

Mēs taču par visu esam vienojušies! wink

Last edited by FOX (12.12.2009 12:32:44)


TREK Supercaliber

Avatar

By Delfins 12.12.2009 12:27:27

Member+ · 3,575 comments

RM3/RM5 arī nav ne vainas. paskaļa aizm rumba bet ripo labi. nezinu kāpēc bet man patīk tieši RM3 kā ripo, nevis 240s/4.2d ... kaut kā stabilāk-smagāk-mīkstāk.. varbūt tas ir tikai "intuitīvs apmāns"

Avatar

By 19 12.12.2009 17:48:12

Local.Auth · 630 comments
Kaspi4 wrote
blieztunmaukt wrote

kas tie par, piedodiet, murgiem par iebraukšanu? saprotu, ka zirgs ir jāiebrauc; žiguļi bija jāiebrauc, kamēr pieslīpējas dzinēja neprecizitātes; bet rati, nu kur te loģika?

Pat ražotāji norāda, ka rati jaiebrauc...t.i. spieķiem jāsasēžas un pēc 100-200 km jāpārvelk servisā. RTFM.

nu tas jau man šķiet ir jādara ne tikai ar ratiem bet ar visu velo. To man vēl 80-os iemācija, ka visas skrūves jāpārvelk. Tas gan neattiecas gluži uz tēmu bet tomēr man šķiet ka jēdzienu "iebraukša" piemērot nu gan nevarētu.

Varbūt KārlisB varētu padalīties ar savām nedienām par SLR'iem, jo man viens čoms tieši tagad domā par SLR iegādi. Viņš kā reiz arī tā ap/virs 90kg.

Int-ar ko tu pirms tam brauci? Ar DT?

Last edited by 19 (12.12.2009 17:49:05)


Avatar

By ImTOO 12.12.2009 18:12:51

Member · 58 comments

Ttad kas jums shkiet labak? ja jums butu jaizvelas starp SLR un RM0? ko jus izveletos?

Avatar

By emils 12.12.2009 18:26:44

Member · 4,816 comments

RM1

Avatar

By KarlisB 12.12.2009 18:53:48

Member+ · 911 comments
19 wrote
Kaspi4 wrote
blieztunmaukt wrote

kas tie par, piedodiet, murgiem par iebraukšanu? saprotu, ka zirgs ir jāiebrauc; žiguļi bija jāiebrauc, kamēr pieslīpējas dzinēja neprecizitātes; bet rati, nu kur te loģika?

Pat ražotāji norāda, ka rati jaiebrauc...t.i. spieķiem jāsasēžas un pēc 100-200 km jāpārvelk servisā. RTFM.

nu tas jau man šķiet ir jādara ne tikai ar ratiem bet ar visu velo. To man vēl 80-os iemācija, ka visas skrūves jāpārvelk. Tas gan neattiecas gluži uz tēmu bet tomēr man šķiet ka jēdzienu "iebraukša" piemērot nu gan nevarētu.

Varbūt KārlisB varētu padalīties ar savām nedienām par SLR'iem, jo man viens čoms tieši tagad domā par SLR iegādi. Viņš kā reiz arī tā ap/virs 90kg.

Int-ar ko tu pirms tam brauci? Ar DT?

Manas nedienas mani piemeklē 2x Visām reizēm līdzīga situācija.
Straujš līkums vai kāda bedre, uz ratu liela sānslodze + spēcīgs miniens ~98% spēka (sacencībās), summā max iespējamā slodze no sāniem, rezultātā un spieķis izleca ārā no savas vietas rumbā (Mavic spieķi ir ieliekami bez cauri vēšanas), pēc tam protams bez īpašām grūtībām to spieķi dabūju atpakaļ vietā.... Vēl viena īpatnība Mavic SL un SLR ir tā kā bremzēšanas un mīšanas spēku pārnes tikai labās puses spieķi, konstrukcija izveidotā tāpēc, lai ar bezkrustu spieķiem Kreisajā pusē padarītu ratu maksimāli sipru ļodzē. bet manā gadījumā un svarā tas kalpoja kā veicinošs faktors problēmām. Problēmu atrisināju Labās puses spieķiem aizmugurējams ratam uzpilinot epoksīda sveķu līmes pilīti kas viņus stingri notur rumbā.
Par izturīb runājot šie paši rati ir izturējuši manu svaru Beskidu kalnu akmeņanajā ārprātā....


FS 29er