XT kasestes CS-M770 maināmie zobrati

Sakiet vai LV ir kaut kur atsevisķi nopērkami kasetes CS-770 11-32T http://cycle.shimano-eu.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/CS/EV-CS-M770-2692A_v1_m56577569830625614.pdf četri maināmie zobrati? Un cik apmēram tie varētu maksāt un vai ir vērts vispār ķēpāties, ņemot vērā, ka europas ineteneta veikalos visa kasete nopērkama pa kādi 35 EUR bez shippinga?

Jau iepriekš paldies!

Winsport veikalā kādu laiku atpakaļ bija, pats interesējos, bet sanāca ka izdevīgāk tomēr ņemt jaunu kaseti, neka trīs-četrus zobratus atseviķi.

cik tie zobrati aptuveni maksāja, ja nav noslēpums? :)

~5Ls gabalā.

man ir jāčeko kas ir uz vietas.14,16 vajadzētu būt.jauni 4Ls/gab
mēdz arī XTR būt,bet tie jāpasūta iepriekš.

Kādreiz Veloservisa (Trek) veicī redzēju pa 3,5 , vizuāli izskatījās pēc HG50

Nu, ja sāk rēķināt, kas ir ekonomiski visizdevīgāk, tad nopirkt pa 5-7 Ls apaļo vīli (piem veikalā Centrex skandināvu ražojuma). Pašus zobratus vismaz pāris reizes var izvīlēt, lai svaigu ķēdi nerautu pāri, un vīle arī pārāk ātri nenolietojas.

tam jau vajag speciālas iemaņas … :) … ka nenovīlē par daudz :)

nu velns, vai spēsi noturēt ar vienādu spēku, tainā leņķī, lai visur būtu vienādi noņemta skaida? ja dažāda dziļuma čakarēs taču kopā ķēdi un tā savukārt priekšējos zobratus vai arī es kļūdos?

Prakse rāda - ja ir piešauta acs, tad tas izdodas. Rūpīgi aplūkojot arī Arkādija svaigi izslīpētus zobratus, var konstatēt, ka izslīpēts nav ideāli. Bet nevajag ideāli… ķēde piebrauks.
Runājot par gadījumu, kad jauna ķēde ar slodzi rauj pāri - tādiem zobratiem ar aci skaidri var redzēt, ka slodzes virzienā zobu līnijas ir izdilušas pārāk lēzeni (to ir izdarījusi pārāk izstaipīta vecā ķēde). Atliek ar mazāka diametra apaļo vīli tās lēzenās vietas izvīlēt dziļākas - lai pēc skata izgriezuma rādiuss atkal atbilstu zobam uz otru - bezslodzes pusi, un viss atkal strādās.
Nav glābjams gadījums, kad zobratu ir nevis nepareizi izbraukusi pārāk izstaipīta ķēde, bet, ilgstoši braucot ar smilšainu u.tml. ambrazīvu ķēdi, zobi ir nodiluši tā, ka to virsotnītēs veidojas “īleni”.

bet “apsviest” otrādi to zobratu?

varbūt pastulbs salīdzinājums, bet esmu mežā gājis… un zāģa ķēdi asinot ir gūtas kaut kādas iemaņas un sapratne…

Otrādi var sviest “vecās paaudzes” zobratus, kuriem nav skunstīgu noslīpējumu (un priekšējiem zobratiem pat piekniedētas ripiņas un sliedītes), kas palīdz labāk pārslēgties, un kam ir jāatrodas zobrata norādītajā pusē.

Yeti, ja tu ar aci redzi, ka zobratam slodzes malas ir izdilušas lēzenākas, bet zobratu virsotnes vēl nav “īlentiņā”, tad ar uzmanīgu skatīšanos un pacietību izvīlēsi!

vai tas “nemaitā” braucēju?
pēc tam uzliksi standarta “ķemmi” un viš vairs nesaprot kas notiek…