Gribēju brīdināt ka tam kas redzams šī kantora interneta veiklā un tam kas ir reāli nopērkams nav nekāda sakara! Ne sortimenta ne cenu ziņā.
Stasti, kas par bēdu? Esmu tur šo to pircis, un ir bijis ok.
Es ceru, ka Tu saproti, ka tas ir internetveikals un preces uz vietas nestāv? Un tās dažas kas stāv nav par internetveikala cenām?
Atradu interneta veikalā preci, PAZVANĪJU lai pārliecinātos ka prece ir veikalā. Saņēmu apstiprinājumu ka nākamajā dienā var braukt pakaļ, bet kad ierados pēc preces, tad saņēmu skaidrojumu ka tas modelis vairs nav dabūjams un jaunais jau maksā ievērojami dārgāk, tāpēc prece nav vispār sagādāta. Vislielākā škrobe bar to ka varēja taču atzvanīt un pateikt ka preces nebūs! :(
Vai izveidoji pasūtījumu un pie reģistrācijas norādīji attiecīgu kontaktinformāciju?
Tāpēc vajag zvanīt pirms braukšanas un prasīt, lai pārliecinās, ka prece tiešām ir uz vietas (varbūt pat pierezervēt). Tāda situācija ir ar lielāko daļu i-veikalu.
Ja kādreiz vēl kaut ko pirkšu šajā veikalā, tad noteikti zvanīšu vismaz 3x pirms braukšu pakaļ.
Iepriekš esmu mēģinājis pirkt „izveidoji pasūtījumu un pie reģistrācijas norādīji attiecīgu kontaktinformāciju”, bet diemžēl neviens nav atzvanīji, tāpēc zvanīju pats.
Piemēram, ar Gandru nekad nav bijušas tādas problēmas, ja kaut ko redzi internetā, tad tas ir arī dabūjams veikalā, bez kādas zvanīšanās.
drusku jau taisnība ir, ka no evelostore.lv pērkot nevar sagaidīt to apstiprinājumu nekādu - ne e-pastu, ne zvanu… bet citādā ziņā gan viss bijis kārtībā, ja ir pasūtījums apstiprināts, tad viss ir bijis norādītajā laikā un vietā.
Sveiki,
vai kādam ir atsauksme pērkot velosipēdu šajā kantorī? Interesē konkrēts modelis, kura cena no vietējiem velotirgotājiem atšķiras par 50 Eiro. Kādas garantijas un ar ko izskaidrojama starpība?
[quote=Yucko]Sveiki,
vai kādam ir atsauksme pērkot velosipēdu šajā kantorī? Interesē konkrēts modelis, kura cena no vietējiem velotirgotājiem atšķiras par 50 Eiro. Kādas garantijas un ar ko izskaidrojama starpība?[/quote]
Tikai labākās atsauksmes. Nav nekāds kaktu kantoris, tāpēc par garantijām nevajadzētu satraukties! :)
Ir vairākkārtēja pieredze.Problēmu nav.
Pirku tur visādus loriņus (ne ricuku) problēmu nebija, bet pa garantiju nevajadzēja versties. Visp bija labs iespaids pa veikalu
Man gan ir tieši pretēja pieredze - viss telefoniski sarunāts, jā rīt būšot. Nākamajā dienā aizkuļos uz to otru rīgas galu - nav vis. Un nekā cita līdzvērtīga arī ne.
Nav bijušas nekādas problēmas, tikai labākās atsauksmes. Veicot pasūtījumu, vispirms e-pastā atnāk apstiprinājums, un, kad pasūtījums sakomplektēts, tad zvana čalis un saka, ka viss forši un var doties pakaļ. Pie tam ļoti pretimnākoša, pozitīva attieksme.
A, jums xt pedāļi ir?
[quote=six6]
A, jums xt pedāļi ir?[/quote]
Nekad neesmu izjutusi vajadzību pēc xt. Bet paldies,ka apvaicājies! ;)
Nopirkt vienkārši un savākt kaut kādus loriņus varbūt arī ir OK un, diemžēl nekas cits neatliek, jo Cannondale piemēram citur nav pieejams. Bet apkalpošanas līmenis vienkārši ir spridzeklis. Maximā sliktā dienā ir labāk, jo tur darbinieki tik ļoti neizrāda, ka klienti viņiem traucē.
Tā kā, ja līdz galam nav skaidrs ko un kādu vajag, tad labāk izvēlēties citu velo bodi - te var pirkt, ja zini konkrēti ko vajag un saņem to ar piegādi un viss.
gribēju tur nopirkt ķiveri, pasūtīju. nākamās dienas vakarā veikalnieks sāk prasīt par izmēriem (kaut gan precei tādi nebija norādīti), pārjautāju, vai veikalnieks nejauc manis izvēlēto ķiveri ar ko citu. nākamajā rītā džeks atbild: ‘‘kamēr mēs te runājam, ķiveri jau ir nopircis cits’’…
vēl pāris sarakstes un tā arī man neizdevās nopirkt to ko vēlos, un sapratu, ka labāk izmantot citu veikalu pakalpojumus!
sajūta bija, kā jau augstāk minēts. likās, ka es viņus baigi traucēju ar savām parpalām
Kāpēc ir japasūta prece caur netu, ja veikali aiz stūra? Kur plusi? Ietaupīts sanis? Šitais man nav skaidrs.