Viedo viedoklis par Trek vs GT vs Corratec?

Nāk siltais laiks un ir vēlme pabraukāties ar ričuku, tāpēc tiek meklēts piemērots braucamais. Pielietojums - braukāšana pa meža takām + tikšana līdz mežam pa asfaltu.
Pagadaidām izvēle sastāv no šādiem modeļiem:

Kādi varētu būt šo ričuku plusi un mīnusi?

Cenas visiem vienādas, vismaz pēc internet veikalu cenām… Vai varbūt kāds var piedāvāt kaut ko labāku par analogu cenu, vai arī to pašu, bet par lētāku cenu?

Šķiet, ka treks būs labāk nokomplektēts par šo naudu!!

TREKs ir pat labaaks 8-O

aizej uz Biķernieku 57 un patestē to 4300

It kā jā, bet esmu lasījis ne visai pozitīvas atsauksmes par attiecīgajiem Trek aplokiem un dakšu…

nekas nav perfekts…

nu shitie WTB Dual Duty toch ir sakariigi saliidzinot ar citiem šiis cenu grupas riteniem ;)

RST ir RST. Viss jau ir mainaams ar laiku. tam raamim vismaz nebus kauns kaut ko labaaku likt virsuu ;)

par rāmi - labs :D

treks un GT gandriiz vienaadi, tomeer treks drusku labaaks, ja veel ir iespeeja dabuut versiju BEZ disku bremzeem, njem treku.
abiem soso dakshas, bet trekam labaaki rati.
nu jaa bet te jau Baltaa mafija ( ieskaitot mani) novaakusies, nevar njemt objektiivi :)
veel nav mazsvariigi, kur pirkt.
ja jaaizveelas taa, tad atkal sanaak bikjeri :)

ja nemaldos, tad biķeros tas treks maksā 279, bet i-netā 229. starpība jūtama.

hmm, a no baltaa pa taisno?

nu par tādu naudiņu jau sanāk 7x maximas ričuki. katrs savai dienai- 1dien rozā, 2dien zaļš utt. ;D

  1. biķeros ir 2005.gada modelis
  2. tam ir jauns ramja dizains un zemaaks svars (so they claim)
  3. kurš i-neta veikals dod muzha garantiju raamim un 2 g. visam paareejam un 1 gadu bezmaksas servisu?
  4. biķeros arī var runaat par atlaidi un serviss tur jautaajumus neprasa
  5. shodien ietupi un riit, pariit nokraamee to pashu kaadaa servisaa
  6. pamegini visus 3 un uz kura vislabaak juuties un kursh labi ripo, tyas arii ir IISTAIS. cena ± 30Ls nav galvenais!

Baltajam bija taisnība tas TREK i-netā bija pagājušā gada modelis un ir jau pārdots :(

Visi (Trek īpašnieki) ar kuriem iznāca parunāt pēc Unibankas maratona, uzteica vienu būtisku lietu, pa smiltīm, dubļiem utt. treks iet kā pa sliedēm, bez jebkādas tendences svārstīties vai saslīdēt. Tas dod zināmu drošības sajūtu un iespēju pārvarēt šķēršļus lielākā ātrumā. Noslēpums ir tur ka Trek rāmji ir par 2cm garāki nekā eiropas vai Taiwānas brendi, pie ļoti līdzīgiem pārējiem parametriem.

:) ka tik nesaakaas “ruuc kaa bitiite, ripo kaa maakoniitis”

stabilitaati var ieguut TIKAI uz manevreeshanas speeju reekjina.
citiem vaardiem- stabils pa taisno un lielaa aatrumaa- sliktaaks liikumos.
bez tam kopeejais garums var tikt palielinaats 2 veidos.

  1. izstiepjot visu baazi
  2. izstiepjot prieksheejo dalju.

katraa variantaa savas iipatniibas., abus nevar likt vienaa maisaa.

bez tam, tavs (LOOKa) un Baltaa Fuel pabraucot likaas driizaak normaali, nekaa gari.
Baltaa agregaats likaas pat paiiss, kas man liekas labaak, jo sega ir pavilkta vadaamiibas virzienaa.

Vai šeit par Corratec un GT ir kādam kas sakāms? Savādāk tāds kā TREK pressings notiek ;)

man 1. ritens bija Corratec X-trail Alivio

normaals ritens, raamis pasmags. kaa jau raxtiits domaats trailiem, latvijaa neesoshiem.

Man bija 2001.gada GT Agressor 1.0
Man tas bija pirmais MTB velosipēds un nopirku to, jo ļoti iespaidojos no vizuālās baudas - GT raksturīgā rāmja “mezgla” pie sēdekļa stutes.
Toreiz nopirktās uzkares komplektācijas jau sen vairs nekomplektē… Citu komentāru nav.

Šobrīd braucu ar TREK :)

[quote=Baltais]man 1. ritens bija Corratec X-trail Alivio

normaals ritens, raamis pasmags. kaa jau raxtiits domaats trailiem, latvijaa neesoshiem.[/quote]

Bet tad jau sanaak, ka TREKs 3700, 3900, 4300 utt. ir paredzeets braukshanai noraadiitaa augstumaa metros virs juuras liimenja un Latvijaa taada augstuma nav! ;)

Man tad vispaar vakar pa Everestu vajadzeeja braukt!

a kurš nebrauc? :P

kaa jau raxtiits uz muusu busa -
tas nav vienkārši velosipēds. tas ir TREK