Velosipēds versus Vilciens

http://www.hawaii.lv/index.php?id=6009&PHPSESSID=49a50ae697d945ca52c13dab19146692

  1. jūlijā 18:35 pie stacijas “Rīga”, tiks dots starts Hawaii Express rīkotajam pasākumam “Velosipēds VS Vilciens”, kura lakā tiks noskaidrots, ar ko var ātrāk nokļūt no Rīgas līdz Ērgļiem.

Ja kāds grib pārbaudīt sevi, vai vienkārši izbraukt “nelielu” treniņu, varat pieteikties pa e-pastu: girts@hawaii.lv, vai zvanīt pa tālruni +371 67813427! Pieteikšanās līdz 17.07.07!

…kāpēc lai vilciens nebūtu ātrāks :) drīzāk vaidzētu dot startu, kurš ātrāks velo vai auto līdz Pļvaniekiem, Imantai vai citam Rīgas guļamrajonam :)

Bet nu veiksmi anyway!!

Šis ir tieši manā stilā un distance arī labi zināma ;)

riexc, šāds pasākums jau ir bijis. - pirms diviem gadiem laikam.

http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?pid=4773

Turklāt zinot ar kādu “ātrumu” brauc Ērgļu vilciens… No stacijas “Saurieši” līdz Rīgai stabili ātrāk ir ar velosipēdu. Ir pārbaudīts…

Nu būs reāls iemesls vilcienam neievērot grafiku. (Ja gribēs būt pirmais)

Nedomājiet, ka tas būs izpriecu brauciens - tas nekas, ka vilciens iet 5h. Protams, grupā vieglāk - asfalta posmos var brīvi laist virs 35km/h un grantenes bedres un trepi arī vieglāk paciest - neapnīk tik ātri, bet citādi tā Ērģu šosejas trepe ir viena no “labākajām trepēm” Latvijā un pēdējie kilometri noteikti būs visjaukākie. Ja tas nebūtu HE pasākums, tad droši vien notiktu otrā virzienā : no Ērgļiem uz Rīgu - tā vieglāk.

Vilciena videjais atrums shaja marshruta ir 25,22 km/h. Totina es liktu uz velobraucejiem, bet janem vera ari blakus apstakli - veja virziens un atrums varetu but izshkirosh faktors! :)

Kāds negrib nosponsorēt šīgada Time TT velosipēdu, ar kuru Cofidis brauc? Tad varētu vēsā mierā vilcienam ielikt. Ja ir bezvējs vai pavējš, tad 40km/h+ ir garantēti.

Kā ar tādu būs braukt pa granteni ar kārtīgu trepi vai irdeniem oļiem? :)

He, tas mans iemīļotais maršruts (tikai braucu vēl tālāk uz Madonas pusi, uz saviem laukiem). Ja no Taurupes līdz Ērgļiem (pēdējie 19km) būtu asfalts, tad pat es to vilcienu apsteigtu. Taču šis gabaliņš, atkarībā no tā, cik sen greiderēts, mēdz būt īpaši riebīgs, jo tur ir daudz līkumu un pakalnu, kā rezultātā ir arī baigā trepe. Varētu pat teikt, ka maršrutā Rīga - Ērgļi (ja nebrauc caur Kangariem un Suntažiem, bet gan caur Tīnūžiem-Lēdmani-Madlienu, kas kopā ir ap 110km un iet pa asfaltu, izņemot beigās Taurupe - Ērgļi) šitie beigu kilometri sastāda pusi no grūtībām un ar šosejnieku tur neieteiktu rādīties. Bet retu reizi arī gadās, ka greideris nesen nobraucis, lietutiņš drusku uzlijis un tad ir pavisam cita braukšana.

Nav istais marsruts kur buutu gods meeriities ar vilcienu.

Nu tad dod tam vilcienam stundu handikapu!

Vispār jau man šķiet, ka viens no brauciena mērķiem ir draudzīgi pasmieties apr Latvijas Dzelzceļa pakalpojumu kavalitāti.

Man gan šķiet, ka mērķis ir cits…

Kā pēc tam var tikt atpakaļ?

ar vilcienu :D

Galīgi neder, nāk atpakaļ tik 3:46 :D

Nu nebūs gan vilciena ātrums tik mazs, ja ir 110km pa ceļu(vilcienam pa sliedēm 97,5), brauc viņš 3st.52, tad sanāk vid. pa šosi jābrauc ar velo 31,25km/h

Kāpēc neder? Ja kārtīgi mīs, paspēs ierasties Ērgļos pirms veikalu slēgšanas. Varēs sapirkties šmigu un izkauties ar vietējiem. :) Tas nakts vilciens būs tieši laikā, lai evakuētos!

vietējie skriešus panāks to “ekspresi” un pa logiem izvilks ārā 8)

fubars laikam vietējais… :)