Velosipēdisti VS Gājēji

Jautājums: Ja velosipēdists uz marķēta (sarkana) veloceliņa uzbrauc gājējam? Atbildība likuma priekšā?

Katram protams buus sava taisniiba, tachu liekas, ka ne jau prieksh kakjiem shiis velo/gajeeju joslas ir atdaliitas viena no otras!!

P.S. Starpcitu…shodien braucu pa vienu taadu velo/gajeeju celinju, kuram nebija nodaloshaa markjeejuma. Netrauceejot apdzinu manaa kustiibas virzienaa ejoshu paariiti pa kreiso pusi (protams vinji kaa kingi gaaja pa vidu)…peec 20 metriem dzirdu paaugstinaataa tonii “…labo…!”. Bez shaubaam meerkjeets man…briidi domaaju, ko teevainis ar too domaaja…liidz izsecinaaju, ka shis gribeeja, lai apdzenu pa labo…nevis kreiso malu… Vai nu shis nav ne auto, ne velo brauceejs…vai arii ir kadi elementaari noteikumi (trotuaaru), ko esmu palaidis garaam???

uzbrauci?

Nē, katru dienu braucu no darba gar “Olimpiju” uz Pārdaugavu (tur gan tikai atdalošā svītra), un domāju, a ja nu uzbraukšu, negribot…šo tēmu jau vienreiz cilāju, bet tagad, vasarā, tā kļūst aktuālāka…mūs sodīs par to un to, bet gājējus???

es nekā nesapratu… ja nav joslas, pofig kur/kā apdzen ;)
Tāds ceļš pielīdzinams uzartam laukam

[quote=Delfins]es nekā nesapratu… ja nav joslas, pofig kur/kā apdzen ;)
Tāds ceļš pielīdzinams uzartam laukam[/quote]
Nē, tur ir josla mums, bet visi lāčo…protams, ja joslas nav, ANYWAY…vainīgs :)

Domāju, pie mums, atšķirībā no vairuma Eiropas pilsētu joprojām darbojas šis likums - “Virs zemes nav taisnības, dūrē tik spēks” Normatīvie akti tikai pēc tam… Patiesībā šaubos, vai tas vispār jebkur ir atrunāts.
Reizēm eju pa vantinieku kājām, reizēm braucu. Neslēpšu, dažreiz aizdomājos un iebrienu veloceliņā. Ja man kāds uzskrietu virsū, nevainotu. Gājējs parastais gan nešaubīgi nolamātu.

Tāpēc jāmontē zvaniņš, uz trotuāra obligāts aprīkojums (100% visiem pilsētas/svētdienas velo tāds ir)

Nav labāka zvana par mitrām disku bremzēm vai sabloķētu riepu švīkstoņas sausā laikā :D

Tad labāk TAURI

[b]Thunder Horn Electronic Beeper

  1. With cable remote switch
  2. Sound output over 115 db
  3. Quick release bracket for front mount
  4. Size: 51 mm diameter, 84 mm long [/b]

Ar 115 db tantiņa blakus kvartālā dabūs sirdstrieku :D

Cena patīkama: Ls 5…

Šodien skataties “DEGPUNKTU”, būs kadri no mūsu dzīves…tikko bija reklāma…

Es šitā gandrīz sirdstrieku piebiedēju divām meitenēm, nedaudz (nedaudz! mazāk par sekundi) pašļūcot pa grumbuļainu asfaltu.
Turklāt man viņas nemaz netraucēja, es tikai mēģināju izņemt līkumu savā nodabā. :/

neredzēju nevienu skrambu uz viņa velo :)

P.S. paldies puisim ka cenšas par šo tēmu runāt.

Žēl, neredzēju…

Nē, katru dienu braucu no darba gar “Olimpiju” uz Pārdaugavu (tur gan tikai atdalošā svītra), un domāju, a ja nu uzbraukšu, negribot…šo tēmu jau vienreiz cilāju, bet tagad, vasarā, tā kļūst aktuālāka…mūs sodīs par to un to, bet gājējus???[/quote]
tas kursh projektejis vai krasojis joslas velocelinam pie Olimpijas ir bijis ipashi neapdavinats

Skat. CSNot., tur teikts:
Zīme Nr. 413 (velosipēda bilde uz zila fona) vai sarkans krāsojums (Nr.932 ceļa apz.) vai velosipēda bilde uzkrāsota uz asfalta (Nr.932 ceļa apz.) apzīmē velosipēdu ceļu.

  • paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem
    Zīme Nr.416., 417, (velosipēds un cilvēka siluets atdalīti ar svītru) - drīkst pārvietoties gājēji pa stingri vienu pusi svītrai, velosipēdi pa otru, kā nu zīme norādīts.
    Zīme Nr.415 (bildes nav atdalītas ar svītru) - pa šo ceļu var pārvietoties gājēji un riteņbraucēji - principā parasta ietve…
    Taisnība augstāk minētā situācijā būtu riteņbraucējam, bet var pēkšņi arī izrādīties, ka cietušajam pedestriānim ir 66 liecinieki, kas apgalvos, ka tu brauci pa gājēju pusi…

http://www.tvnet.lv/onlinetv/lnt/degpunkta/article.php?id=309646

He, noskatījos, zinu es tādus džekus, vakar braucu ar auto, brauc kurjers pa braucamo daļu, rādu viņam, brauc gar malu, būs ātrāk un drošāk…nē, brauc pa vidu 5 reizes sabremzē…5 avārijas situācijas…ja kāds to lasa, varbūt atcerēsies un nedarīs tā, biju trafarētā automobīlī…