VeloMagnēts 2012

Pavasaris ir klāt!
Un atkal pierīgas meži aicina ne tikai pabraukt ar velosipēdu, bet ar kartes palīdzību padarīt šo nodarbi vēl aizraujošāku, turklāt iepazīstot jaunas treniņu iespējas Rīgas apkārtnē- skaistus meža celiņus, kāpu tipa paugurus ar taciņām u.t.t.

Kā jau solīju, tad šogad VeloMagnētā ir ieviestas 2 papildus- “kalnu” un “sprinta” kategorijas (kā Tour de France), kurās lielāka nozīme būs velobraukšanai nevis orientēšanās prasmei.

  1. aprīlī Mežaparkā norisināsies 0. kārta- apmācība tiem, kuriem ir vēlme pamēģināt Velo-O, savukārt tiem, kuri to jau ir darījuši būs sagatavota treniņdistance. (Precīzāka informācija būs jaunnedēļ).

VeloMagnēta nolikums- http://www.magnets.lv/?p=doc&src=/2012/velo_magnets_2012.php
VeloMagnēta kalendārs- http://www.magnets.lv/?s=velo#sac
Precīzāka informācija par katru kārtu tiks publicēta 3-5 dienas pirms konkrētās VM kārtas.

Šī ir iespēja izmantot pirmo pakāpienu (par pārējiem “pakāpieniem” informēšu pēc kādas nedēļas)…
… varbūt kādam pat ceļā uz 2013. gada pasaules čempionātu Igaunijā.
Ps. jauniešu, junioru un visa vecuma meiteņu grupās atliek tikai sasniegt tādu līmeni, lai nav kauns valsts krāsas mugurā vilkt! Vismaz pagaidām:)

Pss. Magnēta pasākuma ietvaros ir pieejamas arī sprinta tipa multisporta sacensības, kā arī parastā orientēšanās. Un tam visam, neatkarīgi no sportiskajiem panākumiem, galvenā balva ir automašīna- http://www.magnets.lv/?p=doc&src=/2012/liela_balva_2012.php

Kā jau solīju, tad ceturtdien 19. aprīlī Mežaparkā notiks “DEMO” kārta. Ja viss izdosies, tad šoreiz būs interesanti arī vienkāršiem skatītājiem, kā arī MTB Orientēšanās skeptiķiem.

Plašāka informācija būs vakarā

VeloMagnēta “DEMO” kārta.

  1. aprīlis Mežaparks, grantētais laukums.

Piedāvājumā:
a) pamatapmācība iesācējiem.
b) iespēja vnk tāpat atpūtas režīmā pavizināties ar karti pa Mežaparka celiņiem un taciņām.
c) azartiska un atraktīva treniņdistance “bivalijiem”- t.s. 1 cilvēka stafete (2 dažādi apļi, atšķirīgas, bet galu galā visiem pilnīgi identiskas distances)
d) iespēja vnk. mēģināt pabraukt aiz kāda stiprā un paskatīties kādā ātrumā tas process notiek (gk. tiem, kas uzskata MTB-O par ar “īsto riteņbraukšanu” nesaistītu nodarbi)
e) neliela kolektīva distanču analīze “kā es te norakos”, “te tu paņēmi labāku ceļa variantu” utt. stilā.

Pasākuma programma:
18.30- 19.00 un 19.30-20.00 īsais pamatkurss iesācējiem.
19.00- 19.20 KOPĒJAIS handikapa starts (pa grupiņām) treniņdistances veicējiem- vājākie startē agrāk, stiprie mēģina viņus noķert.

Treniņdistances veicējiem:

Distance: 2 dažādi apļi ar “izkliedi” un kartes maiņu pirms otrā apļa.
Distances garums: Ātrākajiem 45-50 min.
Atzīmēšanās: pēc godprātības principa- t.i. pie KP pilnībā apstājoties un pieskaroties ar roku KP.
Dalības maksa: pēc ziedojumu principa (ja distance nepatika, nav naudas vai esi skolnieks, kuram kārtīgi jāēd un jātrennējas, tad par brīvu, citos gadījumos būšu pateicīgs par 2 LVL).

Pieteikšanās: ļoti vēlama uz PM, lai varu sazīmēt distances pietiekošā skaitā. Tel. 29179187

Laipni lūgti uz šī gada pirmo VeloMagnēta kārtu! (Ceturtdien, 26. aprīlī)

Saite uz sacensību centra vietu: http://www.balticmaps.eu/?lang=lv&draw_hash=hoigjt&centerx=517686&centery=6312158&zoom=4&layer=map&ls=o

Apvidus: Ceļi un takas ir daudz un dažādas- sākot no ideāli braucamām taciņām, tikpat “lidojamiem” meža celiņiem līdz pat svaigi artām, tikai stiprākajiem izbraucamām stigām, bet vienmēr būs iespēja izvēlēties garāku, viegli braucamu apkārtceļu. Ar reljefu šis apvidus ir diezgan apdalīts- vien pāris vietās kartē ir iezīmētas augstumlīknes. Skrējējiem gan brūnā (reljefa) krāsa netrūkst- mežs ir pilns ar bedrēm un izrakņājumiem, tādēļ ieteiktu tomēr “taisnos” variantus īpaši netaisīt. Bonusā, visu distanču veicējiem būs arī iespēja aplūkot, ko sevī mēdz slēpt šķietami nevainīgi Latvijas pauguriņi.

Karte: Speciālā MTB-O karte ar ceļu un taku gradāciju pēc braucamības (2x4. T.i. pēc platuma- ceļš vai taka un pēc braucamības- attiecīgi ātri braucams, diezgan ātri braucams, vidēji braucams un grūti braucams).
Mērogs 1:10 000, augstumlīknes ik pēc 2,5 metriem. Kartes formāts- A4 (30x21cm)

Distances: Tāpat kā pērn arī šoreiz tās ir plānotas tā, lai pirmajā reizē nebūtu jāizvēlas veicamā distance pirms starta, bet distances veikšanas laikā, būtu izvēles iespēja (2 vietās)- pamazām doties finiša virzienā vai arī turpināt vākt KP nākošās distances ietvaros. Piemēram, pie KP68 var izvēlēties veikt īsāko distanci, dodoties finiša virzienā pa ceļam paņemot KP85 un 90. Tāpat var rīkoties arī pie KP 76 apmierinoties ar vidējās distances pievarēšanu.
“Sprinti”: Pirmajā reizē abi sprinta KP būs orientēšanās ziņā pilnīgi elementāri, kā arī tie būs izvietoti distances sākuma daļā, lai orientēšanās iesācēji pēc tam varētu mērķtiecīgi un bez lieka stresa, pieveikt garo distanci (atgādināšu- “sprinta” un “kalnu” punktus izcīna tikai veicot pilnu garo distanci).

Distanču parametri:
īsā distance: 5,9 km, 8 KP (reāli jānobrauc 8-10 km)
vidējā distance: 9,6 km, 18 KP (reāli jānobrauc ap 15 km)
garā distance: 14,9 km, 26 KP. (reāli jānobrauc nedaudz virs 20 km)

[quote=Martins_L]Kā jau solīju, tad ceturtdien 19. aprīlī Mežaparkā notiks “DEMO” kārta. Ja viss izdosies, tad šoreiz būs interesanti arī vienkāršiem skatītājiem, kā arī MTB Orientēšanās skeptiķiem.

Plašāka informācija būs vakarā[/quote]

liels paldies, man patika :)

Nu tad šodien tiekamies mežā.
Vēl jo vairāk tāpēc, ka Brekši ir tik tuvu, ka no Rīgas centra tik vien kā iesildīšanās sanāk.

Sezona atklāta. Šodien tika manīti daudzi veloorientieristi, priecē. Distance gan maucama, gan ar dažiem šķērļiem. Tā turpināt

Patiess prieks par negaidīti lielo dalībnieku skaitu.
Vēl lielāks prieks par to, ka daudzi veloorientēšanos pamēģināja pirmo reizi (vairumam pat ļoti patika). Pat neskatoties uz to, ka pietrūka velo kartes un dažiem nācās nedaudz pagaidīt:)
Kā aivis750il novēl, nāksies tā turpināt- nākošajā kārtā nebija plānots zīmēt speciālo MTB-O karti, bet nāksies to darīt:). Apvidus būs interesants.
Detalizēta informācija par otro VM kārtu būs pēc svētkiem.
Tiekamies 8.maijā Garciemā!

Rīt (otrdien) sinoptiķi sola ļoti patīkamu laiciņu- saulains un bez vēja. Braukšanai pa lielceļiem varbūt nedaudz pavēss, bet pabraukāšanai pa meža celiņiem ideāli.
Turklāt šajā kārtā sākas arī cīņa par “kalnu” punktiem.

Sīkāks apraksts par to, kas Jūs sagaida Garciemā, lasāms šeit: http://www.magnets.lv/?p=macs&fid=623

Nākamajā ceturtdienā 24. maijā būs iespēja uzzināt, ka no Rīgas uz Siguldu var aizbraukt ne tikai pa Pleskavas šoseju, bet arī pa skaistām taciņām (dažas ir tādas, kur “koki virsū skrien”) un jaukiem meža celiņiem. Šajā reizē iepazīsim posmu no Garkalnes dzelzceļa pārvada līdz Vangažiem.

Precīzāka informācija būs jaunnedēļ- jānogaida cik čakls būs “ļaunais aravīrs”, tomēr distances būs interesantas un gk. ātri braucamas, pat tādā gadījumā, ja visas stigas tiks uzartas- takas un celiņi pietiks!

Tiekamies svētdien Smiltenē, bet ceturtdien VeloMagnētā!

Ja es šajā ceturtdienā ekipējies ar velo un no drauga aizlienētu kompasu vēlos piedalīties, ar cik lielu ziedojumu par pakalpojuma un citu iztrūkstošo aksesuāri īri man būs jāatstāj Starta teltī?

UN vai neviens nejutīsies apdalīts, ja ar mani kopā šo distanci apmācības/trenniņa veidā veiks vēl kāds bez papildus maksas?

Tikai nulltajai iesildīšanās kārtai bija ziedojumi, parastajam velo magnētam par maksām var izlasīt nolikumā: http://magnets.lv/?p=doc&src=/2012/velo_magnets_2012.php

Dalības maksa 3 ls, ja pirmo reizi tad + nr. uz visu sezonu 1ls
Sportident 0.50 ls īre
Veloplanšete ja nemaldos 1.50 ls īre

Ja plānos ir regulāri piedalīties (velo) magnētos, piedzīvojumu sačos, raidos, utt, tad pavisam noteikti atmaksājās Sportident iegāde

Edit: Ja doma pirkt SI-6, tad labāk pagaidīt līdz SI-10/SI-11 būs pieejams drīzumā, jo SI-6 vairāk neražos, bet jaunais modelis, kurš nāk SI-6 vietā ir par kārtu labāks nekā vecais un maksās apmēram tik pat

Super!

Paldies par Info. Tiekamies ceturtdien.

Par starta naudām jau publika visu paskaidroja.

Parastā prakse ir šāda:

a) kā dalībnieks reģistrējas 1 cilvēks, bet līdzi brauc kaut vesels bars (ar vienu karti). Parasti tā dara tie, kas gatavojas kādiem piedzīvojumu mačiem.
b) reģistrējas vairāki dalībnieki (nopērk kartes, Nr., izīrē atzīmēšanās “pīkstuļus”), bet brauc visi kopā. Tas tādā tusiņa stilā.
c) reģistrējas katrs par sevi. Iesācējiem veicu īsu teorētisko instruktāžu. Pēc tam dalībnieks startē, bet es pabraucu līdzi uz pirmajiem 2-3 kontrolpunktiem, vajadzības gadījumā pamācot un pakoriģējot. Tālāk cīnās pats. Pēc aptuveni 15 minūtēm šo procedūru var atkārtot ar nākošo dalībnieku. Ja kādreiz ir kaut pilsētas karte rokās turēta, tad nevajadzētu būt problēmām veikt kādu no īsākajām distancēm. Ir arī ne mazums cilvēku, kuri ar pirmo piegājienu pieveic sarežģītāko distanci (garo).

Ps. Šajā apvidū apmaldīties ir pilnīga “neiespējamā misija”- vienā pusē dzelzceļš, otrā šoseja. Lielākais attālums starp tiem ir 1,5 km.
Nedaudz smalkāks 3. kārtas apraksts būs šeit- http://www.magnets.lv/?p=macs&fid=631

Tiekamies mežā!

Šodien labais, bij ko pamīt, ko padomāt,
arī pāris salto, beidzot jānomaina dakša, bet tas pie lietas.

Man darbs visu sačakarēja…
nepaspēju, mēģinās nākamreiz :((

Vai bija jāmin arī pa Jaunciema gatvi? Braucu treniņu un man tur pabrauca garām meitene ar kartes turētāju uz stūres. Drīz pēc tam gan grieza riņķī :)

Šodien magnēts bija Krievupē